راهنمای خرید

بررسی سایز انواع تشک – 10 سایز مختلف تشک ها که باید بدانید

شماره تماس خرید تشک

 

سایز تشک‌های مختلف و بررسی ابعاد انواع تشک + تصاویر

در هنگام خرید تشک، معیارهای بسیاری وجود دارند که در انتخاب تشک استاندارد و مناسب دخیل هستند. یکی از این موارد، ابعاد انواع تشک است. ابعاد تشک به‌اندازه هر عامل دیگری در خرید تشک تأثیرگذاری خاصی بر روی کیفیت خواب خواهد گذاشت. شرایط و نحوه استفاده باعث تنوع و تمایز در ابعاد انواع تشک شده است. باوجود تفاوت سایز انواع تشک می‌توانید تشکی با اندازه استاندارد تختخواب خود تهیه کنید.

 این در حالی است که تشکی برای شما مناسب خواهد بود که با قراردادن بر روی تخت در وضعیتی کاملاً استاندارد و مناسب قرار گیرد. در این صورت است که می‌توان ادعا کرد که انتخاب شما از معیارهای استاندارد سایز انواع تشک تبعیت می‎کند. در ادامه معیارهایی که باعث می‌شود تشک انتخابی شما به‌عنوان تشکی مناسب و استاندارد باشد، بررسی شده است.

 اگر نمی‌دانید باید چه تشکی با چه ابعادی خریداری کنید، تا پایان با این مقاله همراه باشید تا درباره سایز انواع تشک به طور کامل آگاهی‌های لازم را دریافت کنید. در این صورت است که راحتی شما در هنگام خواب بر روی تشک تضمین خواهد شد.

سایز تشک‌های مختلف و بررسی ابعاد انواع تشک + تصاویر

شماره تماس خرید تشک

ویدیو : سایز انواع تشک

تشک رویال مدل پرستیژ یک نفره

7,365,000 تومان9,075,000 تومان
خرید انواع تشک از تشک رویال تشک رویال تشک طبی تشک فنری تشک منفصل( پاکتی) تشک متصل تشک یک نفره

تشک رویال مدل اسلیپ یک‌ نفره

3,025,000 تومان4,400,000 تومان
ویژگی‌های ساختاری تشک رویال مدل اسلیپ یک‌ نفره درجه 1 در ساخت تشک رویال مدل اسلیپ یک‌ نفره و دو

تشک رویال مدل پرستیژ کلاسیک دو نفره

14,275,000 تومان16,285,000 تومان
خرید انواع تشک از تشک رویال تشک رویال تشک طبی تشک فنری تشک منفصل( پاکتی) تشک متصل تشک یک نفره

تشک رویال مدل نیلوفر یک‌ نفره

1,865,000 تومان2,530,000 تومان
تشک رویال مدل نیلوفر یک‌ نفره چه ویژگی‌هایی دارد؟ تشک مدل نیلوفر از انواع تشک‌های برند رویال است که از

چرا باید به ابعاد تشک در هنگام خرید آن توجه داشت؟

قبل از معرفی و آشنایی با سایز انواع تشک بهتر است دلیل این میزان از اهمیت و حساسیتی که برای معیار ابعاد در هنگام خرید تشک وجود دارد را به‌خوبی درک کنید. در ابتدا تصور کنید تشکی را بدون توجه به ابعاد آن خریداری کنید. هنگامی که تشک را در خانه بر روی تخت خود قرار می‌دهید، متوجه می‌شوید که تشک درون تخت جای نمی‌گیرد و یا عکس این قضیه، تشک خریداری شده درون تخت به شکلی قرار می‌گیرد که هنوز چند سانتی‌متری فضای اضافی برای پرشدن فضای تخت وجود دارد.

شماره تماس خرید تشک

در این شرایط باید چه‌کار کرد؟ امکان تبدیل اندازه هرکدام به دیگری که وجود ندارد! بنابراین تشکی که هزینه زیادی را نیز برای آن پرداخت کرده‌اید عملاً بلااستفاده خواهد بود. درنتیجه مجبور به تعویض آن و یا پرداخت هزینه اضافی خواهید شد. بدین ترتیب امروزه باتوجه‌به طراحی متفاوت در سایز انواع تشک و همچنین شرایط و استانداردهای مختلف، انتخاب تشک باید به‌گونه‌ای متفاوت‌تر انجام شود. در این صورت است که می‌توانید تجربه یک خرید تشک خوب را باوجود تنوع در سایز انواع تشک برای خود ایجاد کنید.

چرا باید به ابعاد تشک در هنگام خرید آن توجه داشت؟

هر فردی با درازکشیدن و خوابیدن بر روی تشک انتظار دارد بدن وی در راحت‌ترین حالت خود قرار گیرد و 7 الی 8 ساعت از زندگی شبانه‌روزی خود را به همان آسودگی بر روی آن بگذارد. در این صورت هدف خواب یعنی آرامش و به‌دست‌آوردن انرژی ازدست‌رفته توسط تشک ایجاد می‌شود.

 ابعاد انواع تشک از مواردی است که در این زمینه یکی از تأثیرگذارترین عوامل است. به‌عنوان‌مثال اگر سایز انواع تشک استاندارد نباشد، فرد آزادی کامل برای حرکات خود در هنگام خواب را نخواهد داشت. این امر برای کسانی که عادت به تکان خوردن زیاد در هنگام خواب دارند، بسیار مهم است و در صورت غیراستاندارد بودن سایز آن، تبدیل به مسئله آزاردهنده‌ای در طول خواب خواهد شد.

شماره تماس خرید تشک

درنتیجه تفاوت در عادات خواب که برای هر فردی متفاوت از دیگری است نیز سبب می‌شود که توجه به تفاوت سایز انواع تشک در هنگام خرید، تبدیل به عامل مهمی برای مشتریان شود. تاکنون دلیل اهمیت آنکه چرا ابعاد انواع تشک یکی از فاکتورهای مهم در هنگام انتخاب آن‌ها است را متوجه شدید. در ادامه مواردی که منجر به طراحی و تولید تشک در سایزهای مختلف و وجود ابعاد انواع تشک در بازار می‌شود، با جزئیات بیش‌تری بررسی خواهد شد.

چرا باید به ابعاد تشک در هنگام خرید آن توجه داشت؟

ابعاد انواع تشک بر چه اساسی متمایز می‌شوند؟

تقریباً سایز استاندارد تشک در همه برندهای معتبر مشابه است و تنها تفاوت‌هایی در حد چندین سانتی‌متر ممکن است وجود داشته باشد. این در حالی است که تنوع و تفاوت سایز انواع تشک‌ها همچنان برقرار است. برای روشن‌تر شدن موضوع این‌گونه می‌توان بیان کرد که سایز تشک یک‌نفره انواع مختلفی دارد و یا تشک دونفره در چند سایز مختلف عرضه می‌شود. این موضوع این امکان را برای مشتریان فراهم می‌کند که نسبت به نیاز خود سایز تشک تختخواب را انتخاب کنند.

ابعاد انواع تشک بر چه اساسی متمایز می‌شوند؟

نوع کاربری و استفاده

سایز انواع تشک بر اساس نوع کاربری آن در گروه‌های متنوعی قرار می‌گیرند و همچنین بر همین اساس آن‌ها را نام‌گذاری کرده‌اند. تشک یک‌نفره، تشک دونفره، تشک نوجوان، تشک نوزاد و سایزهای سفارشی از انواع تشک‌هایی هستند که در بازار مطابق با همان کاربری که دارند شناخته می‌شوند.

نوع کاربری و استفاده

یکی از بارزترین مواردی که منجر به تفاوت ابعاد انواع تشک شده است، نحوه استفاده از آن است. به این معنی که آیا شما می‌خواهید تشک را با فرد دیگری شریک شوید و یا خیر. همان‌طور که می‌دانید سایز انواع تشک یک‌نفره با سایز تشک دونفره در هر برند و هر نوع تشکی متفاوت است. به این دلیل که تشک باید فضایی را برای دو نفر به‌گونه‌ای ایجاد کند که هر دو نفر به‌راحتی بتوانند بخوابند. این در حالی است که به شرایط فردی که با او می‌خواهید بر روی یک تشک بخوابید نیز می‌تواند تأثیرگذار باشد. به‌عنوان‌مثال بنا بر عاداتی که هر دو نفر در خواب دارند، باید سایز تشک دونفره را از میان انواع آن‌ها انتخاب کنند.

شماره تماس خرید تشک

قبل از ادامه بررسی عوامل تأثیرگذار در سایز انواع تشک، به‌عنوان یک نکته باید بیان کرد که قانون مدونی برای ابعاد انواع تشک وجود ندارد. اینکه ابعاد استاندارد تشک چه اعدادی باید باشند در میان تولیدکنندگان تختخواب و تشک امری توافقی است. این در حالی است که سایز تشک استاندارد را به این‌گونه در نظر می‌گیرند که باید فضای بیش‌تر در عرض نسبت به یک فرد و دو فرد بزرگسال در نظر گرفته شود. به همین دلیل است که تنوع و گوناگونی در ابعاد انواع تشک وجود دارد.

نوع کاربری و استفاده

سایز انواع تشک

جثه و اندازه بدن

یکی دیگر از مواردی که باعث ایجاد تفاوت در سایز انواع تشک شده است، بدن فرد است. به دلیل آنکه طول بدن افراد و جثه آنان با یکدیگر تفاوت دارد؛ بنابراین یک اندازه تشک جوابگوی خوابی راحت برای تمامی آن‌ها نخواهد بود. بدین ترتیب باتوجه‌به وجود تنوع در سایز انواع تشک هر فردی باتوجه‌به قد خود و عرض بدنی که دارد، تشک مناسب خود را انتخاب می‌کند.

 سایز تشک رویال با درنظرگرفتن این موضوع، در اندازه‌های مختلفی تولید و به در بازار عرضه شده است. این به‌گونه‌ای است که هر فردی با هر وضعیت جسمانی که دارد، سایز تشک مناسب خود را پیدا خواهد کرد.

جثه و اندازه بدن

سایز انواع تشک

ارتفاع

ارتفاع و ضخامت از دیگر مواردی هستند که باعث ایجاد تفاوت در ابعاد انواع تشک می‌شوند. البته که این دو مورد بر اساس قرارگیری بر روی تخت و استانداردهایی که در این باره باید وجود داشته باشند، در اکثر برندها مشابه است. ارتفاع تشک یک‌نفره استاندارد به‌گونه‌ای است که با قرارگیری بر روی تخت، حالت بدن فرد در هنگام نشستن بر روی آن زاویه 90 درجه را به خود بگیرد. این در حالی است که همین مورد درباره ارتفاع تشک دونفره نیز صادق است.

تشک‌ها بر اساس نوع کاربری که در مطالب قبلی به آن‌ها اشاره شد، دارای ارتفاع متفاوتی هستند. به‌طورکلی ارتفاع یک تشک استاندارد در محدوده 25 سانتی‌متر قرار دارد که با تمام انواع تختخواب‌هایی که به‌صورت آماده در بازار عرضه می‌شود، سازگار هستند. به این معنا که با قرارگیری تشک بر روی تخت، تشک با ارتفاع مناسبی از سطح تشک بالاتر خواهد بود.

شماره تماس خرید تشک

هرچند که در مواردی برای تخت‌های سفارشی این ارتفاع باتوجه‌به ارتفاع غیراستانداردی که ممکن است برای تخت ساخته شده باشد، مناسب نخواهد بود. به همین دلیل برخی تشک‌هایی با ارتفاع 40 سانتی نیز در بازار یافت می‌شود. به‌عنوان‌مثال استاندارد ارتفاع و ضخامت تشک یک‌نفره در تشک‌های نوجوانان و کودکان باید کم‌تر از 20 سانتی‌متر باشد. یا به‌عنوان نمونه دیگری اگر ضخامت تشک دونفره غیراستاندارد و در حدود 30 سانتی‌متر باشد، پایین و بالارفتن از تخت برای هرکدام از افراد سخت خواهد بود.

ارتفاع

سایز انواع تشک

فضا

یکی دیگر از عواملی که باعث ایجاد ابعاد انواع تشک شده است را می‌توان فضای قرارگیری آن‌ها، منظور همان اتاق است. امروزه برخی از افراد دیگر از تخت استفاده نمی‌کنند و تنها تشک خود را بر روی زمین قرار می‌دهند و از آن استفاده می‌کنند. در این مورد بازهم ابعاد استاندارد تشک باید موردتوجه قرار گیرد؛ زیرا انتخاب نادرست از میان سایز انواع و عدم توجه به فضای اتاق باعث می‌شود که فضای اتاق کوچک‌تر و تنگ‌تر دیده شود.

فضا

سایز انواع تشک

نوع تشک

این مورد مانند سایر عواملی که در بالا ذکر شد، ممکن است در ایجاد تفاوت در ابعاد انواع تشک زیاد محسوب نشود. اما با دیدگاه دیگری می‌توان آن را به یکدیگر مرتبط کرد. به‌عنوان‌مثال در نوع تشک‌های فنری به دلیل آنکه در ساختار آن‌ها از فنر استفاده شده است، حداقل 18 یا 19 سانتی‌متر ارتفاع دارند. بدین ترتیب می‌توان تمایزی در ابعاد آن‌ها با انواع دیگری که فنر ندارند قائل شد.

افزون بر آن در برخی از انواع دیگر تشک‌ها به دلیل استفاده از اسفنج‌ها و فوم‌های فشرده شده و یا استفاده از فناوری‌های نوین دیگری مانند وجود کپسول هوا در تشک‌ها، ضخامت و ارتفاع تشک‌ها تحت‌تأثیر قرار می‌گیرند. بدین ترتیب تنوع در سایز انواع تشک ایجاد خواهد شد.

شماره تماس خرید تشک

این در حالی است که بیشتر تشک‌های موجود بر اساس یک سایز استانداری که وجود دارد، در بازار عرضه می‌شود. به‌عنوان نمونه سایز تشک رویال برای اکثر تختخواب‌هایی که در اندازه‌های استاندارد ساخته شده باشند، مناسب خواهد بود. بااین‌حال درصورتی‌که تختخواب شما را بر اساس سلیقه و نظرات خود به‌صورت سفارشی ساخته باشند، امکان اینکه در هنگام قرارگیری بر روی تخت، سایز استاندارد تشک مناسب آن نباشد، وجود خواهد داشت. در این صورت سایز تشک تختخواب خود را نیز باید سفارش دهید.

نوع تشک

سایز انواع تشک

چگونه سایز تشک را بر اساس تختخواب خود به‌درستی اندازه بگیریم؟

تشک‌ها در ابعاد و اندازه‌های مختلفی تولید می‌شوند تا برای تمامی افراد با هر شرایط فیزیکی و سن و سالی قابل‌استفاده و مناسب باشد. اگر قصد تعویض تشک خود را دارید ابعاد تشک جدید نیز باید به‌گونه‌ای باشد که برای تختخوابتان کاملاً هم‌اندازه باشد. بدین منظور قبل از انتخاب سایز تشک یک‌نفره یا ابعاد تشک دونفره خوشخواب موردنظر باید اندازه‌های دقیق آن را داشته باشید.

شماره تماس خرید تشک

برای این کار باید در ابتدا تشک را از روی تخت بردارید و هیچ‌گونه وسیله اضافی دیگر مانند ملحفه بر روی آن نباشد. درصورتی‌که تخت لبه‌دار باشد باید برای تعیین دقیق ابعاد تشک خوشخواب لبه‌های داخل به داخل را اندازه بگیرید. این اندازه‌گیری باید برای طول و عرض بدنه تخت انجام شود. به‌عنوان یک نکته باید توجه داشته باشید که از روی تاج تخت و یا لبه بیرون به بیرون تخت اندازه‌ها را یادداشت نکنید.

چگونه سایز تشک را بر اساس تختخواب خود به‌درستی اندازه بگیریم؟

سایز انواع تشک

سایز انواع تشک استاندارد

همان‌طور که در قبل توضیح داده شد، ابعاد انواع تشک بر اساس مصرف‌کننده تقسیم‌بندی می‌شوند. پیش از معرفی اندازه‌های هرکدام از آن‌ها باید متذکر شد که اندازه طول تمام تشک‌های استاندارد مشابه است. به این معنا که طول ابعاد تشک رویال یک‌نفره و دونفره استاندارد، حدود 2 متر است و این موضوع در سایز انواع تشک برقرار است.

سایز انواع تشک استاندارد

سایز انواع تشک

 

ابعاد تشک یک‌نفره خوشخواب در 3 اندازه متفاوت تولید می‌شود:

  • سایز 90*200
  • سایز 90*100
  • سایز 90*120

شماره تماس خرید تشک

این سه سایز تشک یک‌نفره رویال بنا بر وزن و جثه افراد از یکدیگر متمایز شده است. این در حالی است که رایج‌ترین نوع آن اندازه 90*200 است که استاندارد افرادی با وضعیت بدنی نرمال و استاندارد برای تمامی تخت‌ها است.

تشک یک‌ نفره

سایز انواع تشک

 

سایز تشک دونفره خوشخواب به دلیل آنکه دو نفر بر روی آن قرار می‌گیرند و نیاز به فضای بیش‌تری دارند، به انواع زیر تقسیم‌بندی می‌شوند:

  • ابعاد 140*200
  • ابعاد 160*200 (سایز کوئین)
  • ابعاد 180*200 (سایز کینگ)

اکثر افراد سایز تشک دونفره رویال کوئین را انتخاب می‌کنند؛ زیرا مناسب‌ترین سایز برای اتاق‌خواب است. انواع دیگر سایز تشک دونفره خوشخواب که معرفی شد بنا بر دلایلی ازجمله: بیش از اندازه بزرگ بودن و نبود تختخوابی استاندارد با این اندازه برای تشک‌ها در بازار، طرف‌دار کم‌تری دارند. مگر در حالت سفارشی ساختن تخت و یا سلیقه خود آن دو نفر برای داشتن تشکی بسیار بزرگ.

تشک دونفره

سایز انواع تشک

تشک نوجوان

بسیاری از افراد تصور می‌کنند که سایز تشک یک‌نفره برای نوجوان نیز می‌تواند استفاده شود؛ اما ابعاد تشک یک‌نفره خوشخواب برای این دسته از افراد بزرگ خواهد بود. همچنین این تشک‌های تک‌نفره بزرگسال درصورتی‌که تخت آن‌ها در اندازه استاندارد مخصوص به نوجوانان تهیه شده باشد، هم‌اندازه یکدیگر نخواهند بود.

اغلب تشک‌های نوجوان در اندازه 80*180 تولید می‌شود. این اندازه کمی کوچک‌تر از سایز تشک یک‌نفره رویال است که برای افرادی در سنین نوجوانی با اندازه بدنی که دارند، مناسب خواهد بود.

تشک نوجوان

سایز انواع تشک

تشک نوزاد

همان‌طور که واضح است تشک نوزادان در ابعادی کوچک و در دو سایز 70*130 و 75*135 تولید می‌شود. بااین‌حال برخی از افراد تشک نوزاد خود را به‌صورت سفارشی تهیه می‌کنند. در این صورت تشک باید به‌گونه‌ای تهیه شود که فضای اضافی برای آزادی و راحتی و همچنین حرکت‌های احتمالی برای نوزاد فراهم باشد.

تشک نوزاد

سایز انواع تشک

تشک سفارشی

همان‌طور که از نام این دسته از تشک‌ها مشخص است، درصورتی‌که تختخواب ابعادی استاندارد ابعاد انواع تشک را که در بالا معرفی شد را نداشته باشد، باید از این نوع تشک‌ها استفاده شود. این در حالی است که اندازه‌های مختلفی از جمله اندازه‌های زیر به‌عنوان سایز انواع تشک غیراستاندارد در بازار وجود دارد که برای این شرایط می‌توان استفاده شود.

  • سایز 90*190
  • سایز 160*220
  • ابعاد 80*130

شماره تماس خرید تشک

همان‌طور که متوجه شدید، ابعاد انواع تشک با نوع کاربری‌های مختلف در سایزهای مختلفی در بازار عرضه می‌شود. این در حالی است که در میان این تنوع سایز انواع تشک، یک مورد از آن‌ها باتوجه‌به شرایط یک فرد نرمال بیش‌تر تحت عنوان تشک استاندارد در نظر گرفته می‌شود که سازگار با تختخواب اکثر افراد است.

تشک سفارشی

سایز انواع تشک

 

 

ارتفاع تشک چگونه تعیین می‌شود؟

اغلب افراد این سؤال را دارند که چگونه ارتفاع تشک خود را متناسب با اندام خود بسنجند؟ سایز انواع تشک با توجه به متریال آن‌ها متغیر است و ارتفاع یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های یک تشک به شمار می‌رود. در اینجا به این موضوع می‌رسیم که ارتفاع تشک چگونه تعیین می‌شود؟

دو راه برای تعیین ارتفاع و سایز انواع تشک وجود دارد. در روش اول می‌توانید ارتفاع هسته تشک را با روکش تشک جمع کنید، سپس ارتفاع کل تشک به دست می‌آید. در این حالت شما اندازه استاندارد تشک یک نفره زمینی را به دست آورده‌اید.

در روش دوم باید به صورت صاف روی تشک بنشینید و پای خود را آویزان کنید. اگر کف پای شما به طور کامل زمین را لمس کرد، به این معنی است که ارتفاع تشک برای شما مناسب است. هسته تشک با توجه به نوع و مدل تشک متفاوت است و سایز انواع تشک را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

ارتفاع تشک در مدل‌های طبی و طبی فنری با یکدیگر متفاوت است. بعضی از افراد به ارتفاع تشک توجه زیادی نمی‌کنند و صرفاً یک تشک می‌خرند که این کار کاملاً اشتباه است. توجه به ابعاد تشک منجر به حفظ سلامت بدن و همچنین داشتن خوابی راحت و لذت‌بخش کمک می‌کند.

بیش از یک سوم عمر انسان در خواب می‌گذرد و همین موضوع نشان از اهمیت تشک در سلامت جسم انسان را دارد. آشنایی شما با سایز انواع تشک تخت خواب باعث می‌شود که بیشتر توجه خود را به خرید منطقی و اقتصادی جمع کنید.

آیا ارتفاع تشک در کیفیت تشک تأثیر می‌گذارد؟

شاید شما هم فکر کنید که با ارتفاع یک تشک می‌توانید به کیفیت و متریال ساخت آن برسید؛ اما این فکر اشتباه است. اصلی‌ترین عامل تأثیرگذار در کیفیت تشک، موارد استفاده شده در آن است. یک تشکی که با هسته فوم سرد و ارتفاع کم تولید شده است، به هیچ وجه کیفیت و اندازه استاندارد تشک دو نفره رویال را ندارد.

اگر در منزل خود نوجوان دارید، حتماً در خرید تشک به سایز تشک نوجوان توجه کنید؛ زیرا آشفتگی و عدم خواب راحت این قشر بر آینده آن‌ها تأثیر زیادی می‌گذارد.

ارتفاع انواع تشک

آیا شما قصد خرید تشک دارید و می‌خواهید با ارتفاع و سایز انواع تشک آشنایی داشته باشید؟ انواع مختلفی از تشک در بازار وجود دارد که هر کدام سایز و ارتفاع متفاوتی دارند. ارتفاع انواع تشک شامل موارد زیر می‌شوند:

  • ارتفاع تشک یک نفره: به نظر شما ابعاد تشک تک نفره چقدر است؟ یکی از پرطرفدارترین نوع تشک‌ها در بازار، تشک یک نفره است که در ارتفاع‌های مختلفی تولید می‌شود. اندازه استاندارد تشک یک نفره سنتی از ۱۸ تا ۴۰ سانتی‌متر است.
  • ارتفاع تشک دو نفره: اندازه تشک دو نفره در مقایسه با تشک تک نفره بیشتر است؛ اما ارتفاع تقریباً یکسانی دارند. ارتفاع تشک‌های دو نفره در حالت استاندارد از ۲۰ تا ۴۰ سانتی‌متر است؛ اما نرمی تخت، طبی بودن و فنرها در میزان ارتفاع تأثیر می‌گذارند.
  • ارتفاع تشک طبی فنری: تشک‌های طبی فنری به تشک‌های درمانی در بازار معروف هستند و سایز انواع تشک طبی فنری متنوع است. نرمی این تشک‌ها از ۳ تا ۵ درجه است؛ اما ارتفاع آن حتماً باید ۲۵ سانتی‌متر باشد.
  • ارتفاع تشک فنری: تشک‌های فنری به دلیل فنرهای زیادی که در آن به کار رفته است، ارتفاع متغیری دارند و این ارتفاع در نشستن و برخاستن تغییر پیدا می‌کند. در حالت استاندارد ارتفاع تشک فنری ۲۰ سانتی‌متر است.

 

خرید انواع سایزهای مختلف تشک

باوجود انواع سایز تشک رویال در بازار این امکان برای مشتریان فراهم شده است که هر نوع تشکی را در هر سایزی که بخواهند بتوانند انتخاب و خریداری کنند. برند رویال باهدف رضایت مشتریان و رفع نیازمندی به داشتن یک تشک استاندارد در هر رده سنی، تشک‌هایی با اندازه‌ای مطابق با شخص مصرف‌کننده شامل: بزرگسال، نوجوان، نوزادان و دونفره را تولید می‌کند.

همچنین انواع تشک‌هایی مانند: تشک طبی، فنری، مموری فوم، ارتوپدیک و طبی فنری را می‌توانید در هر سایزی که طراحی و تولید شده است از سایت تشک رویال اصل خریداری کنید. برای خرید انواع تشک‌های موجود فقط کافیست وارد درگاه اینترنتی رویال اصل شوید و تشک موردنظر خود را خریداری کنید.

خرید انواع سایزهای مختلف تشک

کلام آخر

گوناگونی در ابعاد انواع تشک یکی از مسائلی است که افراد در هنگام خرید تشک با آن مواجه می‌شوند. فضای اتاق، شریک شدن تشک با شخصی دیگر یا استفاده یک‌نفره از آن، ترجیحات شخصی، شخص مصرف‌کننده و نوع تشک موردنظر ازجمله معیارهایی است که سایز انواع تشک را تحت‌تأثیر قرار می‌دهد و منجر به تولید تشک‌هایی در اندازه‌های مختلف شده است. این در حالی است که اغلب تشک‌هایی که در بازار عرضه می‌شود در اندازه‌های مناسب برای تختخواب‌های استاندارد تولید می‌شود.

شماره تماس خرید تشک

سؤالات متداول

  • سایز استاندارد یک تشک به چه اندازه است؟

تشک‌ها در ابعاد مختلفی تولید می‌شوند و اکثر ابعاد انواع تشک موجود در بازار از اندازه‌های استانداردی ساخته شده‌اند. بر اساس نوعی که انتخاب می‌شود یعنی یک‌نفره، نوجوان، دونفره و ... این اندازه‌ها متفاوت هستند.

  • ارتفاع مناسب یک تشک تا چه حدی باید باشد؟

به طور معمول ارتفاع تشک‌های استانداردی که در بازار عرضه می‌شود حدود 25 سانتی‌متر است. این در حالی است که از ارتفاع تختخواب نباید غافل شد. بدین ترتیب ارتفاع مناسب تشک برای تخت باید به‌گونه‌ای باشد که از سطح تخت بالاتر قرار گیرد.

  • سایز انواع تشک بر چه اساسی متفاوت خواهد بود؟

 سایز انواع تشک را به‌گونه‌ای در نظر می‌گیرند که برای تمامی افراد با هر شرایط و وزنی که داشته باشند مناسب باشد. چگونگی نوع استفاده، ارتفاع و نوع تشک ازجمله عواملی هستند که منجر به تفاوت در ابعاد انواع تشک شده است.

 

خرید انواع تشک از تولیدی تشک رویال
تشک رویال
تشک طبی
تشک فنری
تشک منفصل( پاکتی)
تشک متصل
تشک یک نفره
تشک دو نفره

شماره تماس خرید تشک

 

لیست قیمت:

مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل ماسا 90×200فنری20 cm1,074,700
تشک رویال مدل ماسا120×200فنری20 cm1,375,000
تشک رویال مدل ماسا160×200فنری20 cm1,870,000
تشک رویال مدل ماسا180×200فنری20 cm2,149,400
تشک رویال مدل ماسا80×180 نوجوانفنری20 cm1,034,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل آرامش90×200فنری21 cm1,375,000
تشک رویال مدل آرامش120×200فنری21 cm1,870,000
تشک رویال مدل آرامش160×200فنری21 cm2,530,000
تشک رویال مدل آرامش180×200فنری21 cm2,750,000
تشک رویال مدل آرامش80×180  نوجوانفنری21 cm1,320,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل آسایش-درجه 290×200فنری23 cm1,430,000
تشک رویال مدل آسایش-درجه 2120×200فنری23 cm1,892,000
تشک رویال مدل آسایش-درجه 2160×200فنری23 cm2,508,000
تشک رویال مدل آسایش-درجه 2180×200فنری23 cm2,860,000
تشک رویال مدل آسایش-درجه 280×180  نوجوانفنری23 cm1,364,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 190×200فنری24 cm1,622,500
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 1120×200فنری24 cm2,200,000
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 1160×200فنری24 cm2,915,000
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 1180×200فنری24 cm3,245,000
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 180×180  نوجوانفنری24 cm1,540,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل رز-درجه 290×200فنری27 cm1,760,000
تشک رویال مدل رز-درجه 2120×200فنری27 cm2,574,000
تشک رویال مدل رز-درجه 2160×200فنری27 cm3,190,000
تشک رویال مدل رز-درجه 2180×200فنری27 cm3,520,000
تشک رویال مدل رز-درجه 280×180  نوجوانفنری27 cm1,628,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 190×200طبی28 cm1,969,000
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 1120×200طبی28 cm2,794,000
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 1160×200طبی28 cm3,630,000
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 1180×200طبی28 cm3,938,000
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 180×180 نوجوانطبی28 cm1,870,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک90×200طبی29 cm2,147,200
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک120×200طبی29 cm2,997,500
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک160×200طبی29 cm3,987,500
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک180×200طبی29 cm4,290,000
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک80×180 نوجوانطبی29 cm2,029,500
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 190×200طبی27 cm2,750,000
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 1120×200طبی27 cm4,004,000
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 1160×200طبی27 cm5,262,400
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 1180×200طبی27 cm5,500,000
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 180×180 نوجوانطبی27 cm3,718,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل فلورا- درجه 190×200طبی28 cm3,505,700
تشک رویال مدل فلورا- درجه 1120×200طبی28 cm5,060,000
تشک رویال مدل فلورا- درجه 1160×200طبی28 cm6,600,000
تشک رویال مدل فلورا- درجه 1180×200طبی28 cm7,007,000
تشک رویال مدل فلورا- درجه 180×180 نوجوانطبی28 cm3,300,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 190×200طبی30 cm4,576,000
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 1120×200طبی30 cm6,930,000
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 1160×200طبی30 cm8,580,000
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 1180×200طبی30 cm9,152,000
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 180×180 نوجوانطبی30 cm4,290,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 190×200طبی34 cm5,812,400
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 1120×200طبی34 cm8,800,000
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 1160×200طبی34 cm10,923,000
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 1180×200طبی34 cm11,616,000
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 180×180 نوجوانطبی34 cm5,461,500
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ90×200فنری منفصل (پاکتی)31 cm5,698,000
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ120×200فنری منفصل (پاکتی)31 cm8,250,000
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ160×200فنری منفصل (پاکتی)31 cm10,582,000
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ180×200فنری منفصل (پاکتی)31 cm11,396,000
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ80×180 نوجوانفنری منفصل (پاکتی)31 cm5,291,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک90×200فنری منفصل (پاکتی)36 cm7,403,000
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک120×200فنری منفصل (پاکتی)36 cm10,043,000
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک160×200فنری منفصل (پاکتی)36 cm12,980,000
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک180×200فنری منفصل (پاکتی)36 cm14,806,000
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک80×180 نوجوانفنری منفصل (پاکتی)36 cm6,490,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 190×200طبی فوم16 cm1,364,000
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 1120×200طبی فوم16 cm1,848,000
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 1160×200طبی فوم16 cm2,607,000
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 1180×200طبی فوم16 cm2,728,000
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 180×180 نوجوانطبی فوم16 cm1,309,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 290×200طبی فوم18 cm1,760,000
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 2120×200طبی فوم18 cm2,310,000
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 2160×200طبی فوم18 cm3,300,000
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 2180×200طبی فوم18 cm3,520,000
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 280×180 نوجوانطبی فوم18 cm1,650,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت90×200طبی فوم20 cm2,376,000
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت120×200طبی فوم20 cm3,135,000
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت160×200طبی فوم20 cm4,202,000
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت180×200طبی فوم20 cm4,752,000
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت80×180 نوجوانطبی فوم20 cm2,101,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا90×200طبی فوم21 cm3,300,000
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا120×200طبی فوم21 cm4,642,000
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا160×200طبی فوم21 cm5,962,000
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا180×200طبی فوم21 cm6,600,000
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا80×180 نوجوانطبی فوم21 cm5,365,800
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک90×200طبی فوم30 cm4,642,000
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک120×200طبی فوم30 cm6,206,200
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک160×200طبی فوم30 cm8,327,000
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک180×200طبی فوم30 cm9,284,000
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک80×180 نوجوانطبی فوم30 cm4,152,500
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن90×200طبی ارتوپدیک22 cm6,358,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن120×200طبی ارتوپدیک22 cm8,580,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن160×200طبی ارتوپدیک22 cm11,330,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن180×200طبی ارتوپدیک22 cm12,540,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن80×180 نوجوانطبی ارتوپدیک22 cm5,687,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس90×200طبی ارتوپدیک26 cm7,370,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس120×200طبی ارتوپدیک26 cm9,900,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس160×200طبی ارتوپدیک26 cm12,760,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس180×200طبی ارتوپدیک26 cm14,740,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس80×180 نوجوانطبی ارتوپدیک26 cm6,380,000

سایر مقالات پیشنهادی:

معرفی انواع تشک تختخواب – بررسی 10 مدل تشک تخت خواب
معرفی انواع تشک خوشخواب – 10 مدل تشک خوشخواب
راهنمای خرید تشک رویال و 10 نکته ای که هنگام خرید تشک رویال باید بدانید

 

دیدگاهی در مورد “بررسی سایز انواع تشک – 10 سایز مختلف تشک ها که باید بدانید

  1. لیلی گفت:

    امکان داره یه نوع تشک مناسب برای فردی که به تازگی دیسک کمر عمل کرده معرفی کنید

  2. رضا گفت:

    امکان مراجعه ی حضوری برای مطمئن شدن از سایز های تشک وجود داره؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *