نکات آموزشی

5 مورد تأثیر تشک طبی بر سلامتی- بهترین تشک های طبی برای سلامتی

تأثیر تشک طبی بر سلامتی

شماره تماس خرید تشک رویال اصلی

 

تأثیر خرید تشک طبی بر سلامتی

امروزه با توجه به تحقیقات انجام شده از سوی پژوهشگران، تأثیر تشک طبی بر سلامتی افراد پوشیده نیست. تقریباً یک سوم از عمر هر انسانی با خواب سپری خواهد شد؛ بنابراین افراد در صورت تجربه یک خواب آرام و راحت، می‌توانند بازدهی یا کیفیت زندگی خود را در مدت زمان بیداری افزایش دهند.

با توجه به رابطه سلامتی با تشک خواب، حتماً افراد بر طبق راهنمای خرید تشک محصول مورد نظر را انتخاب کنند تا با وجود آن، خواب آرامی داشته باشند. طی این مقاله به بیان مطالبی در رابطه با تأثیر تشک طبی بر سلامتی، خواهیم پرداخت. در صورت علاقه‌مندی به چنین موضوعاتی تا انتها مطلب همراه ما باشید.

تأثیر خرید تشک طبی بر سلامتی

تأثیر تشک طبی بر سلامتی

 

 

شماره تماس خرید تشک رویال اصلی

تشک رویال مدل لوتوس دو نفره

9,430,000 تومان10,065,000 تومان
تشک رویال مدل لوتوس دو نفره چه ساختاری دارد؟ تشک مدل لوتوس برند رویال از تشک‌های طبی فنری باکیفیتی است

تشک رویال مدل اسلیپ یک‌ نفره

3,025,000 تومان4,400,000 تومان
ویژگی‌های ساختاری تشک رویال مدل اسلیپ یک‌ نفره درجه 1 در ساخت تشک رویال مدل اسلیپ یک‌ نفره و دو

تشک رویال طبی فنری مدل کلاسیک نوجوان

2,050,000 تومان
تشک رویال طبی فنری مدل کلاسیک نوجوان چگونه باید به اصل بودن جنس تشک رویال طبی فنری مدل کلاسیک نوجوان

تشک رویال مدل اسلیپ دو نفره

5,785,000 تومان6,050,000 تومان
ویژگی‌های ساختاری تشک رویال مدل اسلیپ دو نفره درجه 1 در ساخت تشک رویال مدل اسلیپ دو نفره و یک

5 تأثیر کیفیت تشک بر خواب

بدون شک افراد با توجه به راهنمای خرید تشک، می‌توانند خواب آرامی در طول شب داشته باشند. این افراد پس از خوابیدن بر روی این بخش جدا نشدنی سرویس خواب، متوجه تأثیر تشک طبی بر سلامتی خود خواهند شد.

البته بیشتر کارشناسان فروش با بیان پنج تأثیر کیفیت تشک بر خواب، افراد را هنگام خرید ترغیب به انتخاب تشک طبی خواهند کرد. اصلی‌ترین فواید استفاده و تأثیر تشک طبی بر سلامتی، شامل لیست زیر خواهد بود:

5 تأثیر کیفیت تشک بر خواب

تأثیر تشک طبی بر سلامتی

نقش تأثیر تشک طبی بر سلامتی حافظه

بدون شک یکی از مهم‌ترین تأثیر تشک طبی بر سلامتی انسان، بهبود عملکرد حافظه او خواهد بود. در صورتی افراد بتوانند با استفاده از یک تشک مناسب، خواب راحت یا آرامی را تجربه کنند؛ بدون شک پس از بیدار شدن عملکرد حافظه و ذهن آن‌ها تقویت خواهد شد.

زیرا در زمان شکل‌گیری خواب عمیق، مغز انسان بدون هر گونه فرایندی خواهد بود. این تأثیر تشک مناسب خواب راحت و آرام، منجر به ذخیره‌سازی تمام اطلاعات دریافتی در طول روز خواهد شد؛ بنابراین مغز به خوبی و راحتی، امکان نظم بخشیدن به اطلاعات را خواهد داشت.

شماره تماس خرید تشک رویال اصلی

سرحال بودن و تأثیر تشک مناسب خواب

مطمئناً در صورت انتخاب یک تشک مناسب، کمترین دست آورد استفاده از آن خواب راحت بوده و همچنین افراد پس از بیدار شدن، سرحال خواهند بود. البته سرحال و شادابی پس از بیدار شدن از خواب، تنها تأثیر تشک طبی بر سلامتی نیست.

مطمئناً استفاده از تشک مناسب و خواب راحت از ایجاد انواع بیماری‌های قلبی، بدن درد یا سردرد جلوگیری خواهد کرد. زیرا با وجود خواب راحت، خون در بدن به راحتی جریان پیدا کرده و نهایتاً بدن می‌تواند عملکرد طبیعی خود را، به نمایش بگذارد.

سرحال بودن و تأثیر تشک مناسب خواب

تأثیر تشک طبی بر سلامتی

تأثیر تشک طبی بر سلامت پوست

در صورتی که افراد بتوانند با استفاده از تشک طبی، یک خواب راحتی را تجربه کنند؛ مطمئناً این فرایند خواب، باعث سلامتی و شادابی پوست آن‌ها خواهد شد. افرادی که در طول شب خواب آرامی نداشته باشند، به‌مرورزمان چروک‌های روی پوست صورت آن‌ها نمایان خواهد شد.

همچنین خواب ناآرام به ویژه در طول شب، باعث ایجاد گودی و سیاه شدن زیر چشم‌ها خواهد شد؛ بنابراین افراد حتماً یک تشک مناسب برای سرویس خواب خود انتخاب کنند تا متوجه تأثیر تشک در سلامتی خود شوند.

شماره تماس خرید تشک رویال اصلی

تأثیر تشک طبی بر سلامت مفاصل

انتخاب تشک بر طبق راهنمای خرید آن، مطمئناً از ستون فقرات، کمر و همچنین کمر مراقبت خواهد کرد؛ بنابراین تأثیر تشک طبی بر سلامتی را با عدم وجود بدن درد یا آرتروز، معنا کرد. البته در زمان خرید تشک طبی یا انواع دیگر این بخش جدا نشدنی سرویس خواب، حتماً به فرم خواب یا حالت بدن خود توجه بسیار نشان دهند.

تأثیر تشک طبی بر سلامت مفاصل

تأثیر تشک طبی بر سلامتی

کاهش میزان استرس و افسردگی

از مهم‌ترین تأثیر تشک طبی بر سلامتی را کاهش استرس و اضطراب خواهد بود. همچنین افراد با تجربه یک خواب راحت، می‌توانند روند درمان بیماری افسردگی خود را تسریع ببخشند. ذهن این عزیزان در طول خواب، استراحت کرده و همچنین در تنظیم هورمون‌ها مؤثر هستند.

بدون شک در صورت نداشتن خواب راحت و هورمون‌های که در زمان استراحت ترشح خواهند کرد، آرامش روح یا روان آن‌ها بر هم خواهد خورد؛ بنابراین اگر به دنبال نقش مثبت و تأثیر تشک طبی بر سلامتی خود هستند، حتماً هنگام خرید آن با دقت عمل کنند.

شماره تماس خرید تشک رویال اصلی

نکات کلیدی در انتخاب تشک

در صورت استفاده از تشک مناسب، نتایج و تأثیر آن را بر سلامت ماندن پوست یا استخوان‌ها به خوبی نمایان خواهد شد؛ بنابراین در صورتی که خانم‌ها و آقایان به دنبال نقش مثبت و تأثیر تشک طبی بر سلامتی خود هستند، حتماً از اصول اشاره شده در راهنمای خرید تشک‌ها استفاده کنند.

برخی از نکات و اصول بیان شده در راهنمای خرید تشک مناسب، شامل موارد زیر خواهند بود.

اسفنج

یکی از مهم‌ترین نکات در زمان خرید تشک، توجه به اسفنج و میزان تراکم آن است. مطمئناً انتخاب تشک‌های با میزان تراکم بسیار اسفنج، تضمین‌کننده سلامتی روح و جسم افراد خواهد بود.

اسفنج

تأثیر تشک طبی بر سلامتی

فاکتور راحتی

یکی از مهم‌ترین فاکتور‌های قابل توجه در زمان خرید تشک، حس راحتی با آن است. در صورت توجه به این فاکتور مهم هنگام خرید، مطمئناً آن‌ها شاهد تأثیر تشک طبی بر سلامتی پس از استفاده خواهند بود. البته برای فاکتور راحتی در زمان انتخاب تشک، نمی‌توان شاخصه‌های معینی را بیان کرد.

افراد هنگام خرید، روی تشک دراز بکشند. اگر حس راحتی تمام وجود آن‌ها را، فرا گرفت؛ حتماً برای خرید آن عجله کنند. آن‌ها با این انتخاب درست، مشکلاتی مانند کردن درد یا کمر درد را تجربه نخواهند کرد.

توجه به فنر تشک

امروزه برند‌های تولید‌کننده با طراحی انواع تشک‌ها، به دنبال رضایت مشتریان خود هستند. بهترین محصول خواب طبی به لحاظ فنر، تشک پاکتی است. افراد با خرید این محصول و استراحت کردن روی آن، تأثیر تشک طبی بر سلامتی را متوجه خواهند شد.

توجه به فنر تشک

تأثیر تشک طبی بر سلامتی

قیمت تشک

هرگز نقش تشک در سلامتی بدن انسان با قیمت آن، سنجیده نخواهد شد. برخی از افراد با انتخاب یک تشک گران به لحاظ قیمت، دچار مشکلاتی مانند کمر درد شده و در نتیجه از خرید خود، راضی نخواهند بود. افراد برای رسیدن نقش مثبت و تأثیر تشک طبی بر سلامتی، باید به کیفیت آن توجه کنند.

بدون شک با انتخاب یک تشک با کیفیت و قیمت مناسب، می‌توانند در کنار تجربه خواب راحت استرس‌های روزانه خود را از بین ببرند.

شماره تماس خرید تشک رویال اصلی

تأثیرات منفی تشک‌های بی‌کیفیت

در صورتی که افراد پس از بیداری، احساس خواب آلودگی یا بدن درد کردند؛ مطمئن باشند که تشک آن‌ها نامناسب است؛ بنابراین باید به دنبال خرید تشک جدید باشند تا بتوانند نقش مثبت و تأثیر تشک طبی بر سلامتی خود مشاهده کنند. در صورت خرید تشک‌های نامناسب، این عزیزان حداقل دچار یکی از معضلات زیر خواهند شد.

کمر درد

یکی از مهم‌ترین دلایل ایجاد کمر درد، خوابیدن روی تشک‌های نامناسب و بی‌کیفیت است. این محصولات به درستی از ستون فقرات و کمر پشتیبانی نخواهند کرد؛ بنابراین افراد پس از بیدار شدن از خواب، با درد‌های بسیار آزار دهنده در کمر خود مواجه خواهند شد.

کمر درد

تأثیر تشک طبی بر سلامتی

مشکلات ریوی

یکی از مهم‌ترین مشکلاتی که تشک‌های قدیمی و بی‌کیفیت بر سلامتی انسان‌ها وارد خواهند کرد، تحریک ریه و گلو خواهد بود. زیرا میزان ریز گرد‌ها یا غبار در این نوع از تشک‌ها، بسیار بوده و در نتیجه خوابیدن روی آن‌ها، بیماری‌هایی مانند اگزما یا گلو درد را ایجاد خواهد کرد.

افزایش وزن یا چاقی

افرادی که در طول شب، خواب نا آرامی دارند یا بار‌ها از خواب بیدار خواهند شد؛ حتماً دچار چاقی یا اضافه وزن خواهند شد. آن‌ها به دلیل کم خوابی یا بی‌خوابی شبانه، در طول روز با کمبود انرژی مواجه شده و در نتیجه، شروع به خوردن غذا‌های مختلف خواهند کرد. بدون تردید پرخوری در طول روز، باعث اضافه وزن خواهد شد.

افزایش وزن یا چاقی

کاهش میل به رابطه جنسی

یکی از مهم ترن آسیب‌های که تشک‌های نامناسب و بی‌کیفیت، کاهش میل جنسی به ویژه در آقایان است. انتخاب تشک نامناسب و البته بی‌کیفیت، باعث بی‌خوابی شده و همین مسئله بر سرد شدن روابط زناشوئی تأثیر مستقیم خواهد گذاشت.

البته بی‌خوابی یا کم خوابی، باعث کاهش میزان هورمون مردانه در بدن آقایان خواهد شد؛ به همین دلیل زوج‌ها در هنگام خرید تشک برای سرویس خواب خود، دقت بسیار به خرج دهند.

شماره تماس خرید تشک رویال اصلی

مشکلات قلبی

کم خوابی یا بی‌خوابی، در کاهش سیستم ایمنی بدن نقش تعیین‌کننده دارد؛ بنابراین افراد در زمان خرید تشک، فاکتور راحت بودن آن را بیش از هر چیزی در نظر بگیرند تا خواب آن‌ها مختل نشود. زیرا در صورت عدم خواب آرام و راحت، مشکلات قلبی کم‌کم نمایان خواهند شد.

احساس خواب آلودگی

افرادی که از خواب آرام شبانه، محروم هستند؛ مطمئناً در طول روز احساس خواب آلودگی خواهند کرد. این احساسات بر عملکرد و کارایی آن‌ها در محل کار یا به طور کلی کیفیت زندگی آن‌ها تأثیر منفی خواهد گذاشت. این عزیزان با انتخاب یک تشک با کیفیت و طبی، می‌توانند در افزایش عملکرد خود در محل کار تأثیر مثبت بر جای بگذارند.

احساس خواب آلودگی

برای خرید تشک با کیفیت به کجا مراجعه کنیم؟

در صورتی که اهل خرید از فضای مجازی و اینترنت هستید، حتماً از سایت تشک رویال دیدن کنید. در این سایت انواع تشک رویال مانند بهترین تشک طبی، بهترین تشک فنری، بهترین تشک متصل و بهترین تشک پاکتی موجود است. شما از بین این محصولات متنوع و جذاب، می‌توانید یکی را بر طبق نیاز خود انتخاب کنید.

البته به دلیل وجود استفاده از متریال عالی، مطمئناً از انتخاب و خرید خود راضی خواهید بود. در این سایت معتبر می‌توانید برای خرید تشک یک نفره، خرید تشک دو نفره و همچنین خرید تشک مسافرتی نیز اقدام کنید.

برای خرید تشک با کیفیت به کجا مراجعه کنیم؟

سخن پایانی

نقش تشک در سلامتی بدن انسان با تأثیر تشک طبی بر سلامتی جسم و روح آن‌ها، به خوبی نمایان خواهد شد. در صورتی که افراد در زمان انتخاب تشک، از اصول اشاره شده در راهنمای خرید آن پیروی کنند؛ بدون تردید محصول خریداری شده از هر نظر با کیفیت خواهد بود.

یکی از مهم‌ترین تأثیر تشک طبی بر سلامتی بدن انسان، با کاهش استرس و اضطراب نمایان خواهد شد. افراد با تجربه خواب راحت و آرام، استرس‌های ناشی از مشکلات زندگی را پشت سر خواهند گذاشت.

سخن پایانی

شماره تماس خرید تشک رویال اصلی

لیست قیمت:

مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل ماسا 90×200فنری20 cm1,074,700
تشک رویال مدل ماسا120×200فنری20 cm1,375,000
تشک رویال مدل ماسا160×200فنری20 cm1,870,000
تشک رویال مدل ماسا180×200فنری20 cm2,149,400
تشک رویال مدل ماسا80×180 نوجوانفنری20 cm1,034,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل آرامش90×200فنری21 cm1,375,000
تشک رویال مدل آرامش120×200فنری21 cm1,870,000
تشک رویال مدل آرامش160×200فنری21 cm2,530,000
تشک رویال مدل آرامش180×200فنری21 cm2,750,000
تشک رویال مدل آرامش80×180  نوجوانفنری21 cm1,320,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل آسایش-درجه 290×200فنری23 cm1,430,000
تشک رویال مدل آسایش-درجه 2120×200فنری23 cm1,892,000
تشک رویال مدل آسایش-درجه 2160×200فنری23 cm2,508,000
تشک رویال مدل آسایش-درجه 2180×200فنری23 cm2,860,000
تشک رویال مدل آسایش-درجه 280×180  نوجوانفنری23 cm1,364,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 190×200فنری24 cm1,622,500
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 1120×200فنری24 cm2,200,000
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 1160×200فنری24 cm2,915,000
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 1180×200فنری24 cm3,245,000
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 180×180  نوجوانفنری24 cm1,540,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل رز-درجه 290×200فنری27 cm1,760,000
تشک رویال مدل رز-درجه 2120×200فنری27 cm2,574,000
تشک رویال مدل رز-درجه 2160×200فنری27 cm3,190,000
تشک رویال مدل رز-درجه 2180×200فنری27 cm3,520,000
تشک رویال مدل رز-درجه 280×180  نوجوانفنری27 cm1,628,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 190×200طبی28 cm1,969,000
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 1120×200طبی28 cm2,794,000
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 1160×200طبی28 cm3,630,000
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 1180×200طبی28 cm3,938,000
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 180×180 نوجوانطبی28 cm1,870,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک90×200طبی29 cm2,147,200
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک120×200طبی29 cm2,997,500
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک160×200طبی29 cm3,987,500
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک180×200طبی29 cm4,290,000
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک80×180 نوجوانطبی29 cm2,029,500
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 190×200طبی27 cm2,750,000
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 1120×200طبی27 cm4,004,000
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 1160×200طبی27 cm5,262,400
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 1180×200طبی27 cm5,500,000
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 180×180 نوجوانطبی27 cm3,718,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل فلورا- درجه 190×200طبی28 cm3,505,700
تشک رویال مدل فلورا- درجه 1120×200طبی28 cm5,060,000
تشک رویال مدل فلورا- درجه 1160×200طبی28 cm6,600,000
تشک رویال مدل فلورا- درجه 1180×200طبی28 cm7,007,000
تشک رویال مدل فلورا- درجه 180×180 نوجوانطبی28 cm3,300,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 190×200طبی30 cm4,576,000
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 1120×200طبی30 cm6,930,000
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 1160×200طبی30 cm8,580,000
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 1180×200طبی30 cm9,152,000
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 180×180 نوجوانطبی30 cm4,290,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 190×200طبی34 cm5,812,400
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 1120×200طبی34 cm8,800,000
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 1160×200طبی34 cm10,923,000
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 1180×200طبی34 cm11,616,000
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 180×180 نوجوانطبی34 cm5,461,500
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ90×200فنری منفصل (پاکتی)31 cm5,698,000
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ120×200فنری منفصل (پاکتی)31 cm8,250,000
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ160×200فنری منفصل (پاکتی)31 cm10,582,000
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ180×200فنری منفصل (پاکتی)31 cm11,396,000
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ80×180 نوجوانفنری منفصل (پاکتی)31 cm5,291,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک90×200فنری منفصل (پاکتی)36 cm7,403,000
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک120×200فنری منفصل (پاکتی)36 cm10,043,000
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک160×200فنری منفصل (پاکتی)36 cm12,980,000
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک180×200فنری منفصل (پاکتی)36 cm14,806,000
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک80×180 نوجوانفنری منفصل (پاکتی)36 cm6,490,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 190×200طبی فوم16 cm1,364,000
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 1120×200طبی فوم16 cm1,848,000
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 1160×200طبی فوم16 cm2,607,000
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 1180×200طبی فوم16 cm2,728,000
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 180×180 نوجوانطبی فوم16 cm1,309,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 290×200طبی فوم18 cm1,760,000
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 2120×200طبی فوم18 cm2,310,000
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 2160×200طبی فوم18 cm3,300,000
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 2180×200طبی فوم18 cm3,520,000
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 280×180 نوجوانطبی فوم18 cm1,650,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت90×200طبی فوم20 cm2,376,000
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت120×200طبی فوم20 cm3,135,000
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت160×200طبی فوم20 cm4,202,000
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت180×200طبی فوم20 cm4,752,000
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت80×180 نوجوانطبی فوم20 cm2,101,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا90×200طبی فوم21 cm3,300,000
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا120×200طبی فوم21 cm4,642,000
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا160×200طبی فوم21 cm5,962,000
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا180×200طبی فوم21 cm6,600,000
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا80×180 نوجوانطبی فوم21 cm5,365,800
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک90×200طبی فوم30 cm4,642,000
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک120×200طبی فوم30 cm6,206,200
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک160×200طبی فوم30 cm8,327,000
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک180×200طبی فوم30 cm9,284,000
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک80×180 نوجوانطبی فوم30 cm4,152,500
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن90×200طبی ارتوپدیک22 cm6,358,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن120×200طبی ارتوپدیک22 cm8,580,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن160×200طبی ارتوپدیک22 cm11,330,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن180×200طبی ارتوپدیک22 cm12,540,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن80×180 نوجوانطبی ارتوپدیک22 cm5,687,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس90×200طبی ارتوپدیک26 cm7,370,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس120×200طبی ارتوپدیک26 cm9,900,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس160×200طبی ارتوپدیک26 cm12,760,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس180×200طبی ارتوپدیک26 cm14,740,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس80×180 نوجوانطبی ارتوپدیک26 cm6,380,000

 

سایر مقالات:

دلیل صدای تشک - 5 دلیل صدای تشک و راه حل آن - تشک بدون سر وصدا
بررسی 5 دلیل صدای تخت و حل آن ها - صداگیری تخت خواب | تشک رویال
5 راهکار از بین بردن ساس تخت- نکات طلایی جلوگیری از ساس تخت

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *