نکات آموزشی

5 علت خستگی مداوم- راه حل : بهترین تشک طبی برای رفع خستگی

علت خستگی مداوم

تشک ارتوپدیک مدل ریباند گلدن پلاس دو نفره

15,650,000 تومان18,100,000 تومان
تشک ارتوپدیک مدل ریباند گلدن پلاس دو نفره نکات مهم در انتخاب جنس تشک ارتوپدیک مدل ریباند گلدن پلاس دو

تشک رویال مدل پرستیژ کلاسیک دو نفره

16,000,000 تومان18,050,000 تومان
تشک رویال مدل پرستیژ کلاسیک دو نفره برای خرید تشک رویال مدل پرستیژ کلاسیک دو نفره باید به چه استانداردهایی

تشک رویال طبی فنری مدل کلاسیک نوجوان

قیمت اصلی 3,000,000 تومان بود.قیمت فعلی 2,400,000 تومان است.
تشک رویال طبی فنری مدل کلاسیک نوجوان چگونه باید به اصل بودن جنس تشک رویال طبی فنری مدل کلاسیک نوجوان

تشک رویال مدل آرامش یک‌ نفره

1,800,000 تومان2,400,000 تومان
تشک رویال مدل آرامش یک‌ نفره برای چه کاربردهایی دارد؟ تشک رویال مدل آرامش یک‌ نفره و دو نفره یکی

تاثیر تشک بر بی خوابی زنان بیشتر است یا مردان؟

تاثیر تشک بر بی خوابی در افراد توسط دانشمندان و محققان این حوزه تأیید شده است. بی‌خوابی وضعیتی است که برای بسیاری از افراد در سنین مختلف آشناست. برای اینکه فقط در 5 دقیقه خوابتان ببرد و خوابی سالم داشته باشید، چه کاری باید انجام دهید؟

دانشمندان به این نتیجه رسیده‌اند که یک تشک خوب به فرد کمک می‌کند تا از شر بی‌خوابی خلاص شود و کیفیت خواب افراد را تا حد زیادی افزایش می‌دهد. به گفته محققان، یک تشک مناسب نه تنها می‌تواند فرد را از بی‌خوابی نجات دهد، بلکه از بروز درد در ستون فقرات و عضلات و همچنین از واکنش‌های آلرژیک نیز نجات می‌دهد.

در این مطلب به تاثیر تشک بر بی خوابی زنان و مردان می‌پردازیم؛ پس با ما همراه باشید.

تاثیر تشک بر بی خوابی زنان بیشتر است یا مردان؟

تاثیر تشک بر بی خوابی

محصولات تشک رویال:

تشک رویال
تشک طبی
تشک فنری

شماره تماس تولیدی تشک رویال

ردیف محصولات


تشک رویال مدل پددار لیدوما دو نفره


تشک رویال مدل پددار لیدوما دو نفره


مقایسه

تشک رویال مدل پددار لیدوما دو نفره

12,015,000 تومان12,775,000 تومان
تشک رویال مدل پددار لیدوما دو نفره چه موقع باید نسبت به خرید تشک اقدام کرد؟ آیا می‌دانید قیمت تشک رویال مدل پددار لیدوما دو نفره چقدر است؟ بهترین تشک پددار لیدوما را از کجا باید خریداری کنیم؟ لازمه یک خواب راحت به همراه آرامش، برخورداری از سرویس مناسب است که در این میان تشک پددار لیدوما حرف اول را می‌زند. معرفی تشک رویال مدل پددار لیدوما دو نفره تشک باکیفیت رویال پددار لیدوما  یک تشک طبی فنری که برای افراد سنگین‌وزن گزینه ایدئالی محسوب می‌شود. لایه‌های ریباند و اسفنج بخش‌های بالا و پایین، تشک را به‌خوبی پوشش می‌دهند. تعداد فنرهای


افزودن به علاقه مندی ها

انتخاب گزینه‌ها
مشاهده سریع

تشک رویال سوپر طبی فنری مدل فلورا نوجوان


تشک رویال سوپر طبی فنری مدل فلورا نوجوان


مقایسه

تشک رویال سوپر طبی فنری مدل فلورا نوجوان

3,630,000 تومان
تشک رویال سوپر طبی فنری مدل فلورا نوجوان بهترین تشک برای نوجوانان باید چه مشخصاتی داشته باشد؟ جنس تشک رویال سوپر طبی فنری مدل فلورا نوجوان بهترین است و شما با خرید این مدل تشک باکیفیت می‌توانید خواب مناسبی را برای فرزندان خود فراهم کرده و زمینه رشد فکری و جسمی آن‌ها را تأمین کنید. معرفی تشک رویال سوپر طبی فنری مدل فلورا نوجوان فلورا از آن دسته تشک‌هایی است که مناسب افراد وزن متوسط به بالا است و قسمت‌های بالا به‌واسطه اسفنج و قسمت پایین به‌وسیله فوم پوشش می‌یابد. تعداد فنر یک‌نفره و نوجوان تشک فلورا ۲۹۸ بوده و


افزودن به علاقه مندی ها

انتخاب گزینه‌ها
مشاهده سریع

تشک رویال مدل پددار لیدوما یک نفره


تشک رویال مدل پددار لیدوما یک نفره


مقایسه

تشک رویال مدل پددار لیدوما یک نفره

6,390,000 تومان9,680,000 تومان
خرید انواع تشک از تشک رویال تشک رویال تشک طبی تشک فنری تشک منفصل( پاکتی) تشک متصل تشک یک نفره تشک دو نفره   لیست قیمت: مدل تشک سایز نوع اسکلت ارتفاع تشک رویال مدل ماسا  90×200 فنری 20 cm 1,235,905 تشک رویال مدل ماسا 120×200 فنری 20 cm 1,581,250 تشک رویال مدل ماسا 160×200 فنری 20 cm 2,150,500 تشک رویال مدل ماسا 180×200 فنری 20 cm 2,471,810 تشک رویال مدل ماسا 80×180 نوجوان فنری 20 cm 1,189,100 مدل تشک سایز نوع اسکلت ارتفاع تشک رویال مدل آرامش 90×200 فنری 21 cm 1,581,250 تشک رویال مدل آرامش 120×200 فنری 21


افزودن به علاقه مندی ها

انتخاب گزینه‌ها
مشاهده سریع

تشک رویال مدل لوتوس دو نفره


تشک رویال مدل لوتوس دو نفره


مقایسه

تشک رویال مدل لوتوس دو نفره

9,430,000 تومان10,065,000 تومان
تشک رویال مدل لوتوس دو نفره چه ساختاری دارد؟ تشک مدل لوتوس برند رویال از تشک‌های طبی فنری باکیفیتی است که فنرهای آن از نوع بونل طراحی شده‌اند. شکل کلی فنرها در این تشک به صورت ساعت شنی است و این مدل از فنرهای متصل ریز ساخته می‌شود. ریز بودن فنرهای استفاده شده در تشک سوپر طبی فنری رویال مدل لوتوس باعث می‌شود تا از حالت فنری تشک کاسته شود و سخت‌تر از تشک‌های فنری معمولی باشد. مفتول فولادی که جهت تقویت این تشک در نظر گرفته شده به صورت شکل است و به تعداد 10 عدد در نوع یک


افزودن به علاقه مندی ها

انتخاب گزینه‌ها
مشاهده سریع

شماره تماس تولیدی تشک رویال

علت خستگی مداوم چیست و چگونه آن را درمان کرد؟

علت خستگی مداوم می‌تواند جسمی، ذهنی یا ترکیبی از هر دو باشد. خستگی یک احساس یا ضعف مداوم است که می‌تواند هرکسی را تحت‌تأثیر قرار دهد؛ بنابراین بیشتر ما احساس خستگی را تجربه کرده‌ایم.

خستگی یک علامت است نه یک بیماری که ممکن است در نتیجه عوامل مختلفی ایجاد شود؛ بنابراین در این مقاله به انواع و علت خستگی مداوم و گزینه‌های درمانی موجود می‌پردازیم. پس با ما همراه باشید.

علت خستگی مداوم چیست و چگونه آن را درمان کرد؟

علت خستگی مداوم

تعریف خستگی

هیچ تعریف استانداردی از خستگی وجود ندارد و اغلب خستگی با احساس خواب‌آلودگی اشتباه گرفته می‌شود؛ اما این‌طور نیست. به طور دقیق‌تر، خستگی به‌عنوان احساس کمبود انرژی و انگیزه تعریف می‌شود که می‌تواند جسمی، ذهنی یا هر دو باشد.

پس علت خستگی مداوم را می‌توان به ‌صورت فیزیکی، ذهنی یا ترکیبی از هر دو تجربه کرد. در هر صورت باید به دنبال راه‌حلی برای درمان باشید تا زندگی شما را مختل نکند.

شماره تماس تولیدی تشک رویال

انواع خستگی

خستگی به دو نوع اصلی فیزیکی و ذهنی تقسیم‌بندی می‌شود. در خستگی فیزیکی، فرد به علت خستگی مداوم بسیاری از کارهای عادی روزمره مانند بالارفتن از پله را به علت خستگی و کوفتگی بدن نتواند انجام دهد. در خستگی ذهنی، ممکن است تمرکز روی چیزها و متمرکز ماندن برای فرد دشوار شود.

افراد ممکن است در حین کار به علت خستگی مفرط احساس خواب‌آلودگی کنند یا در بیدارماندن مشکل داشته باشند.

شماره تماس تولیدی تشک رویال

علل خستگی

 طیف گسترده‌ای از دلایلی که می‌توانند باعث خستگی شوند عبارت‌اند از:

  • علل پزشکی: علت زود خسته شدن ممکن است نشانه یک بیماری زمینه‌ای مانند اختلال تیروئید، بیماری قلبی یا دیابت باشد.
  • علل مرتبط با سبک زندگی: الکل یا مواد مخدر یا ورزش نکردن به طور منظم می‌تواند منجر به احساس خستگی شود.
  • علل مرتبط با محل کار: استرس محل کار می‌تواند منجر به احساس خستگی در فرد شود.
  • نگرانی‌های عاطفی و استرس: خستگی یکی از علائم رایج مشکلات سلامت روان مانند افسردگی است.
  • خواب بد و ناکافی: مناسب نبودن جای خواب و خواب ناکافی ممکن است منجر به خستگی شود.
علل خستگی

علت خستگی مداوم

علت‌های پزشکی خستگی

علت خستگی مداوم می‌تواند به علت تعدادی از بیماری‌ها و اختلالات مانند: فشار، اختلالات اشتها، اضطراب، بی‌حوصلگی یا مصرف بعضی داروها مانند: داروهای ضدافسردگی، داروهای اضطراب، داروهای ضد فشارخون، استاتین‌ها، استروئیدها، آنتی‌هیستامین‌ها و آرام‌بخش‌ها باشد.

به همین دلیل اگر به طور مداوم دچار خستگی می‌شوید و می‌خواهید علت خستگی مداوم خود را بدانید، با پزشک خود مشورت کنید.

شماره تماس تولیدی تشک رویال

علل خستگی مرتبط با سبک زندگی

عوامل رایج سبک زندگی که می‌توانند باعث و علت خستگی مداوم باشند عبارت‌اند از:

  • کمبود خواب: معمولاً بزرگسالان و افراد بالغ در طول شبانه روز به حدود هشت ساعت خواب نیاز دارند.
  • خواب زیاد: همان‌طور که خواب برای رفع خستگی مهم است، به همان اندازه خوابیدن زیاد باعث خستگی می‌شود. افرادی که در شبانه روز بیش از ۱۱ ساعت می‌خوابند، معمولاً احساس خواب‌آلودگی و خستگی بیش از حد را دارند.
  • الکل و مواد مخدر: مشروبات الکلی باعث کند شدن سیستم عصبی و اختلال خواب طبیعی می‌شوند. سایر داروها مانند سیگار و کافئین سیستم عصبی را تحریک می‌کنند و می‌توانند باعث بی‌خوابی و شوند؛ بنابراین علت خستگی مداوم می‌تواند این عوامل باشد.
  • اختلالات خواب: خواب آشفته و در نتیجه علت خستگی مداوم ممکن است به دلایل مختلفی رخ دهد، به‌عنوان‌مثال، همسایه‌های پرسروصدا، کودکان خردسال که در شب از خواب بیدار می‌شوند، شریک زندگی که خر و پف می‌کند.

علت بی‌حالی و خستگی‌های زیاد می‌تواند در نتیجه کمبود فعالیت‌های بدنی باشد. ورزش برای بهبود تناسب‌اندام، سلامت و تندرستی، کاهش استرس و افزایش سطح انرژی شود همچنین علت خستگی مداوم می‌تواند در نتیجه رژیم غذایی نامناسب مانند مصرف کربوهیدرات‌ها، مواد کافئین‌دار  و  نوشیدنی‌های گازدار باشد که فقط انرژی موقتی را افزایش می‌دهند و خستگی را بدتر می‌کنند.

علل خستگی مرتبط با سبک زندگی

علت خستگی مداوم

علل خستگی مرتبط با محل کار

علت خستگی مداوم می‌تواند در نتیجه بیداری در ساعات استراحت بدن باشد. بدن انسان برای خوابیدن در طول شب طراحی شده است و این الگو توسط بخش کوچکی از مغز به نام ساعت شبانه‌روزی تنظیم می‌شود.

 فرد با کارکردن در زمانی که بدنش برای خوابیدن برنامه‌ریزی‌شده است، ساعت شبانه‌روزی خود را اشتباه می‌گیرد؛ در نتیجه علت خستگی بدن می‌تواند این مسئله باشد.

شماره تماس تولیدی تشک رویال

 علل روانی خستگی

مطالعات نشان می‌دهد که علت خستگی مداوم تا ۵۰ درصد می‌تواند به دلیل عوامل روانی و عاطفی باشد. به‌عنوان نمونه، افرادی که افسرده هستند، معمولاً خستگی مزمن را تجربه می‌کنند یا فردی که تحت استرس یا اضطراب است، به دلیل ترشح آدرنالین بالا زود خسته می‌شود.

همچنین علت خستگی مداوم می‌تواند به علت حالت روانی غم و اندوه، شوک، احساس گناه، افسردگی، ناامیدی و تنهایی باشد.

تأثیر خواب در خستگی

علت خستگی مداوم می‌تواند اختلال در خواب باشد؛ بنابراین خواب باکیفیت خوب بخش مهمی از مدیریت و رفع خستگی است. خواب یکی از عوامل مهمی است که کیفیت آن تأثیر مستقیم و بالایی در احساس خستگی دارد؛ اما صرفاً خواب به‌تنهایی تأثیرگذار نیست.

بنابراین بررسی تأثیر خواب باید به‌تفصیل باشد که در زیر به بررسی آن خواهیم پرداخت و کامل آن را بررسی می‌کنیم.

شماره تماس تولیدی تشک رویال

 رعایت بهداشت خواب خوب

علت خستگی و خواب‌آلودگی در صبح می‌تواند به علت خواب ناکافی و نامنظم باشد؛ بنابراین سعی کنید هر شب سر ساعت مشخصی بخوابید و از خواب بیدار شوید. دمای اتاق‌خواب بین ۶۰ تا ۶۷ درجه فارنهایت توصیه می‌شود؛ اما مهم‌ترین مسئله یک جای مناسب برای خواب است.

یک اتاق تاریک و ساکت همراه با یک تخت و تشک نرم و راحت می‌تواند به خواب شما کمک کند.

 رعایت بهداشت خواب خوب

علت خستگی مداوم

خستگی و اختلالات خواب

یک مطالعه تحقیقاتی کلیدی در سال ۲۰۱۰ نشان داد که خواب نامناسب علت خستگی مداوم معرفی شده است. مطالعات نشان داده که افراد مبتلا به سندرم پاهای بی‌قرار (RLS) ، نارکولپسی و بی‌خوابی ،خستگی را به‌عنوان یکی از علائم اولیه خود گزارش می‌دهند.

راه اصلی مبارزه با خستگی ناشی از اختلال خواب، داشتن خواب کافی و ترمیمی است. منطقی است که افرادی که مشکل خواب دارند، خستگی را تجربه کنند؛ زیرا خواب آنها بسیار کمتر از حد مطلوب است.

شماره تماس تولیدی تشک رویال

آیا کم‌خوابی ریشه خستگی است؟

 دانشمندان برای فهمیدن علت خستگی مداوم، آزمایشات  FSS   پلی‌سومنوگرافی  PSG را انجام دادند که امواج مغزی افراد را در طول خواب بررسی می‌کند. PSG دقیقاً میزان خوابیدن افراد را اندازه‌گیری می‌کند و مشخص می‌کند که فرد چقدر خوب می‌خوابد.

نتیجه این آزمایش این بود که احساس خستگی لزوماً با میزان بدخوابی شما مطابقت ندارد؛ اما می‌تواند یکی از مهم‌ترین دلایل خستگی باشد.

درمان خستگی

 خستگی یک علامت است؛ به این معنی که شما می‌توانید آن را احساس و توصیف کنید، پس بیماری محسوب نمی‌شود. برای کاهش خستگی ابتدا باید بدانید که دلایل اصلی خستگی شما چیست. اگر خستگی بر کیفیت زندگی شما تأثیر منفی می‌گذارد یا باعث ناراحتی شما می‌شود، با یک متخصص صحبت کنید.

چراکه این خستگی می‌تواند به علت هر یک از عوامل بالا باشد و علاج هر یک از آن‌ها، راه‌حل‌های مختلفی دارد.

 

احساس خستگی و کمبود انرژی یک حالتی است که در آن فرد به طور مداوم احساس کمبود انرژی، ضعف و خواب‌آلودگی می‌کند. این حالت ممکن است بر اثر عوامل مختلفی از جمله بیماری‌های جسمی، روانی، عادات زندگی ناسالم، استرس و آلرژی و… ایجاد شود.

برخی از مهم‌ترین موارد در بررسی علت خستگی مداوم عبارت‌اند از:

  • خواب ناکافی یا کیفیت پایین خواب
  • فعالیت فیزیکی زیاد یا کم
  • تغذیه نامناسب
  • استرس، اضطراب، افسردگی یا سایر مشکلات روانی
  • بیماری‌های جسمی مانند آنمی، تیروئید، دیابت، قلب، کبد، کلیه یا عفونت
  • مصرف برخی داروها یا مواد مخدر

برای رفع علت خستگی مداوم، لازم است که علت آن را شناسایی و درمان کنید. برای این کار، می‌توانید از پزشک خود کمک بگیرید و آزمایش‌های لازم را انجام دهید. همچنین برخی از راه‌های زیر، برای بهبود وضعیت و شناخت علت خستگی و کوفتگی بدن و خواب‌آلودگی هستند که شامل موارد زیر می‌شوند.

خواب کافی و با کیفیت

یکی از مهم‌ترین عواملی که بر سطح انرژی و خستگی تأثیر می‌گذارد، خواب است. خواب ناکافی می‌تواند علت خستگی مداوم در افراد باشد. برای بهبود خواب، توصیه می‌شود که حداقل هفت تا هشت ساعت در شب بخوابید.

 الکل، کافئین و دخانیات را قبل از خواب مصرف نکنید، محیط خواب را تاریک، ساکت و خنک نگه دارید و ساعت خاصی را برای خوابیدن و بیدارشدن انتخاب کنید. همچنین می‌توانید از قرص ویتامین برای رفع خستگی نیز استفاده کنید.

استفاده از کافئین را کاهش دهید

 آیا می‌دانستید که خوردن کافئین زیاد و بیش از حد می‌تواند علت خستگی و خواب‌آلودگی در طول روز باشد؟ کافئین یک ماده‌ی تحریک‌کننده است که باعث می‌شود سیستم عصبی مرکزی شما فعال‌تر و هوشیار‌تر شود؛ اما این اثر فقط موقتی است و بعد از مدتی، تأثیر کافئین کم‌تر می‌شود و شما دوباره احساس خستگی می‌کنید.

 این باعث می‌شود که شما برای حفظ سطح انرژی‌تان، مقدار بیشتری کافئین مصرف کنید و این یک‌چرخه‌ی بی‌پایان را ایجاد می‌کند. علاوه بر این، کافئین می‌تواند باعث کاهش کیفیت خواب شما شود و این نیز علت خستگی مداوم شما در طول شبانه‌روز است.

 همچنین برای جلوگیری از خستگی ناشی از کافئین، بهتر است مقدار و زمان مصرف آن را کنترل کنید. توصیه می‌شود که مقدار روزانه‌ی کافئین خود را کم‌تر از ۴۰۰ میلی‌گرم نگه دارید و از مصرف آن در اواخر روز خودداری کنید.

ورزش کنید

ورزش یکی از راه‌های مؤثر برای افزایش انرژی و کاهش خستگی است. ورزش باعث تقویت عضلات، بهبود گردش خون، افزایش سطح اکسیژن در بدن و ترشح هورمون‌های خوش‌بینی می‌شود.

 برای بهره‌مندی از این فواید، توصیه می‌شود که حداقل سه تا پنج بار در هفته، ۳۰ تا ۶۰ دقیقه ورزش متوسط تا شدید انجام دهید. ورزش‌هایی مانند پیاده‌روی، دویدن، شنا، دوچرخه‌سواری و یوگا می‌توانند گزینه‌های مناسبی باشند. البته باید بدانید که دوری از ورزش از علت خستگی مداوم در طب سنتی است.

محصولات تشک رویال:

تشک منفصل( پاکتی)
تشک متصل
تشک یک نفره
تشک دو نفره

 

  داشتن تغذیه سالم و متعادل

تغذیه مناسب و متعادل یکی از عوامل مهم برای سلامتی و انرژی بدن است. برای رفع علت خستگی مداوم، باید غذاهایی را انتخاب کنید که حاوی مواد مغذی ضروری مانند پروتئین، کربوهیدرات، چربی، ویتامین، مواد معدنی و آب باشند.

آب بیشتری بنوشید

نوشیدن آب به افزایش انرژی، بهبود عملکرد مغز و کاهش گرفتگی عضلات کمک می‌کند. بدن انسان به آب برای حمل اکسیژن و مواد مغذی به سلول‌ها، تنظیم دما، حذف سموم و انجام فرایندهای متابولیک نیاز دارد. اگر بدن کم‌آب شود، این فرایندها به خطر می‌افتند و احساس خستگی، کسلی و بی‌حالی در افراد ایجاد می‌شود.

به طور متوسط، بزرگسالان باید روزانه حداقل ۲ لیتر آب بنوشند. این مقدار ممکن است به فعالیت بدنی، شرایط جوی، سن و وضعیت سلامتی بستگی داشته باشد. برخی از زمان‌هایی که نوشیدن آب بیشترین اهمیت را دارند عبارت‌اند از: وقتی از خواب بیدار می‌شوید، وقتی تشنه یا گرسنه هستید، وقتی عرق می‌کنید، وقتی بیمار هستید و وقتی با هواپیما سفر می‌کنید.

نوشیدن آب همچنین می‌تواند به کاهش علائم برخی از بیماری‌ها و علت خستگی مداوم کمک کند. برای مثال، نوشیدن آب قبل و در حین پریودی می‌تواند نفخ و گرفتگی را کاهش دهد. همچنین نوشیدن آب می‌تواند به پیشگیری از سنگ کلیه، عفونت ادراری، یبوست و کم‌خونی نیز کمک کند.

درمان خستگی

علت خستگی مداوم

چه چیزی خستگی نیست؟

 اگر احساس خستگی یا خواب‌آلودگی می‌کنید؛ اما بعد از یک خواب خوب احساس بهتری دارید، پس شما دچار کمبود خواب هستید. اگر علائم شما اغلب می‌آیند و از بین می‌روند به‌احتمال زیاد دلیل خستگی شما خواب نیست.

تفاوت خواب‌آلودگی با خستگی این است که احساس خواب‌آلودگی معمولاً در طول روز ایجاد می‌شود و با خواب تسکین می‌یابد؛ اما خستگی با خواب برطرف نمی‌شود.

شماره تماس تولیدی تشک رویال

آیا می‌توانیم خستگی را اندازه‌گیری کنیم؟

 همان‌طور که تعریف خستگی دشوار است، در مورد چگونگی اندازه‌گیری آن نیز اتفاق‌نظر وجود ندارد. رایج‌ترین مورداستفاده، مقیاس شدت خستگی (FSS)  است که با استفاده از یک پرسش‌نامه کوتاه ۹ سؤالی محاسبه می‌شود و در آن پاسخ‌ها به‌صورت عددی نمره‌گذاری می‌شوند.

سپس نمره نهایی برای سنجش میزان خستگی فرد مورداستفاده قرار می‌گیرد. کمترین نمره ممکن 7 و بالاترین آن ۶۳ است. نمرات بالاتر نشان‌دهنده سطوح بالاتر خستگی است. افراد مبتلا به خستگی معمولاً بیش از ۳۶ امتیاز می‌گیرند.

آیا می‌توانیم خستگی را اندازه‌گیری کنیم؟

علت خستگی مداوم

چگونه می‌توان با خستگی مبارزه کرد؟

 همان‌طور که اشاره شد، علت خستگی مداوم می‌تواند متعدد باشد. مهم است که شرایط سلامتی خود را از لحاظ پزشکی بررسی کنید. لزوماً خستگی را نمی‌توان با دارو درمان کرد؛ بنابراین رژیم غذای مناسب، ترک مواد مخدر، مصرف‌نکردن مواد مضر مانند کربوهیدرات‌ها و مواد کافئین‌دار، ورزش، خواب مناسب، حفظ وزن سالم و مراقبت از سلامت ذهنی شما می‌تواند منجر به کاهش سطح احساس خستگی شود.

شماره تماس تولیدی تشک رویال

بهترین تشک برای رفع خستگی شما!

یکی از بهترین روش‌هایی که به شما در رفع خستگی کمک می‌کند، انتخاب یک تشک استاندارد و راحت برای خواب است. تشک رویال از بهترین برندهای موجود در بازار است که انواع تشک یک نفره و انواع تشک دو نفره را با بالاترین کیفیت تولید می‌کند.

به همین دلیل شما می‌توانید از میان انواع تشک فنری، گزینه مورد نظر خود را مطابق با سلیقه و نیاز خود انتخاب کنید. از میان این تشک‌ها می‌توان به بهترین تشک پاکتی و بهترین تشک متصل اشاره کرد.

البته سایت تشک رویال، تشک‌های متنوعی را جهت خرید به شما ارائه می‌دهد. اگر می‌خواهید انواع دیگری از تشک‌ها را امتحان کنید، ما خرید تشک طبی و انواع تشک مسافرتی را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

بهترین تشک برای رفع خستگی شما!

نتیجه گیری

 طیف وسیعی از شرایط سلامتی و سبک زندگی مانند بیماری‌ها، افسردگی، خوراکی‌ها و نوشیدنی‌ها، شرایط روحی و روانی می‌توانند علت خستگی مداوم باشند.

در مقاله بالا به‌تفصیل در مورد خستگی و عوامل مرتبط با آن صحبت کردیم؛ بنابراین اگر هیچ یک از نکات بالا به شما کمکی نکرد، حتماً به پزشک مراجعه کنید که علت خستگی مداوم شما را تشخیص دهد و راه‌حل مناسبی برای آن ارائه دهد.

سایر مقالات:

تأثیر بالش بر خواب- معرفی 3 مدل بالش مخصوص تشک خواب رویال
روش های نظامی خوابیدن – تکنیک خوابیدن در 10 ثانیه
تاثیر خواب بر سیستم ایمنی بدن – 3 مدل تشک برای خواب راحت

شماره تماس تولیدی تشک رویال

لیست قیمت:    
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت
تشک رویال مدل ماسا 90×200فنری20 cm1,500,000
تشک رویال مدل ماسا120×200فنری20 cm1,850,000
تشک رویال مدل ماسا160×200فنری20 cm2,500,000
تشک رویال مدل ماسا180×200فنری20 cm2,900,000
تشک رویال مدل ماسا80×180 نوجوانفنری20 cm1,350,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل آرامش90×200فنری21 cm1,800,000
تشک رویال مدل آرامش120×200فنری21 cm2,400,000
تشک رویال مدل آرامش160×200فنری21 cm3,150,000
تشک رویال مدل آرامش180×200فنری21 cm3,500,000
تشک رویال مدل آرامش80×180  نوجوانفنری21 cm1,700,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل آسایش-درجه 290×200فنری22 cm1,900,000
تشک رویال مدل آسایش-درجه 2120×200فنری22 cm2,450,000
تشک رویال مدل آسایش-درجه 2160×200فنری22 cm3,300,000
تشک رویال مدل آسایش-درجه 2180×200فنری22 cm3,800,000
تشک رویال مدل آسایش-درجه 280×180  نوجوانفنری22 cm1,750,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 190×200فنری23 cm2,150,000
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 1120×200فنری23 cm2,850,000
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 1160×200فنری23 cm3,800,000
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 1180×200فنری23 cm4,300,000
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 180×180  نوجوانفنری23 cm2,000,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل رز-درجه 290×200فنری26 cm2,300,000
تشک رویال مدل رز-درجه 2120×200فنری26 cm3,300,000
تشک رویال مدل رز-درجه 2160×200فنری26 cm4,100,000
تشک رویال مدل رز-درجه 2180×200فنری26 cm4,600,000
تشک رویال مدل رز-درجه 280×180  نوجوانفنری26 cm2,150,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 190×200طبی29 cm2,600,000
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 1120×200طبی29 cm3,600,000
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 1160×200طبی29 cm4,600,000
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 1180×200طبی29 cm5,150,000
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 180×180 نوجوانطبی29 cm2,400,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک90×200طبی30 cm2,800,000
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک120×200طبی30 cm3,750,000
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک160×200طبی30 cm5,050,000
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک180×200طبی30 cm5,550,000
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک80×180 نوجوانطبی30 cm2,600,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 190×200طبی27 cm3,550,000
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 1120×200طبی27 cm5,050,000
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 1160×200طبی27 cm6,550,000
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 1180×200طبی27 cm7,100,000
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 180×180 نوجوانطبی27 cm3,250,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل فلورا- درجه 190×200طبی28 cm4,450,000
تشک رویال مدل فلورا- درجه 1120×200طبی28 cm6,300,000
تشک رویال مدل فلورا- درجه 1160×200طبی28 cm8,250,000
تشک رویال مدل فلورا- درجه 1180×200طبی28 cm8,900,000
تشک رویال مدل فلورا- درجه 180×180 نوجوانطبی28 cm4,100,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 190×200طبی29 cm5,750,000
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 1120×200طبی29 cm8,500,000
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 1160×200طبی29 cm10,700,000
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 1180×200طبی29 cm11,500,000
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 180×180 نوجوانطبی29 cm5,300,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 190×200طبی35 cm6,750,000
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 1120×200طبی35 cm9,900,000
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 1160×200طبی35 cm12,500,000
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 1180×200طبی35 cm13,500,000
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 180×180 نوجوانطبی35 cm6,200,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ90×200فنری منفصل (پاکتی)32 cm7,350,000
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ120×200فنری منفصل (پاکتی)32 cm10,150,000
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ160×200فنری منفصل (پاکتی)32 cm13,100,000
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ180×200فنری منفصل (پاکتی)32 cm14,050,000
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ80×180 نوجوانفنری منفصل (پاکتی)32 cm6,700,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک90×200فنری منفصل (پاکتی)36 cm9,050,000
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک120×200فنری منفصل (پاکتی)36 cm12,400,000
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک160×200فنری منفصل (پاکتی)36 cm16,000,000
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک180×200فنری منفصل (پاکتی)36 cm18,050,000
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک80×180 نوجوانفنری منفصل (پاکتی)36 cm8,000,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 190×200طبی فوم16 cm1,800,000
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 1120×200طبی فوم16 cm2,400,000
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 1160×200طبی فوم16 cm3,350,000
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 1180×200طبی فوم16 cm3,600,000
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 180×180 نوجوانطبی فوم16 cm1,650,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 290×200طبی فوم18 cm2,300,000
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 2120×200طبی فوم18 cm3,000,000
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 2160×200طبی فوم18 cm4,250,000
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 2180×200طبی فوم18 cm4,600,000
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 280×180 نوجوانطبی فوم18 cm2,100,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت90×200طبی فوم22 cm3,050,000
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت120×200طبی فوم22 cm4,000,000
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت160×200طبی فوم22 cm5,350,000
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت180×200طبی فوم22 cm6,050,000
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت80×180 نوجوانطبی فوم22 cm2,650,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا90×200طبی فوم22 cm4,150,000
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا120×200طبی فوم22 cm5,850,000
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا160×200طبی فوم22 cm7,450,000
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا180×200طبی فوم22 cm8,300,000
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا80×180 نوجوانطبی فوم22 cm3,700,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک90×200طبی فوم31 cm5,750,000
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک120×200طبی فوم31 cm7,750,000
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک160×200طبی فوم31 cm10,200,000
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک180×200طبی فوم31 cm11,300,000
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک80×180 نوجوانطبی فوم31 cm5,300,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن90×200طبی ارتوپدیک22 cm7,750,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن120×200طبی ارتوپدیک22 cm10,200,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن160×200طبی ارتوپدیک22 cm13,850,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن180×200طبی ارتوپدیک22 cm15,300,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن80×180 نوجوانطبی ارتوپدیک22 cm6,900,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس90×200طبی ارتوپدیک26 cm9,150,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس120×200طبی ارتوپدیک26 cm12,000,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس160×200طبی ارتوپدیک26 cm15,650,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس180×200طبی ارتوپدیک26 cm18,100,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس80×180 نوجوانطبی ارتوپدیک26 cm8,000,000
سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

حساب کاربری من