بیماری

معرفی 5 تشک مناسب کمر درد – بهترین تشک رویال برای کمر درد

تشک مناسب کمر درد

شماره تماس خرید تشک

 

اصول انتخاب تشک مناسب برای کمر درد

تشک مناسب کمر درد محصولی خواهد بود که در عین راحت بودن روی آن، محافظت از ساختار‌های ستون فقرات بدن اتفاق خواهد افتاد. این‌گونه تمام بخش‌های بدن در طول شب، استراحت خواهند کند یا به اصطلاح، ترمیم خواهند شد. در صورت انتخاب تشک نامناسب، اولین تأثیر آن با کمر درد نشان داده خواهد شد.

بنابراین افراد با انتخاب تشک مناسب برای کمر درد، باعث کاهش این درد مزمن در بدن خود خواهند شد. طی این مقاله در باره تشک مناسب کمر درد و مسائل مرتبط با آن پرداخته‌ایم. ‌امیدواریم این مطالب در بهبود کیفیت خواب شبانه و کاهش درد‌های کمر با انتخاب یک تشک مناسب، مفید باشد.

اصول انتخاب تشک مناسب برای کمر درد

تشک مناسب کمر درد

 

 

شماره تماس خرید تشک

تشک رویال مدل آسایش یک نفره

1,640,000 تومان2,175,000 تومان
خرید انواع تشک از تشک رویال تشک رویال تشک طبی تشک فنری تشک منفصل( پاکتی) تشک متصل تشک یک نفره

تشک ارتوپدیک مدل ریباند گلدن پلاس یک نفره

8,105,000 تومان10,890,000 تومان
خرید انواع تشک از تشک رویال تشک رویال تشک طبی تشک فنری تشک منفصل( پاکتی) تشک متصل تشک یک نفره

تشک رویال مدل پددار لیدوما دو نفره

12,015,000 تومان12,775,000 تومان
تشک رویال مدل پددار لیدوما دو نفره چه موقع باید نسبت به خرید تشک اقدام کرد؟ آیا می‌دانید قیمت تشک

تشک رویال مدل لوتوس نوجوان

4,715,000 تومان
تشک رویال مدل لوتوس نوجوان به‌صرفه‌ترین قیمت تشک رویال مدل لوتوس نوجوان چقدر است؟ بدون شک خواب برای کودکان و

معیارهای انتخاب تشک مناسب

امروزه برند‌های مختلفی در زمینه تولید تشک به ویژه محصولات مناسب برای افرادی دچار مشکل کمر درد هستند، فعالیت دارند. این برند‌ها با طراحی و تولید تشک مناسب کمر درد به این افراد، کمک خواهند کرد تا یک خواب راحت را تجربه کنند. همچنین از میزان درد‌های مزمن کمر آن‌ها نیز، کم خواهد کرد.

اما اصلی‌ترین نکات هنگام انتخاب تشک مناسب برای کمر درد، شامل لیست زیر خواهد بود:

معیارهای انتخاب تشک مناسب

تشک مناسب کمر درد

انتخاب بر طبق سلیقه شخصی

یکی از مهم‌ترین نکات در زمان خرید تشک مناسب کمر درد، سلیقه شخصی است. کارشناسان فروش یا حتی پزشکان نمی‌توانند برای تمام افرادی که دچار درد‌های در کمر خود هستند، یک محصول خاص را معرفی کنند. تشک انتخابی باید به گونه‌ای باشد که فرد، بدون هر گونه دردی و سفت شدن عضلات بدن خود خواب راحتی را تجربه کند.

شماره تماس خرید تشک

انتخاب در زمان مناسب

در صورت خراب شدن یا خم شدن کالای خواب، زمان خرید یک تشک جدید است. البته برای اینکه افراد برای مدت زمان کوتاه بتوانند از تشک قدیمی خود استفاده کنند، یک راه حل وجود دارد؛ این راهکار قرار دادن تخته دقیقاً در قسمتی است که تشک از آن جا، خم خواهد شد. این روش فقط برای کوتاه مدت، جواب خواهد داد؛ بنابراین حتماً به فکر خرید تشک مناسب برای کمر درد خود باشند.

انتخاب در زمان مناسب

تشک مناسب کمر درد

محافظت از کمر

تشک مناسب کمر درد، محصولی است که منجر به تراز بودن ستون فقرات و محافظت از قوس‌های طبیعی بدن شود. در صورتی که این محافظت به درستی انجام شود، مطمئناً فرد بیمار صبح پس از خوب درد‌های عضلانی نخواهد داشت. مطابق با پژو هش‌های انجام شده، تشک‌های که میزان سفتی آن‌ها متوسط است؛ نسبت به تشک‌های سفت بیشتر در کم کردن درد کمر، مؤثر هستند.

شماره تماس خرید تشک

تعادل بین راحتی و حفاظت

تمام ملزومات یک سرویس خواب، به منظور ایجاد یک خواب راحت تولید خواهند شد. با توجه به این امر، تجربه یک خواب راحت حتی محافظت از بدن یا کمر مهم‌تر شمرده شده است؛ بنابراین تشک مناسب کمر درد، به اندازه باید سفت باشد که در کنار اینکه به فرد یک خواب راحت را هدیه دهد؛ به ‌شانه و پهلو اجازه فرو رفتن در تشک، داده شود.

تعادل بین راحتی و حفاظت

تشک مناسب کمر درد

شناخت دقیق از اجزای تشک

افرادی در زمان انتخاب تشک مناسب کمر درد، باید از تک‌تک اجزا تشک شناخت دقیق و کاملی داشته باشند. فنر‌های موجود در تشک طبی برای دیسک کمر، در طول شب یا خواب از بدن محافظت خواهند کرد. این نوع تشک‌ها در تعداد فنر یا ضخامت بالشتک‌های بالای تشک متفاوت هستند.

همچنین عمق تشک مناسب کمر درد بین اعداد ۱۸ تا ۴۳ سانتی‌متر، متغیر است. افراد در زمان خرید و انتخاب تشک، باید تک‌تک این مسائل را در نظر بگیرند تا تشک انتخابی، راحتی را برای آن‌ها به ارمغان آورد.

شماره تماس خرید تشک

انواع تشک‌های مناسب برای کمر درد

در میان انواع تشک‌های موجود در بازار، خرید تشک مناسب کمر درد بسیار با اهمیت است. با توجه به شایع بودن درد در ناحیه کمر مانند دیسک کمر، شرکت‌های تولید‌کننده برای رفاه حال این عزیزان اقدام به تولید تشک‌های مخصوص کردند.

اصلی‌ترین و مهم‌ترین انواع تشک مناسب کمر درد، عبارت است از:

تشک مموری فوم حافظه دار

بدون تردید در صورت انتخاب تشک مموری فوم حافظه دار، بهترین خرید برای مشاهده تأثیر تشک طبی در رفع کمر درد خواهد بود. زیرا این تشک به شکل کاملاً مساوی، وزن فرد را در سطح تشک پخش کرده و در نتیجه از بدن و کمر، محافظت خواهد کرد؛ بنابراین انتخاب نوع مموری فوم حافظه دار را، می‌توان ‌ایده‌آل‌ترین تشک مناسب کمر درد معرفی کرد.

تشک مموری فوم حافظه دار

تشک مناسب کمر درد

تشک طبی اسفنجی

پزشکان بسیاری به بیماران خود در زمان انتخاب تشک مناسب کمر درد، این نوع از محصول خواب را پیشنهاد خواهند داد. زیرا تشک‌های طبی اسفنجی، آن قدر سفت نیستند که بدن فرد پس از خواب خشک شود. همچنین آن قدر نرم نیستند که مهره‌های ستون فقرات او، دچار انحنا شود. البته در صورت انتخاب درست، تأثیر تشک طبی در رفع کمر درد پس از مدت زمان کوتاهی نمایان خواهد شد.

تشک پاکتی

با خرید تشک پاکتی از محصولات بهترین مارک تشک طبی، مطمئناً فرد خواب آرامی را تجربه کرده و همچنین از بدن او در طول استراحت یا خواب، به خوبی محافظت خواهد شد. زیرا این تشک معمولاً، دارای ۶۰۰ تا ۵۰۰۰ فنر هستند که وظیفه آن‌ها، تقسیم وزن شخص در سطح تشک است.

تشک با هسته لاتکس

بهترین مارک تشک طبی در زمان انتخاب آن، برندی است که در محصول تولید خود از لایه‌های راحتی لاتکس در کنار هسته پلی استر استفاده کرده باشد. البته این نوع از محصولات را، عالی‌ترین تشک مناسب کمر درد باید معرفی کرد؛ زیرا وجود سوراخ‌های ریز هوادهی در آن، باعث جریان یافتن هوا شده و در نتیجه خواب راحتی را به فرد هدیه خواهد داد.

تشک با هسته لاتکس

تشک مناسب کمر درد

تشک مناسب گودی کمر

از دیگر مشکلاتی که امروزه تعداد زیادی با آن درگیر هستند، مشکل گودی کمر است؛ بنابراین انتخاب یک تشک مناسب و عالی برای گودی کمر از سوی این عزیزان، بسیار با اهمیت است. البته تشک ایده‌آل، محصولی است که ستون فقرات و گودی کمر را در یک راستا کاملاً مناسب نگه دارد.

اگر چه در این زمان، فرم یا حالت خوابیدن نیز دارای اهمیت است. بدون تردید به دلیل متوجه نبودن هنگام خواب به وضعیت خوابیدن، عضلات و رباط‌ها دچار آسیب خواهند شد. در این چنین زمانی استفاده از تشک‌های بسیار نرم یا سفت در عدم حمایت از گوی کمر نیز، تأثیر منفی خواهد گذاشت.

البته تعیین سفت یا نرم بودن تشک، یک امر کاملاً شخصی است. افرادی که دارای مشکل گود کمر هستند، در زمان خواب علاوه بر تشک باید به نکاتی دیگر نیز توجه کنند. بدون شک انتخاب بالش مناسب، محل و چگونگی قرار گرفتن بالش در کنار حالت خوابیدن مناسب نیز، برای تجربه یک خواب آرام و راحت بسیار تأثیر‌گذار خواهد بود.

شماره تماس خرید تشک

تشک طبی برای دیسک کمر

تقریباً تمام پزشکان بر این عقیده و باور هستند که نام بردن از یک برند، به عنوان تشک طبی برای درمان دیسک کمر غیر ممکن است. البته افراد با توجه به وجود محصولات مختلف از برند‌های متنوع، احتمالاً در زمان انتخاب تشک طبی برای درمان دیسک کمر دچار سردرگمی خواهند شد.

این افراد در کنار سلیقه و نظر شخصی خود، باید از راهنمایی‌های خرید یک تشک مناسب کمر درد استفاده کنند. در این صورت مطمئناً بهترین انتخاب را، انجام خواهند داد. این نکته ظریف را در ذهن داشته باشند که در صورت دراز کشیدن روی تشک و داشتن حس راحتی در آن لحظه، به معنای مناسب بودن آن برای تمام روز‌ها یا شب‌ها نیست.

در راهنمای خرید تشک مناسب کمر درد به ویژه برای افراد دارای مشکل دیسک کمر هستند، بیان شده است که از میان محصولات موجود در بازار؛ می‌توانند کالا‌های خواب اشاره شده در لیست زیر را انتخاب کنند:

تشک طبی برای دیسک کمر

تشک مناسب کمر درد

تشک پنبه‌ای

بهترین گزینه موجود به عنوان تشک مناسب کمر درد به ویژه دیسک کمر، محصولات تولید شده با الیاف طبیعی پنبه است. در گذشته‌های دور افراد که دارای کمر درد بودند، از این تشک‌های پنبه‌ای استفاده کرده و مهم‌ترین دلیل انتخاب آن‌ها، سفتی متوسط در کنار الیاف طبیعی به کار رفته در آن بود.

یک نکته بسیار مهم در رابطه با تشک‌های پنبه‌ای، تعویض یا ترمیم الیاف داخل آن‌ها به طور سالانه است. زیرا این الیاف پس از این مدت زمان، کیفیت خود را از دست خواهند داد؛ بنابراین در صورت تأکید بر استفاده از آن بدون تعویض یا ترمیم، سفتی الیاف خود عامل مهمی برای درد‌های کمر خواهد شد.

شماره تماس خرید تشک

تشک مموری فوم

انتخاب تشک‌های از جنس مموری فوم نیز، برای افرادی که دچار دیسک کمر هستند؛ بسیار مناسب خواهد بود. این مدل تشک به گونه‌ای است که در پاسخ به گرما در کنار فشار بدن، شکل یا فرم را به خود گرفته و همچنین وزن شخص استراحت کننده روی آن، به شکل کاملاً مساوی پخش خواهد شد.

به محض برخاستن از روی تشک‌های مموری فوم، محصول به حالت اولیه خود برخواهد گشت. البته به دلیل حمایت از ستون فقرات از جانب محصولات مموری فوم، آن را یکی از بهترین تشک مناسب برای کمر درد به ویژه دیسک کمر معرفی کرده‌اند.

در صورتی که در یک فروشگاه هنگام انتخاب، قیمت تشک طبی مخصوص دیسک کمر را بسیار گران‌تر از حد معمول بیان کردند؛ از خرید در آن فروشگاه خودداری کنید. احتمالاً فروشنده بیان خواهد داشت که این تشک‌ها در درمان دیسک کمر مؤثر هستند.

در این رابط باید توجه داشت که در کنار تشک، باید از بالش مناسب نیز به کار برد تا خواب راحتی را تجربه کرد. البته فرم یا حالت خوابیدن شخص نیز، در کاهش یا افزایش درد‌های آن‌ها در کمر مؤثر خواهد بود.

تشک مموری فوم

 رویال و بهترین مارک تشک طبی

شرکت رویال جهت کم کردن درد‌های کسانی که دچار معضلاتی در کمر خود هستند، انواع تشک‌های طبی را تولید کرده و افراد با توجه به نیاز در کنار سلیقه خود، می‌توانند از بین انواع تشک طبی بهترین گزینه را خرید کنند. البته این شرکت برای رفاه حال بیماران، سایت تشک رویال را راه‌اندازی کرده است.

بنابراین افراد می‌توانند با مراجعه به این سایت در کنار خرید تشک‌های طبی، برای خرید تشک فنری یا خرید تشک پاکتی نیز اقدام کنند. بدون شک خرید از تشک رویال از این سایت، برای آن‌ها بسیار لذت بخش و جذاب خواهد بود.

البته این عزیزان امکان خرید تشک متصل در کنار خرید تشک یک نفره، انواع تشک دو نفره و بهترین تشک مسافرتی بپردازند. این محصولات با بهترین کیفیت تولید شده و افراد در زمان استراحت روی آن‌ها، احساس بدی را تجربه نخواهند کرد.

 رویال و بهترین مارک تشک طبی

سخن پایانی

انتخاب درست تشک مناسب کمر درد به دلیل شایع بودن انواع مختلف این بیماری، دارای اهمیت بسیاری است. البته برند‌های تولید‌کننده و فروشندگان در زمان خرید یک سری اصول را، به خریداران بیان خواهند کرد. در نتیجه افراد در صورت توجه به استاندارد‌های این راهنمای خرید، می‌توانند بهترین تشک موجود در بازار را انتخاب کنند.

یکی از مهم‌ترین اصول اشاره شده در این راهنمای خرید، انتخاب بر طبق سلیقه است. میزان سفت یا نرم بودن تشک برای استراحت کردن، یک امر کاملاً سلیقه‌ای است؛ بنابراین نمی‌توان به همه افراد بیمار، توصیه کرده که از یک محصول خاص استفاده کنند.

شماره تماس خرید تشک

لیست قیمت:

مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل ماسا 90×200فنری20 cm1,074,700
تشک رویال مدل ماسا120×200فنری20 cm1,375,000
تشک رویال مدل ماسا160×200فنری20 cm1,870,000
تشک رویال مدل ماسا180×200فنری20 cm2,149,400
تشک رویال مدل ماسا80×180 نوجوانفنری20 cm1,034,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل آرامش90×200فنری21 cm1,375,000
تشک رویال مدل آرامش120×200فنری21 cm1,870,000
تشک رویال مدل آرامش160×200فنری21 cm2,530,000
تشک رویال مدل آرامش180×200فنری21 cm2,750,000
تشک رویال مدل آرامش80×180  نوجوانفنری21 cm1,320,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل آسایش-درجه 290×200فنری23 cm1,430,000
تشک رویال مدل آسایش-درجه 2120×200فنری23 cm1,892,000
تشک رویال مدل آسایش-درجه 2160×200فنری23 cm2,508,000
تشک رویال مدل آسایش-درجه 2180×200فنری23 cm2,860,000
تشک رویال مدل آسایش-درجه 280×180  نوجوانفنری23 cm1,364,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 190×200فنری24 cm1,622,500
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 1120×200فنری24 cm2,200,000
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 1160×200فنری24 cm2,915,000
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 1180×200فنری24 cm3,245,000
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 180×180  نوجوانفنری24 cm1,540,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل رز-درجه 290×200فنری27 cm1,760,000
تشک رویال مدل رز-درجه 2120×200فنری27 cm2,574,000
تشک رویال مدل رز-درجه 2160×200فنری27 cm3,190,000
تشک رویال مدل رز-درجه 2180×200فنری27 cm3,520,000
تشک رویال مدل رز-درجه 280×180  نوجوانفنری27 cm1,628,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 190×200طبی28 cm1,969,000
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 1120×200طبی28 cm2,794,000
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 1160×200طبی28 cm3,630,000
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 1180×200طبی28 cm3,938,000
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 180×180 نوجوانطبی28 cm1,870,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک90×200طبی29 cm2,147,200
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک120×200طبی29 cm2,997,500
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک160×200طبی29 cm3,987,500
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک180×200طبی29 cm4,290,000
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک80×180 نوجوانطبی29 cm2,029,500
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 190×200طبی27 cm2,750,000
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 1120×200طبی27 cm4,004,000
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 1160×200طبی27 cm5,262,400
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 1180×200طبی27 cm5,500,000
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 180×180 نوجوانطبی27 cm3,718,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل فلورا- درجه 190×200طبی28 cm3,505,700
تشک رویال مدل فلورا- درجه 1120×200طبی28 cm5,060,000
تشک رویال مدل فلورا- درجه 1160×200طبی28 cm6,600,000
تشک رویال مدل فلورا- درجه 1180×200طبی28 cm7,007,000
تشک رویال مدل فلورا- درجه 180×180 نوجوانطبی28 cm3,300,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 190×200طبی30 cm4,576,000
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 1120×200طبی30 cm6,930,000
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 1160×200طبی30 cm8,580,000
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 1180×200طبی30 cm9,152,000
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 180×180 نوجوانطبی30 cm4,290,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 190×200طبی34 cm5,812,400
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 1120×200طبی34 cm8,800,000
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 1160×200طبی34 cm10,923,000
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 1180×200طبی34 cm11,616,000
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 180×180 نوجوانطبی34 cm5,461,500
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ90×200فنری منفصل (پاکتی)31 cm5,698,000
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ120×200فنری منفصل (پاکتی)31 cm8,250,000
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ160×200فنری منفصل (پاکتی)31 cm10,582,000
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ180×200فنری منفصل (پاکتی)31 cm11,396,000
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ80×180 نوجوانفنری منفصل (پاکتی)31 cm5,291,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک90×200فنری منفصل (پاکتی)36 cm7,403,000
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک120×200فنری منفصل (پاکتی)36 cm10,043,000
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک160×200فنری منفصل (پاکتی)36 cm12,980,000
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک180×200فنری منفصل (پاکتی)36 cm14,806,000
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک80×180 نوجوانفنری منفصل (پاکتی)36 cm6,490,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 190×200طبی فوم16 cm1,364,000
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 1120×200طبی فوم16 cm1,848,000
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 1160×200طبی فوم16 cm2,607,000
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 1180×200طبی فوم16 cm2,728,000
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 180×180 نوجوانطبی فوم16 cm1,309,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 290×200طبی فوم18 cm1,760,000
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 2120×200طبی فوم18 cm2,310,000
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 2160×200طبی فوم18 cm3,300,000
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 2180×200طبی فوم18 cm3,520,000
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 280×180 نوجوانطبی فوم18 cm1,650,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت90×200طبی فوم20 cm2,376,000
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت120×200طبی فوم20 cm3,135,000
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت160×200طبی فوم20 cm4,202,000
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت180×200طبی فوم20 cm4,752,000
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت80×180 نوجوانطبی فوم20 cm2,101,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا90×200طبی فوم21 cm3,300,000
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا120×200طبی فوم21 cm4,642,000
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا160×200طبی فوم21 cm5,962,000
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا180×200طبی فوم21 cm6,600,000
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا80×180 نوجوانطبی فوم21 cm5,365,800
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک90×200طبی فوم30 cm4,642,000
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک120×200طبی فوم30 cm6,206,200
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک160×200طبی فوم30 cm8,327,000
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک180×200طبی فوم30 cm9,284,000
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک80×180 نوجوانطبی فوم30 cm4,152,500
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن90×200طبی ارتوپدیک22 cm6,358,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن120×200طبی ارتوپدیک22 cm8,580,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن160×200طبی ارتوپدیک22 cm11,330,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن180×200طبی ارتوپدیک22 cm12,540,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن80×180 نوجوانطبی ارتوپدیک22 cm5,687,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس90×200طبی ارتوپدیک26 cm7,370,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس120×200طبی ارتوپدیک26 cm9,900,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس160×200طبی ارتوپدیک26 cm12,760,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس180×200طبی ارتوپدیک26 cm14,740,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس80×180 نوجوانطبی ارتوپدیک26 cm6,380,000

سایر مقالات:

قیمت تشک طبی سفت – بررسی و مقایسه 10 مدل تشک سفت
انواع تشک طبی فنری – بررسی مزایا و معایب و لیست قیمت 1401
تشک مناسب برای سیاتیک – بررسی مزایا و معایب + قیمت 1401

 

دیدگاهی در مورد “معرفی 5 تشک مناسب کمر درد – بهترین تشک رویال برای کمر درد

  1. امیر گفت:

    استفاده ی کدوم نوع از تشک ها برای کسی که تازه دیسک کمر عمل کرده مناسبه؟

  2. امیر گفت:

    برای فردی که دیسکش رو جراحی کرده مناسب‌ترین مدل کدومه؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *