راهنمای خرید

ویژگی های تشک مهمان- 10 مدل تشک مهمان + عکس و قیمت

ویژگی های تشک مهمان

شماره تماس تولیدی تشک رویال

 

اصول انتخاب و ویژگی‌های تشک‌های مهمان

در نزد مردم مهمان نواز ایرانی، مهمان حبیب خدا بوده و به همین دلیل با توجه به ویژگی های تشک مهمان بهترین را برای آن‌ها در نظر خواهند گرفت. بدون شک هدف از در نظر گرفتن تشک مهمان رویال برای آن‌ها علاوه بر احترام گذاشتن، آماده کردن خواب و خوش برای این عزیزان خواهد بود.

البته برای خرید و انتخاب باید به سراغ بهترین مارک تشک مهمان موجود در این عرصه رفت تا کالای خواب انتخابی، دارای بهترین ویژگی تشک مهمان باشد. طی این مقاله در رابطه با ویژگی های تشک مهمان و نکات مهم در زمان خرید، پرداخته‌ایم. ‌امیدواریم این مطالب خرید تشک مهمان برای شما، مفید باشد.

اصول انتخاب و ویژگی‌های تشک‌های مهمان

ویژگی های تشک مهمان

 

 

شماره تماس تولیدی تشک رویال

تشک رویال مدل پددار لیدوما دو نفره

12,015,000 تومان12,775,000 تومان
تشک رویال مدل پددار لیدوما دو نفره چه موقع باید نسبت به خرید تشک اقدام کرد؟ آیا می‌دانید قیمت تشک

تشک رویال مدل آرامش یک‌ نفره

1,375,000 تومان1,870,000 تومان
تشک رویال مدل آرامش یک‌ نفره برای چه کاربردهایی دارد؟ تشک رویال مدل آرامش یک‌ نفره و دو نفره یکی

تشک رویال مدل اسلیپ نوجوان

2,875,000 تومان
خرید انواع تشک از تشک رویال تشک رویال تشک طبی تشک فنری تشک منفصل( پاکتی) تشک متصل تشک یک نفره

تشک رویال مدل پرستیژ کلاسیک یک نفره

8,140,000 تومان11,470,000 تومان
تشک رویال مدل پرستیژ کلاسیک یک نفره قیمت تشک رویال مدل پرستیژ کلاسیک یک نفره باکیفیت چقدر است؟ این تشک

تشک مهمان چیست؟

منظور از تشک مهمان، محصول قابل حمل و برای استفاده روی زمین است. البته این نوع محصولات، بسیار به تشک‌های سنتی از جنس پنبه شباهت دارند. تفاوت میان تشک‌های سنتی و مهمان، در متریال به کار رفته در آن‌ها است. در تشک‌های مهمان از اسفنج و الیاف مصنوعی استفاده خواهد شد؛ اما جنس تشک‌های سنتی از پنبه است.

یک تفاوت دیگر بین تشک‌های سنتی و مهمان، در سبک بودن تشک‌های مهمان است. البته وزن کم و حمل آسان در کنار اشغال کردن فضای کم در خانه را باید از مهم‌ترین ویژگی‌های تشک‌های مهمان به حساب آورد. اشغال فضا کم تشک‌های مهمان در خانه به ویژه برای آپارتمان‌های با متراژ کم، یک مزیت بزرگ برای صاحب خانه است.

شماره تماس تولیدی تشک رویال

معمولاً از تشک‌های مهمان در خانه‌های ویلایی یا منازلی که سالانه، تعداد زیادی مهمان دارند؛ کاربرد بسیار دارد. زیرا به دلیل وجود کاور و وزن سبک، جابه‌جاکردن آن‌ها راحت است. این مدل از تشک‌ها را می‌توان به راحتی شست. البته خشک کردن آن‌ها نیز، بسیار راحت است.

افرادی در صورت مراجعه به سایت خرید تشک رویال اصل، بدون شک امکان خرید انواع تشک رویال با بهترین متریال و کیفیت را خواهند داشت. آن‌ها در صورت مراجعه به این سایت به راحتی می‌توانند از میان انواع تشک طبی، انواع تشک فنری، انواع تشک متصل و انواع تشک پاکتی بهترین را انتخاب کنند.

تشک مهمان چیست؟

ویژگی های تشک مهمان

ویژگی های تشک مهمان

متریال تشک‌های مهمان

امروزه با توجه به استقبال بسیاری از افراد به ویژه نوعروسان از تشک‌های مهمان، برند‌های تولید‌کننده این محصولات را در اندازه یک نفره، بزرگ یا متوسط تولید و به بازار جهت فروش عرضه خواهند کرد. با توجه به ارتفاع کم تشک‌های مهمان، نازک بوده و در نتیجه خانم‌ها این نوع از سرویس خواب را، در جهیزیه خود قرار خواهند داد.

شماره تماس تولیدی تشک رویال

جنس بیشتر تشک‌های مهمان، پلی فوم بوده و در برخی از این نوع محصولات هنگام نیز از لایه‌های فوم، استفاده شده است. تشک‌های مهمان، قابل شستشو بوده و پارچه استفاده شده در رویه آن نیز، از کیفیت بسیار عالی برخوردار بوده و همین عامل در حفظ زیبایی تشک‌های مهمان، بسیار کاربرد دارد.

استفاده از اینترنت و خرید از این طریق در بین بسیاری از افراد جامعه، فراگیر شده و این عزیزان برای خرید تشک رویال می‌توانند به سایت این مجموعه خوشنام مراجعه کنند. البته امکان انتخاب بهترین تشک یک نفره، بهترین تشک دو نفره و همچنین بهترین تشک مسافرتی برای آن‌ها در این سایت وجود دارد.

متریال تشک‌های مهمان

ویژگی های تشک مهمان

ویژگی های تشک مهمان

انواع مختلف تشک مهمان

امروزه برند‌های تولید‌کننده تشک، این محصول کاربردی را در نوع معمولی یا طبی طراحی و تولید خواهند کرد. البته در حالت عادی، با توجه به ویژگی های تشک مهمان نوع طبی آن با قیمت بیشتری در بازار عرضه خواهد شد. در صورت حضور مهمان برای چند روز، می‌توان از تشک‌های معمولی بهره برد.

اما زمانی که مدت زمان حضور مهمان بیش از چند روز است یا چندین مرتبه در سال به عنوان مهمان، وارد خانه افراد شده‌اند؛ حتماً از تشک‌ها طبی برای عزیزان تدارک ببینند. زیرا با توجه به ویژگی های تشک مهمان طبی، مطمئناً یک خواب راحت را برای آن‌ها به ارمغان خواهد برد.

از مهم‌ترین ویژگی های تشک مهمان طبی مقابله با درد‌های مفاصل در طول شب و همچنین ستون فقرات است. میزان سفتی این نوع از محصولات، به گونه‌ای است که؛ از ستون فقرات به خوبی مراقبت خواهد کرد. همچنین به دلیل سفت بودن تشک‌های مهمان طبی، بخش‌های میانی بدن در آن فرو نخواهند رفت.

شماره تماس تولیدی تشک رویال

البته سفت بودن و عدم فرورفتگی قسمت‌های میانی بدن را باید یکی از مهم‌ترین ویژگی‌ تشک‌های مهمان طبی برشمرد؛ زیرا در صورت استفاده از تشک‌های مهمان طبی فیک یا تشک‌های معمولی برای چند شب متوالی، سبب خم شدن ستون فقرات افراد خواهند شد.

دقیقاً به همین دلیل ساده و اما مهم است که بسیاری از افراد پس از بیدار شدن از خواب احساس درد در قسمت کمر خود خواهند کرد. زیرا تشک مهمان، دارای ویژگی اصلی آن یعنی سفت بودن به اندازه نیست. انتخاب بر طبق راهنمای خرید تشک مهمان و در نظر گرفتن ویژگی‌های تشک مهمان، باعث تجربه خواب راحت و پر از آرامش آنان خواهد شد.

انواع مختلف تشک مهمان

ویژگی های تشک مهمان

ابعاد استاندارد تشک مهمان

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های تشک مهمان، ارتفاع کم آن است؛ زیرا در صورت وجود این ویژگی مهم در آن مهمان حس راحتی بیشتری خواهد داشت. البته امروزه برند‌های تولید‌کننده سرویس‌های خواب به ویژه تشک‌های مهمان، ابعاد و اندازه‌های متنوعی برای این محصول کاربردی در نظر گرفته‌اند.

بر طبق اصول اشاره شده در راهنمای خرید تشک مهمان و ویژگی‌های تشک مهمان، توجه به طول در کنار عرض آن بسیار با اهمیت بوده و البته با توجه به قد افراد مختلف، تشک‌های مهمان در طول‌های متنوعی در بازار عرضه خواهند شد.

شماره تماس تولیدی تشک رویال

اما به طور معمول طول تشک‌های مهمان از عدد ۱۵۰ سانتی‌متری شروع شده و تا عدد‌های ۱۸۵ یا ۱۹۰ سانتی‌متری نیز، در بازار عرضه خواهد شد. البته در برخی از موارد تشک‌های مهمان دو متری در بازار موجود بوده و این نوع از محصولات، برای افرادی با قد بسیار بلند طراحی شده است.

اما عرض تشک‌های مهمان، ۸۵ یا ۹۰ سانتی‌متر بوده و معمولاً ارتفاع این نوع از کالای خواب پر کاربرد، ۴ تا ۱۰ سانت است. افرادی که به دنبال یک تشک مهمان با ابعاد استاندارد هستند؛ حتماً به سراغ محصولی بروند که ارتفاع آن ۵، طول ۱۸۵ و عرض ۸۵ سانتی‌متری باشد.

افراد در زمان انتخاب تشک مهمان برای کودکان، محصولاتی با کمترین ارتفاع را انتخاب کنند. زیرا کودکان در طول خواب به ویژه در شب، همواره در حال غلت زدن هستند. در صورت انتخاب تشکی با ارتفاع کم و افتادن از روی تشک، کودک آسیبی نخواهد دید.

ابعاد استاندارد تشک مهمان

ویژگی های تشک مهمان

نکات مهم تشک مهمان چیست؟

مهم‌ترین و اصلی‌ترین ویژگی‌های تشک مهمان، وزن کم و امکان جابه‌جایی راحت آن است. در نتیجه امروزه برند‌های موجود در عرصه تولید تشک، اقدام به طراحی و تولید این بخش از کالای خواب کرده‌اند. با توجه به ویژگی تشک مهمان، آن را باید مناسب تمام افراد در رده‌های سنی مختلف دانست.

افرادی که قصد خرید این محصول با اهمیت و پرکاربرد را دارند، باید به یک سری نکات مهم و ویژه توجه کنند تا کالای انتخاب شده آن‌ها در بر دارنده تمام ویژگی های تشک مهمان باشد. از اصلی این نکات، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

نکات مهم تشک مهمان چیست؟

ویژگی های تشک مهمان

دوخت محکم

افراد در زمان خرید باید به یکی از اصلی‌ترین ویژگی های تشک مهمان یعنی دوخت زیبا و محکم، توجه ویژه نشان دهند. زیرا در صورت استفاده از دوخت بی‌کیفیت در تشک مهمان پس از چند بار استفاده، این محصول پاره شده و در نتیجه دیگر قابل استفاده نخواهد بود.

شماره تماس تولیدی تشک رویال

متریال

از مهم‌ترین ویژگی های تشک مهمان، جنس با کیفیت است. بهترین مارک تشک مهمان موجود در بازار از جنس اسفنج یا الیاف مصنوعی است. البته ابن نوع از تشک مهمان بسیار مورد توجه خانم‌ها است.

متریال

ویژگی های تشک مهمان

رنگ

انتخاب رنگ پارچه تشک کاملاً یک امر سلیقه‌ای است. اما انتخاب رنگ‌های که هماهنگ با دیگر وسایل سرویس خواب باشند، بدون شک تشک مهمان را زیبا‌تر نمایان خواهند کرد. همچنین در صورت انتخاب رنگ تیره پارچه تشک مهمان، کثیفی این محصول چندان به چشم نخواهد آمد.

جدا شدن رویه تشک مهمان

از جمله ویژگی های تشک مهمان، جدا شدن بخش رویه آن است. در نتیجه در هنگام کثیف شدن این محصول کاربردی، به راحتی امکان جدا کردن رویه آن و تمیز کردن وجود دارد.

جدا شدن رویه تشک مهمان

ویژگی های تشک مهمان

قیمت تشک

از دیگر نکات مورد توجه در زمان خرید، قیمت تشک مهمان است. انتخاب تشک ارزان قیمت یا گران، ملاکی مناسبی برای خرید نخواهد بود؛ بنابراین توجه به قیمت تشک مهمان به عنوان یکی از ویژگی های تشک مهمان، بسیار با اهمیت است.

شماره تماس تولیدی تشک رویال

انتخاب از بهترین برند

انتخاب تشک مهمان رویال در میان تمام برند‌های موجود در بازار، بدون شک بهترین گزینه برای خرید است؛ زیرا این نوع از محصولات شرکت رویال دارای ضمانت نامه و همچنین متریال با کیفیت در ساختار تشک‌های مهمان برخوردار است.

بنابراین افراد در زمان انتخاب این کالای خواب پر کاربرد، باید به اصلی‌ترین ویژگی های تشک مهمان توجه بسیار کنند تا محصول خریداری شده آن‌ها، بهترین و ‌ایده‌آل‌ترین در نوع خود باشد. توجه به نکات ارائه شده در راهنمای خرید تشک مهمان، نشان دهنده اهمیت وجود مهمان در خانه و احترام به او است.

انتخاب از بهترین برند

ویژگی های تشک مهمان

 

چند نفر از تشک مهمان استفاده خواهند کرد؟

دانستن اینکه چه کسی بیشتر به خانه شما سر می‌زند، می‌تواند به شما کمک کند تا اندازه، متریال و ویژگی های تشک مهمان را بر اساس مهمانان خود بسنجید. اگر اغلب از دوستانتان پذیرایی می‌کنید، تخت‌های دوطبقه برای اتاق مهمان شما مناسب‌تر هستند.

این شرایط ممکن است به استفاده از بهترین تشک مهمان را داشته باشد که استانداردهای راحتی و ایمنی را رعایت می‌کنند. اگر از زوج‌ها یا اعضای خانواده خود پذیرایی می‌کنید، تشک بزرگ‌تر یا کینگ سایز بهتر عمل می‌کند.

از نظر راحتی، تشک‌های نسبتاً سفت پشتیبانی کافی را فراهم می‌کنند و می‌توانند طیف وسیع‌تری از تختخواب‌ها را در خود جای دهند. تشک های هیبریدی همچنین ترکیب خوبی از مواد و ویژگی های تشک مهمان را ارائه می‌دهند که برای نیازهای مختلف تشک مناسب است.

اندازه اتاق مهمان شما چقدر است؟

اطمینان حاصل کنید که قبل از خرید تخت و تشک، اتاق مهمان خود را به دقت اندازه‌گیری کنید تا مطمئن شوید که مهمانان شما فضای کافی برای حرکت در اتاق را خواهند داشت؛ حتی زمانی که تخت از قبل تنظیم شده است. اینگونه می‌توانید ویژگی های تشک مهمان را به خوبی تشخصی دهید.

اگر اتاق خواب بزرگی دارید، تشک بزرگ‌تری بخرید تا به مهمانانتان فضای کافی برای استراحت بدهید. با این حال، اگر فضای کوچک‌تری دارید، یک تخت دوطبقه با تشک‌های یک تا دو نفره انتخاب عاقلانه‌تری برای شما خواهند بود.

آیا اتاق مهمان شما یک اتاق مجزا است؟

آیا اتاق مهمان شما فضایی اختصاصی برای مهمانان است یا فضایی موقت برای کارهای دیگر؟ اندازه چارچوب تخت و تشک شما نیز به این عامل بستگی دارد. اگر اتاق مهمان شما در طول روز به عنوان دفتر کار خانگی کار می‌کند، باید فضای کافی برای میز و صندلی اداری خود اختصاص دهید.

اگر اتاق مهمان شما صرفاً برای پذیرایی از مهمانانتان است، می‌توانید به دنبال یک تخت بزرگ‌تر و اندازه تشک مهمان خوشخواب مناسب برای یک اتاق خواب دنج باشید. از این رو باید ویژگی های تشک مهمان را در نظر بگیرید.

آیا اتاق مهمان شما برای چند روز استفاده می‌شود؟

مهمانان شما معمولاً چه مدت در خانه شما می‌مانند؟ برخی از مهمانان فقط شب را می‌مانند؛ در حالی که برخی از اعضای خانواده 1 هفته یا 1 ماه می‌مانند تا تعطیلات طولانی‌تری داشته باشند. اگر قصد دارید تشک قدیمی خود را رها کنید، می‌توانید آن را به اتاق مهمان خود منتقل کنید تا از مهمانان پذیرایی کنید.

با این حال، اگر مهمانان شما مدت بیشتری می‌مانند، مهم است که تشکی با کیفیت بالا را که برای استفاده مکررتر مناسب است، با دقت انتخاب کنید. اگر عاشق تشک فعلی خود هستید و می‌خواهید تشک جدیدی با ویژگی های تشک مهمان بخرید، یک مبل تختخواب شو با یک تشک یک نفره گزینه خوبی است.

بودجه شما برای تشک مهمان چقدر است؟

جدا از اندازه و هدف تخت مهمان، بودجه شما همچنین تعیین می‌کند که چه نوع تشکی برای اتاق مهمان شما بهترین است. هنگام تنظیم بودجه، مهم است که دفعات بازدید مهمانان خود را در نظر بگیرید و در هنگام اقامت در خانه شما چه چیزهایی را برای راحتی در نظر بگیرید.

اگر مهمانان مکرر دارید، خوب است روی ویژگی های تشک مهمان باکیفیت سرمایه‌گذاری کنید که ساییدگی و پارگی کمتری داشته باشد. علاوه بر این، اگر میهمانان سالمندانی هستند که نیازهای آسایش خاصی دارند، از سرمایه‌گذاری روی تشکی که به اندازه کافی حمایت‌کننده برای جلوگیری از کمردرد و مشکلات خواب باشد، دریغ نکنید.

لازم نیست مبلغ زیادی را برای تشک مهمان خرج کنید. آنچه مهم است این است که یکی با ارزش و سطح راحتی خوب پیدا کنید؛ بنابراین این تشک را از یک مرکز خرید تشک مهمان یا یک تولیدکننده معتبر خریدای کنید.

 

سخن پایانی

یکی از مهم‌ترین خصوصیات مردن سرزمین ایران، مهمان نوازی است. به همین دلیل در تمام خانه‌های این سرزمین، برای مهمان تمام لوازم آسایش از جمله تشک فراهم است. البته افراد در زمان خرید و انتخاب باید به ویژگی های تشک مهمان مانند سبکی و قابلیت جابه‌جایی راحت توجه کنند.

بدون شک افراد در صورت انتخاب تشک‌های مهمان سبک، پارچه‌ای با رنگ تیره و بهترین متریال در جنس پارچه و مواد به کار رفته در آن تجربه یک خواب آرام را برای مهمان خود فراهم خواهند کرد.

سخن پایانی

ویژگی های تشک مهمان

شماره تماس تولیدی تشک رویال

لیست قیمت:

مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل ماسا 90×200فنری20 cm1,074,700
تشک رویال مدل ماسا120×200فنری20 cm1,375,000
تشک رویال مدل ماسا160×200فنری20 cm1,870,000
تشک رویال مدل ماسا180×200فنری20 cm2,149,400
تشک رویال مدل ماسا80×180 نوجوانفنری20 cm1,034,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل آرامش90×200فنری21 cm1,375,000
تشک رویال مدل آرامش120×200فنری21 cm1,870,000
تشک رویال مدل آرامش160×200فنری21 cm2,530,000
تشک رویال مدل آرامش180×200فنری21 cm2,750,000
تشک رویال مدل آرامش80×180  نوجوانفنری21 cm1,320,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل آسایش-درجه 290×200فنری23 cm1,430,000
تشک رویال مدل آسایش-درجه 2120×200فنری23 cm1,892,000
تشک رویال مدل آسایش-درجه 2160×200فنری23 cm2,508,000
تشک رویال مدل آسایش-درجه 2180×200فنری23 cm2,860,000
تشک رویال مدل آسایش-درجه 280×180  نوجوانفنری23 cm1,364,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 190×200فنری24 cm1,622,500
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 1120×200فنری24 cm2,200,000
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 1160×200فنری24 cm2,915,000
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 1180×200فنری24 cm3,245,000
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 180×180  نوجوانفنری24 cm1,540,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل رز-درجه 290×200فنری27 cm1,760,000
تشک رویال مدل رز-درجه 2120×200فنری27 cm2,574,000
تشک رویال مدل رز-درجه 2160×200فنری27 cm3,190,000
تشک رویال مدل رز-درجه 2180×200فنری27 cm3,520,000
تشک رویال مدل رز-درجه 280×180  نوجوانفنری27 cm1,628,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 190×200طبی28 cm1,969,000
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 1120×200طبی28 cm2,794,000
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 1160×200طبی28 cm3,630,000
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 1180×200طبی28 cm3,938,000
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 180×180 نوجوانطبی28 cm1,870,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک90×200طبی29 cm2,147,200
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک120×200طبی29 cm2,997,500
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک160×200طبی29 cm3,987,500
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک180×200طبی29 cm4,290,000
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک80×180 نوجوانطبی29 cm2,029,500
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 190×200طبی27 cm2,750,000
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 1120×200طبی27 cm4,004,000
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 1160×200طبی27 cm5,262,400
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 1180×200طبی27 cm5,500,000
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 180×180 نوجوانطبی27 cm3,718,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل فلورا- درجه 190×200طبی28 cm3,505,700
تشک رویال مدل فلورا- درجه 1120×200طبی28 cm5,060,000
تشک رویال مدل فلورا- درجه 1160×200طبی28 cm6,600,000
تشک رویال مدل فلورا- درجه 1180×200طبی28 cm7,007,000
تشک رویال مدل فلورا- درجه 180×180 نوجوانطبی28 cm3,300,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 190×200طبی30 cm4,576,000
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 1120×200طبی30 cm6,930,000
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 1160×200طبی30 cm8,580,000
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 1180×200طبی30 cm9,152,000
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 180×180 نوجوانطبی30 cm4,290,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 190×200طبی34 cm5,812,400
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 1120×200طبی34 cm8,800,000
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 1160×200طبی34 cm10,923,000
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 1180×200طبی34 cm11,616,000
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 180×180 نوجوانطبی34 cm5,461,500
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ90×200فنری منفصل (پاکتی)31 cm5,698,000
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ120×200فنری منفصل (پاکتی)31 cm8,250,000
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ160×200فنری منفصل (پاکتی)31 cm10,582,000
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ180×200فنری منفصل (پاکتی)31 cm11,396,000
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ80×180 نوجوانفنری منفصل (پاکتی)31 cm5,291,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک90×200فنری منفصل (پاکتی)36 cm7,403,000
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک120×200فنری منفصل (پاکتی)36 cm10,043,000
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک160×200فنری منفصل (پاکتی)36 cm12,980,000
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک180×200فنری منفصل (پاکتی)36 cm14,806,000
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک80×180 نوجوانفنری منفصل (پاکتی)36 cm6,490,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 190×200طبی فوم16 cm1,364,000
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 1120×200طبی فوم16 cm1,848,000
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 1160×200طبی فوم16 cm2,607,000
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 1180×200طبی فوم16 cm2,728,000
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 180×180 نوجوانطبی فوم16 cm1,309,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 290×200طبی فوم18 cm1,760,000
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 2120×200طبی فوم18 cm2,310,000
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 2160×200طبی فوم18 cm3,300,000
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 2180×200طبی فوم18 cm3,520,000
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 280×180 نوجوانطبی فوم18 cm1,650,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت90×200طبی فوم20 cm2,376,000
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت120×200طبی فوم20 cm3,135,000
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت160×200طبی فوم20 cm4,202,000
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت180×200طبی فوم20 cm4,752,000
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت80×180 نوجوانطبی فوم20 cm2,101,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا90×200طبی فوم21 cm3,300,000
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا120×200طبی فوم21 cm4,642,000
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا160×200طبی فوم21 cm5,962,000
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا180×200طبی فوم21 cm6,600,000
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا80×180 نوجوانطبی فوم21 cm5,365,800
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک90×200طبی فوم30 cm4,642,000
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک120×200طبی فوم30 cm6,206,200
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک160×200طبی فوم30 cm8,327,000
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک180×200طبی فوم30 cm9,284,000
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک80×180 نوجوانطبی فوم30 cm4,152,500
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن90×200طبی ارتوپدیک22 cm6,358,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن120×200طبی ارتوپدیک22 cm8,580,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن160×200طبی ارتوپدیک22 cm11,330,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن180×200طبی ارتوپدیک22 cm12,540,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن80×180 نوجوانطبی ارتوپدیک22 cm5,687,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس90×200طبی ارتوپدیک26 cm7,370,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس120×200طبی ارتوپدیک26 cm9,900,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس160×200طبی ارتوپدیک26 cm12,760,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس180×200طبی ارتوپدیک26 cm14,740,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس80×180 نوجوانطبی ارتوپدیک26 cm6,380,000

سایر مقالات:

نحوه چیدمان اتاق خواب - بهترین چیدمان اتاق خواب + 10 نمونه عکس
ریباند تشک چیست؟ کاربرد ریباند تشک و 5 نکته که باید بدانید
ابعاد غیر استاندارد تشک ؟ سایز استاندارد تشک چقدر است - 5 سایز تشک

 

1 نظر در “ویژگی های تشک مهمان- 10 مدل تشک مهمان + عکس و قیمت

  1. sadegh mahmodi گفت:

    شما ارسال به اصفهان هم دارین؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *