بیماری

6ویژگی تشک مناسب درد گردن– قیمت تشک طبی 1402+ خرید از تولیدی

تشک مناسب درد گردن

تشک مناسب درد گردن

آیا به دنبال تشک مناسب درد گردن هستید؟ گردن وظیفه مهم پشتیبانی و تحرک سر را بر عهده دارد؛ اما مشکلات متعدد زیادی می‌توانند باعث ایجاد درد گردن شوند. در صورت مزمن شدن، این درد می‌تواند نشانه‌ای از رعایت نکردن یا نوعی بیماری زمینه‌ای باشد.

شما می‌توانید در صورت تجویز دکتر از تشک مناسب درد گردن استفاده کنید و به این درد وحشتناک پایان دهید. در ادامه همراه ما باشید تا علائم این بیماری و انواع تشک ارزان برای گردن درد را به شما معرفی کنیم.

تشک مناسب درد گردن

 

تشک رویال ارتوپدیک مدل ریباند گلدن یک نفره

6,990,000 تومان9,435,000 تومان
خرید انواع تشک از تشک رویال تشک رویال تشک طبی تشک فنری تشک منفصل( پاکتی) تشک متصل تشک یک نفره

تشک رویال مدل ماسا دو نفره

2,150,000 تومان2,470,000 تومان
تشک رویال مدل ماسا دو نفره چه خصوصیات ساختاری دارد؟ تشک رویال مدل ماسا دو نفره با توجه به ساختاری

تشک رویال مدل پددار لیدوما نوجوان

6,005,000 تومان
تشک رویال مدل پددار لیدوما نوجوان چه عواملی باعث شده‌اند تا قیمت تشک رویال مدل پددار لیدوما نوجوان نسبت به

تشک رویال مدل آرامش نوجوان

1,515,000 تومان
تشک رویال مدل آرامش نوجوان قیمت تشک رویال مدل آرامش نوجوان چقدر است؟ در هنگام خرید این تشک ممکن است

دیسک گردن چیست؟

دیسک گردن، یک بیماری مربوط به قسمت ستون‌ فقرات است که به دلیل آسیب بین مهره‌های گردن ایجاد می‌شود. اختلالات عصبی، فشار روی عصب‌ها و درد می‌توانند باعث بروز این بیماری شوند. در صورت ابتلا به این عارضه می‌توانید برای کاهش درد از تشک مناسب درد گردن استفاده کنید.

شماره تماس تولیدی تشک

از علائم مهم و رایج دیسک گردنموارد زیر را برای شما بازگو می‌کنیم:

  • در بیشتر موارد حرکت دادن گردن تا حدودی محدود شده و در ناحیه پشت گردن احساس فشار و تنگی می‌کنید.
  • احساس ناتوانی، سردرد، سرگیجه و همچنین حس سنگینی در پشت گردن را دارید و دچار فشار خفیف در ناحیه گردن می‌شوید.
  • درد شانه‌ها و گردن ممکن است به سمت دست‌ها و بازوها تیر بکشد.
  • تورم در دور بازوها و ناحیه گردن، همچنین خارش و احساس گرمی و سوزش در این ناحیه از دیگر علائم دیسک گردن به شمار می‌روند.

در بیشتر موارد درد گردن می‌تواند به علت حرکات مکرر یا طولانی بدن‌ باشد. این حرکات گردن منجر به اسپاسم یا گرفتگی، کشیدگی یا دررفتگی گردن می‌شوند که شما می‌توانید با استفاده از تشک مناسب درد گردن این درد غیرقابل‌وصف را کاهش دهید. در ادامه فعالیت‌هایی که باعث آسیب به گردن می‌شوند را برای شما توضیح می‌دهیم.

گرفتن سر جلوتر از بدن

قرار گرفتن سر جلوتر از بدن در وضعیت غیر استاندارد برای مدت طولانی در حین تماشای تلویزیون و کار با لپ تاپ باعث بروز درد گردن می‌شوند. می‌توانید در صورت رضایت پزشک برای کاهش درد از تشک مناسب درد گردن استفاده و نتیجه مطلوب را دریافت کنید.

حالت خواب

خوابیدن روی بالشت غیر استاندارد از گردن شما به خوبی محافظت نمی‌کند؛ همچنین خوابیدن روی شکم در حالتی که گردن شما به راست یا چپ خم شده باشد و قرار دادن سر روی بازوی خود به مدت طولانی می‌توانند در دراز مدت آسیب جدی به گردن وارد کنند. شما می‌توانید برای داشتن خوابی راحت از بهترین مدل تشک مناسب درد گردن استفاده و از بروز دیسک گردن جلوگیری کنید.

حالت خواب

تشک مناسب درد گردن

 تمرکز و فشار شدید روی یک کار

تمرکز و فشار در هنگام انجام یک کار باعث بروز درد گردن می‌شود. اگر عضله‌های شانه، گردن و سر متصل به هم دچار کشیدگی یا سفتی شوند، در این حالت علاوه بر درد گردن باید سرگیجه را نیز تحمل کنید. در هنگام ابتلا به این درد می‌توانید از مزایای تشک مناسب درد گردن بهره‌مند شوید و درد خود را کاهش دهید.

آسیب رساندن به گردن

گاهی ممکن است که بر اثر عوامل مختلف به گردن شما آسیب وارد شود. آسیب‌هایی که می‌توانند منجر به گردن درد شوند، شامل موارد زیر هستند.

آسیب‌دیدگی‌های خفیف گردن

به طور مثال می‌توانیم به زمین خوردن در ارتفاع کم، سکندری و حرکت شدید ستون فقرات اشاره کنیم. در صورت اتفاق‌افتادن هر یک می‌توانید با خرید تشک مخصوص درد گردن از این درد غیر قابل تحمل کم کنید.

آسیب‌دیدگی‌های شدید گردنی

آسیب رسیدن به گردن در تصادف‌های شدید با خودرو، ضربه مستقیم به کمر یا صورت، ‌ زمین‌خوردن از ارتفاع زیاد و برخوردهای ورزشی می‌توانند آسیب‌های جدی به گردن وارد کنند که شما می‌توانید با مشورت پزشک از تشک مناسب درد گردن بعد از حادثه استفاده کنید.

شماره تماس تولیدی تشک

بیماری‌های مربوط به درد گردن

از مهم‌ترین این بیماری‌ها می‌توانیم موارد زیر را برای شما بازگو کنیم:

  • ویروس آنفولانزایی که باعث درد قسمت‌های دیگر بدن و همچنین گردن درد می‌شود.
  • آرتروز گردن که برای کاهش این درد می‌توانید از تشک بیماری‌های آرتروز مدل رویال استفاده کنید.
  • منژیت که باعث التهاب دور طناب نخاعی و بافت‌های مغز می‌شود.
  • تنگی کانال نخاعی که باعث درد گردن می‌شود. برای کاهش درد می‌توانید از تشک مناسب درد گردن استفاده کنید.
بیماری‌های مربوط به درد گردن

تشک مناسب درد گردن

بیماری‌های مزمن

بیماری‌های از قبیل: تورتیکولی، آرتریت روماتوئید، فیبرومیالژا و اسپوندیلیت آنکیلوزان باعث درد شدید گردن می‌شوند. برای جلوگیری  از این دردها می‌توانید از تشک مناسب درد گردن استفاده کنید.

فشار روی عصب

جمع ‌شدن بیش از حد ستون فقرات می‌تواند منجر به بروز درد از ابتدای کانال نخاعی و سپس به سمت بازوها شود. درد ناشی از سندروم تونل کارپ که معمولاً با بی حسی همراه است با درد ناشی از فشار روی عصب‌ها تفاوت دارد.

بالارفتن سن منجر به خشک‌شدن دیسک می‌شود و با این اتفاق، بدن خارهای استخوانی را به‌مرورزمان تشکیل می‌دهد که این تغییرات باعث فتق دیسک گردن، بروز علائم دیسک گردن و تنگی مجرا می‌شود. شما می‌توانید با مشورت‌کردن با پزشک خود در صورت نیاز از تشک مناسب درد گردن استفاده کرده تا از درد خود کم کنید.

تنگی کانال نخاعی

نازک شدن کانال‌های استخوانی در ستون فقرات می‌توانند به عصب‌ها و طناب نخاعی فشار آورند و باعث التهاب آن‌ها شوند. گردن درد‌ها معمولاً با معاینه و سابقه پزشکی تشخیص داده می‌شوند. در صورت ابتلا به این بیماری می‌توانید از تشک مناسب درد گردن استفاده کنید.

آزمایش‌های خون برای بررسی عفونت یا بیماری انجام می‌شوند. آزمایش عکس‌برداری اشعه ایکس برای تشخیص‌دادن علت دیسک گردن بسیار دقیق است. آزمایش‌های ساده اشعه ایکس می‌توانند اختلالاتی مانند: شکستی، لغزندگی دیسک، استنوزیس،  عدم استحکام، تنگی فضای دیسک، بیماری‌های روماتیسم، ‌ جراحت و زخم را نشان دهند.

تنگی کانال نخاعی

تشک مناسب درد گردن

دیسک گردن

قسمت ژله‌مانند و مرکزی دیسک ستون فقرات زمانی که متورم می‌شوند از یک ناحیه ضعیف شده و روی عصب‌ها فشار ‌می‌آورند. در زمان ابتلا به این بیماری می‌توانید برای استراحت و درمان زیر نظر پزشک از تشک مناسب درد گردن استفاده کنید.

انواع گردن درد و درمان آن‌ها

برای درمان درد گردن باید در ابتدا نوع و علت گردن درد را مشخص کرده و نسبت به درمان درد خود اقدام کنید.

گردن درد خفیف تا ملایم

گردن دردهای خفیف تا ملایم با انجام فعالیت‌های خودمراقبتی در خانه معمولاً بعد از چند روز درمان می‌شوند. در بیشتر موارد این دردها نشان دهنده بیماری‌های خاص یا مشکل گردن نیستند؛ در صورت دچارشدن به دردهای خفیف می‌توانید برای درمان از تشک مناسب درد گردن استفاده کنید.

در بسیاری از موارد پیچ‌خوردگی گردن به علت قرارگرفتن بدن در حالت نادرست است و معمولاً بدون درمان بهبود پیدا می‌کند. در این موقعیت گردن را فعال نگه دارید تا از خشک‌شدن آن جلوگیری کنید.

تا زمان ازبین‌رفتن درد می‌توانید مسکن مصرف کرده یا نسبت به خرید تشک مخصوص درد گردن اقدام کنید. در صورت ادامه‌پیداکردن درد دوباره به پزشک خود مراجعه کنید.

گردن درد خفیف تا ملایم

تشک مناسب درد گردن

گردن درد حاد

گردن درد حاد به‌صورت اتفاقی رخ می‌دهد و معمولاً طی ۲ الی ۳ هفته بهبود می‌یابد. منشأ درد این بیماری معمولاً عضلات، دیسک‌ها، مفصل‌ها و لیگامان‌ها هستند. در صورت ابتلا به این عارضه می‌توانید از تشک مناسب درد گردن کرده و از این درد رها شوید.

گردن درد مزمن

گردن دردهای مزمن معمولاً بیشتر از ۳ ماه طول می‌کشند و حتی با انجام فعالیت‌های خاص درد آن بدتر می‌شود. تعیین منشأ درد برای رفع این مشکل بسیار کار سختی است. کسانی که نشانه‌های دردهای مزمن مانند: آسیب عصبی، آرتروز، ‌ اثرات روانی و روحی و همچنین زخمی‌شدن بافت هارا دارند، باید به متخصص درد ارجاع داده شوند و در صورت درد زیاد می‌توانند از تشک مناسب درد گردن استفاده کنند.

روش‌های درمان درد گردن

درد گردن قابل درمان است و می‌توان آن را با روش‍های مختلفی درمان کرد. از بهترین روش‌های درمان درد گردن می‌توانیم موارد زیر را برای شما توضیح دهیم.

روش‌های درمان درد گردن

درمان درد گردن با کمپرس

از راه‌های دیگر درمان درد گردن، سردکردن و گرم‌کردن ناحیه درد است. درمان این بیماری با کمپرس به کاهش التهاب و شل کردن عضلات کمک می‌کند. در این روش می‌توانید با قراردادن کیسه آب گرم یا سرد به مدت ۲۰ دقیقه هر ۴ تا ۶ بار در طول روز درد این عارضه را تسکین دهید.

هنگام استفاده از این دو روش یک‌ پارچه یا حوله را روی مرکز درد قرار داده تا از تماس مستقیم با پوست جلوگیری کنید. در صورت خوب نشدن می‌توانید از تشک مناسب درد گردن استفاده کنید.

درمان درد گردن با دارو

در صورت مراجعه به پزشک متخصص به‌احتمال زیاد مصرف دارو را به شما پیشنهاد می‌کند. میزان دردی که دارید بر نوع انتخاب دارو تأثیر مستقیم دارد. داروهای مختلفی ازجمله داروهای ضدالتهابی از استروئیدها گرفته تا مسکن به کاهش درد گردن در حین بهبودی کمک زیادی می‌کنند.

شما باید همه داروها را زیر نظر پزشک مصرف کنید. در صورت اطلاع پزشک خود می‌توانید از تشک مناسب درد گردن استفاده کنید.

مگنت درمانی

مگنت درمانی یک روش درمانی است که در آن از تأثیرات میدان مغناطیسی برای درمان درد گردن استفاده می‌کنند. استفاده از مهره‌های مغناطیسی و گردن بندها تأثیر بسیار زیادی در کاهش درد گردن دارند. از میان این دو روش، گردن بند مغناطیسی بسیار در کاهش درد تأثیر دارد. در صورت تمایل برای کاهش این درد در خانه می‌توانید از تشک مناسب درد گردن استفاده کنید.

لیز درمانی

لیزر سرد یا لیزر با سطح انرژی پایین می‌تواند تا ۷۰ درصد از شدیدترین دردهای گردنی را درمان کند. این لیزر می‌تواند دردهای مزمن و حاد را تا حدود زیادی کاهش و تسکین دهد.

لیز درمانی

اولتراسوند

در روش اولتراسوند با تحریک الکتریکی از طریق پوست، ناحیه آسیب‌دیده تحریک می‌شود؛ در نتیجه سیگنال‌های الکتریکی قطع شده و باعث می‌شوند تا بیشتر احساس درد به سوزن‌سوزن‌شدن تبدیل شود. باتوجه‌به درد غیرقابل‌تحمل دیسک گردن می‌توانید با استفاده از تشک مناسب درد گردن، درد این بیماری را تسکین دهید.

در صورت داشتن هریک از علائم زیر باید سریعاً به پزشک مراجعه کنید:

  • درد مداوم داشته باشید.
  • درد گردن همراه با دردی که به دست تیر می‌کشد.
  • درد گردنی که همراه با بی‌حسی، گزگز، سردرد یا ضعف اندام فوقانی باشد.

در صورت آسیب رسیدن به گردن باید حتماً به اورژانس مراجعه کرده و به‌هیچ‌وجه گردن را تکان ندهید. پرسنل اورژانس قبل از هر کاری باید گردن‌بند مخصوص را برای بیمار ببندند. این گردن‌بند از آسیب‌های احتمالی در حین انتقال بیمار جلوگیری و محافظت می‌کند و بعد از مرخص شدن می‌توانید برای استراحت در منزل از تشک مناسب درد گردن استفاده کنید.

بعد از درمان درد گردن برای پیشگیری از برگشت دوباره این عارضه باید موارد زیر را در جهت پیشگیری انجام دهید:

  • وضعیت بدنی صحیح هنگام ایستادن، نشستن و خوابیدن
  • تمرین منظم همراه با تقویت عضلات گردن
  • محیط کار ارگونومیک
  • وزن مناسب، تغذیه سالم و آب‌کردن چربی‌های اضافه بدن
  • سیگارنکشیدن
  • استفاده از تشک مناسب درد گردن
  • استفاده از بالش مناسب

خرید اینترنتی تشک مناسب درد گردن

تشک رویال جزء برترین تولیدکننده‌های تشک در ایران به شمار میاید. هدف این مجموعه، تولید کالای با کیفیت برتر نسبت به سایر محصولات بازار است. برند رویال توانسته تا هم در قیمت و هم در تولید نسبت به بقیه تولیدکنندگان‌ گام های بزرگی بردارد. در صورت بروز حادثه یا ابتلا به بیماری درد گردن می‌توانید از تشک مناسب درد گردن رویال استفاده کنید و نتیجه دلخواه را بدست آورید.

سؤالات متداول

  1. تشک مناسب درد گردن برای چه کسانی مناسب است؟

افراد مبتلا به آرتورز گردن، تنگی فضای دیسک و جراحت

  1. دیسک گردن چیست؟

 این بیماری به دلیل آسیب بین مهره‌های گردن ایجاد می‌شود.

  1. لیزردرمانی چیست؟

لیزردرمانی برای درمان دیسک گردن حاد مورد استفاده قرار می‌گیرد.

خرید اینترنتی تشک مناسب درد گردن

در آخر

در صورت ابتلا به دیسک گردن به‌ناچار باید دردهای زیادی را تحمل کرده و برای جلوگیری از ابتلا به این بیماری باید خیلی رعایت کنید و در صورت نیاز  با مشورت پزشک از تشک مناسب درد گردن استفاده کنید و از خواب راحت لذت کامل را ببرید.

در این مقاله مطالبی درباره مشکلات دیسک گردن و راه کارهای آن پرداخته شده است. امیدواریم این اطلاعات ابهامات شما را برطرف کرده باشد.

سایر مقالات:

4ویژگی تشک مناسب درد کمر– قیمت تشک طبی 1402+ خرید از تولیدی
زمان مناسب خواب برای 9 گروه سنی_ میزان خواب کافی برای افراد
ویژگی های تشک کودک، تشک نوزاد و تشک نوجوان+ قیمت در سال 1402

لیست قیمت:

   
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل ماسا 90×200فنری20 cm1,235,905
تشک رویال مدل ماسا120×200فنری20 cm1,581,250
تشک رویال مدل ماسا160×200فنری20 cm2,150,500
تشک رویال مدل ماسا180×200فنری20 cm2,471,810
تشک رویال مدل ماسا80×180 نوجوانفنری20 cm1,189,100
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل آرامش90×200فنری21 cm1,581,250
تشک رویال مدل آرامش120×200فنری21 cm2,150,500
تشک رویال مدل آرامش160×200فنری21 cm2,909,500
تشک رویال مدل آرامش180×200فنری21 cm3,162,500
تشک رویال مدل آرامش80×180  نوجوانفنری21 cm1,518,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل آسایش-درجه 290×200فنری23 cm1,644,500
تشک رویال مدل آسایش-درجه 2120×200فنری23 cm2,175,800
تشک رویال مدل آسایش-درجه 2160×200فنری23 cm2,884,200
تشک رویال مدل آسایش-درجه 2180×200فنری23 cm3,289,000
تشک رویال مدل آسایش-درجه 280×180  نوجوانفنری23 cm1,568,600
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 190×200فنری24 cm1,865,875
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 1120×200فنری24 cm2,530,000
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 1160×200فنری24 cm3,352,250
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 1180×200فنری24 cm3,731,750
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 180×180  نوجوانفنری24 cm1,771,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل رز-درجه 290×200فنری27 cm2,024,000
تشک رویال مدل رز-درجه 2120×200فنری27 cm2,960,100
تشک رویال مدل رز-درجه 2160×200فنری27 cm3,668,500
تشک رویال مدل رز-درجه 2180×200فنری27 cm4,048,000
تشک رویال مدل رز-درجه 280×180  نوجوانفنری27 cm1,872,200
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 190×200طبی28 cm2,165,900
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 1120×200طبی28 cm3,073,400
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 1160×200طبی28 cm3,993,000
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 1180×200طبی28 cm4,331,800
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 180×180 نوجوانطبی28 cm2,057,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک90×200طبی29 cm2,361,920
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک120×200طبی29 cm3,297,250
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک160×200طبی29 cm4,386,250
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک180×200طبی29 cm4,719,000
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک80×180 نوجوانطبی29 cm2,232,450
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 190×200طبی27 cm3,025,000
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 1120×200طبی27 cm4,404,400
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 1160×200طبی27 cm5,788,640
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 1180×200طبی27 cm6,050,000
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 180×180 نوجوانطبی27 cm2,879,800
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل فلورا- درجه 190×200طبی28 cm3,856,270
تشک رویال مدل فلورا- درجه 1120×200طبی28 cm5,566,000
تشک رویال مدل فلورا- درجه 1160×200طبی28 cm7,260,000
تشک رویال مدل فلورا- درجه 1180×200طبی28 cm7,707,700
تشک رویال مدل فلورا- درجه 180×180 نوجوانطبی28 cm3,630,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 190×200طبی30 cm5,033,600
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 1120×200طبی30 cm7,623,000
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 1160×200طبی30 cm9,438,000
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 1180×200طبی30 cm10,067,200
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 180×180 نوجوانطبی30 cm4,719,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 190×200طبی34 cm6,393,640
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 1120×200طبی34 cm9,680,000
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 1160×200طبی34 cm12,015,300
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 1180×200طبی34 cm12,777,600
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 180×180 نوجوانطبی34 cm6,007,650
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ90×200فنری منفصل (پاکتی)31 cm7,367,800
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ120×200فنری منفصل (پاکتی)31 cm9,075,000
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ160×200فنری منفصل (پاکتی)31 cm11,640,200
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ180×200فنری منفصل (پاکتی)31 cm12,535,600
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ80×180 نوجوانفنری منفصل (پاکتی)31 cm5,820,100
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک90×200فنری منفصل (پاکتی)36 cm8,143,300
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک120×200فنری منفصل (پاکتی)36 cm11,473,000
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک160×200فنری منفصل (پاکتی)36 cm14,278,000
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک180×200فنری منفصل (پاکتی)36 cm16,286,600
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک80×180 نوجوانفنری منفصل (پاکتی)36 cm7,139,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 190×200طبی فوم16 cm1,500,400
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 1120×200طبی فوم16 cm2,032,800
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 1160×200طبی فوم16 cm2,867,700
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 1180×200طبی فوم16 cm3,000,800
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 180×180 نوجوانطبی فوم16 cm1,439,900
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 290×200طبی فوم18 cm1,936,000
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 2120×200طبی فوم18 cm2,541,000
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 2160×200طبی فوم18 cm3,630,000
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 2180×200طبی فوم18 cm3,872,000
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 280×180 نوجوانطبی فوم18 cm1,815,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت90×200طبی فوم20 cm2,613,600
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت120×200طبی فوم20 cm3,448,500
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت160×200طبی فوم20 cm4,622,200
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت180×200طبی فوم20 cm5,227,200
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت80×180 نوجوانطبی فوم20 cm2,311,100
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا90×200طبی فوم21 cm3,630,000
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا120×200طبی فوم21 cm5,106,200
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا160×200طبی فوم21 cm6,558,200
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا180×200طبی فوم21 cm7,260,000
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا80×180 نوجوانطبی فوم21 cm5,902,380
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک90×200طبی فوم30 cm5,106,200
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک120×200طبی فوم30 cm6,826,820
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک160×200طبی فوم30 cm9,159,700
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک180×200طبی فوم30 cm10,212,400
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک80×180 نوجوانطبی فوم30 cm4,567,750
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن90×200طبی ارتوپدیک22 cm6,993,800
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن120×200طبی ارتوپدیک22 cm9,438,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن160×200طبی ارتوپدیک22 cm12,463,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن180×200طبی ارتوپدیک22 cm13,794,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن80×180 نوجوانطبی ارتوپدیک22 cm6,255,700
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس90×200طبی ارتوپدیک26 cm8,107,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس120×200طبی ارتوپدیک26 cm10,890,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس160×200طبی ارتوپدیک26 cm14,036,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس180×200طبی ارتوپدیک26 cm16,214,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس80×180 نوجوانطبی ارتوپدیک26 cm7,018,000

سایت تشک رویال

انواع تشک رویال، انواع تشک طبی، انواع تشک متصل، انواع تشک پاکتی، انواع تشک یک نفره، انواع تشک دونفره و انواع تشک فنری

لیست قیمت تشک رویال

شماره تماس تولیدی تشک

سایر مقالات:

4ویژگی تشک مناسب درد کمر– قیمت تشک طبی 1402+ خرید از تولیدی
زمان مناسب خواب برای 9 گروه سنی_ میزان خواب کافی برای افراد
ویژگی های تشک کودک، تشک نوزاد و تشک نوجوان+ قیمت در سال 1402

لیست

قیمت:

    
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل ماسا 90×200فنری20 cm1,074,700
تشک رویال مدل ماسا120×200فنری20 cm1,375,000
تشک رویال مدل ماسا160×200فنری20 cm1,870,000
تشک رویال مدل ماسا180×200فنری20 cm2,149,400
تشک رویال مدل ماسا80×180 نوجوانفنری20 cm1,034,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل آرامش90×200فنری21 cm1,375,000
تشک رویال مدل آرامش120×200فنری21 cm1,870,000
تشک رویال مدل آرامش160×200فنری21 cm2,530,000
تشک رویال مدل آرامش180×200فنری21 cm2,750,000
تشک رویال مدل آرامش80×180  نوجوانفنری21 cm1,320,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل آسایش-درجه 290×200فنری23 cm1,430,000
تشک رویال مدل آسایش-درجه 2120×200فنری23 cm1,892,000
تشک رویال مدل آسایش-درجه 2160×200فنری23 cm2,508,000
تشک رویال مدل آسایش-درجه 2180×200فنری23 cm2,860,000
تشک رویال مدل آسایش-درجه 280×180  نوجوانفنری23 cm1,364,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 190×200فنری24 cm1,622,500
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 1120×200فنری24 cm2,200,000
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 1160×200فنری24 cm2,915,000
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 1180×200فنری24 cm3,245,000
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 180×180  نوجوانفنری24 cm1,540,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل رز-درجه 290×200فنری27 cm1,760,000
تشک رویال مدل رز-درجه 2120×200فنری27 cm2,574,000
تشک رویال مدل رز-درجه 2160×200فنری27 cm3,190,000
تشک رویال مدل رز-درجه 2180×200فنری27 cm3,520,000
تشک رویال مدل رز-درجه 280×180  نوجوانفنری27 cm1,628,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 190×200طبی28 cm1,969,000
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 1120×200طبی28 cm2,794,000
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 1160×200طبی28 cm3,630,000
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 1180×200طبی28 cm3,938,000
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 180×180 نوجوانطبی28 cm1,870,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک90×200طبی29 cm2,147,200
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک120×200طبی29 cm2,997,500
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک160×200طبی29 cm3,987,500
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک180×200طبی29 cm4,290,000
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک80×180 نوجوانطبی29 cm2,029,500
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 190×200طبی27 cm2,750,000
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 1120×200طبی27 cm4,004,000
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 1160×200طبی27 cm5,262,400
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 1180×200طبی27 cm5,500,000
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 180×180 نوجوانطبی27 cm3,718,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل فلورا- درجه 190×200طبی28 cm3,505,700
تشک رویال مدل فلورا- درجه 1120×200طبی28 cm5,060,000
تشک رویال مدل فلورا- درجه 1160×200طبی28 cm6,600,000
تشک رویال مدل فلورا- درجه 1180×200طبی28 cm7,007,000
تشک رویال مدل فلورا- درجه 180×180 نوجوانطبی28 cm3,300,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 190×200طبی30 cm4,576,000
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 1120×200طبی30 cm6,930,000
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 1160×200طبی30 cm8,580,000
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 1180×200طبی30 cm9,152,000
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 180×180 نوجوانطبی30 cm4,290,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 190×200طبی34 cm5,812,400
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 1120×200طبی34 cm8,800,000
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 1160×200طبی34 cm10,923,000
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 1180×200طبی34 cm11,616,000
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 180×180 نوجوانطبی34 cm5,461,500
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ90×200فنری منفصل (پاکتی)31 cm5,698,000
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ120×200فنری منفصل (پاکتی)31 cm8,250,000
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ160×200فنری منفصل (پاکتی)31 cm10,582,000
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ180×200فنری منفصل (پاکتی)31 cm11,396,000
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ80×180 نوجوانفنری منفصل (پاکتی)31 cm5,291,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک90×200فنری منفصل (پاکتی)36 cm7,403,000
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک120×200فنری منفصل (پاکتی)36 cm10,043,000
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک160×200فنری منفصل (پاکتی)36 cm12,980,000
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک180×200فنری منفصل (پاکتی)36 cm14,806,000
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک80×180 نوجوانفنری منفصل (پاکتی)36 cm6,490,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 190×200طبی فوم16 cm1,364,000
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 1120×200طبی فوم16 cm1,848,000
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 1160×200طبی فوم16 cm2,607,000
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 1180×200طبی فوم16 cm2,728,000
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 180×180 نوجوانطبی فوم16 cm1,309,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 290×200طبی فوم18 cm1,760,000
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 2120×200طبی فوم18 cm2,310,000
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 2160×200طبی فوم18 cm3,300,000
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 2180×200طبی فوم18 cm3,520,000
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 280×180 نوجوانطبی فوم18 cm1,650,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت90×200طبی فوم20 cm2,376,000
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت120×200طبی فوم20 cm3,135,000
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت160×200طبی فوم20 cm4,202,000
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت180×200طبی فوم20 cm4,752,000
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت80×180 نوجوانطبی فوم20 cm2,101,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا90×200طبی فوم21 cm3,300,000
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا120×200طبی فوم21 cm4,642,000
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا160×200طبی فوم21 cm5,962,000
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا180×200طبی فوم21 cm6,600,000
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا80×180 نوجوانطبی فوم21 cm5,365,800
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک90×200طبی فوم30 cm4,642,000
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک120×200طبی فوم30 cm6,206,200
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک160×200طبی فوم30 cm8,327,000
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک180×200طبی فوم30 cm9,284,000
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک80×180 نوجوانطبی فوم30 cm4,152,500
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن90×200طبی ارتوپدیک22 cm6,358,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن120×200طبی ارتوپدیک22 cm8,580,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن160×200طبی ارتوپدیک22 cm11,330,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن180×200طبی ارتوپدیک22 cm12,540,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن80×180 نوجوانطبی ارتوپدیک22 cm5,687,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس90×200طبی ارتوپدیک26 cm7,370,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس120×200طبی ارتوپدیک26 cm9,900,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس160×200طبی ارتوپدیک26 cm12,760,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس180×200طبی ارتوپدیک26 cm14,740,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس80×180 نوجوانطبی ارتوپدیک26 cm6,380,000

شماره تماس تولیدی تشک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *