نکات آموزشی

10 تفاوت تشک طبی با تشک طبی فنری – نکات جالب که باید بدانید

تفاوت تشک طبی فنری با تشک فنری

تشک رویال سوپر طبی فنری مدل فلورا نوجوان

قیمت اصلی 6,125,000 تومان بود.قیمت فعلی 4,100,000 تومان است.
تشک رویال سوپر طبی فنری مدل فلورا نوجوان بهترین تشک برای نوجوانان باید چه مشخصاتی داشته باشد؟ جنس تشک رویال

تشک رویال مدل پرستیژ کلاسیک نوجوان

قیمت اصلی 10,000,000 تومان بود.قیمت فعلی 8,000,000 تومان است.
تشک رویال مدل پرستیژ کلاسیک نوجوان آیا قصد خرید تشک رویال مدل پرستیژ کلاسیک نوجوان را دارید؟ تشک مناسب در

تشک رویال مدل پرستیژ کلاسیک یک نفره

9,050,000 تومان12,400,000 تومان
تشک رویال مدل پرستیژ کلاسیک یک نفره قیمت تشک رویال مدل پرستیژ کلاسیک یک نفره باکیفیت چقدر است؟ این تشک

تشک رویال ارتوپدیک مدل ریباند گلدن یک نفره

7,750,000 تومان10,200,000 تومان
خرید انواع تشک از تشک رویال تشک رویال تشک طبی تشک فنری تشک منفصل( پاکتی) تشک متصل تشک یک نفره

شماره تماس تولیدی تشک رویال

 

10 تفاوت تشک طبی با تشک طبی فنری + تصاویر

ساختار، فناوری متفاوت و اجزای سازنده باعث ایجاد تفاوت تشک طبی با تشک طبی فنری شده است. این در حالی است که بسیاری از افراد به دلیل عدم آگاهی کامل، تفاوت زیادی برای انتخاب هرکدام از آن‌ها در هنگام خرید قائل نمی‌شوند. اگر با دیدی آگاهانه‌تر به مقایسه تفاوت تشک طبی با تشک طبی فنری بپردازید، درک خواهید کرد که تفاوت‌های موجود در آن‌ها می‌تواند باعث سلب آسایش در خواب شود. درنتیجه باید مزایا و معایب هر یک را کامل بشناسید.

10 تفاوت تشک طبی با تشک طبی فنری + تصاویر

تفاوت تشک طبی با تشک طبی فنری

مقدمه

در هنگام خرید تشک با انواع مختلفی از آن‌ها مواجه می‌شوید که تصمیم برای انتخاب بهترین و مناسب‌ترین را برای شما دشوار می‌کند. در میان انواع تشک، تشک طبی و طبی فنری ازجمله تشک‌های موجود در بازار هستند که به دلیل ویژگی‌هایی که دارند طرف‌داران زیادی را به خود جذب کرده‌اند. این در حالی است که با مقایسه تفاوت تشک طبی با تشک طبی فنری می‌توانید از میان این دو نوع نیز مناسب‌ترین تشک را برای خود انتخاب کنید.

شماره تماس تولیدی تشک رویال

به دلیل آنکه تشک طبی فنری مدت‌زمان زیادی نیست که در بازار ارائه شده است، ممکن است بسیاری از افراد آن را همانند تشک‌های دیگر نشناسند. به همین دلیل سؤالی که برای بیش‌تر افراد با شنیدن نام تشک طبی فنری ایجاد می‌شود آن است که تشک طبی بخریم یا طبی فنری. درهرصورت باید به یاد داشته باشید که برای داشتن خوابی آسوده و باکیفیت باید حساسیت زیادی برای انتخاب تشک به خرج دهید.

در ادامه با معرفی کامل هر یک از این تشک‌ها و درک تفاوت تشک طبی با تشک طبی فنری می‌توانید در انتها تصمیم بگیرید که کدام تشک بیش‌تر با شرایط شما سازگار خواهد بود و انتخابی مناسب برای این خرید ضروری را داشته باشید.

تفاوت تشک طبی با تشک طبی فنری در چه مواردی است؟مقدمه

تفاوت تشک طبی با تشک طبی فنری

محصولات تشک رویال:

تشک رویال
تشک طبی
تشک فنری

 

شماره تماس تولیدی تشک رویال

تشک رویال مدل اسلیپ نوجوان

قیمت اصلی 4,060,000 تومان بود.قیمت فعلی 3,250,000 تومان است.
خرید انواع تشک از تشک رویال تشک رویال تشک طبی تشک فنری تشک منفصل( پاکتی) تشک متصل تشک یک نفره

تشک طبی فنری رویال مدل کلاسیک دو نفره

4,600,000 تومان5,150,000 تومان
طراحی تشک طبی فنری رویال مدل کلاسیک دو نفره چگونه است؟ تشک طبی فنری رویال مدل کلاسیک دو نفره یکی

تشک رویال مدل آرامش یک‌ نفره

1,800,000 تومان2,400,000 تومان
تشک رویال مدل آرامش یک‌ نفره برای چه کاربردهایی دارد؟ تشک رویال مدل آرامش یک‌ نفره و دو نفره یکی

تشک رویال مدل مدیکال یک نفره

1,800,000 تومان3,000,000 تومان
خرید انواع تشک از تشک رویال تشک رویال تشک طبی تشک فنری تشک منفصل( پاکتی) تشک متصل تشک یک نفره

به چه تشکی، تشک طبی می‌گویند؟

برای مقایسه تفاوت تشک طبی با تشک طبی فنری بهتر است در ابتدا با ویژگی هرکدام از آن‌ها به‌صورت مجزا آشنا شوید. همان‌طور که می‌دانید تشک طبی به دلیل ساختاری که دارد در بیش‌تر اوقات آن را به نام تشک پزشکی و یا ارتوپدیک می‌نامند. به این دلیل که درصورتی‌که دچار به کمردرد یا آسیب‌های ستون فقرات باشید به صلاحدید پزشک این نوع تشک را به شما پیشنهاد می‌دهد.

شماره تماس تولیدی تشک رویال

تشک طبی از اسفنج‌های فشرده‌ای ساخته شده است که حالت ارتجاعی کمی دارند. از تفاوت تشک طبی با تشک طبی فنری آن است که در ساختار تشک طبی از فنر استفاده نشده است. موادی که در ساختار این نوع تشک‌ها استفاده شده است به طور کامل از بدن و شکل طبیعی آن محافظت می‌کند. برای همین هم افرادی که ترجیح می‌دهند بر روی تشکی سفت بخوابند، این نوع تشک را انتخاب می‌کنند.

به چه تشکی، تشک طبی می‌گویند؟

تفاوت تشک طبی با تشک طبی فنری

 تشک طبی برای افرادی که عادت به خوابیدن بر روی زمین دارد مناسب‌ترین نوع است. این در حالی است که تشک طبی در مواردی نیز می‌تواند برای برخی از افراد باتوجه‌به شرایطی که دارند نامناسب باشد و بیش‌تر باعث مشکلات و آسیب‌های جسمانی مخصوصاً در ناحیه پشت، کمر و شانه شود. پس توصیه می‌شود حتماً زیر نظر پزشک و با مشورت با کارشناسان در این حوزه تصمیم به خرید تشک طبی بگیرید.

بااین‌حال مصرف بیش‌تر این نوع تشک‌ها در افرادی است که سن بالایی دارند؛ زیرا با خوابیدن بر روی آن‌ها دردهای آن‌ها تسکین می‌یابد و از شدت یافتن آن‌ها جلوگیری می‌کند. از مزایای دیگر تشک طبی می‌توان به جذب گرما اشاره کرد. همچنین با قرارگرفتن بدن بر روی آن، فشار بر روی نواحی حساسی مانند کمر و گردن پخش می‌شود و فرد هیچ‌گونه فشار زیادی را حس نمی‌کند. طول عمر این تشک‌ها به دلیل سفت بودن آن‌ها نسبت به سایر انواع تشک‌های دیگر مانند تشک فنری بیش‌تر است.

به چه تشکی، تشک طبی می‌گویند؟

تفاوت تشک طبی با تشک طبی فنری

مواد متفاوت در ساختار تشک‌های طبی و شیوه تولید آن‌ها منجر به طراحی انواع تشک‌های دیگری شده است که در زیرمجموعه تشک طبی قرار می‌گیرند.

  • تشک مموری فوم
  • تشک لاتکس
  • تشک هیبریدی
  • تشک طبی فوم از انواع تشک‌های طبی هستند.

شماره تماس تولیدی تشک رویال

 فوم استفاده شده در آن‌ها از فناوری پیروی می‌کند که با قرارگیری بدن بر روی تشک، تشک شکل بدن را به خود می‌گیرد و با برداشتن وزن از روی آن تشک به حالت طبیعی خود برمی‌گردد. تفاوت آن‌ها تنها به‌سرعت شکل‌گیری تشک با بدن است.

در این بخش با تشک طبی و ویژگی‌های آن آشنا شدید. در ادامه نوع دیگر یعنی تشک طبی فنری، مزایای تشک طبی فنری و معایب آن بررسی شده است تا بتوانید تفاوت تشک طبی با تشک طبی فنری را درک کنید.

به چه تشکی، تشک طبی می‌گویند؟

تفاوت تشک طبی با تشک طبی فنری

تشک طبی فنری چه ساختاری دارد؟

همچنان که از نام این تشک برمی‌آید، تشک طبی فنری در ساختار خود علاوه بر ویژگی‌های تشک طبی، خصلت‌های یک تشک فنری را نیز دارد. این یکی از تفاوت تشک طبی با تشک طبی فنری است که در ادامه به طور کامل آن‌ها به بررسی آن‌ها پرداخته شده است.

تشک خیلی نرم و یا تشک خیلی سفت نه‌تنها برای بدن مناسب نیست؛ بلکه در ترجیحات بیش‌تر افراد نیز قرار نمی‌گیرد. این امر به آن دلیل است که این نوع تشک‌ها فرد را در هنگام خواب آزرده می‌کنند. همچنین طول عمر کمی نیز دارند و زود خراب می‌شوند. درنتیجه فرد مجبور به تعویض زودهنگام و پرداخت هزینه دوباره می‌شود.

تشک طبی فنری چه ساختاری دارد؟

تفاوت تشک طبی با تشک طبی فنری

مناسب‌ترین تشک از نظر بسیاری از افراد که مشکل خاص جسمانی ندارند، تشکی است که میزان سفتی و نرمی متعادلی داشته باشد. تشک طبی فنری را می‌توان این نوع تشک دانست. این مسئله یکی از عمده‌ترین تفاوت تشک طبی با تشک طبی فنری است. ساختار این تشک‌ها با قرارگیری فنرها در لایه‌های اسفنج‌های فشرده و متراکم، شکل‌گرفته است. به همین دلیل در عین سفت بودن تشک نرمی و انعطاف‌پذیری قابل‌توجهی نیز دارد.

تشک طبی فنری نیز بر اساس موادی و نوع ساختار آن می‌تواند در انواع مختلفی تولید و به بازار عرضه شود. نوع فنر استفاده شده در تشک و جنس اسفنج از بارزترین مواردی است که این تفاوت را ایجاد می‌کند. در ساختار معمول تشک‌های طبی فنری از فناوری مموری فوم و فنرهای منفصل استفاده می‌شود. به‌عنوان یک نکته باید بیان کرد که تشک‌های طبی فنری را با فنرهای متصل و اسفنج‌های عادی نیز می‌توان در بازار یافت. اما به دلیل بی‌کیفیت بودن آن‌ها، آسیب‌های جسمانی و دردهای زیادی را ایجاد می‌کند.

تشک طبی فنری چه ساختاری دارد؟

مموری فوم با حالت شکل‌پذیری که دارد ویژگی‌های یک تشک طبی؛ یعنی حمایت کامل از ستون فقرات و انحنای طبیعی بدن را دارد. در مقابل فنرهای استفاده شده که به‌صورت منفصل قرار گرفته‌اند، سهم خود را در فنری بودن تشک طبی فنری ایفا می‌کنند. همچنین با ایجاد نرمی در تشک، آن حالت خشک بودن و سفت بودن تشک طبی را رفع کرده است.

معایب تشک طبی فنری را برای آن دسته از افرادی که دچار کمردرد و یا دردهای ستون فقرات و عضلانی هستند، می‌توان در نظر گرفت. به این دلیل که فنرهای موجود در آن، حالت نرمی را در تشک ایجاد می‌کنند که ممکن است در هنگام خواب آن‌ها را اذیت کند.

تشک طبی فنری چه ساختاری دارد؟

شماره تماس تولیدی تشک رویال

تفاوت تشک طبی با تشک طبی فنری در چه مواردی است؟

تاکنون با ویژگی‌ها و مفهوم هرکدام از تشک‌های طبی و طبی فنری آشنا شدید. اما هنوز سؤال تشک طبی بهتره یا طبی فنری در جای خود باقی‌مانده است. برای پاسخ به این پرسش در زیر با مقایسه تشک طبی با تشک طبی فنری باتوجه‌به ویژگی‌های تشک طبی و تشک طبی فنری که بیان شده است پرداخته می‌شود.

عوامل بسیاری در تفاوت تشک طبی با تشک طبی فنری دخیل هستند که هرکدام از آن‌ها به میزان متفاوتی در مقایسه تشک طبی با تشک طبی فنری تأثیرگذار خواهند بود. در ادامه تفاوت‌های تشک طبی با طبی فنری بیان شده است.

تفاوت تشک طبی با تشک طبی فنری در چه مواردی است؟

  • راحتی

راحت بودن یک فرد بر روی تشک با فرد دیگری متفاوت است. این امر نیز به آن دلیل است که شرایط جسمانی هر فردی متفاوت است. اما به‌طورکلی باتوجه‌به توضیحاتی که در ساختار هرکدام از این تشک‌ها داده شد، این‌گونه می‌توان بیان کرد که تشک‌های طبی فنری به دلیل استفاده از مموری فوم در آن‌ها، با قرارگیری بدن بر روی تشک و اعمال وزن و گرما بر روی آن، حالت بدن فرد را به هرگونه‌ای که باشد به خود می‌گیرد. درنتیجه فرد در طول مدت خواب در راحت‌ترین حالت بدن خود قرار دارد.

در تشک‌های طبی نیز این مسئله یعنی پشتیبانی از حالت بدن و حفظ آن وجود دارد. منتها در تمام انواع متفاوت آن میزان حالت‌پذیری همانند تشک‌های طبی فنری نیست. این موضوع یکی از بارزترین تفاوت تشک طبی با تشک طبی فنری در معیار راحتی که مهم‌ترین معیار انتخاب یک تشک است، خواهد بود.

تفاوت تشک طبی با تشک طبی فنری در چه مواردی است؟راحتی

  • انتقال لرزش

تشک‌های طبی و طبی فنری هر دو از میزان انتقال لرزش‌ها در صورت جابه‌جایی افراد می‌کاهد. این مورد در تشک‌های دونفره بیش‌تر اهمیت دارد؛ زیرا با تکان یک فرد نباید فرد دیگر متوجه آن شود. تشک‌های طبی فنری میزان انتقال ارتعاشات را در کم‌ترین حد ممکن پایین می‌آورند. بااین‌حال تشک‌های طبی نیز از این ارتعاشات جلوگیری می‌کنند؛ اما به میزانی که در تشک‌های طبی فنری جلوگیری می‌شود، نخواهد بود. این تفاوت تشک طبی با تشک طبی فنری باعث شده است که افراد برای خرید تشک دونفره طبی فنری را انتخاب کنند.

تفاوت تشک طبی با تشک طبی فنری در چه مواردی است؟-انتقال لرزش

  • شرایط جسمانی فرد

از اصلی‌ترین تفاوت تشک طبی با تشک طبی فنری آن است که تشک طبی برای افرادی که دیسک کمر و مشکلات جسمانی دیگری دارند بسیار مناسب است. این در حالی است که تشک طبی فنری برای این افراد می‌تواند مشکلاتی را ایجاد کند. درنتیجه در مقایسه تشک طبی با تشک طبی فنری می‌توان این‌گونه بیان کرد که تشک طبی را با توصیه پزشک تهیه کنید. در مقابل افرادی که مشکلات خاص جسمانی ندارند، برای جلوگیری از این آسیب‌ها و داشتن خوابی راحت، می‌توانند تشک طبی فنری را به‌عنوان بهترین انتخاب تهیه کنند.

تفاوت تشک طبی با تشک طبی فنری در چه مواردی است؟شرایط جسمانی فرد

  • وزن

از معیارهای مقایسه تشک طبی با تشک طبی فنری در وزن افرادی است که بر روی آن‌ها قرار می‌گیرند. افرادی که وزن بالایی دارند با استفاده از تشک طبی سفت در بالای تشک قرار می‌گیرند. آنان به دلیل وزن بالایی که دارند با قرارگیری بر روی تشک‌هایی که در ساختار خود فنر دارند مانند تشک طبی فنری، در تشک فرو می‌روند؛ بنابراین در هنگام خواب و حرکت مدام دچار تنش خواهند شد.

تفاوت تشک طبی با تشک طبی فنری در چه مواردی است؟وزن

  • کیفیت خواب

مهم‌ترین حساسیتی که برای انتخاب تشک و مقایسه تشک طبی با تشک طبی فنری وجود دارد، کیفیت خوابی است که به وجود می‌آورند. البته که به‌طورقطع در تفاوت تشک طبی با تشک طبی فنری نمی‌توان برتری را به یک نوع از آن‌ها نسبت داد. به این دلیل که تشک طبی یا طبی فنری خوابی آسوده و باکیفیت را برای فردی که تشک را متناسب با شرایط خود تهیه کرده است، به وجود می‌آورد.

بااین‌حال تشک طبی فنری برای اکثر افرادی که مشکلات جسمانی ندارند، چه به‌صورت یک‌نفره و چه دونفره، کیفیت خواب را تا حد بالایی تضمین می‌کند. در مقابل نیز تشک طبی برای افرادی که درد جسمانی دارند، بهترین تجربه خوابیدن را برای آنان ایجاد می‌کند.

تفاوت تشک طبی با تشک طبی فنری در چه مواردی است؟کیفیت خواب

تفاوت تشک طبی با تشک طبی فنری

  • ماندگاری

یکی از تفاوت تشک طبی با تشک طبی فنری، ماندگاری و طول عمر آنان است. به دلیل هزینه‌ای که برای خرید تشک صرف می‌شود، انتظار می‌رود تشکی که خریداری می‌شود در طول سال‌ها استفاده حالت اولیه خود را حفظ نماید. تشک طبی فنری طول عمر طولانی و مفیدتری نسبت به تشک طبی در طول استفاده دارد. البته که مراقبت‌های فردی بر طول عمر و ماندگاری هر تشکی بسیار تأثیرگذار خواهد بود.

تفاوت تشک طبی با تشک طبی فنری در چه مواردی است؟ماندگاری

  • سفتی و نرمی

موردی که در توضیحات مفهوم هرکدام از تشک‌ها نیز بیان شد، میزان سفتی و نرمی این دو تشک است. در مقایسه تشک طبی با تشک طبی فنری از نظر درجه نرمی و سفتی باید گفت که تشک طبی را به‌عنوان تشک سفت می‌دانند که هیچ انعطاف‌پذیری ندارد. این در حالی است که در تشک طبی فنری این میزان در حد متعادلی وجود دارد. نه آن‌قدر سفت و نه آن‌قدر نرم که فرد به داخل تشک فرد رود.

تفاوت تشک طبی با تشک طبی فنری در چه مواردی است؟سفتی و نرمی

تفاوت تشک طبی با تشک طبی فنری

  • عادات خواب

تشکی که انتخاب می‌شود را باید بر اساس حالت قرارگیری و عادتی که معمولاً در هنگام خواب دارید، انتخاب کنید. به‌عنوان‌مثال تشک طبی فنری برای افرادی که بر روی شکم می‌خوابند مناسب است؛ زیرا فشار به‌صورت یکنواخت در بدن پخش می‌شود. در مقابل افرادی که بر روی شانه می‌خوابند به دلیل آنکه فشار زیادی در این حالت بر روی آنان ایجاد می‌شود با انتخاب تشک طبی که سفت است از فرورفتن در آن و ایجاد نامتوازنی در شانه با راستای ستون فقرات را کاهش می‌دهد.

تفاوت تشک طبی با تشک طبی فنری در چه مواردی است؟عادات خواب

  • مواد سازنده

یکی از تفاوت تشک طبی با تشک طبی فنری در اجزایی است که در ساختار آن به‌کاررفته است. همان‌طور که از ساختار آن‌ها هم متوجه شدید، تشک طبی فنری در ساختار خود از فنرهایی محکم و ضخیم و همچنین مموری فوم استفاده شده است. این در حالی است که تشک طبی در ساختار خود از اسفنج‌های محکمی با درجه فشردگی بسیار بالایی استفاده کرده است تا حالت سفتی را بتواند حفظ نماید.

تفاوت تشک طبی با تشک طبی فنری در چه مواردی است؟ مواد سازنده

تفاوت تشک طبی با تشک طبی فنری

  • هزینه

در مقایسه تشک طبی با تشک طبی فنری باید گفت که از نظر هزینه، قیمت تشک طبی فنری به نسبت تشک‌های طبی مناسب‌تر است. بااین‌وجود برخی تصور می‌کنند حتماً تشک طبی فنری طول عمر کمی دارد و مجبور به تعویض یا خرید دوباره تشک طبی فنری در مدت‌زمان کوتاهی خواهند شد. این در حالی است که طول عمر مفید تشک طبی فنری طولانی‌تر و ماندگاری بیش‌تری نسبت به تشک‌های طبی دارند.

شماره تماس تولیدی تشک رویال

تشک رویال با چندین سال سابقه درخشان در حوزه تولید و فروش انواع تشک‌ها در بازار جایگاه ویژه‌ای دارد. تشک رویال اصل با اطلاع از نیاز و مشکلاتی که بیش‌تر افراد در جامعه امروزی با آن درگیر هستند، به تولید تشک‌های طبی و طبی فنری با استفاده از آخرین فناوری روز دنیا پرداخته است.

این در حالی است که تشک رویال انواع دیگری از تشک‌ها را ازجمله: تشک فنری، تشک فنری متصل و منفصل و انواع تشک طبی مانند: تشک لاتکس، هیبریدی، طبی فوم و ... بر اساس سلیقه و نیازی که هر فردی دارد نیز تولید کرده است. تشک رویال با ایجاد فروشگاه اینترنتی خود این امکان را ایجاد کرده تا شما بدون پرداخت هزینه‌های خاصی در خانه خود در هر ساعاتی از شبانه روز تشک مورد نظر را با بالاترین میزان کیفیت انتخاب و خریداری نمایید.

تفاوت تشک طبی با تشک طبی فنری در چه مواردی است؟هزینه

تفاوت تشک طبی با تشک طبی فنری

جمع‌بندی

تفاوت تشک طبی با تشک طبی فنری منجر شده است که افراد در هنگام خرید فاکتورهای زیادی که در بالا به آن اشاره شد را در نظر بگیرند. برای مقایسه تشک طبی با تشک طبی فنری در ابتدا باید با ساختار هرکدام از آن‌ها به طور کامل آشنا شوید. در این صورت برای انتخاب بهترین و مناسب‌ترین تشک برای خود می‌توانید آگاهانه و با اطمینان کامل تصمیم بگیرید.

شماره تماس تولیدی تشک رویال

سؤالات متداول

  • آیا تشک طبی فنری برای افراد لاغر مناسب است؟

تشک طبی فنری به دلیل حمایت حداکثری از شکل بدن، برای افرادی که مشکلات جسمانی ندارند، مناسب‌ترین انتخاب خواهد بود.

  • تشک نرم مناسب است یا تشک سفت؟

پاسخ این سؤال را می‌توان بر اساس سلیقه افراد متمایز کرد. بااین‌حال تشک خیلی نرم و تشک خیلی سفت در هیچ صورتی مناسب برای سلامتی و همچنین کیفیت خواب نخواهد بود.

  • در مقایسه تشک طبی با تشک طبی فنری، کدام نوع بهترین است؟

پاسخ این سؤال به‌صورت کلی ممکن نخواهد بود. شما باید بر اساس شرایط جسمانی خود و ویژگی‌های هر دو تشک و در نهایت با مقایسه و ارزیابی این موارد، بهترین را انتخاب کنید.

تفاوت تشک طبی فنری با تشک طبی

تفاوت تشک طبی با تشک طبی فنری

 

نکات مهم در خرید تشک طبی فنری

وقتی صحبت از انتخاب تشک فنری و تفاوت تشک طبی با تشک طبی فنری به میان می‌آید، چند نکته وجود دارند که باید به خاطر داشته باشید تا بهترین خواب ممکن را داشته باشید. در اینجا چند فاکتور برای در نظر گرفتن وجود دارند که توصیه می‌کنیم در هنگام خرید تشک طبی فنری رویال در نظر بگیرید.

تعداد فنرها

یکی از عواملی که بر قیمت تشک طبی فنری تأثیر می‌گذارند، شمارش سیم پیچ تعداد فنرهای تشک است. تعداد فنرهای تشک‌های زبی فنری بیشتر معمولاً به معنای تشک با کیفیت بالاتر است؛ اما توجه به این نکته مهم است که تعداد کمتر گاهی اوقات می‌تواند به معنای تشک راحت‌تر نیز باشد.

تکیه‌گاه لبه تشک

تکیه‌گاه لبه در هر تشکی مهم است؛ اما در تشک طبی فنری اهمیت ویژه‌ای دارد و همین موضوع تفاوت تشک طبی با تشک طبی فنری را نمایان می‌کند. این موضوع به این دلیل است که شما نمی‌خواهید فنرها زیر وزن شما در هنگام بیرون آمدن از رختخواب فرو بریزند.

بالشتک تشک

لایه‌ای که روی تشک طبی فنری قرار می‌گیرد، مهم است. باید مطمئن شوید که بالشتک به اندازه کافی ضخیم است و راحتی لازم را برای شما فراهم می‌کند؛ اما نه آنقدر ضخیم که در تکیه‌گاه ارائه شده توسط فنرها اختلال ایجاد کند. این نکته در بررسی تفاوت تشک طبی با تشک طبی فنری اهمیت زیادی دارد.

گارانتی معتبر

مانند هر خرید دیگری، مهم است که قبل از خرید تشک طبی یا طبی فنری، گارانتی آن را بررسی کنید. این کار به شما اطمینان می‌دهد که بدانید سرمایه شما حفظ شده است. پس در هنگام انتخاب تشک طبی فنری این عوامل را در نظر داشته باشید تا بتوانید بهترین خواب ممکن را داشته باشید.

نحوه مراقبت از تشک طبی فنری

بعد از اینکه با تفاوت تشک طبی با تشک طبی فنری آشنا شدید، باید بدانید که تشک طبی فنری یک سرمایه‌گذاری عالی برای هر اتاق خوابی است. این تشک‌ها راحت هستند، دوام بیشتری دارند و نسبتاً ارزان هستند؛ اما مانند همه تشک‌ها برای اینکه در شرایط خوبی نگهداری شوند، نیاز به مراقبت مناسب دارند.

در اینجا چند نکته در مورد نحوه مراقبت از تشک فنری آورده شده است که باید برای درک بهتر تفاوت تشک طبی با تشک طبی فنری نیز آن‌ها را مطالعه کنید:

  • مرتب جاروبرقی بزنید؛ این کار به دور نگه داشتن تشک از گرد و غبار و سایر مواد حساسیت زا که می‌توانند باعث آسم یا سایر مشکلات تنفسی شوند، کمک می‌کند.
  • هر چند ماه یک بار تشک خود را برگردانید و بچرخانید. این کار به جلوگیری از ایجاد آثار بدن در تشک کمک می‌کند و می‌تواند خوابیدن روی آن را راحت‌تر کند.
  • از محافظ تشک استفاده کنید؛ این کار به شما کمک می‌کند تا تشکی تمیز و عاری از هر گونه لکه داشته باشید.
  • از خوابیدن روی تشک بدون ملحفه خودداری کنید. این کار می‌تواند باعث فرسودگی زودرس پارچه تشک شما شود.

حیوانات خانگی را روی تخت نگذارید؛ زیرا پنجه‌های آنها می‌تواند به پارچه آسیب برساند و موهایشان می‌تواند انواع آلرژی را برای شما یا فرزندانتان ایجاد کند.

محصولات تشک رویال:

تشک منفصل( پاکتی)
تشک متصل
تشک یک نفره
تشک دو نفره

شماره تماس تولیدی تشک رویال

لیست قیمت:

مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل ماسا 90×200فنری20 cm1,074,700
تشک رویال مدل ماسا120×200فنری20 cm1,375,000
تشک رویال مدل ماسا160×200فنری20 cm1,870,000
تشک رویال مدل ماسا180×200فنری20 cm2,149,400
تشک رویال مدل ماسا80×180 نوجوانفنری20 cm1,034,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل آرامش90×200فنری21 cm1,375,000
تشک رویال مدل آرامش120×200فنری21 cm1,870,000
تشک رویال مدل آرامش160×200فنری21 cm2,530,000
تشک رویال مدل آرامش180×200فنری21 cm2,750,000
تشک رویال مدل آرامش80×180  نوجوانفنری21 cm1,320,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل آسایش-درجه 290×200فنری23 cm1,430,000
تشک رویال مدل آسایش-درجه 2120×200فنری23 cm1,892,000
تشک رویال مدل آسایش-درجه 2160×200فنری23 cm2,508,000
تشک رویال مدل آسایش-درجه 2180×200فنری23 cm2,860,000
تشک رویال مدل آسایش-درجه 280×180  نوجوانفنری23 cm1,364,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 190×200فنری24 cm1,622,500
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 1120×200فنری24 cm2,200,000
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 1160×200فنری24 cm2,915,000
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 1180×200فنری24 cm3,245,000
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 180×180  نوجوانفنری24 cm1,540,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل رز-درجه 290×200فنری27 cm1,760,000
تشک رویال مدل رز-درجه 2120×200فنری27 cm2,574,000
تشک رویال مدل رز-درجه 2160×200فنری27 cm3,190,000
تشک رویال مدل رز-درجه 2180×200فنری27 cm3,520,000
تشک رویال مدل رز-درجه 280×180  نوجوانفنری27 cm1,628,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 190×200طبی28 cm1,969,000
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 1120×200طبی28 cm2,794,000
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 1160×200طبی28 cm3,630,000
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 1180×200طبی28 cm3,938,000
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 180×180 نوجوانطبی28 cm1,870,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک90×200طبی29 cm2,147,200
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک120×200طبی29 cm2,997,500
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک160×200طبی29 cm3,987,500
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک180×200طبی29 cm4,290,000
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک80×180 نوجوانطبی29 cm2,029,500
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 190×200طبی27 cm2,750,000
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 1120×200طبی27 cm4,004,000
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 1160×200طبی27 cm5,262,400
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 1180×200طبی27 cm5,500,000
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 180×180 نوجوانطبی27 cm3,718,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل فلورا- درجه 190×200طبی28 cm3,505,700
تشک رویال مدل فلورا- درجه 1120×200طبی28 cm5,060,000
تشک رویال مدل فلورا- درجه 1160×200طبی28 cm6,600,000
تشک رویال مدل فلورا- درجه 1180×200طبی28 cm7,007,000
تشک رویال مدل فلورا- درجه 180×180 نوجوانطبی28 cm3,300,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 190×200طبی30 cm4,576,000
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 1120×200طبی30 cm6,930,000
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 1160×200طبی30 cm8,580,000
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 1180×200طبی30 cm9,152,000
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 180×180 نوجوانطبی30 cm4,290,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 190×200طبی34 cm5,812,400
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 1120×200طبی34 cm8,800,000
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 1160×200طبی34 cm10,923,000
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 1180×200طبی34 cm11,616,000
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 180×180 نوجوانطبی34 cm5,461,500
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ90×200فنری منفصل (پاکتی)31 cm5,698,000
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ120×200فنری منفصل (پاکتی)31 cm8,250,000
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ160×200فنری منفصل (پاکتی)31 cm10,582,000
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ180×200فنری منفصل (پاکتی)31 cm11,396,000
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ80×180 نوجوانفنری منفصل (پاکتی)31 cm5,291,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک90×200فنری منفصل (پاکتی)36 cm7,403,000
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک120×200فنری منفصل (پاکتی)36 cm10,043,000
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک160×200فنری منفصل (پاکتی)36 cm12,980,000
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک180×200فنری منفصل (پاکتی)36 cm14,806,000
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک80×180 نوجوانفنری منفصل (پاکتی)36 cm6,490,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 190×200طبی فوم16 cm1,364,000
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 1120×200طبی فوم16 cm1,848,000
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 1160×200طبی فوم16 cm2,607,000
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 1180×200طبی فوم16 cm2,728,000
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 180×180 نوجوانطبی فوم16 cm1,309,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 290×200طبی فوم18 cm1,760,000
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 2120×200طبی فوم18 cm2,310,000
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 2160×200طبی فوم18 cm3,300,000
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 2180×200طبی فوم18 cm3,520,000
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 280×180 نوجوانطبی فوم18 cm1,650,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت90×200طبی فوم20 cm2,376,000
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت120×200طبی فوم20 cm3,135,000
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت160×200طبی فوم20 cm4,202,000
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت180×200طبی فوم20 cm4,752,000
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت80×180 نوجوانطبی فوم20 cm2,101,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا90×200طبی فوم21 cm3,300,000
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا120×200طبی فوم21 cm4,642,000
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا160×200طبی فوم21 cm5,962,000
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا180×200طبی فوم21 cm6,600,000
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا80×180 نوجوانطبی فوم21 cm5,365,800
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک90×200طبی فوم30 cm4,642,000
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک120×200طبی فوم30 cm6,206,200
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک160×200طبی فوم30 cm8,327,000
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک180×200طبی فوم30 cm9,284,000
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک80×180 نوجوانطبی فوم30 cm4,152,500
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن90×200طبی ارتوپدیک22 cm6,358,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن120×200طبی ارتوپدیک22 cm8,580,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن160×200طبی ارتوپدیک22 cm11,330,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن180×200طبی ارتوپدیک22 cm12,540,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن80×180 نوجوانطبی ارتوپدیک22 cm5,687,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس90×200طبی ارتوپدیک26 cm7,370,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس120×200طبی ارتوپدیک26 cm9,900,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس160×200طبی ارتوپدیک26 cm12,760,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس180×200طبی ارتوپدیک26 cm14,740,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس80×180 نوجوانطبی ارتوپدیک26 cm6,380,000

سایر مقالات:

معرفی انواع تشک خوشخواب – 10 مدل تشک خوشخواب
راهنمای خرید تشک رویال و 10 نکته ای که هنگام خرید تشک رویال باید بدانید
قیمت تشک طبی رویال و معرفی انواع تشک طبی رویال + لیست قیمت 1401

شماره تماس تولیدی تشک رویال

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

حساب کاربری من