راهنمای خرید

معرفی تشک رویال اصل – بررسی 10 ویژگی اختصاصی تشک رویال اصل

شماره تماس تولیدی تشک رویال

 

تشک رویال اصل و انواع مدل‌های تشک رویال

برندی آشنا و معتبر یکی از مواردی که معمولاً هنگام خرید می‌تواند تمام توجهات مشتری را به خود جلب کند. همچنین قدمت و سابقه آن نیز تمایل افراد به خرید را افزایش می‌دهد. اگر توجه کنید این موضوع برای هر نوع محصولی صادق است. خرید تشک یکی از احتیاجات فردی است که هر شخصی در طول زندگی خود حداقل دو یا سه بار با آن مواجه می‌شود.

تشک رویال اصل و انواع مدل‌های تشک رویال

 به دلیل حساسیت زیادی که بر روی داشتن تشک وجود دارد، نامی آشنا در بازار این صنعت، اطمینان خرید مشتریان را افزایش می‌دهد. تشک رویال اصل با داشتن تجربه سال‌ها عرضه خدمات و محصولات در این حوزه و همچنین تضمین کیفیت بر روی هر محصولی که ارائه می‌کند، توانسته است جایگاه ویژه‌ای را با استفاده از نامی آشنا در صنعت تولید و فروش انواع تشک در میان مشتریان و رقبای خود به دست آورد.

تشک رویال اصل و انواع مدل‌های تشک رویال

اگر به دنبال خرید تشک جدیدی برای خود هستید، حتماً برند تشک رویال اصل را میان محصولاتی که فروشندگان به شما ارائه کرده‌اند، دیده و شنیده‌اید. درصورتی‌که هنوز تصمیم به انتخاب و خرید نگرفته‌اید، پیشنهاد می‌شود با ادامه این مقاله همراه باشید تا با برند تشک رویال اصل، خدمات و محصولاتی که ارائه می‌کند آشنا شوید. همچنین چرایی محبوبیت نام این برند در میان دیگر انواع تشک‌ها در میان مشتریان را متوجه شوید.

محصولات تشک رویال:

تشک رویال
تشک طبی
تشک فنری

 

تشک رویال اصل و انواع مدل‌های تشک رویال

ویدیو : تشک رویال اصل

تشک رویال مدل مدیکال دو نفره

2,865,000 تومان3,870,000 تومان
  خرید انواع تشک از تشک رویال تشک رویال تشک طبی تشک فنری تشک منفصل( پاکتی) تشک متصل تشک یک

تشک رویال مدل پددار لیدوما یک نفره

6,390,000 تومان9,680,000 تومان
خرید انواع تشک از تشک رویال تشک رویال تشک طبی تشک فنری تشک منفصل( پاکتی) تشک متصل تشک یک نفره

تشک رویال مدل آسایش نوجوان

1,565,000 تومان
خرید انواع تشک از تشک رویال تشک رویال تشک طبی تشک فنری تشک منفصل( پاکتی) تشک متصل تشک یک نفره

تشک ارتوپدیک مدل ریباند گلدن پلاس یک نفره

8,105,000 تومان10,890,000 تومان
خرید انواع تشک از تشک رویال تشک رویال تشک طبی تشک فنری تشک منفصل( پاکتی) تشک متصل تشک یک نفره

معرفی تشک رویال- برندی برای خرید تشک بعدی شما

تشک یکی از اصلی‌ترین ملزوماتی است که منجر به داشتن یک خواب خوب و به دنبال آن سلامت جسمانی، ذهنی و روحی می‌شود. درنتیجه برای خرید تشک، معیارهایی را باید در نظر گرفت که هرکدام در جای خود، تأثیرات بسزایی خواهند داشت. عواملی که در هنگام خرید تشک باید به آن توجه کرد، عبارت است از:

شماره تماس تولیدی تشک رویال

  • جنس مواد به‌کاررفته
  • برند
  • شرایط خود فرد
  • شکل ظاهری
  • قیمت
  • گارانتی و ضمانت کالا
  • و ...

در ادامه، معرفی تشک رویال باتوجه‌به ویژگی‌ها و خصوصیات آن و ارزش و اعتباری که این شرکت در بازار این صنعت به دست آورده است، بیان شده است.

معرفی تشک رویال- برندی برای خرید تشک بعدی شما

آنجایی می‌توان به اهمیت برند برای داشتن یک تشک توجه کرد که در هنگام خرید، اگر فروشنده به شما انواع جدیدی از تشک‌ها از شرکت‌های مختلف را پیشنهاد دهد، در آن میان در وهله اول تشکی توجه شما را به خود جلب می‌کند که نام آن را شنیده و یا تجربه خرید قبلی از آن را داشته باشید. بدین ترتیب بازهم تشکی را انتخاب می‌کنید که نام آن برای شما آشنا باشد؛ سپس به بررسی و مقایسه ویژگی‌ها و دیگر مواردی که باید برای خرید آن تشک به آن توجه داشت، می‌پردازید.

شماره تماس تولیدی تشک رویال

تشک رویال اصل از معتبرترین و معروف‌ترین برندهای تولید و فروش تشک در ایران است. برند رویال با فعالیت چندین‌ساله در این حوزه، تولید و فروش حجم بسیاری از انواع تشک‌ها توانسته است از سایر شرکت‌های تولیدی تشک پیشی بگیرد. دلیل اینکه چرا در میان تمام برندهای تولیدی شرکت‌های دیگر، این برند تقاضای بیش‌تری دارد آن است که از مواد اولیه درجه یک و باکیفیتی در تولید انواع تشک رویال استفاده می‌شود.

معرفی تشک رویال- برندی برای خرید تشک بعدی شما

 افزون بر آن از به‌روزترین و مدرن‌ترین دانش موجود در این حوزه برای طراحی تشک‌های تولیدی خود استفاده می‌کند. به همین دلیل ساختار انواع تشک رویال، مطابق با شرایطی است که بدن به آن نیاز دارد. این در حالی است که سعی در به‌کارگیری فناوری‌های جدید در تشک‌های تولیدی را منحصر به یک مقطع نکرده است. درنتیجه همچنان سعی دارد در مسیر توسعه و به‌روزرسانی فناوری‌هایی که هرروزه در جهان ایجاد می‌شوند، قرار گیرد.

همان‌طور که می‌دانید تشک مناسب را تشکی می‌نامند که با خوابیدن بر روی آن هیچ‌گونه ناراحتی و فشاری از جانب تشک به بدن وارد نشود. این مسئله به نحوه طراحی و موادی که برای تهیه تشک استفاده می‌شود، بستگی دارد. تشک رویال اصل با تحقیق و درنظرگرفتن شرایطی که بدن باید در هنگام خوابیدن و یا درازکشیدن بر روی سطحی داشته باشد، انواع تشک‌های خود را روانه بازار کرده است.

معرفی تشک رویال- برندی برای خرید تشک بعدی شما

هر فردی باتوجه‌به عاداتی که در خواب دارد، متفاوت با دیگری است. درنتیجه تشک باید از تمامی حرکات و اشکال بدن در طول خواب حمایت کند. در هنگام خوابیدن بر روی تشک‌های طراحی شده توسط تشک رویال اصل، نه‌تنها کم‌ترین فشار به بدن در هر حالتی که قرار گیرد، وارد می‌شود؛ بلکه حالت طبیعی بدن هر شخصی باتوجه‌به انواع مدل‌های تشک رویال حفظ خواهد شد. این امر منجر به داشتن یک خواب باکیفیت و آرام خواهد شد.

همان‌طور که می‌دانید با درازکشیدن بر روی تشک، هوا نمی‌تواند در آن ناحیه رفت‌وآمد کند. به همین دلیل به‌مرورزمان امکان آنکه تشک بوی نامطبوعی به خود بگیرد، وجود دارد. یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فردی که در ساختار این تشک‌ها به‌کاررفته است، وجود امکان تهیه هوا با قرارگیری بدن بر روی این تشک‌ها است. محفظه‌های اکسیژن کوچکی در میان لایه‌های مواد سازنده تشک تعبیه شده است که جریان هوا را ممکن می‌سازد.

تشک رویال

علاوه بر تمامی موارد گفته شده، چیزی که نباید فراموش کرد، زیبایی ظاهری تشک است. شکل ظاهری تشک نیز به نوبه خود در انتخاب آن تأثیرگذار خواهد بود. ابعاد تشک‌های تولیدی در حالت استانداردی تولید می‌شود تا بیش‌ترین مطابقت با انواع تخت‌ها را داشته باشد. البته که تخت‌ها نیز باید در شکل استاندارد خود قرار داشته باشد. این در حالی است که بر اساس نوع نیاز فرد مصرف‌کننده (نوزاد، نوجوان، یک‌نفره و دونفره) در سایزهای مختلف تولید می‌شود.

معرفی تشک رویال- برندی برای خرید تشک بعدی شما

 محصولات تشک رویال اصل از پارچه‌های مرغوب و باکیفیت که از الیاف طبیعی است، استفاده می‌کند. یکی از دلایل استفاده از این نوع پارچه آن است که با تماس پوست و بدن با آن، هیچ حساسیتی ایجاد نمی‌شود. همچنین دوخت تمیز و محکم در این تشک‌ها هم یکی از عوامل زیبایی ظاهری است که نشان‌دهنده دقت بالای به‌کاررفته در تهیه انواع تشک رویال است.

به‌عنوان‌مثال پارگی‌های کناره تشک که به‌مرورزمان و جابه‌جایی در اکثر تشک‌ها اتفاق می‌افتد، به دلیل دوخت محکم و پارچه باکیفیتی که در تشک رویال اصلی به‌کارگرفته‌شده است، رخ نمی‌دهد. همین موضوع باعث دوام و عمر مفید طولانی تشک رویال اصل نسبت به سایر دیگر تشک‌ها شده است.

شماره تماس تولیدی تشک رویال

برای اینکه متوجه شوید که آیا تشک با انحنای بدن شما مطابقت دارد یا خیر، باید روی آن دراز بکشید و آن را احساس کنید. یکی از امکان‌هایی که تشک رویال اصل در نمایندگی‌های خود برای مشتریان فراهم آورده است آن است که برای انتخاب و بررسی تشک مناسب، می‌توانند آن را تست کنند. چیزی که شاید در برخی موارد دیگر اجازه این کار داده نشود. به‌موجب این موضوع، مشتری می‌تواند از تصمیم خود اطمینان کافی را حاصل کند و سپس اقدام به خرید کند.

این در حالی است که اگر به هر دلیلی بعد از خرید متوجه شوید که تشکی که خریدید مناسب نیست و یا متوجه مشکلی در آن شوید، می‌توانید تشک را مرجوع کنید. یکی از بزرگ‌ترین مزیت‌های تشک رویال اصلی آن است که امکان بازگرداندن کالا در صورت نارضایتی برای مشتریان وجود دارد. باتوجه‌به این‌که هزینه ارسال این مجموعه نیز رایگان است؛ بنابراین نگرانی دررابطه‌با خرید دوباره کالا وجود ندارد.

معرفی تشک رویال- برندی برای خرید تشک بعدی شما

یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد این شرکت تولیدی این است که باتوجه‌به تنوع مدل‌های تشک رویال، تمام مشتریان با هر شرایطی در هر رنج قیمتی می‌توانند تشک مناسب خود را از این برند پیدا و تهیه کنند. می‌توان این‌گونه بیان کرد که برند رویال هیچ‌گاه مشتری را دست‌خالی نمی‌گذارد. در ادامه به بررسی موارد بیش‌تر و معرفی محصولات متنوع این برند پرداخته می‌شود.

به‌عنوان نکته پایانی در معرفی این برند باید اشاره کرد که تشک رویال نه فقط در ایران؛ بلکه با کشورهای دیگر ازجمله: ترکیه، عمان و آذربایجان همکاری دارد. همچنین این برند در نظر دارد که با ارائه خدمات و کالاهای خود نه‌تنها در این کشورها؛ بلکه در کشورهای آسیایی دیگر و خاورمیانه و ... دیدگاه خود را وسیع‌تر و خود را تبدیل به برندی شناخته شده در جهان سازد.

شماره تماس تولیدی تشک رویال

انواع تشک رویال موجود در بازار

همان‌طور که در بخش قبلی به‌کرات به تنوع محصولات تشک رویال اصل اشاره شد، یکی از ویژگی‌های این شرکت ارائه انواع تشک‌های مختلف است. تشک رویال اصل با ارائه انواع تشک خوشخواب در مدل‌های مختلفی فعالیت دارد. مطابق با هر سلیقه و نیازی که افراد جامعه با آن روبرو باشند، می‌توانند بهترین تشک رویال موردنظر خود را خریداری کنند.

انواع تشک رویال موجود در بازار

امروزه به دلیل آنکه بسیاری از افراد در همان سال‌های میان‌سالی و بیش‌تر در سالمندی درگیر انواع دردهای جسمانی و مشکلات عضلانی می‌شوند، کم‌ترین حالت این است که تشکی تهیه شود که این دردها را در هنگام استراحت مضاعف نکند و مشکلات جدیدتری را برای آنان به وجود نیاورد. به همین خاطر تشک رویال اصل با درنظرگرفتن این مشکل که در جامعه که به‌سرعت نیز در حال افزایش است، با به‌کارگیری فناوری جدید در تولید تشک‌هایی با این خصوصیات، در حال فعالیت در تولید تشک‌های طبی‌ای است که طرف‌داران زیادی دارد.

یکی دیگر از برجسته‌ترین انواع تشک رویال، تشک طبی فنری است که می‌توان آن را از جدیدترین تشک‌هایی دانست که در بازار رواج یافته است. تشک طبی فنری باوجوداینکه قدمت زیادی به نسبت سایر تشک‌های دیگر در بازار ندارد؛ اما می‌توان گفت به دلیل آنکه برای اکثر افراد مخصوصاً افرادی که دچار مشکلات جسمانی هستند، مزایای زیادی را به همراه دارد، از بهترین نوع تشک رویال اصلی است که این برند در نمایندگی‌های سراسر کشور عرضه کرده است.

انواع تشک رویال موجود در بازار

در کنار این دو مورد که از جدیدترین و پرمخاطب‌ترین محصولات آن محسوب می‌شود، تشک‌های فنری در نوع تشک فنری متصل و تشک فنری منفصل، تشک‌های رویال فنری، تشک رویال اسفنجی، تشک سوپر فنری، مموری فوم، لاتکس و ... ازجمله محصولات دیگر آن است. البته که این محصولات با دارابودن کیفیت بالا و ضمانتی که دارند نیز همچنان در رده پرفروش‌ترین محصولات آن قرار دارند. مشتریان زیادی با ترجیحات شخصی و راحتی که هرکدام از این محصولات برای آن‌ها فراهم می‌کنند، بهترین نوع را انتخاب خواهند کرد.

شماره تماس تولیدی تشک رویال

افزون بر تشک‌ها کالاهای دیگری ازجمله: محافظ تشک، تشک مهمان، روتختی، بالش و تخت با رویه پارچه‌ای، باکس‌های استاندارد تشک و بالش‌های معمولی و مموری دار را نیز در خط تولید خود قرار داده‌اند. تولید ملزومات جانبی تشک یکی دیگر از دوراندیشی‌های تشک رویال اصل است که توانسته است با افزودن این خدمات، نه‌تنها فروش خود را افزایش دهد؛ بلکه این‌گونه نیازهای مشتریان را باتوجه‌به اطمینانی که به برند تشک رویال اصل دارند، فراهم سازد.

انواع تشک رویال موجود در بازار

مدل‌های تشک رویال

اگر از نمایندگی‌های موجود تشک رویال خرید می‌کنید و یا از فروش آنلاین آن استفاده می‌کنید، با مدل‌های تشک رویال متنوعی روبرو خواهید شد. نوع اسفنج به‌کاررفته در آن‌ها، جنس پارچه، نوع فنر، میزان تراکم و چگالی فوم، ساختار مخصوص، میزان نرمی و سفتی، ضخامت و ... از مواردی است که منجر به ایجاد تفاوت در نوع آن‌ها شده است.

مدل‌های تشک رویال

 انواع مدل‌های تشک رویال موجود:

  • مدل سوپر ارتوپدیک پلاس
  • طبی و فنری Pier
  • مدل سوپر آویژ دبل پد دار
  • مدل پاکت اسپرینگ پد دار پلاس
  • مدل پاکت اسپرینگ مموری دار
  • تشک رویال مدل طبی رویال فوم
  • تشک رویال مدل طبی و فنری آسا
  • طبی و فنری لوتوس
  • طبی کامفورت
  • و موارد دیگر

شماره تماس تولیدی تشک رویال

هرکدام از آن‌ها می‌تواند باتوجه‌به ویژگی و خصوصیاتی که دارد، به‌عنوان بهترین مدل تشک رویال شناخته شود که این موضوع بستگی به نظرات مشتریانی که از آن‌ها استفاده می‌کنند، خواهد داشت. برای اطلاع از خصوصیات هرکدام از آن‌ها می‌توانید به مراجعه به سایت تشک رویال اصل به طور کامل ویژگی‌های آن را بررسی و مقایسه کنید.

مدل‌های تشک رویال

 

تشخیص تشک رویال اصل در میان انواع تشک‌ها

مانند هر محصول دیگری، برخی از شرکت‌های دیگر محصولات خود را تحت عنوان نام آن برند به بازار عرضه می‌کنند. تنها دلیل این کار، سوءاستفاده از محبوبیت و مشهور بودن نام برند است. تشک رویال اصل نیز به دلیل آنکه برندی آشنا و پرطرف‌داری در بازار در میان تشک‌های تولیدی است، از این قاعده مستثنی نبوده است.

در ادامه برخی از نکاتی که می‌تواند به شما در تشخیص تشک رویال اصل کمک کند، ذکر شده است.

شماره تماس تولیدی تشک رویال

  • یکی از مواردی که می‌توان تشک رویال اصل را تشخیص داد ازروی ظاهر آن است. بر روی تمام تشک‌های رویال اصل آرم و برند تشک رویال اصل که به‌صورت شکل یک اسب است، حک شده است.
  • کاور پارچه‌ای تشک رویال اصلی دارای زیپ است.
  • برای تشخیص تشک رویال اصل می‌توان به جنس پارچه نیز توجه کرد. پارچه مورداستفاده برای تمام تشک‌های رویال از الیاف طبیعی است که دوخت آن بسیار تمیز و محکم انجام شده است.
  • به دلیل ثبت این شرکت معتبر، تمامی محصولات آن دارای شماره ثبت‌اسناد رسمی است که بر روی محصولات وجود دارد.
  • گارانتی که شرکت رویال برای محصولات خود ارائه داده است، مانند شرکت‌های دیگر تولیدی تشک به‌صورت کارت در اختیار مشتری قرار نمی‌گیرد؛ بلکه بر روی محصولات آن حک شده است.

تشخیص تشک رویال اصل در میان انواع تشک‌ها

یکی از راهکارهایی که می‌توان از خرید تشک رویال تقلبی جلوگیری کرد آن است که این محصولات را تنها از مراکز خرید معتبر آن و نمایندگی‌هایی که در سراسر کشور وجود دارد خریداری کنید. همچنین می‌توانید از سایت تشک رویال اصلی نسبت به خریدی مطمئن اقدام کنید.

از نکات دیگری که باید به آن توجه کرد آن است که برخی از سایت‌ها امکان دارد برای بهتر نشان‌دادن ظاهر وب‌سایت و ترغیب مشتری به خرید، از عکس تشک رویال اصل استفاده کنند. درنتیجه پس از خرید، مشتری انتظار دارد که کالایی با همان شکل و ظاهر دریافت کند. بدین ترتیب با رسیدن کالا متوجه استفاده از عکس تشک رویال تقلبی خواهد شد و این خود وی را متحمل ضررهای مالی بسیاری خواهد کرد.

تشخیص تشک رویال اصل در میان انواع تشک‌ها

به چه روشی می‌توان استعلام اصلی بودن تشک رویال را انجام داد؟

در برخی مواقع برای خرید یک تشک هزینه بسیاری را می‌پردازید. در مقابل نیز انتظار دارید این تشک باتوجه‌به تبلیغات فروشنده و صحبت‌های وی اصل باشد. این در حالی است که ممکن است تمام موارد گفته شده نیز بر روی تشک مشاهده کنید. بااین‌وجود یکی از راهکارهای مطمئن، استعلام اصلی بودن تشک رویال است.

همان‌طور که در بالا نیز به آن اشاره شد یکی از موارد تشخیص تشک رویال اصل این است که هر تشک دارای شماره و سریال مخصوص است. با واردکردن این شماره در سامانه شرکت می‌توان از اصل بودن آن اطمینان پیدا کرد.

به چه روشی می‌توان استعلام اصلی بودن تشک رویال را انجام داد؟

 

 

نکات مهم در نگهداری تشک رویال اصل

باتوجه‌به بالابودن هزینه‌ها در حال حاضر باید بیشترین بهره را از تشک‌های موجود ببریم. حتی اگر بتوانیم تشک رویال خود را به‌خوبی نگهداری کنیم، به طور طبیعی می‌توانیم از آن برای سال‌ها استفاده کنیم. برخی از روش‌های نگهداری از تشک اصل رویال شامل موارد زیر می‌شوند.

جلوگیری از حیوانات خانگی

بسیاری از مردم علاقه‌مند هستند که حیوانات خانگی خود را در کنار خود بخوابانند و آنها را روی تشک بگذارند. این کار بسیار اشتباه است؛ زیرا هرچند حیوان پاک و تمیز باشد در داخل بدنشان عفونت و آلاینده‌هایی وجود دارند که ممکن است به بافت تشک نفوذ کرده و شما و یا بچه‌هایتان را مریض کند.

 پس بهتر است برای حیواناتتان از تخت‌های مجزا استفاده کنید که فقط برای خودشان باشد. همچنین برای تشخیص تشک رویال اصل باید به مشخصات تشک رویال اصل توجه وآن را مطالعه کنید.

برعکس کردن مداوم تشک

یکی از کارهایی که باعث می‌شود عمر تشک رویال شما چند برابر بیشتر شود، چرخش مداوم تشک است. تلاش کنید هر ماه یک‌بار تشک را معکوس کنید تا فشار فقط بر یک قسمت وارد نشود و به همه ابعاد تشک به یک‌میزان فشار وارد شود؛ بنابراین با این عمل یک بخش تشک حالت خمیدگی به خود نمی‌گیرد.

 همچنین در هنگام چرخش تشک باید به آرم تشک رویال اصل توجه کنید و بر اساس دستورالعمل‌های آن عمل کنید تا تشکی با طول عمر بالا داشته باشید.

شستن تشک

شستن تشک کار درستی نیست؛ اما اگر به هر دلیلی تشک کثیف شده و نیاز به شستن داشته باشد، باتوجه‌به دستورالعمل‌های شرکت سازنده و لوگوی تشک رویال اصل آن را با روش صحیح و مواد شوینده‌ی مناسب بشویید.

 زمانی که تشک رویال را می‌خرید در داخل پوشش پلاستیکی تشک برگه‌ای با عکس تشک وجود دارد که تمام اطلاعات لازم تشک در آن ذکر شده است. در آن برگه نحوه شستن صحیح تشک را به شما یاد می‌دهد؛ بنابراین بر اساس آن سعی کنید تشک را بشویید.

همچنین به یاد داشته باشید که لکه‌ها را می‌توانید با آب و صابون پاک کنید؛ اما قبل از استفاده از تشک باید کاملاً خشک شده باشد. هرگز از شوینده‌های شیمیایی تند استفاده نکنید، این موارد می‌توانند باعث شوند فوم تشک فرورود و یکپارچگی آن از دست برود.

قراردادن تشک در معرض نور خورشید

حتماً سعی کنید ماهی یکبار تشک‌هایتان را در مقابل نور خورشید بگذارید. در هنگام استفاده از تشک ممکن است بدنتان عرق کند یا باکتری‌هایی که در اتاق‌خواب هستند؛ باعث ایجاد بوی ناخوشایند و آلوده‌شدن تشک شما شوند.

وقتی تشک در مقابل نور خورشید باشد، آلودگی‌ها از بین می‌روند. همچنین شما می‌توانید برای تشخیص تشک رویال اصل و تقلبی از نور خورشید استفاده کنید.

شستشوی تشک رویال اصل

آیا می‌دانستید که باید تشک خود را حدوداً هر ۶ ماه یکبار تمیز کنید؟ برای شستشوی تشک خود باید با سازنده تشک صحبت کنید تا راه بهتری برای نگهداری از تشک خود پیدا کنید، برخی از دستورالعمل‌های عمومی شستشوی تشک شامل موارد زیر می‌شوند.

مراحل تمیزکردن منظم

اولین گام برای نگهداری از تشک رویال، برداشتن و شستن تمام ملافه‌ها از جمله ملحفه، روبالشی و پتو است. اگر تشک دارای روکش قابل‌جداشدن است باید آن را هم بشویید. البته باید بدانید که قیمت تشک رویال اصل تک ‌نفره نسبت به بقیه تشک‌ها بسیار مناسب است.

 همچنین شما می‌توانید از جاروبرقی برای تمیزکردن سطح و لبه‌های تشک استفاده کنید. هر لکه‌ای را با یک پاک‌کننده خفیف پاک کنید و سپس یک‌پارچه تمیز را به آب سرد آغشته نمایید. مراقب باشید که تشک زیاد مرطوب نشود، مخصوصاً اگر تشک از جنس مموری فوم یا پلی فوم باشد.

 سپس جوش‌شیرین را روی سطح تشک پخش کنید تا بوهای ناخواسته از بین روند. چند ساعت به آن وقت بدهید تا کاملاً جذب شود، سپس با جاروبرقی جوش‌شیرین را با استفاده از ضمیمه تودوزی پاک کنید. همچنین باید بدانید که قیمت تشک رویال اصل دو نفره در تولیدی تشک رویال بسیار مناسب است.

 

کلام آخر با خرید تشک رویال اصل

تشک رویال اصل برندی معتبر و آشنا در ایران در حوزه تولید و فروش انواع تشک‌های فنری، طبی فنری و بدون فنر است. این شرکت با سابقه‌ای درخشان نه‌تنها در ایران بلکه در برخی از کشورهای دیگر نیز خدمات خود اعم‌از انواع تشک و ملزومات جانبی تشک را با بهترین کیفیت ارائه می‌دهد.

تمام هدف شرکت رویال اصل جلب رضایت مشتریان باهدف تأمین یک خواب خوب برای آن‌ها است. به همین دلیل سعی دارد، تلاش برای ارائه تشک‌ها بر اساس آخرین دانش روز دنیا در این حوزه و طراحی آن‌ها با استفاده از فناوری‌های بروز را به فعالیتی مستمر تبدیل کند.

کلام آخر با خرید تشک رویال اصل

برای خرید هرکدام از محصولات شرکت رویال می‌توانید با برقراری تماس با کارشناسان و افراد مجربی که در این مجموعه فعالیت می‌کنند، از خدمات مشاوره و پشتیبانی آنان بهره‌مند شوید. با راهنمایی‌های موجود و مقایسه خصوصیات و قیمت انواع تشک‌های ارائه شده، تجربه بهترین خرید را برای شما رقم خواهند زد. این در حالی است که باتوجه‌به مدل‌های متنوع موجود در تشک رویال ازجمله: تشک‌های فنری، طبی فنری، مموری فوم، ارتوپدیک و ... امکان خرید مطابق با هر سلیقه‌ای وجود دارد.

شما هم‌اکنون می‌توانید با مراجعه به درگاه اینترنتی تشک رویال نیلوفر اصل تمامی محصولات آن را مشاهده و بنا بر مقایسه ویژگی‌های ساختاری اقدام به خریدی مطمئن نمایید.

شماره تماس تولیدی تشک رویال

سؤالات متداول

  • باکس تشک چیست و چه کاربردی دارد؟

بعضاً باکس تشک را تحت عنوان تخت با رویه پارچه‌ای نیز می‌شناسند که به‌جای سرویس خواب و یا تختخواب از آن استفاده می‌شود. رویه بالایی آن را مانند درب یک صندوق که بازو بسته می‌شود، می‌توان حرکت داد. در هتل‌ها و برخی از منازل به دلیل جابه‌جایی آسان از آن استفاده می‌شود.

  • چرا از الیاف طبیعی برای پارچه تشک استفاده می‌شود؟

به دلیل قرارگیری بدن بر روی تشک در هنگام خواب برای چندین ساعت که در طول زمان مدت زیادی محسوب می‌شود، عرق کردن و عدم امکان جریان هوا می‌تواند مشکلات و حساسیت‌های تنفسی و پوستی را ایجاد کند. استفاده از الیاف طبیعی از این موضوع جلوگیری خواهد کرد.

شرکت رویال به دلیل جلب رضایت هرچه بیش‌تر مشتری این امکان را فراهم آورده است که در صورت عدم رضایت بتوانند تشک را تعویض کنند. همچنین در صورت وجود هرگونه مشکل نیز باتوجه‌به گارانتی که برای کالاهای خود تعریف کرده است، تشک تعویض خواهد شد.

شماره تماس تولیدی تشک رویال

لیست قیمت:

مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل ماسا 90×200فنری20 cm1,074,700
تشک رویال مدل ماسا120×200فنری20 cm1,375,000
تشک رویال مدل ماسا160×200فنری20 cm1,870,000
تشک رویال مدل ماسا180×200فنری20 cm2,149,400
تشک رویال مدل ماسا80×180 نوجوانفنری20 cm1,034,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل آرامش90×200فنری21 cm1,375,000
تشک رویال مدل آرامش120×200فنری21 cm1,870,000
تشک رویال مدل آرامش160×200فنری21 cm2,530,000
تشک رویال مدل آرامش180×200فنری21 cm2,750,000
تشک رویال مدل آرامش80×180  نوجوانفنری21 cm1,320,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل آسایش-درجه 290×200فنری23 cm1,430,000
تشک رویال مدل آسایش-درجه 2120×200فنری23 cm1,892,000
تشک رویال مدل آسایش-درجه 2160×200فنری23 cm2,508,000
تشک رویال مدل آسایش-درجه 2180×200فنری23 cm2,860,000
تشک رویال مدل آسایش-درجه 280×180  نوجوانفنری23 cm1,364,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 190×200فنری24 cm1,622,500
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 1120×200فنری24 cm2,200,000
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 1160×200فنری24 cm2,915,000
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 1180×200فنری24 cm3,245,000
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 180×180  نوجوانفنری24 cm1,540,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل رز-درجه 290×200فنری27 cm1,760,000
تشک رویال مدل رز-درجه 2120×200فنری27 cm2,574,000
تشک رویال مدل رز-درجه 2160×200فنری27 cm3,190,000
تشک رویال مدل رز-درجه 2180×200فنری27 cm3,520,000
تشک رویال مدل رز-درجه 280×180  نوجوانفنری27 cm1,628,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 190×200طبی28 cm1,969,000
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 1120×200طبی28 cm2,794,000
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 1160×200طبی28 cm3,630,000
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 1180×200طبی28 cm3,938,000
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 180×180 نوجوانطبی28 cm1,870,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک90×200طبی29 cm2,147,200
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک120×200طبی29 cm2,997,500
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک160×200طبی29 cm3,987,500
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک180×200طبی29 cm4,290,000
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک80×180 نوجوانطبی29 cm2,029,500
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 190×200طبی27 cm2,750,000
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 1120×200طبی27 cm4,004,000
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 1160×200طبی27 cm5,262,400
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 1180×200طبی27 cm5,500,000
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 180×180 نوجوانطبی27 cm3,718,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل فلورا- درجه 190×200طبی28 cm3,505,700
تشک رویال مدل فلورا- درجه 1120×200طبی28 cm5,060,000
تشک رویال مدل فلورا- درجه 1160×200طبی28 cm6,600,000
تشک رویال مدل فلورا- درجه 1180×200طبی28 cm7,007,000
تشک رویال مدل فلورا- درجه 180×180 نوجوانطبی28 cm3,300,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 190×200طبی30 cm4,576,000
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 1120×200طبی30 cm6,930,000
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 1160×200طبی30 cm8,580,000
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 1180×200طبی30 cm9,152,000
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 180×180 نوجوانطبی30 cm4,290,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 190×200طبی34 cm5,812,400
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 1120×200طبی34 cm8,800,000
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 1160×200طبی34 cm10,923,000
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 1180×200طبی34 cm11,616,000
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 180×180 نوجوانطبی34 cm5,461,500
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ90×200فنری منفصل (پاکتی)31 cm5,698,000
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ120×200فنری منفصل (پاکتی)31 cm8,250,000
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ160×200فنری منفصل (پاکتی)31 cm10,582,000
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ180×200فنری منفصل (پاکتی)31 cm11,396,000
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ80×180 نوجوانفنری منفصل (پاکتی)31 cm5,291,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک90×200فنری منفصل (پاکتی)36 cm7,403,000
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک120×200فنری منفصل (پاکتی)36 cm10,043,000
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک160×200فنری منفصل (پاکتی)36 cm12,980,000
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک180×200فنری منفصل (پاکتی)36 cm14,806,000
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک80×180 نوجوانفنری منفصل (پاکتی)36 cm6,490,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 190×200طبی فوم16 cm1,364,000
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 1120×200طبی فوم16 cm1,848,000
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 1160×200طبی فوم16 cm2,607,000
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 1180×200طبی فوم16 cm2,728,000
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 180×180 نوجوانطبی فوم16 cm1,309,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 290×200طبی فوم18 cm1,760,000
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 2120×200طبی فوم18 cm2,310,000
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 2160×200طبی فوم18 cm3,300,000
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 2180×200طبی فوم18 cm3,520,000
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 280×180 نوجوانطبی فوم18 cm1,650,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت90×200طبی فوم20 cm2,376,000
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت120×200طبی فوم20 cm3,135,000
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت160×200طبی فوم20 cm4,202,000
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت180×200طبی فوم20 cm4,752,000
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت80×180 نوجوانطبی فوم20 cm2,101,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا90×200طبی فوم21 cm3,300,000
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا120×200طبی فوم21 cm4,642,000
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا160×200طبی فوم21 cm5,962,000
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا180×200طبی فوم21 cm6,600,000
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا80×180 نوجوانطبی فوم21 cm5,365,800
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک90×200طبی فوم30 cm4,642,000
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک120×200طبی فوم30 cm6,206,200
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک160×200طبی فوم30 cm8,327,000
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک180×200طبی فوم30 cm9,284,000
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک80×180 نوجوانطبی فوم30 cm4,152,500
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن90×200طبی ارتوپدیک22 cm6,358,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن120×200طبی ارتوپدیک22 cm8,580,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن160×200طبی ارتوپدیک22 cm11,330,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن180×200طبی ارتوپدیک22 cm12,540,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن80×180 نوجوانطبی ارتوپدیک22 cm5,687,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس90×200طبی ارتوپدیک26 cm7,370,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس120×200طبی ارتوپدیک26 cm9,900,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس160×200طبی ارتوپدیک26 cm12,760,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس180×200طبی ارتوپدیک26 cm14,740,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس80×180 نوجوانطبی ارتوپدیک26 cm6,380,000

سایرمقالات:

تشک نرم یا تشک سفت؛ مقایسه نقاط ضعف و قوت 2 نوع مختلف
خرید تشک مناسب افراد سنگین وزن – بررسی 10 مزایا و معایب آن
راهنمای خرید انواع تشک زمینی طبی – قیمت 1401 + بهترین تشک های زمینی طبی

شماره تماس تولیدی تشک رویال

 

1 نظر در “معرفی تشک رویال اصل – بررسی 10 ویژگی اختصاصی تشک رویال اصل

  1. شیواشاهرخی گفت:

    من از تشک رویال هوم ناراضی ام…نمیتونیم روش بخوابیم .تمام بدنمان درد میگیره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *