نکات آموزشی

سفت کردن تشک نرم- 3 روش تعمیر و اصلاح تشک نرم به تشک سفت

سفت کردن تشک نرم

چگونه تشک نرم خود را سفت‌تر کنیم؟

سفت کردن تشک نرم یا تعمیر این کالای خواب در خانه امکان‌پذیر است؛ زیرا برخی از افراد با تشک‌های نرم نمی‌توانند خواب آرامی را تجربه کنند. البته انتخاب تشک‌های بسیار نرم برای هیچ کس خوشایند نبوده و بدون شک خواب راحتی با آن نخواهند داشت.

در صورت گودن شدن تشک یا خرابی آن، افراد دچار بی‌خوابی شده و در نتیجه در طول روز، حس خستگی با آن‌ها همراه خواهد بود. طی این مقاله به بیان مطالبی در رابطه با سفت کردن تشک نرم و مباحث مرتبط با آن خواهیم پرداخت. در صورت تمایل به تعمیر تشک برن و سفت کردن آن به اندازه دلخواه با ما همراه باشید.

چگونه تشک نرم خود را سفت‌تر کنیم؟

سفت کردن تشک نرم

شماره تماس تولیدی تشک رویال

محصولات تشک رویال:

تشک رویال
تشک طبی
تشک فنری

 

تشک رویال مدل پرستیژ کلاسیک نوجوان

7,135,000 تومان
تشک رویال مدل پرستیژ کلاسیک نوجوان آیا قصد خرید تشک رویال مدل پرستیژ کلاسیک نوجوان را دارید؟ تشک مناسب در

تشک رویال مدل مدیکال لایت یک نفره

2,610,000 تومان3,445,000 تومان
تشک رویال مدل مدیکال لایت یک نفره تشک مدیکال لایک از چه متریالی ساخته شده است؟ آشنایی با جنس تشک

تشک رویال مدل مدیکال دو نفره

2,865,000 تومان3,870,000 تومان
  خرید انواع تشک از تشک رویال تشک رویال تشک طبی تشک فنری تشک منفصل( پاکتی) تشک متصل تشک یک

تشک طبی فنری رویال مدل کلاسیک دو نفره

3,990,000 تومان4,330,000 تومان
طراحی تشک طبی فنری رویال مدل کلاسیک دو نفره چگونه است؟ تشک طبی فنری رویال مدل کلاسیک دو نفره یکی

اصلی‌ترین روش‌های سفت کردن تشک نرم

بسیاری از افراد به ویژه اشخاصی که وزن سنگینی دارند، نمی‌توانند روی تشک‌های نرم خواب راحتی را تجربه کنند. در نهایت این عزیزان باید به دنبال روش‌های سفت کردن تشک‌های نرم خود باشند. البته برخی دیگر هنگام خرید این محصول، هرگز تشک ‌ایده‌آل خود را پیدا نخواهند کرد.

بدون تردید این افراد با استفاده از روش‌های سفت کردن تشک‌های نرم به اندازه دلخواه خود می‌توانند خواب آرامی داشته باشند. البته این روش‌ها بسیار ارزان قیمت بوده و نیاز به صرف هزینه بسیار ندارند؛ اما اصلی‌ترین روش‌های سفت کردن تشک نرم شامل موارد زیر خواهند بود.

شماره تماس تولیدی تشک رویال

سطح صاف و سفت کردن تشک نرم

یکی از اصلی‌ترین راهکار‌های سفت کردن تشک نرم، تعویض پایه و تخت است. البته در صورتی که تختخواب قدیمی به ویژه از مدل فنری است، بدون شک دیگر مانند روز اول سفت و محکم نخواهد بود؛ چاره‌ای کار خرید یک تختخواب جدید و قرار دادن تشک روی آن است.

همچنین در صورتی تختخواب از مدل باکسی است، حتماً به شکل مرتب و منظم بررسی شود تا هنگام خراب شدن، برای تعمیر اقدام کنند. هنگام انتخاب تشک فوم دار، استفاده از تختخواب‌های باکسی ممنوع است؛ زیرا تولید‌کنندگان این مدل تشک بیان دارند که سطخ تختخواب این مدل تشک باید محکم و سفت باشد.

اصلی‌ترین روش‌های سفت کردن تشک نرم

سفت کردن تشک نرم

تاپر تشک

امروزه تولید‌کنندگان محصولات خواب، پد سفت‌کننده تشک را برای سفت کردن تشک نرم طراحی و تولید کرده‌اند. بدون تردید استفاده از تاپر تشک یکی از مؤثر‌ترین راه‌های سفت کردن تشک های نرم خواهد بود. البته این محافظ‌ها مناسب برای تشک‌های لاتکس، پلی اورتان و مموری فوم است.

همچنین افراد در زمان خرید پد سفت‌کننده تشک باید به ضخامت آن توجه بسیار کنند. مطمئناً با انتخاب این روش در بین راهکار‌های سفت کردن تشک نرم، حتماً ضخامت بالای ۲ اینچ باشند.

شماره تماس تولیدی تشک رویال

خاموش کردن بخاری یا کم کردن شوفاژ

در صورتی تشک انتخابی افراد از جنس فوم و در اتاقی با دمای زیاد قرار بگیرد، بدون شک نرم خواهد شد. راهکار مناسب جهت سفت کردن تشک با جنسی از فوم، خنک کردن اتاق خواهد بود؛ زیرا موجب نرم شدن تراکم این مدل تشک شده و در نتیحه خواب آرام را از افراد سلب خواهد کرد.

البته افراد هنگام استفاده کردن از این روش سفت کردن تشک فوم نرم، حتماً چند ساعت قبل ورود به تختخواب دست به کار شوند؛ زیرا اینگونه تشک زمان کافی، جهت خنک شدن خواهد داشت.

خاموش کردن بخاری یا کم کردن شوفاژ

سفت کردن تشک نرم

مزیت استفاده از سفت کردن تشک نرم

بسیاری متخصصان انتخاب تشک‌های سفت را مناسب‌ترین نوع کالای خواب، معرفی کرده‌اند؛ بنابراین افراد با استفاده از روش‌های سفت کردن تشک نرم یا انتخاب یک محصول سفت می‌توانند از خواب راحتی را تجربه کنند.

از مزیت‌های استفاده از این مدل کالای خواب یا روش‌های سفت کردن تشک‌های نرم می‌تواند به موارد زیر اشاره کرد.

شماره تماس تولیدی تشک رویال

توزیع وزن

در صورت استفاده از تشک‌های نرم، وزن به طور کامل روی تشک توزیع نخواهد شد؛ بنابراین حتماً از روش‌های سفت کردن تشک نرم بهره ببرند تا وزن بدن آن‌ها به طور دقیق و به اندازه روی این کالای خواب پخش شود.

بدون تردید انتخاب تشک‌های سفت یا به کار‌گیری روش‌های سفت کردن تشک نرم، محافظت‌های خوبی از عضلات شکل گرفته و خواب راحتی را افراد، تجربه خواهند کرد.

توزیع وزن

سفت کردن تشک نرم

راحتی عالی

بدون تردید افرادی که دارای مشکلاتی مانند کمر درد یا گردن درد هستند، با خوابیدن روی تشک‌های سفت خواب راحتی را تجربه خواهند کرد؛ بنابراین راحتی فوق‌العاده را باید، از اصلی‌ترین مزیت استفاده از روش‌های سفت کردن تشک یا کالای خوابی با این ویژگی معرفی کرد.

کیفیت بالا استراحت

افراد امکان خواب راحت و استراحت با کیفیت روی تشک‌های نرم، نخواهند داشت؛ بنابراین این افراد با سفت کردن تشک نرم یا تعمیر تشک نرم از آسیب‌های ناشی این مدل کالای خواب دوری کنند.

پشتیبانی از ستون فقرات

مطمئناً در صورت ضربه وارد شدن به ستون فقرات در طول شب، امکان فعالیت هنگام روز از افراد سلب خواهد شد؛ بنابراین با تعمیر تشک نرم و استفاده از روش‌های سفت کردن آن، از ستون فقرات پشتیبانی لازم را انجام خواهند داد.

شماره تماس تولیدی تشک رویال

سلامتی جسم

تشک سفت با ایجاد خواب راحت و عمیق باعث فعال شدن هورمون رشد خواهد شد. همچنین سطح انسولین خون کاهش داده و منجر به بازسازی سلول‌های پوست خواهد شد. دقیقاً به دلیل این مزیت‌های منحصر به فرد است که پزشکان، توصیه به استفاده از آن کرده‌اند.

روش تعمیر تشک خوشخواب در منزل

در دنیای امروز به دلیل نوسانات ارز و ثبات نداشتن قیمت‌ها، خرید تشک جدید نیاز‌مند صرف هزینه بسیاری خواهد بود؛ بنابراین بسیاری از افراد به دنبال تعمیر تشک بوده و بدون تردید انجام این کار در خانه باعث صرفه‌جویی در هزینه‌ها خواهد شد.

البته تعمیر تشک برن یا بست در خانه، نیازمند تخصص یا مهارت در کنار تجربه است. همچنین انجام تعمیرات تشک، باعث خواهد شد که این کالای خواب دقیقاً به گونه‌ای تغییر کند که مورد تأیید افراد قرار بگیرد. در نتیجه این تعمیرات دقیق، استراحت و خواب خوش نصیب آن‌ها خواهد شد.

از جمله روش تعمیر تشک خوشخواب در منزل، ایجاد تغییرات در سایز محصول خواهد بود. به طور مثال، تشک‌های کودک را می‌توان به تشک نوجوان یا بزرگسال تبدیل کرد. البته نکته قابل توجه در این زمان، استفاده از ابزار‌های مخصوص و تجهیزات ویژه‌ای است که در اختیار تعمیران کاران ماهر تشک قرار دارد.

همچنین گاهی میزان خرابی یا گود شدن تشک، به اندازه‌ای زیاد است که هزینه تعمیر آن بیشتر از خرید مجدد این محصول خواهد بود؛ بنابراین عقل سلیم حکم خواهد کرد که افراد، برای خرید تشک جدید اقدام کنند.

روش تعمیر تشک خوشخواب در منزل

سفت کردن تشک نرم

چرایی تعمیر تشک

ایجاد تغییرات یا خرابی در بخش کف تشک یا سایر اجزا آن، یک امر کاملاً طبیعی است که پس از گذشت زمان، در این بخش جدانشدنی از سرویس خواب شکل خواهد گرفت. به طور مثال، تشک‌های فنری خاصیت ارتجاعی خود را از دست داده و در نتیجه روی سطح تشک، ناهمواری‌های به وجود خواهد آمد.

بدون تردید با وجود این ناهمواری‌های یا فرورفتگی‌ها، خواب راحت و آرام روی آن‌ها غیر ممکن خواهد شد. در نهایت افراد باید به دنیال تعمیر تشک فنری باشند. البته در صورتی که ساختار تشک دارای مواد با کیفیت باشد؛ مطمئناً خیلی دیر نیازمند تعمیر خواهد شد.

محصولات تشک رویال:

تشک منفصل( پاکتی)
تشک متصل
تشک یک نفره
تشک دو نفره

 

بدون تردید استفاده از تشک‌های خراب می‌تواند بر کیفیت خواب تأثیر منفی بگذارد. همچنین با ایجاد مشکلاتی در بدن افراد استفاده‌کننده از آن‌ها، خواهند شد که اصلی‌ترین این مشکلات شامل موارد زیر می‌شوند.

شماره تماس تولیدی تشک رویال

ایجاد فشار و درد زیاد

وجود ناهمواری یا فرورفتگی روی سطح تشک باعث ایجاد درد‌های در بدن از جمله گردن یا کمر خواهد شد. زیرا در این زمان تشک به خوبی از بدن حمایت یا پشتیبانی لازم را انجام نداده و در نهایت نیاز‌مند تعمیر خواهد بود.

سر و صدا تشک

خرابی تشک خود را با پارگی یا ساییدگی و شکستن فنر‌ها به ویژه در تشک‌های فنری نشان خواهد داد. در نتیجه افراد در زمان خواب روی تشک‌های خراب و نیاز‌مند تعمیر با مشکل سر و صدا مواجه خواهند شد. این سر و صدای تشک خواب آرام، آرامش روح و جسم را از آن سلب خواهد کرد.

محیط خواب گرم

تشک با کیفیت و سالم، محصولی است که امکان جریان گردش هوا در آن وجود داشته باشد؛ بنابراین در تشک‌های خراب، هوا جریان نداشته و در نتیجه فرد در هنگام خواب، گرما بیش از اندازه را تجربه خواهد کرد.

محیط خواب گرم

سفت کردن تشک نرم

تأثیر منفی روی رابطه جنسی

بدون تردید در صورتی که زوج‌ها از تشک‌های خراب با وجود سطح ناهموار استفاده کنند. امکان برقراری یک رابطه جنسی خوشایند را نخواهند داشت؛ بنابراین آن‌ها برای اینکه از رابطه جنسی لذت ببرند باید به فکر تعمیر آن تشک باشند.

شماره تماس تولیدی تشک رویال

 

برای خرید تشک‌های سفت به کجا مراجعه کنیم؟

امروزه استفاده از اینترنت و فضای مجازی، برای همگان به راحتی امکان‌پذیر است. در نتیجه بسیاری از افراد برای خرید انواع محصولات سرویس خواب به ویژه تشک، به فروشگاه‌های اینترنتی مراجعه خواهند کرد. بدون تردید سایت تشک رویال جهت خرید انواع تشک رویال، ‌ایده‌آل‌ترین گزینه برای این روش خرید خواهد بود.

شما با مراجعه به این فروشگاه اینترنتی می‌توانید انواع تشک فنری، انواع تشک طبی، انواع تشک دو نفره و انواع تشک مسافرتی را خرید کنید. همچنین امکان خرید تشک پاکتی، خرید تشک متصل و بهترین تشک یک نفره را نیز، از این سایت معتبر دارید.

البته با خرید پد سفت‌کننده تشک، می‌توانید از آن برای سفت کردن تشک نرم خود استفاده کنید.

برای خرید تشک‌های سفت به کجا مراجعه کنیم؟

سفت کردن تشک نرم

سخن پایانی

پزشکان بر استفاده از تشک‌های سفت تأکید دارند. آن‌ها برای این توصیه خود دلایل بی‌شماری از جمله راحتی و پشتیبانی از ستون فقرات را بیان خواهند کرد؛ بنابراین استفاده از تشک‌های نرم ممنوع بوده و افراد باید به دنبال روش‌های جهت سفت کردن تشک نرم خود باشند.

از جمله روش‌های سفت کردن این کالای خواب، استفاده از تاپر تشک خواهد بود. همچنین خنک کردن دمای اتاق خواب با کم کردن شعله بخاری یا شوفاژ می‌توانند تشک‌های نرم به ویژه از جنس فوم را سفت کنند.

شماره تماس تولیدی تشک رویال

لیست قیمت:

مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل ماسا 90×200فنری20 cm1,074,700
تشک رویال مدل ماسا120×200فنری20 cm1,375,000
تشک رویال مدل ماسا160×200فنری20 cm1,870,000
تشک رویال مدل ماسا180×200فنری20 cm2,149,400
تشک رویال مدل ماسا80×180 نوجوانفنری20 cm1,034,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل آرامش90×200فنری21 cm1,375,000
تشک رویال مدل آرامش120×200فنری21 cm1,870,000
تشک رویال مدل آرامش160×200فنری21 cm2,530,000
تشک رویال مدل آرامش180×200فنری21 cm2,750,000
تشک رویال مدل آرامش80×180  نوجوانفنری21 cm1,320,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل آسایش-درجه 290×200فنری23 cm1,430,000
تشک رویال مدل آسایش-درجه 2120×200فنری23 cm1,892,000
تشک رویال مدل آسایش-درجه 2160×200فنری23 cm2,508,000
تشک رویال مدل آسایش-درجه 2180×200فنری23 cm2,860,000
تشک رویال مدل آسایش-درجه 280×180  نوجوانفنری23 cm1,364,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 190×200فنری24 cm1,622,500
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 1120×200فنری24 cm2,200,000
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 1160×200فنری24 cm2,915,000
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 1180×200فنری24 cm3,245,000
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 180×180  نوجوانفنری24 cm1,540,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل رز-درجه 290×200فنری27 cm1,760,000
تشک رویال مدل رز-درجه 2120×200فنری27 cm2,574,000
تشک رویال مدل رز-درجه 2160×200فنری27 cm3,190,000
تشک رویال مدل رز-درجه 2180×200فنری27 cm3,520,000
تشک رویال مدل رز-درجه 280×180  نوجوانفنری27 cm1,628,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 190×200طبی28 cm1,969,000
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 1120×200طبی28 cm2,794,000
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 1160×200طبی28 cm3,630,000
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 1180×200طبی28 cm3,938,000
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 180×180 نوجوانطبی28 cm1,870,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک90×200طبی29 cm2,147,200
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک120×200طبی29 cm2,997,500
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک160×200طبی29 cm3,987,500
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک180×200طبی29 cm4,290,000
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک80×180 نوجوانطبی29 cm2,029,500
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 190×200طبی27 cm2,750,000
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 1120×200طبی27 cm4,004,000
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 1160×200طبی27 cm5,262,400
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 1180×200طبی27 cm5,500,000
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 180×180 نوجوانطبی27 cm3,718,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل فلورا- درجه 190×200طبی28 cm3,505,700
تشک رویال مدل فلورا- درجه 1120×200طبی28 cm5,060,000
تشک رویال مدل فلورا- درجه 1160×200طبی28 cm6,600,000
تشک رویال مدل فلورا- درجه 1180×200طبی28 cm7,007,000
تشک رویال مدل فلورا- درجه 180×180 نوجوانطبی28 cm3,300,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 190×200طبی30 cm4,576,000
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 1120×200طبی30 cm6,930,000
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 1160×200طبی30 cm8,580,000
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 1180×200طبی30 cm9,152,000
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 180×180 نوجوانطبی30 cm4,290,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 190×200طبی34 cm5,812,400
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 1120×200طبی34 cm8,800,000
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 1160×200طبی34 cm10,923,000
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 1180×200طبی34 cm11,616,000
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 180×180 نوجوانطبی34 cm5,461,500
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ90×200فنری منفصل (پاکتی)31 cm5,698,000
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ120×200فنری منفصل (پاکتی)31 cm8,250,000
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ160×200فنری منفصل (پاکتی)31 cm10,582,000
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ180×200فنری منفصل (پاکتی)31 cm11,396,000
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ80×180 نوجوانفنری منفصل (پاکتی)31 cm5,291,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک90×200فنری منفصل (پاکتی)36 cm7,403,000
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک120×200فنری منفصل (پاکتی)36 cm10,043,000
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک160×200فنری منفصل (پاکتی)36 cm12,980,000
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک180×200فنری منفصل (پاکتی)36 cm14,806,000
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک80×180 نوجوانفنری منفصل (پاکتی)36 cm6,490,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 190×200طبی فوم16 cm1,364,000
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 1120×200طبی فوم16 cm1,848,000
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 1160×200طبی فوم16 cm2,607,000
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 1180×200طبی فوم16 cm2,728,000
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 180×180 نوجوانطبی فوم16 cm1,309,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 290×200طبی فوم18 cm1,760,000
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 2120×200طبی فوم18 cm2,310,000
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 2160×200طبی فوم18 cm3,300,000
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 2180×200طبی فوم18 cm3,520,000
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 280×180 نوجوانطبی فوم18 cm1,650,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت90×200طبی فوم20 cm2,376,000
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت120×200طبی فوم20 cm3,135,000
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت160×200طبی فوم20 cm4,202,000
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت180×200طبی فوم20 cm4,752,000
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت80×180 نوجوانطبی فوم20 cm2,101,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا90×200طبی فوم21 cm3,300,000
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا120×200طبی فوم21 cm4,642,000
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا160×200طبی فوم21 cm5,962,000
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا180×200طبی فوم21 cm6,600,000
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا80×180 نوجوانطبی فوم21 cm5,365,800
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک90×200طبی فوم30 cm4,642,000
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک120×200طبی فوم30 cm6,206,200
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک160×200طبی فوم30 cm8,327,000
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک180×200طبی فوم30 cm9,284,000
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک80×180 نوجوانطبی فوم30 cm4,152,500
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن90×200طبی ارتوپدیک22 cm6,358,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن120×200طبی ارتوپدیک22 cm8,580,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن160×200طبی ارتوپدیک22 cm11,330,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن180×200طبی ارتوپدیک22 cm12,540,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن80×180 نوجوانطبی ارتوپدیک22 cm5,687,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس90×200طبی ارتوپدیک26 cm7,370,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس120×200طبی ارتوپدیک26 cm9,900,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس160×200طبی ارتوپدیک26 cm12,760,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس180×200طبی ارتوپدیک26 cm14,740,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس80×180 نوجوانطبی ارتوپدیک26 cm6,380,000

سایر مقالات:

5 دلیل تعویض تشک - روش مناسب تعویض تشک های خواب
روانشناسی خواب خانم ها و آقایان { 0 تا 100 نکات جذاب در مورد خواب }
ویژگی تشک بیمارستانی - 3 مدل تشک بیمارستانی درجه یک | تشک رویال

شماره تماس تولیدی تشک رویال

دیدگاهی در مورد “سفت کردن تشک نرم- 3 روش تعمیر و اصلاح تشک نرم به تشک سفت

  1. سهراب گفت:

    سفت کردن تشک عوارضی برای بدن نداره؟

  2. زهره گفت:

    سلام من با نرمی بیش از حد تشکم خیلی مشکل داشتم مقاله شما راهنماییم کرد ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *