خواب

تأثیر بالش بر خواب- معرفی 3 مدل بالش مخصوص تشک خواب رویال

تاثیر بالش بر خواب

بالش چه تأثیری بر کیفیت خواب دارد؟

با توجه به تاثیر بالش بر خواب، نباید وجود آن را نادیده گرفت. بدون شک خوابیدن روی بالش مناسب و با کیفیت، خواب خوشی را نصیب افراد خواهد کرد. در زمان خرید بالش با کیفیت، باید براساس راهنمای انتخاب آن کنند تا از مشکلات جسمانی مانند درد گردن، دور باشند.

البته افراد در زمان خرید بالش، باید به اندازه و ارتفاع تشک به آن توجه کنند. طی این مقاله به بیان توضیحاتی در رابطه با تاثیر بالش بر خواب و ارتفاع بالش طبی، خواهیم پرداخت. در صورت علاقه به چنین موضوع جذاب و مهم، تا انتها مطلب همراه ما باشید.

بالش چه تأثیری بر کیفیت خواب دارد؟

تاثیر بالش بر خواب

محصولات تشک رویال:

تشک رویال
تشک طبی
تشک فنری

شماره تماس تولیدی تشک رویال

تشک رویال مدل پددار لیدوما یک نفره

6,390,000 تومان9,680,000 تومان
خرید انواع تشک از تشک رویال تشک رویال تشک طبی تشک فنری تشک منفصل( پاکتی) تشک متصل تشک یک نفره

تشک رویال مدل پرستیژ نوجوان

5,820,000 تومان
خرید انواع تشک از تشک رویال تشک رویال تشک طبی تشک فنری تشک منفصل( پاکتی) تشک متصل تشک یک نفره

تشک رویال مدل ماسا یک نفره

1,235,000 تومان1,580,000 تومان
تشک رویال مدل ماسا یک نفره چه خصوصیات ساختاری دارد؟ تشک مدل ماسا با توجه به ساختاری که دارد، در

تشک رویال سوپر طبی فنری مدل فلورا یک نفره

3,855,000 تومان5,565,000 تومان
برند: رویال نوع : طبی - فنری اندازه: یک نفره ابعاد: 90 در 200 سانتی متر ابعاد: 120در 200 سانتی متر  

تاثیر بالش بر خواب

از مهم‌ترین مسائلی که در رابطه با بالش مورد توجه قرار داد، متریال استفاده شده در آن است. زیرا متریال موجود در آن روی تاثیر بالش بر خواب، نقش مثبت ایفا خواهد کرد؛ بنابراین با توجه به این مسئله که انسان، تقریباً یک سوم از عمر خود را در خواب خواهند گذراند، باید با دقت، ریز بینی و نکته سنجی بسیار برای خرید بالش اقدام کرد.

البته بالش علاوه بر اینکه بخشی از سرویس خواب بوده و در ایجاد خواب یا استراحت مناسب تأثیر‌گذار است؛ از ستون فقرات و همچنین گردن افراد نیز حمایت لازم را خواهد کرد. البته در کنار تاثیر بالش بر خواب، باید اثر‌گذاری آن را روی تنفس افراد نیز مورد توجه قرار داد.

از جمله تاثیر بالش بر خواب را می‌توان، بیدار شدن‌های مداوم هنگام خواب شبانه مشاهد کرد. در صورت انتخاب بالش اشتباه یا عادت نامناسبی مانند گذاشتن دست زیر سر هنگام خواب، مطمئناً فرد خواب با کیفیت و کمیت لازم را تجربه نخواهد کرد. همچنین به احتمال زیاد دچار درد‌های در ناحیه گردن یا کمر درد خواهد شد.

شماره تماس تولیدی تشک رویال

عوارض بالش سفت و نا مناسب

خواب تأثیر مهمی بر سلامت روح و جسم انسان‌ها دارد؛ بنابراین انتخاب بالش مناسب برای خواب دقیقاً به اندازه خرید تشک با کیفیت، در حفظ و ایجاد سلامتی تأثیر‌گذار است. بدون شک افراد با توجه به تاثیر بالش بر خواب، باید انتخاب دقیقی انجام دهند تا از عوارض جسمی خرید اشتباه، در‌ امان باشند. در ادامه به اصلی‌ترین نشانه‌های بالش نامناسب، پرداخته شده است.

عوارض بالش سفت و نا مناسب

تاثیر بالش بر خواب

گردن درد

تاثیر بالش بر خواب و گردن، کاملاً مشخص است. مطمئناً انتخاب بالش نا مناسب، تراز ستون فقرات در کنار گردن به هم خورده و نهایتاً عضلات گردن، دچار کشیدگی خواهد شد. بالش مناسب برای گردن، نباید از نوع خیلی نازک یا پشمی باشد. افراد در طول شبانه روز حدود ۷ تا ۹ ساعت، سر روی بالش گذاشته و خواب را تجربه خواهند کرد.

بنابراین انتخاب درست بالش بر کیفیت زندگی شخصی و اجتماعی، تأثیر مثبت خواهد گذاشت. همچنین آن دسته از افرادی که مشکلات مانند دیسک گردن دارند، باید به سراغ بالش مناسب برای دیسک گردن بروند. زیرا در غیر این صورت، درد آن‌ها بیشتر شده و همچنین بهترین حالت یا فرم خواب برای این عزیزان، خوابیدن روی شکم خواهد بود.

شماره تماس تولیدی تشک رویال

درد کمر

از نشانه‌های بالش نا مناسب، کمر درد است؛ زیرا این درد زمانی به وجود خواهد آمد که ارتفاع بالش طبی، بیش از اندازه استاندارد باشد. در نتیجه این امر، ستون فقرات و کمر از سطح تشک فاصله بسیاری دارند. این میزان فاصله به مرور زمان باعث ایجا انحنا غیر طبیعی در کمر شده و در نهایت درد‌های آزار دهنده را نصیب افراد خواهد کرد.

البته به همان اندازه که تاثیر بالش بر خواب با ارتفاع زیاد، باعث درد کمرخواهد شد؛ ارتفاع کم آن نیز منجر به ایجاد آسیب‌های جبران ناپذیر در کمر خواهد شد. زیرا بالش با ارتفاع کم، سر و گردن را در وضعیت تراز قرار نخواهند داد. انتخاب بالش مناسب برای کمر درد، باید دارای ارتفاع مناسب باشد.

درد کمر

تاثیر بالش بر خواب

گرفتگی یا کوفتگی بدن

مطمئناً انتخاب ارتفاع نا مناسب بالش، باعث خواهد شد که گردن و سر افراد، در یک وضعیت استاندارد قرار نگیرند. این مسئله در زمان، کوفتگی یا گرفتگی عضلانی را در شخص ایجاد کرده و در نتیجه هنگام بیدار شدن از خواب، درد‌های آزار دهنده‌ای را باید تحمل کند.

بنابراین افراد با توجه به تاثیر بالش بر خواب و کیفیت عملکرد روزانه، حتماً به سراغ بهترین برند بالش بروند تا با وجود کیفیت مواد اولیه و ارتفاع مناسب، خواب راحتی داشته باشند.

شماره تماس تولیدی تشک رویال

سردرد یا میگرن

سردرد‌های عصبی یا میگرنی، گاهی به دلیل انتخاب نامناسب بالش است. زیرا در چنین موقعیتی، گردن شخص در یک شرایط استاندارد قرار نگرفته و در نتیجه رشته‌های عصبی سر، تحت فشار قرار خواهند گرفت. بنابراین با افراد با انتخاب بالش مناسب برای میگرن و ارتفاع استاندارد، از سردرد‌های عصبی جلوگیری کنند.

شماره تماس تولیدی تشک رویال

معضلات تنفسی و گوارش

در صورتی که افراد کالای خواب استانداردی را انتخاب کنند، مطمئناً تاثیر بالش بر خواب را به خوبی مشاهده خواهند کرد. یکی از مهم‌ترین مشکلاتی تنفسی که به واسطه انتخاب نامناسب بالش رخ خواهد داد، آپنه بوده و شخص در چنین حالتی دچار وقف‌های مداوم تنفسی خواهد شد.

همچنین برگشت اسید معده به دهان و گلو یا رفلاکس معده، به دلیل انتخاب اشتباه بالش خواهد بود. بالش‌های نازک یا ارتفاع استاندارد نداشتن این بخش از کالای خواب، باعث ایجاد مشکلات گوارش خواهد شد. بنابراین افراد جهت دور شدن از چنین مشکلاتی، باید بالش مناسب برای خواب انتخاب کنند.

معضلات تنفسی و گوارش

تاثیر بالش بر خواب

بیدار شدن مداوم در طول خواب شبانه

خوابیدن روی بالش غیر استاندارد و بی‌کیفیت، باعث خواهد شد که افراد در تمام طول شب، بار‌ها بیدار شوند. البته بیدار شدن در خواب، یک امر کاملاً طبیعی است؛ ولی نه به اندازه‌ای که باعث از دست دادن کیفیت خواب شود.

بنابراین با توجه به تاثیر بالش بر خواب، افراد باید بالش طبی نرم یا سفت مطابق نیاز و سلیقه خود انتخاب کنند تا دچار چنین مشکلی نشوند.

شماره تماس تولیدی تشک رویال

فرم‌های مختلف خوابیدن افراد و بالش مناسب

امروزه پژوهشگران براساس تحقیقات خود در رابطه با فرم خواب، به نتیاج درخشانی رسیده‌اند. این عزیزان معتقد هستند که افراد با توجه به تاثیر بالش بر خواب، باید هنگام انتخاب آن چکونگی فرم خواب را در نظر بگیرند. اما در ادامه به بیان مطالبی درباره اصلی‌ترین حالت‌های خواب و چگونگی انتخاب بالش، بیشتر پرداخته خواهد شد.

فرم‌های مختلف خوابیدن افراد و بالش مناسب

تاثیر بالش بر خواب

خوابیدن به پهلو

در صورتی که افراد بیشتر به سمت پهلو، خواهند خوابید؛ باید بالش‌های سفت را انتخاب کنند. این نوع از بالش‌ها، حمایت لازم را از ستون فقرات خواهد داشت. به عبارتی دیگر شرایط ستون فقرات چنین افرادی هنگام خواب، دقیقاً مانند زمان ‌ایستادن است.

خوابیدن به پشت

افرادی که علاقه‌مند به خوابیدن به پشت هستند، حتماً از یک بالش نازک بهره ببرند. این نوع از بالش‌ها، اجازه نخواهند داد که سر فرد به جلو خم شود.

خوابیدن روی شکم

آن گروه از افرادی که روی شکم، خواب بهتری دارند؛ باید بالش خیلی نازک را انتخاب کنند. زیرا اینگونه سر در وضعیت استاندارد قرار گرفته و در نهایت فشاری بر گردن وارد نخواهد شد.

شماره تماس تولیدی تشک رویال

رنگ بالش و تأثیر آن بر کیفیت خواب

بسیاری از افراد نسبت به تأثیر رنگ بر زیبایی دکوراسیون منزل آشنایی نداشته و همچنین بدون هرگونه شناختی، برای خرید وسایل خانه از جمله کاور بالش و روتختی خواهند پرداخت. مطمئناً با توجه به تاثیر بالش بر خواب و انتخاب رنگ مناسب، افراد خواب راحتی را تجربه خواهند کرد.

در ادامه به بیان توضیحاتی در رابطه با رنگ‌های کاور و تاثیر بالش بر خواب، پرداخته شده است.

رنگ بالش و تأثیر آن بر کیفیت خواب

تاثیر بالش بر خواب

رنگ مشکی روبالشی

پژوهشگران رنگ مشکی را نشان دهنده قدرت، معرفی کرده‌اند. اما آن‌ها بر این عقیده، باور دارند که رنگ مشکی روبالشی منجر به کاهش وزن شده و در عین حال باعث افزایش حس ترس، خواهد شد.

رنگ سفید روبالشی

این رنگ حس آرامش را به افراد، هدیه داده و همچنین تمییزی را با خود، به ارمغان خواهند آورد.

رنگ سفید روبالشی

تاثیر بالش بر خواب

روبالشی به رنگ قرمز

انتخاب روبالشی به رنگ قرمز در افزایش احساسات خشم و عصبانیت، بسیار مؤثر است. بنابراین در زمان خرید این رنگ از روبالشی، به مسئله افزایش خشم توجه شود.

رنگ آبی روبالشی

در صورتی که افراد رنگ آبی روبالشی را انتخاب کنند، مطمئناً با افزایش حس شادی و نشاط مواجه خواهند شد. البته این رنگ در کاهش ضربان قلب و حرارت بدن نیز، تأثیر‌گذار بوده و همچنین منجر به کاهش وزن خواهد شد.

شماره تماس تولیدی تشک رویال

روبالشی به رنگ سبز

بدون تردید انتخاب رنگ سبز برای روبالشی، باعث ایجاد تمرکز در دانش‌آموزان شده و همچنین آرامش را با خود برای فرد، به ارمغان خواهد آورد. البته این نوع از روبالشی‌ها تأثیر مثبتی بر کاهش میزان استرس و درد‌های گوارشی نیز دارند.

شماره تماس تولیدی تشک رویال

 

مزایای بالش طبی

بالش طبی یک نوع بالشی است که برای بهبود وضعیت سروگردن و ستون فقرات در زمان خواب طراحی شده است. یکی از مزایای تأثیر بالش بر خواب این است که باتوجه‌به آناتومی بدن، فشار و کشش نامناسب را از نواحی حساس بدن کاهش می‌دهد و باعث خواب آرام و راحت می‌شود.

یکی از مزایای تأثیر بالش بر خواب این است که می‌تواند به پیشگیری از بروز مشکلاتی مانند کمردرد، اسکیاتیک، هرنی دیسک، و اختلالات عصبی کمک کند. بالش طبی انواع مختلفی دارد که بر اساس نیاز و کاربرد فرد می‌توان از آنها استفاده کرد.

 تأثیر بالش بر خواب می‌تواند به تسهیل گردش خون و تنفس، جلوگیری از گرفتگی و خر و پف و بهبود کیفیت خواب کمک کند. بالش طبی با حفظ زاویه مناسب بین سروگردن و ستون فقرات، مانع از ایجاد خمیدگی و انحنای غیرطبیعی در ستون فقرات می‌شود.برخی از انواع بالش طبی شامل موارد زیر می‌شوند.

 بالش آرتروز

 بالش آرتروز یک نوع بالش طبی است که برای افرادی که از بیماری آرتروز گردن رنج می‌برند مناسب است. این بالش باعث می‌شود که گردن در هنگام خواب در وضعیت صحیح قرار گیرد و از فشار به مفاصل و اعصاب گردن جلوگیری کند.

بالش آرتروز باتوجه‌به شکل و اندازه آن، می‌تواند راحتی و حمایت مختلفی به گردن ارائه دهد. برخی از بالش‌های آرتروز دارای شکاف‌های عمودی یا افقی روی سطح آن هستند که باعث گردش بهتر هوا و تنظیم حرارت بدن می‌شوند.

برخی از بالش‌های آرتروز نیز از مموری فوم ساخته شده‌اند که با فشار بدن، شکل آن‌ها را تغییر می‌دهند و به ستون فقرات حمایت و تأثیر بالش بر خواب را نمایان می‌کنند.

محصولات تشک رویال:

تشک منفصل( پاکتی)
تشک متصل
تشک یک نفره
تشک دو نفره

 

الش بارداری

بالش بارداری یک نوع بالش طبی است که به شکل حرف U یا C طراحی شده است. این بالش باعث می‌شود که بدن مادر در حین خواب در وضعیت مناسب قرار گیرد و از فشار به شکم و پشت جلوگیری می‌کند. از این رو تأثیر بالش بر خواب مادران باردار نیز اهمیت می‌یابد.

بالش بارداری مناسب افرادی است که از درد کمر، ران، گردن و شانه رنج می‌برند یا مشکلات خواب دارند. بالش بارداری باتوجه‌به شکل و اندازه آن، می‌تواند راحتی و حمایت مختلفی به بدن ارائه دهد. برخی از بالش‌های بارداری دارای روکش قابل‌شست‌وشو هستند که بهداشت را افزایش می‌دهند.

 برخی از بالش‌های بارداری نیز از فوم مموری ساخته شده‌اند که با فشار بدن، شکل آن‌ها تغییر و ستون فقرات را حمایت می‌کنند. همچنین این بالش می‌تواند بعد از زایمان هم برای شیردهی و مراقبت از نوزاد مفید باشد.

 بالش نشیمنگاه

بالش نشیمنگاه یک نوع بالش طبی است که برای افزایش راحتی و سلامت نشیمنگاه افراد طراحی شده است. این بالش‌ها می‌توانند فشار را به طور یکنواخت توزیع و از ایجاد فشاری‌های زیاد و درد کمر جلوگیری کنند. بالش نشیمنگاه از مواد نرم و پشتیبان کننده مانند فوم، پنبه، پلی‌استر، یا بادی تولید می‌شوند.

این بالش‌ها معمولاً دارای اشکال منحنی، مربع، یا غیر هندسی و بر اساس نیازهای فردی قابل‌تنظیم هستند. بالش نشیمنگاه برای افرادی که در طول روز ساعت‌ها بر روی صندلی خودرو، کامپیوتر یا مبل می‌نشینند، مناسب است.

یکی از تأثیر بالش بر خواب این است که این بالش‌ها می‌توانند به بهبود گردش خون، کاهش التهاب و افزایش انعطاف‌پذیری عضلات کمک کنند. همچنین بالش نشیمنگاه می‌تواند به افرادی که دچار بیماری‌ها یا معلولیت‌های مزمن هستند، کمک کند تا زندگی روزمره خود را با کیفیت بهتری تجربه کنند.

بالش شیاردار

بالش شیاردار یک نوع بالش طبی که دارای شکاف‌های عمودی یا افقی روی سطح آن است. این شکاف‌ها باعث می‌شوند که بالش هوا را به‌خوبی گردش دهد و حرارت بدن را تنظیم کند. بالش شیاردار مناسب افرادی است که هنگام خواب تعریق زیادی می‌کنند یا از درد گردن و سر رنج می‌برند.

بالش شیاردار باتوجه‌به شکل و اندازه شیار‌ها می‌تواند نرمی و سفتی مختلفی داشته باشد. برخی از بالش‌های شیاردار دارای روکش کتان هستند که جذب رطوبت را افزایش می‌دهند و تأثیر بالش بر خواب را نمایان می‌کنند.

جهت خرید تشک و بالش، به کجا مراجعه کنیم؟

سایت تشک رویال را باید، معتبر‌ترین و معروف‌ترین فروشگاه اینترنتی چهت خرید انواع تشک رویال در کنار روبالشی معرفی کرد. شما در این سایت امکان خرید انواع تشک دو نفره، انواع تشک یک نفره، انواع تشک طبی و بهترین تشک متصل را خواهید داشت.

همچنین با توجه به وجود انواع تشک پاکتی، انواع تشک فنری و انواع تشک متصل بهترین گزینه را با توجه به نیاز خود انتخاب کنید. سپس با توجه به فضا دکوراسیون اتاق خواب و سلیقه خود، از بین رنگ‌های متنوع روبالشی یکی را انتخاب کنید. بدون شک خرید تشک، روبالشی و روتختی از این سایت لذت بخش خواهد بود.

جهت خرید تشک و بالش، به کجا مراجعه کنیم؟

تاثیر بالش بر خواب

سخن پایانی

بسیاری از محققان در رابطه با نحوه خوابیدن افراد، انتخاب تشک و تأثیر بالش بر خواب تحقیقات متعددی انجام داده‌اند. این محققان معتقد هستند که افراد در زمان خرید بالش، باید بر متریال موجود در آن توجه کنند؛ زیرا در صورت انتخاب اشتباه، مطمئناً کمر درد یا گردن درد به سراغ آن‌ها خواهد آمد.

همچنین توجه به رنگ روبالشی در زمان خرید، بسیار با اهمیت است. به طور مثال رنگ قرمز روبالشی، باعث افزایش حس خشم شده و در نقطه مقابل آن آبی، منجر به ایجاد آرامش خواهد شد.

شماره تماس تولیدی تشک رویال

لیست قیمت:

مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل ماسا 90×200فنری20 cm1,074,700
تشک رویال مدل ماسا120×200فنری20 cm1,375,000
تشک رویال مدل ماسا160×200فنری20 cm1,870,000
تشک رویال مدل ماسا180×200فنری20 cm2,149,400
تشک رویال مدل ماسا80×180 نوجوانفنری20 cm1,034,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل آرامش90×200فنری21 cm1,375,000
تشک رویال مدل آرامش120×200فنری21 cm1,870,000
تشک رویال مدل آرامش160×200فنری21 cm2,530,000
تشک رویال مدل آرامش180×200فنری21 cm2,750,000
تشک رویال مدل آرامش80×180  نوجوانفنری21 cm1,320,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل آسایش-درجه 290×200فنری23 cm1,430,000
تشک رویال مدل آسایش-درجه 2120×200فنری23 cm1,892,000
تشک رویال مدل آسایش-درجه 2160×200فنری23 cm2,508,000
تشک رویال مدل آسایش-درجه 2180×200فنری23 cm2,860,000
تشک رویال مدل آسایش-درجه 280×180  نوجوانفنری23 cm1,364,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 190×200فنری24 cm1,622,500
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 1120×200فنری24 cm2,200,000
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 1160×200فنری24 cm2,915,000
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 1180×200فنری24 cm3,245,000
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 180×180  نوجوانفنری24 cm1,540,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل رز-درجه 290×200فنری27 cm1,760,000
تشک رویال مدل رز-درجه 2120×200فنری27 cm2,574,000
تشک رویال مدل رز-درجه 2160×200فنری27 cm3,190,000
تشک رویال مدل رز-درجه 2180×200فنری27 cm3,520,000
تشک رویال مدل رز-درجه 280×180  نوجوانفنری27 cm1,628,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 190×200طبی28 cm1,969,000
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 1120×200طبی28 cm2,794,000
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 1160×200طبی28 cm3,630,000
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 1180×200طبی28 cm3,938,000
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 180×180 نوجوانطبی28 cm1,870,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک90×200طبی29 cm2,147,200
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک120×200طبی29 cm2,997,500
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک160×200طبی29 cm3,987,500
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک180×200طبی29 cm4,290,000
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک80×180 نوجوانطبی29 cm2,029,500
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 190×200طبی27 cm2,750,000
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 1120×200طبی27 cm4,004,000
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 1160×200طبی27 cm5,262,400
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 1180×200طبی27 cm5,500,000
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 180×180 نوجوانطبی27 cm3,718,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل فلورا- درجه 190×200طبی28 cm3,505,700
تشک رویال مدل فلورا- درجه 1120×200طبی28 cm5,060,000
تشک رویال مدل فلورا- درجه 1160×200طبی28 cm6,600,000
تشک رویال مدل فلورا- درجه 1180×200طبی28 cm7,007,000
تشک رویال مدل فلورا- درجه 180×180 نوجوانطبی28 cm3,300,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 190×200طبی30 cm4,576,000
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 1120×200طبی30 cm6,930,000
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 1160×200طبی30 cm8,580,000
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 1180×200طبی30 cm9,152,000
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 180×180 نوجوانطبی30 cm4,290,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 190×200طبی34 cm5,812,400
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 1120×200طبی34 cm8,800,000
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 1160×200طبی34 cm10,923,000
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 1180×200طبی34 cm11,616,000
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 180×180 نوجوانطبی34 cm5,461,500
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ90×200فنری منفصل (پاکتی)31 cm5,698,000
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ120×200فنری منفصل (پاکتی)31 cm8,250,000
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ160×200فنری منفصل (پاکتی)31 cm10,582,000
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ180×200فنری منفصل (پاکتی)31 cm11,396,000
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ80×180 نوجوانفنری منفصل (پاکتی)31 cm5,291,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک90×200فنری منفصل (پاکتی)36 cm7,403,000
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک120×200فنری منفصل (پاکتی)36 cm10,043,000
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک160×200فنری منفصل (پاکتی)36 cm12,980,000
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک180×200فنری منفصل (پاکتی)36 cm14,806,000
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک80×180 نوجوانفنری منفصل (پاکتی)36 cm6,490,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 190×200طبی فوم16 cm1,364,000
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 1120×200طبی فوم16 cm1,848,000
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 1160×200طبی فوم16 cm2,607,000
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 1180×200طبی فوم16 cm2,728,000
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 180×180 نوجوانطبی فوم16 cm1,309,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 290×200طبی فوم18 cm1,760,000
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 2120×200طبی فوم18 cm2,310,000
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 2160×200طبی فوم18 cm3,300,000
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 2180×200طبی فوم18 cm3,520,000
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 280×180 نوجوانطبی فوم18 cm1,650,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت90×200طبی فوم20 cm2,376,000
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت120×200طبی فوم20 cm3,135,000
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت160×200طبی فوم20 cm4,202,000
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت180×200طبی فوم20 cm4,752,000
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت80×180 نوجوانطبی فوم20 cm2,101,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا90×200طبی فوم21 cm3,300,000
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا120×200طبی فوم21 cm4,642,000
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا160×200طبی فوم21 cm5,962,000
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا180×200طبی فوم21 cm6,600,000
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا80×180 نوجوانطبی فوم21 cm5,365,800
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک90×200طبی فوم30 cm4,642,000
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک120×200طبی فوم30 cm6,206,200
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک160×200طبی فوم30 cm8,327,000
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک180×200طبی فوم30 cm9,284,000
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک80×180 نوجوانطبی فوم30 cm4,152,500
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن90×200طبی ارتوپدیک22 cm6,358,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن120×200طبی ارتوپدیک22 cm8,580,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن160×200طبی ارتوپدیک22 cm11,330,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن180×200طبی ارتوپدیک22 cm12,540,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن80×180 نوجوانطبی ارتوپدیک22 cm5,687,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس90×200طبی ارتوپدیک26 cm7,370,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس120×200طبی ارتوپدیک26 cm9,900,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس160×200طبی ارتوپدیک26 cm12,760,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس180×200طبی ارتوپدیک26 cm14,740,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس80×180 نوجوانطبی ارتوپدیک26 cm6,380,000

سایر مقالات:

روش های نظامی خوابیدن - تکنیک خوابیدن در 10 ثانیه
تاثیر خواب بر سیستم ایمنی بدن - 3 مدل تشک برای خواب راحت
نکات خرید تشک و 10 نکته که باید بدانید- بهترین تشک های طبی و..

شماره تماس تولیدی تشک رویال

1 نظر در “تأثیر بالش بر خواب- معرفی 3 مدل بالش مخصوص تشک خواب رویال

  1. ارسام گفت:

    واسه سردرد این نوع بالشتا مناسبن؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *