بیماری

5 ویژگی تشک مناسب درد پشت– قیمت تشک طبی 1402+خرید از تولیدی

تشک مناسب درد پشت

تشک مناسب افرادی که درد پشت دارند

آیا به دنبال تشک مناسب درد پشت هستید؟ یکی از رایج‌ترین اختلالات مربوط به کمر، دیسک کمر و پشت درد است که سالانه بسیاری از افراد را درگیر خود می‌کند. این بیماری سن و سال خاصی ندارد و ممکن است در اثر حوادثی مانند: تصادف، صدمه دیدن به هنگام ورزش، ‌ سقوط از ارتفاع و... اتفاق بیفتد.

طی این مقاله اطلاعاتی درباره درد پشت و تشک مخصوص درد پشت مدل رویال را به شما ارائه می‌دهیم. در صورت علاقه‌مندی به موضوع  ما را تا انتهای مقاله همراهی کنید.

تشک مناسب افرادی که درد پشت دارند

 

شماره تماس تولیدی تشک

تشک رویال مدل مدیکال یک نفره

1,500,000 تومان2,540,000 تومان
خرید انواع تشک از تشک رویال تشک رویال تشک طبی تشک فنری تشک منفصل( پاکتی) تشک متصل تشک یک نفره

تشک ارتوپدیک مدل ریباند گلدن پلاس نوجوان

7,015,000 تومان
تشک ارتوپدیک مدل ریباند گلدن پلاس نوجوان چرا پزشکان عقیده دارند که جنس تشک ارتوپدیک مدل ریباند گلدن پلاس نوجوان برای

تشک رویال مدل لوتوس یک‌ نفره

5,030,000 تومان7,620,000 تومان
تشک رویال مدل لوتوس یک‌ نفره چه ساختاری دارد؟ تشک مدل لوتوس برند رویال از تشک‌های طبی فنری باکیفیتی است

تشک رویال طبی فنری مدل کلاسیک نوجوان

2,050,000 تومان
تشک رویال طبی فنری مدل کلاسیک نوجوان چگونه باید به اصل بودن جنس تشک رویال طبی فنری مدل کلاسیک نوجوان

علائم دیسک کمر و درد پشت

ستون فقرات انسان را مهره‌هایی می‌سازند که دارای صفحاتی به نام دیسک هستند. این صفحات از دو لایه تشکل می‌شوند. لایه خارجی دیسک، پوسته‌ای سخت دارد که بخش نرم و ژله‌ای مانند داخلی را پر می‌کند. اگر این پوسته سخت فرسایش پیدا کند، مایعی از داخل آن خارج شده و دیسک پاره می‌شود.

در صورت ابتلا به این بیماری می‌توانید از تشک مناسب درد پشت استفاده کنید. عوامل متعددی می‌توانند باعث پارگی دیسک کمر شوند و مهم‌ترین این عوامل عبارت‌اند از:

  • سیگار کشیدن
  • کم تحرکی
  • نشستن طولانی مدت و رانندگی مکرر
  • حرکات تکراری
  • حوادث آسیب زا مانند تصادف
  • چاقی بیش از حد
  • ساییدگی طبیعی
  • افزایش سن
  • فشار ناگهانی ناشی از پیچاندن نامناسب

شماره تماس تولیدی تشک

علائم دیسک کمر با حرکت تشدید می‌شوند؛ ولی با استراحت همراه با تشک مناسب درد پشت بهتر خواهند شد. معمولاً این بیماری در قسمت پایینی کمر، عصب سیاتیک را تحریک و باعث درد می‌شود. این درد غیر قابل وصف در بیشتر مواقع از باسن شروع شده و سپس به ساق پا و نهایتاً به پا کشیده می‌شود.

هرچه تعداد اعصاب بیشتری درگیر باشند، درد عمیق‌تر می‌شود که ممکن است به پشت پاشنه پا برسد. در صورت ابتلا به این بیماری با مشورت با پزشک خود می‌توانید به منظور کاهش درد و درمان از تشک مناسب درد پشت استفاده کنید.

زمانی که عصب‌های کمر بیشتر تحریک شوند، این امکان وجود دارد که بیمار همه علائم دیسک کمر و درد پشت را هم‌زمان باهم داشته باشد. در این وضعیت بیمار در پاهایش احساس سرما یا گرمای بیش از حد دارد و تعادل خود را از دست می‌دهد.

در صورت تشدید درد می‌توانید از انواع تشک مناسب درد پشت استفاده کنید. در بیماری دیسک کمر، ‌اعصاب متفاوتی می‌‌توانند تحت فشار یا آسیب قرار بگیرند که دارای علائم مختلفی هستند.

معمولاً اعصابی درگیر که می‌شوند، ‌شامل موارد زیر هستند و در ادامه آن‌ها را به صورت جدا بررسی می‌کنیم:

  • عصب L1
  • عصب L5
  • عصب S1
  • اعصاب‌ S2 – S4

علائم دیسک کمر و درد پشت

دیسک کمر مربوط به عصب  L1

این عارضه باعث درد در ناحیه شکمی و حس از دست دادن عضلات می‌شود. در صورت ابتلا به این بیماری می‌توانید از تشک مناسب درد پشت استفاده کنید.

نشانه‌های دیسک کمر مرتبط با عصب L5

این علائم شامل از دست دادن فضای بین انگشت اول و دوم، ‌بی حسی در ساق پا و پشت پا، خم شدن زانو و انگشتان پا و کاهش رفلکس نیمه غشایی می‌شوند. در صورت مواجه با این بیماری، بهتر است هنگام استراحت و خواب از تشک مناسب درد پشت استفاده کنید.

 نشانه‌های دیسک کمر مربوط به عصب S1

از نشانه‌های این بیماری می‌توان به درگیر شدن اندام‌های کف پا، ‌ باسن و قسمت خلفی ران، بی اختیار شدن در عملکرد جنسی، ‌ادرار و مدفوع، ‌ضعف داشتن در خم کردن زانو، کف پا، کف لگن و تاندون آشیل اشاره کرد. در صورت دچار شدن به این عارضه می‌توانید از ویژگی‌ تشک مناسب درد پشت استفاده و درد خود را کاهش دهید.

نشانه‌های دیسک کمر مربوط به اعصاب S2-S4

از علائم این بیماری می‌توان به درد داشتن در باسن یا ساکرال که در قسمت پشتی ساق پا یا پرینه منتشر می‌شوند و همچنین وجود بی حسی در کف لگن و داشتن رفلکس مقعدی اشاره کرد. اگر دچار این بیماری شدید، می‌توانید از تشک مناسب درد پشت برای استراحت و خواب استفاده کنید.

نشانه‌های دیسک کمر مربوط به اعصاب S2-S4

دیسک کمر خفیف

در عارضه دیسک کمر خفیف به این علت که ماده ژله‌ای مانند هنوز از حالت نرمال خارج نشده، کمر سالم است. این نوع دیسک کمر به علت ترک جزئی در قسمت بیرونی دیسک به وجود می‌آید. دردهای این بیماری از حالت خفیف شروع شده و کم‌کم به دردهای شدید تبدیل می‌شوند.

اگر به این بیماری مبتلا هستید، برای تشدید نشدن درد می‌توانید از بهترین مدل تشک برای درد پشت برای استراحت و درمان استفاده کنید.

نشانه‌های دیسک کمر خفیف

از نشانه‌های این بیماری می‌توان به درد در بخش انتهایی کمر به هنگام سرفه یا عطسه، احساس گزگز در ناحیه ران و پا، ‌ ضعف و بی‌حسی در پاها و کمر و همچنین شدت گرفتن درد به هنگام ایستادن و راه رفتن اشاره کرد. در صورت مواجه با این بیماری، توصیه می‌کنیم برای کاهش درد از تشک مناسب درد پشت استفاده کنید تا نتیجه مطلوبی دریافت کنید.

دیسک کمر شدید

این نوع عارضه معمولاً افراد بین ۲۰ تا ۵۰ سال را درگیر می‌کند و اغلب هیچ یک از آن‌ها سابقه‌ای در رویداد آسیب‌زا نداشته‌اند. این بیماری در بین زنان و مردان به نسبت مساوی شایع است. اگر به دیسک کمر شدید دچار شده‌اید، می‌توانید در کنار مصرف دارو از تشک‌ مناسب درد پشت، استفاده کنید؛ زیرا تأثیر بسزایی در درمان دیسک کمر دارد.

دیسک کمر شدید

علائم دیسک کمر شدید

در صورت آسیب دیدن یکی از مهره‌های دیسک، درد از ناحیه کمر شروع شده و به صورت یک خط راست تا پشت ران کشیده می‌شود. با مشاهده هریک از نشانه‌های زیر بهتر است از تشک مناسب درد پشت استفاده کرده و از تشدید شدن بیماری جلوگیری کنید.

از مهم‌ترین علائم دیسک کمر شدید می‌توان موارد زیر را نام برد:

  • درد کمر با نشستن یا خم شدن به جلو حادتر می‌شود.
  • درد دیسک با حرکت و راه رفتن بدتر می‌شود.
  • این درد به پایین اندام تحتانی کشیده می‌شود.
  • درد دیسک کمر مداوم است و بیشتر از ۶ هفته طول می‌کشد.
  • با اختلالات در دیسک داخلی بدن‌ افراد دچار درد عمیق در ناحیه کمر می‌شوند که این درد با گذشت زمان افزایش پیدا می‌کند.
  • در صورت ابتلا به این بیماری می‌توانید با خرید تشک مخصوص درد پشت از پیشرفت این عارضه جلوگیری کنید.

لازم به ذکر است در صورت ابتلا به عارضه درد کمر خفیف، لایه بیرونی دیسک دچار ترک جزئی می‌شود. علائم دیسک کمر جزئی ممکن است موقتی باشند که با عدم فشار بیش از حد به مهره‌ها و همچنین با استفاده از تشک مناسب درد پشت می‌توانید این بیماری را کنترل کنید.

در عارضه دیسک کمر شدید، ماده ژله‌ای موجود در مرکز دیسک به بیرون نشت پیدا کرده و فشار زیادی را به و روی اعصاب نخاعی وارد می‌کند. با توجه به میزان درد، نشانه‌ها با یکدیگر فرق دارند و علائمی همچون گزگز شدن و بی حسی شدید را تجربه خواهید کرد.

در صورت ابتلا به دیسک کمر حاد، می‌توانید برای جلوگیری از پیشرفت، بیماری تشک مخصوص افرادی که درد پشت دارند را خریداری و استفاده کنید.

در بیشتر موارد علائم دیسک کمر خطرناک نیست و با رعایت کردن و استفاده از تشک مناسب درد پشت و مصرف دارو درمان می‌شود؛ اما ممکن است گاهی دیسک کمر علائمی را ایجاد کند که نیاز به درمان فوری داشته باشند.

شماره تماس تولیدی تشک

در صورت فتق دیسک کپسول آسیب دیده و باعث فشرده شدن هسته به بیرون می‌شود. این اتفاق منجر به  تحریک اعصاب مجاور و نخاع شده که در نهایت باعث فلج شدن می‌شود.

گاهی اوقات بیماری دژنراتیو دیسک می‌تواند باعث سوزن‌سوزن شدن و ضعیف شدن عضلات پا شود؛ به همین دلیل دیسک‌های آسیب دیده ممکن است روی اعصاب نزدیک ستون فقرات شما تأثیر مستقیم بگذارند. در صورت ابتلا به این عارضه، استفاده از تشک مناسب درد پشت را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

در نتیجه اگر دیدید که عضلات پای شما کوچک و در حال تحلیل رفتن است یا اگر کنترل روده یا مثانه خود را از دست داده‌اید، این موارد از نشانه‌های خطرناک فتق دیسک محسوب می‌شوند که احتیاج به جراحی و درمان فوری دارند.

شما می‌توانید بعد از جراحی و درمان برای جلوگیری رخداد دوباره این بیماری از تشک مناسب درد پشت استفاده کنید.

علائم دیسک کمر شدید

ویژگی‌های تشک مناسب درد پشت

استراحت کردن و خوابیدن مداوم روی تشک نامناسب می‌تواند درد پشت را حادتر کند. تشک‌های غیر استاندارد توانایی محافظت کردن از بدن شما را ندارد که این موضوع منجر به هم راستا نبودن و خستگی عضلات بدن می‌شود.

تشکی که وظیفه حفاظت و راحتی بدن را بر عهده دارد، به ساختارهای ستون فقرات این اجازه را می‌دهد که در طول شب استراحت کرده و درد کمر را کاهش دهند. شما می‌توانید در این زمینه روی تشک مناسب درد پشت مدل رویال حساب کنید. برای انتخاب تشک مناسب ویژگی‌های زیر را در نظر بگیرید:

  • سلیقه شخصی را جزو آخرین اولویت قرار دهید.
  • اجزای فیزیکی تشک را شناخته و بسیار دقیق درمورد آن‌ها تحقیق کنید.
  • تشکی را انتخاب کنید که توانایی محافظت از کمر شمارا داشته باشد.
  • زمان مناسب برای تهیه تشک مناسب درد پشت را بشناسید.
  • راحتی تشک را بررسی کنید.
  • انتخاب بهترین برند برای خرید تشک مناسب درد پشت

ویژگی‌های تشک مناسب درد پشت

بهترین تشک مخصوص پشت درد

اگر به دنبال بهترین تشک برای رفع دردهای خود از جمله درد پشت هستید، می‌توانید با اعتماد به برند رویال، گامی مؤثر در این زمینه بردارید. تشک رویال با تولید تشک‌های تخصصی برای رفع دردهای شما می‌تواند کمک شایانی در کاهش دردهای شما داشته باشد.

سؤالات متداول

۱. تشک مناسب درد پشت باید چه ویژگی‌های داشته باشد؟

راحت بوده و توانایی حفاظت از کمر شما را داشته باشد و از بهترین برندهای تشک باشد.

۲.  مهم‌ترین علائم درد پشت شدید چیست؟

درد کمر شدید که بیشتر از ۶ هفته طول بکشد و با حرکت و راه رفتن حادتر ‌شود.

۳. چه عواملی باعث پارگی دیسک کمر می‌شوند؟

سیگار کشیدن، رانندگی مکرر و نشستن طولانی مدت

بهترین تشک مخصوص پشت درد

سخن پایانی

درد پشت یک بیماری بسیار شایع است که به علت دلایل مختلفی مانند شغل، سن و قرار گرفتن طولانی مدت وضعیت نامناسب بدن ایجاد می‌شود. برای درمان این بیماری نیاز به صبر و حوصله است و با عجله کردن نتیجه‌ای دریافت نمی‌کنید.

سعی ما در این مقاله ارائه اطلاعات کلیدی و کاربردی درباره تشک مناسب درد پشت بود. امیدواریم برای شما مفید بوده باشد.

سایت تشک رویال

انواع تشک رویال، انواع تشک طبی، انواع تشک متصل، انواع تشک پاکتی، انواع تشک یک نفره، انواع تشک دونفره و انواع تشک فنری

لیست قیمت تشک رویال

شماره تماس تولیدی تشک

 

سایر مقالات:

3ویژگی تشک مناسب برای کودکان با وزن بالا- قیمت تشک رویال1402
3 نکته طلایی برای خرید تشک مناسب برای خوابیدن در فصل زمستان
3ویژگی تشک مناسب کودکان کم خواب- قیمت تشک کودک رویال 1402

 

لیست قیمت:

   
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل ماسا 90×200فنری20 cm1,235,905
تشک رویال مدل ماسا120×200فنری20 cm1,581,250
تشک رویال مدل ماسا160×200فنری20 cm2,150,500
تشک رویال مدل ماسا180×200فنری20 cm2,471,810
تشک رویال مدل ماسا80×180 نوجوانفنری20 cm1,189,100
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل آرامش90×200فنری21 cm1,581,250
تشک رویال مدل آرامش120×200فنری21 cm2,150,500
تشک رویال مدل آرامش160×200فنری21 cm2,909,500
تشک رویال مدل آرامش180×200فنری21 cm3,162,500
تشک رویال مدل آرامش80×180  نوجوانفنری21 cm1,518,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل آسایش-درجه 290×200فنری23 cm1,644,500
تشک رویال مدل آسایش-درجه 2120×200فنری23 cm2,175,800
تشک رویال مدل آسایش-درجه 2160×200فنری23 cm2,884,200
تشک رویال مدل آسایش-درجه 2180×200فنری23 cm3,289,000
تشک رویال مدل آسایش-درجه 280×180  نوجوانفنری23 cm1,568,600
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 190×200فنری24 cm1,865,875
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 1120×200فنری24 cm2,530,000
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 1160×200فنری24 cm3,352,250
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 1180×200فنری24 cm3,731,750
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 180×180  نوجوانفنری24 cm1,771,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل رز-درجه 290×200فنری27 cm2,024,000
تشک رویال مدل رز-درجه 2120×200فنری27 cm2,960,100
تشک رویال مدل رز-درجه 2160×200فنری27 cm3,668,500
تشک رویال مدل رز-درجه 2180×200فنری27 cm4,048,000
تشک رویال مدل رز-درجه 280×180  نوجوانفنری27 cm1,872,200
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 190×200طبی28 cm2,165,900
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 1120×200طبی28 cm3,073,400
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 1160×200طبی28 cm3,993,000
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 1180×200طبی28 cm4,331,800
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 180×180 نوجوانطبی28 cm2,057,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک90×200طبی29 cm2,361,920
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک120×200طبی29 cm3,297,250
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک160×200طبی29 cm4,386,250
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک180×200طبی29 cm4,719,000
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک80×180 نوجوانطبی29 cm2,232,450
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 190×200طبی27 cm3,025,000
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 1120×200طبی27 cm4,404,400
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 1160×200طبی27 cm5,788,640
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 1180×200طبی27 cm6,050,000
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 180×180 نوجوانطبی27 cm2,879,800
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل فلورا- درجه 190×200طبی28 cm3,856,270
تشک رویال مدل فلورا- درجه 1120×200طبی28 cm5,566,000
تشک رویال مدل فلورا- درجه 1160×200طبی28 cm7,260,000
تشک رویال مدل فلورا- درجه 1180×200طبی28 cm7,707,700
تشک رویال مدل فلورا- درجه 180×180 نوجوانطبی28 cm3,630,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 190×200طبی30 cm5,033,600
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 1120×200طبی30 cm7,623,000
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 1160×200طبی30 cm9,438,000
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 1180×200طبی30 cm10,067,200
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 180×180 نوجوانطبی30 cm4,719,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 190×200طبی34 cm6,393,640
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 1120×200طبی34 cm9,680,000
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 1160×200طبی34 cm12,015,300
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 1180×200طبی34 cm12,777,600
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 180×180 نوجوانطبی34 cm6,007,650
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ90×200فنری منفصل (پاکتی)31 cm7,367,800
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ120×200فنری منفصل (پاکتی)31 cm9,075,000
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ160×200فنری منفصل (پاکتی)31 cm11,640,200
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ180×200فنری منفصل (پاکتی)31 cm12,535,600
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ80×180 نوجوانفنری منفصل (پاکتی)31 cm5,820,100
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک90×200فنری منفصل (پاکتی)36 cm8,143,300
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک120×200فنری منفصل (پاکتی)36 cm11,473,000
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک160×200فنری منفصل (پاکتی)36 cm14,278,000
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک180×200فنری منفصل (پاکتی)36 cm16,286,600
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک80×180 نوجوانفنری منفصل (پاکتی)36 cm7,139,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 190×200طبی فوم16 cm1,500,400
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 1120×200طبی فوم16 cm2,032,800
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 1160×200طبی فوم16 cm2,867,700
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 1180×200طبی فوم16 cm3,000,800
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 180×180 نوجوانطبی فوم16 cm1,439,900
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 290×200طبی فوم18 cm1,936,000
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 2120×200طبی فوم18 cm2,541,000
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 2160×200طبی فوم18 cm3,630,000
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 2180×200طبی فوم18 cm3,872,000
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 280×180 نوجوانطبی فوم18 cm1,815,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت90×200طبی فوم20 cm2,613,600
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت120×200طبی فوم20 cm3,448,500
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت160×200طبی فوم20 cm4,622,200
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت180×200طبی فوم20 cm5,227,200
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت80×180 نوجوانطبی فوم20 cm2,311,100
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا90×200طبی فوم21 cm3,630,000
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا120×200طبی فوم21 cm5,106,200
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا160×200طبی فوم21 cm6,558,200
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا180×200طبی فوم21 cm7,260,000
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا80×180 نوجوانطبی فوم21 cm5,902,380
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک90×200طبی فوم30 cm5,106,200
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک120×200طبی فوم30 cm6,826,820
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک160×200طبی فوم30 cm9,159,700
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک180×200طبی فوم30 cm10,212,400
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک80×180 نوجوانطبی فوم30 cm4,567,750
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن90×200طبی ارتوپدیک22 cm6,993,800
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن120×200طبی ارتوپدیک22 cm9,438,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن160×200طبی ارتوپدیک22 cm12,463,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن180×200طبی ارتوپدیک22 cm13,794,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن80×180 نوجوانطبی ارتوپدیک22 cm6,255,700
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس90×200طبی ارتوپدیک26 cm8,107,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس120×200طبی ارتوپدیک26 cm10,890,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس160×200طبی ارتوپدیک26 cm14,036,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس180×200طبی ارتوپدیک26 cm16,214,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس80×180 نوجوانطبی ارتوپدیک26 cm7,018,000

شماره تماس تولیدی تشک

1 نظر در “5 ویژگی تشک مناسب درد پشت– قیمت تشک طبی 1402+خرید از تولیدی

  1. دنیا گفت:

    چه نوع تشکی برا دیسک کمر مناسبه؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *