نکات آموزشی

ابعاد غیر استاندارد تشک ؟ سایز استاندارد تشک چقدر است – 5 سایز تشک

شماره تماس تولیدی تشک رویال

 

سفارش تشک در ابعاد غیر استاندارد چه تبعاتی دارد؟

ابعاد غیر استاندارد تشک، بدون شک تبعات و عوارض جبران‌ناپذیری را به دنبال خواهد داشت. اگرچه سفارش تشک با سایز غیر استاندارد و مطابق با اندازه‌های دلخواه، زمان بر بوده و همچنین پس از گذشت مدت زمان زیادی، شرکت‌های تولید‌کننده آن را تولید خواهند کرد.

در حالت کلی ابعاد تشک خوشخواب و دیگر لوازم مرتبط با سرویس خواب، کاملاً مشخص بوده و برند‌های فعال در این زمینه، کاملاً مطابق با آن‌ها پیش خواهند رفت. در این مقاله درباره عوارض و تأثیر ابعاد غیر استاندارد تشک، اطلاعاتی را در اختیار شما قرار خواهیم داد. امیدواریم این مطالب، برای شما مفید باشد.

سفارش تشک در ابعاد غیر استاندارد چه تبعاتی دارد؟

شماره تماس تولیدی تشک رویال

تشک رویال مدل پرستیژ یک نفره

7,365,000 تومان9,075,000 تومان
خرید انواع تشک از تشک رویال تشک رویال تشک طبی تشک فنری تشک منفصل( پاکتی) تشک متصل تشک یک نفره

تشک رویال مدل سوپر کلاسیک یک نفره

2,360,000 تومان3,295,000 تومان
تشک رویال مدل سوپر کلاسیک یک نفره آیا می‌دانستید که جنس تشک رویال مدل سوپر کلاسیک یک نفره طوری طراحی

تشک رویال مدل سوپر کلاسیک دو نفره

4,385,000 تومان4,715,000 تومان
تشک رویال مدل سوپر کلاسیک دو نفره قیمت تشک رویال مدل سوپر کلاسیک دو نفره چقدر است؟ اگر به دنبال

تشک‌ رویال مدل رز دو نفره

3,665,000 تومان4,045,000 تومان
تشک‌ رویال مدل رز دو نفره و یک نفره چه ویژگی‌هایی دارد؟ تشک‌ رویال مدل رز دو نفره و یک

عوامل مؤثر بر خواب راحت

در کنار استفاده از یک تشک با ابعاد استاندارد، نور اتاق خواب، سکوت و اکسیژن موجود در اتاق نیز برای تجربه یک خواب راحت مؤثر هستند. البته برخی از افراد در زمان انتخاب این محصول کاربردی و با انتخاب ابعاد غیر استاندارد تشک، حاضر به پرداخت مبلغ بیشتر برای خرید سرویس خواب با کیفیت نیستند.

بنابراین، این عزیزان بدون هرگونه شک و تردیدی، از داشتن یک خواب راحت محروم بوده و البته همین مسئله بر کیفیت زندگی آن‌ها تأثیر بسیاری منفی خواهد گذاشت. برخی از افراد نیز، حاضر به جایگزین کردن تشک‌های جدید به جای تشک‌های قدیمی نیستند.

شماره تماس تولیدی تشک رویال

مطمئناً آن‌ها نیز، در طول خواب یا پس از آن آرامش نداشته و در طول روز حس خستگی یا درد‌های در ناحیه سر، گردن و کمر با آن‌ها همراه خواهد بود. زیرا تشک‌های قدیمی، بزرگ یا بسیار نرم هستند؛ در نتیجه امکان حمایت کامل از ستون فقرات فرد استفاده‌کننده را، زمان خواب ندارند.

افرادی که علاقه به خرید اینترنتی دارند، امکان خرید انواع تشک رویال را از سایت تشک رویال دارند. این عزیزان، می‌توانند در بین بهترین تشک فنری، بهترین تشک طبی، بهترین تشک متصل و بهترین تشک پاکتی یکی را مطابق سلیقه و نیاز خود انتخاب کنند.

عوامل مؤثر بر خواب راحت

ابعاد غیر استاندارد تشک

بنابراین اگر این افراد سلامتی و کیفیت زندگی خوب، برای آن‌ها مهم است؛ باید برای تعویض یا خرید یک تشک با ابعاد استاندارد و با کیفیت اقدام کنند. یک نکته بسیار مهم دیگر در رابطه با داشتن یک خوب آرام، نظافت و تمیزی تشک در کنار دیگر لوازم سرویس خواب است.

رو تختی تشک‌های تختخواب و بالش‌ها را باید به طور مرتب شست. همچنین رویه تشک را، جارو برقی کشید تا از وجود هر گونه میکروبی پاک شود. البته در صورت استفاده از پد‌های محافظ تشک، از وجود حشرات موذی مانند سارس نیز در‌ امان خواهند بود.

شماره تماس تولیدی تشک رویال

تمییز کردن و شستشو مرتب سرویس خواب علاوه بر حس تازگی و تجربه خواب راحت، از ایجاد میکروب یا قارچ‌های پوستی نیز جلوگیری خواهد کرد. در این بین انتخاب پارچه تشک ضد حساسیت و مرغوب مانند پنبه یا ابریشم به دلیل مزیت بسیار بزرگ مقاومت در برابر شستشو، در ایجاد خواب راحت کمک‌کننده خواهند بود.

عوامل مؤثر بر خواب راحت

ابعاد غیر استاندارد تشک

تأثیر ابعاد غیراستاندارد تشک

افراد در صورت توجه به اندازه استاندارد تشک خواب، خواب راحت و مطمئنی را تجربه خواهند کرد. اگر به استاندارد بودن ابعاد تشک خوشخواب، توجه کنند؛ بدون تردید در سالم ماندن سیستم ایمنی بدن خود نقش مؤثری ایفا خواهند کرد. شایع‌ترین عوارض انتخاب ابعاد غیر استاندارد تشک، کمر درد یا دیسک کمر است.

البته در صورت خرید ابعاد غیر استاندارد تشک، تأثیرات منفی آن بر سیستم ایمنی بدن را نادیده نباید گرفت. انتخاب مناسب ابعاد تشک، می‌تواند خواب راحت و آرامی را به فرد هدیه دهد. زیرا تشک خوب و استاندارد، نقش یک تکیه‌گاه محکم را بازی کرده و ستون فقرات فرد استفاده‌کننده را در حالت ایستاده نگه خواهد داشت.

در زمان انتخاب تشک با ابعاد استاندارد ‌شانه، کمر و باسن در حالت راحت بر روی سطح تشک قرار خواهد گرفت. در نهایت فرد، دچار عارضه‌های ابعاد غیر استاندارد تشک نخواهد شد. زیرا ابعاد غیر استاندارد تشک، آسیب‌های جدی به ‌شانه و کمر افراد وارد خواهد کرد.

تأثیر ابعاد غیراستاندارد تشک

ابعاد غیر استاندارد تشک

مهم‌ترین عوارضی که انتخاب ابعاد غیر استاندارد تشک، بر بدن وارد خواهد کرد: شامل لیست زیر خواهد بود:

  • سر درد
  • دیسک کمر
  • پا درد
  • درد گردن
  • حس خستگی
  • انواع بیماری‌های عضلانی

شماره تماس تولیدی تشک رویال

اندازه استاندارد تشک دو نفره یا یک نفره، باید به گونه‌ای باشد که؛ ستون فقرات را در یک حالت مناسب قرار دهد. به عبارتی اندازه استاندارد تشک یک نفره، اصطلاحاً در فرم ‌ایستایی باشد. زیرا در صورت انتخاب ابعاد غیر استاندارد تشک و سفت بودن بیش از اندازه آن، در کنار ایجاد آسیب در ستون فقرات کمر نیز دچار عوارضی خواهد شد.

تأثیر ابعاد غیراستاندارد تشک

ابعاد غیر استاندارد تشک

دلایل انتخاب تشک با ابعاد استاندارد چیست؟

تشک با ابعاد استاندارد علاوه بر ایجاد حس آرامش در خواب، برای درمان بیماری‌های عضلانی نیز بسیار مناسب است. البته این تشک‌ها، فقط دارای ابعاد استاندارد نیستند؛ در کنار این فاکتور مهم، دارای دوخت عالی، متریال با کیفیت و پارچه رویه تشک مستحکمی نیز برخوردار هستند.

مطمئناً در کنار اندازه استاندارد تشک خواب، استفاده از یک بالش با کیفیت نیز لازم است تا خوابی امن و مطمئن را، فرد تجربه کند.بسیاری از افراد با انتخاب ابعاد غیر استاندارد تشک و سفارش آن جهت طراحی یا تولید، بدون تردید درد‌های در ناحیه کمر، ‌شانه و گردن را به خود یا به فرزندان خود هدیه خواهند داد.

دلایل انتخاب تشک با ابعاد استاندارد چیست؟

ابعاد غیر استاندارد تشک

این عزیزان در زمان انتخاب و استفاده از تشک با ابعاد غیر استاندارد، فقط به ظاهر آن توجه کرده و کیفیت جنس تشک، برای آن‌ها بی‌اهمیت است. در صورت مراجعه افراد به سایت خرید تشک رویال اصل امکان انتخاب بین انواع تشک یک نفره، انواع تشک دو نفره و انواع تشک مسافرتی برای آن‌ها وجود دارد.

البته انتخاب تشک با ابعاد استاندارد، برای یک خواب راحت کافی نبوده و افراد در زمان استفاده از این محصول پر کاربرد، باید در حفظ آن کوشا باشند. عدم نگهداری درست و صحیح از تشک‌های با ابعاد مناسب دقیقاً به اندازه انتخاب ابعاد غیر استاندارد تشک، در ایجاد عارضه‌های در کمر مؤثر است.

بدون شک استفاده از ابعاد غیر استاندارد تشک یا کالای خواب بی‌کیفیت، کمترین عارضه‌ای که به آن دچار خواهند شد؛ سر درد یا حس خستگی است. این دو حس در طول روز، با افراد همراه بوده و تا زمانی که بر یک محصول خوب با کیفیت نخوابند، از بین نخواهد رفت.

دلایل انتخاب تشک با ابعاد استاندارد چیست؟

ابعاد غیر استاندارد تشک

چگونگی تعیین اندازه و ابعاد استاندارد تشک

در رابطه با اندازه و سایز تشک‌ها، قانون یا اصول خاصی وجود ندارد. اما تقریباً تمامی تولید‌کنندگان بر طبق یک قانون نانوشته، در این زمینه هنگام تولید عمل خواهند کرد. آن در این توافق نامه نانوشته خود، برای انواع تشک‌های یک یا دونفره، نوزاد و نوجوان سایز‌های مختلف در نظر گرفته‌اند.

چگونگی تعیین اندازه و ابعاد استاندارد تشک

اندازه‌های استاندارد انواع تشک‌های تختخواب‌ها، شامل لیست زیر هستند:

اندازه استاندارد تشک یک نفره

اندازه این تشک‌ها، طول ۲۰۰ سانتی‌متر و عرض ۹۰ سانتی است.

اندازه تشک نوجوان

ابعاد استاندارد در تشک‌های مخصوص نوجوانان، عرض ۸۰ و طول ۱۸۰ سانتی‌متری هستند.

چگونگی تعیین اندازه و ابعاد استاندارد تشک

ابعاد غیر استاندارد تشک

اندازه استاندارد تشک دو نفره

در رابطه با تشک‌های دو نفره، ابعاد مختلفی وجود داشته و تقریباً تمام این سایز‌ها را، برند‌ها تولید خواهند کرد. در نتیجه دست افراد در زمان خرید تشک برای تختخواب دو نفره، کاملاً باز بوده و او مطابق با سایز تخت، امکان انتخاب تشک را دارد.

برند‌ها تشک‌های استاندارد دو نفره را، با عرض ۱۸۰ و ۱۶۰ سانتی‌متر تولید و به بازار جهت خرید مشتریان عرضه خواهند کرد.

شماره تماس تولیدی تشک رویال

اندازه تشک نوزاد

طول استاندارد تشک‌های نوزاد ۱۳۰ سانتی‌متر و عرض آن‌ها نیز، ۷۰ سانت است.

گاهی افراد تختخوابی را، با ابعاد دلخواه سفارش خواهند داد. این عزیزان، تقریباً در هنگام خرید تشک با مشکل مواجه خواهند شد. در نتیجه برای تولید تشک با ابعاد تختخواب، به تولید‌ها مراجعه کرده و سفارش خود را ثبت خواهند کرد. البته مراحل ثبت سفارش و تولید، تا حدودی طولانی خواهد بود.

بدون تردید اندازه این نوع از محصولات خواب، در زمره ابعاد غیر استاندارد تشک قرار گرفته و همچنین امکان ایجاد عارضه‌های طولانی مدت را نیز مانند کمر درد برای فرد استفاده‌کننده، به دنبال خواهند داشت؛ بنابراین افراد در زمان خرید سرویس خواب، بهتر است به سراغ گزینه‌های موجود در بازار بروند تا در معرض چنین معضلاتی، قرار نگیرند.

شماره تماس تولیدی تشک رویال

شاخصه‌های مناسب جهت تشخیص تشک مناسب

در صورتی که افراد در زمان انتخاب، مطابق با راهنمای خرید تشک پیش روند؛ مطمئناً بهترین گزینه موجود در بازار را انتخاب خواهند کرد. اما یک تشک مناسب، دارای چند شاخصه مهم است. از مهم‌ترین آن‌ها، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

راحتی

از مهم‌ترین فاکتور در زمان خرید تشک، راحتی بوده و بهتر است افراد در این زمان، روی تشک دراز بکشند. در صورتی که روی آن، حس راحت و خوبی داشتند؛ حتماً تشک را انتخاب و خرید کنند.

استحکام

بدون شک در صورت استفاده برند‌های تولید‌کننده محصولات خواب به ویژه تشک از متریال با کیفیت، دوام و استحکام آن‌ها بسیار خواهد بود.

امکان جابه‌جایی

با توجه به غلت زدن افراد در طول شب، بهتر است تشکی را انتخاب کنند که امکان جابه‌جا شدن آزادانه را در طول خواب، برای آن‌ها فراهم کند.

امکان جابه‌جایی

ابعاد غیر استاندارد تشک

ارتفاع تشک

بدون تردید در صورت انتخاب ابعاد غیر استاندارد تشک و ارتفاع کم، مرغوبیت یا کیفیت لازم را نخواهد داشت.

اندازه و ابعاد تشک

در اصول راهنمای خرید تشک، به همه توصیه شده است که؛ در زمان انتخاب، ابعاد آن را با دقت بسیار در نظر بگیرند. زیرا در صورت انتخاب ابعاد غیر استاندارد تشک، بین لبه تخت و تشک فاصله‌ای بوده و این فاصله، باعث زشت به نظر رسیدن سرویس خواب خواهد شد.

شاخصه‌های مناسب جهت تشخیص تشک مناسب

سخن پایانی

در صورت انتخاب ابعاد غیر استاندارد تشک، بدون شک کمر درد یا گردن درد را تجربه خواهند کرد. البته به دلیل نامناسب بودن تشک، در طول شب امکان تجربه یک خواب راحت نداشته و در طول روز، حس خستگی یا کسلی خواهند داشت.

بنابراین در صورت وجود چنین مشکلاتی، از میزان کیفیت زندگی و سلامتی افراد استفاده‌کننده از تشک‌های با ابعاد غیر استاندارد کاسته خواهد شد.

سخن پایانی

ابعاد غیر استاندارد تشک

شماره تماس تولیدی تشک رویال

لیست قیمت:

مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل ماسا 90×200فنری20 cm1,074,700
تشک رویال مدل ماسا120×200فنری20 cm1,375,000
تشک رویال مدل ماسا160×200فنری20 cm1,870,000
تشک رویال مدل ماسا180×200فنری20 cm2,149,400
تشک رویال مدل ماسا80×180 نوجوانفنری20 cm1,034,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل آرامش90×200فنری21 cm1,375,000
تشک رویال مدل آرامش120×200فنری21 cm1,870,000
تشک رویال مدل آرامش160×200فنری21 cm2,530,000
تشک رویال مدل آرامش180×200فنری21 cm2,750,000
تشک رویال مدل آرامش80×180  نوجوانفنری21 cm1,320,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل آسایش-درجه 290×200فنری23 cm1,430,000
تشک رویال مدل آسایش-درجه 2120×200فنری23 cm1,892,000
تشک رویال مدل آسایش-درجه 2160×200فنری23 cm2,508,000
تشک رویال مدل آسایش-درجه 2180×200فنری23 cm2,860,000
تشک رویال مدل آسایش-درجه 280×180  نوجوانفنری23 cm1,364,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 190×200فنری24 cm1,622,500
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 1120×200فنری24 cm2,200,000
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 1160×200فنری24 cm2,915,000
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 1180×200فنری24 cm3,245,000
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 180×180  نوجوانفنری24 cm1,540,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل رز-درجه 290×200فنری27 cm1,760,000
تشک رویال مدل رز-درجه 2120×200فنری27 cm2,574,000
تشک رویال مدل رز-درجه 2160×200فنری27 cm3,190,000
تشک رویال مدل رز-درجه 2180×200فنری27 cm3,520,000
تشک رویال مدل رز-درجه 280×180  نوجوانفنری27 cm1,628,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 190×200طبی28 cm1,969,000
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 1120×200طبی28 cm2,794,000
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 1160×200طبی28 cm3,630,000
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 1180×200طبی28 cm3,938,000
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 180×180 نوجوانطبی28 cm1,870,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک90×200طبی29 cm2,147,200
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک120×200طبی29 cm2,997,500
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک160×200طبی29 cm3,987,500
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک180×200طبی29 cm4,290,000
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک80×180 نوجوانطبی29 cm2,029,500
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 190×200طبی27 cm2,750,000
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 1120×200طبی27 cm4,004,000
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 1160×200طبی27 cm5,262,400
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 1180×200طبی27 cm5,500,000
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 180×180 نوجوانطبی27 cm3,718,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل فلورا- درجه 190×200طبی28 cm3,505,700
تشک رویال مدل فلورا- درجه 1120×200طبی28 cm5,060,000
تشک رویال مدل فلورا- درجه 1160×200طبی28 cm6,600,000
تشک رویال مدل فلورا- درجه 1180×200طبی28 cm7,007,000
تشک رویال مدل فلورا- درجه 180×180 نوجوانطبی28 cm3,300,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 190×200طبی30 cm4,576,000
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 1120×200طبی30 cm6,930,000
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 1160×200طبی30 cm8,580,000
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 1180×200طبی30 cm9,152,000
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 180×180 نوجوانطبی30 cm4,290,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 190×200طبی34 cm5,812,400
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 1120×200طبی34 cm8,800,000
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 1160×200طبی34 cm10,923,000
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 1180×200طبی34 cm11,616,000
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 180×180 نوجوانطبی34 cm5,461,500
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ90×200فنری منفصل (پاکتی)31 cm5,698,000
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ120×200فنری منفصل (پاکتی)31 cm8,250,000
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ160×200فنری منفصل (پاکتی)31 cm10,582,000
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ180×200فنری منفصل (پاکتی)31 cm11,396,000
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ80×180 نوجوانفنری منفصل (پاکتی)31 cm5,291,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک90×200فنری منفصل (پاکتی)36 cm7,403,000
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک120×200فنری منفصل (پاکتی)36 cm10,043,000
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک160×200فنری منفصل (پاکتی)36 cm12,980,000
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک180×200فنری منفصل (پاکتی)36 cm14,806,000
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک80×180 نوجوانفنری منفصل (پاکتی)36 cm6,490,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 190×200طبی فوم16 cm1,364,000
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 1120×200طبی فوم16 cm1,848,000
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 1160×200طبی فوم16 cm2,607,000
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 1180×200طبی فوم16 cm2,728,000
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 180×180 نوجوانطبی فوم16 cm1,309,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 290×200طبی فوم18 cm1,760,000
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 2120×200طبی فوم18 cm2,310,000
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 2160×200طبی فوم18 cm3,300,000
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 2180×200طبی فوم18 cm3,520,000
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 280×180 نوجوانطبی فوم18 cm1,650,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت90×200طبی فوم20 cm2,376,000
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت120×200طبی فوم20 cm3,135,000
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت160×200طبی فوم20 cm4,202,000
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت180×200طبی فوم20 cm4,752,000
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت80×180 نوجوانطبی فوم20 cm2,101,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا90×200طبی فوم21 cm3,300,000
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا120×200طبی فوم21 cm4,642,000
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا160×200طبی فوم21 cm5,962,000
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا180×200طبی فوم21 cm6,600,000
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا80×180 نوجوانطبی فوم21 cm5,365,800
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک90×200طبی فوم30 cm4,642,000
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک120×200طبی فوم30 cm6,206,200
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک160×200طبی فوم30 cm8,327,000
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک180×200طبی فوم30 cm9,284,000
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک80×180 نوجوانطبی فوم30 cm4,152,500
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن90×200طبی ارتوپدیک22 cm6,358,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن120×200طبی ارتوپدیک22 cm8,580,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن160×200طبی ارتوپدیک22 cm11,330,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن180×200طبی ارتوپدیک22 cm12,540,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن80×180 نوجوانطبی ارتوپدیک22 cm5,687,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس90×200طبی ارتوپدیک26 cm7,370,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس120×200طبی ارتوپدیک26 cm9,900,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس160×200طبی ارتوپدیک26 cm12,760,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس180×200طبی ارتوپدیک26 cm14,740,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس80×180 نوجوانطبی ارتوپدیک26 cm6,380,000

سایر مقالات:

ویژگی های تشک طبی
مموری فوم تشک
میزان درجه نرمی و سفتی تشک

شماره تماس تولیدی تشک رویال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *