نکات آموزشی

بررسی 5 دلیل صدای تخت و حل آن ها – صداگیری تخت خواب | تشک رویال

دلیل صدای تخت و حل آن ها

شماره تماس تولیدی تشک رویال

علت سر و صدای تخت خواب چیست؟

صدا دادن تخت خواب در هنگام استراحت، آرامش خواب شبانه را از فرد سلب خواهد کرد؛ بنابراین او باید به دنبال دلیل صدای تخت باشد تا برطرف کردن آن، آرامش را به خواب خود برگرداند. اتاق خواب و تختخواب را، باید محلی برای رسیدن به آرامش و فراموش کردن مشکلات روزانه معرفی کرد.

اکنون با وجود این صدای تخت خواب، آرامش این جایگاه از بین خواهد رفت. طی این مقاله به بیان مطالبی در ارتباط با دلیل صدای تخت و راه حل رفع صدای تخت خواب خواهیم پرداخت. در صورت علاقه‌مندی به چنین موضوعاتی، تا انتها مطلب همراه ما باشید.

علت سر و صدای تخت خواب چیست؟

دلیل صدای تخت

علت سرو صدای تخت خواب

افراد با استفاده از تختخواب و خوابیدن روی آن، می‌توانند بهترین گزینه برای رسیدن به آرامش بهره ببرند. اما با وجود صدا تخت خواب، رسیدن به آرامش غیر ممکن است؛ بنابراین آن‌ها باید به دنبال دلیل صدای تخت بروند تا با راهکار‌های مناسب، آن صدا‌ها را رفع کنند. اصلی‌ترین دلیل صدای تخت، شامل موارد زیر است:

شماره تماس تولیدی تشک رویال

محصولات تشک رویال:

تشک رویال
تشک طبی
تشک فنری

 

تشک رویال مدل لوتوس نوجوان

4,715,000 تومان
تشک رویال مدل لوتوس نوجوان به‌صرفه‌ترین قیمت تشک رویال مدل لوتوس نوجوان چقدر است؟ بدون شک خواب برای کودکان و

تشک رویال مدل نیلوفر یک‌ نفره

1,865,000 تومان2,530,000 تومان
تشک رویال مدل نیلوفر یک‌ نفره چه ویژگی‌هایی دارد؟ تشک مدل نیلوفر از انواع تشک‌های برند رویال است که از

تشک رویال طبی فنری مدل کلاسیک یک‌ نفره

2,165,000 تومان3,070,000 تومان
طراحی تشک رویال طبی فنری مدل کلاسیک یک‌ نفره چگونه است؟ تشک رویال طبی فنری مدل کلاسیک یک‌ نفره یکی

تشک رویال سوپر طبی فنری مدل فلورا دو نفره

7,260,000 تومان7,705,000 تومان
تشک رویال سوپر طبی فنری مدل فلورا دونفره  چه ویژگی‌هایی دارد؟ تشک رویال مدل فلورا از بهترین تشک‌های طبی فنری

تراز نبودن تخت

در صورتی که تختخواب نسبت به زمین اتاق، به شکل کامل تراز نباشد؛ می‌تواند دلیل صدای تخت باشد. البته این امر در روز‌های اول، خیلی ناراحت‌کننده نخواهد بود. اما پس از گذشت چند ماه تراز نبودن تختخواب، بسیار آزار دهنده است.

شماره تماس تولیدی تشک رویال

تشک‌های فنری بی‌کیفیت و غیر استاندارد

در زمان خرید تشک فنری، باید به اصول اشاره شده در راهنمای خرید تشک استاندارد توجه شود. زیرا در غیر این صورت تشک فنری بی‌کیفیت، خود دلیل صدای تخت خواهد بود. البته افراد اگر در زمان انتخاب تشک به این اصول توجه کنند، بدون شک تشک فنری استاندارد و با ماندگاری بالا خریداری خواهند کرد.

تشک‌های فنری بی‌کیفیت و غیر استاندارد

دلیل صدای تخت

عدم تنظیم اندازه تشک با چهارچوب تخت

بدون شک در صورت انتخاب تشکی کاملاً اندازه تختخواب، صدای از جانب تخت در زمان استفاده شنیده نخواهد شد. بسیاری از افراد در زمان انتخاب سرویس خواب، فرایند اندازه بودن تشک با تختخواب را در نظر نخواهند گرفت. در نتیجه این نوع انتخاب آن‌ها، خوابی آرامی را با خود به همراه ندارد.

بزرگ‌تر بودن تشک از چهار چوب تخت، فشار بسیاری به تختخواب وارد خواهد کرد. این مسئله به ظاهر ساده، کم‌کم منجر به شل شدن پیچ‌های شاسی تخت شده و در نهایت این انتخاب، یک عامل مهم برای دلیل صدای تخت خواهد شد.

خشک شدن پیچ‌های شاسی تختخواب

از جمله اصلی‌ترین دلیل صدا تخت، خشک و سفت بودن پیچ‌های به کار رفته در شاسی تختخواب است؛ بنابراین با توجه به پیدا کردن دلیل صدای تخت، باید با استفاده از راه‌حل مناسب آن را برطرف کنند. پیچ‌های تختخواب باید هر چند ماه یکبار، روغن کاری شوند.

شماره تماس تولیدی تشک رویال

استفاده از تختخواب قدیمی

بدون شک تختخواب‌های قدیمی خود دلیل محکمی است، برای ایجاد سروصدا و از بین رفتن خواب شبانه است. این تختخواب‌ها خود دلیل صدای تخت هستند که با وجود تعمیر یا باز‌سازی، علت سروصدای تخت خواب از بین نخواهد رفت. چاره‌ای کار در چنین موقعیتی، خرید یک تختخواب جدید است.

پیچ‌های شاسی تخت و شل بودن آن‌ها

یکی از ساده‌ترین دلیل صدای تخت، شل بودن پیچ‌های موجود در شاسی آن است. بسیاری از افراد به دلایل مختلف مانند مشغله‌های کاری یا سنگین بودن انواع تشک دو نفره، بررسی پیچ‌های شاسی را فراموش خواهند کرد.

بنابراین در صورتی به دنبال خواب آرامی هستند، باید ابتدا علت صدای تخت را پیدا کنند. سپس با استفاده از راه حل رفع صدای تخت خواب، آرامش از دست داده را به خود هدیه دهند.

پیچ‌های شاسی تخت و شل بودن آن‌ها

دلیل صدای تخت

راهکار‌های رفع سروصدای تخت

افراد اگر به دنبال خواب آرام و راحت هستند، باید دلیل صدا تخت را پیدا کنند. سپس با توجه به دلیل صدای تخت، با استفاده از راهکار‌های مناسب آن را رفع کنند. اصلی‌ترین راهکار‌های جهت بی‌صدا کردن تخت، شامل موارد زیر خواهد بود.

راهکار‌های رفع سروصدای تخت

نصب مجدد تختخواب

در صورت تراز نبودن تخت نسبت به زمینی که روی آن قرار گرفته است، هنگام استفاده از آن حتماً صدا‌های ایجاد خواهد شد. در این موقعیت، افراد باید تختخواب را باز کنند. سپس در مکانی دیگر و با در نظر گرفتن تراز بودن تخت با زمین، آن را مجدداً نصب کنند.

ارزیابی اجزای تخت

یکی از مهم‌ترین دلیل صدای تخت، شکستگی یا خراب شدن یک جز از اجزا آن است. ارزیابی و بررسی‌های مرتب اجزا تختخواب، امکان شناسایی علت صدای تخت را برای افراد به راحتی فراهم خواهند کرد. اکنون افراد می‌توانند بخش شکسته یا خراب شده را، تعمیر کنند.

شماره تماس تولیدی تشک رویال

تنظیم تشک در تختخواب

از دلایل ایجاد صدا در تختخواب، تنظیم نبودن درست تشک در روی آن است؛ بنابراین این عزیزان باید تشک‌ها را درست روی تختخواب چفت کنند. همچنین در صورت استفاده از فیلر‌ها، فاصله موجود بین تشک و تخت را از بین ببرند. بدون شک با استفاده از این راهکار‌های ساده، دیگر از تختخواب صدای شنیده نخواهد شد.

تعمیر تختخواب چوبی

یکی دیگر از مهم‌ترین دلیل صدای تخت، قدیمی بودن تختخواب‌های قدیمی است. البته با تعمیر بخش‌های شکسته یا خراب شده؛ مانند قاب‌ها، بخش بزرگی از منابع ایجاد صدا از بین خواهد رفت. اما این راه‌حل، یک راهکار کوتاه مدت بوده و فرد پس از گذشت مدت زمانی از تعمیر، چاره جز خرید یک تختخواب جدید ندارد.

تعمیر تختخواب چوبی

دلیل صدای تخت

محکم کردن اتصالات تخت‌های فلزی

از دلایل صدای تخت فلزی، شل بودن اتصالات و پیچ‌های به کار رفته در شاسی و چهارچوب آن است؛ بنابراین پس از انجام بررسی‌های لازم و محکم کردن این پیچ‌ها، یک قدم به رفع صدای جیرجیر تخت خواب فلزی نزدیک خواهند شد. گام بعدی در رفع صدای جیرجیر تخت خواب فلزی، محکم کردن اتصالات چهار چوب‌ها است.

شماره تماس تولیدی تشک رویال

تشک فنری

در برخی از موارد تشک‌های فنری، تبدیل به اصلی‌ترین دلایل سروصدای تختخواب خواهد شد. راه‌حل رفع این صدای تخت خواب، تعویض یا تعمیر فنر‌ها در کنار روغن کاری آن‌ها است. البته در صورت عدم محافظت صحیح از تشک‌های فنری و ایجاد سروصدای آن، چاره‌ای جز تعویض آن نیست.

مدل‌های مختلف تختخواب

شرکت‌های تولید‌کننده تختخواب برای جلب نظر مخاطبان خود، انواع مختلفی از این بخش جدا نشدنی در سرویس خواب را تولید خواهند کرد. اکنون افراد با توجه به مدل مختلف موجود در بازار بر اساس نیاز، بودجه در نظر گرفته و نوع طراحی دکوراسیون برای خرید اقدام خواهند کرد؛ اما مدل‌های پرطرف‌دار تختخواب‌های موجود در بازار، شامل موارد زیر هستند:

مدل‌های مختلف تختخواب

دلیل صدای تخت

تختخواب فلزی

این مدل از تختخواب‌ها، به شکل مستطیل بوده و مناسب اتاق‌های است که به سبک مدرن، طراحی شده‌اند. افراد در صورت مواجه با صدای جیرجیر در آن، ابتدا دلیل صدای تخت را پیدا کرده و سپس برای رفع آن، اقدام کنند.

تختخواب مبلی

تختخواب‌ها مبلی، می‌توانند نقش مبل و تختخواب در اتاق پذیرایی را به خوبی بازی کنند؛ بنابراین بهترین انتخاب برای اتاق پذیرایی، این مدل از تختخواب است.

تختخواب مبلی

دلیل صدای تخت

تختخواب طنابی

این مدل تختخواب‌ها به واسطه یک طناب به تکیه گاهی، در هوا معلق بوده و بیشتر مناسب استراحت در کمپینگ یا فضا‌های باز خواهند بود. اما در حال حاضر استفاده از آن در فضا‌های داخلی خانه نیز، با استقبال بسیار مواجه شده است.

محصولات تشک رویال:

تشک منفصل( پاکتی)
تشک متصل
تشک یک نفره
تشک دو نفره

 

تختخواب همراه با قفسه کتاب

برخی از افراد علاقه‌مند به خواندن کتاب قبل از خواب هستند، بنابراین این مدل تختخواب بهترین گزینه برای این عزیزان خواهد بود. در این مدل تختخواب بخش بالای آن، قفسه کتاب‌ها قرار دارد. همچنین در صورت استفاده از یک روتختی اسپرت روی آن، بر زیبایی تختخواب افزوده خواهد شد.

تخت دیواری

با توجه به آپارتمان‌ها کوچک و همچنین اتاق خواب‌ها با متراژ کم، بهره بردن از این مدل تختخواب بهترین گزینه انتخابی خواهد بود. تخت دیواری دارای لولای در یک سمت است که امکان جمع کردن آن را فراهم خواهد کرد تا در روبروی دیوار، قرار بگیرد. معمولاً این مدل تختخواب‌ها، دارای فضا‌های برای قرار دادن وسایلی هستند.

تخت دیواری

دلیل صدای تخت

تختخواب دایره

انتخاب تختخواب دایره‌ای مناسب اتاق تلویزیون و نزدیک پنجره‌های بزرگ است. این تختخواب‌ها، برای استراحت بسیار عالی هستند.

تختخواب بادی

تختخواب هاب بادی با تشک بادی، تفاوت بسیار داشته و مناسب استفاده در خانه است. در حالی که از تشک‌های بادی، می‌توان در مسافرت‌ها و کمپینگ‌ها استفاده کرد. یک مزیت بسیار مهم دیگر در رابطه با تختخواب‌های بادی، دائمی بودن آن‌ها است.

شماره تماس تولیدی تشک رویال

تختخواب جک دار

به واسطه بالابر‌های هیدرولیکی در تختخواب، امکان بالا بردن تشک برای فرد استفاده‌کننده فراهم خواهد بود. در صورت استفاده از این مدل تختخواب به دلیل فضای باز زیر تشک، امکان قرار دادن وسایل در آن وجود دارد.

تختخواب جک دار

دلیل صدای تخت

تختخواب گهواره‌ای

افراد با انتخاب تختخواب گهواره‌ای، خیلی سریع به خواب خواهند رفت. این مدل تختخواب‌ها، دارای یک موتور است که با روشن کردن آن، تخت به سمت عقب و جلو حرکت خواهد کرد.

ویژگی‌های تخت باکیفیت

تختخواب‌ها نیز همانند دیگر وسایل منزل از معایب و مزایای بسیار زیادی برخوردار شده‌اند که هر خریداری باید در هنگام انتخاب این محصولات به آن‌ها توجه کند. با رعایت‌کردن این نکات طلایی می‌توانید از مزایای یک محصول باکیفیت و درعین‌حال با رضایت بالا بهره‌مند شوید.

به نظر شما دلیل صدای تخت می‌تواند به چه علتی باشد؟ ارتفاع غیراستاندارد، میزان دوام تخت و... از مهم‌ترین دلایل صدادادن تختخواب به شمار می‌روند. در ادامه شما را با بهترین راهکار جهت رفع صدای جیرجیر تخت فلزی آشنا خواهیم کرد.

ارتفاع استاندارد تخت

ارتفاع مناسب تختخواب‌ها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار شده‌اند؛ اما این نکته بسیار مهم همواره موردتوجه قرار نگرفته است. هر خریداری باید در هنگام خرید این محصول علاوه بر توجه به صدای تخت فلزی گزینه‌های دیگر را نیز موردتوجه قرار دهد.

در هنگام انتخاب این محصولات علاوه بر یافتن دلیل صدای تخت باید به ارتفاع مناسب آن‌ها توجه کنید؛ زیرا این مورد مهم علاوه بر قاب تختخواب در میزان زیادی آن تأثیر مستقیم به‌جای می‌گذارد.

مقاوم و باداوم بودن تخت

یک‌تخت باکیفیت نه ‌تنها با داشتن ارتفاع مناسب خلاصه نمی‌شود؛ بلکه باید مقاوم و دوام نیز باشد. زمانی که در تخت متریال باکیفیت به‌کاررفته باشد، تخت شما استاندارد کامل را دارد. پایه‌تخت باید بتواند وزن تشک را بدون خم‌شدن، ضعیف‌شدن، ترک‌خوردن و شکستگی تحمل کند. دلیل صدای تخت از بی‌کیفیتی تخت است.

توجه کنید که علت صدادادن تخت جک دار می‌تواند از غیر استاندار بودن تخت باشد. صدای جک تخت می‌تواند باعث به‌هم‌ریختگی خواب شما شود، در هنگام خرید از باکیفیت بودن تخت خود کاملاً مطمئن شوید.

از طرف دیگر مسئله بعدی، جک دار و بدون جک دار بودن کفی تخت است. کفی‌های که به حالت جک دار هستند دیگر نیاز به پایه ندارند و به‌راحتی امکان دسترسی به فضای زیر تخت و نگهداری وسایل را دارند. لازم به ذکر است که تخت جک دار از تخت بدون جک گران‌تر است و کیفیت و استحکام بیشتری دارد.

جابه‌جای راحت تخت

یکی دیگر از ویژگی‌های یک‌تخت باکیفیت و استاندارد سبک بودن تخت است که راحت قابل جابه‌جای باشد. از دیگر دلیل صدای تخت، جابه‌جاکردن تخت است. زمانی که شما مستأجر هستید و باید مدام تخت را بازبسته کنید، امکان هرز شدن قطعات تخت وجود دارد که صدای تخت فلزی به گوش شما برسد.

پس هنگام خرید باتوجه‌به شرایط خود تختی  باکیفیت انتخاب کنید که بعد از مدتی به‌خاطر زیاد جابه‌جاشدن تخت، صدای فنر تخت باعث ناراحتی شما نشود و اینکه اگر شما نیز همواره از صدای تخت همسایه دچار سردرد می‌شوید، برای جلوگیری از رخ‌دادن این موضوع، خرید محصولات باکیفیت را پیشنهاد دهید.

 

معتبر‌ترین فروشگاه اینترنتی خرید تشک

در صورتی که شب‌ها به واسطه صدای تختخواب، آرامش شما مختل شده است، بدون شک یکی از مهم‌ترین دلیل صدای تخت، تشک است. اکنون با مراجعه به سایت خرید تشک رویال، برای خرید انواع تشک یک نفره و انواع تشک پاکتی می‌توانید بهترین انتخاب را داشته و آرامش خواب شبانه را، به خود برگردانید.

البته در صورت مراجعه به این فروشگاه اینترنتی، امکان سفارش تشک رویال در انواع تشک طبی، انواع تشک فنری و انواع تشک متصل اقدام کنید. همچنین خرید بهترین تشک مسافرتی در این سایت امکان‌پذیر خواهد بود. بدون شک خرید تشک از این سایت، می‌تواند لذت بخش و جذاب باشد.

شماره تماس تولیدی تشک رویال

سخن پایانی

در برخی از اوقات دلیل مختل شدن خواب شبانه، صداهایی از جانب تخت است؛ بنابراین در صورت پیدا کردن دلیل صدای تخت و سپس رفع آن، آرامش به خواب برخواهد گشت. از مهم‌ترین دلایل ایجاد صدا در تختخواب، شل یا سفت بودن پیچ‌های شاسی است.

بنابراین با روغن‌کاری‌کردن این پیچ‌ها و محکم کردن اتصالات آن، دلیل صدای تخت برطرف خواهد شد. البته افراد در صورت ارزیابی‌های مرتب و منظم از تختخواب‌ها، خیلی زود متوجه شل بودن پیچ‌ها خواهند شد. این‌گونه برای رفع صدای جیرجیر تخت خواب، زود‌تر اقدام کرده و کمتر آسیب خواهند دید.

سخن پایانی

دلیل صدای تخت

شماره تماس تولیدی تشک رویال

لیست قیمت:

مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل ماسا 90×200فنری20 cm1,074,700
تشک رویال مدل ماسا120×200فنری20 cm1,375,000
تشک رویال مدل ماسا160×200فنری20 cm1,870,000
تشک رویال مدل ماسا180×200فنری20 cm2,149,400
تشک رویال مدل ماسا80×180 نوجوانفنری20 cm1,034,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل آرامش90×200فنری21 cm1,375,000
تشک رویال مدل آرامش120×200فنری21 cm1,870,000
تشک رویال مدل آرامش160×200فنری21 cm2,530,000
تشک رویال مدل آرامش180×200فنری21 cm2,750,000
تشک رویال مدل آرامش80×180  نوجوانفنری21 cm1,320,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل آسایش-درجه 290×200فنری23 cm1,430,000
تشک رویال مدل آسایش-درجه 2120×200فنری23 cm1,892,000
تشک رویال مدل آسایش-درجه 2160×200فنری23 cm2,508,000
تشک رویال مدل آسایش-درجه 2180×200فنری23 cm2,860,000
تشک رویال مدل آسایش-درجه 280×180  نوجوانفنری23 cm1,364,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 190×200فنری24 cm1,622,500
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 1120×200فنری24 cm2,200,000
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 1160×200فنری24 cm2,915,000
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 1180×200فنری24 cm3,245,000
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 180×180  نوجوانفنری24 cm1,540,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل رز-درجه 290×200فنری27 cm1,760,000
تشک رویال مدل رز-درجه 2120×200فنری27 cm2,574,000
تشک رویال مدل رز-درجه 2160×200فنری27 cm3,190,000
تشک رویال مدل رز-درجه 2180×200فنری27 cm3,520,000
تشک رویال مدل رز-درجه 280×180  نوجوانفنری27 cm1,628,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 190×200طبی28 cm1,969,000
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 1120×200طبی28 cm2,794,000
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 1160×200طبی28 cm3,630,000
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 1180×200طبی28 cm3,938,000
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 180×180 نوجوانطبی28 cm1,870,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک90×200طبی29 cm2,147,200
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک120×200طبی29 cm2,997,500
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک160×200طبی29 cm3,987,500
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک180×200طبی29 cm4,290,000
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک80×180 نوجوانطبی29 cm2,029,500
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 190×200طبی27 cm2,750,000
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 1120×200طبی27 cm4,004,000
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 1160×200طبی27 cm5,262,400
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 1180×200طبی27 cm5,500,000
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 180×180 نوجوانطبی27 cm3,718,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل فلورا- درجه 190×200طبی28 cm3,505,700
تشک رویال مدل فلورا- درجه 1120×200طبی28 cm5,060,000
تشک رویال مدل فلورا- درجه 1160×200طبی28 cm6,600,000
تشک رویال مدل فلورا- درجه 1180×200طبی28 cm7,007,000
تشک رویال مدل فلورا- درجه 180×180 نوجوانطبی28 cm3,300,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 190×200طبی30 cm4,576,000
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 1120×200طبی30 cm6,930,000
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 1160×200طبی30 cm8,580,000
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 1180×200طبی30 cm9,152,000
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 180×180 نوجوانطبی30 cm4,290,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 190×200طبی34 cm5,812,400
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 1120×200طبی34 cm8,800,000
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 1160×200طبی34 cm10,923,000
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 1180×200طبی34 cm11,616,000
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 180×180 نوجوانطبی34 cm5,461,500
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ90×200فنری منفصل (پاکتی)31 cm5,698,000
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ120×200فنری منفصل (پاکتی)31 cm8,250,000
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ160×200فنری منفصل (پاکتی)31 cm10,582,000
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ180×200فنری منفصل (پاکتی)31 cm11,396,000
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ80×180 نوجوانفنری منفصل (پاکتی)31 cm5,291,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک90×200فنری منفصل (پاکتی)36 cm7,403,000
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک120×200فنری منفصل (پاکتی)36 cm10,043,000
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک160×200فنری منفصل (پاکتی)36 cm12,980,000
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک180×200فنری منفصل (پاکتی)36 cm14,806,000
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک80×180 نوجوانفنری منفصل (پاکتی)36 cm6,490,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 190×200طبی فوم16 cm1,364,000
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 1120×200طبی فوم16 cm1,848,000
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 1160×200طبی فوم16 cm2,607,000
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 1180×200طبی فوم16 cm2,728,000
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 180×180 نوجوانطبی فوم16 cm1,309,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 290×200طبی فوم18 cm1,760,000
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 2120×200طبی فوم18 cm2,310,000
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 2160×200طبی فوم18 cm3,300,000
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 2180×200طبی فوم18 cm3,520,000
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 280×180 نوجوانطبی فوم18 cm1,650,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت90×200طبی فوم20 cm2,376,000
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت120×200طبی فوم20 cm3,135,000
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت160×200طبی فوم20 cm4,202,000
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت180×200طبی فوم20 cm4,752,000
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت80×180 نوجوانطبی فوم20 cm2,101,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا90×200طبی فوم21 cm3,300,000
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا120×200طبی فوم21 cm4,642,000
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا160×200طبی فوم21 cm5,962,000
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا180×200طبی فوم21 cm6,600,000
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا80×180 نوجوانطبی فوم21 cm5,365,800
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک90×200طبی فوم30 cm4,642,000
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک120×200طبی فوم30 cm6,206,200
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک160×200طبی فوم30 cm8,327,000
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک180×200طبی فوم30 cm9,284,000
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک80×180 نوجوانطبی فوم30 cm4,152,500
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن90×200طبی ارتوپدیک22 cm6,358,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن120×200طبی ارتوپدیک22 cm8,580,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن160×200طبی ارتوپدیک22 cm11,330,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن180×200طبی ارتوپدیک22 cm12,540,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن80×180 نوجوانطبی ارتوپدیک22 cm5,687,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس90×200طبی ارتوپدیک26 cm7,370,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس120×200طبی ارتوپدیک26 cm9,900,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس160×200طبی ارتوپدیک26 cm12,760,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس180×200طبی ارتوپدیک26 cm14,740,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس80×180 نوجوانطبی ارتوپدیک26 cm6,380,000

سایر مقالات:

5 راهکار از بین بردن ساس تخت- نکات طلایی جلوگیری از ساس تخت
بررسی 5 ویژگی تشک مسافرتی - مقایسه و خرید انواع تشک مسافرتی
3 مورد از اثرات بی خوابی بر وزن- بی خوابی باعث چاقی یا لاغری میشود ؟

شماره تماس تولیدی تشک رویال

دیدگاهی در مورد “بررسی 5 دلیل صدای تخت و حل آن ها – صداگیری تخت خواب | تشک رویال

  1. کرمانی مقدم گفت:

    سلام خسته نباشید عالی بود👌👌

  2. اصغر گفت:

    سلام واقعا صدای تخت خواب ما فاجعه‌س مطلبتون به دردمون خورد ممنون💐

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *