راهنمای خرید

بهترین برندهای تشک طبی ایرانی – خرید بهترین تشک طبی در سایت تشک رویال در سال 1402

تشک

شماره تماس خرید تشک

 

با انواع برندهای تشک طبی ایرانی آشنا بشویم

زمانی که صحبت از برندهای تشک طبی به میان می‌آید، احتمالاً نام برندهای خارجی به ذهنتان خطور می‌کنند. بهتر است بدانید که برندهای ایرانی زیادی هم در بازار موجود هستند که کیفیت آن‌ها با برندهای خارجی برابری می‌کند. برای پیداکردن بهترین برند تشک طبی ایرانی ابتدا باید تمامی برندها را بررسی و با هم مقایسه کنید.

انواع مدل تشک

 

معمولاً قیمت برندهای خارجی تشک‌های طبی بسیار بالا است. از طرف دیگر، تشک‌های تقلبی زیادی هم با نام برندهای معتبر خارجی تولید می‌شوند که کیفیت پایینی دارند. به همین دلیل استفاده از انواع برندهای ایرانی تشک در حال افزایش است؛ بنابراین لازم است تا با این برندها آشنا شوید. پس شما را به مطالعه این مقاله دعوت می‌کنیم.

 

شماره تماس خرید تشک

 

 

ویدیو : انواع برندهای تشک طبی 

 

 

پادکست : انواع برندهای تشک طبی ایرانی

 

 

شماره تماس خرید تشک

 

تشک ارتوپدیک مدل ریباند گلدن پلاس نوجوان

7,015,000 تومان
تشک ارتوپدیک مدل ریباند گلدن پلاس نوجوان چرا پزشکان عقیده دارند که جنس تشک ارتوپدیک مدل ریباند گلدن پلاس نوجوان برای

تشک رویال مدل لوتوس یک‌ نفره

5,030,000 تومان7,620,000 تومان
تشک رویال مدل لوتوس یک‌ نفره چه ساختاری دارد؟ تشک مدل لوتوس برند رویال از تشک‌های طبی فنری باکیفیتی است

تشک رویال مدل سوپر کلاسیک دو نفره

4,385,000 تومان4,715,000 تومان
تشک رویال مدل سوپر کلاسیک دو نفره قیمت تشک رویال مدل سوپر کلاسیک دو نفره چقدر است؟ اگر به دنبال

تشک رویال طبی فنری مدل کلاسیک یک‌ نفره

2,165,000 تومان3,070,000 تومان
طراحی تشک رویال طبی فنری مدل کلاسیک یک‌ نفره چگونه است؟ تشک رویال طبی فنری مدل کلاسیک یک‌ نفره یکی

تشک‌های طبی چه ویژگی‌هایی دارند؟

خواب، بخش مهمی از زندگی روزمره انسان است؛ زیرا روندی عالی برای به‌دست‌آوردن انرژی ازدست‌رفته به شمار می‌رود. این روند برای کسانی که از مشکلات جسمی رنج می‌برند، اهمیت بیشتری دارد. به همین علت فراهم‌کردن شرایط مناسب برای بهبود این افراد ضروری است. یکی از عوامل مهم برای بهبود بیمار، استراحت کافی است.

داشتن یک خواب راحت به تشکی مناسب و استاندارد نیاز دارد. تشک طبی یکی از انواع تشک‌ها است که برای افراد مبتلا به دردهای عضلانی کاربرد زیادی دارد. برندهای تشک طبی به‌منظور کاهش درد این افراد از ساختار خاصی برای تولید تشک‌های خود استفاده می‌کنند. تعدادی از ویژگی‌های مشترک تشک‌های طبی؛ عبارت‌اند از:

ویژگی تشک طبی

  • عدم استفاده از فنر در ساختار تشک
  • دارای قابلیت تنفس و ضدتعریق
  • کاهش دردهای عضلانی و پیشگیری از تشدید آن‌ها
  • ضد حساسیت‌های پوستی
  • انعطاف‌پذیری بالا برای مطابقت با بدن
  • میزان سفتی مناسب
  • تسهیل گردش خون
  • کاهش احساس خستگی و بهبود کیفیت خواب

ویژگی های تشک طبی

انواع مختلف تشک‌های طبی

تشک‌های طبی به دلیل ساختار و ویژگی‌های خاصی که دارند، هم در منازل و هم بیمارستان‌ها استفاده می‌شوند. تشک‌های معمولی برای کسانی که درد مفاصل دارند، مناسب نیستند. علاوه بر این، ممکن است باعث تشدید درد یا ایجاد زخم بستر شوند. زخم بستر معمولاً به علت توقف جریان خون در ناحیه درد به وجود می‌آید.

شماره تماس خرید تشک

تشک طبی به درمان زخم بستر کمک شایانی می‌کند و آن را تا حد زیادی تسکین می‌دهد. ساختار این نوع تشک باید مطابق با استانداردهای بهداشتی درجه‌یک باشد. برندهای تشک طبی انواع گوناگونی از این تشک را تولید می‌کنند. این تولیدکنندگان از مواد مختلفی در ساخت تشک طبی استفاده می‌کنند. برخی از انواع تشک‌های طبی که کاربرد زیادی پیدا کرده‌اند؛ عبارت‌اند از:

  • تشک فوم

تشک فوم

  • تشک مموری فوم

تشک مموری فوم

  • تشک لاتکس

تشک لاتکس

  • تشک هیبریدی

تشک هیبریدی

تشک طبی فوم

در ساخت این تشک‌ها از فوم استفاده می‌کنند. این فوم‌ها بیشتر از جنس لاتکس، فوم پلی‌یورتان، ژله و فوم جامد هستند. ویژگی اصلی این تشک‌ها این است که بدن را به طور یکنواخت در برمی‌گیرند؛ زیرا فوم به‌صورت یکدست روی تخت قرار می‌گیرد و تغییر شکل نمی‌دهد. پس برای پیداکردن بهترین برند تشک طبی ایرانی حتماً به این موضوع توجه کنید.

شماره تماس خرید تشک

نکته دیگری که افراد مبتلا به دردهای مفاصل باید در نظر بگیرند، امکان جابه‌جایی روی تخت است. این افراد به‌سختی روی تخت خود جابه‌جا می‌شوند. تشک طبی فوم این امکان را فراهم می‌کند تا کسانی که از دردهای شدید رنج می‌برند، به‌راحتی روی تخت جابه‌جا شوند.

تشک فوم

تشک طبی مموری فوم

تشک‌های مموری فوم از فوم پلی‌یورتان ساخته می‌شوند. استفاده از این نوع فوم در ساخت تشک باعث می‌شود تا آسیب کمتری به ستون فقرات وارد شود. به همین علت خواب راحتی را برای شما فراهم می‌کنند. برندهای تشک طبی زیادی، تشک‌های مموری فوم را تولید می‌کنند که از میان آن‌ها می‌توانید بهترین برند تشک طبی ایرانی را هم پیدا کنید.

تشک مموری فوم

تشک طبی لاتکس

لاتکس ماده‌ای است که از صمغ درخت کائوچو به دست می‌آید. این ماده یکی از مرغوب‌ترین مواد برای ساخت تشک به شمار می‌رود. تشک‌های طبی لاتکس، انتخاب دوستداران طبیعت هستند؛ زیرا در تولید آن‌ها از مواد طبیعی استفاده می‌شود. این تشک‌ها بدن انسان را به‌خوبی در برمی‌گیرند و فشار روی نقاط مختلف بدن را کاهش می‌دهند.

جابه‌جایی افراد روی تشک‌های لاتکس به‌سادگی انجام می‌شود. این تشک‌ها به‌سرعت به حالت اولیه خود بازمی‌گردند. به همین دلیل پس از گذشت مدت طولانی شکل خود را از دست نمی‌دهند. با این اوصاف اگر می‌خواهید بهترین مارک تشک طبی ایرانی را پیدا کنید، لاتکس را هم در نظر بگیرید.

تشک لاتکس

تشک طبی هیبریدی

در حال حاضر، تشک‌های هیبریدی جدیدترین نوع تشک‌ها به شمار می‌روند. این تشک‌ها ترکیبی از تشک‌های فنری و فوم هستند که ویژگی‌های هر دو نوع تشک را با هم دارند. همان‌طور که احتمالاً می‌دانید، تشک‌های فنری برای کسانی که از درد نواحی مختلف بدن خود رنج می‌برند، مناسب نیستند و باعث تشدید دردهای مفصلی می‌شوند.

شماره تماس خرید تشک

تشک‌های طبی هیبریدی از چندلایه فوم و فنر ساخته می‌شوند؛ بنابراین چندلایه فوم روی فنر قرار می‌گیرد. این ویژگی سبب می‌شود تا این تشک، معایب تشک‌های فنری معمولی را نداشته باشد. به این دلیل می‌توان گفت که کاملاً طبی هستند. تقریباً تمام برندهای تشک طبی این تشک‌ها را تولید می‌کنند.

تشک هیبریدی

پیشنهاد : خرید محصولات تشک فنری

عوامل موثر در انتخاب بهترین مارک تشک طبی ایرانی

زمانی که برای خرید تشک به بازار می‌روید با برندهای تشک طبی متعددی روبرو می‌شوید. تنوع تشک‌ها باعث می‌شود تا انتخاب مناسب‌ترین نوع برای شما سخت شود. اگر نمی‌دانید که برند تشک خارجی یا ایرانی استفاده کنید، راهنمای انتخاب بهترین مارک تشک طبی ایرانی ما را از دست ندهید. در ادامه برخی از مهم‌ترین عوامل مؤثر بر انتخاب بهترین برند تشک طبی ایرانی بررسی می‌شوند.

شماره تماس خرید تشک

ساختار و استحکام تشک

تشک طبی باید تاحدامکان متناسب با بدن بیمار طراحی شود. ساختار تشک باید به‌گونه‌ای باشد که به میزان قابل‌توجهی فشار را ازروی نواحی خاص بدن مانند ستون فقرات و شانه‌ها کاهش بدهد. درصورتی‌که تشک با بدن افراد مبتلا به بیماری‌های عضلانی متناسب باشد، می‌تواند تا حد زیادی از ابتلا به بیماری‌های عضلانی دیگر پیشگیری کند.

به همین دلیل است که باید به ساختار و مواد تشکیل‌دهنده تشک توجه کافی داشته باشید. امروزه فناوری‌های جدید در صنعت تشک امکان تجربه راحتی بیشتر را فراهم کرده‌اند. یکی از موادی که برای تولید تشک طبی استفاده می‌شود، مموری فوم پلی‌اورتان است. این ساختار، دمای بدن را به طور کامل تنظیم می‌کند و برای جبران انرژی‌های ازدست‌رفته بسیار مؤثر است.

ساختار تشک

خنک بودن تشک

یکی دیگر از جنبه‌های ضروری آسایش بیمار، خنک ماندن در هنگام خواب است. تشکی که انتخاب می‌کنید باید در تأمین آن به شما کمک کند. برای مثال، تشک‌های طبی ژله‌ای به شما کمک می‌کنند تا در طول شب خنک بمانید. همچنین این نوع تشک از ایجاد محیطی مرطوب و تکثیر میکروب‌هایی که بر سلامتی پوست شما تأثیرگذار هستند، جلوگیری می‌کند.

خنک بودن تشک

خاصیت تطبیق‌پذیری تشک

تمام افرادی که درد عضلانی دارند، شرایط یکسانی را در هنگام خواب تجربه نمی‌کنند. بیشتر تشک‌های موجود در بازار درجه سختی استاندارد و مشابهی دارند. این تشک‌ها ممکن است برای برخی از بیماری‌ها مناسب نباشند. از طرف دیگر، اگر از تشک مناسب استفاده نکنید، احتمال دارد که به تشدید بیماری خود کمک کنید؛ بنابراین توجه به برندهای تشک طبی در هنگام خرید برای هرکسی لازم است.

خاصیت تطبیق پذیری تشک

ماندگاری تشک

در آخر، به‌خاطر داشته باشید که رعایت بهداشت برای بهبودی هر بیماری ضروری است. به همین دلیل است که نگهداری از تشک طبی باید طبق اصول انجام شود. ساختار و روکش تشک باید کاملاً قابل شستشو باشد تا محیطی تمیز و استریل را برای بیمار فراهم کند. پس در هنگام انتخاب بهترین برند تشک طبی ایرانی به این نکته توجه داشته باشید.

ماندگاری تشک

قیمت تشک

قیمت تشک یکی از عوامل مهم در خرید بهترین مارک تشک طبی ایرانی به شمار می‌رود. هرکدام از برندهای تشک طبی قیمت متفاوتی را برای تشک‌های خود تعیین می‌کنند. تشک‌های طبی نسبت به تشک‌های معمولی قیمت بالاتری دارند. شما می‌توانید با بررسی قیمت تشک‌های مختلف، نوع مقرون‌به‌صرفه و درعین‌حال باکیفیت آن را خریداری کنید.

قیمت تشک

شماره تماس خرید تشک

چند نکته مهم دررابطه‌با انتخاب تشک طبی

استفاده از تشک نامناسب از دلایل بروز و تشدید دردهای عضلانی است. در بسیاری از موارد نیز تشک طبی بعد از مدتی استفاده، کیفیت اولیه خود را از دست می‌دهد. پس قبل از خرید باید کیفیت و ویژگی‌های تشک طبی خود را در نظر بگیرید. کیفیت محصولات برندهای تشک طبی با هم فرق دارد؛ بنابراین ویژگی‌های تشک‌های طبی هر برند با برند دیگر متفاوت هستند.

نکات انتخاب تشک طبی

برای انتخاب تشک طبی متناسب با نیاز خود باید به نکات زیادی توجه کنید؛ ازجمله:

  • اندازه تشک طبی موردنظر خود را در نظر بگیرید
  • مشخص کنید که تشک شما تا چه‌ حد باید سفت باشد
  • نوع تشکی را انتخاب کنید که درد نواحی مختلف بدن را تسکین و کاهش بدهد
  • برای خرید بهترین مارک تشک طبی ایرانی به نمایندگی‌های معتبر مراجعه کنید
  • تشک طبی خود را طبق بودجه‌ای که در اختیار دارید، انتخاب کنید
  • راهنمای برندهای تشک طبی را قبل از خرید مطالعه کنید
  • به وزن خود در هنگام خرید تشک طبی توجه کنید
  • قبل از خرید تشک موردنظر خود می‌توانید از کسانی که قبلاً از آن استفاده کرده‌اند درباره عملکرد آن سؤال کنید
  • ارتفاع تشک یکی از نکاتی است که باید بر اساس نیاز شما تعیین شود
  • تشک طبی شما باید قابلیت شستشو داشته باشد
  • تشکی که ضمانت‌نامه دارد را بخرید

شماره تماس خرید تشک

بهترین برند تشک طبی ایرانی را بشناسید

در ساخت تشک‌های طبی به‌جای فنر از لایه‌های فشرده استفاده می‌شود؛ این لایه‌ها معمولاً از جنس اسفنج، فوم یا یونولیت هستند. البته در بسیاری از مواقع برای افزایش کیفیت این تشک‌ها از مموری‌های فوم دار استفاده می‌کنند. این کار باعث می‌شود تا تشک سفت‌تر و دوام بیشتری داشته باشد. به همین دلیل است که می‌تواند ادعا کرد که تشک طبی رویال، بهترین برند تشک طبی ایرانی است.

تعداد برندهای تشک طبی که در ایران فعالیت می‌کنند زیاد است. همین موضوع سبب شده تا انتخاب بهترین مارک تشک طبی ایرانی برای مردم سخت شود. به همین دلیل این مطلب را به بررسی انواع برندهای ایرانی تشک طبی اختصاص داده‌ایم. با مطالعه ویژگی‌های هرکدام از این برندها و مقایسه آ‌ن‌ها می‌توانید راحت‌تر تصمیم بگیرید.

شماره تماس خرید تشک

برند تشک رویال

چنانچه به دنبال یک تشک طبی باکیفیت می‌گردید، به‌احتمال زیاد نام برند رویال را شنیده باشید. رویال یکی از برندهای تشک طبی بسیار معتبر است که در سراسر ایران نمایندگی دارد. تخصص این شرکت، تولید انواع مختلف تشک باتوجه‌به نیازها و سلایق همه افراد جامعه است. همه تشک‌های برند رویال گارانتی دارند؛ بنابراین می‌توانید با خیالی آسوده به این شرکت اعتماد کنید.

تشک برند رویال

 برند تشک خوشخواب

برند خوشخواب به‌قدری شهرت دارد که هنوز هم بسیاری از مردم برای تشک‌های راحت و باکیفیت از این نام استفاده می‌کنند. برند خوشخواب، انواع تشک‌ها را در اندازه‌ها و جنس‌های مختلف تولید می‌کند. تشک‌های طبی این برند بسیار مشهور هستند و طرف‌داران زیادی دارند. به همین دلیل است که برای انتخاب بهترین مارک تشک طبی ایرانی می‌توانید روی این برند حساب کنید.

تشک برند خوشخواب

برند تشک داتیس

داتیس در میان برندهای تشک طبی از اعتبار بالایی برخوردار است. محصولات این برند، کیفیت بالایی دارند و در انواع مختلفی تولید می‌شوند. یکی از مزیت‌هایی که این شرکت دارد، پشتیبانی قوی وب‌سایت آن است؛ این مزیت سبب شده تا رضایت مشتریان جلب شود و برند داتیس در لیست بهترین مارک تشک طبی ایرانی قرار بگیرد.

تشک برند داتیس

برند تشک ویستر

در هنگام خرید تشک طبی احتمالاً با برند ویستر برخورد کرده‌اید. ویستر تولید انواع تشک را به‌صورت تخصصی انجام می‌دهد. به این معنی که برای تمام افراد جامعه با نیازهای مختلف تشک تولید می‌کند. تشک طبی یکی از محصولات پرطرف‌دار این شرکت است. این تشک‌ها بسیار بادوام و باکیفیت هستند؛ به همین علت، ویستر به یکی از بهترین برندهای تشک طبی در ایران تبدیل شده است.

تشک برند ویستر

برند تشک رویا

امکان ندارد که هنگام بررسی بهترین برند تشک طبی ایرانی با برند رویا مواجه نشده باشید. شرکت رویا برای تولید محصولات خود از جدیدترین فناوری‌های روز دنیا استفاده می‌کند. مزیت دیگر این شرکت این است که تولیدات آن انواع مدل‌های تشک را پوشش می‌دهد. هریک از این مدل‌ها نام خاص خود را دارند. تمامی تشک‌هایی که شرکت رویا تولید می‌کند دارای گارانتی هستند. توجه داشته باشید که این برند با برند رویال تفاوت دارد.

تشک برند رویا

برند تشک پارمیس

پارمیس را می‌توان یکی از بهترین برندهای تشک طبی در ایران به شمار آورد. این شرکت انواع تشک‌های طبی و فنری را باکیفیت بالا تولید می‌کند. همچنین قیمت تشک‌های این برند بسیار مناسب است. پارمیس خدمات خود را همراه با ضمانت‌نامه معتبر به مشتریان خود ارائه می‌دهد. نمایندگی‌های شرکت پارمیس در سراسر ایران آماده ارائه خدمات به مردم هستند.

تشک برند پارمیس

برند تشک وگال

تخصص شرکت وگال، ساخت مدل‌های متنوع تشک‌های طبی است. تنوع بالای محصولات وگال، مهم‌ترین دلیلی است که این شرکت را به لیست بهترین مارک تشک طبی ایرانی اضافه کرده است. تنوع بالای محصولات شرکت وگال باعث شده تا تشک‌های آن با درجات سفتی مختلفی تولید شوند. تشک سوپر طبی وگال از پرفروش‌ترین محصولات شرکت وگال به شمار می‌رود.

تشک برند وگال

برند تشک ژینورا

هدف برند تشک ژینورا، تولید تشک‌های باکیفیت و جلب رضایت مشتریان است. استفاده از بهترین مواد اولیه و تجهیزات پشرفته صنعتی از مهم‌ترین دلایل بالا بودن کیفیت تشک‌های این شرکت هستند. راهنمای خرید سایت تشک ژینورا به شما کمک می‌کند تا مناسب‌ترین نوع تشک را بر اساس نیاز خود انتخاب کنید. ژینورا خدمات پس از فروش دارد؛ بنابراین در لیست اسامی بهترین برند تشک طبی ایرانی جای می‌گیرد.

برند تشک نرم‌آسا

یکی از برندهای تشک طبی موفق در ایران نرم‌آسا است. این برند سابقه طولانی‌مدت و درخشانی در زمینه تولید تشک‌های طبی دارد. تولید تشک‌های این شرکت مطابق با استانداردهای روز دنیا انجام می‌شود. نکته قابل‌توجه دررابطه‌با شرکت نرم‌آسا این است که تاحدامکان از مواد قابل بازیافت استفاده می‌کند. این موضوع برای دوستداران محیط‌زیست بسیار حائز اهمیت است.

تشک برند ژینورا

پیشنهاد : خرید محصولات تشک پاکتی ( فنری منفصل )

شماره تماس خرید تشک

در انتها

با پیشرفت تکنولوژی، تعداد برندهای تشک طبی روزبه‌روز در حال افزایش است. این برندها انواع مختلفی از تشک‌ها را بر اساس نیازها و سلایق متفاوت افراد تولید می‌کنند. کسانی که درد مفاصل دارند باید از تشک‌های طبی استفاده کنند؛ زیرا علاوه بر تسکین دردهای آن‌ها باعث می‌شود تا از آسیب‌های بیشتر در امان باشند.

اگر به دنبال بهترین مارک تشک طبی ایرانی هستید، ما برند رویال را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این شرکت برای تولید تشک‌های خود از جدیدترین فناوری‌های روز دنیا استفاده می‌کند؛ به همین دلیل محصولات آن کیفیت بسیار بالایی دارند. مدل‌های آسمان، لوتوس و طبی فنری از محصولات پرطرف‌دار شرکت رویال برای افراد مبتلا به دردهای عضلانی هستند.

انواع تشک

پیشنهاد : خرید محصولات تشک فنری متصل

شماره تماس خرید تشک

سؤالات متداول

  1. تشک طبی را باید چه مدت یک‌بار عوض کنیم؟

تشک طبی بعد از استفاده طولانی، خاصیت خود را از دست می‌دهد. پس هروقت احساس کردید که دیگر خاصیت اولیه را ندارد، باید آن را عوض کنید.

  1. برای افزایش طول عمر تشک طبی باید چه‌کار کنیم؟

رعایت نکات و اصول صحیح نگهداری از تشک طبی می‌تواند طول عمر آن را افزایش دهد. هر مدل تشک طبی که استفاده می‌کنید دارای شرایط نگهداری خاصی است که باید قبل از مصرف به آن‌ها توجه کنید.

  1. تشک طبی اصل را از کجا بخریم؟

افراد سودجو همواره در کمین هستند و سعی می‌کنند تا تشک‌های تقلبی را با قیمتی بالا به مردم بفروشند. برای جلوگیری از چنین پیشامدهایی باید از نمایندگی‌های معتبر برندهای تشک طبی در سراسر کشور خرید کنید تا در دام سودجویان نیفتید.

برندهای تشک طبی

برندهای تشک طبی

شماره تماس خرید تشک

خرید انواع تشک از تولیدی تشک رویال
تشک رویال
تشک طبی
تشک فنری
تشک منفصل( پاکتی)
تشک متصل
تشک یک نفره

شماره تماس خرید تشک

لیست قیمت:

مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل ماسا 90×200فنری20 cm1,074,700
تشک رویال مدل ماسا120×200فنری20 cm1,375,000
تشک رویال مدل ماسا160×200فنری20 cm1,870,000
تشک رویال مدل ماسا180×200فنری20 cm2,149,400
تشک رویال مدل ماسا80×180 نوجوانفنری20 cm1,034,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل آرامش90×200فنری21 cm1,375,000
تشک رویال مدل آرامش120×200فنری21 cm1,870,000
تشک رویال مدل آرامش160×200فنری21 cm2,530,000
تشک رویال مدل آرامش180×200فنری21 cm2,750,000
تشک رویال مدل آرامش80×180  نوجوانفنری21 cm1,320,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل آسایش-درجه 290×200فنری23 cm1,430,000
تشک رویال مدل آسایش-درجه 2120×200فنری23 cm1,892,000
تشک رویال مدل آسایش-درجه 2160×200فنری23 cm2,508,000
تشک رویال مدل آسایش-درجه 2180×200فنری23 cm2,860,000
تشک رویال مدل آسایش-درجه 280×180  نوجوانفنری23 cm1,364,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 190×200فنری24 cm1,622,500
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 1120×200فنری24 cm2,200,000
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 1160×200فنری24 cm2,915,000
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 1180×200فنری24 cm3,245,000
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 180×180  نوجوانفنری24 cm1,540,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل رز-درجه 290×200فنری27 cm1,760,000
تشک رویال مدل رز-درجه 2120×200فنری27 cm2,574,000
تشک رویال مدل رز-درجه 2160×200فنری27 cm3,190,000
تشک رویال مدل رز-درجه 2180×200فنری27 cm3,520,000
تشک رویال مدل رز-درجه 280×180  نوجوانفنری27 cm1,628,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 190×200طبی28 cm1,969,000
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 1120×200طبی28 cm2,794,000
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 1160×200طبی28 cm3,630,000
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 1180×200طبی28 cm3,938,000
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 180×180 نوجوانطبی28 cm1,870,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک90×200طبی29 cm2,147,200
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک120×200طبی29 cm2,997,500
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک160×200طبی29 cm3,987,500
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک180×200طبی29 cm4,290,000
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک80×180 نوجوانطبی29 cm2,029,500
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 190×200طبی27 cm2,750,000
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 1120×200طبی27 cm4,004,000
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 1160×200طبی27 cm5,262,400
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 1180×200طبی27 cm5,500,000
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 180×180 نوجوانطبی27 cm3,718,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل فلورا- درجه 190×200طبی28 cm3,505,700
تشک رویال مدل فلورا- درجه 1120×200طبی28 cm5,060,000
تشک رویال مدل فلورا- درجه 1160×200طبی28 cm6,600,000
تشک رویال مدل فلورا- درجه 1180×200طبی28 cm7,007,000
تشک رویال مدل فلورا- درجه 180×180 نوجوانطبی28 cm3,300,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 190×200طبی30 cm4,576,000
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 1120×200طبی30 cm6,930,000
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 1160×200طبی30 cm8,580,000
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 1180×200طبی30 cm9,152,000
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 180×180 نوجوانطبی30 cm4,290,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 190×200طبی34 cm5,812,400
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 1120×200طبی34 cm8,800,000
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 1160×200طبی34 cm10,923,000
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 1180×200طبی34 cm11,616,000
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 180×180 نوجوانطبی34 cm5,461,500
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ90×200فنری منفصل (پاکتی)31 cm5,698,000
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ120×200فنری منفصل (پاکتی)31 cm8,250,000
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ160×200فنری منفصل (پاکتی)31 cm10,582,000
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ180×200فنری منفصل (پاکتی)31 cm11,396,000
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ80×180 نوجوانفنری منفصل (پاکتی)31 cm5,291,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک90×200فنری منفصل (پاکتی)36 cm7,403,000
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک120×200فنری منفصل (پاکتی)36 cm10,043,000
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک160×200فنری منفصل (پاکتی)36 cm12,980,000
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک180×200فنری منفصل (پاکتی)36 cm14,806,000
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک80×180 نوجوانفنری منفصل (پاکتی)36 cm6,490,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 190×200طبی فوم16 cm1,364,000
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 1120×200طبی فوم16 cm1,848,000
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 1160×200طبی فوم16 cm2,607,000
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 1180×200طبی فوم16 cm2,728,000
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 180×180 نوجوانطبی فوم16 cm1,309,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 290×200طبی فوم18 cm1,760,000
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 2120×200طبی فوم18 cm2,310,000
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 2160×200طبی فوم18 cm3,300,000
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 2180×200طبی فوم18 cm3,520,000
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 280×180 نوجوانطبی فوم18 cm1,650,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت90×200طبی فوم20 cm2,376,000
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت120×200طبی فوم20 cm3,135,000
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت160×200طبی فوم20 cm4,202,000
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت180×200طبی فوم20 cm4,752,000
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت80×180 نوجوانطبی فوم20 cm2,101,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا90×200طبی فوم21 cm3,300,000
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا120×200طبی فوم21 cm4,642,000
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا160×200طبی فوم21 cm5,962,000
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا180×200طبی فوم21 cm6,600,000
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا80×180 نوجوانطبی فوم21 cm5,365,800
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک90×200طبی فوم30 cm4,642,000
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک120×200طبی فوم30 cm6,206,200
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک160×200طبی فوم30 cm8,327,000
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک180×200طبی فوم30 cm9,284,000
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک80×180 نوجوانطبی فوم30 cm4,152,500
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن90×200طبی ارتوپدیک22 cm6,358,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن120×200طبی ارتوپدیک22 cm8,580,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن160×200طبی ارتوپدیک22 cm11,330,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن180×200طبی ارتوپدیک22 cm12,540,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن80×180 نوجوانطبی ارتوپدیک22 cm5,687,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس90×200طبی ارتوپدیک26 cm7,370,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس120×200طبی ارتوپدیک26 cm9,900,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس160×200طبی ارتوپدیک26 cm12,760,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس180×200طبی ارتوپدیک26 cm14,740,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس80×180 نوجوانطبی ارتوپدیک26 cm6,380,000

سایر مقالات:

معرفی انواع تشک خوشخواب – 10 مدل تشک خوشخواب
راهنمای خرید تشک رویال و 10 نکته ای که هنگام خرید تشک رویال باید بدانید
قیمت تشک طبی رویال و معرفی انواع تشک طبی رویال + لیست قیمت 1401

شماره تماس خرید تشک

دیدگاهی در مورد “بهترین برندهای تشک طبی ایرانی – خرید بهترین تشک طبی در سایت تشک رویال در سال 1402

  1. فاطمه گفت:

    ممنون از مطالب خوبتون. از کیفیت کدام تشک برای خریداری بهتر است؟

  2. پریا گفت:

    ما خیلی پولدار نیستیم که برند بخریم ولی به نظرم بهترین نوع تشک همین برندها هستن. از کجا میتونم قیمت دقیق این تشک ها رو پیدا کنم؟

  3. زیبا گفت:

    سلام وقت بخیر تشک ژینورا کیفیتش خوبه؟

  4. آرمین گفت:

    ممنون از محتواتون

  5. امیر گفت:

    ممنون از سایت تون خاطر این مقاله جامع و کامل که در اون بهترین برند تشک رو معرفی کردن
    خودم به شخصه خیلی موافقم که نباید از هر برندی خرید کرد به خصوص اگه بخایم ی تشک جدید تهیه کنیم
    متاسفانه خیلی از دوستان از اهمیتی که کالای خواب میتونه روی سلامتی ما بزاره مطلع نیستن و خبر ندارن ی تشک خوب چقدر تو سطح شادابی و انرژی اول صبح ما تاثیر داره
    پیشنهادم به دوستان اینه که به خصوص موقع خرید تشک آنلاین حتما به برند تشک توجه کنن و سعی کنن ترجیحا از برندهای معتبر حوزه کالای خواب که تو این مقاله به اونها اشاره شد خریدشونو انجام بدن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *