راهنمای خرید

بررسی و خرید انواع تاب ریلکسی – 3 مدل تاب ریلکسی ارزان + عکس

انواع تاب ریلکسی

شماره تماس خرید تشک

مزایای استفاده از تاب ریلکسی و انواع آن

امروزه بسیاری از افراد جامعه برای به دست آوردن آرامش روح و روان خود، به استفاده از انواع تاب ریلکسی روی آورده‌اند. بدون شک در صورت استفاده از انواع صندلی آویزی یک نفره یا دو نفره، در بین این مشغله‌های کاری و البته فکری بسیار مناسب خواهد بود.

بسیاری از افراد خانه را به عنوان آرامش‌بخش‌ترین مکان در دنیا معرفی کرده و با آماده نمودن لوازم ایجاد آرامش مانند انواع صندلی ریلکسی، راه را برای کسب این حس آماده خواهند کرد. در این مقاله به بیان مزیت‌های استفاده از انواع تاب ریلکسی می‌پردازیم. ‌امیدواریم این مطالب برای شما مفید باشد.

مزایای استفاده از تاب ریلکسی و انواع آن

انواع تاب ریلکسی

 

 

شماره تماس خرید تشک

تشک رویال مدل آسایش یک نفره

1,640,000 تومان2,175,000 تومان
خرید انواع تشک از تشک رویال تشک رویال تشک طبی تشک فنری تشک منفصل( پاکتی) تشک متصل تشک یک نفره

تشک رویال مدل مدیکال یک نفره

1,500,000 تومان2,540,000 تومان
خرید انواع تشک از تشک رویال تشک رویال تشک طبی تشک فنری تشک منفصل( پاکتی) تشک متصل تشک یک نفره

تشک رویال مدل ماسا نوجوان

1,185,000 تومان
خرید انواع تشک از تشک رویال تشک رویال تشک طبی تشک فنری تشک منفصل( پاکتی) تشک متصل تشک یک نفره

تشک رویال مدل پرستیژ دو نفره

11,640,000 تومان12,535,000 تومان
خرید انواع تشک از تشک رویال تشک رویال تشک طبی تشک فنری تشک منفصل( پاکتی) تشک متصل تشک یک نفره

کاربرد انواع تاب

علاقه به تاب خوردن محدود به رده سنی خاص نبوده و البته آن را باید یک تفریح سالم یا جذاب معرفی کرد. البته امروزه به دلیل عدم فضا کافی در بسیاری از آپارتمان‌ها، امکان ساخت یا نصب تاب وجود ندارد. به همین دلیل بسیاری از افراد، به سمت استفاده از انواع تاب یا انواع صندلی ریلکسی روی آورده‌اند.

این مدل تاب‌های ریلکسی و انواع آن به گونه‌ای طراحی و تولید شده‌اند که تا حد بسیار زیادی هیجان تاب خوردن را برای افراد فراهم کنند. البته به دلیل ساختار شکل‌گیری یا تولید انواع تاب ریلکسی و حرکات دایره‌ای در کنار آرام آن، افراد را از هر نوع استرسی در‌ امان نگه خواهد داشت.

افراد با خرید تشک رویال اصل از سایت تشک رویال در بین انواع تشک متصل، انواع تشک فنری و انواع تشک طبی بهترین گزینه را انتخاب کرده و تجربه جذابی از خرید را، برای خود به وجود خواهند آورد.

کاربرد انواع تاب

انواع تاب ریلکسی

افرادی که علاقه‌مند به استفاده از انواع تاب ریلکسی هستند، می‌تواند آن را خریداری نموده و سپس در بخشی از خانه یا حیاط که آرامش‌بخش‌تر است، قرار دهند. البته کارشناسان برای انواع مدل‌های تاب ریلکسی، کاربرد‌های بسیاری در نظر گرفته‌اند. اصلی‌ترین کاربرد تاب‌های ریلکسی، عبارت هستند از:

شماره تماس خرید تشک

  • برخی از افراد به دلایل مختلف مانند استرس، نمی‌توانند بعدازظهر‌ها یک خواب آرام و راحت را تجربه کنند. به این عزیزان استفاده انواع تاب توصیه شده و یکی از مهم‌ترین کاربرد تاب‌های ریلکسی، ننو است.
  • افرادی که به مطالعه در یک محیط آرام، علاقه‌مند هستند؛ می‌توانند با خرید یک مدل از انواع تاب ریلکسی و قرار دادن آن در یک محیط آرام، به مطالعه کتب مورد علاقه خود بپردازند.
  • بسیاری از افراد با خرید انواع صندلی آویزی دو نفره یا یک نفره، به دنبال لذت بردن از منظره باغ یا خانه خود هستند. مطمئناً با خرید انواع تاب، چشم‌انداز جذاب خانه یا باغ برای افراد جذاب‌تر به نظر خواهد رسید.
  • مدل‌های تاب ریلکسی شکل، باید به شکل عمودی مورد استفاده قرار بگیرند. این نوع از تاب‌های ریلکسی را نباید به عنوان تاب مورد استفاده قرار داد. افراد از این نوع از صندلی‌های ریلکسی برای دور شدن از استرس و دیدن چشم‌انداز پیش رو استفاده خواهند کرد.
کاربرد انواع تاب

انواع تاب ریلکسی

مزیت‌های انواع تاب ریلکسی

مطمئناً یکی از مهم‌ترین دغدغه در زمان خرید این محصول و با توجه به قیمت انواع تاب ریلکسی، در ذهن‌ها به وجود خواهد آمد؛ مزیت استفاده از این نوع محصولات است. امروزه بسیاری از افراد به کمک دارو، وسیله، کلاس‌های مختلف و آموزش‌های بیان شده در آن‌ها به دنبال آرامش هستند.

بدون تردید انتخاب انواع تاب، مزیت‌های بسیاری با خود به همراه خواهد داشت. اصلی‌ترین این مزایا شامل لیست زیر هستند:

  • مناسب بودن قیمت تاب ریلکسی
  • عدم نیاز به برق
  • عدم نیاز به فضا بسیار جهت قرار‌گیری
  • مقاوم بودن در برابر آسیب‌ها
  • عدم نیاز به وسیله برای نصب

البته انتخاب تاب ریلکسی به عنوان بخشی از طراحی دکوراسیون محیط، در ایجاد یک فضا شیک بسیار کمک‌کننده خواهد بود. حس آرامش ایجاد شده با انواع تاب، بدون تردید ارزش پرداخت قیمت آن را خواهد داشت.

مزیت‌های انواع تاب ریلکسی

انواع تاب ریلکسی

انواع تاب ریلکسی

شاید این سؤال در ذهن بسیاری از افراد جامعه شکل بگیرد که آیا انواع تاب ریلکسی را باید در باغ فقط مورد استفاده قرار داد؟ در پاسخ به این پرسش باید بیان داشت که استفاده از مدل‌های تاب ریلکسی، در هر بخشی از خانه یا باغ که دارای فضایی آرام بخش است، وجود دارد.

بسیاری از افراد تاب‌های ریلکسی و انواع آن را در اتاق خواب کودک، مستر خواب، باغ، پاگرد، رستوران، آتلیه و محیط‌های زیادی بهره خواهند برد. استفاده از انواع تاب در محیط، کاملاً به سلیقه و نیاز شخص بستگی دارد. البته بیشتر تاب‌های ریلکسی تولید شده، مناسب فضا‌های داخلی هستند.

در صورت استفاده از انواع تاب ریلکسی در محیط‌های باز، زود خراب خواهند شد. زیرا نوع بافت به کار رفته در زمان تولید آن، مناسب فضا‌های داخلی است. البته برند‌های تولید‌کننده برای رفاه حال خریداران، تاب‌های ریلکسی مناسب محیط باز را نیز تولید کرده‌اند.

انواع تاب ریلکسی

انواع تاب ریلکسی

طرح و رنگ تاب ریلکسی

تولید‌کنندگان تاب ریلکسی هنگام طراحی و تولید آن، بیش از هر چیزی به نیاز و سلیقه مخاطبان خود توجه خواهند کرد. امروزه این نوع صندلی‌های آویزی در طرح‌ها و رنگ‌های متنوع تولید شده و خریداران بر اساس نیاز، سلیقه و هماهنگی با دیگر وسایل خانه یا باغ دست به انتخاب خواهند زد.

وجود طرح‌های تاب ریلکسی به سبک مدرن، ساده یا کلاسیک، باعث خواهند شد که خریداران این نوع از محصولات را، به راحتی با سبک کلی فضا خانه خود ست کنند. بیشتر تولید‌کنندگان انواع تاب ریلکسی خود را در مدل‌های مانند گرد، اشکی یا عنکبوتی تولید و به بازار عرضه کرده‌اند.

البته وجود رنگ‌های مانند سفید، قهوه‌ای و سیاه در تاب ریلکسی دست خریداران را در ایجاد هارمونی یا هماهنگی با دیگر لوازم خانه باز گذاشته است. افراد با مراجعه به سایت تشک رویال، امکان خرید انواع تشک رویال مانند بهترین تشک یک نفره، بهترین تشک دو نفره، بهترین تشک مسافرتی و بهترین تشک پاکتی را خواهند داشت.

طرح و رنگ تاب ریلکسی

انواع تاب ریلکسی

ساختار تاب‌های ریلکسی

تحمل وزن و اندازه تاب ریلکسی، بر حسب ساختار تولید متفاوت هستند. تاب‌های ریلکسی دو نفره، قابلیت تحمل وزن تا ۲۵۰ کیلوگرم را دارند. اما تاب‌های ریلکسی یک نفره تا وزن ۱۳۵ کیلو گرم را، می‌توانند تحمل کنند.

انواع صندلی آویزی یک نفره یا دو نفره، دارای یک پایه گرد هستند که تاب روی آن قرار گرفته است. قطره پایه گرد تاب یک نفره، ۱۱۰ سانتی‌متر و ارتفاع آن نیز، ۱۹۰ سانتی‌متر است. اما قطر پایه تاب دو نفره ۱۴۰ سانت و از ارتفاع ۱۹۰ سانتی بهره‌مند است.

شماره تماس خرید تشک

عملکرد تاب ریلکسی به شکل، ‌ایستا بوده و برای ایجاد یا حفظ تعادل، حتماً دارای یک پایه در کنار میله‌ای است. جنس پایه و میله تاب ریلکسی، آهن بوده و تولید‌کنندگان برای پوشش دهی آن، از رنگ استفاده خواهند کرد. بدون تردید در صورت استفاده از رنگ با کیفیت و پوشش دهی عالی آهن با رنگ، انواع تاب ریلکسی دوام بسیار خواهد داشت.

جنس بدنه تاب، پلی اتیلن است. البته دلیل استفاده از این متریال در بدنه تاب، تحمل وزن شخص یا اشخاص استفاده کنده از آن خواهد بود. از دیگر مزیت‌های جنس پلی‌اتیلن بدنه تاب دوام و سبکی آن را می‌توان نام برد. معمولاً در زمان خرید این تاب‌ها، چند کوسن نیز به خریدار ارائه خواهد شد.

ساختار تاب‌های ریلکسی

انواع تاب ریلکسی

انواع تاب ریلکسی و دکوراسیون داخلی

همه افراد جامعه در زمان طراحی داخلی محیطی مانند خانه، به دنبال یک سری عناصر خاص و منحصر به فرد خواهند رفت. البته بین کاری که یک طراح در چنین موقعیتی انجام خواهد داد تا عمل یک فرد، ایجاد هارمونی بین عناصر و به‌کارگیری سبک خاصی از دکوراسیون داخلی از جانب دیزاینر خواهد بود.

طراحان حرفه عرصه دکوراسیون داخلی به کمک المان‌های مختلف، سبک خاصی را در هنگام دکور کردن محیط بهره خواهند برد. البته آن‌ها با به‌کارگیری درست از المان‌ها، افراد را تحت تأثیر قرار خواهند داد. اما اشخاص عادی، المان‌ها را به شکل معمولی کنار هم قرار خواهند داد.

انواع تاب ریلکسی و دکوراسیون داخلی

انواع تاب ریلکسی

مثلاً اشخاص عادی اتاق پذیرایی را با فرش و مبلمان پر خواهند کرد. اما دیزاینر با قرار دادن یک تاب ریلکسی در گوشه از خانه در کنار مبلمان و فرش‌ها، فضای جذابی شکل داده و بسیاری از نگاه‌ها را به سمت خود جذب خواهد کرد. البته دیزاینر در این زمان، هارمونی بین وسایل موجود در آن محیط رعایت خواهد کرد.

دیزاینر برای خرید یک نوع از انواع تاب ریلکسی، ابتدا دیگر لوازم موجود در آن محیط و سبک به کار گرفته شده را مورد توجه قرار خواهد داد. سپس با ایجاد هارمونی در رنگ، جنس و طرح تاب ریلکسی با پرده، فرش و مبلمان موجود در اتاق پذیرایی محیط تحسین برانگیزی را ایجاد خواهد کرد.

در صورت استفاده از تاب ریلکسی در اتاق خواب، باید به فاکتور هارمونی در طرح، رنگ و مدل تاب با پرده، سرویس خواب و فرش توجه کرد. البته در هر دو محیط اتاق پذیرایی یا اتاق خواب، انواع تاب ریلکسی را در کنج و در مقابل چشم‌انداز زیبایی قرار خواهند داد.

از دیگر نکاتی که دیزاینر‌ها هنگام دکور کردن محیط پذیرایی خانه و قرار دادن تاب ریلکسی، با آن توجه خواهند کرد؛ عدم قرار دادن آن در بین مبلمان خواهد بود.

انواع تاب ریلکسی و دکوراسیون داخلی

انواع تاب ریلکسی

 

نکات مهم در خرید انواع تاب ریلکسی

برای اینکه تاب ریلکسی دو نفره یا یک نفره را با کیفیت مناسب بخرید، لازم است تا نکات مهمی را در زمان انتخاب و خرید در نظر داشته باشید. مهم‌ترین نکات خرید انواع تاب ریلکسی را در ادامه بررسی کرده‌ایم.

انتخاب تولیدکننده و برند معتبر

یک تولیدکننده تاب ریلکسی معتبر را انتخاب کنید؛ سازنده‌ای با سال‌ها شهرت خوب و تولید کننده‌ای که به کیفیت مواد و صنعت اهمیت می‌دهد، همان چیزی است که باید به دنبال آن باشید؛ بنابراین برند تاب ریلکسی مهم است.

دلیل خوبی وجود دارد که چرا برخی از نام‌های تجاری برای چندین دهه، حتی قرن‌ها دوام آوردند. هنگامی که صحبت از انواع تاب ریلکسی بی‌نقص به میان می‌آید، نام‌های تجاری معروف به چشم می‌آیند؛ زیرا در دنیای تاب‌ها به نام‌های معروف تبدیل شدند.

آنها به دلیل خدمات عالی به مشتریان، روش‌های تولید نوآورانه، کنترل کیفیت برتر و بررسی‌های دائمی عالی از مصرف‌کنندگان شهرت پیدا کرده‌اند.

متریال مناسب و باکیفیت

متریال مناسب را در زمان خرید انواع تاب ریلکسی انتخاب کنید. تاب شما باید برای مدت طولانی دوام بیاورد؛ بنابراین باید از مواد با کیفیت بالا و مقاوم در برابر آب و هوا ساخته شده باشد. متریال تاب شما نیز یک موضوع سلیقه‌ای است. در این صورت این قطعه از مبلمان شما برای چندین سال آینده خواهد بود.

چوب همیشه مواد محبوب برای تاب‌های ایوان بود. دیدن تاب‌های چوبی در ایوان‌ها و پاسیوها، چه از چوب کاج ارزان قیمت و چه از بلوط بادوام، چه سرو مقاوم و چه از چوب ساج، عالی است؛ اما انتخاب مواد برای تاب ایوان شما به چوب ختم نمی‌شود. شما می‌توانید انواع تاب ریلکسی از آهن فرفورژه، حصیری رزین یا پلاستیک بازیافتی پیدا کنید.

طراحی تاب ریلکسی

سبک مناسب تاب ریلکسی، شخصیت و سلیقه شما را منعکس می‌کند. تاب ایوان علاوه بر راحتی فوق‌العاده، باید بازتاب سبک و سلیقه شخصی شما نیز است. شما می‌توانید یک تاب ساده با لت‌های نازک یا پهن، یک مدل مجلل با پشتی خمیده یا یک تاب صندلی با درج‌هایی برای فنجان یا لیوان، برش‌های قلب، کنده‌های چوبی یا سنباده‌کاری شده را انتخاب کنید.

کیفیت و دوام بالای تاب

تاب ریلکسی شما به همان اندازه که ایمن و قابل اعتماد است، راحت خواهد بود. این موضوع به معنای انتخاب یک متریال محکم برای تاب و حتی قوی‌تر برای عناصر نگهدارنده، زنجیر، تیرهای سقف یا پایه تاب مستقل است. این ویژگی در خرید انواع تاب ریلکسی اهمیت پیدا می‌کند.

این ماده باید در برابر آب و هوا و حشرات مقاوم و نگهداری از آن آسان باشد. شما برای مواد بسیار بادوام مانند چوب ساج یا پلی وود هزینه بیشتری خواهید پرداخت؛ اما تاب ساخته شده از این مواد مادام‌العمر است. یکی از نشانه‌های خوبی که نشان می‌دهد تاب شما دوام دارد، مدت زمان تضمینی است که سازنده ارائه می‌دهد.

 قیمت تاب ریلکسی

در حالی که همه ما سعی می‌کنیم که هنگام خرید یک کالای مهم و بادوام مانند تاب ریلکسی، یک معامله خوب پیدا کنیم، ارزان بودن همیشه به معنای خرید خوب نیست. مواد با کیفیت بالا هزینه بیشتری دارند؛ اما عمر طولانی‌تری دارند.

انواع تاب ریلکسی ممکن است مقرون‌به‌صرفه باشند؛ اما چند سال دیگر باید آن را جایگزین کنید. برای پیدا کردن بهترین قیمت جدیدترین مدل تاب ریلکسی منتظر فروش پایان فصل باشید. این نکات فقط یک دستورالعمل تقریبی برای یافتن بهترین تاب ریلکسی برای ایوان یا اتاق شما هستند.

ممکن است مجبور باشید که تاب خود را بسته به موقعیت مکانی خود انتخاب کنید. اگر ایوان ندارید، باید یک تاب با پایه مخصوص تهیه کنید. اگر ایوان شما کوچک است، باید یک تاب کوچک یا یک گلایدر تهیه کنید. اگر تاب ایستاده شما باید در وسط چمن یا باغ شما قرار گیرد، ممکن است یک پایه تاب دار با آلاچیق یا درخت کاری انتخاب کنید.

 

مهم‌ترین ویژگی‌های تاب ریلکسی

بدون شک در صورت آشنایی با ویژگی‌های انواع تاب ریلکسی، خرید را برای شخص خریدار آسان‌تر خواهد کرد. مهم‌ترین ویژگی یک تاب ریلکسی با کیفیت، شامل موارد زیر خواهد بود:

  • وجود بافت محکم و با کیفیت سبد تاب
  • بدنه فلزی قدرتمند
  • وجود کوسن‌های جذاب
  • پوشش رنگ جذاب و با کیفیت بدنه
  • مقاومت در برابر آسیب

مهم‌ترین ویژگی‌های تاب ریلکسی

سخن پایانی

حس آرامش در بسیاری از افراد جامعه گم شده است؛ بنابراین آن‌ها با رفتن به کلاس‌های مختلف یا خوردن انواع دارو‌ها، به دنبال این حس هستند. بسیاری از کارشناسان با توجه مناسب بودن قیمت تاب ریلکسی، خرید آن را برای کسب آرامش پیشنهاد خواهند داد.

بدون شک با خرید مدلی از انواع تاب ریلکسی و قرار دادن آن در یک محیط دنج، افراد استفاده‌کننده آرامش از دست رفته خود را پیدا خواهند کرد. برای این محصول کاربرد‌های دیگری مانند مطالعه کردن نیز، برشمرده‌اند.

سخن پایانی

شماره تماس خرید تشک

لیست قیمت:

مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل ماسا 90×200فنری20 cm1,074,700
تشک رویال مدل ماسا120×200فنری20 cm1,375,000
تشک رویال مدل ماسا160×200فنری20 cm1,870,000
تشک رویال مدل ماسا180×200فنری20 cm2,149,400
تشک رویال مدل ماسا80×180 نوجوانفنری20 cm1,034,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل آرامش90×200فنری21 cm1,375,000
تشک رویال مدل آرامش120×200فنری21 cm1,870,000
تشک رویال مدل آرامش160×200فنری21 cm2,530,000
تشک رویال مدل آرامش180×200فنری21 cm2,750,000
تشک رویال مدل آرامش80×180  نوجوانفنری21 cm1,320,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل آسایش-درجه 290×200فنری23 cm1,430,000
تشک رویال مدل آسایش-درجه 2120×200فنری23 cm1,892,000
تشک رویال مدل آسایش-درجه 2160×200فنری23 cm2,508,000
تشک رویال مدل آسایش-درجه 2180×200فنری23 cm2,860,000
تشک رویال مدل آسایش-درجه 280×180  نوجوانفنری23 cm1,364,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 190×200فنری24 cm1,622,500
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 1120×200فنری24 cm2,200,000
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 1160×200فنری24 cm2,915,000
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 1180×200فنری24 cm3,245,000
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 180×180  نوجوانفنری24 cm1,540,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل رز-درجه 290×200فنری27 cm1,760,000
تشک رویال مدل رز-درجه 2120×200فنری27 cm2,574,000
تشک رویال مدل رز-درجه 2160×200فنری27 cm3,190,000
تشک رویال مدل رز-درجه 2180×200فنری27 cm3,520,000
تشک رویال مدل رز-درجه 280×180  نوجوانفنری27 cm1,628,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 190×200طبی28 cm1,969,000
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 1120×200طبی28 cm2,794,000
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 1160×200طبی28 cm3,630,000
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 1180×200طبی28 cm3,938,000
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 180×180 نوجوانطبی28 cm1,870,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک90×200طبی29 cm2,147,200
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک120×200طبی29 cm2,997,500
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک160×200طبی29 cm3,987,500
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک180×200طبی29 cm4,290,000
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک80×180 نوجوانطبی29 cm2,029,500
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 190×200طبی27 cm2,750,000
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 1120×200طبی27 cm4,004,000
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 1160×200طبی27 cm5,262,400
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 1180×200طبی27 cm5,500,000
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 180×180 نوجوانطبی27 cm3,718,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل فلورا- درجه 190×200طبی28 cm3,505,700
تشک رویال مدل فلورا- درجه 1120×200طبی28 cm5,060,000
تشک رویال مدل فلورا- درجه 1160×200طبی28 cm6,600,000
تشک رویال مدل فلورا- درجه 1180×200طبی28 cm7,007,000
تشک رویال مدل فلورا- درجه 180×180 نوجوانطبی28 cm3,300,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 190×200طبی30 cm4,576,000
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 1120×200طبی30 cm6,930,000
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 1160×200طبی30 cm8,580,000
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 1180×200طبی30 cm9,152,000
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 180×180 نوجوانطبی30 cm4,290,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 190×200طبی34 cm5,812,400
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 1120×200طبی34 cm8,800,000
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 1160×200طبی34 cm10,923,000
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 1180×200طبی34 cm11,616,000
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 180×180 نوجوانطبی34 cm5,461,500
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ90×200فنری منفصل (پاکتی)31 cm5,698,000
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ120×200فنری منفصل (پاکتی)31 cm8,250,000
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ160×200فنری منفصل (پاکتی)31 cm10,582,000
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ180×200فنری منفصل (پاکتی)31 cm11,396,000
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ80×180 نوجوانفنری منفصل (پاکتی)31 cm5,291,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک90×200فنری منفصل (پاکتی)36 cm7,403,000
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک120×200فنری منفصل (پاکتی)36 cm10,043,000
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک160×200فنری منفصل (پاکتی)36 cm12,980,000
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک180×200فنری منفصل (پاکتی)36 cm14,806,000
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک80×180 نوجوانفنری منفصل (پاکتی)36 cm6,490,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 190×200طبی فوم16 cm1,364,000
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 1120×200طبی فوم16 cm1,848,000
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 1160×200طبی فوم16 cm2,607,000
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 1180×200طبی فوم16 cm2,728,000
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 180×180 نوجوانطبی فوم16 cm1,309,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 290×200طبی فوم18 cm1,760,000
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 2120×200طبی فوم18 cm2,310,000
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 2160×200طبی فوم18 cm3,300,000
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 2180×200طبی فوم18 cm3,520,000
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 280×180 نوجوانطبی فوم18 cm1,650,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت90×200طبی فوم20 cm2,376,000
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت120×200طبی فوم20 cm3,135,000
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت160×200طبی فوم20 cm4,202,000
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت180×200طبی فوم20 cm4,752,000
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت80×180 نوجوانطبی فوم20 cm2,101,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا90×200طبی فوم21 cm3,300,000
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا120×200طبی فوم21 cm4,642,000
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا160×200طبی فوم21 cm5,962,000
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا180×200طبی فوم21 cm6,600,000
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا80×180 نوجوانطبی فوم21 cm5,365,800
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک90×200طبی فوم30 cm4,642,000
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک120×200طبی فوم30 cm6,206,200
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک160×200طبی فوم30 cm8,327,000
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک180×200طبی فوم30 cm9,284,000
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک80×180 نوجوانطبی فوم30 cm4,152,500
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن90×200طبی ارتوپدیک22 cm6,358,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن120×200طبی ارتوپدیک22 cm8,580,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن160×200طبی ارتوپدیک22 cm11,330,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن180×200طبی ارتوپدیک22 cm12,540,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن80×180 نوجوانطبی ارتوپدیک22 cm5,687,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس90×200طبی ارتوپدیک26 cm7,370,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس120×200طبی ارتوپدیک26 cm9,900,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس160×200طبی ارتوپدیک26 cm12,760,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس180×200طبی ارتوپدیک26 cm14,740,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس80×180 نوجوانطبی ارتوپدیک26 cm6,380,000

سایر مقالات:

انواع تشک دو فصل - بررسی 5 مدل تشک دو فصل درجه 1 - مشخصات + قیمت
خرید سرویس خواب عروس- بررسی 5 مدل + مشخصات + عکس +قیمت
خرید روبالشی با کیفیت - 5 مدل روبالشی در سایت تشک رویال

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *