راهنمای خرید

خرید سرویس خواب عروس- بررسی 5 مدل + مشخصات + عکس +قیمت

شماره تماس خرید تشک

 

راهنمای خرید سرویس خواب عروس

انتخاب سرویس خواب عروس را باید یک بخش مهم از جهیزیه به شمار آورد. زیرا سرویس خواب جهیزیه عروس، باعث شیک به نظر رسیدن اتاق خواب خواهد شد. البته انتخاب طرح و رنگ مناسب در کنار چیدمان صحیح سرویس خواب، نقش بسیار زیادی در خاص یا زیبا شدن اتاق خواب دارد.

نوعروسان هنگام انتخاب و خرید ست سرویس خواب عروس باید بر طبق اصول اشاره شده در راهنمای آن توجه کنند. طی این مقاله به بیان اصول خرید سرویس خواب عروس و مطالب مرتبط با خواهیم پرداخت. ‌امیدواریم با مطالعه این مطلب و به‌کارگیری نکات اشاره شده، خرید آسان و راحتی داشته باشید.

راهنمای خرید سرویس خواب عروس

سرویس خواب عروس

 

 

شماره تماس خرید تشک

تشک رویال مدل مدیکال یک نفره

1,500,000 تومان2,540,000 تومان
خرید انواع تشک از تشک رویال تشک رویال تشک طبی تشک فنری تشک منفصل( پاکتی) تشک متصل تشک یک نفره

تشک رویال مدل پرستیژ یک نفره

7,365,000 تومان9,075,000 تومان
خرید انواع تشک از تشک رویال تشک رویال تشک طبی تشک فنری تشک منفصل( پاکتی) تشک متصل تشک یک نفره

تشک ارتوپدیک مدل ریباند گلدن پلاس نوجوان

7,015,000 تومان
تشک ارتوپدیک مدل ریباند گلدن پلاس نوجوان چرا پزشکان عقیده دارند که جنس تشک ارتوپدیک مدل ریباند گلدن پلاس نوجوان برای

تشک رویال ارتوپدیک مدل ریباند گلدن نوجوان

6,255,000 تومان
خرید انواع تشک از تشک رویال تشک رویال تشک طبی تشک فنری تشک منفصل( پاکتی) تشک متصل تشک یک نفره

نکات مهم در انتخاب سرویس خواب عروس

امروزه با توجه به مدل‌ها و طرح‌های متنوع سرویس خواب برای عروس و داماد، انتخاب برای تازه عروس و داماد‌ها بسیار سخت و دشوار خواهد بود. البته کارشناسان و فروشندگان سرویس‌های خواب برای انتخاب ایده‌آل‌ترین سرویس خواب عروس، به آن‌ها نکاتی را ارائه خواهند داد.

بدون شک در صورت توجه به این نکات، انتخاب سرویس خواب عروس آن‌ها زیبا‌ترین در نوع خود خواهد بود. اما اصلی‌ترین موارد قابل توجه در خرید سرویس خواب شامل موارد زیر است.

شماره تماس خرید تشک

تختخواب جک دار

انتخاب تختخواب‌های جک دار به عنوان بخش مهمی از سرویس خواب، می‌تواند یک گزینه عالی برای استفاده عروس و داماد باشد. این مدل از تختخواب‌ها دارای یک فضا بسیار بزرگ در زیر خود هستند که این امکان را بر افراد خواهد داد تا به راحتی بخش بزرگی از وسایل را در زیر آن قرار دهند.

البته این مدل تختخواب‌ها، برای اتاق‌های با متراژ کم بسیار مناسب بوده و استفاده از آن نیز، به راحتی امکان‌پذیر خواهد بود. با وجود دکمه‌ای که در بخش پایینی تختخواب جک دار، قرار دارد؛ امکان باز شدن یک فضا بزرگ برای قرار دادن وسایل در اختیار نوعروسان قرار خواهد گرفت.

تختخواب جک دار

سرویس خواب عروس

انتخاب بر اساس علاقه

یکی از اصلی‌ترین نکات هنگام خرید ست سرویس خواب عروس، توجه به علاقه عروس و داماد است. این عزیزان در صورتی که هنگام انتخاب سرویس خواب بر طبق علاقه شخصی خود، پیش روند؛ مطمئناً از استراحت کردن و دیدن سرویس خواب لذت خواهند برد.

البته این نکته مهم را باید در نظر داشته باشند که چند سال از این سرویس خواب باید استفاده کنند؛ بنابراین در انتخاب طرح، رنگ و مدل نظر شخصی یا علاقه آن‌ها حائز اهمیت است.

شماره تماس خرید تشک

تناسب ابعاد تخت با مساحت اتاق

هنگام خرید سرویس خواب جهیزیه عروس، توجه به مساحت اتاق خواب از اهمیت بسیاری برخوردار است. زیرا در صورت انتخاب سرویس خواب با ابعاد بزرگ با وجود متراژ کم اتاق خواب، امکان استفاده از آن تقریباً غیر ممکن خواهد بود.

افراد با توجه به مساحت اتاق خواب از میان انواع سرویس خواب King Size یا Queen Size بهترین را انتخاب کنند.

خرید تشک طبی، خرید تشک فنری، خرید تشک متصل و خرید تشک پاکتی در سایت تشک رویال به آسانی فراهم است. افراد با مراجعه با این سایت و انتخاب بهترین تشک بر اساس نیاز خود، مطمئناً خرید جذابی را تجربه خواهند کرد.

تناسب ابعاد تخت با مساحت اتاق

سرویس خواب عروس

کیفیت سرویس خواب جهیزیه عروس

عروس و داماد هنگام انتخاب سرویس خواب، به دارا بودن فاکتور کیفیت کالای خواب توجه بسیار کنند. انتخاب یک سرویس خواب بی‌کیفیت یا ارزان، مطمئناً بر سلامتی آن‌ها تأثیر منفی بر جای خواهد گذاشت. در صورت لزوم، از خرید دیگر لوازم خانه صرفه نظر کنند؛ اما به کیفیت و قیمت سرویس خواب جهیزیه عروس، توجه بسیار نشان دهند.

زیرا انتخاب یک سرویس خواب با کیفیت، سرمایه‌گذاری بلند مدت به شمار خواهد رفت. همچنین سلامتی جسم یا روح عروس و داماد را تضمین خواهد کرد.

شماره تماس خرید تشک

توجه به سبک دکور خانه

هنگام خرید  جدید‌ترین مدل‌های سرویس خواب عروس، به سبک فضای کل خانه توجه کنند. بدون شک ایجاد هارمونی کلی بین کل محیط خانه، باعث آرامش و افزایش این حس خواهد شد. نوعروسان در صورت استفاده از سبک کلاسیک در طراحی دکوراسیون خانه، سرویس خواب کلاسیک انتخاب کنند تا با آرامش بیشتری به خواب روند.

توجه به سبک دکور خانه

سرویس خواب عروس

تشک سرویس خواب عروس

کارشناسان در بین تمام لوازم سرویس خواب، تشک را مهم‌ترین بخش معرفی کرده‌اند؛ بنابراین در انتخاب آن باید، با دقت و ریزبینی بسیار عمل نمود تا باکیفیت‌ترین تشک را برای سرویس خواب خرید کنند. مطمئناً انتخاب تشک با کیفیت عالی، تضمین‌کننده سلامت جسم و روح عزیزان خواهد بود.

انتخاب تشک استاندارد و طبی، مطمئناً بهترین گزینه هنگام خرید سرویس خواب جهیزیه عروس خواهد بود. در صورتی که افراد دارای مشکلاتی مانند کمر درد یا معضلی در ستون فقرات هستند، حتماً از پزشک متخصص درخواست کنند تا مشاوره‌های لازم برای انتخاب تشک را به آن‌ها ارائه دهد.

شماره تماس خرید تشک

قیمت سرویس خواب عروس و داماد

قیمت سرویس خواب جهیزیه عروس و کیفیت سرویس خواب، کاملاً در ارتباط با یکدیگر هستند؛ بنابراین در صورتی که نوعروسان به دنبال خرید یک سرویس خواب با کیفیت هستند؛ برای خرید آن باید قیمت بیشتر بپردازند. هرگز کیفیت را فدای ارزانی قیمت سرویس خواب عروس و داماد نکنند.

استاندارد بودن تختخواب در سرویس خواب

شاید تشخیص استاندارد بودن تختخواب در نظر بسیاری از افراد، کار سختی باشد. برای تشخیص استاندارد بودن تختخواب، کافی است روی تختخواب بنشینند. در صورتی که پا‌ها در مماس با کف زمین قرار بگیرد، مطمئناً این تختخواب بهترین و البته استاندارد است.

اگر افراد هنگام انتخاب سرویس خواب عروس و به ویژه تختخواب، از این روش ساده استفاده کنند؛ بدون شک ارتفاع تخت استاندارد بوده و آن‌ها با آسودگی خیال، می‌توانند دست به انتخاب بزنند.

استاندارد بودن تختخواب در سرویس خواب

ملزومات سرویس خواب

برند‌های تولید‌کننده سرویس خواب، برای ایجاد و حفظ آرمش خریداران لوازم مختلفی تولید خواهند کرد. البته نوعروسان هنگام خرید سرویس خواب جهیزیه عروس، می‌توانند از خرید برخی از این لوازم صرفه نظر کنند. اما اصلی‌ترین لوازم موجود در انواع سرویس خواب عروس، شامل موارد زیر خواهند بود:

  • تختخواب به عنوان اصلی‌ترین بخش سرویس خواب، شناخته خواهد شد.
  • پاف که در پایین تختخواب قرار خواهد گرفت. البته برخی از برند‌ها، پاف را برای سرویس‌های خواب خود تولید نخواهند کرد.
  • دو عدد پاتختی جهت قرار گرفتن وسایل کوچک، در دو طرف تختخواب قرار خواهد گرفت.
  • کنسول، آینه و صندلی که در مقابل آن قرار دهند. این بخش از سرویس خواب برای عروس و داماد، بخش مورد علاقه خانم‌ها است. زیرا از این بخش برای آرایش خود بهره خواهند برد.
  • وجود کمد لباس و دراور برای قرار دادن لباس‌ها، ضروری است.

نوعروسان در زمان خرید در صورت عدم تناسب بین مساحت اتاق یا قیمت زیاد کل سرویس خواب، می‌توانند بخشی از این لوازم را حذف کنند.

افرادی که قصد خرید اینترنتی تشک رویال را دارند، حتماً به سایت خرید تشک رویال اصل مراجعه کنند تا بتوانند از بین انواع تشک یک نفره، انواع تشک مسافرتی و انواع تشک دو نفره بهترین را انتخاب کنند. بدون تردید انتخاب تشک از این سایت معتبر، برای افراد بسیار لذت بخش خواهد بود.

ملزومات سرویس خواب

سرویس خواب عروس

پرطرف‌دارترین رنگ‌های سرویس خواب عروس

خرید جهیزیه و به ویژه سرویس خواب برای نوعروسان، بسیار هیجان‌انگیز و جذاب خواهد بود. البته با وجود طرح، رنگ و مدل‌های متنوع سرویس خواب، انتخاب با سختی نیز همراه است. نوعروسان هنگام انتخاب، در ابتدا به طرح و رنگ پارچه تختخواب توجه کنند.

به عبارتی دیگر این عزیزان، ابتدا اولویت خود را در مورد رنگ و طرح مشخص کنند. همچنین رنگ محیط اتاق خواب نیز، حائز اهمیت است. در صورت وجود رنگ تیره در فضا کل اتاق خواب، رنگ‌های روشن و سرد را برای روبالشی و تختخواب انتخاب کنند تا رنگ تیره اتاق را، خنثی کنند.

در صورت روشن بودن فضا اتاق خواب، انتخاب سرویس خواب عروس کرم یا سفید بهترین گزینه خواهد بود. پرطرف‌دارترین رنگ‌های سرویس خواب، عبارت هستند از:

رنگ طوسی

در سال‌های اخیر استفاده از رنگ طوسی در سرویس خواب، با استقبال بسیاری مواجه شده است. از جمله دلایل استقبال این رنگ در سرویس خواب شامل عدم مشخص شدن کثیفی‌ها و همچنین آرام بخش بودن این رنگ خواهد بود.

رنگ طوسی

سرویس خواب عروس

ترکیب رنگ چوب و سفید

ترکیب رنگ چوب و سفید را، باید یکی از پرطرف‌دارترین رنگ‌های ترکیبی سرویس خواب عروس معرفی کرد. در این ترکیب رنگ‌های جذاب، می‌توانند سرویس خوابی را انتخاب کنند که در قسمت تاج رنگ چوب و در بخش پایینی تختخواب، سفید باشد.

رنگ قهوه‌ای یا چوب

انتخاب رنگ چوب یا قهوه‌ای در سرویس خواب، از گذشته پر طرف‌دار بوده و همچنان توانسته است در بین بسیاری از افراد جامعه، طرف‌داران خود را به راحتی پیدا کند. نوعروسان با انتخاب سرویس خوابی به رنگ چوب و ایجاد هماهنگی با رنگ دیوار کرم یا استخوانی، هارمونی جذابی ایجاد خواهند کرد.

سبز درباری

در صورت بزرگ بودن مساحت اتاق خواب و انتخاب مدل‌های کلاسیک سرویس‌های خواب عروس، انتخاب رنگ سبز درباری بهترین گزینه خواهد بود. البته در کنار جذابیت این رنگ، مطمئناً ترکیب آن با رنگ‌های کرم، سفید و طلایی جلوه خاصی به اتاق خواب خواهد بخشید.

سبز درباری

سرویس خواب عروس

سخن پایانی

انتخاب سرویس خواب عروس را، باید جذاب‌ترین و هیجان‌انگیزترین بخش خرید جهیزیه نوعروسان معرفی کرد. البته به دلیل وجود مدل‌های متنوع در طرح و رنگ، انتخاب با دشواری همراه است. در چنین موقعیت‌های فروشندگان و کارشناسان، با ارائه نکاتی به این عزیزان کمک خواهند کرد تا راحت‌تر خرید خود را، انجام دهند.

یکی از مهم‌ترین نکات قابل توجه برای خرید سرویس خواب از سوی نوعروسان، توجه به متراژ اتاق خواب است. در صورت ایجاد تناسب بین ابعاد تختخواب و کل سرویس خواب با اتاق، خرید بخش‌های مختلف کالای خواب به راحتی امکان‌پذیر خواهد.

سخن پایانی

سرویس خواب عروس

شماره تماس خرید تشک

لیست قیمت:

مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل ماسا 90×200فنری20 cm1,074,700
تشک رویال مدل ماسا120×200فنری20 cm1,375,000
تشک رویال مدل ماسا160×200فنری20 cm1,870,000
تشک رویال مدل ماسا180×200فنری20 cm2,149,400
تشک رویال مدل ماسا80×180 نوجوانفنری20 cm1,034,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل آرامش90×200فنری21 cm1,375,000
تشک رویال مدل آرامش120×200فنری21 cm1,870,000
تشک رویال مدل آرامش160×200فنری21 cm2,530,000
تشک رویال مدل آرامش180×200فنری21 cm2,750,000
تشک رویال مدل آرامش80×180  نوجوانفنری21 cm1,320,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل آسایش-درجه 290×200فنری23 cm1,430,000
تشک رویال مدل آسایش-درجه 2120×200فنری23 cm1,892,000
تشک رویال مدل آسایش-درجه 2160×200فنری23 cm2,508,000
تشک رویال مدل آسایش-درجه 2180×200فنری23 cm2,860,000
تشک رویال مدل آسایش-درجه 280×180  نوجوانفنری23 cm1,364,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 190×200فنری24 cm1,622,500
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 1120×200فنری24 cm2,200,000
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 1160×200فنری24 cm2,915,000
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 1180×200فنری24 cm3,245,000
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 180×180  نوجوانفنری24 cm1,540,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل رز-درجه 290×200فنری27 cm1,760,000
تشک رویال مدل رز-درجه 2120×200فنری27 cm2,574,000
تشک رویال مدل رز-درجه 2160×200فنری27 cm3,190,000
تشک رویال مدل رز-درجه 2180×200فنری27 cm3,520,000
تشک رویال مدل رز-درجه 280×180  نوجوانفنری27 cm1,628,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 190×200طبی28 cm1,969,000
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 1120×200طبی28 cm2,794,000
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 1160×200طبی28 cm3,630,000
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 1180×200طبی28 cm3,938,000
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 180×180 نوجوانطبی28 cm1,870,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک90×200طبی29 cm2,147,200
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک120×200طبی29 cm2,997,500
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک160×200طبی29 cm3,987,500
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک180×200طبی29 cm4,290,000
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک80×180 نوجوانطبی29 cm2,029,500
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 190×200طبی27 cm2,750,000
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 1120×200طبی27 cm4,004,000
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 1160×200طبی27 cm5,262,400
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 1180×200طبی27 cm5,500,000
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 180×180 نوجوانطبی27 cm3,718,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل فلورا- درجه 190×200طبی28 cm3,505,700
تشک رویال مدل فلورا- درجه 1120×200طبی28 cm5,060,000
تشک رویال مدل فلورا- درجه 1160×200طبی28 cm6,600,000
تشک رویال مدل فلورا- درجه 1180×200طبی28 cm7,007,000
تشک رویال مدل فلورا- درجه 180×180 نوجوانطبی28 cm3,300,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 190×200طبی30 cm4,576,000
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 1120×200طبی30 cm6,930,000
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 1160×200طبی30 cm8,580,000
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 1180×200طبی30 cm9,152,000
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 180×180 نوجوانطبی30 cm4,290,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 190×200طبی34 cm5,812,400
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 1120×200طبی34 cm8,800,000
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 1160×200طبی34 cm10,923,000
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 1180×200طبی34 cm11,616,000
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 180×180 نوجوانطبی34 cm5,461,500
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ90×200فنری منفصل (پاکتی)31 cm5,698,000
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ120×200فنری منفصل (پاکتی)31 cm8,250,000
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ160×200فنری منفصل (پاکتی)31 cm10,582,000
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ180×200فنری منفصل (پاکتی)31 cm11,396,000
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ80×180 نوجوانفنری منفصل (پاکتی)31 cm5,291,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک90×200فنری منفصل (پاکتی)36 cm7,403,000
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک120×200فنری منفصل (پاکتی)36 cm10,043,000
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک160×200فنری منفصل (پاکتی)36 cm12,980,000
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک180×200فنری منفصل (پاکتی)36 cm14,806,000
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک80×180 نوجوانفنری منفصل (پاکتی)36 cm6,490,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 190×200طبی فوم16 cm1,364,000
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 1120×200طبی فوم16 cm1,848,000
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 1160×200طبی فوم16 cm2,607,000
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 1180×200طبی فوم16 cm2,728,000
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 180×180 نوجوانطبی فوم16 cm1,309,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 290×200طبی فوم18 cm1,760,000
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 2120×200طبی فوم18 cm2,310,000
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 2160×200طبی فوم18 cm3,300,000
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 2180×200طبی فوم18 cm3,520,000
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 280×180 نوجوانطبی فوم18 cm1,650,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت90×200طبی فوم20 cm2,376,000
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت120×200طبی فوم20 cm3,135,000
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت160×200طبی فوم20 cm4,202,000
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت180×200طبی فوم20 cm4,752,000
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت80×180 نوجوانطبی فوم20 cm2,101,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا90×200طبی فوم21 cm3,300,000
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا120×200طبی فوم21 cm4,642,000
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا160×200طبی فوم21 cm5,962,000
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا180×200طبی فوم21 cm6,600,000
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا80×180 نوجوانطبی فوم21 cm5,365,800
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک90×200طبی فوم30 cm4,642,000
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک120×200طبی فوم30 cm6,206,200
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک160×200طبی فوم30 cm8,327,000
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک180×200طبی فوم30 cm9,284,000
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک80×180 نوجوانطبی فوم30 cm4,152,500
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن90×200طبی ارتوپدیک22 cm6,358,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن120×200طبی ارتوپدیک22 cm8,580,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن160×200طبی ارتوپدیک22 cm11,330,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن180×200طبی ارتوپدیک22 cm12,540,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن80×180 نوجوانطبی ارتوپدیک22 cm5,687,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس90×200طبی ارتوپدیک26 cm7,370,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس120×200طبی ارتوپدیک26 cm9,900,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس160×200طبی ارتوپدیک26 cm12,760,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس180×200طبی ارتوپدیک26 cm14,740,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس80×180 نوجوانطبی ارتوپدیک26 cm6,380,000

سایر مقالات:

خرید روبالشی با کیفیت - 5 مدل روبالشی در سایت تشک رویال
معرفی انواع الیاف بالش - 5 مدل الیاف درجه 1 بالش - مشخصات + قیمت
محافظ ضد آب تشک-مزایا و معایب محافظ تشک- قیمت 1401 + عکس

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *