راهنمای خرید

خرید تشک خواب از تولیدی – بررسی و مقایسه 20 مدل تشک اصل

شماره تماس خرید تشک رویال اصلی

 

روش‌های خرید تشک خواب از تولیدی

در دنیا مدرن امروز خرید تشک خواب از تولیدی به شکل اینترنتی و مجازی، خیلی راحت امکان‌پذیر است. البته تقریباً تمام برند‌های تولید‌کننده تشک، امکان فروش اینترنتی را با راه‌اندازی سایت یا پیج‌های در اینستاگرام فراهم کرده‌اند. در نتیجه افراد می‌توانند برای خرید تشک، ساده‌ترین راه از نظر خود را انتخاب کنند.

بسیاری از افراد به دلیل پایین بودن قیمت تشک یک نفره از تولیدی و همچنین دو نفره به ویژه به شکل مجازی یا اینترنتی، از این روش بهره خواهند برد. طی این مقاله به بیان مطالبی در رابطه با خرید تشک خواب از تولیدی و روش‌های مجازی یا حضوری خواهیم پرداخت.

‌امیدواریم این مطالب در زمان خرید تشک از تولیدی، برای شما راه گشا باشند.

روش‌های خرید تشک خواب از تولیدی

خرید تشک خواب از تولیدی

 

 

شماره تماس خرید تشک رویال اصلی

تشک رویال مدل مدیکال اولترا دو نفره

6,555,000 تومان7,260,000 تومان
تشک رویال مدل مدیکال اولترا دو نفره آیا به دنبال تشکی دونفره با قیمت مناسب و در عین حال باکیفیت

تشک رویال مدل ماسا یک نفره

1,235,000 تومان1,580,000 تومان
تشک رویال مدل ماسا یک نفره چه خصوصیات ساختاری دارد؟ تشک مدل ماسا با توجه به ساختاری که دارد، در

تشک رویال مدل مدیکال لایت یک نفره

2,610,000 تومان3,445,000 تومان
تشک رویال مدل مدیکال لایت یک نفره تشک مدیکال لایک از چه متریالی ساخته شده است؟ آشنایی با جنس تشک

تشک رویال مدل مدیکال لایت دو نفره

4,620,000 تومان5,225,000 تومان
تشک رویال مدل مدیکال لایت دو نفره آیا در مورد قیمت تشک رویال مدل مدیکال لایت دو نفره اطلاعاتی دارید؟

روش‌های خرید تشک خواب از تولیدی

قیمت تشک خوشخواب هنگام خرید تشک خوشخواب از کارخانه، بسیار ارزان‌تر از بازار خواهد بود؛ بنابراین افرادی بسیاری به خرید تشک خواب از تولیدی، روی خواهند آورد. آن‌ها می‌توانند به شکل مجازی یا حضوری، این کالای خواب را خریداری کنند.

با توجه به فراگیر شدن استفاده از اینترنت در دنیای امروز، برند‌های تولید‌کننده تشک برای فروش بیشتر محصولات خود وارد این عرصه شده‌اند. این برند‌ها معمولاً در دنیای اینترنت، دارای سایت یا پیج‌های اینستاگرامی و حتی کانال‌های تلگرام یا واتس‌اپ هستند.

در این صفحات دنیای مجازی، امکان خرید تشک خواب از تولیدی برای مخاطبان به راحتی امکان‌پذیر است. معمولاً این عزیزان به واسطه خرید تشک خواب از تولیدی به واسطه صفحات مجازی، قیمت کمتری را پرداخت خواهند کرد. این روش و خرید تشک ارزان از تولیدی، راه را برای جذب مخاطبان بیشتر باز خواهد کرد.

شماره تماس خرید تشک رویال اصلی

امروزه شرکت‌های تولید‌کننده تشک در سراسر دنیا، از این روش بهره خواهند برد تا امکان فروش بیشتر محصولات با کیفیت خود را داشته باشند. در نتیجه با این روش فروش، درآمد بیشتری را نیز به دست خواهند آورد. البته با توجه به امکان گرفتن استعلام قیمت تشک از تولیدی به واسطه این صفحات مجازی، مخاطب می‌توانند با توجه به بودجه خود تشک را خرید کند.

روش دوم خرید تشک خواب از تولیدی، شیوه حضور در کارخانه یا نمایندگی‌های شرکت است. البته برای برخی از افراد در زمان خرید، فاکتور‌های لمس کردن کالا و مشاهده کیفیت آن از نزدیک بسیار با اهمیت است؛ بنابراین این عزیزان در زمان خرید تشک خواب از تولیدی، به نمایندگی یا کارخانه مراجعه خواهند کرد.

آن‌ها در نمایندگی یا مراکز معتبر برند‌های تولید‌کننده تشک، امکان دراز کشیدن را دارند. مطمئناً با مشاهده فاکتور‌های مانند نرم یا راحت بودن بر طبق سلیقه آن‌ها، خیلی زود و سریع انتخاب خواهند کرد.

روش‌های خرید تشک خواب از تولیدی

خرید تشک خواب از تولیدی

خرید حضوری یا آنلاین تشک؟

بسیاری از افراد با توجه به گسترش اینترنت و استفاده از آن، هنگام خرید تشک یا به عبارتی سرویس خواب روش مجازی را انتخاب خواهند کرد. البته آن‌ها برای این انتخاب این روش خود دلایل بسیاری دارند. یکی از مهم‌ترین دلایل آن‌ها، ارزان‌تر بودن محصول در این روش است.

همچنین آن‌ها هنگام انتخاب تشک هزینه و وقت کمتری را، صرف خواهند کرد. یکی دیگر از علت‌های انتخاب شیوه مجازی جهت خرید تشک از سایت‌ها را، بیماری کووید ۱۹ یا کرونا معرفی کرده‌اند. انتخاب تشک خرید به شیوه مجازی در نظر آن‌ها، عاقلانه‌تر است.

اما درست در نقطه مقابل این عزیزان، افرادی هستند که نسبت به خرید‌های اینترنتی حس خوبی نداشته و در نتیجه روش حضوری را برای انتخاب محصولات مورد نظر برخواهند گزید. شاید یکی از دلایل عدم انتخاب خرید اینترنتی، مرجوع کردن کالا باشد.

زیرا احتمالاً افراد بسیاری در زمان انتخاب یا خرید کردن، روی آن دراز کشیده‌اند. همچنین هنگام خرید تشک به شیوه مجازی از سایت‌های معتبر، امکان تست در منزل قبل از پرداخت هزینه آن وجود دارد.

خرید حضوری یا آنلاین تشک؟

خرید تشک خواب از تولیدی

اصلی‌ترین دلایل خرید تشک خواب از تولیدی

بسیاری از افراد به دلیل مصرف شخصی و نیاز خود، اقدام به خرید تشک از تولیدی خواهند کرد. البته خرید تشک ارزان از تولیدی نیز، در تصمیم آن‌ها تأثیر‌گذار است. اما برخی دیگر با خرید عمده تشک از تولیدی و فروش آن‌ها به شکل جزئی، به دنبال کسب سود بیشتر هستند.

اما آن دسته از افرادی که قصد خرید تشک خواب از تولیدی جهت مصرف شخصی را دارند، علت‌های را برای این انتخاب خود و تعویض کالای خواب ارائه خواهند کرد. مهم‌ترین دلایل تعویض و خرید تشک خواب از تولیدی، شامل لیست زیر خواهد بود:

  • ساییده و پاره شدن تشک
  • وجود درد‌های در قسمت کمر پس از بیدار شدن
  • سروصدا زیاد در تشک
  • فرورفتگی یا برآمدگی‌های ناخوشایند در تشک تختخواب
  • تجربه خواب راحت در هر مکانی غیر از تخت خواب خود
اصلی‌ترین دلایل خرید تشک خواب از تولیدی

خرید تشک خواب از تولیدی

کلیدی‌ترین نکات خرید تشک خواب از تولیدی

در صورتی که افراد به دنبال خرید بهترین تشک طبی از تولیدی هستند، قبل از انجام هر کاری در رابطه با آن محصول اطلاعات لازم را به دست آورند. به طور مثال اطلاعات خود را در رابطه با نوع کلاسیک یا همراه با تکنولوژی‌های پیشرفته تشک‌های طبی، افزایش دهند.

سپس با توجه با دانش و آگاهی خود، برای خرید تشک خواب از تولیدی به شیوه مجازی یا حضوری اقدام کنند. اما نکاتی که در چنین موقعیت‌های در رابطه با تشک، در نظر داشته باشند؛ شامل موارد زیر است:

شماره تماس خرید تشک رویال اصلی

ضمانت نامه

افراد هنگام انتخاب و خرید بهترین تشک طبی از تولیدی، حتماً ضمانت نامه دریافت خواهند کرد. معمولاً این ضمانت نامه‌ها تا چند سال معتبر هستند؛ بنابراین در صورت وجود کوچک‌ترین مشکلی مانند پاره شدن یا خراب شدن فنر‌ها و همچنین وجود عیب در آن، امکان برگشت کالا برای خریدار امکان‌پذیر است.

کلیدی‌ترین نکات خرید تشک خواب از تولیدی

خرید تشک خواب از تولیدی

توجه به فرم خوابیدن

امروزه برند‌های تولید‌کننده محصولات خواب با توجه به پیشرفته‌ها بشر و همچنین نیاز مشتریان خود، تشک‌ها را مطابق با موقعیت‌های خاص طراحی کرده‌اند. به طور مثال افرادی که دارای اضافه وزن هستند، حتماً تشک‌های با درجه سفتی بسیار را انتخاب کنند.

همچنین افرادی که دردهای مزمنی در ستون فقرات و کمر خود، دارند؛ حتماً تشک انتخابی آن به گونه‌ای باشد که کمر را صاف نگه دارد. البته فروشندگان هنگام خرید تشک خوشخواب از کارخانه، این نکته‌ها را به خریداران عرضه خواهند کرد تا او بهترین انتخاب ممکن را، انجام دهد.

شماره تماس خرید تشک رویال اصلی

امتحان کردن

در صورت انتخاب خرید تشک از تولیدی و شیوه مراجعه به نمایندگی برند تولید‌کننده، امکان امتحان کردن تشک وجود دارد. در زمان دراز کشیدن روی تشک تختخواب، اطلاعاتی در رابطه با راحتی یا سفتی و نرمی کالا را کسب خواهند کرد.

البته در صورت دراز کشیدن بر تشک‌های گران‌قیمت‌تر و باکیفیت‌تر، مطمئناً تفاوت‌ها را به خوبی درک خواهد کرند. همچنین پس از دراز کشیدن، سریع بلند نشوند؛ کمی صبر کنند تا ببینند که آیا با آن تشک حس راحتی دارند یا خیر؟

امتحان کردن

خرید تشک خواب از تولیدی

قیمت تشک

قیمت تشک دو نفره از تولیدی یا یک نفره آن، با توجه به کیفیت و فاکتور راحتی تعیین خواهد شد؛ بنابراین افراد قبل از ورود به نمایندگی یا سایت جهت خرید تشک، ابتدا بودجه مورد نظر خود را مشخص کنند. سپس با توجه به بودجه خود، به دنبال بهترین کالای خواب باشند.

احتمالاً این عزیزان یکی از مهم‌ترین دلایل برای خرید حضوری را، عدم امکان تست کردن در روش مجازی دانسته و در نهایت حاضر به انتخاب چنین روشی نیستند. البته یک نکته مهم را باید به این افراد یادآوری کرد که احتمال وجود شکستی در کالای انتخابی به شیوه خرید حضوری وجود دارد.

شماره تماس خرید تشک رویال اصلی

بهترین سایت اینترنتی خرید تشک کدام است؟

در صورتی که شما اهل خرید اینترنتی و صفحات مجازی هستید، حتماً از سایت تشک رویال دیدن کنید. بدون تردید با استعلام قیمت تشک از تولیدی رویال، می‌توانید بهترین انتخاب‌های برای خود یا یکی از اعضا خانواده داشته باشید. شما در این سایت به راحتی می‌توانید برای خرید تشک رویال در انواع مختلف اقدام کنید.

در صورتی که به دنبال بهترین تشک دو نفره برای خود و همسر خود هستید، می‌توانید با مراجعه به سایت برند رویال برای خرید آن و خرید تشک یک نفره فرزند خود اقدام کنید. مطمئناً وجود مواد اولیه با کیفیت و مرغوب در محصولات ارائه شده از سوی این برند، نظر شما را جلب خواهد کرد.

همچنین امکان خرید تشک طبی یا خرید تشک فنری، برای آن دسته از افرادی که دچار کمر درد هستند؛ در این فروشگاه اینترنتی معتبر و خوشنام وجود دارد. این عزیزان با انتخاب محصولات رویال، می‌توانند از کمر و ستون فقرات خود پشتیبانی کنند.

البته اگر اهل سفر و گشت‌وگذار هستید، می‌توانید به راحتی تشک‌های مسافرتی موجود در این سایت را انتخاب کنید. تجربه خواب راحت و آرام با وجود بهترین تشک مسافرتی رویال، برای شما در سفر شکل خواهد گرفت.

از دیگر محصولات برند رویال طراحی و تولید بهترین تشک متصل در کنار بهترین تشک پاکتی است. تمام محصولات موجود در این سایت، از کیفیت بسیار برخوردار بوده و مطمئناً در صورت انتخاب آن، خواب آرامی را تجربه خواهید کرد.

بهترین سایت اینترنتی خرید تشک کدام است؟

خرید تشک خواب از تولیدی

سخن پایانی

افراد با خرید تشک خواب از تولیدی، قیمت کمتری را برای آن محصول پرداخت خواهند کرد. البته خیال آن‌ها به لحاظ وجود کیفیت در مواد اولیه و بهره‌مندی از ضمانت نامه نیز، راحت خواهد بود. در صورت وجود کوچک‌ترین مشکلی مانند پارگی پارچه یا شکستگی فنر تشک با وجود ضمانت نامه، امکان مرجوع دادن آن وجود دارد.

زیرا تشک از کارخانه و مستقیماً، خریداری شده است. البته برخی علاقه‌مند به خرید اینترنتی بوده و این عزیزان نیز با مراجعه به صفحات معتبر و اصلی برند‌های تولید‌کننده، محصول مورد نظر را انتخاب خواهند کرد. همچنین امکان تست و آزمودن تشک را، در خانه داشته و در صورت رضایت از آن، مبلغ کالای خواب را پرداخت خواهند کرد.

سخن پایانی

خرید تشک خواب از تولیدی

شماره تماس خرید تشک رویال اصلی

لیست قیمت:

مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل ماسا 90×200فنری20 cm1,074,700
تشک رویال مدل ماسا120×200فنری20 cm1,375,000
تشک رویال مدل ماسا160×200فنری20 cm1,870,000
تشک رویال مدل ماسا180×200فنری20 cm2,149,400
تشک رویال مدل ماسا80×180 نوجوانفنری20 cm1,034,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل آرامش90×200فنری21 cm1,375,000
تشک رویال مدل آرامش120×200فنری21 cm1,870,000
تشک رویال مدل آرامش160×200فنری21 cm2,530,000
تشک رویال مدل آرامش180×200فنری21 cm2,750,000
تشک رویال مدل آرامش80×180  نوجوانفنری21 cm1,320,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل آسایش-درجه 290×200فنری23 cm1,430,000
تشک رویال مدل آسایش-درجه 2120×200فنری23 cm1,892,000
تشک رویال مدل آسایش-درجه 2160×200فنری23 cm2,508,000
تشک رویال مدل آسایش-درجه 2180×200فنری23 cm2,860,000
تشک رویال مدل آسایش-درجه 280×180  نوجوانفنری23 cm1,364,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 190×200فنری24 cm1,622,500
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 1120×200فنری24 cm2,200,000
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 1160×200فنری24 cm2,915,000
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 1180×200فنری24 cm3,245,000
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 180×180  نوجوانفنری24 cm1,540,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل رز-درجه 290×200فنری27 cm1,760,000
تشک رویال مدل رز-درجه 2120×200فنری27 cm2,574,000
تشک رویال مدل رز-درجه 2160×200فنری27 cm3,190,000
تشک رویال مدل رز-درجه 2180×200فنری27 cm3,520,000
تشک رویال مدل رز-درجه 280×180  نوجوانفنری27 cm1,628,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 190×200طبی28 cm1,969,000
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 1120×200طبی28 cm2,794,000
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 1160×200طبی28 cm3,630,000
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 1180×200طبی28 cm3,938,000
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 180×180 نوجوانطبی28 cm1,870,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک90×200طبی29 cm2,147,200
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک120×200طبی29 cm2,997,500
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک160×200طبی29 cm3,987,500
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک180×200طبی29 cm4,290,000
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک80×180 نوجوانطبی29 cm2,029,500
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 190×200طبی27 cm2,750,000
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 1120×200طبی27 cm4,004,000
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 1160×200طبی27 cm5,262,400
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 1180×200طبی27 cm5,500,000
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 180×180 نوجوانطبی27 cm3,718,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل فلورا- درجه 190×200طبی28 cm3,505,700
تشک رویال مدل فلورا- درجه 1120×200طبی28 cm5,060,000
تشک رویال مدل فلورا- درجه 1160×200طبی28 cm6,600,000
تشک رویال مدل فلورا- درجه 1180×200طبی28 cm7,007,000
تشک رویال مدل فلورا- درجه 180×180 نوجوانطبی28 cm3,300,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 190×200طبی30 cm4,576,000
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 1120×200طبی30 cm6,930,000
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 1160×200طبی30 cm8,580,000
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 1180×200طبی30 cm9,152,000
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 180×180 نوجوانطبی30 cm4,290,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 190×200طبی34 cm5,812,400
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 1120×200طبی34 cm8,800,000
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 1160×200طبی34 cm10,923,000
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 1180×200طبی34 cm11,616,000
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 180×180 نوجوانطبی34 cm5,461,500
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ90×200فنری منفصل (پاکتی)31 cm5,698,000
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ120×200فنری منفصل (پاکتی)31 cm8,250,000
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ160×200فنری منفصل (پاکتی)31 cm10,582,000
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ180×200فنری منفصل (پاکتی)31 cm11,396,000
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ80×180 نوجوانفنری منفصل (پاکتی)31 cm5,291,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک90×200فنری منفصل (پاکتی)36 cm7,403,000
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک120×200فنری منفصل (پاکتی)36 cm10,043,000
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک160×200فنری منفصل (پاکتی)36 cm12,980,000
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک180×200فنری منفصل (پاکتی)36 cm14,806,000
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک80×180 نوجوانفنری منفصل (پاکتی)36 cm6,490,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 190×200طبی فوم16 cm1,364,000
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 1120×200طبی فوم16 cm1,848,000
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 1160×200طبی فوم16 cm2,607,000
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 1180×200طبی فوم16 cm2,728,000
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 180×180 نوجوانطبی فوم16 cm1,309,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 290×200طبی فوم18 cm1,760,000
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 2120×200طبی فوم18 cm2,310,000
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 2160×200طبی فوم18 cm3,300,000
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 2180×200طبی فوم18 cm3,520,000
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 280×180 نوجوانطبی فوم18 cm1,650,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت90×200طبی فوم20 cm2,376,000
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت120×200طبی فوم20 cm3,135,000
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت160×200طبی فوم20 cm4,202,000
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت180×200طبی فوم20 cm4,752,000
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت80×180 نوجوانطبی فوم20 cm2,101,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا90×200طبی فوم21 cm3,300,000
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا120×200طبی فوم21 cm4,642,000
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا160×200طبی فوم21 cm5,962,000
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا180×200طبی فوم21 cm6,600,000
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا80×180 نوجوانطبی فوم21 cm5,365,800
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک90×200طبی فوم30 cm4,642,000
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک120×200طبی فوم30 cm6,206,200
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک160×200طبی فوم30 cm8,327,000
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک180×200طبی فوم30 cm9,284,000
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک80×180 نوجوانطبی فوم30 cm4,152,500
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن90×200طبی ارتوپدیک22 cm6,358,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن120×200طبی ارتوپدیک22 cm8,580,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن160×200طبی ارتوپدیک22 cm11,330,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن180×200طبی ارتوپدیک22 cm12,540,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن80×180 نوجوانطبی ارتوپدیک22 cm5,687,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس90×200طبی ارتوپدیک26 cm7,370,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس120×200طبی ارتوپدیک26 cm9,900,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس160×200طبی ارتوپدیک26 cm12,760,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس180×200طبی ارتوپدیک26 cm14,740,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس80×180 نوجوانطبی ارتوپدیک26 cm6,380,000

 

 

سایر مقالات:

انتخاب رنگ مناسب روتختی - 5 مدل از بهترین رو تختی ها + عکس و قیمت
5 مورد تأثیر تشک طبی بر سلامتی- بهترین تشک های طبی برای سلامتی
دلیل صدای تشک - 5 دلیل صدای تشک و راه حل آن - تشک بدون سر وصدا

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *