راهنمای خرید

معرفی انواع تشک تختخواب – بررسی 10 مدل تشک تخت خواب

انواع تشک تختخواب

شماره تماس تولیدی تشک رویال

 

انواع تشک تختخواب و آشنایی با بهترین برندهای تشک

وقتی برای خرید تشک به بازار می‌روید، با انواع تشک تختخواب در اندازه‌ها و مدل‌های مختلف روبرو می‌شوید. برای انتخاب و خرید بهترین تشک باید به برند آن توجه کنید؛ زیرا شناخت بهترین برندهای تشک به شما کمک می‌کند تا یک تشک باکیفیت را خریداری کنید.

فناوری‌های جدید در صنعت تشک سبب شده‌اند تا تنوع این محصول پرکاربرد روزبه‌روز بیشتر شود. در حال حاضر انواع مدل‌های تشک در بازار موجود هستند که هرکسی می‌تواند بر اساس انتظارات خود از یک تشک خوب، یکی از آن‌ها را انتخاب کند. پس برای خرید تشک خوب باید شرایط و نیازهای خود را در نظر بگیرید.

شماره تماس تولیدی تشک رویال

در این مقاله می‌خواهیم ضمن آشنایی با انواع تشک تختخواب، کار مقایسه تشک را برای شما راحت‌تر کنیم. در ادامه نیز بهترین برندهای تشک برای خرید را به شما معرفی می‌کنیم. شما می‌توانید برترین برند تشک را باتوجه‌به سلیقه خود خریداری کنید. پس ما را تا انتها همراهی کنید.

انواع تشک تختخواب و آشنایی با بهترین برندهای تشک

انواع تشک تختخواب

محصولات تشک رویال:

تشک رویال
تشک طبی
تشک فنری

 

شماره تماس تولیدی تشک رویال

ویدیو : انواع تشک تختخواب

تشک رویال مدل پرستیژ دو نفره

11,640,000 تومان12,535,000 تومان
خرید انواع تشک از تشک رویال تشک رویال تشک طبی تشک فنری تشک منفصل( پاکتی) تشک متصل تشک یک نفره

تشک رویال مدل مدیکال لایت یک نفره

2,610,000 تومان3,445,000 تومان
تشک رویال مدل مدیکال لایت یک نفره تشک مدیکال لایک از چه متریالی ساخته شده است؟ آشنایی با جنس تشک

تشک رویال مدل ماسا یک نفره

1,235,000 تومان1,580,000 تومان
تشک رویال مدل ماسا یک نفره چه خصوصیات ساختاری دارد؟ تشک مدل ماسا با توجه به ساختاری که دارد، در

تشک رویال مدل مدیکال یک نفره

1,500,000 تومان2,540,000 تومان
خرید انواع تشک از تشک رویال تشک رویال تشک طبی تشک فنری تشک منفصل( پاکتی) تشک متصل تشک یک نفره

معرفی انواع تشک تختخواب و مدل‌های مختلف آن

خرید تشک خوب می‌تواند بسیار استرس‌زا باشد؛ زیرا یک سرمایه‌گذاری بزرگ به شمار می‌رود. تشک همچنین یکی از وسایلی است که بیشترین تأثیر را بر کیفیت زندگی روزانه و شبانه شما دارد. بخصوص زمانی که انواع مختلفی از تشک‌ها برای خرید وجود دارند.

اگر بخواهید که گزینه‌های انتخاب خود از نظر راحتی، کیفیت و هزینه محدود کنید، ممکن است نتوانید تشک مناسبی را پیدا کنید. پیداکردن تشک مناسب به این معنی است که بهترین تشک را بر اساس نیازهای خواب و ترجیحات خود انتخاب کنید. اکنون وقت آن است که انواع تشک تختخواب را بشناسید.

معرفی انواع تشک تختخواب و مدل‌های مختلف آن

انواع تشک تختخواب

 

تشک‌های فنری چه ویژگی‌هایی دارند؟

ویژگی اصلی تشک‌های فنری، ساختار مبتنی بر فنر آن‌ها است. زمانی که به فنرها فشار وارد می‌شود، بلافاصله بعد از برداشتن فشار به حالت اولیه خود بازمی‌گردند. به‌این‌ترتیب، فنر میزان راحتی و پشتیبانی لازم را برای شما فراهم می‌کند. شاید به همین دلیل است که تشک‌های فنری در بین انواع مدل‌های تشک هنوز از محبوبیت زیادی برخوردار هستند.

انعطاف‌پذیری تشک‌های فنری باعث می‌شود تا بهترین برندهای تشک، آن‌ها را تولید کنند. بیشتر فنرهای داخلی تشک، تکیه‌گاه مناسبی دارند. ازآنجاکه هوا می‌تواند به‌راحتی از فنرها عبور کند، به‌ندرت مشکل دما دارند. بااین‌حال شاید تعجب کنید اگر بدانید که تشک‌های فنری جزو ارزان‌ترین تشک‌ها به شمار می‌روند.

شماره تماس تولیدی تشک رویال

باوجوداینکه قیمت تشک فنری مناسب است؛ اما باید توجه داشته باشید که برای همه افراد توصیه نمی‌شوند. برای مثال، کسانی که از دردهای مفصلی رنج می‌برند، نباید از این نوع تشک استفاده کنند. فشار فنر باعث می‌شود تا احساس درد در این افراد بیشتر شود. انواع مارک‌های تشک، این نکته را در نظر می‌گیرند و برای استفاده این افراد تشک‌های طبی را تولید می‌کنند.

تشک‌های فنری چه ویژگی‌هایی دارند؟

انواع تشک تختخواب

 

تشک‌های مموری فوم چه مزایا و معایبی دارند؟

امروزه تشک‌های مموری فوم یکی از پرطرف‌دارترین تشک‌ها در بین انواع تشک تختخواب هستند. هستند. در این تشک‌ها، هر لایه با فوم، لاتکس یا پارچه ساخته می‌شود. هیچ سیم‌پیچی در ساخت وجود ندارد. هسته نگهدارنده تشک مموری فوم از یک‌لایه ضخیم پلی فوم تشکیل شده است. این پلی فوم نسبت به انواع مشابه آن محکم‌تر و متراکم‌تر است.

سیستم راحتی این تشک، یک یا چندلایه مختلف دارد؛ این لایه‌ها ممکن است مموری فوم، پلی فوم، لاتکس یا از جنس پارچه‌های دیگر باشند. این سیستم به تشک مموری فوم اجازه می‌دهد تا کاهش فشار، محدودکردن حرکت و کاهش سروصدا را در سطح بالاتری تأمین کند. تشک‌های مموری فوم باکیفیت، دوام بیشتری دارند و حداقل 6 تا 8 سال دوام می‌آورند.

شماره تماس تولیدی تشک رویال

نکات منفی تشک‌های فوم می‌تواند مربوط به دما، فرورفتن بیش از حد در تخت، انعطاف‌پذیری کم و پشتیبانی ضعیف باشد. اینکه تشک مموری فوم شما چه تعداد از این معایب دارد، تا حد زیادی به نوع و کیفیت مواد مورد استفاده در ساختار آن بستگی دارد. بهترین برندهای تشک این ویژگی‌ها را پوشش می‌دهند.

در مقایسه تشک فنری با مموری فوم باید گفت که در ساخت تشک‌های مموری فوم از هیچ فنری استفاده نمی‌شود. همچنین قیمت تشک مموری فوم از فنری بیشتر است. اما اگر مشکلات مفصلی مانند دیسک کمر دارید، تشک مموری فوم برای شما بهتر است.

تشک‌های مموری فوم چه مزایا و معایبی دارند؟

 

با تشک‌های لاتکس بیشتر آشنا شوید

تشک‌های لاتکس از انواع تشک تختخواب هستند که از این ماده لاستیکی ساخته می‌شوند. هم هسته پشتیبانی و هم سیستم راحتی این تشک‌ها با لاتکس ساخته شده‌اند؛ البته انواع مختلفی از لاتکس وجود دارند که برای تولید تشک استفاده می‌شوند. لاتکس باعث می‌شود تا تشک متراکم و محکم باشد.

پشتیبانی این نوع تشک بالا است؛ بنابراین در انتخاب بهترین تشک می‌توانید روی آن حساب کنید. تشک‌های لاتکس با بدن سازگاری دارند، فشار را کاهش می‌دهند و ستون فقرات را تراز نگه می‌دارند. بااین‌حال، بدن را در آغوش نمی‌گیرند. این ویژگی برای بسیاری از افراد مزیت و برای بسیاری دیگر عیب تشک به شمار می‌رود.

شماره تماس تولیدی تشک رویال

انواع مارک‌های تشک، نوع لاتکس را تولید می‌کنند. یکی از جنبه‌های قابل‌توجه لاتکس، انعطاف‌پذیری آن است. هنگامی که وزن از روی آن برداشته می‌شود، به‌سرعت به شکل اولیه خود بازمی‌گردد. این ویژگی برای کسانی که حرکت روی تشک برای آن‌ها سخت است، مزیت مهمی محسوب می‌شود.

لاتکس در برابر جذب گرما مقاومت می‌کند و بی‌سروصدا است. در بین موادی که برای تولید تشک استفاده می‌شوند، لاتکس یکی از بادوام‌ترین گزینه‌های موجود است. قیمت تشک لاتکس در سال‌های اخیر بسیار کاهش‌یافته است؛ اما در کل نمی‌توان آن را جزو ارزان‌ترین تشک‌ها به شمار آورد. بلندکردن و حرکت‌دادن این تشک‌ها به دلیل وزن بالایی که دارند، سخت است.

با تشک‌های لاتکس بیشتر آشنا شوید

انواع تشک تختخواب

 

تشک‌های هیبریدی برای چه کسانی مناسب هستند؟

تشک‌های هیبریدی از به‌روزترین انواع تشک تختخواب هستند که برای تولید آن‌ها از فناوری‌های نوین استفاده می‌شود. این تشک‌ها خصوصیات تشک‌های مموری فوم و فنری را به طور هم‌زمان دارند؛ بنابراین دوام و راحتی فوق‌العاده‌ای را برای شما فراهم می‌کنند. برای انتخاب بهترین تشک، هیبریدی را هم در نظر بگیرید.

طراحی هیبریدی چند مزیت دارد؛ اول اینکه خوابیدن روی این تشک‌ها برای کسانی که می‌خواهند روی تخت راحت باشند، بسیار مناسب است. همچنین طراحی ترکیبی این تشک، احساس راحتی بیشتری را برای شما فراهم می‌کند. انواع مدل‌های تشک، نوع هیبریدی را هم شامل می‌شوند.

پوشش فوم تشک هیبریدی سبب می‌شود تا این تشک خاصیت ضد حساسیتی داشته باشد. پس اگر از حساسیت‌های پوستی رنج می‌برید، این تشک برای شما مناسب است. تشک‌های هیبریدی را می‌توانید از فروشگاه‌های بهترین برندهای تشک خریداری کنید.

شماره تماس تولیدی تشک رویال

نکته پایانی در مقایسه تشک هیبریدی با انواع تشک تختخواب به قیمت آن می‌رسیم. قیمت تشک هیبریدی نسبت به بسیاری از تشک‌های دیگر بالا است؛ زیرا برای ساخت آن از فناوری‌های روز دنیا استفاده می‌شود و نمی‌توان آن را در دسته ارزان‌ترین تشک‌ها قرار داد. بهتر است برای خرید تشک خوب هیبریدی از برترین برند تشک خرید کنید.

در مطالب قبلی با تعدادی از انواع تشک تختخواب که کاربرد زیادی دارند، آشنا شدید. شناخت این تشک‌ها برای خرید بهترین تشک به شما کمک می‌کند. اکنون باید بهترین برندهای تشک را بشناسید تا در فرایند مقایسه تشک و در هنگام خرید تشک خوب از این اطلاعات استفاده کنید. در ادامه با تعدادی از انواع مارک‌های تشک آشنا می‌شوید.

تشک‌های هیبریدی برای چه کسانی مناسب هستند؟

انواع تشک تختخواب

 

معرفی بهترین برندهای تشک در ایران

خرید تشک خوب از مهم‌ترین خریدهایی است که برای منزل خود انجام می‌دهید. برای انتخاب به دنبال ارزان‌ترین تشک‌ها نباشید، بلکه سعی کنید بهترین تشک را بخرید؛ زیرا تشک جزء جدایی‌ناپذیر خواب شما محسوب می‌شود. برای اینکه انتخاب درستی داشته باشید باید انواع مارک‌های تشک را بشناسید.

شاید بگویید شناخت بهترین برندهای تشک کار سختی است؛ اما این‌گونه نیست. برای پیداکردن برترین برند تشک می‌توانید روند مقایسه تشک را محدودتر کنید؛ به این معنی که ابتدا انواع مدل‌های تشک را شناسایی کنید و بعد از آن قیمت تشک را بررسی کنید. این کار باعث می‌شود تا بهترین تشک را بر اساس نیاز و بودجه خود انتخاب کنید.

شماره تماس تولیدی تشک رویال

تخصص بهترین برندهای تشک در ایران، تولید انواع تشک تختخواب است. برترین برند تشک از نظر افراد ممکن است متفاوت باشد. به همین دلیل برای خرید تشک خوب باید انواع مارک‌های تشک که کیفیت محصولاتشان بالا است را انتخاب کنید. بهترین برندهای تشک در ایران عبارت‌اند از:

  • رویال
  • داتیس
  • خوشخواب
  • ویستر
  • پارمیس
  • رویا
  • وگال
  • نرم‌آسا
  • ژینورا
  • و ...
معرفی بهترین برندهای تشک در ایران

انواع تشک تختخواب

 

چه عواملی بر قیمت تشک تأثیر می‌گذارند؟

بدون شک یکی از عوامل مهم و تأثیرگذار در انتخاب تشک، قیمت آن است. قیمت تشک به عوامل مختلفی بستگی دارد؛ یکی از این عوامل، نوع تشک است. انواع تشک تختخواب با قیمت‌های متفاوتی به بازار عرضه می‌شوند. شاید بتوان گفت که ارزان‌ترین تشک‌ها از نوع فنری هستند.

عامل دیگر، برند تشک است. قیمت انواع مارک‌های تشک با هم فرق می‌کند؛ بنابراین در انتخاب برترین برند تشک باید این عامل را در نظر بگیرید. البته توجه داشته باشید که بهترین برندهای تشک تلاش می‌کنند تا در کنار کیفیت بالای محصولات خود، قیمت مناسبی را برای هرکدام تعیین کنند.

بااین‌وجود گاهی ارزان‌ترین تشک‌ها هم از کیفیت مناسبی برخوردار هستند؛ این تشک‌ها ممکن است انواع مارک‌های تشک را شامل شوند. برای اینکه بیشتر بتوانید با عوامل تأثیرگذار بر قیمت تشک آشنا شوید، در ادامه تعدادی از مهم‌ترین این عوامل بررسی شده‌اند.

شماره تماس تولیدی تشک رویال

  • جنس و ساختار تشک

شاید بتوان گفت که جنس و مواد تشکیل‌دهنده تشک، مهم‌ترین عامل تأثیرگذار بر قیمت آن است. انواع تشک تختخواب در جنس‌های مختلفی تولید می‌شوند و همین موضوع در هزینه‌های تولید نقش مهمی دارد. به همین دلیل است که تشک‌های هیبریدی معمولاً از انواع دیگر تشک گران‌تر هستند.

  • اندازه تشک

اندازه تشک به طور مستقیم بر هزینه‌های ساخت و درنتیجه قیمت آن تأثیر می‌گذارد. معمولاً تشک‌هایی که کوچک‌تر هستند و ارتفاع کمتری دارند، ارزان‌تر نیز هستند. انواع مارک‌های تشک، تمامی اندازه‌های تشک را برای سلایق و نیازهای مختلف تولید می‌کنند.

شماره تماس تولیدی تشک رویال

  • نوع خرید تشک

شما می‌خواهید تشک خود را حضوری بخرید یا خرید آنلاین را ترجیح می‌دهید؟ البته که خرید حضوری بهتر است و شما می‌توانید تشک را قبل از استفاده، امتحان کنید. اما در برخی از موارد که مجبور به خرید آنلاین می‌شوید، توجه کنید که حتماً از بهترین برندهای تشک خرید کنید. خرید آنلاین هزینه‌های بیشتری مانند هزینه ارسال را به شما تحمیل می‌کند.

  • شرایط ضمانت‌نامه

بیشتر تشک‌های جدید ضمانت‌نامه دارند و شما می‌توانید در صورت عدم رضایت از کالا، آن را طبق شرایط ضمانت‌نامه تعویض کنید. این یک سیاست خوب برای جلب اعتماد مشتریان به شمار می‌رود. هر چه ضمانت‌نامه تشک شما طولانی‌تر باشد، قیمت آن هم بیشتر است.

چه عواملی بر قیمت تشک تأثیر می‌گذارند؟

انواع تشک تختخواب

برای خرید تشک تختخواب خوب باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

خرید انواع تشک تختخواب به رعایت نکاتی بستگی دارد که باعث می‌شود تا شما بتوانید بهترین تشک را خریداری کنید. قبل از خرید، انواع مدل‌های تشک و کاربرد هرکدام را بشناسید. سپس بر اساس انتظارات خود از یک تشک خوب، یکی را انتخاب کنید. مقایسه تشک در انتخاب بهتر به شما کمک می‌کند.

در مرحله بعد باید انواع مارک‌های تشک را شناسایی کنید. این کار باعث می‌شود تا بتوانید برترین برند تشک را پیدا و خریداری کنید. بعد از اینکه از میان بهترین برندهای تشک یکی را انتخاب کردید، نوبت به قیمت تشک می‌رسد. انواع مدل‌های تشک، قیمت‌های متفاوتی دارند.

شماره تماس تولیدی تشک رویال

هیچ‌کس نمی‌تواند اهمیت قیمت تشک را در خرید تشک خوب انکار کند؛ بنابراین این عامل مهم را در روند مقایسه تشک حتماً در نظر بگیرید. برترین برند تشک، علاوه بر کیفیت بالایی که دارد، قیمت مناسبی را هم برای محصولات خود تعیین می‌کند. پس نباید تنها به دنبال ارزان‌ترین تشک‌ها باشید.

نکته دیگری که در هنگام خرید تشک خوب باید در نظر بگیرید، پشتیبانی آن است. انواع تشک تختخواب، میزان پشتیبانی متفاوتی را برای شما فراهم می‌کنند. ستون فقرات در هنگام خواب باید در یک راستا قرار بگیرد تا شما دچار مشکلات و دردهای مفصلی نشوید. پس در هنگام بررسی مدل‌های تشک و انتخاب برترین برند تشک به این نکته توجه کنید.

برای خرید تشک تختخواب خوب باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

انواع تشک تختخواب

شماره تماس تولیدی تشک رویال

خریدی مطمئن را تجربه کنید!

رویال برندی قابل‌اعتماد در صنعت تشک است که انواع تشک تختخواب را باکیفیت بالا تولید می‌کند. این برند، انواع مدل‌های تشک را با ضمانت‌نامه معتبر تولید می‌کند؛ بنابراین دغدغه شما را دررابطه‌با کیفیت محصولاتی که دارد، کاملاً از بین می‌برد.

تشک‌های طبی فنری و خوشخواب رویال اصل از پرطرف‌دارترین محصولات این شرکت به شمار می‌روند. این تشک‌ها مخصوص افرادی است که از دردهای عضلانی خود در نواحی گردن، کمر و ستون فقرات رنج می‌برند. استفاده مداوم از این تشک‌های طبی در تسکین درد این افراد بسیار مؤثر است. شما نیز از همین لحظه می‌توانید تشک تختخواب خود را در این سایت مشاهده و خریداری کنید بدون آنکه از خانه بیرون بیایید.

خریدی مطمئن را تجربه کنید!

انواع تشک تختخواب

کلام پایانی

برای داشتن خوابی راحت باید بهترین تشک را خریداری کنید؛ زیرا خواب بخش مهمی از زندگی هر انسان را تشکیل می‌دهد. به همین منظور باید انواع تشک تختخواب و بهترین برندهای تشک را بشناسید. روند مقایسه تشک به شما کمک می‌کند تا انتخاب درست‌تری داشته باشید. توجه داشته باشید که هرگز برای خرید تشک باکیفیت سراغ ارزان‌ترین تشک‌ها نروید.

شماره تماس تولیدی تشک رویال

سؤالات متداول

  1. چگونه همه مدل‌های مختلف تشک‌های رویال را ببینیم؟

شما می‌توانید از طریق سایت و فروشگاه‌های معتبر رویال تمام نمونه تشک‌های این برند را مشاهده کنید.

  1. آیا تشک‌های رویال گران هستند؟

رویال در کنار کیفیت بالای محصولات خود، سعی می‌کند تا قیمت‌های مناسبی را برای تشک‌های خود تعیین کند؛ بنابراین قیمت این تشک‌ها نسبت به کیفیت آن‌ها زیاد نیست.

  1. چگونه بهترین تشک را انتخاب کنیم؟

تشک مناسب برای همه افراد یکسان نیست. شما باید طبق شرایط و نیازهایی که هنگام خواب دارید، تشک مناسب خود را انتخاب کنید.

محصولات تشک رویال:

تشک منفصل( پاکتی)
تشک متصل
تشک یک نفره
تشک دو نفره

شماره تماس تولیدی تشک رویال

لیست قیمت:

مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل ماسا 90×200فنری20 cm1,074,700
تشک رویال مدل ماسا120×200فنری20 cm1,375,000
تشک رویال مدل ماسا160×200فنری20 cm1,870,000
تشک رویال مدل ماسا180×200فنری20 cm2,149,400
تشک رویال مدل ماسا80×180 نوجوانفنری20 cm1,034,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل آرامش90×200فنری21 cm1,375,000
تشک رویال مدل آرامش120×200فنری21 cm1,870,000
تشک رویال مدل آرامش160×200فنری21 cm2,530,000
تشک رویال مدل آرامش180×200فنری21 cm2,750,000
تشک رویال مدل آرامش80×180  نوجوانفنری21 cm1,320,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل آسایش-درجه 290×200فنری23 cm1,430,000
تشک رویال مدل آسایش-درجه 2120×200فنری23 cm1,892,000
تشک رویال مدل آسایش-درجه 2160×200فنری23 cm2,508,000
تشک رویال مدل آسایش-درجه 2180×200فنری23 cm2,860,000
تشک رویال مدل آسایش-درجه 280×180  نوجوانفنری23 cm1,364,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 190×200فنری24 cm1,622,500
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 1120×200فنری24 cm2,200,000
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 1160×200فنری24 cm2,915,000
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 1180×200فنری24 cm3,245,000
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 180×180  نوجوانفنری24 cm1,540,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل رز-درجه 290×200فنری27 cm1,760,000
تشک رویال مدل رز-درجه 2120×200فنری27 cm2,574,000
تشک رویال مدل رز-درجه 2160×200فنری27 cm3,190,000
تشک رویال مدل رز-درجه 2180×200فنری27 cm3,520,000
تشک رویال مدل رز-درجه 280×180  نوجوانفنری27 cm1,628,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 190×200طبی28 cm1,969,000
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 1120×200طبی28 cm2,794,000
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 1160×200طبی28 cm3,630,000
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 1180×200طبی28 cm3,938,000
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 180×180 نوجوانطبی28 cm1,870,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک90×200طبی29 cm2,147,200
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک120×200طبی29 cm2,997,500
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک160×200طبی29 cm3,987,500
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک180×200طبی29 cm4,290,000
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک80×180 نوجوانطبی29 cm2,029,500
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 190×200طبی27 cm2,750,000
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 1120×200طبی27 cm4,004,000
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 1160×200طبی27 cm5,262,400
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 1180×200طبی27 cm5,500,000
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 180×180 نوجوانطبی27 cm3,718,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل فلورا- درجه 190×200طبی28 cm3,505,700
تشک رویال مدل فلورا- درجه 1120×200طبی28 cm5,060,000
تشک رویال مدل فلورا- درجه 1160×200طبی28 cm6,600,000
تشک رویال مدل فلورا- درجه 1180×200طبی28 cm7,007,000
تشک رویال مدل فلورا- درجه 180×180 نوجوانطبی28 cm3,300,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 190×200طبی30 cm4,576,000
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 1120×200طبی30 cm6,930,000
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 1160×200طبی30 cm8,580,000
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 1180×200طبی30 cm9,152,000
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 180×180 نوجوانطبی30 cm4,290,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 190×200طبی34 cm5,812,400
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 1120×200طبی34 cm8,800,000
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 1160×200طبی34 cm10,923,000
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 1180×200طبی34 cm11,616,000
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 180×180 نوجوانطبی34 cm5,461,500
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ90×200فنری منفصل (پاکتی)31 cm5,698,000
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ120×200فنری منفصل (پاکتی)31 cm8,250,000
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ160×200فنری منفصل (پاکتی)31 cm10,582,000
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ180×200فنری منفصل (پاکتی)31 cm11,396,000
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ80×180 نوجوانفنری منفصل (پاکتی)31 cm5,291,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک90×200فنری منفصل (پاکتی)36 cm7,403,000
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک120×200فنری منفصل (پاکتی)36 cm10,043,000
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک160×200فنری منفصل (پاکتی)36 cm12,980,000
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک180×200فنری منفصل (پاکتی)36 cm14,806,000
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک80×180 نوجوانفنری منفصل (پاکتی)36 cm6,490,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 190×200طبی فوم16 cm1,364,000
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 1120×200طبی فوم16 cm1,848,000
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 1160×200طبی فوم16 cm2,607,000
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 1180×200طبی فوم16 cm2,728,000
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 180×180 نوجوانطبی فوم16 cm1,309,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 290×200طبی فوم18 cm1,760,000
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 2120×200طبی فوم18 cm2,310,000
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 2160×200طبی فوم18 cm3,300,000
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 2180×200طبی فوم18 cm3,520,000
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 280×180 نوجوانطبی فوم18 cm1,650,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت90×200طبی فوم20 cm2,376,000
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت120×200طبی فوم20 cm3,135,000
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت160×200طبی فوم20 cm4,202,000
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت180×200طبی فوم20 cm4,752,000
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت80×180 نوجوانطبی فوم20 cm2,101,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا90×200طبی فوم21 cm3,300,000
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا120×200طبی فوم21 cm4,642,000
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا160×200طبی فوم21 cm5,962,000
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا180×200طبی فوم21 cm6,600,000
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا80×180 نوجوانطبی فوم21 cm5,365,800
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک90×200طبی فوم30 cm4,642,000
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک120×200طبی فوم30 cm6,206,200
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک160×200طبی فوم30 cm8,327,000
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک180×200طبی فوم30 cm9,284,000
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک80×180 نوجوانطبی فوم30 cm4,152,500
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن90×200طبی ارتوپدیک22 cm6,358,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن120×200طبی ارتوپدیک22 cm8,580,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن160×200طبی ارتوپدیک22 cm11,330,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن180×200طبی ارتوپدیک22 cm12,540,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن80×180 نوجوانطبی ارتوپدیک22 cm5,687,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس90×200طبی ارتوپدیک26 cm7,370,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس120×200طبی ارتوپدیک26 cm9,900,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس160×200طبی ارتوپدیک26 cm12,760,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس180×200طبی ارتوپدیک26 cm14,740,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس80×180 نوجوانطبی ارتوپدیک26 cm6,380,000

سایر مقالات:

راهنمای خرید انواع تشک زمینی طبی – قیمت 1401 + بهترین تشک های زمینی طبی
بررسی 10 ویژگی تشک نوجوان و تشک نوزاد- بهترین تشک های نوجوان + جدول سایز
10 تفاوت تشک طبی با تشک طبی فنری – نکات جالب که باید بدانید

شماره تماس تولیدی تشک رویال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *