بیماری

تشک مناسب برای گودی کمر و کمر درد – 5 مدل تشک طبی

تشک مناسب برای گودی کمر

شماره تماس خرید تشک

 

راهنمای خرید تشک مناسب برای گودی کمر

امروزه انسان‌ها، سبک زندگی نامناسبی را در پیش گرفته‌‌اند که تأثیر مخربی بر اندام‌های بدن بخصوص ستون فقرات آن‌ها دارد. به همین دلیل زمانی که مهره‌های کمر، گردن و… بر اثر فعالیت نادرست دچار تغییر شکل می‌شوند، شخص به عارضه‌هایی همچون دیسک و گودی کمر گرفتار می‌شود. در این مقاله قصد داریم در مورد تشک مناسب برای گودی کمر صحبت کنیم و مزایای استفاده از آن‌ها را توضیح دهیم.

به‌علاوه چندین نوع از تشک‌هایی که برای رفع گودی کمر در بازار موجود هستند را نیز معرفی خواهیم کرد. در ادامه با ما همراه باشید.

راهنمای خرید تشک مناسب گودی کمر

 

شماره تماس خرید تشک

 

ویدیو : تشک مناسب برای گودی کمر

 

پادکست : تشک مناسب برای گودی کمر

 

تشک رویال طبی فنری مدل کلاسیک نوجوان

2,050,000 تومان
تشک رویال طبی فنری مدل کلاسیک نوجوان چگونه باید به اصل بودن جنس تشک رویال طبی فنری مدل کلاسیک نوجوان

تشک رویال مدل پددار لیدوما دو نفره

12,015,000 تومان12,775,000 تومان
تشک رویال مدل پددار لیدوما دو نفره چه موقع باید نسبت به خرید تشک اقدام کرد؟ آیا می‌دانید قیمت تشک

تشک ارتوپدیک مدل ریباند گلدن پلاس دو نفره

14,035,000 تومان16,210,000 تومان
تشک ارتوپدیک مدل ریباند گلدن پلاس دو نفره نکات مهم در انتخاب جنس تشک ارتوپدیک مدل ریباند گلدن پلاس دو

تشک رویال ارتوپدیک مدل ریباند گلدن نوجوان

6,255,000 تومان
خرید انواع تشک از تشک رویال تشک رویال تشک طبی تشک فنری تشک منفصل( پاکتی) تشک متصل تشک یک نفره

گودی کمر چیست؟

زمانی که خمیدگی ستون فقرات از حالت عادی خود خارج شود، ممکن است فرد به گودی کمر مبتلا شود. متأسفانه گاهی اوقات این عارضه با درد شدیدی در ناحیه کمر افراد همراه است؛ به همین علت خرید تشک طبی برای گودی کمر، امری ضروری است.

گودی کمر چیست

 

بررسی دلایل به‌وجودآمدن گودی کمر

برخلاف باور عموم که معتقد هستند بیماری‌های مربوط به ستون فقرات تنها در سنین بالا اتفاق می‌افتد، جالب است بدانید این بیماری‌ها ممکن است شخص را در هر سنی درگیر کنند و مختص سن خاصی نیستند.

این بیماری تنها مربوط به جنسیت مشخصی نیست و هم در آقایان و هم بانوان مشاهده شده است؛ اما بر اساس آمار و ارقام تعداد خانم‌هایی که با این بیماری دسته و پنجه نرم می‌کنند بیشتر از آقایان است.

بررسی دلایل به وجود امدن گودی کمر

گودی کمر اغلب اوقات بر اثر نشستن نادرست ایجاد می‌شود و زندگی کل فرد را تحت‌تأثیر قرار می‌دهد. به‌علاوه، ممکن است این تغییر حالت ستون فقرات نتیجه راه‌رفتن در حالت نادرست و خوابیدن اشتباه و استفاده از تشک‌های نامناسب باشد. اما علت شایع به‌وجودآمدن چنین مشکلی، چاقی و پوکی‌استخوان است.

شماره تماس خرید تشک

توجه داشته باشید که گودی کمری که در زنان باردار مشاهده می‌شود، غالباً پس از زایمان از بین خواهد رفت. در صورتی که گودی کمر در کودکان مشاهده شد، نیازی نیست نگران شوید؛ چرا که با رشد کودک این مشکل حل می‌شود.

بررسی دلایل به وجود آمدن گودی کمر

بررسی ساختار تشک مناسب برای گودی کمر

برای ساخت تشک مناسب جهت گودی کمر از فنر استفاده می‌کنند. تشک‌های ساخته‌شده با فنر، با نام تشک طبی شناخته می‌شوند. درمان گودی کمر با تشک طبی یکی از راه‌حل‌های مناسب برای رفع این عارضه به شمار می‌رود. تشک‌های فنری به دودسته متفاوت تقسیم می‌شوند:

  • تشک با فنر متصل

تشک با فنر متصل

  • تشک بدون فنر متصل یا تشک فنر منفصل

تشک بدون فنر متصل یا تشک فنر منفصل

شماره تماس خرید تشک

تفاوت انواع تشک‌های فنری برای گودی کمر

زمانی که در تشک از یک شبکه فنری کاملاً مرتبط به یکدیگر استفاده شود و ارتعاشی که در یک قسمت از تشک ایجاد می‌شود در دیگر نواحی تشک نیز تشکیل می‌شود؛ می‌توان نتیجه گرفت که از فنر متصل برای ساخت آن استفاده شده است.

برخلاف این دسته از تشک‌ها، در تشک‌های منفصل فنرها به‌صورت کاملاً جداگانه جای‌گذاری می‌‌شوند. جدا بودن فنرها از یکدیگر سبب می‌شود ارتعاشی که در یک قسمت از تخت تشکیل می‌شود در سایر قسمت‌ها منتشر نشود.

برای درک بهتر این موضوع تصور کنید که در یک قسمت از تخت خوابیده‌اید و در خواب غلت می‌زنید، چون فنرها ارتعاشی به کل تشک وارد نمی‌کنند شخصی که کنار شما خوابیده بر اثر تکان‌های ایجاد شده بیدار نمی‌شود. به همین دلیل انتخاب صحیح آن می‌تواند در استراحت و خواب شبانه شما تأثیرگذار باشد.

تفاوت انواع تشک‌های فنری برای گودی کمر

انتخاب تشک مناسب برای گودی کمر

اشخاصی که گودی کمر دارند، باید استانداردهای لازم را برای یک خرید مطمئن در نظر داشته باشند. مهم‌ترین نکاتی که باید در هنگام خرید تشک مناسب برای گودی کمر در نظر بگیرید؛ عبارت‌اند از:

انتخاب تشک مناسب برای گودی کمر1

  • نرم بودن بیش از حد تشک موجب تکان خوردن بیش از حد ستون فقرات در هنگام خواب می‌شود؛ به همین دلیل در هنگام خرید تشک مخصوص گودی کمر باید به سفت بودن آن توجه کنید.
  • تشک‌هایی که بعد از چندین بار استفاده بوی ناخوشایندی به خود می‌گیرند، تهویه مناسبی ندارند. به همین دلیل باید در هنگام خرید یا سفارش تشک مخصوص گودی کمر، تهویه مطبوع تشک را مدنظر بگیرید.
  • حفظ حالت طبیعی بدن از مهم‌ترین نکاتی است که در هنگام خرید باید به آن توجه داشته باشید. تشک‌هایی که در هنگام خواب بدن را از حالت طبیعی خارج می‌کنند، پس از مدتی بر مشکلات ستون فقرات می‌افزایند.
  • آنتی‌باکتریال بودن یک تشک به دلیل اینکه زمان زیادی را روی آن صرف می‌کنید بسیار مهم است.

موارد بالا از مهم‌ترین استانداردهای یک تشک مناسب برای گودی کمر هستند‌. در ادامه قصد داریم چندین تشک فوق‌‌العاده که تمام استانداردهای معرفی شده را برای رفع گودی کمر دارند، معرفی کنیم.

انتخاب تشک مناسب برای گودی کمر

معرفی انواع تشک مناسب برای گودی کمر

قبل‌تر درباره مزایای استفاده از تشک‌های مناسب برای گودی کمر و استانداردهای لازم برای انتخاب آن صحبت کردیم. در ادامه نیز با انواع تشک مخصوص گودی کمر آشنا خواهید شد.

معرفی انواع تشک مناسب برای گودی کمر

آیا تشک مموری فوم برای افراد مبتلا به گودی کمر مناسب است؟

این نوع تشک‌ها از لحاظ ساختاری که دارند، به دودسته متفاوت تقسیم می‌شوند. دسته اول با فوم‌های نرم پر می‌شوند و استفاده از آن‌ها برای افرادی که گودی کمر دارند، توصیه نمی‌شود. به‌طورکلی می‌توان گفت خوابیدن طولانی‌مدت روی تشک‌های نرم باعث ایجاد درد در ستون فقرات می‌شود.

اما دسته دوم از تشک‌های مموری فوم، فوم کم‌تری را در ساختار خود دارند. به همین دلیل سفت‌تر هستند و به‌عنوان تشک مناسب جهت گودی کمر شناخته نمی‌شوند.

شماره تماس خرید تشک

درازکشیدن روی تشک‌های مموری فوم سفت باعث تغییر شکل آن‌ها خواهد شد؛ این تشک‌ها، گودی کمر را پر می‌کنند و به بدن شما فشاری وارد نمی‌کنند.

توجه داشته باشید که برخی از تشک‌های فنری به دلیل نرم‌بودن بیش‌ازحد، عارضه‌های ستون فقرات را افزایش می‌دهند؛ بنابراین در هنگام خرید یا سفارش تشک مخصوص گودی کمر به میزان نرمی آن توجه کنید.

آیا تشک مموری فوم برای افراد مبتلا به گودی کمر مناسب است؟

مزایای استفاده از تشک مموری فوم سفت برای افرادی که گودی کمر دارند

  • تشک مموری فوم سفت درد نواحی اطراف کمر را کاهش می‌دهد.
  • به داشتن یک خواب راحت کمک می‌کند.
  • تکان‌های ناشی از حرکت‌های بدن را کنترل می‌کند.

مزایای استفاده از تشک مموری فوم سفت برای افرادی که گودی کمر دارند

معایب تشک مموری فوم برای افرادی که گودی کمر دارند

این دسته از تشک‌ها گرمای بدن را جذب می‌کنند و حس ناخوشایندی را برای افراد ایجاد می‌کنند. متأسفانه قیمت تشک‌های مموری فوم در مقایسه با دیگر برندها بیشتر است؛ با این تفاسیر، نمی‌توانند تشک مناسب برای گودی کمر باشند.

معایب تشک مموری فوم برای افرادی که گودی کمر دارند

آیا تشک لاتکس برای افراد مبتلا به گودی کمر مناسب است؟

یکی دیگر از تشک‌های طبی موجود در بازار تشک لاتکس است. این تشک از مواد طبیعی ساخته می‌شود و طرف‌داران زیادی دارد. به‌علاوه، دارای تهویه مناسب است و گزینة آنتی‌باکتریال بودن تشک را به‌خوبی پوشش می‌دهد.

میزان نرمی و سفتی تشک‌های لاتکس مطابق با استانداردهای جهانی طراحی می‌شود؛ لذا می‌توانید با آسودگی خیال تشک مناسب خود را انتخاب نمایید. پرطرف‌دارترین تشک لاتکس از سفتی مناسبی برای رفع گودی کمر برخوردار است؛ به همین دلیل افرادی که از آن استفاده می‌کنند در گذر زمان مشکل گود بودن کمرشان برطرف می‌شود.

آیا تشک لاتکس برای افراد مبتلا به گودی کمر مناسب است؟

مزایای استفاده از تشک لاتکس برای گودی کمر

افرادی که به بیشتر مواد شیمایی حساسیت دارند، می‌توانند با خیالی آسوده از این تشک‌ها استفاده کنند؛ زیرا مواد اولیه‌ای که در ساخت آن‌ها به کار می‌روند، عاری از مواد حساسیت‌زا هستند.

شماره تماس خرید تشک

یکی از گزینه‌های مناسبی که متخصصین ارتوپد به افراد مبتلا به گودی کمر پیشنهاد می‌کنند، تشک لاتکس است؛ زیرا توزیع فشار بر آن‌ها متناسب با اعضای بدن انجام می‌شود.

موادی که برای ساخت تشک لاتکس استفاده شده است، در برابر گردوغبار مقاوم است و دیگر نیازی به استفاده از مواد شویند برای پاک‌سازی آن نیست؛ بنابراین برای درمان گودی کمر با تشک طبی می‌توانید از تشک لاتکس استفاده کنید.

مزایای استفاده از تشک لاتکس برای گودی کمر

آیا تشک‌های ترکیبی یا هیبریدی برای درمان گودی کمر مناسب هستند؟

تشک‌های هیبریدی را به‌صورت ترکیبی از لاتکس و مموری فوم یا فنر تولید می‌کنند. این تشک‌ها از مواد اولیه هر دو نوع تشک فنری و مموری فوم ساخته می‌شوند؛ بنابراین از ویژگی‌های هر دو نوع تشک برخوردار هستند و استفاده از آن برای خریدار لذت‌بخش است.

آیا تشک‌های ترکیبی یا هیبریدی برای درمان گودی کمر مناسب هستند؟

مزایای استفاده از تشک هیبریدی برای گودی کمر

تشک‌های هیبریدی با یک‌لایه خارجی پوشش داده می‌شوند و در هنگام خواب کاملاً بدن را در آغوش می‌گیرند و باعث توزیع وزن بدن در کل سطح تخت می‌شوند؛ ازاین‌رو، شخصی که از آن استفاده می‌کند، یک خواب آرام را تجربه خواهد کرد. به همین علت، تشک هیبریدی به‌عنوان یک تشک مناسب برای گودی کمر شناخته می‌شود.

مزایای استفاده از تشک هیبریدی برای گودی کمر

معایب استفاده از تشک هیبریدی برای گودی کمر

مواد شیمایی استفاده‌شده در ساختار این تشک‌ها، بوی نامطبوعی دارند. باوجوداینکه این بو پس از چند روز از بین خواهد رفت اما می‌تواند برای برخی افراد مشکل‌ساز شود. همچنین تشک هیبریدی پس از چندین روز استفاده به انعطاف و نرمی قابل‌قبول می‌رسد.

گاهی اوقات تشک‌ها را برای استفاده افراد ناتوان و یا کم‌توان خریداری می‌کنند؛ در این موارد، وزن بالای تشک‌های هیبریدی باعث می‌شود تا این افراد یا پرستارانشان توانایی جابه‌جایی تشک را نداشته باشند و همین امر در روند بهبود بیمار خلل ایجاد می‌کند. پس برای درمان گودی کمر با تشک طبی باید به وزن آن هم توجه داشته باشید.

معایب استفاده از تشک هیبریدی برای گودی کمر

پیشنهاد : خرید تشک مسافرتی

بررسی بهترین وضعیت خواب برای مبتلایان به گودی کمر

خواب، یک‌سوم زندگی هر شخصی را تشکیل می‌دهد؛ بنابراین لازم است که توجه ویژه‌ای به وضعیت بدن در زمان خواب خود داشته باشید. افرادی که مبتلا به گودی کمر هستند، علاوه بر انجام ورزش‌های مناسب برای رفع گودی کمر خود باید در انتخاب تشک مناسب برای گودی کمر دقت زیادی داشته باشند.

شماره تماس خرید تشک

تشک‌هایی طراحی‌شده برای این افراد باید به‌گونه‌ای باشند که گودی کمر آن‌ها را در زمان خواب پر کند؛ به همین دلیل باید طاق‌باز و یا روی کمر بخوابند تا این تشک‌ها بهترین عملکرد خود را نشان دهند. طاق‌باز خوابیدن بر روی تشک مناسب برای گودی کمر باعث می‌شود تا فشار کم‌تری به ناحیه کمر وارد شود.

در این افراد به‌مرورزمان گودی کمر از بین برود. همچنین سعی کنید یک بالش کوچک را زیر زانوهای خود قرار دهید تا کم‌ترین فشار را در ستون فقرات خود حس کنید.

بررسی بهترین وضعیت خواب برای مبتلایان به گودی کمر

ازکجا تشک مناسب برای گودی کمر خریداری کنیم؟

رویال، انواع تشک‌ها را باکیفیت عالی تولید می‌کند و تاکنون توانسته است تا رضایت افراد جامعه با نیازهای مختلف را جلب کند. یکی از انواع تشک‌های رویال که این شرکت بزرگ تولید می‌کند، تشک مناسب برای گودی کمر است که طرف‌داران زیادی را به خود جلب کرده است.

تشک‌های مخصوص سیاتیک، قابل شستشو، تشک‌های نرم و سفت، تشک مخصوص افراد سنگین‌وزن از جمله محصولات باکیفیت دیگر شرکت رویال هستند. می‌توانید با مراجعه به سایت تشک رویال اصل تمامی محصولات را ببینید و با مشاهده و مقایسه کیفیت و قیمت، اقدام به خرید نمایید.

ازکجا تشک مناسب برای گودی کمر خریداری کنیم؟

جمع‌بندی

گودی کمر، یکی از مشکلات رایج افراد در هر سنی به شمار می‌رود؛ بنابراین افراد مبتلا به این عارضه باید از تشک مناسب برای گودی کمر استفاده کنند. استفاده از تشک مخصوص گودی کمر باعث می‌شود تا گودی کمر این افراد در هنگام خواب پر شود و دردهای آن‌ها در طول روز و هنگام خواب کاهش یابند.

در این مطلب تلاش کردیم تا به تمامی افرادی که دارای گودی کمر هستند کمک کنیم، خوابی آسوده داشته باشند. امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد.

شماره تماس خرید تشک

پیشنهاد : خرید تشک یک نفره مخصوص گودی کمر

پیشنهاد : خرید تشک دو نفره مخصوص گودی کمر

سؤالات متداول

  1. آیا استفاده از تشک مناسب برای درمان گودی کمر کافی است؟

البته که نه؛ استفاده از تشک‌های مناسب برای گودی کمر در کنار درمان آن، باعث می‌شود که دردهای شما تسکین پیدا کنند و به درمان گودی کمر کمک می‌کند.

  1. قیمت تشک مناسب برای گودی کمر چقدر است؟

قیمت تشک‌ها به عوامل مختلفی مانند: نوع، جنس، اندازه و استحکام آن‌ها بستگی دارد. تشک‌های رویال، علاوه بر کیفیت بالایی که دارند، مقرون به‌صرفه نیز هستند.

  1. آیا می‌توان تشک‌های رویال را به‌صورت آنلاین سفارش داد؟

بله. رویال این امکان را برای مشتریان خود فراهم کرده است؛ بنابراین در هر کجای ایران که باشید، می‌توانید سفارش تشک مخصوص گودی کمر خود را از طریق سایت رویال انجام دهید.

خرید انواع تشک از تولیدی تشک رویال
تشک رویال
تشک طبی
تشک فنری
تشک منفصل( پاکتی)
تشک متصل
تشک یک نفره

 

 

شماره تماس خرید تشک

لیست قیمت:

مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل ماسا 90×200فنری20 cm1,074,700
تشک رویال مدل ماسا120×200فنری20 cm1,375,000
تشک رویال مدل ماسا160×200فنری20 cm1,870,000
تشک رویال مدل ماسا180×200فنری20 cm2,149,400
تشک رویال مدل ماسا80×180 نوجوانفنری20 cm1,034,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل آرامش90×200فنری21 cm1,375,000
تشک رویال مدل آرامش120×200فنری21 cm1,870,000
تشک رویال مدل آرامش160×200فنری21 cm2,530,000
تشک رویال مدل آرامش180×200فنری21 cm2,750,000
تشک رویال مدل آرامش80×180  نوجوانفنری21 cm1,320,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل آسایش-درجه 290×200فنری23 cm1,430,000
تشک رویال مدل آسایش-درجه 2120×200فنری23 cm1,892,000
تشک رویال مدل آسایش-درجه 2160×200فنری23 cm2,508,000
تشک رویال مدل آسایش-درجه 2180×200فنری23 cm2,860,000
تشک رویال مدل آسایش-درجه 280×180  نوجوانفنری23 cm1,364,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 190×200فنری24 cm1,622,500
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 1120×200فنری24 cm2,200,000
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 1160×200فنری24 cm2,915,000
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 1180×200فنری24 cm3,245,000
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 180×180  نوجوانفنری24 cm1,540,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل رز-درجه 290×200فنری27 cm1,760,000
تشک رویال مدل رز-درجه 2120×200فنری27 cm2,574,000
تشک رویال مدل رز-درجه 2160×200فنری27 cm3,190,000
تشک رویال مدل رز-درجه 2180×200فنری27 cm3,520,000
تشک رویال مدل رز-درجه 280×180  نوجوانفنری27 cm1,628,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 190×200طبی28 cm1,969,000
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 1120×200طبی28 cm2,794,000
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 1160×200طبی28 cm3,630,000
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 1180×200طبی28 cm3,938,000
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 180×180 نوجوانطبی28 cm1,870,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک90×200طبی29 cm2,147,200
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک120×200طبی29 cm2,997,500
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک160×200طبی29 cm3,987,500
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک180×200طبی29 cm4,290,000
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک80×180 نوجوانطبی29 cm2,029,500
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 190×200طبی27 cm2,750,000
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 1120×200طبی27 cm4,004,000
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 1160×200طبی27 cm5,262,400
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 1180×200طبی27 cm5,500,000
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 180×180 نوجوانطبی27 cm3,718,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل فلورا- درجه 190×200طبی28 cm3,505,700
تشک رویال مدل فلورا- درجه 1120×200طبی28 cm5,060,000
تشک رویال مدل فلورا- درجه 1160×200طبی28 cm6,600,000
تشک رویال مدل فلورا- درجه 1180×200طبی28 cm7,007,000
تشک رویال مدل فلورا- درجه 180×180 نوجوانطبی28 cm3,300,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 190×200طبی30 cm4,576,000
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 1120×200طبی30 cm6,930,000
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 1160×200طبی30 cm8,580,000
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 1180×200طبی30 cm9,152,000
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 180×180 نوجوانطبی30 cm4,290,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 190×200طبی34 cm5,812,400
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 1120×200طبی34 cm8,800,000
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 1160×200طبی34 cm10,923,000
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 1180×200طبی34 cm11,616,000
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 180×180 نوجوانطبی34 cm5,461,500
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ90×200فنری منفصل (پاکتی)31 cm5,698,000
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ120×200فنری منفصل (پاکتی)31 cm8,250,000
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ160×200فنری منفصل (پاکتی)31 cm10,582,000
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ180×200فنری منفصل (پاکتی)31 cm11,396,000
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ80×180 نوجوانفنری منفصل (پاکتی)31 cm5,291,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک90×200فنری منفصل (پاکتی)36 cm7,403,000
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک120×200فنری منفصل (پاکتی)36 cm10,043,000
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک160×200فنری منفصل (پاکتی)36 cm12,980,000
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک180×200فنری منفصل (پاکتی)36 cm14,806,000
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک80×180 نوجوانفنری منفصل (پاکتی)36 cm6,490,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 190×200طبی فوم16 cm1,364,000
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 1120×200طبی فوم16 cm1,848,000
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 1160×200طبی فوم16 cm2,607,000
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 1180×200طبی فوم16 cm2,728,000
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 180×180 نوجوانطبی فوم16 cm1,309,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 290×200طبی فوم18 cm1,760,000
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 2120×200طبی فوم18 cm2,310,000
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 2160×200طبی فوم18 cm3,300,000
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 2180×200طبی فوم18 cm3,520,000
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 280×180 نوجوانطبی فوم18 cm1,650,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت90×200طبی فوم20 cm2,376,000
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت120×200طبی فوم20 cm3,135,000
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت160×200طبی فوم20 cm4,202,000
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت180×200طبی فوم20 cm4,752,000
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت80×180 نوجوانطبی فوم20 cm2,101,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا90×200طبی فوم21 cm3,300,000
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا120×200طبی فوم21 cm4,642,000
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا160×200طبی فوم21 cm5,962,000
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا180×200طبی فوم21 cm6,600,000
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا80×180 نوجوانطبی فوم21 cm5,365,800
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک90×200طبی فوم30 cm4,642,000
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک120×200طبی فوم30 cm6,206,200
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک160×200طبی فوم30 cm8,327,000
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک180×200طبی فوم30 cm9,284,000
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک80×180 نوجوانطبی فوم30 cm4,152,500
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن90×200طبی ارتوپدیک22 cm6,358,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن120×200طبی ارتوپدیک22 cm8,580,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن160×200طبی ارتوپدیک22 cm11,330,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن180×200طبی ارتوپدیک22 cm12,540,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن80×180 نوجوانطبی ارتوپدیک22 cm5,687,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس90×200طبی ارتوپدیک26 cm7,370,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس120×200طبی ارتوپدیک26 cm9,900,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس160×200طبی ارتوپدیک26 cm12,760,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس180×200طبی ارتوپدیک26 cm14,740,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس80×180 نوجوانطبی ارتوپدیک26 cm6,380,000

سایر مقالات:

معرفی انواع تشک خوشخواب – 10 مدل تشک خوشخواب
راهنمای خرید تشک رویال و 10 نکته ای که هنگام خرید تشک رویال باید بدانید
قیمت تشک طبی رویال و معرفی انواع تشک طبی رویال + لیست قیمت 1401

شماره تماس خرید تشک

دیدگاهی در مورد “تشک مناسب برای گودی کمر و کمر درد – 5 مدل تشک طبی

  1. نوشین ویسی گفت:

    قیمت این تشک چنده

  2. پری گفت:

    از کجا میتونیم سفارش بدیم؟؟؟

  3. نیکو جلالی گفت:

    خواهرم به شدت به این تشک نیاز داره برای سفارش باید چیکار کنیم؟؟

  4. نرمین گفت:

    واقعا انتخاب تشک واسه کمر خیلی مهمه. به سلامتی کمرتون اهمیت بدین حتی اگه هزینه کرده باشین👍

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *