نکات آموزشی

مموری فوم تشک چیست ؟ کاربرد و مزایای مموری فوم -بررسی 3 مدل + عکس

شماره تماس خرید تشک

 

معرفی انواع و ویژگی مموری فوم تشک

بدون شک یکی از مهم‌ترین عوامل تأثیر‌گذار جهت داشتن یک خواب آرام، مموری فوم تشک تختخواب است؛ بنابراین افراد در زمان انتخاب تشک، باید کاملاً بر طبق راهنمای خرید آن توجه کنند تا بهترین گزینه موجود در بازار را، برگزینند. افراد در صورت انتخاب تشک‌های مموری فوم دار غیر استاندارد، آرامش خواب خود را از دست خواهند داد.

افرادی که دچار درد در ناحیه کمر هستند، حتماً از تشک مموری فوم مناسب کمر درد را انتخاب کنند. طی این مقاله در رابطه با مموری فوم تشک و خرید پد مموری فوم تشک، اطلاعاتی را جمع‌آوری کرده‌ایم. ‌امیدواریم این مطالب در زمان خرید و داشتن خواب راحت، برای شما مفید باشد.

معرفی انواع و ویژگی مموری فوم تشک

 

 

تاریخچه مموری فوم تشک

مموری فوم در ابتدا توسط مهندس هوانوردی چارلز یوست ساخته شد. Yost در تیم طراحی ماژول‌های فرمان ماه ناسا در سال 1962 کار کرد. در طی مشاهدات، ناسا متوجه شد که کشش گرانشی برخاسته و فرودهای پر از دست‌انداز ایجاد می‌کند که برای فضانوردان به شدت ناراحت‌کننده است.

صندلی‌های قالب‌گیری شده به‌صورت جداگانه راحتی را بهبود می‌بخشند؛ اما شکل بدن و نیازهای انسان اغلب با آموزش برای مأموریت‌ها تغییر می‌کرد. ناسا با Yost و سایر مهندسان قراردادی برای توسعه بالشتک‌های صندلی ایمن‌تر و نرم‌تر که می‌توانند مقرون‌به‌صرفه و کاربردی باشند، منعقد کرد؛ از این رو مقدمات پیدایش پد مموری فوم تشک فراهم شد.

یوست اختراع خود را در سال 1966 تکمیل کرد. تیم او فوم نرم، انعطاف‌پذیر و جاذب انرژی را با تغذیه گاز به مواد پلیمری نرم ایجاد کرد. این فوم شامل سلول‌هایی بود که با فشار بدن کاربر مطابقت داشتند و با هر حرکت تنظیم می‌شدند.

این فوم وزن را به طور مساوی توزیع می‌کند، نقاط فشار را کاهش می‌دهد و دما را پراکنده می‌کند و راحتی را بهبود می‌بخشد. علاوه بر این، فوم دوباره به شکل اولیه خود باز شد و به هر کاربر یک بالشتک صندلی شخصی ارائه داد.

پس از پایان قراردادش با ناسا در سال 1967، یوست شرکت خود را تأسیس کرد و به بهبود طراحی فوم ادامه داد. اولین نسل از مموری فوم تشک در عرض 2 سال شکسته یا فشرده و خراب می‌شود. Yost و تیم او به دنبال ایجاد محصولی با ماندگاری بیشتر با عملکرد بهبود یافته بودند.

یوست همچنین به دنبال کاربردهای بیشتری برای اختراع خود در زمینه‌های پزشکی، خودروسازی و نظامی بود. به عنوان مثال، Beckton-Dickinson فرمول فوم را در سال 1974 برای استفاده به عنوان آستر در کلاه‌های فوتبال خریداری کرد.

کاربردهای جدید مموری فوم تشک

با توجه به مزایا و معایب تشک مموری فوم، این اختراع از روزهای ابتدایی خود با ناسا راه طولانی را پیموده است. امروزه می‌توانید این مواد را در انواع اقلام رایجی که ممکن است هر روز استفاده کنید، پیدا کنید. همچنین باید بدانید که قیمت مموری فوم خام هم افزایش داشته است.

تشک‌ها و بالش‌ها شاید آشناترین وسایلی باشند که از این اختراع استفاده می‌کنند. تشک‌های مموری فوم مطابق با بدن کاربر هستند و می‌توناند خواب راحت‌تری را فراهم کنند. کاربران درد کمتری را گزارش می‌کنند؛ زیرا این ماده وزن بدن را به طور مساوی در سراسر تشک پراکنده می‌کند و در نتیجه نقاط فشار روی شانه‌ها، باسن و پاها را کاهش می‌دهد.

تشک مموری فوم گرما را در طول شب نیز کاهش می‌دهد. به لطف این فناوری، می‌توانید خواب راحت‌تری داشته باشید، درد کمتر و بی خوابی کمتری را تجربه کنید و سرحال تر از خواب بیدار شوید. به دنبال اختراع  مموری فوم تشک در موارد دیگر نیز باشید. یکی از اجزای برخی از کفی‌های کفش، فرم پاها را در حین فعالیت بدنی محافظت می‌کند.

در اندام‌های مصنوعی نیز از فوم برای رفع اصطکاک بین اندام و پوست و کاهش تجمع عرق استفاده می‌شود. درج فوم جاذب در وسایل نقلیه از صدمات در هنگام تصادف جلوگیری می‌کند. بالشتک‌های ویلچر، صندلی‌های ارتوپدی و تخت‌های بیمارستانی حاوی این بالشتک برای کمک به راحتی بیمار هستند.

ارتش نیز از این فناوری در جلیقه‌های ضد گلوله، صندلی‌های پرتابی هواپیما و کمک فنرهای خودرو استفاده می‌کند. برای بیش از 50 سال، خرید مموری فوم تشک افزایش چشمگیری پیدا کرده است. این فناوری بخش مهمی از تشک‌های خنک‌کننده و سایر دستگاه‌های امروزی است.

 

منظور از تشک مموری فوم چیست؟

پیشینه  این تشک، به حدود ۵۰ سال پیش برگشته و برای نخستین بار سازمان فضانوردی ناسا، در هنگام پرش سفینه به فضا برای فضانوردان استفاده کردند. تشک مموری فوم، بعد‌ها به دلایلی کیفیت بالا و عملکرد عالی آن مورد استفاده همگان قرار گرفت.

البته این تشک‌های مموری فوم دار به نوعی جایگزین تشک‌های فنری شدند. امروزه برند‌های تولید‌کننده این نوع از تشک‌ها، با به‌کارگیری تجهیزات بسیار عالی توانسته‌اند؛ با تنظیم دمای بدن، کمک بزرگی برای ایجاد یک خواب آسوده و راحت کنند.

شماره تماس خرید تشک

متریال مموری فوم تشک استاندارد، پلی اورتان است. البته برند‌های تولید‌کننده با توجه به نیاز مصرف‌کننده، از مواد و ویژگی‌های متفاوتی بهره خواهند برد. به طور معمول با توجه به چگالی بسیار زیاد تشک، فشار اندکی به کمر افراد وارد خواهد شد.

بنابراین در هنگام خرید مموری فوم تشک رویا یا برند رویال، حتماً میزان چگالی استفاده شده در آن با دقت مورد ارزیابی قرار بگیرد. بدون شک انتخاب مموری فوم تشک زست غیر استاندارد، مشکلاتی را برای افراد به همراه خواهد داشت.

همچنین افراد با انتخاب درست مموری فوم تشک رویال یا برند رویا و البته درست استفاده کردن از آن، دوام و ماندگاری بالا را در کنار راحتی در خواب را تجربه خواهند کرد. در صورت مراجعه به سایت تشک رویال، امکان خرید انواع تشک رویال مانند بهترین تشک مسافرتی، بهترین تشک دو نفره و بهترین تشک یک نفره وجود دارد.

 

تشک رویال مدل مدیکال یک نفره

1,500,000 تومان2,540,000 تومان
خرید انواع تشک از تشک رویال تشک رویال تشک طبی تشک فنری تشک منفصل( پاکتی) تشک متصل تشک یک نفره

تشک رویال سوپر طبی فنری مدل فلورا نوجوان

3,630,000 تومان
تشک رویال سوپر طبی فنری مدل فلورا نوجوان بهترین تشک برای نوجوانان باید چه مشخصاتی داشته باشد؟ جنس تشک رویال

تشک رویال مدل آرامش یک‌ نفره

1,375,000 تومان1,870,000 تومان
تشک رویال مدل آرامش یک‌ نفره برای چه کاربردهایی دارد؟ تشک رویال مدل آرامش یک‌ نفره و دو نفره یکی

تشک رویال مدل آسایش یک نفره

1,640,000 تومان2,175,000 تومان
خرید انواع تشک از تشک رویال تشک رویال تشک طبی تشک فنری تشک منفصل( پاکتی) تشک متصل تشک یک نفره

مدل‌های متنوع تشک‌های مموری فوم

از جمله مدل‌های تولید شده شرکت‌های تولید تشک، انواع مموری فوم تشک بوده و حتی برای این از محصولات خود، پد محافظ نیز تولید خواهند کردند. خریدار نیز با توجه به نیاز و قیمت پد مموری فوم تشک، برای خرید اقدام خواهد کرد.

شماره تماس خرید تشک

اما این محصول کاربردی به چند مدل تقسیم بده شده و مهم‌ترین آن‌ها، عبارت‌اند از:

مدل سلول باز

برند‌ها برای اینکه مدل سنتی مموری فوم تشک را، ارتقا ببخشند یا مشکل اصلی آن یعنی حس گرما را، از بین ببرند؛ مدل سلول باز را طراحی و تولید کردند. به دلیل متریال به کار رفته در آن، امکان گردش جریان هوا در تشک‌های سلول باز بوده و در نتیجه، امکان خواب راحت به ویژه در فصل تابستان بدون گرما را به افراد هدیه خواهد داد.

مدل سلول باز

مدل سنتی

قدیمی‌ترین مدل مموری فوم، این نوع بوده و به دلیل ایجاد شکل بدن روی سطح آن، از جسم افراد محافظت خواهد کرد. در نتیجه با استفاده از تشک سنتی، خبری از کمر درد یا ستون فقرات نیست. بزرگ‌ترین عیب این مدل، ایجاد گرما بوده و بدون تردید استفاده از آن در تابستان، بسیار زجرآور خواهد بود.

مدل سنتی

مدل ژله‌ای

در زمان طراحی و تولید تشک‌های مموری فوم ژله‌ای، از میزان بسیار زیاد ژله استفاده شده است. البته مموری فوم تشک ژله‌ای، به دو شکل تولید خواهد شد. با جذب گرما در مدل اول، فرد خواب آسوده را تجربه کرده و در مدل دوم دما متناسب با بدن در کنار جذب گرما، از مهم‌ترین شاخصه‌های آن خواهد بود.

در صورت خرید تشک رویال اصل مانند بهترین تشک طبی، بهترین تشک پاکتی، بهترین تشک فنری و بهترین تشک متصل از سایت این مجموعه خوشنام، لحظات خوشی را به خود یا دیگران هدیه دهید.

مدل ژله‌ای

مموری فوم تشک

چگونگی عملکرد مموری فوم تشک

محصولات مموری فوم به گونه‌ای طراحی شده‌اند که در پاسخ به فشار وارد شده روی سطح آن، کاملاً قالب بدن فرد استفاده‌کننده خواهد شد؛ بنابراین در صورت استفاده از آن، وزن جسم شخص به شکل مساوی روی سطح تشک پخش شده و پس از بلند شدن از روی آن، تشک به حالت اولیه خود بر خواهد گشت.

این نوع از محصولات خواب در برابر چگونگی وارد کردن فشار نیز، واکنش‌های مختلفی از خود بروز خواهند داد. به طور مثال با وارد کردن فشار با زور و یک دفعه‌ای، به آرامی تغییر شکل خواهد داد. دقیقاً به همین دلیل نیز، ابتدا از آن برای نخستین بار در سازمان فضایی ناسا مورد استفاده قرار دادند.

البته زمانی که فشار از روی سطح تشک، برداشته شود؛ پس از گذشت ۵ تا ۱۰ ثانیه به حالت اولیه خود بر خواهد گشت. البته انتخاب یک تشک با متریال عالی و با کیفیت در این زمان نیز، تأثیر بسیاری دارد.

چگونگی عملکرد مموری فوم تشک

مموری فوم تشک

مهم‌ترین نکات هنگام خرید تشک مموری فوم

بدون شک انتخاب و خرید مموری فوم استاندارد جهت داشتن خواب مطمئن و راحت، بسیار با اهمیت است. افراد در زمان خرید این نوع از تشک طبی مموری فوم، باید چند فاکتور مهم را در نظر داشته باشند. از مهم‌ترین این نکات اساسی، شامل موارد زیر هستند:

مهم‌ترین نکات هنگام خرید تشک مموری فوم

مموری فوم تشک

قیمت مموری فوم تشک

در بازار تشک، انواع مختلفی از این محصول و با کیفیت‌های متنوعی وجود دارد؛ بنابراین افراد در زمان خرید علاوه بر کیفیت، به قیمت آن نیز باید توجه کنند تا بهترین مموری فوم تشک رویال را انتخاب کنند.

توجه به سن

بدون شک انتخاب مموری فوم تشک رویا باید با توجه به رده سنی فرد استفاده‌کننده باشد. مموری فوم مناسب برای کودکان، مطمئناً گزینه خوبی برای بزرگسالان نخواهد بود.

توجه به سن

مموری فوم تشک

تشک طبی مموری فوم یا مدل معمولی آن

برخی از افراد به دلایلی مانند کمر درد، با توصیه پزشک باید از تشک‌ طبی مموری فوم انتخاب کنند. بدون تردید انتخاب تشک معمولی، مناسب این افراد است.

کیفیت و ماندگاری

بدون شک قیمت مموری فوم تشک با کیفیت و ماندگاری بالا بسیار است؛ بنابراین در صورت اهمیت سلامتی جسم و روح باید به کیفیت آن توجه کرد.

شماره تماس خرید تشک

محل قرارگیری تشک

از دیگر نکات مورد توجه در رابطه با خرید مموری فوم، انتخاب بر اساس محل قرارگیری آن است. تشک‌های قابل استفاده روی زمین، مناسب برای تختخواب نخواهند بود.

محل قرارگیری تشک

مموری فوم تشک

مزیت استفاده از مموری فوم تشک

افراد در زمان انتخاب تشک، کاملاً بر طبق سلیقه، نیاز و میزان راحتی مد نظر خود خرید خواهند کرد. زیرا تمام این عوامل در افراد مختلف، متفاوت است. اما انتخاب تشک‌های فوم دار، در نظر برخی از افراد گزینه مناسبی جهت داشتن یک خواب راحتی است؛ اما افرادی دیگری، چنین تشک‌های را مناسب نخواهند دانست.

افرادی که تشک‌های از نوع مموری فوم را، انتخاب خواهند کرد؛ حتماً مزیت‌های استفاده از آن را در نظر دارند. مهم‌ترین مزیت‌های این تشک، عبارت هستند از:

مزیت استفاده از مموری فوم تشک

مموری فوم تشک

عدم انتقال حرکات

در بسیاری از تشک‌های دو نفره موجود در بازار، با حرکت کردن یکی از افراد دیگری متوجه این حرکت خواهد شد. اما در صورت استفاده از تشک مموری فوم بدون فنر، از ایجاد چنین مزاحمت‌های خبری نخواهد بود. البته نیروی وارده شده به واسطه حرکت در چنین تشک‌های، توسط فوم جذب شده و به سمت دیگر تشک، انتقال پیدا نخواهد کرد.

واکنش‌پذیری تشک

یکی از مهم‌ترین شاخصه مموری فوم، واکنش‌پذیری این محصول در برابر فشار است. در حالت کلی، این نوع از محصولات جهت جذب فشار‌ها طراحی شده‌اند. مطمئناً فرایند واکنش‌پذیری تشک مموری فوم دار، با توجه به بدن شخص استفاده‌کننده و میزان فشار وارد شده روی سطح آن است.

واکنش‌پذیری تشک

مموری فوم تشک

وجود طرح‌های متنوع

امروزه بسیاری از فروشگاه‌های کالای خواب، حداقل دو مدل از انواع مموری فوم  را برای عرضه به مشتریان خود دارند. همچنین با توجه به استقبال مردم در زمان خرید تشک از این مدل، برند‌های مختلف اقدام به طراحی و تولید آن خواهند کرد. در نتیجه، خریدار در زمان خرید با دست باز انتخاب خواهد کرد.

شماره تماس خرید تشک

ماندگاری و عمر طولانی

در صورت وجود فاکتور کیفیت در متریال و طرز ساخت تشک مموری فوم بدون فنر، کمترین هدیه به فرد مصرف‌کننده ماندگاری بالایی آن است. بدون شک انتخاب و خرید تشک، با هزینه‌های بسیاری همراه خواهد بود. در نتیجه افراد در صورت انتخاب مموری فوم تشک استاندارد و با کیفیت، سال‌های متمادی می‌توانند از آن استفاده کنند.

پشتیبانی تشک از بدن

در صورت استفاده از مموری، وزن افراد کاملاً بر سطح این محصول پخش خواهد شد. در نتیجه، فشاری بر قسمت‌های مختلف بدن مانند ستون فقرات یا کمر، وارد نخواهد شد.

پشتیبانی تشک از بدن

مموری فوم تشک

عیب‌های تشک‌های مموری فوم

امروزه بسیاری از افرادی که مموری فوم تشک را خریداری کرده‌اند؛ از انتخاب خود راضی هستند. اما با این وجود برخی از افراد، به دلایل بسیاری از خرید این نوع تشک خودداری خواهند کرد. اصلی‌ترین عیب‌های تشک‌های مموری فوم، شامل موارد زیر خواهد بود:

احساس گرما

احساس گرما در تشک‌های مموری فوم نسبت به تشک‌های فنری، ببین ۵ تا ۱۵ درصد بیشتر گزارش شده است.

احساس گرما

مموری فوم تشک

کیفیت پایین فوم

بسیاری از افراد در زمان خرید، فقط عامل قیمت تشک را مد نظر دارند. مطمئناً مموری فوم بی‌کیفیت، از ماندگاری کمی نیز برخوردار است؛ بنابراین افراد در کنار عامل قیمت تشک، باید کیفیت فوم و مواد استفاده شده در تشک را در نظر بگیرند تا بهترین گزینه موجود را، انتخاب کنند.

شماره تماس خرید تشک

احساس بوی بد

فوم پلی اورتان که به عنوان متریال اصلی مموری فوم تشک محسوب شده است؛ بوی نامطبوعی دارد. البته امروزه برند‌ها با توجه به وجود ابزار آلات پیشرفته و استفاده از افزودنی‌های طبیعی در هنگام تولید، سعی در کاهش این بوی نامطبوع کرده‌اند.

احساس بوی بد

مموری فوم تشک

سخن پایانی

مموری فوم تشک را، باید یکی از اولین انتخاب‌ها در زمان خرید این نوع از محصولات خواب معرفی کرد. زیرا وجود طرح‌های متنوع آن و مزیت‌های استفاده از تشک‌های مموری فوم، دست افراد در زمان خرید باز است. البته برخی از افراد به دلایلی مانند بوی بد یا گرما، از انتخاب آن خودداری خواهند کرد.

امروزه برند‌های مختلف جهت جلب نظر آن‌ها، مدل‌های سلول باز یا ژله‌ای را تولید کرده‌اند تا حس گرما را در زمان استفاده از آن‌ها، وجود نداشته باشد. همچنین آن‌ها با اضافه کردن افزودنی‌های طبیعی در فوم، بوی بد آن را نیز از بین برده‌اند.

 

سایر دسته بندی ها:

تشک یک نفره
تشک دو نفره
تشک رویال

سخن پایانی

شماره تماس خرید تشک

لیست قیمت:

مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت   حدودی (تومان)
تشک رویال مدل ماسا 90×200فنری20 cm1,074,700
تشک رویال مدل ماسا120×200فنری20 cm1,375,000
تشک رویال مدل ماسا160×200فنری20 cm1,870,000
تشک رویال مدل ماسا180×200فنری20 cm2,149,400
تشک رویال مدل ماسا80×180 نوجوانفنری20 cm1,034,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت   حدودی (تومان)
تشک رویال مدل آرامش90×200فنری22 cm1,375,000
تشک رویال مدل آرامش120×200فنری22 cm1,870,000
تشک رویال مدل آرامش160×200فنری22 cm2,530,000
تشک رویال مدل آرامش180×200فنری22 cm2,750,000
تشک رویال مدل آرامش80×180  نوجوانفنری22 cm1,320,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت   حدودی (تومان)
تشک رویال مدل آسایش-درجه 290×200فنری متصل21 cm1,430,000
تشک رویال مدل آسایش-درجه 2120×200فنری21 cm1,892,000
تشک رویال مدل آسایش-درجه 2160×200فنری21 cm2,508,000
تشک رویال مدل آسایش-درجه 2180×200فنری21 cm2,860,000
تشک رویال مدل آسایش-درجه 280×180  نوجوانفنری21 cm1,364,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت   حدودی (تومان)
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 190×200فنری24 cm1,622,500
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 1120×200فنری24 cm2,200,000
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 1160×200فنری24 cm2,915,000
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 1180×200فنری24 cm3,245,000
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 180×180  نوجوانفنری24 cm1,540,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت   حدودی (تومان)
تشک رویال مدل رز-درجه 290×200فنری متصل26 cm1,760,000
تشک رویال مدل رز-درجه 2120×200فنری26 cm2,574,000
تشک رویال مدل رز-درجه 2160×200فنری26 cm3,190,000
تشک رویال مدل رز-درجه 2180×200فنری26 cm3,520,000
تشک رویال مدل رز-درجه 280×180  نوجوانفنری26 cm1,628,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت   حدودی (تومان)
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 190×200طبی28 cm1,969,000
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 1120×200طبی28 cm2,794,000
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 1160×200طبی28 cm3,630,000
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 1180×200طبی28 cm3,938,000
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 180×180 نوجوانطبی28 cm1,870,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت   حدودی (تومان)
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک90×200طبی29 cm2,147,200
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک120×200طبی29 cm2,997,500
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک160×200طبی29 cm3,987,500
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک180×200طبی29 cm4,290,000
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک80×180 نوجوانطبی29 cm2,029,500
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت   حدودی (تومان)
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 190×200طبی28 cm2,750,000
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 1120×200طبی28 cm4,004,000
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 1160×200طبی28 cm5,262,400
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 1180×200طبی28 cm5,500,000
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 180×180 نوجوانطبی28 cm2,618,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت   حدودی (تومان)
تشک رویال مدل فلورا- درجه 190×200طبی28 cm3,505,700
تشک رویال مدل فلورا- درجه 1120×200طبی28 cm5,060,000
تشک رویال مدل فلورا- درجه 1160×200طبی28 cm6,600,000
تشک رویال مدل فلورا- درجه 1180×200طبی28 cm7,007,000
تشک رویال مدل فلورا- درجه 180×180 نوجوانطبی28 cm3,300,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت   حدودی (تومان)
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 190×200طبی28 cm4,576,000
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 1120×200طبی28 cm6,930,000
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 1160×200طبی28 cm8,580,000
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 1180×200طبی28 cm9,152,000
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 180×180 نوجوانطبی28 cm4,290,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت   حدودی (تومان)
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 190×200طبی28 cm5,812,400
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 1120×200طبی28 cm8,800,000
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 1160×200طبی28 cm10,923,000
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 1180×200طبی28 cm11,616,000
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 180×180 نوجوانطبی28 cm5,461,500
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت   حدودی (تومان)
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ90×200فنری منفصل (پاکتی)28 cm5,698,000
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ120×200فنری منفصل (پاکتی)28 cm8,250,000
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ160×200فنری منفصل (پاکتی)28 cm10,582,000
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ180×200فنری منفصل (پاکتی)28 cm11,396,000
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ80×180 نوجوانفنری منفصل (پاکتی)28 cm5,291,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت   حدودی (تومان)
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک90×200فنری منفصل (پاکتی)28 cm7,403,000
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک120×200فنری منفصل (پاکتی)28 cm10,043,000
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک160×200فنری منفصل (پاکتی)28 cm12,980,000
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک180×200فنری منفصل (پاکتی)28 cm14,806,000
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک80×180 نوجوانفنری منفصل (پاکتی)28 cm6,490,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت   حدودی (تومان)
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 190×200طبی فوم28 cm1,364,000
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 1120×200طبی فوم28 cm1,848,000
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 1160×200طبی فوم28 cm2,607,000
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 1180×200طبی فوم28 cm2,728,000
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 180×180 نوجوانطبی فوم28 cm1,309,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت   حدودی (تومان)
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 290×200طبی فوم28 cm1,760,000
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 2120×200طبی فوم28 cm2,310,000
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 2160×200طبی فوم28 cm3,300,000
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 2180×200طبی فوم28 cm3,520,000
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 280×180 نوجوانطبی فوم28 cm1,650,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت   حدودی (تومان)
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت90×200طبی فوم28 cm2,376,000
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت120×200طبی فوم28 cm3,135,000
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت160×200طبی فوم28 cm4,202,000
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت180×200طبی فوم28 cm4,752,000
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت80×180 نوجوانطبی فوم28 cm2,101,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت حدودی (تومان)
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا90×200طبی فوم28 cm3,300,000
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا120×200طبی فوم28 cm4,642,000
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا160×200طبی فوم28 cm5,962,000
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا180×200طبی فوم28 cm6,600,000
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا80×180 نوجوانطبی فوم28 cm5,365,800
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت حدودی (تومان)
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک90×200طبی فوم28 cm4,642,000
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک120×200طبی فوم28 cm6,206,200
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک160×200طبی فوم28 cm8,327,000
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک180×200طبی فوم28 cm9,284,000
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک80×180 نوجوانطبی فوم28 cm4,152,500
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت حدودی (تومان)
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن90×200طبی ارتوپدیک28 cm6,358,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن120×200طبی ارتوپدیک28 cm8,580,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن160×200طبی ارتوپدیک28 cm11,330,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن180×200طبی ارتوپدیک28 cm12,540,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن80×180 نوجوانطبی ارتوپدیک28 cm5,687,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت حدودی (تومان)
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس90×200طبی ارتوپدیک28 cm7,370,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس120×200طبی ارتوپدیک28 cm9,900,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس160×200طبی ارتوپدیک28 cm12,760,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس180×200طبی ارتوپدیک28 cm14,740,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس80×180 نوجوانطبی ارتوپدیک28 cm6,380,000
     
محصولسایز--قیمت   حدودی
محافظ تشک ضد آب90×200--418,000
پارچه گرد بافت 700گرمی120×200--462,000
لایی لمینتی جهت جلوگیری از نفوذ اب160×200--528,000
دیواره توری و کش دار180×200--572,000

سایر مقالات:

محافظت از تشک با روتختی - 5 مدل روتختی - مزایا و معایب روتختی
راهنمای خرید تشک ابری - 3 مدل تشک ابری - مزایا و معایب
اندازه تشک تختخواب - از 90 تا 200 سانتی متر - استاندارد تشک چیست ؟

 

1 نظر در “مموری فوم تشک چیست ؟ کاربرد و مزایای مموری فوم -بررسی 3 مدل + عکس

  1. پریا گفت:

    این تشک های مموری فوم برای کسانی که زخم بستر دارن مناسب هست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *