راهنمای خرید

تاثیر خواب بر سیستم ایمنی بدن – 3 مدل تشک برای خواب راحت

تاثیر خواب بر سیستم ایمنی بدن

شماره تماس تولیدی تشک رویال

خواب چگونه سیستم ایمنی راتحت تأثیر قرار می‌دهد؟

امروزه با توجه به تحقیقات انجام شده در انواع کلینیک خواب، تاثیر خواب بر سیستم ایمنی بدن  آشکار شده است. محققان فلوشیپ خواب در تحقیقات خود به این نتیجه رسیده‌اند که بین خواب و سیستم ایمنی بدن، یک رابطه مستقیم وجود دارد. البته در صورت درست کار کردن این سیستم، سلامتی جسم و روح افراد مورد محافظت قرار خواهد گرفت.

بنابراین خواب می‌تواند بر سیستم ایمنی تأثیر مثبت گذاشته و همچنین خواب بی‌کیفیت، آثار منفی بر سیستم دفاعی بدن دارد. طی این مقاله به جمع‌آوری اطلاعاتی در رابطه با تاثیر خواب بر سیستم ایمنی بدن  و مسائلی مرتبط با آن پرداخته شده است. در صورت علاقه به این موضوع جذاب تا انتها با ما همراه باشید.

خواب چگونه سیستم ایمنی راتحت تأثیر قرار می‌دهد؟

تاثیر خواب بر سیستم ایمنی بدن

تشک رویال مدل مدیکال اولترا یک نفره

3,630,000 تومان5,105,000 تومان
تشک رویال مدل مدیکال اولترا یک نفره جنس تشک رویال مدل مدیکال اولترا یک نفره از چیست؟ قیمت آن چقدر

تشک ارتوپدیک مدل ریباند گلدن پلاس یک نفره

8,105,000 تومان10,890,000 تومان
خرید انواع تشک از تشک رویال تشک رویال تشک طبی تشک فنری تشک منفصل( پاکتی) تشک متصل تشک یک نفره

تشک رویال مدل مدیکال لایت یک نفره

2,610,000 تومان3,445,000 تومان
تشک رویال مدل مدیکال لایت یک نفره تشک مدیکال لایک از چه متریالی ساخته شده است؟ آشنایی با جنس تشک

تشک رویال ارتوپدیک مدل ریباند گلدن نوجوان

6,255,000 تومان
خرید انواع تشک از تشک رویال تشک رویال تشک طبی تشک فنری تشک منفصل( پاکتی) تشک متصل تشک یک نفره

تاثیر خواب بر سیستم ایمنی بدن

در صورتی که افراد در طول شبانه‌روز، خواب با کیفیت و با کمیت لازم را داشته باشند؛ مطمئنا تأثیر مثبت خواب بر سیستم ایمنی بدن را مشاهده خواهند کرد. البته در صورتی که افراد دارای اختلالاتی مانند بی‌خوابی، عادات خواب اشتباه یا آپنه باشند، مطمئناً تأثیر منفی خواب بر سیستم ایمنی بدن آن‌ها دیده می‌شود.

محققان و پژوهشگران، تحقیقات بسیاری در رابطه با تاثیر خواب بر سیستم ایمنی بدن  انجام داده‌اند. آن‌ها در تحقیقات خود به این نتیجه رسیده‌اند که خواب با آرامش و راحت، تأثیر بسیار مثبتی بر سلامتی جسم و روح دارد. به طور مثال در صورتی که افراد خواب آرامی داشته باشند، مشکلاتی مانند عفونت‌های ناشی از زخم برطرف خواهند شد.

شماره تماس تولیدی تشک رویال

زیرا بدن فرد بیمار در زمان خواب، دستور مناسبی جهت بهبود یافتن زخم و عفونت‌های ناشی از آن را صادر خواهد کرد. در نتیجه جسم فرد مریض به این در خواست، پاسخ مثبت خواهد داد. همچنین تاثیر خواب بر سیستم ایمنی بدن  را می‌توان، به واسطه عملکرد مناسب حافظه در یادگیری مشاهده کرد.

در نتیجه تعامل و ارتباط تمام اجزا سیستم دفاعی بدن هنگام خواب، منجر به تقویت حافظه و یادگیری خواهد شد.

تاثیر خواب بر سیستم ایمنی بدن

تاثیر خواب بر سیستم ایمنی بدن

اصلی‌ترین فاکتور‌های تاثیر خواب بر سیستم ایمنی بدن

طبق تحقیقات محققان، یک سری عوامل باعث ایجاد تأثیر خواب بر سیستم ایمن بدن خواهد شد. البته این افراد، به طور دقیق نمی‌دانند که فرایند خواب چگونه بر سیستم ایمنی بدن تأثیر خواهند گذاشت ‌یا به عبارتی دیگر، بر درست بودن نتیجه تحقیقات خود مطمئن نیستند.

اما با این وجود، آن‌ها معتقد هستند که در جریان فرایند تاثیر خواب بر سیستم ایمنی بدن ، چند عامل نقش دارند. اصلی‌ترین این عوامل، عبارت هستند از:

  • تنفس و فعالیت تمام ماهیچه‌های افراد هنگام خواب، کند شده و در نتیجه انرژی لازم جهت تقویت سیستم ایمنی بدن آزاد خواهد شد؛ بنابراین تأثیر خواب بر سیستم دفاعی بدن را به خوبی، می‌توان مشاهده کرد.
  • تمام التهاب‌ها در طول شب و البته هنگام خواب در بدن، رخ خواهد داد. زیرا در غیر این صورت و اتفاق افتادن این التهاب‌ها در روز، مطمئناً باعث ایجاد آسیب‌های به ذهن و جسم می‌شود؛ بنابراین روند تکامل طبیعی بدن و جسم به گونه‌ای است که تمام این مراحل، در شب رخ دهد.
  • هورمون تنظیم‌کننده خواب یا ملاتونین، پس از تاریک شدن هوا در بدن ترشح خواهد کرد. این هورمون نقش مثبتی در برابر استرس‌های ناشی از انواع التهاب‌ها در زمان خواب را بر عهده دارد. بنابراین محققان در این زمان نیز، متوجه تاثیر خواب بر سیستم ایمنی بدن شده‌اند.

در صورتی که فرایند فعالیت سیستم ایمنی بدن هنگام شب، رخ دهد؛ مفید خواهد بود. البته این فرایند خود به خود تنظیم شده و پس از بیدار شدن فرد از خواب شبانه، التهاب‌ها کاهش پیدا خواهند کرد؛ بنابراین در صورتی که افراد از خواب با کیفیت و البته کافی برخوردار باشند، مطمئناً می‌توانند اثر خواب بر سیستم ایمنی بدن را مشاهده کنند.

اصلی‌ترین فاکتور‌های تاثیر خواب بر سیستم ایمنی بدن

تاثیر خواب بر سیستم ایمنی بدن

عوارض خواب روز

همان‌گونه که خواب کم باعث کم شدن سیستم ایمنی بدن خواهد شد، خواب زیاد به ویژه در طول روز نیز، عوارض منفی بر بدن خواهد گذاشت. منظور از خواب روز، خوابیدن در بعد از نهار  و به مدت ۲۰ دقیقه است. خوابیدن بیش از این اندازه، مطمئناً عوارض زیادی را به همراه دارد.

یکی از مهم‌ترین عوارض خواب روز بیش از ۲۰ دقیقه، ضعف عملکرد حافظه است. همچنین تأثیر خواب زیاد بر بدن خود را با کاهش سیستم ایمنی بدن نشان خواهد داد. از جمله تأثیر خواب کم بر بدن در طول روز، می‌تواند بیماری‌های مانند سرطان است.

شماره تماس تولیدی تشک رویال

البته تأثیرخواب کم بر بدن نیز به ویژه در طول شب، باعث تضعیف سیستم ایمنی است. از اصلی‌ترین عوارض خواب نامنظم به ویژه هنگام شب، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پیری زودرس
  • یبوست
  • مشکلات گوارشی
  • افزایش استرس و اضطراب
  • نارسایی کبد
  • عملکرد ضعیف کلیه
عوارض خواب روز

تاثیر خواب بر سیستم ایمنی بدن

مهم‌ترین و بهترین مکمل برای خواب

هورمون تنظیم‌کننده خواب، ملاتونین نام دارد که به شکل کاملاً طبیعی، در بدن تولید شده و در نتیجه ترشح آن مغز، جسم را برای خواب آماده است. این هورمون هنگام تاریک شدن هوا، ترشح خود را آغاز کرده و پس از بیدار شدن، متوقف می‌شود.

بنابراین ترشح هورمون ملاتونین جهت تاثیر خواب بر سیستم ایمنی بدن  و بهبود عملکرد افراد در طول روز لازم است. در صورتی که ترشح این هورمون با اختلال مواجه شود، مطمئناً افراد بی‌خوابی را تجربه می‌کند. نتیجه بی‌خوابی یا کم خوابی خود را با ضعف سیستم ایمنی بدن نمایان است.

بنابراین افراد برای اینکه تاثیر خواب بر سیستم ایمنی بدن  خود را مثبت کنند، باید از مکمل‌ها یا دارو‌های ویژه‌ای بهره ببرند. در صورت استفاده از انواع مکمل‌ها یا دارو‌های گیاهی و شیمیایی، ترشح ملاتونین افزایش پیدا کرده و در نتیجه تاثیر خواب بر سیستم ایمنی بدن  مثبت خواهد شد.

در ادامه به بیان راهکار‌های جهت افزایش ترشح هورمون تنظیم‌کننده خواب و تاثیر خواب بر سیستم ایمنی بدن ، پرداخته شده است.

مهم‌ترین و بهترین مکمل برای خواب

تاثیر خواب بر سیستم ایمنی بدن

مصرف قرص ملاتونین

یکی از بهترین مکمل برای خواب، مصرف دارو ملاتونین است. البته استفاده از این قرص برای افرادی که شیفت کاری آن‌ها شب بوده و نیاز‌مند خوابیدن در طول روز هستند، مناسب خواهد بود. البته مصرف مکمل ملاتونین باید، تحت نظر پزشک و با دوز کم باشد تا تاثیر خواب بر سیستم ایمنی بدن  آن‌ها نمایان شود.

گیاه سنبل الطیب

یکی از مؤثر‌ترین و در عین حال طبیعی‌ترین روش جهت داشتن خواب با کیفیت، مصرف دمنوش سنبل الطیب قبل از خواب خواهد بود. در صورت استفاده از این دمنوش، استرس و اضطراب‌ها کاهش پیدا کرده و در نتیجه افراد خواب راحتی را تجربه می‌کنند.

بنابراین در صورت تجربه خواب راحت، تاثیر خواب بر سیستم ایمنی بدن  و افزایش عملکرد آن به خوبی قابل مشاهده است. البته مصرف این گیاه برای مدت زمان کم در بزرگسالان، خطرناک نیست. اما احتمالاً عوارضی برای گروه‌های خاصی مانند خانم‌های باردار به همراه دارد.

شماره تماس تولیدی تشک رویال

اسطوخودوس

از دیگر مکمل‌ها معتبر یا دمنوش‌های مؤثر برای بهبود کیفیت خواب، گیاه اسطوخودوس است. همچنین استشمام عطر این گیاه نیز منجر به بهبود عملکرد خواب می‌شود. کیفیت و تاثیر خواب بر سیستم ایمنی بدن  در خانم‌ها یا افراد جوان با استفاده از این گیاه، بسیار زیاد است.

البته مصرف خوراکی این گیاه برای برخی از افراد، با درد‌های در معده همراه است؛ بنابراین استشمام عطر دل‌انگیز آن در بهبود خواب مؤثر‌تر خواهد بود.

اسطوخودوس

تاثیر خواب بر سیستم ایمنی بدن

مایه پاپ یا گل ساعتی

در صورتی که افراد از این گل به عنوان یک دارو گیاهی یا مکمل استفاده کنند، بدون شک باعث افزایش کیفیت خواب در آن‌ها است. خاستگاه اصلی این گیاه، در آمریکای شمالی است؛ ولی امروزه در سراسر جهان کشت خواهد شد. محققان طی تحقیقات خود در رابطه با مصرف این گیاه و تأثیر خواب بر سیستم ایمنی، به نتایج درخشانی دست یافته‌اند.

آن‌ها متوجه شده‌اند که مصرف گل ساعتی در یک دوره ۲ هفته‌ای، باعث افزایش کیفیت و تاثیر خواب بر سیستم ایمنی بدن  افراد خواهد شد.

شماره تماس تولیدی تشک رویال

آمینو اسید گلیسین

عملکرد دقیق آمینو اسید گلیسین در بهبود کیفیت خواب، چندان مشخص نیست. اما محققان دریافته‌اند که این آمینو اسید، باعث کاهش دمای بدن افراد شده و شاید همین امر، منجر به کیفیت خواب می‌شود. البته این آمینو اسید را می‌توان، به شکل پودری یا قرص تهیه کرد؛ سپس با رقیق کردن آن در آب، مصرف کرد.

البته گلیسین را می‌توان با مصرف منابع غذایی مانند لوبیا، تخم مرغ، مرغ، کلم و موز به دست آورد. البته در مصرف میزان این ماده، رعایت تعادل بسیار مهم است.

آمینو اسید گلیسین

تاثیر خواب بر سیستم ایمنی بدن

چگونه خوابی راحت داشته باشیم؟

خواب یکی از عوامل مهم برای حفظ سلامت جسمی و روانی است. خواب به بدن اجازه می‌دهد تا استراحت کند، اطلاعات را پردازش و خاطرات را تثبیت کند. هورمون‌هایی را ترشح کند که عملکردهای مختلف بدن را تنظیم می‌کنند. خواب همچنین نقش مهمی در تقویت سیستم ایمنی بدن دارد.

 سیستم ایمنی یک شبکه پیچیده از سلول‌ها و مولکول‌هایی است که برای محافظت از بدن در برابر مهاجمان خارجی مانند باکتری‌ها و ویروس‌ها عمل می‌کنند. این سیستم، وظیفه شناسایی و مبارزه با تمام عفونت‌های موجود در بدن را بر عهده دارد و به بدن ما کمک می‌کند، تا سالم بماند.

 یکی از مزایای تأثیر خواب بر سیستم ایمنی بدن این است، هورمون‌های استرس روزانه مانند کورتیزول به طرز قابل‌توجهی کاهش می‌یابند و باعث آزادشدن بیشتر گلبول‌های سفید خون مانند ماکروفاژها و لنفوسیت‌ها می‌شوند که همراه با عوامل آنتی‌ژنی خود، وظیفه دارد که با عفونت‌های بدن مبارزه کنند.

 این سلول‌ها به بدن کمک می‌کنند تا با عوامل بیماری‌زا مقابله و از بروز یا شدت عفونت‌ها جلوگیری کنند؛ بنابراین تأثیر خواب بر سیستم ایمنی بدن بسیار مهم است و خواب کافی و با کیفیت می‌تواند شما را از ابتلا به بیماری‌های مختلف از جمله سرماخوردگی، آنفولانزا و بیماری‌های مزمن مانند دیابت، بیماری قلبی و سرطان پیشگیری کند.

همچنین خواب به بدن امکان می‌دهد تا حافظه ایمنی را تقویت کند. حافظه ایمنی یک فرایند است که باعث می‌شود بدن بهتر و سریع‌تر به عفونت‌های قبلی واکنش نشان دهد و از ابتلا به آنها جلوگیری کند؛ بنابراین تأثیر خواب بر سیستم ایمنی بدن بسیار مهم است.

برای تأثیر خواب بر سیستم ایمنی بدن توصیه می‌شود که افراد بزرگسال برای حفظ سلامت خودبین ۷ الی ۹ ساعت خواب باکیفیت بدون وقفه را هر شب دریافت کنند. همچنین برای بهبود کیفیت خواب می‌توانید از روش‌های زیر استفاده کنید.

  • یک برنامه خواب منظم داشته باشید و هر روز در یک‌زمان مشخص بخوابید و بیدار شوید.
  • از مصرف کافئین، الکل، دخانیات و داروهای تحریک‌کننده قبل از خواب خودداری کنید.
  • محیط خواب خود را تاریک، ساکت، خنک و راحت نگه دارید.
  • از استفاده از دستگاه‌های الکترونیکی مانند تلفن همراه، تلویزیون، کامپیوتر و تبلت قبل از خواب پرهیز کنید.
  • فعالیت‌های آرامش‌بخش مانند مدیتیشن، تنفس عمیق، خواندن کتاب، گوش‌دادن به موسیقی آرام یا نوشیدن چای گیاهی را قبل از خواب انجام دهید.
  • اگر مشکل خواب دارید یا خواب کافی ندارید، با پزشک خود مشورت کنید و در صورت لزوم از روش‌های درمانی مانند دارو، روان‌درمانی یا دستگاه‌های خواب استفاده کنید.

 

فروشگاه اینترنتی تشک رویال

در صورتی که شما به دنبال افزایش بهبود کیفیت خواب خود هستید، باید از تشک‌های با مواد اولیه عالی بهره‌مند شوید. برای خرید این نوع از تشک‌ها، به سایت تشک رویال مراجعه کرده و از بین انواع تشک دو نفره، انواع تشک یک نفره و انواع تشک مسافرتی بهترین را انتخاب کنید.

همچنین خرید تشک طبی، انواع تشک متصل، انواع تشک پاکتی و بهترین تشک متصل نیز در این سایت برای شما فراهم شده است. بدون شک با انتخاب این بخش از سرویس خواب در سایت رویال، خواب با کیفیتی داشته و همچنین خرید لذت بخشی را نیز تجربه خواهید کرد.

فروشگاه اینترنتی تشک رویال

تاثیر خواب بر سیستم ایمنی بدن

سخن پایانی

متخصصان و فلوشیپ خواب در انواع کلینیک‌های خواب، تحقیقاتی در رابطه با تاثیر خواب بر سیستم ایمنی بدن  انجام داده‌اند. این افراد طی تحقیقات خود دریافت کرده‌اند که خواب با کیفیت، باعث افزایش سطح ایمنی بدن شده و در نتیجه شخص خیلی دیر مریض خواهد شد.

همچنین آن‌ها در پژوهش‌های خود بیان کرده‌اند که خواب زیاد یا کم، می‌تواند باعث بروز بیماری‌های مختلف شود. به طور مثال خواب کم به ویژه در طول شب، باعث بروز بیماری مانند نارسایی کبد یا کلیه شود.

شماره تماس تولیدی تشک رویال

لیست قیمت:

مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل ماسا 90×200فنری20 cm1,074,700
تشک رویال مدل ماسا120×200فنری20 cm1,375,000
تشک رویال مدل ماسا160×200فنری20 cm1,870,000
تشک رویال مدل ماسا180×200فنری20 cm2,149,400
تشک رویال مدل ماسا80×180 نوجوانفنری20 cm1,034,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل آرامش90×200فنری21 cm1,375,000
تشک رویال مدل آرامش120×200فنری21 cm1,870,000
تشک رویال مدل آرامش160×200فنری21 cm2,530,000
تشک رویال مدل آرامش180×200فنری21 cm2,750,000
تشک رویال مدل آرامش80×180  نوجوانفنری21 cm1,320,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل آسایش-درجه 290×200فنری23 cm1,430,000
تشک رویال مدل آسایش-درجه 2120×200فنری23 cm1,892,000
تشک رویال مدل آسایش-درجه 2160×200فنری23 cm2,508,000
تشک رویال مدل آسایش-درجه 2180×200فنری23 cm2,860,000
تشک رویال مدل آسایش-درجه 280×180  نوجوانفنری23 cm1,364,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 190×200فنری24 cm1,622,500
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 1120×200فنری24 cm2,200,000
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 1160×200فنری24 cm2,915,000
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 1180×200فنری24 cm3,245,000
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 180×180  نوجوانفنری24 cm1,540,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل رز-درجه 290×200فنری27 cm1,760,000
تشک رویال مدل رز-درجه 2120×200فنری27 cm2,574,000
تشک رویال مدل رز-درجه 2160×200فنری27 cm3,190,000
تشک رویال مدل رز-درجه 2180×200فنری27 cm3,520,000
تشک رویال مدل رز-درجه 280×180  نوجوانفنری27 cm1,628,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 190×200طبی28 cm1,969,000
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 1120×200طبی28 cm2,794,000
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 1160×200طبی28 cm3,630,000
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 1180×200طبی28 cm3,938,000
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 180×180 نوجوانطبی28 cm1,870,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک90×200طبی29 cm2,147,200
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک120×200طبی29 cm2,997,500
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک160×200طبی29 cm3,987,500
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک180×200طبی29 cm4,290,000
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک80×180 نوجوانطبی29 cm2,029,500
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 190×200طبی27 cm2,750,000
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 1120×200طبی27 cm4,004,000
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 1160×200طبی27 cm5,262,400
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 1180×200طبی27 cm5,500,000
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 180×180 نوجوانطبی27 cm3,718,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل فلورا- درجه 190×200طبی28 cm3,505,700
تشک رویال مدل فلورا- درجه 1120×200طبی28 cm5,060,000
تشک رویال مدل فلورا- درجه 1160×200طبی28 cm6,600,000
تشک رویال مدل فلورا- درجه 1180×200طبی28 cm7,007,000
تشک رویال مدل فلورا- درجه 180×180 نوجوانطبی28 cm3,300,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 190×200طبی30 cm4,576,000
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 1120×200طبی30 cm6,930,000
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 1160×200طبی30 cm8,580,000
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 1180×200طبی30 cm9,152,000
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 180×180 نوجوانطبی30 cm4,290,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 190×200طبی34 cm5,812,400
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 1120×200طبی34 cm8,800,000
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 1160×200طبی34 cm10,923,000
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 1180×200طبی34 cm11,616,000
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 180×180 نوجوانطبی34 cm5,461,500
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ90×200فنری منفصل (پاکتی)31 cm5,698,000
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ120×200فنری منفصل (پاکتی)31 cm8,250,000
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ160×200فنری منفصل (پاکتی)31 cm10,582,000
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ180×200فنری منفصل (پاکتی)31 cm11,396,000
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ80×180 نوجوانفنری منفصل (پاکتی)31 cm5,291,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک90×200فنری منفصل (پاکتی)36 cm7,403,000
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک120×200فنری منفصل (پاکتی)36 cm10,043,000
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک160×200فنری منفصل (پاکتی)36 cm12,980,000
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک180×200فنری منفصل (پاکتی)36 cm14,806,000
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک80×180 نوجوانفنری منفصل (پاکتی)36 cm6,490,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 190×200طبی فوم16 cm1,364,000
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 1120×200طبی فوم16 cm1,848,000
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 1160×200طبی فوم16 cm2,607,000
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 1180×200طبی فوم16 cm2,728,000
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 180×180 نوجوانطبی فوم16 cm1,309,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 290×200طبی فوم18 cm1,760,000
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 2120×200طبی فوم18 cm2,310,000
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 2160×200طبی فوم18 cm3,300,000
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 2180×200طبی فوم18 cm3,520,000
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 280×180 نوجوانطبی فوم18 cm1,650,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت90×200طبی فوم20 cm2,376,000
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت120×200طبی فوم20 cm3,135,000
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت160×200طبی فوم20 cm4,202,000
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت180×200طبی فوم20 cm4,752,000
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت80×180 نوجوانطبی فوم20 cm2,101,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا90×200طبی فوم21 cm3,300,000
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا120×200طبی فوم21 cm4,642,000
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا160×200طبی فوم21 cm5,962,000
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا180×200طبی فوم21 cm6,600,000
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا80×180 نوجوانطبی فوم21 cm5,365,800
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک90×200طبی فوم30 cm4,642,000
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک120×200طبی فوم30 cm6,206,200
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک160×200طبی فوم30 cm8,327,000
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک180×200طبی فوم30 cm9,284,000
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک80×180 نوجوانطبی فوم30 cm4,152,500
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن90×200طبی ارتوپدیک22 cm6,358,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن120×200طبی ارتوپدیک22 cm8,580,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن160×200طبی ارتوپدیک22 cm11,330,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن180×200طبی ارتوپدیک22 cm12,540,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن80×180 نوجوانطبی ارتوپدیک22 cm5,687,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس90×200طبی ارتوپدیک26 cm7,370,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس120×200طبی ارتوپدیک26 cm9,900,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس160×200طبی ارتوپدیک26 cm12,760,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس180×200طبی ارتوپدیک26 cm14,740,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس80×180 نوجوانطبی ارتوپدیک26 cm6,380,000

سایر مقالات:

نکات خرید تشک و 10 نکته که باید بدانید- بهترین تشک های طبی و..
کاربرد‌ های محافظ تشک {0تا100 ویژگی ها، مدل ها و جنس های محافظ تشک}
سفت کردن تشک نرم- 3 روش تعمیر و اصلاح تشک نرم به تشک سفت

شماره تماس تولیدی تشک رویال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *