نکات آموزشی

راهنمای خرید سرویس خواب ایده آل – 10 نکته طلایی

راهنمای انتخاب و خرید سرویس خواب ایده آل

تشک رویال مدل پددار لیدوما یک نفره

6,750,000 تومان9,900,000 تومان
تشک رویال مدل پددار لیدوما یک نفره قیمت تشک رویال مدل پددار لیدوما یک نفره به چه عواملی بستگی دارد؟

تشک رویال مدل پرستیژ نوجوان

قیمت اصلی 8,375,000 تومان بود.قیمت فعلی 6,700,000 تومان است.
خرید انواع تشک از تشک رویال تشک رویال تشک طبی تشک فنری تشک منفصل( پاکتی) تشک متصل تشک یک نفره

تشک رویال مدل آرامش دو نفره

3,150,000 تومان3,500,000 تومان
تشک رویال مدل آرامش دو نفره و یک نفره چه کاربردهایی دارد؟ تشک رویال مدل آرامش دو نفره و یک

تشک رویال مدل مدیکال لایت نوجوان

قیمت اصلی 3,315,000 تومان بود.قیمت فعلی 2,650,000 تومان است.
تشک رویال مدل مدیکال لایت نوجوان اگر قصد خرید تشکی مناسب افرادی با وزن متوسط را دارید، ما خرید تشک

شماره تماس تولیدی تشک رویال

 

راهنمای انتخاب و خرید سرویس خواب ‌ایده‌آل

از خواسته‌های همه افراد به ویژه خانم‌ها انتخاب مطابق راهنمای خرید سرویس خواب ایده آل که قابلیت استفاده برای چند سال را داشته باشد، است. انتخاب بهترین مدل سرویس خواب در میان انواع سرویس خواب راحت با قیمت مناسب، کار چندان راحتی نخواهد بود. افراد هنگام فرایند خرید سرویس خواب باید ویژگی‌های مهمی را در نظر داشته باشند.

در زمان انتخاب سرویس خواب یک نفره، سرویس خواب دو نفره یا نوجوان و نوزاد باید به ابعاد، سایز و ترکیب رنگ آن با دیگر اجزا اتاق خواب توجه شود. طی این مقاله در رابطه با راهنمای خرید سرویس خواب ایده آل و سرویس خواب نوزاد یا دونفره، اطلاعاتی جمع‌آوری کرده‌ایم. ‌امیدواریم این مطالب در زمان خرید سرویس خواب، برای شما مفید واقع شوند.

راهنمای انتخاب و خرید سرویس خواب ‌ایده‌آل

راهنمای خرید سرویس خواب ایده آل

 

 

تشک رویال تمام فوم پددار کلاسیک دو نفره

10,200,000 تومان11,300,000 تومان
تشک رویال تمام فوم پددار کلاسیک دو نفره جنس تشک رویال تمام فوم پددار کلاسیک دو نفره به گونه‌ای انتخاب

تشک رویال مدل پرستیژ دو نفره

13,100,000 تومان14,050,000 تومان
خرید انواع تشک از تشک رویال تشک رویال تشک طبی تشک فنری تشک منفصل( پاکتی) تشک متصل تشک یک نفره

تشک رویال مدل اسلیپ دو نفره

6,550,000 تومان7,100,000 تومان
ویژگی‌های ساختاری تشک رویال مدل اسلیپ دو نفره درجه 1 در ساخت تشک رویال مدل اسلیپ دو نفره و یک

تشک رویال مدل سوپر کلاسیک یک نفره

2,800,000 تومان3,750,000 تومان
تشک رویال مدل سوپر کلاسیک یک نفره آیا می‌دانستید که جنس تشک رویال مدل سوپر کلاسیک یک نفره طوری طراحی

منظور از سرویس خواب ‌ایده‌آل چیست؟

افراد بسیاری خستگی و تنش در طول روز خود را با یک خواب راحت از بین خواهند برد. این عزیزان برای از بین بردن تنش‌های روزانه خود نیاز‌مند خانه پر از آرامش و همچنین یک سرویس خواب ‌ایده‌آل هستند. خرید یک سرویس خواب رویال، مطمئناً برای این افراد بهترین انتخاب خواهد بود.

افراد در زمان انتخاب مطابق با راهنمای خرید سرویس خواب ایده آل، باید بدانند که تخت در سرویس خواب از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است؛ بنابراین در زمان خرید آن، باید با وسواس ویژه اقدام کنند. هر اندازه در زمان خرید تخت دقت بیشتر به خرج دهند، به همان اندازه زمان استفاده کمترین مشکل را خواهند داشت.

شماره تماس تولیدی تشک رویال

بنابراین خرید یک سرویس خواب ‌ایده‌آل از ملزومات اتاق خواب و خانه، محسوب شده و آسایش را برای استفاده‌کننده به همراه دارد. زیرا در صورت انتخاب درست سرویس خواب به ویژه تخت، هنگام دراز کشیدن روی آن راحتی و آرامش کمترین هدیه است که می‌توانند برای خود فراهم کنند.

منظور از سرویس خواب ‌ایده‌آل چیست؟

راهنمای خرید سرویس خواب ایده آل

افراد در صورت مراجعه به سایت تشک رویال، امکان خرید تشک رویال را خواهند داشت. با توجه به قیمت تشک طبی، قیمت تشک متصل و قیمت تشک فنری امکان انتخاب برای این عزیزان به راحتی فراهم خواهد بود.

با توجه به نقش تأثیر‌گذار سرویس خواب به ویژه مهم‌ترین بخش آن تخت، در زمان انتخاب با دقت بسیاری عمل کنند. در این زمان توجه به کیفیت متریال تک‌تک اجزا سرویس خواب، طراحی زیبا و ایمن بودن آن نیز دارای اهمیت بسیاری است.

شماره تماس تولیدی تشک رویال

افراد باید مطابق با فضای اتاق خواب و اینکه از این محصول کاربردی کدام یکی از اعضا خانواده قرار است از آن استفاده کنند، در نظر گرفته شود. به طور مثال خرید سرویسی با ابعاد بزرگ برای اتاق خواب با متراژ کوچک، اصلاً مناسب نخواهد بود.

در صورت انتخاب چنین سرویسی، امکان رفت و آمد در اتاق و شاید حتی چیدمان صحیح در آن فضا غیر ممکن خواهد بود. مهم‌ترین خصوصیات یک سرویس ایده‌آل، امکان خواب راحت در تخت و استفاده از دیگر اجزا سرویس مانند آینه و دراور است.

تخت سرویس خواب‌های دو نفره باید به گونه‌ای باشد که هر دو عزیز حس راحتی در آن داشته باشند. البته آن‌ها برای اینکه بتوانند راحت از فضای اتاق خواب خود، استفاده کنند؛ باید در چیدمان سرویس نیز با ریز بینی بسیار اقدام کنند.

منظور از سرویس خواب ‌ایده‌آل چیست؟

راهنمای خرید سرویس خواب ایده آل

اجزا سرویس خواب

مطمئناً یکی از اولین سؤالاتی که در زمان انتخاب سرویس خواب در ذهن‌ها شکل خواهد گرفت، این است که؛ اجزا یک سرویس خواب بچه یا نوزاد، شامل چه چیز‌های است؟ در پاسخ به این پرسش باید بیان داشت که در راهنمای خرید سرویس خواب ایده آل آمده است که؛ هنگام انتخاب جهت شیک‌تر شدن اتاق خواب، این اقلام باید انتخاب شوند:

  • پاتختی
  • تخت خواب
  • صندلی
  • کمد
  • میز آینه
  • دراور
  • میز آرایش
  • پاف تخت

اجزا سرویس خواب

هنگام انتخاب سرویس خواب یک نفره یا دو نفره، تمام موارد بالا باید به بهترین کیفیت در ساخت و متریال خرید شوند. البته برخی از اوقات، افراد به دلیل کمبود فضا در اتاق خواب یا نداشتن بودجه لازم از خرید‌ یک سری از لوازم در سرویس خواب ارزان صرفه نظر خواهند کرد.

افراد برای خرید اینترنتی تشک و انواع آن مانند بهترین تشک پاکتی، بهترین تشک مسافرتی و بهترین تشک دو نفره در کنار بهترین تشک یک نفره می‌توانند به سایت خرید رویال مراجعه کنند.

وجود تمام این اقلام یک سرویس خواب دو نفره، را تکمیل خواهد کرد؛ اما در صورت عدم انتخاب هر یک مانند پاف تخت یا میز آینه، مشکلی به وجود نخواهد آمد. بدون شک در صورت نبودن هر یک از اقلام در سرویس خواب ارزان، امکان دکوراسیون زیبا اتاق خواب فراهم خواهد بود.

اجزا سرویس خواب

چگونگی انتخاب یک سرویس خواب ‌ایده‌آل

امروزه شرکت و برند‌های مختلف در سراسر دنیا، سرویس خواب‌های متنوعی طراحی و تولید کرده‌اند. همه برند‌ها با طراحی‌های زیبا و جذاب خود، به دنبال جذب مخاطب هستند. اما افراد هنگام خرید سرویس‌های خواب، باید به در اختیار داشتن ویژگی‌های در سرویس خواب تأکید کنند.

مهم‌ترین ویژگی‌های یک سرویس خواب ‌ایده‌آل، شامل موارد زیر خواهند بود:

چگونگی انتخاب یک سرویس خواب ‌ایده‌آل

راهنمای خرید سرویس خواب ایده آل

مدل تخت سرویس خواب

تخت از مهم‌ترین اجزا سرویس خواب بوده و افراد بر طبق راهنمای خرید سرویس خواب ایده آل، باید با حساسیت ویژه‌ای نسبت به آن عمل کنند تا بهترین مدل سرویس خواب را در اختیار داشته باشند. برای اتاق خواب‌های با متراژ کم یا فضای کوچک، تخت‌های جک دار بهترین گزینه خواهند بود.

در صورت انتخاب تختخواب جک دار، از قسمت زیر آن می‌توانند به عنوان انباری استفاده کرد. لوازم غیر ضروری را در زیر تخت قرار داده و این‌گونه از فضای کم اتاق خواب می‌توانند، بهترین استفاده را انجام دهند.

مدل تخت سرویس خواب

جنس سرویس خواب

امروزه برند‌های تولید‌کننده سرویس خواب از متریال‌های مانند ام‌دی‌اف، فلز یا ورق ملامین در کنار چوب استفاده خواهند کرد. متریال به کار رفته در سرویس‌های خواب، در تعیین قیمت آن نقش مهمی دارد. بهترین سرویس‌های خواب، از جنس چوب راش یا گردو هستند؛ این مدل سرویس‌ها از ماندگاری بالا و طراحی زیبایی نیز برخوردار هستند.

ورق ملامین نیز از کیفیت بهتری نسبت به ام‌دی‌اف برخوردار بوده و در برابر رطوبت مقاومت بیشتری از خود نشان داده است. البته افراد مطابق با راهنمای خرید سرویس خواب ایده آل باید در کنار جنس، سلیقه و طراحی جذاب، قیمت تمام شده آن را در نظر بگیرند.

جنس سرویس خواب

راهنمای خرید سرویس خواب ایده آل

مهم‌ترین نکات در راهنمای خرید سرویس خواب ایده آل

در راهنمای خرید سرویس خواب ایده آل بیان شده است که ابعاد سرویس خواب و سایز آن از اهمیت بسیار زیادی هنگام انتخاب سرویس خواب راحت برخوردار است. زیرا در صورت عدم انتخاب سایز سرویس خواب و ابعاد آن متناسب با فضای اتاق، مطمئناً با مشکلاتی مواجه خواهند شد.

مهم‌ترین نکات در راهنمای خرید سرویس خواب ایده آل

بنابراین توجه به نکاتی بسیار مهم اشاره شده در راهنمای خرید سرویس خواب ایده آل، با اهمیت است. اما اصلی‌ترین نکات در راهنمای خرید سرویس خواب ایده آل، عبارت هستند از:

  • سرویس خواب‌های فلزی، ماندگاری بیشتری از سرویس‌های چوبی است. البته در صورت انتخاب سرویس خواب قسطی چوبی با بهترین متریال، امکان استفاده بیشتر برای مصرف‌کننده وجود دارد.
  • تخت خواب سرویس یک نفره باید دارای عرض ۱۲۰ سانتی و در سرویس‌های دو نفره از عرض ۱۴۰ تا ۱۸۰ سانتی‌متر، برخوردار باشد. همچنین ارتفاع تخت از سطح باید بین اعداد ۳۰ تا ۴۵ سانتی‌متر، باشد. کمتر یا بیشتر از این عدد، در طولانی مدت منجر به ایجاد آسیب‌های جسمی خواهد شد.
  • مطابق راهنمای خرید سرویس خواب ایده آل، انتخاب میان تختخواب‌های فلزی، چوبی، مربعی یا گرد و مستطیل کاملاً بر اساس سلیقه و نظر شخصی خریدار است. افراد می‌توانند از میان انواع تخت خواب‌های بر اساس فضای اتاق خواب خود، یکی را انتخاب کنند تا محیط اتاق خود را زیبا‌تر نشان دهند.

شماره تماس تولیدی تشک رویال

  • در راهنمای خرید سرویس خواب ایده آل، انتخاب رو تختی و روبالشی از اهمیت ویژه برخوردار است. ترکیب رنگ رو تختی و روبالشی باید با رنگ سرویس خواب، رنگ اتاق خواب با کاغذ دیواری و دیگر لوازم اتاق هماهنگ باشد تا زیبایی بیشتری به آن فضا هدیه دهد.
  • در تعیین قیمت انواع سرویس خواب، جنس و متریال استفاده شده در آن بسیار تأثیر‌گذار است. البته جنس عالی سرویس خواب، منجر به ماندگاری و عمر بیشتر آن خواهد شد. بدون شک هر اندازه متریال به کار رفته از کیفیت بیشتری برخوردار باشد، به همان اندازه قیمت آن نیز گران‌تر خواهد بود.
  • پس از خرید و انتخاب تختخواب، آن را باید به گونه‌ای قرار داد تا قسمت تاج یا سر تخت به دیوار تکیه داده شود. این‌گونه امکان وارد و خارج شدن از تختخواب راحت‌تر خواهد بود.
  • هنگام خرید تخت خواب و البته کل سرویس خواب، باید به فاکتور راحتی در آن توجه نمود. انتخاب یک سرویس گران قیمت، دلیل مناسبی بر راحت بودن آن نیست.
  • در راهنمای خرید سرویس خواب ایده آل، اشاره شده است که؛ انتخاب تختخواب باکسی یا کشو دار مناسب‌ترین گزینه خواهد بود. البته این نوع تخت مناسب اتاق خواب‌های با فضای کوچک بوده و در این صورت می‌توان از خرید کمد صرفه نظر کرد.
  • تشک در سرویس خواب بچه یا نوزاد و در حالت کلی در تمام سرویس خواب‌ها، مطابق با راهنمای خرید سرویس خواب ایده آل باید ضد حریق و مناسب باشد. انتخاب تشک فنری برای افرادی با وزن سبک و تشک‌های طبی جهت استفاده افراد چاق، بهترین گزینه بر اساس راهنمای خرید سرویس خواب ایده آل است.
مهم‌ترین نکات در راهنمای خرید سرویس خواب ایده آل

راهنمای خرید سرویس خواب ایده آل

سخن پایانی

تنوع بسیار زیاد سرویس‌های خواب در بازار، دست خریداران را باز گذاشته است. وجود طرح و رنگ‌های مختلف، امکان ست کردن با دیگر لوازم اتاق خواب را برای این عزیزان به راحتی فراهم کرده است. البته این افراد باید مطابق با راهنمای خرید سرویس خواب ایده آل دست به انتخاب بزنند تا بهترین مدل سرویس خواب را در اختیار داشته باشند.

البته سرویس خواب از اجزا بسیاری تشکیل شده و تختخواب را باید مهم‌ترین بخش سرویس خواب دانست. در صورت عدم نیاز به سایر لوازم سرویس خواب مانند پاف یا میز آرایش، از خرید آن‌ها می‌توانند صرفه نظر کنند.

سخن پایانی

راهنمای خرید سرویس خواب ایده آل

 

شماره تماس تولیدی تشک رویال

لیست قیمت:

مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل ماسا 90×200فنری20 cm1,074,700
تشک رویال مدل ماسا120×200فنری20 cm1,375,000
تشک رویال مدل ماسا160×200فنری20 cm1,870,000
تشک رویال مدل ماسا180×200فنری20 cm2,149,400
تشک رویال مدل ماسا80×180 نوجوانفنری20 cm1,034,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل آرامش90×200فنری21 cm1,375,000
تشک رویال مدل آرامش120×200فنری21 cm1,870,000
تشک رویال مدل آرامش160×200فنری21 cm2,530,000
تشک رویال مدل آرامش180×200فنری21 cm2,750,000
تشک رویال مدل آرامش80×180  نوجوانفنری21 cm1,320,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل آسایش-درجه 290×200فنری23 cm1,430,000
تشک رویال مدل آسایش-درجه 2120×200فنری23 cm1,892,000
تشک رویال مدل آسایش-درجه 2160×200فنری23 cm2,508,000
تشک رویال مدل آسایش-درجه 2180×200فنری23 cm2,860,000
تشک رویال مدل آسایش-درجه 280×180  نوجوانفنری23 cm1,364,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 190×200فنری24 cm1,622,500
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 1120×200فنری24 cm2,200,000
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 1160×200فنری24 cm2,915,000
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 1180×200فنری24 cm3,245,000
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 180×180  نوجوانفنری24 cm1,540,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل رز-درجه 290×200فنری27 cm1,760,000
تشک رویال مدل رز-درجه 2120×200فنری27 cm2,574,000
تشک رویال مدل رز-درجه 2160×200فنری27 cm3,190,000
تشک رویال مدل رز-درجه 2180×200فنری27 cm3,520,000
تشک رویال مدل رز-درجه 280×180  نوجوانفنری27 cm1,628,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 190×200طبی28 cm1,969,000
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 1120×200طبی28 cm2,794,000
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 1160×200طبی28 cm3,630,000
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 1180×200طبی28 cm3,938,000
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 180×180 نوجوانطبی28 cm1,870,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک90×200طبی29 cm2,147,200
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک120×200طبی29 cm2,997,500
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک160×200طبی29 cm3,987,500
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک180×200طبی29 cm4,290,000
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک80×180 نوجوانطبی29 cm2,029,500
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 190×200طبی27 cm2,750,000
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 1120×200طبی27 cm4,004,000
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 1160×200طبی27 cm5,262,400
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 1180×200طبی27 cm5,500,000
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 180×180 نوجوانطبی27 cm3,718,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل فلورا- درجه 190×200طبی28 cm3,505,700
تشک رویال مدل فلورا- درجه 1120×200طبی28 cm5,060,000
تشک رویال مدل فلورا- درجه 1160×200طبی28 cm6,600,000
تشک رویال مدل فلورا- درجه 1180×200طبی28 cm7,007,000
تشک رویال مدل فلورا- درجه 180×180 نوجوانطبی28 cm3,300,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 190×200طبی30 cm4,576,000
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 1120×200طبی30 cm6,930,000
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 1160×200طبی30 cm8,580,000
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 1180×200طبی30 cm9,152,000
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 180×180 نوجوانطبی30 cm4,290,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 190×200طبی34 cm5,812,400
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 1120×200طبی34 cm8,800,000
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 1160×200طبی34 cm10,923,000
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 1180×200طبی34 cm11,616,000
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 180×180 نوجوانطبی34 cm5,461,500
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ90×200فنری منفصل (پاکتی)31 cm5,698,000
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ120×200فنری منفصل (پاکتی)31 cm8,250,000
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ160×200فنری منفصل (پاکتی)31 cm10,582,000
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ180×200فنری منفصل (پاکتی)31 cm11,396,000
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ80×180 نوجوانفنری منفصل (پاکتی)31 cm5,291,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک90×200فنری منفصل (پاکتی)36 cm7,403,000
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک120×200فنری منفصل (پاکتی)36 cm10,043,000
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک160×200فنری منفصل (پاکتی)36 cm12,980,000
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک180×200فنری منفصل (پاکتی)36 cm14,806,000
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک80×180 نوجوانفنری منفصل (پاکتی)36 cm6,490,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 190×200طبی فوم16 cm1,364,000
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 1120×200طبی فوم16 cm1,848,000
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 1160×200طبی فوم16 cm2,607,000
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 1180×200طبی فوم16 cm2,728,000
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 180×180 نوجوانطبی فوم16 cm1,309,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 290×200طبی فوم18 cm1,760,000
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 2120×200طبی فوم18 cm2,310,000
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 2160×200طبی فوم18 cm3,300,000
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 2180×200طبی فوم18 cm3,520,000
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 280×180 نوجوانطبی فوم18 cm1,650,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت90×200طبی فوم20 cm2,376,000
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت120×200طبی فوم20 cm3,135,000
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت160×200طبی فوم20 cm4,202,000
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت180×200طبی فوم20 cm4,752,000
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت80×180 نوجوانطبی فوم20 cm2,101,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا90×200طبی فوم21 cm3,300,000
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا120×200طبی فوم21 cm4,642,000
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا160×200طبی فوم21 cm5,962,000
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا180×200طبی فوم21 cm6,600,000
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا80×180 نوجوانطبی فوم21 cm5,365,800
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک90×200طبی فوم30 cm4,642,000
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک120×200طبی فوم30 cm6,206,200
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک160×200طبی فوم30 cm8,327,000
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک180×200طبی فوم30 cm9,284,000
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک80×180 نوجوانطبی فوم30 cm4,152,500
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن90×200طبی ارتوپدیک22 cm6,358,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن120×200طبی ارتوپدیک22 cm8,580,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن160×200طبی ارتوپدیک22 cm11,330,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن180×200طبی ارتوپدیک22 cm12,540,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن80×180 نوجوانطبی ارتوپدیک22 cm5,687,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس90×200طبی ارتوپدیک26 cm7,370,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس120×200طبی ارتوپدیک26 cm9,900,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس160×200طبی ارتوپدیک26 cm12,760,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس180×200طبی ارتوپدیک26 cm14,740,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس80×180 نوجوانطبی ارتوپدیک26 cm6,380,000

سایر مقالات:

راهنمای خرید تشک رویا- 10 نکته طلایی + بررسی انواع تشک رویا
10 روش تمیز کردن تشک که باید بدانید + عکس و راه تمیز نگه داشتن
نکات مهم برای سالم ماندن تشک – 5 روش نگهداری از تشک

 

شماره تماس تولیدی تشک رویال

 

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

حساب کاربری من