نکات آموزشی

میزان درجه نرمی و سفتی تشک- 5 تفاوت اصلی – مزایا و معایب

درجه نرمی و سفتی تشک

شماره تماس خرید تشک

 

میزان درجه نرمی و سفتی تشک بر چه اساسی تعیین می‌شود؟

میزان درجه نرمی و سفتی تشک، نقش تعیین‌کننده در رابطه با خواب افراد دارد. نرمی و سفتی تشک، در تنظیم یا فشار بر ستون فقرات مؤثر هستند. افراد با انتخاب تشک خیلی سفت یا خیلی نرم و استفاده از آن، مطمئناً آسیب‌های جبران ناپذیری بر بدن خود وارد خواهند کرد.

تشخیص میزان درجه نرمی و سفتی تشک در زمان خرید این محصول کاربردی، بسیار با اهمیت است. طی این مقاله درباره درجه سفتی تشک و مباحث مرتبط با آن، اطلاعاتی را جمع‌آوری کرده و در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد. امید است که این مطالب در نحوه انتخاب درجه نرمی و سفتی تشک طبی، مفید واقع شوند.

میزان درجه نرمی و سفتی تشک بر چه اساسی تعیین می‌شود؟

درجه نرمی و سفتی تشک

 

 

شماره تماس خرید تشک

تشک رویال مدل ماسا نوجوان

1,185,000 تومان
خرید انواع تشک از تشک رویال تشک رویال تشک طبی تشک فنری تشک منفصل( پاکتی) تشک متصل تشک یک نفره

تشک رویال مدل پددار لیدوما یک نفره

6,390,000 تومان9,680,000 تومان
خرید انواع تشک از تشک رویال تشک رویال تشک طبی تشک فنری تشک منفصل( پاکتی) تشک متصل تشک یک نفره

تشک رویال مدل مدیکال لایت دو نفره

4,620,000 تومان5,225,000 تومان
تشک رویال مدل مدیکال لایت دو نفره آیا در مورد قیمت تشک رویال مدل مدیکال لایت دو نفره اطلاعاتی دارید؟

تشک رویال مدل نیلوفر نوجوان

1,770,000 تومان
خرید انواع تشک از تشک رویال تشک رویال تشک طبی تشک فنری تشک منفصل( پاکتی) تشک متصل تشک یک نفره

منظور از درجه سفتی و نرمی تشک چیست؟

امروزه برند‌های تولید‌کننده برای اینکه خریدار هنگام انتخاب از درجه نرمی و سفتی تشک، آگاه باشد؛ از یک رده‌بندی مشخص استفاده خواهد کرد. معمول‌ترین و مرسوم‌ترین روش اندازه‌گیری در درجه‌بندی نرمی و سفتی تشک، اعداد ۱ تا ۱۰ است.

البته عوامل متعددی در تعیین درجه نرمی و سفتی تشک، مؤثر هستند. اگر به شکل ظاهر تشک‌ها توجه کنید، تمام تشک از لایه راحتی روی سطح بدنه برخوردار هستند که؛ از آن برای حفاظت از‌ شانه و باسن استفاده شده است. برند‌ها در بخش از تشک به طور معمول از لاتکس، مموری فوم یا پلی فوم استفاده خواهند کرد.

شماره تماس خرید تشک

برند‌های برتر در عرصه تولید تشک، در تشک‌های نازک از مواد سفت بهره خواهند برد تا این فرایند، منجر به ایجاد مقاومت و استحکام بیشتر آن‌ها شود. اما در تشک‌های ضخیم، مواد به کار رفته انعطاف‌پذیر و نرم هستند؛ دلیل انتخاب این روش، ایجاد حس راحتی و نرمی در تشک است.

البته فرم بدن، نحوه خوابیدن و وزن فرد استفاده‌کننده از تشک، در تشخیص درجه نرمی و سفتی تشک مؤثر خواهد بود. برند‌های تولید‌کننده با اندازه‌گیری دقیق درجه نرمی و سفتی تشک، به دنبال جلب رضایت مشتری و فراهم کردن تشکی برای خواب راحت آن‌ها هستند.

افراد با مراجعه به سایت تشک رویال، امکان خرید انواع تشک رویال مانند بهترین تشک طبی، بهترین تشک فنری، بهترین تشک متصل و بهترین تشک پاکتی را خواهند داشت.

منظور از درجه سفتی و نرمی تشک چیست؟

درجه نرمی و سفتی تشک

میزان درجه سفتی و نرمی تشک

بسیاری از برند‌ها برای تشخیص میزان درجه نرمی و سفتی تشک، از اعداد ۱ تا ۱۰ برای درجه‌بندی استفاده کرده‌اند. هر یک از این عدد‌ها، نشان دهنده درجه سفتی تشک هستند؛ بنابراین با توجه با این درجه‌بندی، تشک‌ها را به انواع مختلف تقسیم‌بندی خواهند کرد.

میزان درجه سفتی و نرمی تشک

درجه نرمی و سفتی تشک

تشک بسیار نرم

از انواع تشک نرم، تشک‌های فوق‌العاده نرم هستند. عدد‌های مورد استفاده برای این مدل از تشک‌ها، ۱ تا ۳ خواهد بود. البته اسم دیگر این نوع از انواع تشک نرم را، مخمل نام نهاده‌اند. تشک‌های فوق‌العاده نرم را، مناسب افرادی است که؛ وزن آن‌ها، کمتر از ۵۹ کیلو بوده و معمولاً فرم خوابیدن آن‌ها، به پهلو است.

در صورتی که افرادی با ویژگی غیر از این شرایط، از تشک‌های بسیار نرم استفاده کنند؛ به مرور در قسمت ستون فقرات، دچار مشکل خواهند شد. از دیگر نکاتی که در رابطه با درجه نرمی و سفتی تشک، باید به آن توجه شود؛ خراب شدن سریع تشک‌های فوق‌العاده نرم است. دلیل این مسئله، وجود اسفنج سبک و مواد میکرو فیبر است.

شماره تماس خرید تشک

تشک سفت

بر طبق درجه‌بندی درجه نرمی و سفتی تشک‌ها از سوی برند‌ها، عدد‌های ۷ تا 9 شامل تشک‌های سفت خواهند شد. این مدل از انواع تشک سفت، مناسب افرادی است که؛ وزن آن‌ها بین ۹۰ تا ۱۳۰ کیلو است. همچنین به دلیل سفتی این نوع از انواع تشک سفت، افرادی که حالت خواب آن‌ها بر روی شکم است؛ بسیار مناسب خواهد بود.

این نوع از تشک‌ها به دلیل دارا بودن از بالاترین درجه نرمی و سفتی تشک، آسیبی به ستون فقرات ایجاد نخواهند کرد. البته یکی از مهم‌ترین مزیت استفاده از چنین تشک‌های، دوام و ماندگاری بالایی آن‌ها است. افرادی که در گذشته عادت به خواب روی زمین داشتند، استفاده از این تشک توصیه شده است.

تشک سفت

درجه نرمی و سفتی تشک

تشک نسبتاً نرم

بر اساس درجه نرمی و سفتی تشک، تشک‌های نسبتاً نرم شامل اعداد ۴ تا ۶ خواهند شد. این مدل از تشک، در نزد مردم بسیار محبوب بوده و افرادی که وزن آن‌ها بین ۵۹ تا ۹0 کیلو است، می‌توانند از این مدل تشک برای داشتن خوابی راحت استفاده کنند.

بر طبق درجه نرمی و سفتی تشک نسبتاً نرم، مواد و متریال محکمی استفاده شده است که؛ این مسئله میزان مقاومت این مدل تشک‌ها را افزایش خواهد داد. در تشک‌های نسبتاً نرم، از لایه‌های متراکم و قطور استفاده شده است. وجود این لایه‌ها، میزان فشار وارده بر بدن افراد استفاده‌کننده را کاهش خواهد داد.

برای خرید اینترنتی تشک در انواع مختلف آن مانند بهترین تشک دو نفره، بهترین تشک مسافرتی و بهترین تشک یک نفره به سایت تشک رویال مراجعه کنید تا در کنار مشاهده تنوع محصولات، فرایند انتخاب راحت‌تر صورت بگیرد.

تشک نسبتاً نرم

درجه نرمی و سفتی تشک

روش‌های جهت سفت کردن تشک نرم

افراد هنگام انتخاب بر اساس عادت‌ها و حالت خوابیدن خود از میان انواع تشک‌ها و مطابق درجه نرمی و سفتی تشک، یکی را انتخاب خواهند کرد. بدون تردید درجه نرمی تشک طبی یا فنری، پس از گذشت زمان نرم‌تر خواهد شد. در چنین مواقعی اولین راه حل برای سفت‌تر کردن آن، تعویض تخت یا پایه آن است.

البته در صورتی که تخت خواب، از نوع باکسی باشد؛ باید به عمر و شکل ظاهر آن‌ها توجه کرد. در صورت کهنه شدن تخت یا عدم استحکام فنر‌های آن، چاره‌ای جز خرید یک تخت خواب جدید نیست. زیرا عدم استحکام اولیه فنر‌های تخت، باعث ایجاد ضعف در تکیه گاه تخت و همچنین افزایش درجه نرمی تشک طبی خواهد شد.

روش‌های جهت سفت کردن تشک نرم

درجه نرمی و سفتی تشک

مزیت و ویژگی تشک نرم

تشک‌های ۱ تا ۶ بر طبق درجه نرمی و سفتی تشک، در زمره تشک نرم قرار خواهند گرفت. استفاده از تشک‌های نسبتاً نرم یا بسیار نرم، مزیت‌های را برای فرد استفاده‌کننده به دنبال خواهد داشت.

  • در صورتی که فرم خوابیدن افراد، به پهلو یا به شکل جنین است؛ انتخاب تشک‌های نرم، بهترین گزینه است.
  • امروز پژوهشگران تمام تلاش خود را، به کار گرفته‌اند تا تشک‌های نرم ضرر کمتری به ستون فقرات وارد کند.
  • افرادی که وزن‌ها زیر ۹۰ کیلو است، خواب راحت و خوشی را روی تشک‌های نرم تجربه خواهند کرد.
  • در صورت استفاده از تشک‌های نسبتاً یا بسیار نرم، فرد احساس راحتی زیادی خواهد کرد. در چنین موقعیت‌های، استفاده از پد محافظ تشک کاربرد بسیار دارد.
مزیت و ویژگی تشک نرم

درجه نرمی و سفتی تشک

معایب و ویژگی تشک نرم

تشک‌های نرم، دارای عیب‌های بسیار بوده و از مهم‌ترین آن‌ها، شامل موارد زیر هستند:

  • تشک‌های نرم، گران‌تر از تشک‌های مشابه با میزان سفتی بیشتر هستند. همین امر باعث خواهد شد که افراد در زمان انتخاب سردرگم شوند.
  • تشک‌های نرم پس از گذشت مدت زمانی، نرم‌تر خواهند شد؛ بنابراین با توجه به این مسئله، از میزان راحتی سابق برخوردار نبوده و افراد استفاده‌کننده، چاره‌ای جز خرید تشک نرم جدید ندارد.

شماره تماس خرید تشک

  • بیش از اندازه نرم بودن تشک، سبب فرو رفتن در آن شده و در نهایت منجر به ایجاد درد در ستون فقرات خواهد شد. در چنین موقعیت‌های، خواب افراد کیفیت لازم را نداشته و پس از بیدار شدن، احساس خستگی بسیار خواهند کرد.
  • میزان رضایت خریداران تشک‌های نرم از تشک‌های سفت، کمتر است.
  • تجربیات خواب راحت افراد بر روی تشک‌های نرم با یکدیگر، متفاوت است. همین مسئله به اصلاح ساده، در زمان خرید در بین انواع تشک‌های نرم باعث سردرگمی خواهد شد.
معایب و ویژگی تشک نرم

درجه نرمی و سفتی تشک

مزیت و ویژگی تشک سفت

بسیاری از افراد بنا بر توصیه و پیشنهاد پزشکان یا فرم خوابیدن، باید از تشک‌های سفت استفاده کنند. استفاده از تشک‌های سفت، مزیت‌های بسیاری را با خود به همراه دارد از اصلی‌ترین مزیت‌های تشک‌ها سفت که مطابق درجه نرمی و سفتی تشک، تعیین خواهند شد؛ عبارت هستند از:

  • با استفاده از این مدل تشک‌ها، بدن در درون آن فرو نخواهد رفت. در نتیجه بین بدن و لایه روی تشک، هوا جریان پیدا خواهد کرد.
  • ستون فقرات در شکل صحیح و درست خود، قرار خواهد گرفت.
  • افرادی که از تشک‌های سفت برای خواب خود، استفاده کنند؛ راحت‌تر می‌توانند از بالش‌های بارداری یا بالشی که بین زانو‌ها قرار خواهند داد، بهره ببرند.

شماره تماس خرید تشک

  • انتخاب تشک‌های سفت از سوی افراد مسن، افرادی که دارای کمر درد یا درد‌های مفصلی هستند؛ توصیه خواهد شد. البته افرادی که مشکل کمر درد دارند، حتماً بنا بر مشاوره پزشک تشک را انتخاب کنند.
  • در صورت استفاده از تشک‌های سفت، از میزان فشار وارده بر بدن کاسته خواهد شد. در نتیجه رگ‌ها و عضلات، هنگام خواب استراحت خواهند کرد.
  • انتخاب تشک‌های سفت به افرادی که وزن آن‌ها یا همسر‌شان زیاد است، هنگام خرید توصیه خواهد شد.
مزیت و ویژگی تشک سفت

درجه نرمی و سفتی تشک

معایب و ویژگی تشک سفت

با وجود تمام مزیت‌های بیان شده، تشک‌های سفت معایبی نیز دارند. در هنگام خرید این مدل تشک‌ها، علاوه بر مزیت‌ها به این معایب نیز باید توجه شود.

  • تشخیص دوام و ماندگاری تشک‌های سفت، سخت و دشوار است.
  • افرادی که تشک‌های نسبتاً نرم، انتخاب آن‌ها برای خواب بود؛ در صورت خرید تشک‌های سفت، استفاده از آن در ابتدا برای آنان ناخوشایند خواهد بود.
  • در بین تبلیغات برند‌های تولید‌کننده تشک، فقط از تشک‌های نرم اسم برده خواهد شد؛ بنابراین افراد بر اساس این تبلیغات، تشک‌های نرم را انتخاب کرده و پس از مدت زمانی، به دلیل انتخاب اشتباه دچار درد‌های در قسمت کمر یا ستون فقرات خواهند شد.
  • افرادی که دارای مشکلاتی مانند رماتیسم، آرتروز یا اسکولیوز هستند؛ نباید از تشک‌های سفت استفاده کنند. زیرا در صورت انتخاب تشک‌های بین ۷ تا ۹ بر طبق درجه نرمی و سفتی تشک، درد‌های آن‌ها افزایش پیدا خواهد کرد.
  • از تشک‌های سفت، افرادی با وزن‌های سنگین استفاده خواهند کرد؛ بنابراین پس از گذشت زمان، وزن سنگین آن‌ها باعث ایجاد فرورفتگی در تشک خواهد شد.

معایب و ویژگی تشک سفت

سخن پایانی

افراد به هنگام خرید تشک در سرویس خواب، باید به درجه نرمی و سفتی تشک توجه ویژه نشان دهند. زیرا این مسئله تأثیر بسیار زیادی بر سلامتی و کیفیت خواب آن‌ها دارد. البته انتخاب تشک سفت یا نرم، کاملاً یک امر سلیقه‌ای و بر اساس عادات یا حالت خوابیدن افراد بستگی دارد.

در زمان خرید تشک‌های طبی، باید علاوه بر در نظر گرفتن درجه سفتی تشک طبی باید به معایب و مزایا آن توجه شود. البته توجه به مزیت‌های تشک‌های نرم در کنار معایب آن نیز هنگام انتخاب، توصیه شده است. زیرا در صورت عدم توجه به این موارد و انتخاب نادرست، دچار مشکلاتی مانند عدم خواب راحت خواهند شد.

سخن پایانی

شماره تماس خرید تشک

لیست قیمت:

مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل ماسا 90×200فنری20 cm1,074,700
تشک رویال مدل ماسا120×200فنری20 cm1,375,000
تشک رویال مدل ماسا160×200فنری20 cm1,870,000
تشک رویال مدل ماسا180×200فنری20 cm2,149,400
تشک رویال مدل ماسا80×180 نوجوانفنری20 cm1,034,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل آرامش90×200فنری21 cm1,375,000
تشک رویال مدل آرامش120×200فنری21 cm1,870,000
تشک رویال مدل آرامش160×200فنری21 cm2,530,000
تشک رویال مدل آرامش180×200فنری21 cm2,750,000
تشک رویال مدل آرامش80×180  نوجوانفنری21 cm1,320,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل آسایش-درجه 290×200فنری23 cm1,430,000
تشک رویال مدل آسایش-درجه 2120×200فنری23 cm1,892,000
تشک رویال مدل آسایش-درجه 2160×200فنری23 cm2,508,000
تشک رویال مدل آسایش-درجه 2180×200فنری23 cm2,860,000
تشک رویال مدل آسایش-درجه 280×180  نوجوانفنری23 cm1,364,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 190×200فنری24 cm1,622,500
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 1120×200فنری24 cm2,200,000
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 1160×200فنری24 cm2,915,000
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 1180×200فنری24 cm3,245,000
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 180×180  نوجوانفنری24 cm1,540,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل رز-درجه 290×200فنری27 cm1,760,000
تشک رویال مدل رز-درجه 2120×200فنری27 cm2,574,000
تشک رویال مدل رز-درجه 2160×200فنری27 cm3,190,000
تشک رویال مدل رز-درجه 2180×200فنری27 cm3,520,000
تشک رویال مدل رز-درجه 280×180  نوجوانفنری27 cm1,628,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 190×200طبی28 cm1,969,000
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 1120×200طبی28 cm2,794,000
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 1160×200طبی28 cm3,630,000
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 1180×200طبی28 cm3,938,000
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 180×180 نوجوانطبی28 cm1,870,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک90×200طبی29 cm2,147,200
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک120×200طبی29 cm2,997,500
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک160×200طبی29 cm3,987,500
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک180×200طبی29 cm4,290,000
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک80×180 نوجوانطبی29 cm2,029,500
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 190×200طبی27 cm2,750,000
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 1120×200طبی27 cm4,004,000
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 1160×200طبی27 cm5,262,400
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 1180×200طبی27 cm5,500,000
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 180×180 نوجوانطبی27 cm3,718,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل فلورا- درجه 190×200طبی28 cm3,505,700
تشک رویال مدل فلورا- درجه 1120×200طبی28 cm5,060,000
تشک رویال مدل فلورا- درجه 1160×200طبی28 cm6,600,000
تشک رویال مدل فلورا- درجه 1180×200طبی28 cm7,007,000
تشک رویال مدل فلورا- درجه 180×180 نوجوانطبی28 cm3,300,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 190×200طبی30 cm4,576,000
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 1120×200طبی30 cm6,930,000
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 1160×200طبی30 cm8,580,000
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 1180×200طبی30 cm9,152,000
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 180×180 نوجوانطبی30 cm4,290,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 190×200طبی34 cm5,812,400
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 1120×200طبی34 cm8,800,000
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 1160×200طبی34 cm10,923,000
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 1180×200طبی34 cm11,616,000
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 180×180 نوجوانطبی34 cm5,461,500
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ90×200فنری منفصل (پاکتی)31 cm5,698,000
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ120×200فنری منفصل (پاکتی)31 cm8,250,000
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ160×200فنری منفصل (پاکتی)31 cm10,582,000
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ180×200فنری منفصل (پاکتی)31 cm11,396,000
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ80×180 نوجوانفنری منفصل (پاکتی)31 cm5,291,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک90×200فنری منفصل (پاکتی)36 cm7,403,000
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک120×200فنری منفصل (پاکتی)36 cm10,043,000
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک160×200فنری منفصل (پاکتی)36 cm12,980,000
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک180×200فنری منفصل (پاکتی)36 cm14,806,000
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک80×180 نوجوانفنری منفصل (پاکتی)36 cm6,490,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 190×200طبی فوم16 cm1,364,000
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 1120×200طبی فوم16 cm1,848,000
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 1160×200طبی فوم16 cm2,607,000
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 1180×200طبی فوم16 cm2,728,000
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 180×180 نوجوانطبی فوم16 cm1,309,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 290×200طبی فوم18 cm1,760,000
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 2120×200طبی فوم18 cm2,310,000
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 2160×200طبی فوم18 cm3,300,000
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 2180×200طبی فوم18 cm3,520,000
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 280×180 نوجوانطبی فوم18 cm1,650,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت90×200طبی فوم20 cm2,376,000
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت120×200طبی فوم20 cm3,135,000
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت160×200طبی فوم20 cm4,202,000
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت180×200طبی فوم20 cm4,752,000
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت80×180 نوجوانطبی فوم20 cm2,101,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا90×200طبی فوم21 cm3,300,000
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا120×200طبی فوم21 cm4,642,000
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا160×200طبی فوم21 cm5,962,000
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا180×200طبی فوم21 cm6,600,000
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا80×180 نوجوانطبی فوم21 cm5,365,800
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک90×200طبی فوم30 cm4,642,000
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک120×200طبی فوم30 cm6,206,200
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک160×200طبی فوم30 cm8,327,000
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک180×200طبی فوم30 cm9,284,000
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک80×180 نوجوانطبی فوم30 cm4,152,500
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن90×200طبی ارتوپدیک22 cm6,358,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن120×200طبی ارتوپدیک22 cm8,580,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن160×200طبی ارتوپدیک22 cm11,330,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن180×200طبی ارتوپدیک22 cm12,540,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن80×180 نوجوانطبی ارتوپدیک22 cm5,687,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس90×200طبی ارتوپدیک26 cm7,370,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس120×200طبی ارتوپدیک26 cm9,900,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس160×200طبی ارتوپدیک26 cm12,760,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس180×200طبی ارتوپدیک26 cm14,740,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس80×180 نوجوانطبی ارتوپدیک26 cm6,380,000

سایر مقالات:

مموری فوم تشک چیست ؟ کاربرد و مزایای مموری فوم -بررسی 3 مدل + عکس
محافظت از تشک با روتختی - 5 مدل روتختی - مزایا و معایب روتختی
راهنمای خرید تشک ابری - 3 مدل تشک ابری - مزایا و معایب

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *