راهنمای خرید

5 تفاوت تشک رویال با تشک رویا و مقایسه آن‌ها+ تصاویر

تفاوت تشک رویال با رویا

شماره تماس تولیدی تشک رویال

اگر تابه‌حال برای خرید تشک به بازار مراجعه کرده باشید، حتماً نام رویال و رویا به گوشتان خورده است. بسیاری از افراد به دلیل شباهت زیاد بین این دو نام، تصور می‌کنند که یکی هستند؛ اما این دوبرند کاملاً متمایز هستند. به همین دلیل بهتر است تا با تفاوت تشک رویال با تشک رویا آشنا شوید.

مقایسه تشک رویال با تشک رویا می‌تواند در تصمیم‌گیری هنگام خرید به شما کمک کند. هرکدام از این دوبرند، محصولاتی دارند که از لحاظ کاربرد و کیفیت با محصولات برند دیگر متفاوت هستند. چنانچه می‌خواهید تفاوت تشک رویا با رویال را بدانید، این مقاله را از دست ندهید و تا انتها همراه ما بمانید.

تفاوت تشک رویال و رویا

محصولات تشک رویال:

تشک رویال
تشک طبی
تشک فنری

 

شماره تماس تولیدی تشک رویال

تشک رویال مدل پرستیژ کلاسیک نوجوان

7,135,000 تومان
تشک رویال مدل پرستیژ کلاسیک نوجوان آیا قصد خرید تشک رویال مدل پرستیژ کلاسیک نوجوان را دارید؟ تشک مناسب در

تشک رویال مدل لوتوس یک‌ نفره

5,030,000 تومان7,620,000 تومان
تشک رویال مدل لوتوس یک‌ نفره چه ساختاری دارد؟ تشک مدل لوتوس برند رویال از تشک‌های طبی فنری باکیفیتی است

تشک رویال طبی فنری مدل کلاسیک یک‌ نفره

2,165,000 تومان3,070,000 تومان
طراحی تشک رویال طبی فنری مدل کلاسیک یک‌ نفره چگونه است؟ تشک رویال طبی فنری مدل کلاسیک یک‌ نفره یکی

تشک رویال مدل نیلوفر دو نفره

3,350,000 تومان3,730,000 تومان
تشک رویال مدل نیلوفر دو نفره چه ویژگی‌هایی دارد؟ تشک مدل نیلوفر از انواع تشک‌های برند رویال است که از

برند رویال را بیشتر بشناسید

قبل از اینکه مقایسه تشک رویال با تشک رویا را آغاز کنیم، باید بدانید که در حال حاضر شرکت‌های مختلفی تشک رویال را تولید می‌کنند. پس طبیعی است که کیفیت و ویژگی‌های تشک رویال در تولیدی‌های مختلف، با هم فرق دارد. در این حالت باید ویژگی‌های تشک رویال اصل را از انواع دیگر آن بشناسید.

برند رویال را بیشتر بشناسید

توجه داشته باشید که حتماً از نمایندگی‌ها و فروشگاه‌های معتبر خرید کنید. همچنین در هنگام خرید، کارت گارانتی را از فروشنده بگیرید؛ زیرا تشک رویال اصل گارانتی معتبر دارد. پس گول قیمت‌های پایین برخی از فروشگاه‌ها را نخورید. بسیاری از این فروشگاه‌ها، تشک رویال تقلبی را به شما می‌فروشند.

شماره تماس تولیدی تشک رویال

یک راه دیگر برای تشخیص اصل بودن تشک رویال، خرید اینترنتی از سایت شرکت است. این روش، احتمال خرید تشک تقلبی را به صفر می‌رساند و شما می‌توانید آن را درب منزل تحویل بگیرید. پس این نکته را هنگام مقایسه تشک رویا با رویال در نظر بگیرید.

برند رویال را بیشتر بشناسید

تا چه اندازه با برند رویا آشنا هستید؟

رویا یکی از برندهای محبوب در صنعت تشک است. خیلی‌ها نمی‌دانند تفاوت تشک رویال با تشک رویا چیست و این دوبرند را یکی می‌دانند. اما بهتر است بدانید که این دوبرند با هم تفاوت‌هایی دارند؛ قبل از خرید با مقایسه تشک رویال با تشک رویا می‌توانید انتخاب بهتری داشته باشید. اکنون شما را با برند رویا بیشتر آشنا می‌کنیم.

برند رویا، محصولات متنوعی را برای همه افراد جامعه با نیازها و سلیقه‌های مختلف تولید می‌کند. تمامی محصولات این شرکت گارانتی دارند؛ بنابراین در هنگام خرید به این نکته توجه داشته باشید. یک تفاوت تشک رویا با رویال این است که قیمت محصولات رویا در همه فروشگاه‌ها تقریباً یکسان است.

تا چه اندازه با برند رویا آشنا هستید؟

تشک رویال بهتر است یا رویا؟

احتمالاً اکنون از خود می‌پرسید که بالاخره تشک رویال یا رویا؟ این سؤال بسیاری از افرادی است که می‌خواهند یک تشک جدید بخرند و سردرگم هستند. شناخت تفاوت تشک رویال با تشک رویا می‌تواند به شما کمک کند تا تشک بهتری را بر اساس نیازهای خود بخرید.

شماره تماس تولیدی تشک رویال

پس از آشنایی با این دوبرند، نوبت به مقایسه تشک رویال با تشک رویا می‌رسد. برای اینکه تفاوت تشک رویال با تشک رویا را بهتر درک کنید باید آن‌ها را از جنبه‌های مختلفی بسنجید و با هم مقایسه کنید؛ زیرا هرکدام از این برندها، مزایا و ویژگی‌های متفاوتی از دیگری دارند که باید به آن‌ها توجه کنید.

با مطالعه ادامه این مطلب می‌توانید بفهمید که تشک رویال بهتر است یا رویا. مقایسه تشک رویا با رویال از جنبه‌های مختلفی بررسی شده‌اند تا شما بهتر بتوانید تفاوت تشک رویا با رویال را تشخیص دهید.

تشک رویال بهتر است یا رویا؟

تنوع محصولات تشک رویال یا رویا

همه افراد برای خوابیدن، نیازها و سلیقه‌های یکسانی ندارند. یک برند خوب باید به این نکته توجه ویژه‌ای داشته باشد و محصولات خود را به‌گونه‌ای طراحی کند که نیازهای همه افراد جامعه را پوشش بدهد. در مقایسه تشک رویال با تشک رویا این نکته را فراموش نکنید.

این دوبرند از کیفیت و تنوع زیادی در تولید محصولات خود برخوردار هستند. بااین‌وجود، تفاوت تشک رویال با تشک رویا در این است که تنوع محصولات رویال کمی بیشتر از رویا است. پس اگر شک دارید که تشک رویال یا رویا را انتخاب کنید، این مزیت را هم در نظر بگیرید.

تنوع محصولات تشک رویال یا رویا

مقایسه تشک رویال با تشک رویا از نظر اندازه تشک

یکی از نکاتی که باید در مقایسه تشک رویال با تشک رویا در نظر بگیرید، اندازه تشک است. افراد هنگام خواب ممکن است حرکت کنند و غلت بزنند؛ بنابراین اندازه تشک باید طوری باشد که بتوانند به‌راحتی روی آن جابه‌جا شوند.

وقتی تفاوت تشک رویا با رویال را بررسی می‌کنید، اندازه تشک را به‌عنوان یکی از فاکتورهای مهم در خرید تشک فراموش نکنید. این مسئله برای کسانی که دردهای مفصلی دارند و جابه‌جایی در تخت برای آن‌ها سخت است، اهمیت بیشتری دارد.

مقایسه تشک رویال با تشک رویا از نظر اندازه تشک

تفاوت تشک رویا با رویال در دوام

شاید مهم‌ترین عاملی که در مقایسه تشک رویال با تشک رویا باید در نظر بگیرید، دوام تشک باشد. هر تشک بعد از مدت‌زمان طولانی که از آن استفاده می‌کنید، کیفیت اولیه خود را از دست می‌دهد. هر چه در تولید یک تشک از مواد مرغوب‌تری استفاده شود، دوام آن هم بالاتر می‌رود.

برندهای رویال و رویا هر دو از برندهای باکیفیت و محبوب به شمار می‌روند. اما وقتی می‌خواهید مقایسه تشک رویال با تشک رویا را انجام بدهید، باید بدانید که تشک موردنظرتان تا چه اندازه بادوام است. این مقایسه در تشخیص تفاوت تشک رویال با تشک رویا بسیار مهم است.

تفاوت تشک رویا با رویال در دوام

گارانتی تشک رویال بهتر است یا رویا

گارانتی یکی از فاکتورهایی است که در هنگام مقایسه تشک رویال با تشک رویا باید در نظر گرفته شود. گارانتی هر دوبرند معتبر است و سبب شده است تا اعتماد مشتریان به محصولات آن‌ها جلب شود. سؤالی که مطرح می‌شود این است که گارانتی تشک رویال بهتر است یا رویا؟

شما می‌توانید برای تشخیص بهتر تفاوت تشک رویال با تشک رویا، گارانتی محصولات آن‌ها را با هم مقایسه کنید. گارانتی هر دوبرند معمولاً بلندمدت و حداقل سه‌ساله است. البته مقایسه دقیق این عامل مهم در هنگام خرید و مقایسه تشک رویا با تشک رویال اهمیت زیادی دارد.

گارانتی تشک رویال بهتر است یا رویا

شماره تماس تولیدی تشک رویال

مقایسه تشک رویا با رویال از نظر قیمت

فاکتور نهایی در مقایسه تشک رویال با تشک رویا، قیمت تشک است. این عامل برای بسیاری از افراد اهمیت ویژه‌ای دارد؛ تا این حد که از آن به‌عنوان یک فاکتور مهم در شناخت تفاوت تشک رویال با تشک رویا نام می‌برند. اما قیمت کدام‌یک مناسب‌تر است؟ تشک رویال یا رویا؟

برای مقایسه تشک رویال با تشک رویا از لحاظ قیمت، باید به نوع تشک نیز توجه کنید. هر نوع تشکی که تولید می‌شود، قیمت متفاوتی نسبت به انواع دیگر آن دارد؛ بنابراین نمی‌توان تنها به برند تشک اکتفا کرد. پس در مقایسه تشک رویال با تشک رویا باید دو تشک از یک نوع را با هم مقایسه کنید.

مقایسه تشک رویا با رویال از نظر قیمت

نکاتی مهم در مقایسه تشک رویال با تشک رویا

داشتن خوابی راحت برای همه افراد ضروری و یک نیاز به شمار می‌رود. شما در هنگام خرید باید علاوه بر مقایسه تشک رویا با رویال، به ویژگی‌های فردی و نیازهای خود نیز توجه کنید. پس ابتدا به این فکر کنید که کدام تشک با نیازهای شما مطابقت دارد؟ تشک رویال یا رویا؟

شماره تماس تولیدی تشک رویال

علاوه بر این، باید مشکلات جسمانی خود را هم برای انتخاب تشک مناسب در نظر بگیرید. برای مثال، اگر از درد کمر رنج می‌برید، باید از تشک‌های طبی استاندارد استفاده کنید. از خودتان بپرسید که برای تسکین درد شما تشک رویال بهتر است یا رویا؟

نکته بعدی که در مقایسه تشک رویا با رویال باید در نظر بگیرید، کیفیت تشک است. مقایسه تشک رویال با تشک رویا از نظر کیفیت، کار دشواری است؛ زیرا هر دو از برندهای باکیفیت هستند. البته شما می‌توانید در هنگام مقایسه تشک رویا با رویال و قبل از خرید، آن را امتحان کنید.

نکاتی مهم در مقایسه تشک رویال با تشک رویا

خریدی مطمئن با تشک رویال اصل

رویال، نامی محبوب در میان برندهای مختلف تولید تشک است. این برند، انواع کالای خواب را با کیفیت بسیار بالا تولید می‌کند؛ بنابراین دغدغه شما برای خرید تشک استاندارد برای همیشه از بین می‌رود. تمامی محصولات رویال، گارانتی معتبر و بلندمدت دارند. برای خرید تشک رویال اصل می‌توانید به سایت این شرکت یا فروشگاه‌های معتبر مراجعه کنید.

خریدی مطمئن با تشک رویال اصل

شماره تماس تولیدی تشک رویال

جمع‌بندی

دوبرند رویال و رویا از بهترین و محبوب‌ترین برندهای تشک هستند که محصولات آن‌ها از کیفیت بالایی برخوردار است. اگر نمی‌دانید که از میان این دوبرند، کدام‌یک را انتخاب کنید باید ابتدا تفاوت تشک رویال با تشک رویا را بدانید. این کار با مقایسه محصولات این دوبرند از جنبه‌های گوناگون میسر می‌شود.

مقایسه تشک رویال با تشک رویا به شما کمک می‌کند تا بفهمید که تشک رویال یا رویا را برای داشتن خوابی راحت انتخاب کنید. در این مقاله، تفاوت تشک رویا با رویال بررسی شده‌اند. شما می‌توانید با مقایسه تشک رویا با رویال بهتر تصمیم بگیرید.

جمع‌بندی

پیشنهاد: خرید تشک مسافرتی 

شماره تماس تولیدی تشک رویال

سؤالات متداول

  1. تفاوت تشک رویا با رویال از نظر کیفیت در چیست؟

محصولات هر دوبرند از کیفیت زیادی برخوردار هستند. شما می‌توانید برای مقایسه تشک رویال با تشک رویا از افرادی که قبلاً از نوع تشک موردنظر شما استفاده کرده‌اند، سؤال کنید.

  1. قیمت تشک رویال با رویا چه تفاوتی دارد؟

قیمت تشک به نوع آن بستگی دارد. اگر می‌خواهید تفاوت تشک رویال با تشک رویا را از نظر قیمت بررسی کنید، باید به نوع تشک توجه کنید؛ زیرا برخی از انواع تشک‌ها قیمت بالاتری دارند.

  1. آیا می‌توان تشک رویال را به‌صورت اینترنتی سفارش داد؟

بله شما می‌توانید با مراجعه به سایت رویال، محصول خود را سفارش دهید و درب منزل تحویل بگیرید.

سوالات متداول

محصولات تشک رویال:

تشک منفصل( پاکتی)
تشک متصل
تشک یک نفره
تشک دو نفره

شماره تماس تولیدی تشک رویال

لیست قیمت:

مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل ماسا 90×200فنری20 cm1,074,700
تشک رویال مدل ماسا120×200فنری20 cm1,375,000
تشک رویال مدل ماسا160×200فنری20 cm1,870,000
تشک رویال مدل ماسا180×200فنری20 cm2,149,400
تشک رویال مدل ماسا80×180 نوجوانفنری20 cm1,034,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل آرامش90×200فنری21 cm1,375,000
تشک رویال مدل آرامش120×200فنری21 cm1,870,000
تشک رویال مدل آرامش160×200فنری21 cm2,530,000
تشک رویال مدل آرامش180×200فنری21 cm2,750,000
تشک رویال مدل آرامش80×180  نوجوانفنری21 cm1,320,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل آسایش-درجه 290×200فنری23 cm1,430,000
تشک رویال مدل آسایش-درجه 2120×200فنری23 cm1,892,000
تشک رویال مدل آسایش-درجه 2160×200فنری23 cm2,508,000
تشک رویال مدل آسایش-درجه 2180×200فنری23 cm2,860,000
تشک رویال مدل آسایش-درجه 280×180  نوجوانفنری23 cm1,364,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 190×200فنری24 cm1,622,500
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 1120×200فنری24 cm2,200,000
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 1160×200فنری24 cm2,915,000
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 1180×200فنری24 cm3,245,000
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 180×180  نوجوانفنری24 cm1,540,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل رز-درجه 290×200فنری27 cm1,760,000
تشک رویال مدل رز-درجه 2120×200فنری27 cm2,574,000
تشک رویال مدل رز-درجه 2160×200فنری27 cm3,190,000
تشک رویال مدل رز-درجه 2180×200فنری27 cm3,520,000
تشک رویال مدل رز-درجه 280×180  نوجوانفنری27 cm1,628,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 190×200طبی28 cm1,969,000
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 1120×200طبی28 cm2,794,000
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 1160×200طبی28 cm3,630,000
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 1180×200طبی28 cm3,938,000
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 180×180 نوجوانطبی28 cm1,870,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک90×200طبی29 cm2,147,200
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک120×200طبی29 cm2,997,500
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک160×200طبی29 cm3,987,500
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک180×200طبی29 cm4,290,000
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک80×180 نوجوانطبی29 cm2,029,500
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 190×200طبی27 cm2,750,000
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 1120×200طبی27 cm4,004,000
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 1160×200طبی27 cm5,262,400
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 1180×200طبی27 cm5,500,000
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 180×180 نوجوانطبی27 cm3,718,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل فلورا- درجه 190×200طبی28 cm3,505,700
تشک رویال مدل فلورا- درجه 1120×200طبی28 cm5,060,000
تشک رویال مدل فلورا- درجه 1160×200طبی28 cm6,600,000
تشک رویال مدل فلورا- درجه 1180×200طبی28 cm7,007,000
تشک رویال مدل فلورا- درجه 180×180 نوجوانطبی28 cm3,300,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 190×200طبی30 cm4,576,000
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 1120×200طبی30 cm6,930,000
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 1160×200طبی30 cm8,580,000
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 1180×200طبی30 cm9,152,000
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 180×180 نوجوانطبی30 cm4,290,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 190×200طبی34 cm5,812,400
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 1120×200طبی34 cm8,800,000
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 1160×200طبی34 cm10,923,000
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 1180×200طبی34 cm11,616,000
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 180×180 نوجوانطبی34 cm5,461,500
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ90×200فنری منفصل (پاکتی)31 cm5,698,000
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ120×200فنری منفصل (پاکتی)31 cm8,250,000
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ160×200فنری منفصل (پاکتی)31 cm10,582,000
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ180×200فنری منفصل (پاکتی)31 cm11,396,000
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ80×180 نوجوانفنری منفصل (پاکتی)31 cm5,291,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک90×200فنری منفصل (پاکتی)36 cm7,403,000
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک120×200فنری منفصل (پاکتی)36 cm10,043,000
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک160×200فنری منفصل (پاکتی)36 cm12,980,000
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک180×200فنری منفصل (پاکتی)36 cm14,806,000
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک80×180 نوجوانفنری منفصل (پاکتی)36 cm6,490,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 190×200طبی فوم16 cm1,364,000
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 1120×200طبی فوم16 cm1,848,000
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 1160×200طبی فوم16 cm2,607,000
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 1180×200طبی فوم16 cm2,728,000
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 180×180 نوجوانطبی فوم16 cm1,309,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 290×200طبی فوم18 cm1,760,000
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 2120×200طبی فوم18 cm2,310,000
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 2160×200طبی فوم18 cm3,300,000
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 2180×200طبی فوم18 cm3,520,000
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 280×180 نوجوانطبی فوم18 cm1,650,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت90×200طبی فوم20 cm2,376,000
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت120×200طبی فوم20 cm3,135,000
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت160×200طبی فوم20 cm4,202,000
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت180×200طبی فوم20 cm4,752,000
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت80×180 نوجوانطبی فوم20 cm2,101,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا90×200طبی فوم21 cm3,300,000
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا120×200طبی فوم21 cm4,642,000
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا160×200طبی فوم21 cm5,962,000
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا180×200طبی فوم21 cm6,600,000
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا80×180 نوجوانطبی فوم21 cm5,365,800
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک90×200طبی فوم30 cm4,642,000
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک120×200طبی فوم30 cm6,206,200
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک160×200طبی فوم30 cm8,327,000
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک180×200طبی فوم30 cm9,284,000
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک80×180 نوجوانطبی فوم30 cm4,152,500
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن90×200طبی ارتوپدیک22 cm6,358,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن120×200طبی ارتوپدیک22 cm8,580,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن160×200طبی ارتوپدیک22 cm11,330,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن180×200طبی ارتوپدیک22 cm12,540,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن80×180 نوجوانطبی ارتوپدیک22 cm5,687,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس90×200طبی ارتوپدیک26 cm7,370,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس120×200طبی ارتوپدیک26 cm9,900,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس160×200طبی ارتوپدیک26 cm12,760,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس180×200طبی ارتوپدیک26 cm14,740,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس80×180 نوجوانطبی ارتوپدیک26 cm6,380,000

سایر مقالات:

قیمت تشک طبی رویال و معرفی انواع تشک طبی رویال + لیست قیمت 1401
معرفی تشک رویال اصل – بررسی 10 ویژگی اختصاصی تشک رویال اصل
قیمت تشک طبی سفت – بررسی و مقایسه 10 مدل تشک سفت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *