راهنمای خرید

5 نکته برای زمان خرید تشک جدید – سفتی/نرمی – فرورفتگی یا …؟

خرید تشک جدید

چه زمانی باید تشک جدید خریداری کرد؟

خرید تشک جدید یک موضوع مهم است که باید برای رعایت بهداشت و البته زیبایی، هر چند وقت یک بار انجام شود. تشک‌ها معمولاً به‌مرورزمان، دچار تغییراتی می‌شوند که نمی‌توان از آن‌ها استفاده کرد و باید آن‌ها را تعویض کنید.

در این مقاله با ما همراه باشید تا پروسه خرید تشک جدید را به بهترین شکل ممکن انجام دهید.

چه زمانی باید تشک جدید خریداری کرد؟

خرید تشک جدید

محصولات تشک رویال:

تشک رویال
تشک طبی
تشک فنری

شماره تماس تولیدی تشک رویال

ردیف محصولات

تشک رویال مدل مدیکال لایت نوجوان

2,310,000 تومان
تشک رویال مدل مدیکال لایت نوجوان اگر قصد خرید تشکی مناسب افرادی با وزن متوسط را دارید، ما خرید تشک

تشک رویال تمام فوم پددار کلاسیک یک نفره

5,105,000 تومان6,825,000 تومان
تشک رویال تمام فوم پددار کلاسیک یک نفره قیمت تشک رویال تمام فوم پددار کلاسیک یک نفره چقدر است؟ اولین

تشک رویال طبی فنری مدل کلاسیک یک‌ نفره

2,165,000 تومان3,070,000 تومان
طراحی تشک رویال طبی فنری مدل کلاسیک یک‌ نفره چگونه است؟ تشک رویال طبی فنری مدل کلاسیک یک‌ نفره یکی

تشک رویال مدل لوتوس یک‌ نفره

5,030,000 تومان7,620,000 تومان
تشک رویال مدل لوتوس یک‌ نفره چه ساختاری دارد؟ تشک مدل لوتوس برند رویال از تشک‌های طبی فنری باکیفیتی است

چه زمانی باید تشک را تعویض کرد؟

تولیدکنندگان انواع تشک‌ها، زمان خاصی را برای تعویض تشک تعیین کرده‌اند. معمولاً یک تشک را می‌توان 5 الی 10 سال استفاده کرد.

البته گارانتی تشک نیز می‌تواند زمان خوبی برای استفاده از تشک باشد. توجه داشته باشید که این زمان برای هر تشک متفاوت بوده و بستگی به تشک دارد. معمولاً بهترین زمان، زمانی است که ظاهر تشک دچار تغییر شده است.

شماره تماس تولیدی تشک رویال

تغییر رنگ تشک

تشک‌ها به تدریج دچار تغییر رنگ می‌شوند. مواد شیمیایی به نام پلی‌یورتان در تشک وجود دارد که به‌مرورزمان اکسیده می‌شوند. در نتیجه اکسیده شدن، رنگ آن به رنگ زرد تغییر می‌یابد.

علاوه بر این، تماس مستقیم عرق بدن، تابش نور خورشید، عدم مراقبت از تشک توسط محافظ تشک و ملحفه، می‌تواند روند زرد شدن تشک را تسریع کند. در این گونه مواقع باید برای خرید تشک جدید اقدام کنید.

تغییر رنگ تشک

خرید تشک جدید

لکه روی تشک

برخی اوقات ناخواسته لکه‌هایی روی تشک ایجاد می‌شود. این لکه‌ها می‌تواند خون، غذا، رنگ، دارو و هر چیز دیگری باشد که با شستن تمیز نمی‌شود. ممکن است شما برای شستن و پاک‌سازی آن اقدام کنید؛ ولی گارانتی‌تان از بین برود.

حتی می‌توانید با استفاده از محافظ تشک یا ملحفه آن را بپوشانید. اما مطمئناً شما هم دوست ندارید تشکی لکه‌دار داشته باشید. پس باید برای خرید تشک جدید اقدام کنید.

شماره تماس تولیدی تشک رویال

بیرون زدن یا خراب شدن فنر تشک

یکی از مشکلات تشک‌های فنری، فنر آن است که مرور زمان، خراب می‌شوند. استفاده مداوم، چه نادرست و چه درست و کیفیت مواد به‌کاررفته در فنرهای تشک، از عواملی هستند که باعث بیرون‌زدگی یا خراب شدن فنر تشک می‌شوند.

اگر با چنین مشکلی مواجه شدید حتی اگر از زمان خرید به 5 سال هم نرسیده باشد، باید برای خرید تشک جدید به فروشگاه بروید.

شماره تماس تولیدی تشک رویال

فرورفتگی تشک

فرورفتگی تشک امری کاملاً طبیعی است که در اثر استفاده، اتفاق می‌افتد. فرورفتگی‌ها را می‌توان با جابه‌جا کردن تخت از سر به پا، از بین برد. به گونه‌ای که فشار وارد‌شده بر اثر خوابیدن فرد، جابه‌جا شده و فرورفتگی آن قسمت از بین برود.

توجه داشته باشید که فرورفتگی زیاد منجر به آسیب بدنی می‌شود و درد کمر را به دنبال دارد. اگر فرورفتگی‌ها بیش از اندازه بودند و حتی با جابه‌جایی هم جبران نشدند، باید نسبت به خرید تشک جدید اقدام نمایید.

فرورفتگی تشک

خرید تشک جدید

برجسته شدن قسمتی از تشک

برخلاف فرورفتگی که در اثر خوابیدن روی تشک ایجاد می‌شود، برجستگی‌هایی هم در اثر نشستن روی لبه تشک، در کناره‌های تشک به وجود می‌آیند. با اینکه این برجستگی‌ها تأثیری بر روی خواب شما ندارند؛ اما سبب دفرم شدن تشک می‌شوند. پس اگر زیبایی برایتان مهم است، باید خرید تشک جدید را انجام دهید.

وجود حشرات در تشک

برخی حشرات بسیار کوچک در تشک وجود دارند که خوابیدن بر روی آن را دشوار می‌کنند. مثلاً وجود حشراتی مثل ساس در تشک، واقعاً آزاردهنده است. اگر این مشکل را برطرف نکنید، نمی‌توانید از تشک استفاده کنید.

از آنجایی که برای رفع این مشکل باید راه حل‌های مختلفی را امتحان کنید، بهتر است برای خرید تشک جدید اقدام نمایید.

شماره تماس تولیدی تشک رویال

ویژگی‌های مهم تشک جدید

با یک حساب سرانگشتی متوجه می‌شوید که یک سوم عمر خود را در حال خواب هستید. این موضوع نشان می‌دهد که همان‌طور که در خرید لباس و کفش خود دقت به خرج می‌دهید، باید در خرید تشک هم دقت کنید. در ادامه با نکات مهم در خرید تشک جدید آشنا می‌شوید.

ویژگی‌های مهم تشک جدید

خرید تشک جدید

ابعاد تشک

اگر قصد خرید تشک خوشخواب را دارید، حتماً ابعاد آن را ملاک قرار دهید. تشک‌ها با ابعاد مختلفی تولید می‌شوند. ابعاد تشک برای افراد با سن و وزن‌های مختلف، متفاوت است. در واقع تشک‌ها با توجه به رده سنی، ساختار‌های مختلفی دارند.

مثلاً با توجه به نیاز کاربر، درصد الیاف در تشک‌ها متفاوت است. از این رو یکی از رایج‌ترین اشتباهات در خرید تشک، توجه نداشتن به وزن و رده سنی و ارتباط آن با تشک است.

مثلاً والدین هنگام خرید تشک جدید، تشک سایز بزرگ را انتخاب می‌کنند تا در بزرگسالی هم برای کودکان قابل استفاده باشد. در حالی که تشک‌های سایز بزرگ، عضلات و ستون مهره کودکان را به خوبی پشتیبانی نمی‌کنند.

تشک‌ها در واقع محصولاتی هستند که از فیزیک و اسکلت‌بندی بدن کودکان محافظت کرده و از بروز آسیب‌های جبران‌ناپذیر استخوانی نظیر انحراف ستون مهره‌ها جلوگیری می‌کنند.

شماره تماس تولیدی تشک رویال

نرمی ‌یا سختی تشک

یکی از دغدغه‌های مهم هنگام خرید تشک جدید، سختی و نرمی‌ آن است. بسیاری از افراد نمی‌دانند استاندار نرمی‌ و سختی تشک چگونه است. توجه داشته باشید که تشک‌های بسیار نرم و بسیار خشک، سلامتی شما را به خطر می‌اندازند.

محصولات تشک رویال:

تشک منفصل( پاکتی)
تشک متصل
تشک یک نفره
تشک دو نفره

چیزی که در مورد نرمی ‌یا سختی تشک باید مدنظر داشته باشید این است که از بدن شما هنگام خوابیدن کاملاً پشتیبانی کند. بدن هنگام خواب، نقاط فشاری مثل باسن، سر و کتف‌ها دارد که به تشک نیرو وارد می‌کند. سختی و نرمی‌ تشک باید به گونه‌ای باشد که این نقاط فشار را در وضعیت صحیح خود قرار دهد و بالاتر یا پایین‌تر از حالت عادی نباشد.

قسمت‌های از بدن مثل کمر و پشت ساق و ران پا را در نظر بگیرید. این قسمت‌ها خود دارای انحنا هستند. اگر روی تشک بسیار نرم و یا بسیار سخت بخوابید، از حالت عادی خود خارج می‌شوند.

در نتیجه یک تشک استاندارد باید به گونه‌ای باشد که نقاط فشار را در وضعیت صحیح قرار دهد و قسمت‌های دارای انحنای بدن را محافظت کند. برای مثال با خرید تشک طبی، می‌توانید یک خواب خوب و البته پشتیبانی خوب از بدن داشته باشید.

نرمی ‌یا سختی تشک

خرید تشک جدید

اصل بودن تشک

اگر به دنبال یک تشک اصل و باکیفیت هستید، برای خرید تشک خوشخواب از تولیدی معتبر اقدام کنید. برخی از برند‌های تولید تشک، تقلبی هستند و از مواد اولیه بسیار بی‌کیفیتی در تولید تشک استفاده می‌کنند.

این تشک‌ها معمولاً از لحاظ ظاهری با بهترین برند‌های تولید تشک همخوانی دارند، اما اصلاً از مقاومت و کیفیتی که تشک‌های اصل دارند، برخوردار نیستند. مثلاً تشک رویال اصل، دارای لوگو و آرم اسب بوده که نشانه قدرت، زیبایی و اصالت است.

هنگام خرید تشک رویال، هولوگرام و شماره ثبت آن را در سامانه رویال وارد کنید، از اصل بودن آن و قیمت تشک طبی اطمینان حاصل نمایید.

اگر این کار برایتان مقدور نیست، ببینید آیا نام رویال بدون هیچ پیشوند یا پسوند روی تشک با حروف لاتین حک شده است یا خیر؟ در صورتی که حک شده بود، می‌توانید خرید تشک جدید را انجام دهید.

اصل بودن تشک

خرید تشک جدید

استعلام قیمت تشک

حتماً برای شما هم پیش آمده که برای خرید تشک جدید به فروشگاه‌های مختلف مراجعه کرده و با قیمت‌های متفاوت روبه‌رو شده باشید. شاید برایتان سؤال ایجاد شود که علت تفاوت قیمت چیست؟

تشک‌ها بسته به عوامل مختلف، قیمت‌های متفاوتی هم دارند. اگر از این عوامل آگاه باشید، خرید بسیار آسان‌تر انجام می‌شود.

شماره تماس تولیدی تشک رویال

طبی یا غیر طبی بودن تشک

طبی یا غیر طبی بودن تشک، در قیمت آن تأثیرگذار است. تشک‌های طبی به گونه‌ای تولید می‌شوند که برای افراد دارای کمردرد مناسب هستند. در حالی که تشک فنری برای افراد معمولی گزینه‌ای بهتر است. قیمت تشک طبی رویال از قیمت تشک‌های فنری بیشتر است.

طبی یا غیر طبی بودن تشک

خرید تشک جدید

سایز تشک

ابعاد را هم می‌توان از دیگر عوامل تأثیرگذار در قیمت دانست. در حال حاضر تشک‌ها در سایزهای مختلفی مثل یک نفره، دو نفره، نوجوان و حتی کودک تولید می‌شوند. در زمان خرید تشک جدید حتماً با این سایز‌ها روبه‌رو می‌شوید.

قیمت تشک به اندازه آن وابسته است. بدیهی است که قیمت تشک یک نفره ارزان‌تر از قیمت یک تشک دو نفره است.

شماره تماس تولیدی تشک رویال

ساختار تشک

ساختار تشک‌ هم بر قیمت نهایی آن تأثیر دارد. تشک‌های فنری، تشک‌های طبی و تشک‌های طبی فنری، سه نمونه از ساختار‌های مختلف تشک هستند. مثلاً تشک طبی جدید، ترکیبی از تشک طبی و تشک فنری است.

قیمت این تشک، یعنی تشک طبی رویال و فنری، نسبت به تشک‌های فنری یا حتی تشک‌های طبی بیشتر است. اگر قصد خرید تشک جدید را دارید، حتماً باید لیست قیمت تشک را بررسی کنید.

بهترین تشک را از کجا بخریم؟

امروزه فروشگاه‌های متفاوتی در زمینه فروش تشک فعالیت دارند، یعنی دست شما برای خرید تشک جدید باز است. معمولاً در خرید حضوری، هزینه‌ها بیشتر می‌شود. چرا که علاوه بر هزینه خود محصول، هزینه رفت‌وبرگشت نیز محاسبه می‌شود. خرید اینترنتی تشک، بسیار به‌صرفه‌تر است.

فروشگاه اینترنتی تشک رویال بهترین فروشگاه در سراسر کشور است که انواع تشک فنری مثل بهترین تشک متصل و بهترین تشک پاکتی را به فروش می‌رساند. اگر به دنبال بهترین تشک طبی و بهترین تشک هستید، فروشگاه تشک رویال بهترین انتخاب است.

خرید تشک یک نفره و دو نفره نیز از این وب‌سایت به صورت اینترنتی امکان‌پذیر است. برای خرید تشک جدید مثل خرید تشک مسافرتی و یا اطلاع از قیمت تشک‌ها، مثل قیمت تشک دو نفره، به فروشگاه مراجعه کرده، لیست را بررسی کنید و با کارشناسان تماس حاصل فرمایید.

بهترین تشک را از کجا بخریم؟

خرید تشک جدید

سخن پایانی

خرید تشک جدید، باید با رعایت اصول و نکاتی مهم انجام شود. اگر شما تشک را از نظر جنس، مواد اولیه به‌کار‌رفته، اصل بودن، ابعاد، نرمی، سختی، قیمت و زیبایی آن کاملاً بسنجید و سپس خرید را انجام دهید، حتماً می‌توانید از تشک به مدت زمان بیشتری استفاده کنید.

لیست قیمت:

مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل ماسا 90×200فنری20 cm1,074,700
تشک رویال مدل ماسا120×200فنری20 cm1,375,000
تشک رویال مدل ماسا160×200فنری20 cm1,870,000
تشک رویال مدل ماسا180×200فنری20 cm2,149,400
تشک رویال مدل ماسا80×180 نوجوانفنری20 cm1,034,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل آرامش90×200فنری21 cm1,375,000
تشک رویال مدل آرامش120×200فنری21 cm1,870,000
تشک رویال مدل آرامش160×200فنری21 cm2,530,000
تشک رویال مدل آرامش180×200فنری21 cm2,750,000
تشک رویال مدل آرامش80×180  نوجوانفنری21 cm1,320,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل آسایش-درجه 290×200فنری23 cm1,430,000
تشک رویال مدل آسایش-درجه 2120×200فنری23 cm1,892,000
تشک رویال مدل آسایش-درجه 2160×200فنری23 cm2,508,000
تشک رویال مدل آسایش-درجه 2180×200فنری23 cm2,860,000
تشک رویال مدل آسایش-درجه 280×180  نوجوانفنری23 cm1,364,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 190×200فنری24 cm1,622,500
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 1120×200فنری24 cm2,200,000
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 1160×200فنری24 cm2,915,000
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 1180×200فنری24 cm3,245,000
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 180×180  نوجوانفنری24 cm1,540,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل رز-درجه 290×200فنری27 cm1,760,000
تشک رویال مدل رز-درجه 2120×200فنری27 cm2,574,000
تشک رویال مدل رز-درجه 2160×200فنری27 cm3,190,000
تشک رویال مدل رز-درجه 2180×200فنری27 cm3,520,000
تشک رویال مدل رز-درجه 280×180  نوجوانفنری27 cm1,628,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 190×200طبی28 cm1,969,000
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 1120×200طبی28 cm2,794,000
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 1160×200طبی28 cm3,630,000
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 1180×200طبی28 cm3,938,000
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 180×180 نوجوانطبی28 cm1,870,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک90×200طبی29 cm2,147,200
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک120×200طبی29 cm2,997,500
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک160×200طبی29 cm3,987,500
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک180×200طبی29 cm4,290,000
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک80×180 نوجوانطبی29 cm2,029,500
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 190×200طبی27 cm2,750,000
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 1120×200طبی27 cm4,004,000
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 1160×200طبی27 cm5,262,400
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 1180×200طبی27 cm5,500,000
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 180×180 نوجوانطبی27 cm3,718,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل فلورا- درجه 190×200طبی28 cm3,505,700
تشک رویال مدل فلورا- درجه 1120×200طبی28 cm5,060,000
تشک رویال مدل فلورا- درجه 1160×200طبی28 cm6,600,000
تشک رویال مدل فلورا- درجه 1180×200طبی28 cm7,007,000
تشک رویال مدل فلورا- درجه 180×180 نوجوانطبی28 cm3,300,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 190×200طبی30 cm4,576,000
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 1120×200طبی30 cm6,930,000
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 1160×200طبی30 cm8,580,000
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 1180×200طبی30 cm9,152,000
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 180×180 نوجوانطبی30 cm4,290,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 190×200طبی34 cm5,812,400
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 1120×200طبی34 cm8,800,000
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 1160×200طبی34 cm10,923,000
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 1180×200طبی34 cm11,616,000
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 180×180 نوجوانطبی34 cm5,461,500
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ90×200فنری منفصل (پاکتی)31 cm5,698,000
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ120×200فنری منفصل (پاکتی)31 cm8,250,000
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ160×200فنری منفصل (پاکتی)31 cm10,582,000
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ180×200فنری منفصل (پاکتی)31 cm11,396,000
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ80×180 نوجوانفنری منفصل (پاکتی)31 cm5,291,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک90×200فنری منفصل (پاکتی)36 cm7,403,000
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک120×200فنری منفصل (پاکتی)36 cm10,043,000
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک160×200فنری منفصل (پاکتی)36 cm12,980,000
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک180×200فنری منفصل (پاکتی)36 cm14,806,000
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک80×180 نوجوانفنری منفصل (پاکتی)36 cm6,490,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 190×200طبی فوم16 cm1,364,000
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 1120×200طبی فوم16 cm1,848,000
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 1160×200طبی فوم16 cm2,607,000
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 1180×200طبی فوم16 cm2,728,000
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 180×180 نوجوانطبی فوم16 cm1,309,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 290×200طبی فوم18 cm1,760,000
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 2120×200طبی فوم18 cm2,310,000
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 2160×200طبی فوم18 cm3,300,000
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 2180×200طبی فوم18 cm3,520,000
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 280×180 نوجوانطبی فوم18 cm1,650,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت90×200طبی فوم20 cm2,376,000
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت120×200طبی فوم20 cm3,135,000
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت160×200طبی فوم20 cm4,202,000
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت180×200طبی فوم20 cm4,752,000
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت80×180 نوجوانطبی فوم20 cm2,101,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا90×200طبی فوم21 cm3,300,000
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا120×200طبی فوم21 cm4,642,000
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا160×200طبی فوم21 cm5,962,000
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا180×200طبی فوم21 cm6,600,000
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا80×180 نوجوانطبی فوم21 cm5,365,800
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک90×200طبی فوم30 cm4,642,000
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک120×200طبی فوم30 cm6,206,200
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک160×200طبی فوم30 cm8,327,000
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک180×200طبی فوم30 cm9,284,000
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک80×180 نوجوانطبی فوم30 cm4,152,500
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن90×200طبی ارتوپدیک22 cm6,358,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن120×200طبی ارتوپدیک22 cm8,580,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن160×200طبی ارتوپدیک22 cm11,330,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن180×200طبی ارتوپدیک22 cm12,540,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن80×180 نوجوانطبی ارتوپدیک22 cm5,687,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس90×200طبی ارتوپدیک26 cm7,370,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس120×200طبی ارتوپدیک26 cm9,900,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس160×200طبی ارتوپدیک26 cm12,760,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس180×200طبی ارتوپدیک26 cm14,740,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس80×180 نوجوانطبی ارتوپدیک26 cm6,380,000

سایر مقالات:

5 مدل تشک مناسب از بین بردن خروپف- بالش و تشک مناسب
معرفی 5 مدل تشک برای اتاق خواب رمانتیک – خریدتشک رویال اصلی
تاثیر تشک بر بی خوابی در زنان ومردان- 3 نکته جالب| تشک رویال

شماره تماس تولیدی تشک رویال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *