راهنمای خرید

راهنمای خرید تشک ابری – 3 مدل تشک ابری – مزایا و معایب

راهنمای خرید تشک ابری

شماره تماس تولیدی تشک رویال

 

تشک ابری چیست؟ راهنمای خرید تشک ابری

افراد در زمان خرید محصولات خواب به ویژه تشک‌های ابری، باید به راهنمای خرید تشک ابری را با حساسیت و وسواس خاصی توجه کنند. این افراد در صورت خرید انواع تشک ابری و استفاده از آن، پس از مدتی با فرورفتگی‌های در این نوع از کالای خواب مواجه خواهند شد.

بدون شک به دلیل وجود این فرورفتگی در انواع تشک ابری، فرد استفاده‌کننده دچار کمر درد، درد در ناحیه ستون فقرات و همچنین خشک شدن گردن خواهد شد. طی این مقاله درباره راهنمای خرید تشک ابری و تشک ابری فشرده ارزان، مطالبی را جمع‌آوری کرده‌ایم. ‌امیدواریم این مطالب در زمان خرید تشک ابری اسفنجی مفید باشد.

تشک ابری چیست؟ راهنمای خرید تشک ابری

شماره تماس تولیدی تشک رویال

تشک رویال سوپر طبی فنری مدل فلورا نوجوان

3,630,000 تومان
تشک رویال سوپر طبی فنری مدل فلورا نوجوان بهترین تشک برای نوجوانان باید چه مشخصاتی داشته باشد؟ جنس تشک رویال

تشک رویال مدل مدیکال لایت دو نفره

4,620,000 تومان5,225,000 تومان
تشک رویال مدل مدیکال لایت دو نفره آیا در مورد قیمت تشک رویال مدل مدیکال لایت دو نفره اطلاعاتی دارید؟

تشک رویال مدل آرامش نوجوان

1,515,000 تومان
تشک رویال مدل آرامش نوجوان قیمت تشک رویال مدل آرامش نوجوان چقدر است؟ در هنگام خرید این تشک ممکن است

تشک رویال سوپر طبی فنری مدل فلورا یک نفره

3,855,000 تومان5,565,000 تومان
برند: رویال نوع : طبی - فنری اندازه: یک نفره ابعاد: 90 در 200 سانتی متر ابعاد: 120در 200 سانتی متر  

منظور از تشک ابری چیست؟

امروزه انتخاب از تشک‌های ابری بر طبق راهنمای خرید تشک ابری، با استقبال بسیاری از افراد جامعه روبرو شده است. البته با توجه به قیمت انواع تشک ابری، بیشتر از آن‌ها برای استفاده مهمان در خانه و همچنین در هتل‌ها استفاده خواهد شد. تشک‌های ابری به دلیل وجود متریال فوم یا پلی اورتان با تراکم بالا، بسیار نرم هستند.

شماره تماس تولیدی تشک رویال

در صورت انتخاب این مدل از محصولات خواب و استفاده از راهنمای خرید تشک ابری، در ابتدا افراد متوجه سنگین بودن آن‌ها خواهند شد. به عبارتی به دلیل این سنگین بودن، جابه‌جایی آن به تنهایی کمی سخت است. اما پس از چند بار استفاده از تشک‌های ابری، فرم ارتجاعی آن‌ها از بین خواهد رفت. در نتیجه، تشک‌های ابری سبک‌تر خواهند شد.

افراد می‌توانند به سایت تشک رویال، مراجعه کنند. آن‌ها امکان خرید انواع تشک رویال مانند بهترین تشک طبی، بهترین تشک فنری، بهترین تشک متصل و بهترین تشک مسافرتی را خواهند داشت.

منظور از تشک ابری چیست؟

آیا تشک‌های ابری، مضر هستند؟

بدون شک افراد پس از انتخاب بر طبق راهنمای خرید تشک ابری و چند بار استفاده از آن، در کمر و ستون فقرات خود با مشکلاتی مواجه خواهند شد. تشک‌های ابری، از مدل تشک‌های بسیار یا فوق‌العاده نرم هستند؛ در نتیجه به دلیل همین نرم بودن و حالت ارتجاعی آن، کج شده و حالت فرورفتگی در آن مشاهده خواهد شد.

بدون شک در صورت استفاده طولانی مدت از تشک ابری فشرده ارزان یا تشک ابری اسفنجی، آسیب‌های جدی به جسم و روح فرد استفاده‌کننده وارد خواهد شد. متخصصان و پزشکان ارتوپدی، در رابطه با میزان فرورفتگی تشک‌ها بیان داشته‌اند که؛ این فرورفتگی، باید در حدود ۲ سانتی‌متر باشد. اما این نکته در رابطه با تشک‌های ابری، بیش‌تر است.

شماره تماس تولیدی تشک رویال

از آسیب‌های جسمی می‌توان به درد‌های گردن، کمر، سر‌شانه و به ویژه کج شدن ستون فقرات را اشاره کرد. البته از آسیب‌های روحی که این نوع از تشک‌ها، بر شخص وارد خواهند کرد؛ عبارت هستند از:

  • عدم کیفیت خواب
  • حس خستگی پس از استفاده از آن‌ها

آیا تشک‌های ابری، مضر هستند؟

دلیل سنگین بودن و گرم بودن تشک‌های ابری چیست؟

افراد در صورت توجه به راهنمای خرید تشک ابری هنگام انتخاب آن به عنوان بخشی از کالای خواب، متوجه سنگین بودن این نوع از انواع تشک‌ها خواهند شد. در تشک‌های ابری از پلی اورتان، استفاده خواهد شد. پلی اورتان، یک ماده شیمیایی است که؛ برند‌های تولید‌کننده، از آن در ساختار تشک بهره خواهند برد. دلیل اصلی سنگین بودن تشک‌های ابری، استفاده از این ماده است.

شماره تماس تولیدی تشک رویال

البته گاهی برند‌های تولید‌کننده از مموری فوم یا پلی فوم نیز، در ساختار تشک‌های ابری بهره خواهند برد؛ بنابراین با توجه به بیان این نکته مهم هنگام انتخاب تشک‌های ابری، باید بر طبق راهنمای خرید تشک ابری به ساختار و متریال استفاده شده در آن توجه بسیار کرد.

البته به دلیل وجود جنس فوم در تشک‌های ابری، گرما را در خود حبس خواهند کرد. در نتیجه فرد استفاده‌کننده هنگام استراحت روی آن، احساس گرما کرده و این فرایند، در فصل تابستان بسیار عذاب‌آور خواهد بود. بدون شک استفاده از آن، برای افرادی که اصطلاحاً گرمایی هستند؛ بسیار سخت و مشکل است.

دلیل سنگین بودن و گرم بودن تشک‌های ابری چیست؟

آیا تشک‌های ابری را باید ضد آب معرفی کرد؟

همه افراد جامعه برای داشتن حس شادابی، سلامتی، نشاط و صد البته سرزندگی، به خواب با کیفیت نیاز‌مند هستند؛ بنابراین در زمان انتخاب تشک و دیگر محصولات سرویس خواب، باید با نهایت وسواس عمل کرد. مطمئناً افراد در صورت انتخاب تشک‌های ابری بر اساس راهنمای خرید تشک ابری و پس از گذشت زمان، متوجه درد‌های در کمر و ستون فقرات خواهند شد.

البته تشک‌های ابری، دارای یک عیب بزرگ هستند؛ این نوع از تشک، ضد آب نیستند. برند‌های تولید‌کننده در تشک‌های ابری از ابر یا اسفنج، استفاده کرده‌اند؛ این نوع متریال، خیلی سریع آب را به خود جذب خواهند کرد. در صورت نفوذ آب به داخل تشک و سخت تمییز شدن آن، چاره‌ای جر دور انداختن آن باقی نخواهد ماند.

آیا تشک‌های ابری را باید ضد آب معرفی کرد؟

نکات مهم در راهنمای خرید تشک ابری

اعتقاد پزشکان به خواب ۸ ساعته در طول شبانه روز، است. افراد برای داشتن یک خواب با کیفیت و راحت، نیازمند اتاق خواب دنج، نور مناسب و سرویس خواب هستند. در نتیجه افراد در صورت داشتن یک خواب راحت، بدون شک در طول روز احساس شادابی خواهند کرد.

هنگام انتخاب تشک‌های ابری باید بر طبق اصول و راهنمای خرید تشک ابری، عمل کنند تا محصول انتخابی، کاملاً بر اساس نیاز آن‌ها باشد. اما از اصلی‌ترین انواع بر اساس راهنمای خرید تشک ابری، شامل موارد زیر هستند:

نکات مهم در راهنمای خرید تشک ابری

تشک فنری

در این نوع از تشک‌ها، فنر وجود دارد که؛ منجر به ایجاد حالت و فرم ارتجاعی خواهد شد. در ایران این مدل تشک‌ها را، به عنوان تشک خوشخواب خواهند شناخت. البته دلیل این امر، برند خوشخواب است که؛ برای اولین بار اقدام به تولید آن کرد. تشک‌های ابری فنری به دو دسته، فنر متصل و فنر منفصل تقسیم خواهد شد.

در تشک‌های فنر متصل، فنر‌های موجود در آن به یکدیگر متصل بوده و به دلیل وجود اتصال فنر‌ها به یکدیگر، بسیار نرم هستند. قیمت تشک ابری یک نفره فنری متصل، ارزان است. البته در صورت استفاده از تشک‌های ابری دو نفره، با تکان خوردن یک نفر شخص دیگر این حرکات را حس خواهد کرد.

شماره تماس تولیدی تشک رویال

در صورت مراجعه به سایت خرید تشک رویال اصل، امکان خرید تشک یک نفره و بهترین تشک دو نفره فراهم است.

در تشک‌های ابری منفصل، فنر‌ها به شکل مجزا در داخل پاکت‌هایی، قرار گرفته و همچنین این فنر‌ها، به یکدیگر متصل نیستند. صدا‌های ناشی از سایش فنر‌ها، خیلی زود پخش نخواهد شد. از دیگر مزیت این مدل تشک‌ها، عدم پخش ارتعاش حرکت است. البته قیمت تشک ابری یک نفره فنری منفصل، بسیار گران است.

تشک‌های ابری منفصل دو نفره را، می‌توان به عنوان تشک سرویس خواب تازه عروسان انتخاب کرد. در هنگام انتخاب باید بر طبق راهنمای خرید تشک ابری و با توجه به ویژگی‌های آن‌ها، عمل کرد تا کالای انتخابی، بهترین در نوع خود باشد.

تشک فنری

مموری فوم

بر اساس آنچه که در راهنمای خرید تشک ابری مموری فوم، بیان شده است؛ در صورت استفاده از این نوع کالای خواب به دلیل ایجاد فشار جسم به تشک، فرم بدن یا حالت خواب روی آن ترسیم خواهد شد. به همین دلیل نام آن را، مموری فوم نهاده‌اند؛ زیرا مانند یک حافظه، فرم خواب فرد را به یاد دارد.

مهم‌ترین مزیت استفاده از این نوع تشک ابری، پشتیبانی از بدن شخص استفاده‌کننده بوده و از اصلی‌ترین معایب آن نیز، می‌توان به ارتجاعی نبودن تشک‌های مموری فوم نسبت به تشک‌های فنری اشاره کرد. افرادی از مشکلاتی در عضلات یا استخوان‌های خود، رنج خواهند برد؛ حتماً از این مدل تشک استفاده کنند.

مموری فوم

تشک لاتکس

در تشک‌های ابری لاتکس، از موادی با همین نام استفاده شده و میزان ارتجاعی آن از تشک‌های مموری فوم، بیشتر است. البته ضخامت تشک‌های لاتکس، بسیار کمتر از سایر تشک‌ها است. مهم‌ترین مزیت تشک‌های لاتکس، وزن سبک، پشتیبانی بیشتر از بدن و حالت ارتجاعی آن را می‌توان نام برد.

قیمت تشک ابری دو نفره لاتکس، بسیار بالا بوده و این قیمت بالا را به عنوان مهم‌ترین عیب آن معرفی کرده‌اند. از تشک‌های لاتکس، تمام افراد می‌توانند استفاده کنند.

تشک لاتکس

شیوه‌های نگهداری از تشک

در صورت انتخاب صحیح و درست مطابق با نیاز، باید از تشک‌ها مراقبت نمود تا کارایی و عملکرد مناسبی، برای فرد استفاده‌کننده داشته باشند. بدون شک با رعایت اصول و شیوه‌های نگهداری، ماندگاری و دوام تشک‌ها بسیار خواهد بود.

  • هر اندازه ضخامت فنر‌های تشک‌ها، ضخیم‌تر باشد؛ به همان اندازه پشتیبانی بیشتری از جسم خواهد کرد. فنر‌های باریک، ضعیف بوده و پس از مدت کوتاهی، تشک خراب خواهد شد.
  • به طور معمول فنر در بهترین تشک پاکتی، بین ۳۰۰ تا ۷۰۰ عدد است. هر اندازه تعداد این فنر‌ها، بیشتر باشد؛ به همان اندازه فرم بدن شخص استفاده‌کننده، بهتر روی آن نقش خواهد بست.
  • افراد هر چند وقت یکبار، دسته‌های تشک را بچرخانند تا کیفیت خود را، از دست ندهد. در صورت انتخاب تشک‌های سنگین، دسته آن باید امکان تحمل این میزان وزن را داشته باشد.

شیوه‌های نگهداری از تشک

سخن پایانی

انسان به طور میانگین، ۸ ساعت از یک شبانه روز را باید برای خواب و استراحت در نظر بگیرد. بدون تردید در صورت عدم توجه به خواب و استراحت کافی، در طول روز سرحال یا شاداب نخواهد بود. اما در این بین انتخاب و خرید سرویس خواب به ویژه تشک، برای داشتن یک خواب راحت بسیار با اهمیت است.

انتخاب تشک‌های ابری، برای داشتن خواب با کیفیت مناسب نخواهند بود. زیرا پس از چند بار استفاده کردن، فرد احساس درد در ستون فقرات و کمر خواهد کرد. اما این نوع از تشک‌ها، مناسب هتل بوده و افراد در زمان انتخاب باید بر طبق راهنمای خرید تشک ابری، اقدام کنند.

سخن پایانی

شماره تماس تولیدی تشک رویال

لیست قیمت:

مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل ماسا 90×200فنری20 cm1,074,700
تشک رویال مدل ماسا120×200فنری20 cm1,375,000
تشک رویال مدل ماسا160×200فنری20 cm1,870,000
تشک رویال مدل ماسا180×200فنری20 cm2,149,400
تشک رویال مدل ماسا80×180 نوجوانفنری20 cm1,034,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل آرامش90×200فنری21 cm1,375,000
تشک رویال مدل آرامش120×200فنری21 cm1,870,000
تشک رویال مدل آرامش160×200فنری21 cm2,530,000
تشک رویال مدل آرامش180×200فنری21 cm2,750,000
تشک رویال مدل آرامش80×180  نوجوانفنری21 cm1,320,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل آسایش-درجه 290×200فنری23 cm1,430,000
تشک رویال مدل آسایش-درجه 2120×200فنری23 cm1,892,000
تشک رویال مدل آسایش-درجه 2160×200فنری23 cm2,508,000
تشک رویال مدل آسایش-درجه 2180×200فنری23 cm2,860,000
تشک رویال مدل آسایش-درجه 280×180  نوجوانفنری23 cm1,364,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 190×200فنری24 cm1,622,500
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 1120×200فنری24 cm2,200,000
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 1160×200فنری24 cm2,915,000
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 1180×200فنری24 cm3,245,000
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 180×180  نوجوانفنری24 cm1,540,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل رز-درجه 290×200فنری27 cm1,760,000
تشک رویال مدل رز-درجه 2120×200فنری27 cm2,574,000
تشک رویال مدل رز-درجه 2160×200فنری27 cm3,190,000
تشک رویال مدل رز-درجه 2180×200فنری27 cm3,520,000
تشک رویال مدل رز-درجه 280×180  نوجوانفنری27 cm1,628,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 190×200طبی28 cm1,969,000
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 1120×200طبی28 cm2,794,000
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 1160×200طبی28 cm3,630,000
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 1180×200طبی28 cm3,938,000
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 180×180 نوجوانطبی28 cm1,870,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک90×200طبی29 cm2,147,200
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک120×200طبی29 cm2,997,500
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک160×200طبی29 cm3,987,500
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک180×200طبی29 cm4,290,000
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک80×180 نوجوانطبی29 cm2,029,500
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 190×200طبی27 cm2,750,000
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 1120×200طبی27 cm4,004,000
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 1160×200طبی27 cm5,262,400
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 1180×200طبی27 cm5,500,000
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 180×180 نوجوانطبی27 cm3,718,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل فلورا- درجه 190×200طبی28 cm3,505,700
تشک رویال مدل فلورا- درجه 1120×200طبی28 cm5,060,000
تشک رویال مدل فلورا- درجه 1160×200طبی28 cm6,600,000
تشک رویال مدل فلورا- درجه 1180×200طبی28 cm7,007,000
تشک رویال مدل فلورا- درجه 180×180 نوجوانطبی28 cm3,300,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 190×200طبی30 cm4,576,000
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 1120×200طبی30 cm6,930,000
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 1160×200طبی30 cm8,580,000
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 1180×200طبی30 cm9,152,000
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 180×180 نوجوانطبی30 cm4,290,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 190×200طبی34 cm5,812,400
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 1120×200طبی34 cm8,800,000
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 1160×200طبی34 cm10,923,000
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 1180×200طبی34 cm11,616,000
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 180×180 نوجوانطبی34 cm5,461,500
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ90×200فنری منفصل (پاکتی)31 cm5,698,000
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ120×200فنری منفصل (پاکتی)31 cm8,250,000
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ160×200فنری منفصل (پاکتی)31 cm10,582,000
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ180×200فنری منفصل (پاکتی)31 cm11,396,000
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ80×180 نوجوانفنری منفصل (پاکتی)31 cm5,291,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک90×200فنری منفصل (پاکتی)36 cm7,403,000
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک120×200فنری منفصل (پاکتی)36 cm10,043,000
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک160×200فنری منفصل (پاکتی)36 cm12,980,000
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک180×200فنری منفصل (پاکتی)36 cm14,806,000
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک80×180 نوجوانفنری منفصل (پاکتی)36 cm6,490,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 190×200طبی فوم16 cm1,364,000
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 1120×200طبی فوم16 cm1,848,000
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 1160×200طبی فوم16 cm2,607,000
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 1180×200طبی فوم16 cm2,728,000
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 180×180 نوجوانطبی فوم16 cm1,309,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 290×200طبی فوم18 cm1,760,000
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 2120×200طبی فوم18 cm2,310,000
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 2160×200طبی فوم18 cm3,300,000
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 2180×200طبی فوم18 cm3,520,000
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 280×180 نوجوانطبی فوم18 cm1,650,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت90×200طبی فوم20 cm2,376,000
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت120×200طبی فوم20 cm3,135,000
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت160×200طبی فوم20 cm4,202,000
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت180×200طبی فوم20 cm4,752,000
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت80×180 نوجوانطبی فوم20 cm2,101,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا90×200طبی فوم21 cm3,300,000
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا120×200طبی فوم21 cm4,642,000
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا160×200طبی فوم21 cm5,962,000
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا180×200طبی فوم21 cm6,600,000
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا80×180 نوجوانطبی فوم21 cm5,365,800
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک90×200طبی فوم30 cm4,642,000
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک120×200طبی فوم30 cm6,206,200
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک160×200طبی فوم30 cm8,327,000
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک180×200طبی فوم30 cm9,284,000
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک80×180 نوجوانطبی فوم30 cm4,152,500
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن90×200طبی ارتوپدیک22 cm6,358,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن120×200طبی ارتوپدیک22 cm8,580,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن160×200طبی ارتوپدیک22 cm11,330,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن180×200طبی ارتوپدیک22 cm12,540,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن80×180 نوجوانطبی ارتوپدیک22 cm5,687,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس90×200طبی ارتوپدیک26 cm7,370,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس120×200طبی ارتوپدیک26 cm9,900,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس160×200طبی ارتوپدیک26 cm12,760,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس180×200طبی ارتوپدیک26 cm14,740,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس80×180 نوجوانطبی ارتوپدیک26 cm6,380,000

سایر مقالات:

اندازه تشک تختخواب - از 90 تا 200 سانتی متر - استاندارد تشک چیست ؟
5 تفاوت برند تشک ایرانی و خارجی - مقایسه و بررسی ویژگی ها
10 ویژگی پارچه تشک تخت خواب - بهترین پارچه های تشک

شماره تماس تولیدی تشک رویال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *