نکات آموزشی

10 روش تمیز کردن تشک که باید بدانید + عکس و راه تمیز نگه داشتن

شماره تماس تولیدی تشک رویال

 

خیس شدن تشک تخت و راه حل‌های تمیز کردن آن

تمیز کردن تشک تختخواب، هنگام نظافت اتاق خواب از اهمیت بسیاری برخوردار است. البته هنگام نظافت هفتگی برخی از افراد، تمیز کردن و زدودن آلودگی‌ها از روی تشک تخت را فراموش خواهند کرد. با توجه به استفاده هر شب افراد از تشک، باید در تمیز نگه داشتن و پاک کردن از هر آلودگی از روی آن تمام سعی خود را به کار بگیرند.

شماره تماس تولیدی تشک رویال

تمیزی تشک تختخواب، زمانی بیشتر از اهمیت برخوردار خواهد بود که افراد از تشک بدون روکش، استفاده کنند. طی این مقاله درباره تمیز کردن تشک و راه حل‌های مناسب آن، اطلاعاتی را جمع‌آوری کرده و در اختیار شما قرار خواهیم داد. امیدواریم نکات ارائه شده جهت شستشو تشک تخت و تمیز کردن آن، برای شما مفید واقع شود.

خیس شدن تشک تخت و راه حل‌های تمیز کردن آن

شماره تماس تولیدی تشک رویال

محصولات تشک رویال:

تشک رویال
تشک طبی
تشک فنری

 

تشک رویال مدل پرستیژ کلاسیک دو نفره

14,275,000 تومان16,285,000 تومان
خرید انواع تشک از تشک رویال تشک رویال تشک طبی تشک فنری تشک منفصل( پاکتی) تشک متصل تشک یک نفره

تشک رویال مدل ماسا یک نفره

1,235,000 تومان1,580,000 تومان
تشک رویال مدل ماسا یک نفره چه خصوصیات ساختاری دارد؟ تشک مدل ماسا با توجه به ساختاری که دارد، در

تشک ارتوپدیک مدل ریباند گلدن پلاس دو نفره

14,035,000 تومان16,210,000 تومان
تشک ارتوپدیک مدل ریباند گلدن پلاس دو نفره نکات مهم در انتخاب جنس تشک ارتوپدیک مدل ریباند گلدن پلاس دو

تشک طبی فنری رویال مدل کلاسیک دو نفره

3,990,000 تومان4,330,000 تومان
طراحی تشک طبی فنری رویال مدل کلاسیک دو نفره چگونه است؟ تشک طبی فنری رویال مدل کلاسیک دو نفره یکی

لوازم واجب جهت شستشوی تشک تختخواب

افراد در زمان نظافت تشک، ابتدا باید وسایل مورد نیاز جهت انجام چنین کاری را فراهم کنند. سپس با توجه به دسترس بودن تک‌تک آن‌ها، کار تمیز کاری یا شستشوی تشک را انجام دهند. اما اصلی‌ترین وسایل مورد نیاز جهت تمیز کردن تشک از وجود هر نوع میکروب و لکی، شامل موارد زیر خواهند بود:

  • جاروبرقی
  • کاسه
  • سرکه سفید
  • پارچه یا حوله تمیز
  • بطری اسپری
  • جوش شیرین
  • مایع سفید‌کننده
  • آب

افرادی که علاقه‌مند به خرید اینترنتی و استفاده از سایت‌های اینترنتی برای انجام خرید‌های خود مانند تشک، هستند؛ می‌توانند به سایت تشک رویال مراجعه کنند. در این سایت برای خرید تشک طبی، خرید بهترین تشک فنری و خرید تشک متصل می‌توانند اقدام کنند. هر کدام از این محصولات، با عالی‌ترین کیفیت به افراد ارائه خواهند شد.

لوازم واجب جهت شستشوی تشک تختخواب

نحوه تمیز کردن تشک تخت

نظافت و تمیز کردن اتاق خواب به ویژه زمان بیماری یکی از اعضا خانواده، از واجبات محسوب خواهد شد. زیرا علاوه بر ایجاد حس خوب به دلیل تمیز کردن تشک و سایر لوازم اتاق، خانه از وجود میکروب‌ها پاکیزه خواهد شد. البته در راهنمای خرید تشک، بیان شده است که؛ پس از انتخاب و به خانه بردن کالا، باید آن را تمیز کرد.

شماره تماس تولیدی تشک رویال

اما مراحل تمیز کردن تشک تخت، به ترتیب باید انجام بگیرد. در صورت انجام مراحل تمیزکاری، می‌توان ادعا کرد که تشک از هر نوع میکروب و لکی، به دور است. مراحل نحوه نظافت تشک، عبارت هستند از:

  • ابتدا ملحفه‌های روی تخت و تشک را جمع کنند.
  • جارو برقی را روشن کرده و به کمک سری برس دار آن، تخت و تشک را کامل جارو کنند.
  • در صورت وجود لک روی تشک مانند نوشابه، خون یا ادرار با استفاده از راه حل‌های در دسترس و درست، آن را تمیز کنند.
  • در این مرحله جهت تمیز کردن تشک تخت از وجود هر نوع میکروبی، برای چند ساعت در فضا آزاد یا در مقابل پنجره قرار دهند تا به واسطه تابش خورشید، پاکیزه شود.
  • سطح تشک را با دستگاه بخار، تمیز کنند. در صورت نداشتن این دستگاه، از جوش شیرین می‌توانند استفاده کنند. در راه پاک کردن تشک با جوش شیرین، ابتدا تمام سطح آن را آغشته به جوش شیرین کرده و سپس بعد از چند ساعت، با جاروبرقی تشک را از وجود جوش شیرین پاک کنند.
  • آب و مقدار خیلی کم مواد ضدعفونی‌کننده مانند سفید‌کننده، را در یک ظرف ریخته و با اسپری، روی تشک بپاشند.
  • در آخرین مرحله، با استفاده از یک پارچه تمیز تمام سطح تشک را دستمال بکشند تا خیال آن‌ها، از بابت تمیزی تشک راحت شود.
نحوه تمیز کردن تشک تخت

تمیز کردن تشک

اصلی‌ترین نکات جهت تمیز کردن تشک

در صورت انتخاب بهترین تشک از برند‌های معروف دنیا، اگر به تمیز کردن آن اهمیت داده نشود؛ خیلی زود باید آن را دور انداخت. هنگام تمیز کردن تشک‌های تختخواب، باید به چند نکته اصلی توجه کرد. این نکات، عبارت خواهند بود از:

  • افراد پس از خرید تشک، حتماً روکش مناسب خریداری کنند تا از نفوذ رطوبت مانند آب به داخل آن، جلوگیری شود.
  • در طول سال، حداقل دو بار تشک را باید تمیز کرد. در صورت داشتن وقت، می‌توانید این کار را ۴ بار انجام دهید. البته اگر سطح تشک، دارای لک‌های از خون یا ادرار است؛ حتماً با توجه به نوع لک، راه حل مناسب جهت تمیز کردن تشک را به کار بگیرند.
  • با استفاده از جاروبرقی، هر ماه یک بار سطح تشک را از وجود هر نوع آلودگی و گردوخاک تمیز کنند. در صورت استشمام بوی نامطبوع از تشک، با جوش شیرین آن را از بین ببرند.

شماره تماس تولیدی تشک رویال

  • سطح تشک و بالش‌ها را، حتماً با ملحفه‌های پوشانده و آن‌ها را هفته‌ای، یک بار بشویند. با شستن آن‌ها، تشک از وجود پوست‌های مرده و گردوخاک پاکیزه خواهد شد.
  • طول عمر تشک‌های یک یا دو نفره، به طور معمول ۷ سال است. اگر افراد می‌خواهند که تشک آن‌ها، از ماندگاری بیشتری برخوردار باشد؛ بهتر است پس از ۳ ماه استفاده از آن، تشک را زیر و رو کنند.

افراد در صورت خرید تشک رویال اصل از سایت رویال، بدون شک  بهترین تشک پاکتی، بهترین تشک یک نفره و بهترین تشک مسافرتی را خریداری خواهند کرد. البته امکان خرید بهترین تشک دو نفره، نیز برای آن‌ها وجود دارند. با خرید هر یک از این محصولات، خواب خوشی را به خود و دیگر اعضا خانواده به ارمغان خواهند آورد.

اصلی‌ترین نکات جهت تمیز کردن تشک

شستشوی تشک تختخواب به شکل حرفه‌ای

در صورت لک شدن تشک به دلیل ریختن نوشابه یا لک ناشی از ادرار کودک روی آن، باید به شکل کاملاً حرفه‌ای برای تمیز کردن آن اقدام کرد. زیرا برای تمیز کردن تشک از این نوع لک‌ها، باید راهکار‌های خاصی را در پیش گرفت تا منجر پاک شدن لک‌ها شود.

شستشوی تشک تختخواب به شکل حرفه‌ای

تمیز کردن تشک

پاک کردن لکه استفراغ از روی تشک تختخواب

بسیاری از افراد هنگام مشاهده لک استفراغ روی تشک، دیگر علاقه‌ای به استفاده از آن ندارند. این لک ممکن است به دلایل بسیاری مانند پرخوری یا بیماری، به وجود آید؛ بنابراین در صورت تمیز کردن تشک به شکل سریع و برق‌آسا، مطمئناً لک و بوی نامطبوعی روی آن باقی نخواهد ماند.

برای تمیز کردن تشک از لک استفراغ، آب و سرکه سفید را به یک اندازه ترکیب کرده و در اسپری بریزند. سپس آن محلول را روی سطح تشک، اسپری کرده و با دستمال پاک کنند. اکنون مقداری جوش شیرین در محل لک ریخته و پس از چند ساعت، با جاروبرقی باقی مانده جوش شیرین را پاک کنند.

تمیز کردن لکه خون روی تشک

جهت تمیز کردن لکه خون روی تشک نیز مانند لکه ادرار، باید سریع عمل کرد تا نشانی از آن روی تشک، باقی نماند. افراد برای تمیز کردن تشک از وجود هر گونه لکه خونی، مایع سفید‌کننده را در ظرف اسپری بریزند.

سپس روی آن قسمت از تشک که لک وجود دارد؛ سفید‌کننده را اسپری کرده و بعد با دستمال یا حوله خشک، تمیز کنند. پس از چند بار انجام دادن و پاک کردن تشک از هر نوع لک خون، کمی صبر کنند تا تشکی خشک شود.

تمیز کردن لکه خون روی تشک

تمیز کردن تشک

از بین بردن ادرار روی تشک

در صورت مشاهده لک ادرار یا تعریق روی تشک، سریعاً جهت تمیز کردن آن باید اقدام کرد. زیرا در صورت عدم تمیز کردن تشک، آن بخش زرد رنگ شده و بوی نامطبوعی آن نیز از بین نخواهد رفت. جهت تمیز کردن یا از بین بردن ادرار روی تشک، ابتدا باید جوش شیرین، چند قطره مایع ظرف‌شویی و مایع سفید‌کننده را با هم خوب ترکیب کنند.

سپس این محلول به دست آمده را، در ظرف اسپری ریخته و به قسمت‌های لکه شده، بپاشند. بعد با استفاده از یک دستمال یا حوله تمیز نم دار، روی آن بخش را بکشند. در صورت تمیز نشدن لک، چند بار باید این مرحله را انجام دهند. پس از تمام شدن این مرحله و تمیز کردن لکه روی تشک، آن را با استفاده از سشوار، پنکه یا در قرار دادن در معرض آفتاب خشک کنند.

از بین بردن ادرار روی تشک

تمیز کردن تشک

طرز خشک کردن تشک خیس

افرادی که سلامتی جسم و روح، برای آن‌ها اهمیت دارد؛ شستشوی تشک و خشک کردن آن را در فواصل زمانی معینی انجام خواهند داد. البته پس از شستن و تمیز کردن تشک، خشک نمودن آن مهم است؛ زیرا در صورت خشک نشدن سطح و متریال داخل آن، منجر به ایجاد قارچ و میکروب روی تشک خواهد شد.

با وجود قارچ و میکروب روی تشک، مطمئناً سلامتی جسم به ویژه پوست فرد استفاده‌کننده از تشک، به خطر خواهد افتاد. برای همین در رابطه با شستن تشک در خانه، به افراد توصیه شده است که در صورت در اختیار داشتن فضای باز کافی، دست به چنین اقدامی بزنند.

شماره تماس تولیدی تشک رویال

افرادی که فضای کافی برای خشک کردن تشک را در اختیار ندارند، حتماً از روکش‌های خاص استفاده کنند تا نیاز به شستن آن پیدا نکنند. در صورت استفاده از روکش، مدت زمان بیشتری می‌توانند از تشک استفاده کنند.

طرز خشک کردن تشک خیس

تمیز کردن تشک

چگونه لکه‌های روی تشک را پاک کنیم؟

هر پاک‌کننده‌ای را که برای تمیز کردن تشک تخت استفاده می‌کنید، با مالش دادن و با یک پارچه تمیز جذب کنید. لکه را مالش ندهید؛ زیرا می‌تواند مایعات را بیشتر به داخل تشک جذب کند. مقدار کمی از پاک‌کننده انتخابی خود را روی تشک بمالید.

پاک‌کننده‌های آنزیمی روی لکه‌های بیولوژیکی مانند: خون، ادرار و استفراغ به خوبی عمل می‌کنند. سایر مواد مؤثر برای از بین بردن لکه زرد روی تشک تخت شامل سرکه سفید، پراکسید هیدروژن، جوش شیرین، مواد شوینده لباسشویی و صابون ظرفشویی هستند.

تمیز کردن تشک تخت با جوش شيرين و سرکه به این صورت است که ابتدا باید رطوبت اضافی را با یک پارچه خشک پاک کنید. از پارچه‌های تمیزکننده رنگ روشن استفاده کنید تا از هرگونه خونریزی رنگی روی تشک خود جلوگیری کنید. جوش شیرین را روی ناحیه آسیب دیده بپاشید و بگذارید چند ساعت بماند تا مایعات و بوها جذب شوند.

جوش شیرین را جاروبرقی بکشید. در صورت لزوم، جوش شیرین را دوباره بمالید و دوباره جاروبرقی بزنید. اجازه دهید تشک حداقل 8 ساعت خشک شود تا خطر رشد کپک کاهش یابد. همچنین ممکن است برای سرعت بخشیدن به فرآیند خشک شدن در این روش تمیز کردن تشک تخت، یک فن را به سمت آن بگیرید.

چگونه خون تازه را از تشک پاک کنیم؟

از بین بردن لکه‌های خون از روی تشک بسیار دشوار است. توانایی لخته شدن آن هنگام خشک شدن، خون را به فیبرها متصل می‌کند؛ بنابراین بهتر است در نحوه شستن تشک تخت فنردار، این لکه‌ها را در حالی که تازه هستند، تمیز کنید.

از آنجایی که خون تازه زمان کافی برای چسبیدن به پارچه را نداشته است، اغلب می‌توانید آن را با یک پارچه و آب سرد جدا کنید. برای لکه‌های سخت‌تر، پراکسید هیدروژن یا سرکه سفید و به دنبال آن جوش شیرین خون را تجزیه کرده و آن را از پارچه جدا می‌کند.

برای تمیز کردن تشک تخت خواب خود لکه خون را با یک پارچه سرد و مرطوب بمالید و از لبه بیرونی آن کار کنید تا از پخش شدن لکه جلوگیری کنید؛ سپس محل را با یک پارچه خشک پاک کنید.

اگر هنوز خون روی تشک وجود دارد، مقدار کمی از محلول تمیزکننده انتخابی خود را بمالید. گزینه‌های محبوب عبارت‌اند از: پراکسید هیدروژن رقیق شده، سرکه سفید رقیق شده و جوش شیرین. سپس اجازه بدهید تا محلول چند دقیقه روی لکه تشک بماند.

از یک پارچه سرد و مرطوب برای پاک کردن محلول تمیزکننده استفاده کنید. با یک پارچه خشک پاک کنید تا مایع اضافی خارج شود؛ سپس در صورت نیاز تکرار کنید. اجازه دهید تشک حداقل 8 ساعت خشک شود.

چگونه خون خشک شده را از تشک پاک کنیم؟

برای تمیز کردن تشک از لکه‌های خون خشک شده، به یک محلول قوی نیاز دارید که هم لکه و هم بو را از بین ببرد. یک پاک‌کننده آنزیمی هر دو کار را انجام می‌دهد؛ اما می‌توانید برای تمیز کردن تشک از مواد اولیه خانگی نیز استفاده کنید.

یک پاک کننده آنزیمی یا محلول پراکسید هیدروژن را انتخاب کنید. دستورالعمل‌های محلول تمیزکننده پراکسید هیدروژن در خانه اغلب نیاز به تهیه خمیر با نشاسته ذرت یا جوش شیرین دارند. محل را با آب سرد مرطوب کنید.

پاک‌کننده آنزیم یا محلول پراکسید هیدروژن خود را روی لکه بمالید. بگذارید 15 تا 20 دقیقه بماند. از یک پارچه سرد و مرطوب برای پاک کردن محلول استفاده کنید. اگر لکه سرسخت است، می‌توانید از یک مسواک قدیمی همراه با محلول تمیزکننده استفاده کنید.

در این مرحله از تمیز کردن تشک به آرامی از لبه بیرونی لکه به سمت داخل مالش دهید تا از پخش شدن آن جلوگیری کنید. با یک پارچه خشک پاک کنید تا مایع اضافی خارج شود. در صورت نیاز تکرار کنید. اجازه دهید تشک حداقل 8 ساعت خشک شود. این روش شستن تشک تخت در منزل می‌تواند بسیار مؤثر باشد

سخن پایانی

افرادی که سلامتی جسم و روح، برای آن‌ها دارای اهمیت است؛ نظافت و تمیز کردن تشک از وجود هر نوع لک یا گردوغبار را نباید فراموش کنند. در صورت کوتاهی در این زمینه، بدون شک سلامتی این عزیزان به خطر خواهد افتاد. البته تمیز کردن لک‌های روی تشک، نیاز‌مند استفاده از روش‌های ساده ولی کاربردی است.

در صورت استفاده از این روش‌های ساده هنگام تمیز کردن لک روی سطح تشک، باعث افزایش عمر آن خواهند شد. افراد در زمان تمیز کردن لک روی تشک، ابتدا باید دلیل ایجاد لک را پیدا کنند. سپس با توجه به نوع لک، از راه حل مناسب جهت از بین بردن آن استفاده کنند.

محصولات تشک رویال:

تشک منفصل( پاکتی)
تشک متصل
تشک یک نفره
تشک دو نفره
سخن پایانیتمیز کردن تشک

شماره تماس تولیدی تشک رویال

لیست قیمت:

مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل ماسا 90×200فنری20 cm1,074,700
تشک رویال مدل ماسا120×200فنری20 cm1,375,000
تشک رویال مدل ماسا160×200فنری20 cm1,870,000
تشک رویال مدل ماسا180×200فنری20 cm2,149,400
تشک رویال مدل ماسا80×180 نوجوانفنری20 cm1,034,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل آرامش90×200فنری21 cm1,375,000
تشک رویال مدل آرامش120×200فنری21 cm1,870,000
تشک رویال مدل آرامش160×200فنری21 cm2,530,000
تشک رویال مدل آرامش180×200فنری21 cm2,750,000
تشک رویال مدل آرامش80×180  نوجوانفنری21 cm1,320,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل آسایش-درجه 290×200فنری23 cm1,430,000
تشک رویال مدل آسایش-درجه 2120×200فنری23 cm1,892,000
تشک رویال مدل آسایش-درجه 2160×200فنری23 cm2,508,000
تشک رویال مدل آسایش-درجه 2180×200فنری23 cm2,860,000
تشک رویال مدل آسایش-درجه 280×180  نوجوانفنری23 cm1,364,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 190×200فنری24 cm1,622,500
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 1120×200فنری24 cm2,200,000
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 1160×200فنری24 cm2,915,000
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 1180×200فنری24 cm3,245,000
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 180×180  نوجوانفنری24 cm1,540,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل رز-درجه 290×200فنری27 cm1,760,000
تشک رویال مدل رز-درجه 2120×200فنری27 cm2,574,000
تشک رویال مدل رز-درجه 2160×200فنری27 cm3,190,000
تشک رویال مدل رز-درجه 2180×200فنری27 cm3,520,000
تشک رویال مدل رز-درجه 280×180  نوجوانفنری27 cm1,628,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 190×200طبی28 cm1,969,000
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 1120×200طبی28 cm2,794,000
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 1160×200طبی28 cm3,630,000
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 1180×200طبی28 cm3,938,000
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 180×180 نوجوانطبی28 cm1,870,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک90×200طبی29 cm2,147,200
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک120×200طبی29 cm2,997,500
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک160×200طبی29 cm3,987,500
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک180×200طبی29 cm4,290,000
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک80×180 نوجوانطبی29 cm2,029,500
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 190×200طبی27 cm2,750,000
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 1120×200طبی27 cm4,004,000
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 1160×200طبی27 cm5,262,400
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 1180×200طبی27 cm5,500,000
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 180×180 نوجوانطبی27 cm3,718,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل فلورا- درجه 190×200طبی28 cm3,505,700
تشک رویال مدل فلورا- درجه 1120×200طبی28 cm5,060,000
تشک رویال مدل فلورا- درجه 1160×200طبی28 cm6,600,000
تشک رویال مدل فلورا- درجه 1180×200طبی28 cm7,007,000
تشک رویال مدل فلورا- درجه 180×180 نوجوانطبی28 cm3,300,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 190×200طبی30 cm4,576,000
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 1120×200طبی30 cm6,930,000
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 1160×200طبی30 cm8,580,000
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 1180×200طبی30 cm9,152,000
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 180×180 نوجوانطبی30 cm4,290,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 190×200طبی34 cm5,812,400
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 1120×200طبی34 cm8,800,000
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 1160×200طبی34 cm10,923,000
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 1180×200طبی34 cm11,616,000
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 180×180 نوجوانطبی34 cm5,461,500
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ90×200فنری منفصل (پاکتی)31 cm5,698,000
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ120×200فنری منفصل (پاکتی)31 cm8,250,000
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ160×200فنری منفصل (پاکتی)31 cm10,582,000
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ180×200فنری منفصل (پاکتی)31 cm11,396,000
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ80×180 نوجوانفنری منفصل (پاکتی)31 cm5,291,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک90×200فنری منفصل (پاکتی)36 cm7,403,000
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک120×200فنری منفصل (پاکتی)36 cm10,043,000
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک160×200فنری منفصل (پاکتی)36 cm12,980,000
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک180×200فنری منفصل (پاکتی)36 cm14,806,000
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک80×180 نوجوانفنری منفصل (پاکتی)36 cm6,490,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 190×200طبی فوم16 cm1,364,000
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 1120×200طبی فوم16 cm1,848,000
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 1160×200طبی فوم16 cm2,607,000
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 1180×200طبی فوم16 cm2,728,000
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 180×180 نوجوانطبی فوم16 cm1,309,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 290×200طبی فوم18 cm1,760,000
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 2120×200طبی فوم18 cm2,310,000
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 2160×200طبی فوم18 cm3,300,000
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 2180×200طبی فوم18 cm3,520,000
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 280×180 نوجوانطبی فوم18 cm1,650,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت90×200طبی فوم20 cm2,376,000
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت120×200طبی فوم20 cm3,135,000
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت160×200طبی فوم20 cm4,202,000
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت180×200طبی فوم20 cm4,752,000
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت80×180 نوجوانطبی فوم20 cm2,101,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا90×200طبی فوم21 cm3,300,000
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا120×200طبی فوم21 cm4,642,000
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا160×200طبی فوم21 cm5,962,000
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا180×200طبی فوم21 cm6,600,000
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا80×180 نوجوانطبی فوم21 cm5,365,800
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک90×200طبی فوم30 cm4,642,000
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک120×200طبی فوم30 cm6,206,200
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک160×200طبی فوم30 cm8,327,000
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک180×200طبی فوم30 cm9,284,000
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک80×180 نوجوانطبی فوم30 cm4,152,500
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن90×200طبی ارتوپدیک22 cm6,358,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن120×200طبی ارتوپدیک22 cm8,580,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن160×200طبی ارتوپدیک22 cm11,330,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن180×200طبی ارتوپدیک22 cm12,540,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن80×180 نوجوانطبی ارتوپدیک22 cm5,687,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس90×200طبی ارتوپدیک26 cm7,370,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس120×200طبی ارتوپدیک26 cm9,900,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس160×200طبی ارتوپدیک26 cm12,760,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس180×200طبی ارتوپدیک26 cm14,740,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس80×180 نوجوانطبی ارتوپدیک26 cm6,380,000

سایرمقالات:

قیمت تشک طبی سفت – بررسی و مقایسه 10 مدل تشک سفت
انواع تشک طبی فنری – بررسی مزایا و معایب و لیست قیمت 1401
تشک مناسب برای سیاتیک – بررسی مزایا و معایب + قیمت 1401

شماره تماس تولیدی تشک رویال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *