راهنمای خرید

بررسی 10 ویژگی تشک نوجوان و تشک نوزاد- بهترین تشک های نوجوان + جدول سایز

سلامت کودک خود را به رویال بسپارید

شماره تماس تولیدی تشک رویال

کلام پایانیاهمیت خواب کافی و باکیفیت برای نوجوانان و نوزادان امری ضروری است که در آینده آن‌ها بسیار تأثیرگذار است. خرید تشک نوجوان و تشک نوزاد حساسیت‌های زیادی را به همراه خواهد داشت. این در حالی است که برای انتخاب و خرید یک تشک برای فرزندانتان با بررسی سایز و مشخصات تشک نوجوان و نوزاد و ارزیابی آن‌ها می‌توانید بهترین نوع را برای آنان خریداری کنید. در این صورت یکی از مهم‌ترین عامل در رشد آن‌ها یعنی خواب را تضمین خواهید کرد.

عواملی که به شما برای انتخاب مناسب‌ترین تشک نوجوان کمک می‌کنند

راهنمای جامع خرید بهترین تشک نوجوان و تشک نوزاد

شاید در هنگام خرید تشک نوجوان و تشک نوزاد، همانند خرید تشک برای بزرگسالان عمل نکنید. به این منظور که حساسیت‌ها و عواملی را که برای انتخاب بهترین تشک برای خود در نظر می‌گیرد، در هنگام خرید تشک نوزاد و یا تشک برای فرزند نوجوانتان را بی‌اهمیت کنید.

این در حالی است که باید بدانید که خواب آرام در طول شب برای هر شخصی در گرو داشتن تشک مناسب است. امروزه در بازار نه‌تنها انواع مختلفی از تشک‌های بزرگسالان وجود دارد؛ بلکه برای خرید تشک نوجوان و تشک نوزاد نیز با انتخاب‌های زیادی روبرو می‌شوید. یکی از نکات مهم در هنگام خرید، سایز و مشخصات تشک نوجوان و تشک نوزاد است.

شماره تماس تولیدی تشک رویال

واضح است که هر والدینی برای آرامش فرزندان خود نهایت تلاش را می‌کنند تا آن‌ها با آرامش بخواند. درنتیجه برای انتخاب راحت‌ترین و بهترین تشک برای آن‌ها باید با انواع سایز و مشخصات تشک نوجوان و نوزاد آشنا باشید.

محصولات تشک رویال:

تشک رویال
تشک طبی
تشک فنری

 

راهنمای جامع خرید بهترین تشک نوجوان و تشک نوزاد

تشک رویال مدل پرستیژ کلاسیک یک نفره

8,140,000 تومان11,470,000 تومان
تشک رویال مدل پرستیژ کلاسیک یک نفره قیمت تشک رویال مدل پرستیژ کلاسیک یک نفره باکیفیت چقدر است؟ این تشک

تشک رویال مدل آسایش یک نفره

1,640,000 تومان2,175,000 تومان
خرید انواع تشک از تشک رویال تشک رویال تشک طبی تشک فنری تشک منفصل( پاکتی) تشک متصل تشک یک نفره

تشک رویال طبی فنری مدل کلاسیک یک‌ نفره

2,165,000 تومان3,070,000 تومان
طراحی تشک رویال طبی فنری مدل کلاسیک یک‌ نفره چگونه است؟ تشک رویال طبی فنری مدل کلاسیک یک‌ نفره یکی

تشک رویال مدل سوپر کلاسیک یک نفره

2,360,000 تومان3,295,000 تومان
تشک رویال مدل سوپر کلاسیک یک نفره آیا می‌دانستید که جنس تشک رویال مدل سوپر کلاسیک یک نفره طوری طراحی

راهنمای خرید تشک نوجوان

پیش از بیان معیارهای مهمی که در هنگام خرید تشک نوجوان و تشک نوزاد باید در نظر بگیرید، بهتر است به طور کامل دلیل اهمیت انتخاب یک تشک مناسب برای نوجوانان و همچنین نوزادان برای شما شفاف شود. سپس سایز و مشخصات تشک نوجوان و تشک نوزاد بررسی می‌شود تا این انتخاب قطعی و با اطمینان خرید انجام شود.

راهنمای خرید تشک نوجوان

تحقیقات نشان داده است که خواب برای همه ضروری است و برای نوجوانان اهمیت بیشتری نیز دارد. سن بلوغ دوره‌ای است که نوجوانان چالش‌های زیادی را تجربه می‌کنند. خواب باکیفیت باعث بهبود عملکرد مغز، عملکرد در مدرسه، سلامت جسمانی، خلق‌وخو و تصمیم‌گیری مؤثر می‌شود؛ بنابراین انتخاب تشک نوجوان و تشک نوزاد اهمیت زیادی دارد.

شماره تماس تولیدی تشک رویال

سرعت رشد مغز و بدن نوجوانان بسیار بالا است و باید کیفیت خواب خود را به‌گونه‌ای تنظیم کنند که تأثیرات منفی کم‌خوابی و بدخوابی به پایین‌ترین میزان خود برسد. بدین ترتیب در صورت بی‌توجهی والدین برای انتخاب تشکی مناسب عارضه‌هایی مانند: کمردرد، گردن درد و آسیب ستون فقرات ممکن است در همان سنین پایین دامن‌گیر نوجوانان شود.

راهنمای خرید تشک نوجوان

داشتن تشک مناسب می‌تواند به نوجوانان کمک کند راحت‌تر به خواب موردنیاز خود برسند. تشکی که متناسب با نیازهای نوجوان باشد، مساوی است با راحتی بیش‌تر، حمایت بهتر از بدن و یک مانع کمتر برای داشتن یک روال خواب سالم. بااین‌حال تشخیص اینکه کدام تشک مناسب است می‌تواند دشوار باشد.

شماره تماس تولیدی تشک رویال

به‌خصوص که بسیاری از نوجوانان برای خرید تشک ممکن است به توصیه‌های پدر و مادر خود و نظرات کارشناسان خرید توجه نداشته باشند و تنها بخواهند بر اساس نظر خود عمل کنند. در زمان انتخاب تشک استاندارد، سایز و مشخصات تشک نوجوان و تشک نوزاد را در نظر بگیرید.

تاکنون به اهمیت داشتن خواب آسوده برای نوجوانان که تشک مناسب منجر به ایجاد آن می‌شود، پی بردید. این در حالی است که اهمیت این موضوع تقریباً بر هیچ کسی پوشیده نیست و افراد برای انتخاب تشک نوجوان و تشک نوزاد خود حساسیت زیادی به خرج می‌دهند. پس خرید تشک نوجوان و تشک نوزاد را بادقت زیاد انجام دهید.

راهنمای خرید تشک نوجوان

عواملی که به شما برای انتخاب مناسب‌ترین تشک نوجوان کمک می‌کنند

نوجوانان بیش از 8 ساعت از شبانه‌روز خود را بر روی تشکی که قرار است انتخاب کنند، می‌گذرانند. همین موضوع می‌تواند دلیل کافی برای انتخاب یک تشک مناسب باشد. برخی معتقدند که انتخاب تشک نوجوان و نوزاد بیش‌تر از افراد دیگر اهمیت دارد؛ زیرا با داشتن خواب نامناسب، تنش‌های روحی و استرس در آن‌ها تشدید می‌شود.

در هنگام خرید با تنوع سایز و مشخصات تشک نوجوان و نوزاد مواجه می‌شوید که در ادامه ویژگی‌هایی بیان می‌شود که با مقایسه و بررسی آن‌ها به شما کمک می‌کنند تا بهترین نوع را انتخاب کنید. قبل از خرید جتماً سایز و مشخصات تشک نوجوان و تشک نوزاد را در نظر بگیرید.

عواملی که به شما برای انتخاب مناسب‌ترین تشک نوجوان کمک می‌کنند

میزان نرمی و سفتی تشک

میزان نرمی و سفتی تشک در شکل‌گیری ستون فقرات آن‌ها تأثیرگذار است. تشک‌های خیلی نرم با فرو بردن بدن نوجوان در خود، باعث سلب راحتی و ایجاد تنش‌ها و درگیری در هنگام حرکات و جابه‌جایی در وقت خواب می‌شود. تشک‌های خیلی سفت نیز به دلیل آنکه بدن در حالت مستقیم و صاف بر روی آن باید قرار گیرد، در هنگام خواب راحتی را برای آنان فراهم نمی‌کند.

شماره تماس تولیدی تشک رویال

البته که ترجیحات شخصی در انتخاب میزان نرمی و سفتی تشک تأثیرگذار است. بااین‌وجود استاندارد بودن تشک باید در اولویت سلیقه قرار گیرد. بهترین تشک، تشکی است که میزان نرمی و سفتی متعادلی داشته باشد که از بدن به‌خوبی حمایت کند و شکل طبیعی بدن در هنگام خواب حفظ شود. توجه به این نکته در بررسی سایز و مشخصات تشک نوجوان و تشک نوزاد بسیار مهم است.

میزان نرمی و سفتی تشک

نوع و ساختار تشک

تنوع بسیاری در تشک نوجوان و تشک نوزاد وجود دارد. همان‌طور که گفته شد تشکی که دوام بالا و میزان سفتی متعادلی داشته باشد، می‌تواند در راستای مناسب‌ترین تشک‌ها برای نوجوان باشد. افزون بر آن تشکی که حالت طبیعی بدن یعنی انحنای بدن را بتواند به همان شکلی که هست، حفظ نماید، نه‌تنها دردهای جسمانی را برای آنان به وجود نمی‌آورد؛ بلکه آسوده‌ترین خواب را در شب برای آنان ایجاد می‌کند.

تشک‌های طبی فنری با فنر منفصل، تشک فنر متصل و تشک مموری فوم از بهترین تشک‌هایی هستند که می‌توانید برای نوجوانان خریداری کنید. همان‌طور که گفته شد بسیاری از مردم تشک‌های یک‌نفره را به‌عنوان تشک‌هایی که برای نوجوانان نیز می‌توانند استفاده کنند در نظر می‌گیرند. سایز و مشخصات تشک نوجوان و نوزاد بر انتخاب نوع آن تأثیر زیادی دارند.

شماره تماس تولیدی تشک رویال

این در حالی است که تشک رویال به‌عنوان برند تشک مخصوص نوجوان، در حوزه طراحی و تولید تشک‌های استاندارد نوجوانان طرح‌های مختلف تشک نوجوان را در بازار عرضه کرده است. این موضوع بر سایز و مشخصات تشک نوجوان و نوزاد نیز تأثیر می‌گذارد.

نوع و ساختار تشک

جنس تشک و پارچه رویی آن

تشک نوجوان و نوزاد از مواد مختلفی تشکیل و ساخته می‌شوند. درنتیجه ممکن است در ساختار آن‌ها از مواد مصنوعی استفاده کنند. این در حالی است که بدن افراد در سنین پایین‌تر حساس و لطیف است. این امر برای پارچه رویی تشک نوجوان و تشک نوزاد نیز صادق است.

اگر در هنگام خرید به رنگ‌ها و جنس مواد مصرفی درون خود تشک و پارچه رویی آن توجه نشود، ممکن است باعث ایجاد حساسیت‌های پوستی مانند: خارش و قرمزی در این افراد شود. پس زمانی که سایز و مشخصات تشک نوجوان و نوزاد را بررسی می‌کنید، جنس آن را فراموش نکنید.

شماره تماس تولیدی تشک رویال

خالی‌ازلطف نیست که در همین بخش درباره این موضوع صحبت شود که با قرارگرفتن بدن کودک بر روی تشک به مدت طولانی، گرمای زیادی ایجاد شود که منجر به عرق کردن تشک و بدن آن‌ها می‌شود. درنتیجه کودک در هنگام خواب اذیت می‌شود و خواب او مختل می‌شود. در تشک نوجوان و تشک نوزاد استاندارد علاوه بر کیفیت جنس مواد درون تشک، باید وجود سیستم‌هایی برای تهویه و جریان داشتن هوا درون تشک را در نظر داشته باشید تا از این امر جلوگیری کند.

جنس تشک و پارچه رویی آن

شماره تماس تولیدی تشک رویال

ابعاد و ارتفاع تشک

سایز تشک نوجوان از مهم‌ترین مواردی است که در هنگام خرید باید به آن توجه کنید. در هنگام خرید باید به سایز و مشخصات تشک نوجوان و نوزاد خود توجه کنید. با اندازه‌گیری ابعاد تخت و درنظرگرفتن ابعادی در حدود 7 سانتی‌متر کوچک‌تر از اندازه‌های تخت، سایز و مشخصات تشک نوجوان و نوزاد برای تختخواب موردنظر را پیدا خواهید کرد.

به طور معمول سایز تشک نوجوان رایج در بازار 80*180 است. این در حالی است که تشک‌هایی با ابعاد دیگری را به‌عنوان تشک نوجوان نیز ارائه می‌کنند. درنظرگرفتن چند سانتی‌متر اضافی‌تر از آنچه که برای تشک استاندارد در نظر گرفته شده، مشکلی را ایجاد نمی‌کند؛ زیرا نوجوانان تمایل دارند بیش‌تر کارهای خود را بر روی تخت انجام دهند؛ بنابراین داشتن فضای اضافی را ترجیح می‌دهند.

معیاری که در سایز و مشخصات تشک نوجوان و تشک نوزاد، به‌ویژه برای نوجوان اهمیت دارد، ارتفاع تشک است. ارتفاع استاندارد تشک‌های نوجوان 20 سانتی‌متر است. این ارتفاع برای قرارگیری بر روی تخت، خوابیدن در حالتی مناسب و همچنین ایمنی در هنگام خواب، مناسب‌ترین اندازه است. اینجاست که اهمیت سایز و مشخصات تشک نوجوان و تشک نوزاد مشخص می‌شود.

شماره تماس تولیدی تشک رویال

استحکام و ماندگاری

یکی از موارد مهم در بررسی سایز و مشخصات تشک نوجوان و تشک نوزاد؛ دوام آن است. تشک‌ها باتوجه‌به ساختاری که دارند طول عمر متفاوتی خواهند داشت. استحکام و ماندگاری تشک نوجوان باید به نسبت تشک‌های دیگر افراد بسیار بیش‌تر باشد؛ زیرا جنب‌وجوش این دسته از افراد بر روی تخت زیادتر است.

به همین دلیل با انتخاب تشکی که از مواد مرغوبی ساخته شده باشد و همچنین دوخت تشک محکم باشد، دیگر این نگرانی برای والدین وجود ندارد که دوباره مجبور به خرید تشک جدیدی در مدت‌زمان کوتاهی شوند.

به‌عنوان‌مثال تشک‌هایی که دارای مواد الاستیک و فوم هستند، به‌عنوان ماندگارترین تشک‌ها شناخته می‌شوند که دو تشک لاتکس و مموری فوم باتوجه‌به فناوری که در ساختار آن‌ها به‌کاررفته است، این ویژگی را به همراه خواهند داشت. پس این نکته، جنبه مهمی از سایز و مشخصات تشک نوجوان و تشک نوزاد را شامل می‌شود.

ابعاد و ارتفاع تشک

درنظرگرفتن حالت خواب نوجوان

یکی از معیارهای انتخاب نوع مناسب برای تشک نوجوان و تشک نوزاد، حالت خواب آن‌ها است. این در حالی است که این معیار در افراد نوجوان بیش‌تر اهمیت دارد؛ زیرا عادات خواب در آن‌ها شکل‌گرفته و از آن آگاهی دارند. این عامل در سایز و مشخصات تشک نوجوان و نوزاد نیز نقش مهمی دارد.

انواع تشک‌ها بر اساس ساختاری که دارند و میزان فشاری که به بدن وارد می‌کنند، سازگار با هر عادت خوابی است. به‌عنوان‌مثال افرادی که زیاد تکان می‌خورند باید تشک سفت را انتخاب کنند. یا افرادی که بر روی شانه خود می‌خوابند باید با انتخاب تشکی که میزان نرمی و سفتی متعادلی داشته باشد (تشک مموری فوم)، از واردشدن فشار زیاد بر روی شانه خود جلوگیری کنند.

درنظرگرفتن حالت خواب نوجوان

مواردی که بیان شد از مهم‌ترین عواملی هستند که در هنگام خرید تشک نوجوان و تشک نوزاد به‌خصوص نوجوانان باید در نظر داشته باشید. در ادامه برای خرید تشک نوزاد نیز نکاتی به طور ویژه بیان می‌شود. قبل از پرداختن به موضوع تشک نوزاد و مزایای خرید تشک نوزاد، بد نیست موارد به موارد نیز در هنگام خرید تشک نوجوان نیز توجه کنید.

برای خرید هر نوع تشکی ازجمله خرید تشک نوجوان و تشک نوزاد باید به مکانی که برای خرید انتخاب کرده‌اید توجه داشته باشید. تهیه تشک باید از فروشگاه‌هایی که معتبر و دارای گارانتی ضمانت کالا هستند، انجام شود. در این صورت شما نه‌تنها برای خرید خود و مشکلاتی که ممکن است در آینده برای تشک پیش بیاید، نگران نخواهید بود؛ بلکه از جنس و ساختار باکیفیت کالایی که می‌خواهید خریداری کنید نیز مطمئن خواهید بود.

درنظرگرفتن حالت خواب نوجوان

دلایل اهمیت داشتن تشک مناسب برای نوزادان

یکی از عواملی که باعث کم‌اهمیتی در هنگام خرید تشک نوجوان و تشک نوزاد می‌شود آن است که به دلیل آنکه هر دو گروه مدام درحال‌رشد هستند، بسیاری از والدین تصمیم می‌گیرند که برای انتخاب تشک حساسیت زیادی نداشته باشند؛ زیرا این تشکی که برای آن‌ها انتخاب می‌شود نهایتاً تا یکی دو سال برای آنان مناسب خواهد بود و باید آن‌ها را عوض کنند و این موضوع را به‌عنوان یکی از معایب تشک نوزاد در فرایند تهیه آن می‌دانند.

درنتیجه والدین حاضر به پرداخت هزینه زیادی بابت قیمت تشک نوجوان و تشک نوزاد که ممکن است زیاد باشد، نخواهند شد. اما اشتباه همین‌جاست. با این کار ممکن است سلامت جسمانی آینده این نوجوان و یا نوزاد به خطر بیفتد.

دلایل اهمیت داشتن تشک مناسب برای نوزادان

نوزادان به دلیل آنکه بیش‌تر ساعات زندگی خود را خواب هستند باید همه عوامل مؤثر در خواب آن‌ها در راحت‌ترین شکل خود قرار داشته باشند. اصلی‌ترین عامل در کیفیت خواب آن‌ها تشک است. اگر نوزاد بر روی تشکی قرار گیرد که بدن وی به حالت طبیعی خود قرار گیرد، ساعات خواب بیش‌تری را با آرامش سپری می‌کند.

شماره تماس تولیدی تشک رویال

در مقابل با قرارگرفتن نوزاد بر روی تشک نامناسب امکان آسیب ستون فقرات او وجود دارد. این امر باعث ایجاد مشکلاتی در آینده و سلامتی نوزاد خواهد شد. همچنین نوزادان همانند نوجوانان هرروزه درحال‌رشد هستند و بدن آن‌ها در حال شکل‌گیری است. به همین دلیل والدین باید به انتخاب تشک نوزاد خود بسیار اهمیت دهند.

موضوعی که شاید بسیاری از افراد آن را نادیده می‌گیرند و تصور می‌کنند نوزاد بر روی هر تشکی می‌تواند بخوابد. این در حالی است که با انتخاب نامناسب تشک نوجوان و تشک نوزاد، اختلالاتی در خواب به وجود می‌آید که باعث کاهش فرایند رشد طبیعی‌شان خواهد شد.

محصولات تشک رویال:

تشک منفصل( پاکتی)
تشک متصل
تشک یک نفره
تشک دو نفره

دلایل اهمیت داشتن تشک مناسب برای نوزادان

برای خرید تشک نوزاد باید چه عواملی را در نظر گرفت؟

همان‌طور که گفته شد برای ایجاد خوابی آسوده در نوزادان باید عواملی را در نظر بگیرید تا آن‌ها در راحت‌ترین حالت خود بخوابند. کارشناسان و متخصصان در نظر دارند که به‌عنوان راهنمای خرید تشک نوزاد برای بهترین انتخاب باید موارد زیر را در نظر بگیرید:برای خرید تشک نوزاد باید چه عواملی را در نظر گرفت؟

  • تشک باید سفت و صاف باشد. البته که میزان سفتی آن نباید به‌گونه‌ای باشد که بدن نوزاد بر روی آن احساس ناراحتی کند. تشک فومی یا اسفنج می‌تواند بهترین انتخاب باشد. بااین‌حال خواباندن نوزاد بر روی تشک نرم اصلاً توصیه نمی‌شود.
  • برای جلوگیری از نفوذ رطوبت به داخل تشک بهتر است یکی از ویژگی تشک نوزاد، وجود وینیل لایه‌دار باشد. در غیر این صورت باید یک پد ضدآب برای آن تهیه کنید. در این صورت تشک فرسوده نمی‌شود و تا 3 تا 4 سالگی نیز برای آن مناسب خواهد بود.
  • سایز تشک باید به‌گونه‌ای باشد که بیش‌تر از 4 سانتی‌متر از چارچوب تخت نوزاد فاصله نداشته باشد. ارتفاع تشک نباید زیاد بلند و کوتاه باشد.
  • برای خرید تشک نوزاد اصل باید از یک مکان معتبر و با ضمانت مانند برند تشک رویال خرید را انجام دهید. به‌هیچ‌وجه تشک‌های متفرقه و ناشناخته را به دلیل ارزان‌قیمت بودن آن انتخاب نکنید.

شماره تماس تولیدی تشک رویال

  • سایز تشک نوزاد نیز باید فضای کافی را برای حرکت دست‌وپای نوزاد و آزادی او ایجاد کند.
  • به دلیل تنوع در طرح و رنگ‌های تشک نوزاد ممکن است والدین تنها به جنبه زیبایی تشک توجه کنند. این در حالی است که باید توجه داشت که رنگ و جنس پارچه تشک باید از الیاف طبیعی باشد تا حساسیت‌های پوستی در نوزاد به وجود نیاید.

بااین‌حال ممکن است بسیاری از افراد از تشک‌های دست‌دوز برای نوزادشان استفاده کنند. به این دلیل که پیداکردن تشک مناسب و استاندارد برای نوزاد نه‌تنها دشوار است؛ بلکه هزینه زیادی نیز بابت خرید آن پرداخت نمی‌کنند. این در حالی است که باوجود برند خرید تشک نوزاد معتبری مانند تشک رویال اصل که محصولات خود را مطابق با استانداردهایی که در بالا برای تشک نوزاد بیان شد در نظر گرفته است، نگرانی برای این مشکلات وجود ندارد.

برای خرید تشک نوزاد باید چه عواملی را در نظر گرفت؟

 

ویژگی‌های تشک و بالش نوزاد

خواب برای کودکان و نوجوانان که در سن رشد هستند، نیازی اساسی و مهم است. شما با انتخاب درست تشک نوجوان و تشک نوزاد و شناخت ویژگی‌های آنها می‌توانید خواب آرامش بخشی را برای فرزندتان فراهم کنید.

ازآنجایی‌که بدن نوزاد در ماه‌های ابتدایی تولد کامل شکل نگرفته و استحکام زیادی ندارد، والدین باید انتخاب درستی در خرید تشک داشته باشند که محل خواب نوزاد دارای امنیت باشد؛ همچنین نوزادان به دلیل اینکه بیشتر اوقات روز را در خواب به سر می‌برند و چون توانایی حرکت‌کردن و نشستن را ندارند.

زمانی که نوزادها بیدار هستند، روی تشک خود دراز کشیده‌اند؛ بنابراین استفاده از تشک و بالشی که راحتی آنها را تأمین کند، اهمیت زیادی دارد. شما می‌دانید چه ویژگی‌هایی در خرید تشک و بالش مهم هستند؟

میزان سفت بودن تشک

خرید تشک نوجوان و تشک نوزاد و دقت در انتخاب برند مناسب، از اهمیت بالایی برخوردار است. بعضی از والدین گمان می‌کنند که تشک نوزاد باید نرم باشد. درصورتی‌که عقیده آنها اشتباه است؛ زیرا تشک نرم احتمال بروز خفگی در خواب را افزایش می‌دهد.

 همچنین چون ساختار استخوانی بدن نوزاد هنوز نرم است، به بدن نوزاد آسیب وارد می‌شود. تشک مناسب نوزاد باید به گونه‌ای باشد که اگر با دست خود به تشک فشار وارد کردید، جای دستتان روی تشک نماند.

روکش مناسب تشک

جنس روکش تخت نوزاد باید باکیفیت باشد؛ زیرا به دلیل حساس‌بودن پوست نوزاد باید دفعات زیادی شسته شود؛ چون باقی‌ماندن آلودگی روی تشک تخت نوزاد باعث بیماری‌های زیادی از جمله بیماری عفونی پوستی می‌شود. در ساخت روکش تشک بچه گانه پسرانه و دخترانه باید از متریال ضدحساسیت و نرم استفاده شود.

میزان تنفس تشک

نوزاد تمام‌وقت خود را روی تشک سپری می‌کند؛ بنابراین تنفس تشک و خنک بودن آن از اهمیت بالایی برخوردار است؛ زیرا باعث جلوگیری از ابتلای نوزاد به زخم بستر می‌شود.

قیمت تشک تخت نوزاد و نوجوان به جنس تشک و اندازه و مدل آن بستگی دارد. طبیعتاً تشک نوجوان و تشک نوزاد سایز بزرگ، قیمت بالاتری دارد؛ همچنین اگر جنس تشک نوجوان و تشک نوزاد فوم مموری باشد، نسبت به تشک‌های معمولی گران‌تر است.

علاوه بر تشک، انتخاب بالش برای نوزاد هم از اهمیت زیادی برخوردار است؛ زیرا بالش نوزاد نقش مهمی در رشد جمجمه و شکل‌گیری فرم آن دارد و به گردش خون مغز و رشد نوزاد کمک می‌کند.

حتماً به این نکته توجه کنید که قبل از خرید بالش باید دور سر نوزادتان را اندازه بگیرید؛ زیرا سایز بالش به اندازه سر نوزاد بستگی دارد. بالش نوزاد نیز مانند تشک آن باید سفت باشد تا باعث کاهش خطر خفگی نوزاد شود. استفاده از بالش‌های بلند و تزییناتی به ستون فقرات و سر نوزاد آسیب وارد می‌کند.

باید جنس رویه بالش نوزاد لطیف باشد؛ مثلاً جنس الیاف بامبو خاصیت آنتی استاتیک دارد و ضد حساسیت است؛ همچنین سطح بالش نوزاد نیز باید نسبت به تخت یکسان و کمی سفت باشد.

اگر قصد خرید تشک نوجوان و تشک نوزاد دارید، به سایز تشک دقت کنید؛ سایز تشک نوزاد از مهم‌ترین فاکتورها در هنگام خرید تشک برای نوزاد است. تشک نوزاد باید فاصله زیادی با کناره‌های تخت نداشته باشد و به صورت فیکس درون تخت نوزاد قرار بگیرد. سایز استاندارد تشک نوزاد 130*70 سانتی‌متر است.

 

سلامت کودک خود را به رویال بسپارید

رویال، برند مطرحی در حوزه طراحی و تولید تشک در ایران است که با اعتبار خاصی که در میان مشتریان دارد، محصولات خود را مطابق با هر سلیقه و هر نوعی در بازار عرضه کرده است. نه‌تنها برای فرزندانتان بلکه می‌توانید از انواع موجود ازجمله: تشک طبی، طبی فنری، تشک فنری، تشک لاتکس و ... برای خود نیز تشک مناسبی را تهیه کنید.

شما می‌توانید با مراجعه به نمایندگی‌های تشک رویال و یا بازدید از سایت اصلی تشک رویال، انواع تشک نوجوان و تشک نوزاد را پیدا کنید.

سلامت کودک خود را به رویال بسپارید

کلام پایانی

تشک نوجوان و تشک نوزاد از مهم‌ترین لوازمی است که در این دوره سنی باید برای آن‌ها تهیه شود. حساسیت‌های زیاد در هنگام خرید تشک نوجوان و نوزاد منجر به داشتن خوابی آسوده و مناسب برای فرزندانتان خواهد شد. درنتیجه سلامت جسمانی و روحی آن‌ها نه فقط در زمان حال؛ بلکه در آینده نیز تضمین خواهد داشت.

بااین‌وجود تنوع و گوناگونی در سایز و مشخصات تشک نوجوان و نوزاد باعث شده است که والدین برای تهیه بهترین نوع تشک سردرگم شوند. در این مقاله سعی شد با بیان اصلی‌ترین معیارها برای انتخاب تشک نوجوان و تشک نوزاد این مشکل رفع شود. درنتیجه با اعمال و سنجش هرکدام از این موارد می‌توانید تجربه خریدی راحت و باکیفیت را داشته باشید.

شماره تماس تولیدی تشک رویال

سؤالات متداول

  • برای نوزادان تشک سفت بهتر است یا تشک نرم؟

برای نوزاد به دلیل محدودیت در توانایی در قرارگرفتن بر روی تشک بهتر است تشکی سفت و صاف برای او تهیه شود. البته باید توجه کنید میزان سفتی آن نباید بسیار زیاد باشد که باعث ناراحتی او شود.

  • آیا تشک یک‌نفره بزرگسال، سایز و مشخصات تشک نوجوان و نوزاد را دارد؟

برای بسیاری از نوجوانان تختی را انتخاب می‌کنند که برای بزرگسالی نیز مناسب باشد، در این شرایط می‌توانند از تشک یک‌نفره نیز استفاده کنند. بااین‌حال توصیه می‌شود تخت مناسب و درنتیجه تشک مناسب با اندازه استاندارد یک نوجوان برای آن‌ها تهیه شود.

  • ارتفاع استاندارد تشک نوجوان و تشک نوزاد تا چه اندازه‌ای است؟

ارتفاع تشکی که برای این افراد در نظر گرفته شده است در حدود 20 سانتی‌متر است.

شماره تماس تولیدی تشک رویال

لیست قیمت:

مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل ماسا 90×200فنری20 cm1,074,700
تشک رویال مدل ماسا120×200فنری20 cm1,375,000
تشک رویال مدل ماسا160×200فنری20 cm1,870,000
تشک رویال مدل ماسا180×200فنری20 cm2,149,400
تشک رویال مدل ماسا80×180 نوجوانفنری20 cm1,034,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل آرامش90×200فنری21 cm1,375,000
تشک رویال مدل آرامش120×200فنری21 cm1,870,000
تشک رویال مدل آرامش160×200فنری21 cm2,530,000
تشک رویال مدل آرامش180×200فنری21 cm2,750,000
تشک رویال مدل آرامش80×180  نوجوانفنری21 cm1,320,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل آسایش-درجه 290×200فنری23 cm1,430,000
تشک رویال مدل آسایش-درجه 2120×200فنری23 cm1,892,000
تشک رویال مدل آسایش-درجه 2160×200فنری23 cm2,508,000
تشک رویال مدل آسایش-درجه 2180×200فنری23 cm2,860,000
تشک رویال مدل آسایش-درجه 280×180  نوجوانفنری23 cm1,364,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 190×200فنری24 cm1,622,500
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 1120×200فنری24 cm2,200,000
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 1160×200فنری24 cm2,915,000
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 1180×200فنری24 cm3,245,000
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 180×180  نوجوانفنری24 cm1,540,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل رز-درجه 290×200فنری27 cm1,760,000
تشک رویال مدل رز-درجه 2120×200فنری27 cm2,574,000
تشک رویال مدل رز-درجه 2160×200فنری27 cm3,190,000
تشک رویال مدل رز-درجه 2180×200فنری27 cm3,520,000
تشک رویال مدل رز-درجه 280×180  نوجوانفنری27 cm1,628,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 190×200طبی28 cm1,969,000
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 1120×200طبی28 cm2,794,000
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 1160×200طبی28 cm3,630,000
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 1180×200طبی28 cm3,938,000
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 180×180 نوجوانطبی28 cm1,870,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک90×200طبی29 cm2,147,200
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک120×200طبی29 cm2,997,500
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک160×200طبی29 cm3,987,500
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک180×200طبی29 cm4,290,000
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک80×180 نوجوانطبی29 cm2,029,500
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 190×200طبی27 cm2,750,000
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 1120×200طبی27 cm4,004,000
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 1160×200طبی27 cm5,262,400
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 1180×200طبی27 cm5,500,000
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 180×180 نوجوانطبی27 cm3,718,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل فلورا- درجه 190×200طبی28 cm3,505,700
تشک رویال مدل فلورا- درجه 1120×200طبی28 cm5,060,000
تشک رویال مدل فلورا- درجه 1160×200طبی28 cm6,600,000
تشک رویال مدل فلورا- درجه 1180×200طبی28 cm7,007,000
تشک رویال مدل فلورا- درجه 180×180 نوجوانطبی28 cm3,300,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 190×200طبی30 cm4,576,000
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 1120×200طبی30 cm6,930,000
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 1160×200طبی30 cm8,580,000
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 1180×200طبی30 cm9,152,000
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 180×180 نوجوانطبی30 cm4,290,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 190×200طبی34 cm5,812,400
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 1120×200طبی34 cm8,800,000
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 1160×200طبی34 cm10,923,000
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 1180×200طبی34 cm11,616,000
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 180×180 نوجوانطبی34 cm5,461,500
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ90×200فنری منفصل (پاکتی)31 cm5,698,000
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ120×200فنری منفصل (پاکتی)31 cm8,250,000
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ160×200فنری منفصل (پاکتی)31 cm10,582,000
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ180×200فنری منفصل (پاکتی)31 cm11,396,000
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ80×180 نوجوانفنری منفصل (پاکتی)31 cm5,291,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک90×200فنری منفصل (پاکتی)36 cm7,403,000
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک120×200فنری منفصل (پاکتی)36 cm10,043,000
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک160×200فنری منفصل (پاکتی)36 cm12,980,000
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک180×200فنری منفصل (پاکتی)36 cm14,806,000
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک80×180 نوجوانفنری منفصل (پاکتی)36 cm6,490,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 190×200طبی فوم16 cm1,364,000
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 1120×200طبی فوم16 cm1,848,000
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 1160×200طبی فوم16 cm2,607,000
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 1180×200طبی فوم16 cm2,728,000
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 180×180 نوجوانطبی فوم16 cm1,309,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 290×200طبی فوم18 cm1,760,000
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 2120×200طبی فوم18 cm2,310,000
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 2160×200طبی فوم18 cm3,300,000
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 2180×200طبی فوم18 cm3,520,000
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 280×180 نوجوانطبی فوم18 cm1,650,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت90×200طبی فوم20 cm2,376,000
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت120×200طبی فوم20 cm3,135,000
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت160×200طبی فوم20 cm4,202,000
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت180×200طبی فوم20 cm4,752,000
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت80×180 نوجوانطبی فوم20 cm2,101,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا90×200طبی فوم21 cm3,300,000
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا120×200طبی فوم21 cm4,642,000
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا160×200طبی فوم21 cm5,962,000
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا180×200طبی فوم21 cm6,600,000
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا80×180 نوجوانطبی فوم21 cm5,365,800
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک90×200طبی فوم30 cm4,642,000
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک120×200طبی فوم30 cm6,206,200
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک160×200طبی فوم30 cm8,327,000
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک180×200طبی فوم30 cm9,284,000
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک80×180 نوجوانطبی فوم30 cm4,152,500
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن90×200طبی ارتوپدیک22 cm6,358,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن120×200طبی ارتوپدیک22 cm8,580,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن160×200طبی ارتوپدیک22 cm11,330,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن180×200طبی ارتوپدیک22 cm12,540,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن80×180 نوجوانطبی ارتوپدیک22 cm5,687,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس90×200طبی ارتوپدیک26 cm7,370,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس120×200طبی ارتوپدیک26 cm9,900,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس160×200طبی ارتوپدیک26 cm12,760,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس180×200طبی ارتوپدیک26 cm14,740,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس80×180 نوجوانطبی ارتوپدیک26 cm6,380,000

سایر مقالات:

معرفی انواع تشک خوشخواب – 10 مدل تشک خوشخواب
راهنمای خرید تشک رویال و 10 نکته ای که هنگام خرید تشک رویال باید بدانید
قیمت تشک طبی رویال و معرفی انواع تشک طبی رویال + لیست قیمت 1401

دیدگاهی در مورد “بررسی 10 ویژگی تشک نوجوان و تشک نوزاد- بهترین تشک های نوجوان + جدول سایز

  1. سینا گفت:

    مطالب کاربردی و جالبی بود

  2. مهدیه گفت:

    سلام ما نوزادمون چند هفته س دنیا اومده به نظرتو اصلا لزومی داره تشک براش بخریم یه پتوی نرم برای زیرش مناسبتر نیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *