راهنمای خرید

قیمت تشک طبی رویال و معرفی انواع تشک طبی رویال + لیست قیمت 1402

تشک طبی رویال

شماره تماس تولیدی تشک رویال

اگر به دنبال یک تشک طبی باکیفیت هستید، تشک‌های طبی رویال از بهترین گزینه‌های موجود در بازار هستند. قیمت تشک طبی رویال بسیار مناسب است؛ بنابراین می‌توانید مطمئن باشید که از یک تشک باکیفیت و درعین‌حال مقرون‌به‌صرفه استفاده می‌کنید.

به‌احتمال زیاد نام برند رویال را در بین بهترین برندهای تشک شنیده‌اید. تخصص شرکت رویال، تولید انواع تشک با کیفیت بالا است. یکی از انواع تشک‌های این شرکت که از محبوبیت زیادی برخوردار هستند، تشک طبی آن است. قبل از خرید باید انواع تشک طبی رویال را به‌خوبی بشناسید.

هرکسی در هنگام خواب نیازهایی دارد که باید در انتخاب تشک به آن‌ها توجه کند. بسیاری از افراد از دردهای عضلانی رنج می‌برند؛ این دردها گاهی در هنگام خواب بیشتر احساس می‌شوند. پس لازم است تا از یک تشک استاندارد و باکیفیت استفاده کنید. تشک طبی برای این افراد بسیار مناسب است.

محصولات تشک رویال:

تشک رویال
تشک طبی
تشک فنری

 

با ما همراه باشید تا با انواع تشک طبی رویال و قیمت آن‌ها آشنا شوید.

شماره تماس تولیدی تشک رویال

تشک رویال مدل سوپر کلاسیک یک نفره

2,360,000 تومان3,295,000 تومان
تشک رویال مدل سوپر کلاسیک یک نفره آیا می‌دانستید که جنس تشک رویال مدل سوپر کلاسیک یک نفره طوری طراحی

تشک طبی فنری رویال مدل کلاسیک دو نفره

3,990,000 تومان4,330,000 تومان
طراحی تشک طبی فنری رویال مدل کلاسیک دو نفره چگونه است؟ تشک طبی فنری رویال مدل کلاسیک دو نفره یکی

تشک رویال طبی فنری مدل کلاسیک نوجوان

2,050,000 تومان
تشک رویال طبی فنری مدل کلاسیک نوجوان چگونه باید به اصل بودن جنس تشک رویال طبی فنری مدل کلاسیک نوجوان

تشک رویال مدل لوتوس یک‌ نفره

5,030,000 تومان7,620,000 تومان
تشک رویال مدل لوتوس یک‌ نفره چه ساختاری دارد؟ تشک مدل لوتوس برند رویال از تشک‌های طبی فنری باکیفیتی است

یک تشک طبی باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟

خواب راحت لازمه شروع یک روز پرانرژی است. داشتن خواب راحت بدون یک تشک استاندارد ممکن نیست. تشک‌های طبی علاوه بر اینکه بسیار راحت هستند، دردهای عضلانی شما را هم کاهش می‌دهند. پس برای کسانی که مشکلات مفصلی دارند هم بسیار مناسب هستند.

یک تشک طبی باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟

همچنین ممکن است شما از آن دسته افرادی باشید که در محل کارتان خستگی مفرط را تجربه می‌کنید. گاهی خستگی زیاد هم باعث می‌شود تا شما به دردهای مفصلی دچار شوید. تشک طبی می‌تواند فرشته نجات شما باشد و از بروز دردهای عضلانی در قسمت‌های مختلف بدن پیشگیری کند.

انواع تشک طبی رویال ویژگی‌های مشترکی دارند که باعث می‌شود تا برای افراد مبتلا به دردهای نواحی مختلف مناسب باشند. این تشک‌ها بهترین شرایط را برای استراحت شما فراهم می‌کنند؛ حتی اگر زمان زیادی را در رختخواب خود سپری کنید. به همین دلیل باید تشک طبی شما ویژگی‌های خاصی داشته باشد.

یک تشک طبی باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟

قیمت تشک طبی رویال

برای اینکه بتوانید بهترین تشک طبی رویال را انتخاب کنید باید با خصوصیات انواع آن آشنا باشید. به‌طورکلی این تشک‌ها ساختار بادوام و استانداردی دارند؛ همچنین با آناتومی بدن شما سازگار هستند. مناسب‌بودن قیمت تشک طبی رویال یکی دیگر از دلایل محبوبیت آن به شمار می‌رود.

اکنون زمان آن است تا با ویژگی‌های انواع تشک طبی رویال آشنا شوید. فقط توجه داشته باشد که این ویژگی‌ها کلی هستند و برای انتخاب نوع بخصوص این تشک‌ها باید بررسی دقیق‌تری انجام دهید. البته جای نگرانی نیست؛ چون در مطالب بعدی به این موضوع می‌پردازیم. مهم‌ترین ویژگی‌های تشک‌های طبی شامل موارد زیر می‌شوند:

  • پشتیبانی از بدن

تشک طبی باید تاحدامکان متناسب با بدن بیمار باشد. این ساختار، میزان قابل‌توجهی از فشار را ازروی نواحی خاص بدن مانند ستون فقرات و شانه‌ها برمی‌دارد. تناسب کامل انواع تشک طبی رویال با بدن، از تنش و بیماری‌های عضلانی بیشتر پیشگیری می‌کند. به همین دلیل است که باید به مواد اولیه تشک توجه کافی داشته باشید.

امروزه، فناوری‌های جدیدی در صنعت تشک وجود دارند که امکان استراحت بیشتر و بهتر را فراهم کرده‌اند. این فناوری‌ها با ویژگی‌های بدن انسان منطبق هستند. به‌این‌علت قیمت تشک طبی رویال نسبت به انواع دیگر آن بالاتر است.

  • خنک بودن تشک

خنکی تشک برای بسیاری از افراد بخصوص کسانی که مجبور هستند که بیشتر در رختخواب بمانند، مهم است. یک تشک طبی استاندارد باید این ویژگی را به طور کامل پوشش بدهد. پس برای اینکه بهترین تشک طبی رویال را خریداری کنید، به این نکته هم توجه کافی را داشته باشید.

شماره تماس تولیدی تشک رویال

  • مطابقت با آناتومی بدن انسان

درصورتی‌که تشک شما با ویژگی‌های بدن مطابقت نداشته باشد، می‌تواند به تشدید دردهای شما بینجامد. میزان سختی تشک در این مورد از اهمیت بسیاری برخوردار است؛ سختی تشک باید در حدی باشد که با آناتومی بدن شما کاملاً منطبق باشد. یکی از تشک‌هایی که این خصوصیت را دارد، تشک طبی فنری رویال است.

هرکسی در هنگام خواب به شرایط خاصی نیاز دارد. درد عضلانی افراد ممکن است با هم فرق کنند؛ بنابراین باید از یک تشک طبی متناسب با شرایط خود استفاده کنید. در بسیاری از موارد استفاده از یک تشک استاندارد و باکیفیت می‌تواند دردهای شما را کاهش بدهد. قیمت تشک طبی رویال مناسب است و کاملاً با بدن شما سازگار است.

یک تشک طبی باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟

قیمت تشک طبی رویال

با انواع تشک طبی رویال آشنا شوید

تشک‌های طبی در انواع مختلفی تولید می‌شوند؛ تفاوت اصلی آن‌ها در ساختار و مواد اولیه به‌کاررفته در ساخت آن‌ها است. هنگام انتخاب و خرید تشک طبی باید نیازهای خود را در نظر بگیرید. برای مثال اگر از درد ناحیه خاصی از بدن خود رنج می‌برید باید تشک متناسب با مشکلتان را خریداری کنید.

بهترین تشک طبی رویال برای همه افراد یکسان نیست؛ زیرا شرایط و سلایق مردم با هم فرق می‌کند. به‌عنوان‌مثال، تشک کسی که گودی کمر دارد با کسی که از درد شانه‌ها رنج می‌برد، متفاوت است. شرکت رویال در طراحی و تولید تشک‌های طبی خود به این نکته توجه ویژه‌ای دارد. در ادامه انواع تشک طبی رویال با ویژگی‌هایی که دارند، بررسی می‌شوند.

با انواع تشک طبی رویال آشنا شوید

آیا تشک طبی فنری رویال بر تسکین دردهای عضلانی تأثیر می‌گذارد؟

برای اینکه بتوانید بهتر تصمیم بگیرید، باید ویژگی‌های هر یک از انواع تشک طبی رویال را بشناسید. یکی از محبوب‌ترین تشک‌های این شرکت، تشک طبی فنری رویال است. این تشک ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارد و برای افراد مبتلا به دردهای عضلانی بسیار مناسب است.

در تولید این تشک از یک اسکلت فلزی با دو روکش از جنس نمد و فوم استفاده می‌شود. اضافه‌کردن این لایه‌ها باعث می‌شود تا فنر تشک به ستون فقرات، شانه‌ها و نواحی دیگر بدن آسیبی نزند؛ پارچه‌ای که به‌عنوان روکش تشک طبی فنری استفاده می‌شود از جنس لایکو و به‌صورت پنبه‌دوزی شده است.

آیا تشک طبی فنری رویال بر تسکین دردهای عضلانی تأثیر می‌گذارد؟

قیمت تشک طبی رویال

کاربردهای گوناگون تشک طبی فوم رویال

اگر از درد کمر رنج می‌برید، تشک طبی فوم رویال بهترین گزینه برای شما است. این تشک با ساختار منحصربه‌فردی که دارد باعث می‌شود تا درد کمر شما تسکین پیدا کند. این تشک همچنین برای کسانی که عمل جراحی دیسک کمر یا ستون فقرات انجام داده‌اند، کاربرد زیادی دارد.

قیمت تشک طبی رویال مناسب است؛ بنابراین می‌توانید با خیالی راحت این تشک را تهیه کنید. مزیت دیگر انواع تشک طبی رویال، داشتن گارانتی معتبر و طولانی‌مدت است؛ این ویژگی سبب شده تا رضایت مشتریان این برند جلب شود.

قیمت تشک طبی رویال

قیمت تشک طبی رویال

تشک طبی مموری فوم رویال چه ویژگی‌هایی دارد؟

این تشک از چندلایه ضخیم ساخته می‌شود که هرکدام از لایه‌ها جنس متفاوتی دارند؛ بنابراین خصوصیات یک تشک طبی استاندارد را دارد. این تشک مانند تشک طبی فنری رویال از کیفیت بالایی برخوردار است و گزینه مناسبی برای کسانی که برای سلامتی خود ارزش قائل هستند، به شمار می‌رود.

تشک طبی مموری فوم رویال چه ویژگی‌هایی دارد؟

ویژگی مموری فوم که در این تشک به کار برده شده است، باعث می‌شود تا شکل بدن را به خود بگیرد. همچنین بعد از بلند شدن از روی تشک متوجه می‌شوید که به حالت اولیه خود بازمی‌گردد. به‌خاطر همین مزایا است که نباید این تشک را هنگام انتخاب بهترین تشک طبی رویال فراموش کرد.

اکنون این سؤال مطرح می‌شود که این تشک برای چه کسانی کاربرد دارد؟ افرادی که از دردهای نواحی کمر، گردن و ستون فقرات رنج می‌برند، یکی از کاندیداهای استفاده از این نوع تشک هستند. گروه دیگر، کسانی هستند که در هنگام خواب زیاد جابه‌جا می‌شوند.

البته تمامی کسانی که می‌خواهند خوابی راحت داشته باشند، می‌توانند از این تشک استفاده کنند. مناسب‌بودن قیمت تشک طبی رویال سبب شده تا افراد زیادی بتوانند از انواع تشک طبی رویال استفاده کنند.

تشک طبی مموری فوم رویال چه ویژگی‌هایی دارد؟

تشک طبی هیبریدی رویال چه مزایایی دارد؟

هرچند که تشک طبی فنری رویال کیفیت و محبوبیت زیادی دارد؛ اما برخی از افراد به تشک‌های بدون فنر علاقه نشان می‌دهند. پس اگر شما هم از این دسته افراد هستید، تشک طبی هیبریدی رویال را امتحان کنید. در ساخت این تشک‌ها به‌جای فنر از لایه‌های مختلف فوم استفاده می‌کنند.

میزان سفتی این‌ها بسیار مناسب است؛ به همین دلیل کاملاً طبی و استاندارد هستند. مزیت دیگر این نوع تشک، گردش راحت هوا در آن است. این ویژگی به شما کمک می‌کند تا در طول شب خنک بمانید و خواب راحتی داشته باشید. پس دردهای خود را با این تشک طبی فراموش کنید.

تشک طبی هیبریدی رویال چه مزایایی دارد؟

تشک طبی لاتکس رویال چه تأثیری بر کاهش درد دارد؟

این تشک یکی از محصولات تشک طبی فنری رویال به شمار می‌رود. تشک طبی لاتکس رویال از نظر درجه سفتی در رده تشک‌های نسبتاً سفت قرار دارد. توجه داشته باشید که درجه سفتی این تشک از تشک طبی فنری بیشتر است؛ بنابراین در هنگام خرید بهترین تشک طبی رویال این تشک را هم در نظر داشته باشید.

تشک لاتکس در میان انواع تشک طبی رویال، از تشک‌های مدرن محسوب می‌شود. شاید در نگاه اول تصور کنید که این تشک‌ها بسیار گران هستند؛ اما توجه داشته باشید که این تشک‌ها از بهترین مواد ساخته می‌شوند و کیفیت بالایی دارند. قبل از خرید حتماً قیمت تشک طبی رویال را بررسی کنید و پس از مقایسه با سایر رقبا می‌توانید تصمیم درست را بگیرید.

تشک طبی لاتکس رویال چه تأثیری بر کاهش درد دارد؟

قیمت تشک طبی رویال چقدر است؟

قیمت تشک طبی رویال یکی از عوامل تأثیرگذار در انتخاب و خرید تشک است. انواع تشک طبی رویال با قیمت‌های متفاوتی به بازار عرضه می‌شوند؛ زیرا برای تولید هرکدام از مواد و تجهیزات مختلفی استفاده شده است. بهتر است قبل از خرید قیمت تشک طبی رویال را بدانید تا بتوانید بهتر تصمیم بگیرید.

اگر می‌خواهید که بهترین تشک طبی رویال را با قیمتی مناسب خریداری کنید، می‌توانید قیمت انواع تشک طبی رویال را با هم مقایسه کنید. هرکسی بر اساس نیازهایی که دارد می‌تواند تشک مناسب خود را انتخاب کند. تفاوت تشک‌ها در کاربرد و نحوه تولید آن‌ها است.

شماره تماس تولیدی تشک رویال

قیمت تشک طبی رویال به‌گونه‌ای تعیین می‌شود که رضایت مشتریان جلب شود. البته باید توجه داشته باشید که تعیین این قیمت‌ها با کیفیت تشک نسبت مستقیمی دارند؛ بنابراین تشک‌های طبی معمولاً از تشک‌های معمولی گران‌تر هستند.

قیمت تشک طبی رویال چقدر است؟

قیمت تشک طبی رویال

 

عوامل مؤثر بر قیمت تشک طبی رویال

تشک رویال یکی از برندهای معروف و مرغوب تشک در ایران است که با استفاده از مواد باکیفیت و تکنولوژی پیشرفته تولید می‌شود. تشک رویال دارای انواع مختلفی است که قیمت تشک طبی رویال بر اساس نوع فنر، جنس رویه، ضخامت، اندازه و سایر ویژگی‌ها متفاوت هستند.

جنس تشک

تشک‌های رویال با جنس‌های مختلفی مانند: فوم، لاستیک، مموری فوم، فنری و طبی فنری تولید می‌شوند. هر کدام از این جنس‌ها خصوصیات، مزایا و معایب خود را دارند و بر اساس نیاز و سلیقه شما می‌توانید یکی را انتخاب کنید.

 معمولاً جنس‌هایی که از مواد باکیفیت‌تر و پیشرفته‌تر ساخته شده‌اند قیمت بالاتری دارند. برای مثال، قیمت تشک طبی رویال دو نفره مموری فوم بیشتر از قیمت تشک طبی رویال یک ‌نفره است که کفی آن جنسی از لاستیک یا فنر عادی دارد.

ضخامت تشک

ضخامت تشک نیز بر قیمت آن تأثیر دارد. هرچه تشک شما ضخیم‌تر باشد، مواد بیشتری برای تولید آن مصرف شده است و در نتیجه قیمت آن هم بیشتر خواهد بود. به‌عنوان‌مثال قیمت تشک طبی رویال دو نفره به علت ضخامت زیادی که دارد از قیمت تشک طبی رویال تک‌ نفره بیشتر است.

 البته ضخامت تشک به‌تنهایی معیار خوبی برای انتخاب تشک نیست و باید باتوجه‌به جنس، سفتی و کیفیت تشک نیز تصمیم بگرید تا بتوانید انتخاب درست‌تر و سالم‌تری داشته باشید؛ زیرا انتخاب تشکی مناسب، خوابی سالم‌تر را به دنبال دارد.

اندازه و سایز تشک

 اندازه و سایز تشک بر قیمت تشک طبی رویال تأثیر زیادی دارد. تشک‌های رویال در ابعاد مختلفی مانند ۹۰x۲۰۰، ۱۰۰x۲۰۰، ۱۲۰x۲۰۰، ۱۴۰x۲۰۰، ۱۶۰x۲۰۰، ۱۸۰x۲۰۰ و ۲۰۰x۲۰۰ و... تولید می‌شوند.

هرچه تشک شما بزرگ‌تر باشد، قیمت آن هم بیشتر خواهد بود؛ زیرا متریال استفاده شده در آنها بیشتر است. به همین دلیل بدیهی است که قیمت تشک طبی رویال اصل دو نفره از قیمت تشک طبی رویال اصل یک‌ نفره بیشتر باشد.

پارچه تشک و تبدیل‌های زیر آن

 پارچه تشک نیز بر قیمت تشک طبی برند رویال تأثیرگذار است. پارچه تشک باید از جنسی باشد که راحت، مقاوم، ضد حساسیت و ضدباکتری باشد. تشک‌های رویال از پارچه‌هایی با کیفیت و زیبا استفاده می‌کنند که در رنگ‌ها و طرح‌های مختلفی موجود هستند.

 تبدیل‌های زیر تشک عبارت‌اند از لایه‌هایی که بین فنر یا فوم و پارچه تشک قرار می‌گیرند و نقش مهمی در راحتی، سفتی، عمر و کیفیت تشک دارند. این مواد در قیمت تشک طبی بدون فنر رویال دو نفره تأثیری ندارند زیرا در ساختمان اصلی این نوع تشک، تبدیل‌های زیر تشک محدودی به‌کاررفته است.

نوع تشک

 نوع تشک نیز بر قیمت تشک طبی رویال تأثیر دارد. تشک‌های رویال در انواع مختلفی مانند تشک طبی، تشک پددار، تشک دوسو، تشک تاشو، تشک کودک و نوجوان و تشک مسافرتی تولید می‌شوند. هر کدام از این انواع تشک‌ها برای نیازها و شرایط خاصی طراحی شده‌اند و قیمت متفاوتی دارند.

 برای مثال، قیمت تشک رویال اصل تک ‌نفره که برای افرادی که مشکلات ستون فقرات و کمردرد دارند مناسب است، قیمت بالاتری از تشک پددار دارند؛ زیرا این نوع تشک‌ها به طور کامل از نواحی آسیب‌دیده حمایت می‌کنند و کاربردی‌تر هستند.

محبوب‌ترین تشک‌های فنری - طبی رویال

شرکت رویال انواعی از تشک‌ها را بر اساس نیاز تولید می‌کنند که هر کدام می‌تواند طرف‌داران خاص خود را داشته باشد؛ اما تشک‌های فنری - طبی آنها از محبوب‌ترین نوع تشک‌ها هستند که بسیار موردتوجه افرادی که به خواب خود اهمیت زیادی می‌دهند قرار دارد.

تشک سوپر طبی فنری

 این تشک دارای میزان سفتی متوسط و رویه لطیفی است که برای وزن‌های ۶۵ تا ۱۳۰ کیلوگرم (هر نفر) مناسب است و دارای پنج سال ضمانت و هولوگرام طلایی اصالت کالا است. قیمت تشک رویال ۵ سال ضمانت برای اندازه یک‌نفره حدوداً بین ۵ تا ۸ میلیون و برای اندازه دونفره ۱۴ تا ۲۰ میلیون تومان است.

تشک فنر پاکتی رویال

 این تشک دارای میزان سفتی متوسط است که برای وزن‌های متوسط تا ۱۱۰ کیلوگرم (هر نفر) مناسب است. این تشک نیز دارای پنج سال ضمانت و هولوگرام طلایی اصالت کالا است. قیمت این تشک برای اندازه یک‌نفره حدوداً از ۵ تا ۸ میلیون و برای اندازه دونفره ۱۳ تا ۹ میلیون تومان است.

تشک طبی فنری پددار

 این تشک دارای دو طرف متفاوت است که یکی از آن‌ها دارای پد است و کمی نرم‌تر از طرف دیگر است و برای وزن‌های تا ۱۱۰ کیلوگرم (هر نفر) مناسب و مقاوم است. قیمت تشک رویال دو نفره طبی فنری پددار برای اندازه یک‌نفره ۴ تا ۶ و برای اندازه دونفره ۱۲ تا ۱۶ میلیون تومان است.

 

نکاتی دررابطه‌با نگهداری تشک طبی رویال

همان‌طور که می‌دانید نگهداری صحیح از تشک طبی به افزایش طول عمر آن کمک می‌کند. علاوه بر این، با رعایت نکات لازم دررابطه‌با نگهداری تشک می‌توانید در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید؛ زیرا تشک طبی شما پس از مدت‌زمان طولانی به تعویض نیاز پیدا می‌کند. پس هزینه تعویض آن کاهش می‌یابد.

قبل از خرید تشک به خاصیت ضدآب آن توجه کنید؛ اما اگر تشک شما این خاصیت را ندارد، نگران نباشید. یک محافظ ضدآب تشک برای آن بخرید تا تشک با گذشت زمان از بین نرود. این کار به تمیز ماندن تشک شما کمک می‌کند. قیمت تشک طبی رویال حتی با وجود خاصیت ضدآبی که دارد، جزو تشک‌های گران نیست.

نکاتی دررابطه‌با نگهداری تشک طبی رویال

برای اینکه تشک شما حالت خود را زود از دست ندهد، می‌توانید هرچند وقت یک‌بار آن را بچرخانید. سروته کردن تشک باعث می‌شود تا تشک شما به‌مرورزمان شکل اولیه خود را از دست ندهد و عمر طولانی‌تری داشته باشد. تشک طبی فنری رویال بادوام بالایی که دارد، اجازه نمی‌دهد تا تشک شما تغییر حالت بدهد.

کم‌کردن فشار از روی تشک هم یکی دیگر از نکات مهمی است که باید برای افزایش طول عمر تشک خود در نظر بگیرید. رعایت این نکته باعث می‌شود تا میزان سفتی تشک برای مدت طولانی‌تری باقی بماند.

تشک‌های رویال کیفیت بالایی دارند؛ به‌این‌علت، قیمت تشک طبی رویال نسبت به تشک‌های معمولی بیشتر است. شما می‌توانید جهت خرید تمامی مدل‌های برند رویال اصل با بالاترین میزان کیفیت از طریق درگاه اینترنتی رویال اصل بدون مراجعه به مغازه‌های مختلف خریدی مطمئن را تجربه کنید.

نکاتی دررابطه‌با نگهداری تشک طبی رویال

قیمت تشک طبی رویال

جمع‌بندی

استفاده از یک تشک استاندارد یکی از نکات ضروری برای داشتن خوابی راحت و آرام است. تشک طبی انتخاب بسیاری از افرادی است که به‌سلامتی خود اهمیت می‌دهند؛ زیرا به کاهش دردهای عضلانی و پیشگیری از آن کمک می‌کند. رویال نامی آشنا در صنعت تشک است که کیفیت را سرلوحه کار خود قرار داده است.

اگر به دنبال یک تشک مناسب می‌گردید، پیشنهاد ما انواع تشک طبی رویال است. محصولات رویال با بهترین مواد و ماشین‌آلات مدرن تولید می‌شوند؛ بنابراین کیفیت بسیار بالایی دارند. قیمت تشک طبی رویال باتوجه‌به کیفیتی که دارد، مناسب است. پس اگر یک تشک مطابق با استانداردهای جهانی می‌خواهید، وقت را تلف نکنید.

قیمت تشک طبی رویال

قیمت تشک طبی رویال

سؤالات متداول

  1. چگونه بهترین قیمت تشک طبی رویال را انتخاب کنیم؟

هر تشک طبی برای استفاده افراد به‌خصوصی طراحی می‌شود. بر اساس نیازهای خود و با شناخت انواع تشک طبی رویال می‌توانید بهترین گزینه را انتخاب کنید.

  1. چرا قیمت تشک طبی رویال از تشک‌های معمولی بیشتر است؟

چون در تولید این تشک از تجهیزات و مواد بسیار باکیفیتی استفاده می‌شود و هزینه تمام‌شده هر یک از این تشک‌ها برای کارخانه بیشتر است.

  1. آیا تشک طبی فنری رویال برای همه افراد مناسب است؟

بله؛ این تشک کاملاً استاندارد است و دردهای عضلانی را تسکین می‌دهد. حتی اگر دردهای مفصلی ندارید، استفاده از این تشک به پیشگیری از ابتلا به آن‌ها کمک می‌کند.

محصولات تشک رویال:

تشک منفصل( پاکتی)
تشک متصل
تشک یک نفره
تشک دو نفره

شماره تماس تولیدی تشک رویال

لیست قیمت:

مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل ماسا 90×200فنری20 cm1,074,700
تشک رویال مدل ماسا120×200فنری20 cm1,375,000
تشک رویال مدل ماسا160×200فنری20 cm1,870,000
تشک رویال مدل ماسا180×200فنری20 cm2,149,400
تشک رویال مدل ماسا80×180 نوجوانفنری20 cm1,034,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل آرامش90×200فنری21 cm1,375,000
تشک رویال مدل آرامش120×200فنری21 cm1,870,000
تشک رویال مدل آرامش160×200فنری21 cm2,530,000
تشک رویال مدل آرامش180×200فنری21 cm2,750,000
تشک رویال مدل آرامش80×180  نوجوانفنری21 cm1,320,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل آسایش-درجه 290×200فنری23 cm1,430,000
تشک رویال مدل آسایش-درجه 2120×200فنری23 cm1,892,000
تشک رویال مدل آسایش-درجه 2160×200فنری23 cm2,508,000
تشک رویال مدل آسایش-درجه 2180×200فنری23 cm2,860,000
تشک رویال مدل آسایش-درجه 280×180  نوجوانفنری23 cm1,364,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 190×200فنری24 cm1,622,500
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 1120×200فنری24 cm2,200,000
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 1160×200فنری24 cm2,915,000
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 1180×200فنری24 cm3,245,000
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 180×180  نوجوانفنری24 cm1,540,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل رز-درجه 290×200فنری27 cm1,760,000
تشک رویال مدل رز-درجه 2120×200فنری27 cm2,574,000
تشک رویال مدل رز-درجه 2160×200فنری27 cm3,190,000
تشک رویال مدل رز-درجه 2180×200فنری27 cm3,520,000
تشک رویال مدل رز-درجه 280×180  نوجوانفنری27 cm1,628,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 190×200طبی28 cm1,969,000
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 1120×200طبی28 cm2,794,000
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 1160×200طبی28 cm3,630,000
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 1180×200طبی28 cm3,938,000
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 180×180 نوجوانطبی28 cm1,870,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک90×200طبی29 cm2,147,200
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک120×200طبی29 cm2,997,500
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک160×200طبی29 cm3,987,500
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک180×200طبی29 cm4,290,000
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک80×180 نوجوانطبی29 cm2,029,500
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 190×200طبی27 cm2,750,000
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 1120×200طبی27 cm4,004,000
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 1160×200طبی27 cm5,262,400
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 1180×200طبی27 cm5,500,000
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 180×180 نوجوانطبی27 cm3,718,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل فلورا- درجه 190×200طبی28 cm3,505,700
تشک رویال مدل فلورا- درجه 1120×200طبی28 cm5,060,000
تشک رویال مدل فلورا- درجه 1160×200طبی28 cm6,600,000
تشک رویال مدل فلورا- درجه 1180×200طبی28 cm7,007,000
تشک رویال مدل فلورا- درجه 180×180 نوجوانطبی28 cm3,300,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 190×200طبی30 cm4,576,000
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 1120×200طبی30 cm6,930,000
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 1160×200طبی30 cm8,580,000
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 1180×200طبی30 cm9,152,000
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 180×180 نوجوانطبی30 cm4,290,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 190×200طبی34 cm5,812,400
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 1120×200طبی34 cm8,800,000
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 1160×200طبی34 cm10,923,000
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 1180×200طبی34 cm11,616,000
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 180×180 نوجوانطبی34 cm5,461,500
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ90×200فنری منفصل (پاکتی)31 cm5,698,000
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ120×200فنری منفصل (پاکتی)31 cm8,250,000
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ160×200فنری منفصل (پاکتی)31 cm10,582,000
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ180×200فنری منفصل (پاکتی)31 cm11,396,000
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ80×180 نوجوانفنری منفصل (پاکتی)31 cm5,291,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک90×200فنری منفصل (پاکتی)36 cm7,403,000
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک120×200فنری منفصل (پاکتی)36 cm10,043,000
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک160×200فنری منفصل (پاکتی)36 cm12,980,000
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک180×200فنری منفصل (پاکتی)36 cm14,806,000
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک80×180 نوجوانفنری منفصل (پاکتی)36 cm6,490,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 190×200طبی فوم16 cm1,364,000
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 1120×200طبی فوم16 cm1,848,000
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 1160×200طبی فوم16 cm2,607,000
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 1180×200طبی فوم16 cm2,728,000
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 180×180 نوجوانطبی فوم16 cm1,309,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 290×200طبی فوم18 cm1,760,000
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 2120×200طبی فوم18 cm2,310,000
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 2160×200طبی فوم18 cm3,300,000
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 2180×200طبی فوم18 cm3,520,000
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 280×180 نوجوانطبی فوم18 cm1,650,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت90×200طبی فوم20 cm2,376,000
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت120×200طبی فوم20 cm3,135,000
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت160×200طبی فوم20 cm4,202,000
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت180×200طبی فوم20 cm4,752,000
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت80×180 نوجوانطبی فوم20 cm2,101,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا90×200طبی فوم21 cm3,300,000
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا120×200طبی فوم21 cm4,642,000
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا160×200طبی فوم21 cm5,962,000
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا180×200طبی فوم21 cm6,600,000
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا80×180 نوجوانطبی فوم21 cm5,365,800
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک90×200طبی فوم30 cm4,642,000
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک120×200طبی فوم30 cm6,206,200
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک160×200طبی فوم30 cm8,327,000
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک180×200طبی فوم30 cm9,284,000
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک80×180 نوجوانطبی فوم30 cm4,152,500
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن90×200طبی ارتوپدیک22 cm6,358,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن120×200طبی ارتوپدیک22 cm8,580,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن160×200طبی ارتوپدیک22 cm11,330,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن180×200طبی ارتوپدیک22 cm12,540,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن80×180 نوجوانطبی ارتوپدیک22 cm5,687,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس90×200طبی ارتوپدیک26 cm7,370,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس120×200طبی ارتوپدیک26 cm9,900,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس160×200طبی ارتوپدیک26 cm12,760,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس180×200طبی ارتوپدیک26 cm14,740,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس80×180 نوجوانطبی ارتوپدیک26 cm6,380,000

سایر مقالات پیشنهادی:

5 تفاوت تشک رویال با تشک رویا و مقایسه آن‌ها+ تصاویر
10 ویژگی تشک طبی برای دیسک کمر – تشک مخصوص دیسک کمر
بررسی سایز انواع تشک – 10 سایز مختلف تشک ها که باید بدانید

شماره تماس تولیدی تشک رویال

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *