نکات آموزشی

نکات خرید تشک و 10 نکته که باید بدانید- بهترین تشک های طبی و..

تشک رویال طبی فنری مدل کلاسیک یک‌ نفره

2,600,000 تومان3,600,000 تومان
طراحی تشک رویال طبی فنری مدل کلاسیک یک‌ نفره چگونه است؟ تشک رویال طبی فنری مدل کلاسیک یک‌ نفره یکی

تشک رویال سوپر طبی فنری مدل فلورا دو نفره

8,250,000 تومان8,900,000 تومان
تشک رویال سوپر طبی فنری مدل فلورا دونفره  چه ویژگی‌هایی دارد؟ تشک رویال مدل فلورا از بهترین تشک‌های طبی فنری

تشک رویال ارتوپدیک مدل ریباند گلدن یک نفره

7,750,000 تومان10,200,000 تومان
خرید انواع تشک از تشک رویال تشک رویال تشک طبی تشک فنری تشک منفصل( پاکتی) تشک متصل تشک یک نفره

تشک رویال سوپر طبی فنری مدل فلورا یک نفره

4,450,000 تومان6,300,000 تومان
برند: رویال نوع : طبی - فنری اندازه: یک نفره ابعاد: 90 در 200 سانتی متر ابعاد: 120در 200 سانتی متر  

نکاتی برای خرید تشک که باید توجه کنیم!!!

در صورت توجه به نکات خرید تشک، مطمئناً فرایند انتخاب برای اشخاص بسیار هیجان‌انگیز و لذت بخش خواهد بود. با توجه به وجود برند‌های مختلف ایرانی و خارجی تشک در بازار، بدون شک باید بر اساس راهنمای خرید تشک استاندارد عمل کرد تا کالای خواب انتخابی، بهترین گزینه موجود در بازار باشد.

البته توجه به راهنمای خرید تشک طبی، منجر به انتخاب بهترین تشک طبی خواهد شد.بدون تردید انتخاب بهترین تشک تختخواب، خوابی آرام را برای افراد به همراه خواهد داشت.

در این مقاله به بیان مطالبی در رابطه با نکات خرید تشک پرداخته و امیدواریم این مطالب برای شما مفید واقع شوند.

نکاتی برای خرید تشک که باید توجه کنیم!!!

نکات خرید تشک

شماره تماس تولیدی تشک رویال

محصولات تشک رویال:

تشک رویال
تشک طبی
تشک فنری


تشک رویال مدل آسایش یک نفره


تشک رویال مدل آسایش یک نفره


مقایسه

تشک رویال مدل آسایش یک نفره

1,640,000 تومان2,175,000 تومان
خرید انواع تشک از تشک رویال تشک رویال تشک طبی تشک فنری تشک منفصل( پاکتی) تشک متصل تشک یک نفره تشک دو نفره   لیست قیمت: مدل تشک سایز نوع اسکلت ارتفاع تشک رویال مدل ماسا  90×200 فنری 20 cm 1,235,905 تشک رویال مدل ماسا 120×200 فنری 20 cm 1,581,250 تشک رویال مدل ماسا 160×200 فنری 20 cm 2,150,500 تشک رویال مدل ماسا 180×200 فنری 20 cm 2,471,810 تشک رویال مدل ماسا 80×180 نوجوان فنری 20 cm 1,189,100 مدل تشک سایز نوع اسکلت ارتفاع تشک رویال مدل آرامش 90×200 فنری 21 cm 1,581,250 تشک رویال مدل آرامش 120×200 فنری 21


افزودن به علاقه مندی ها

انتخاب گزینه‌ها
مشاهده سریع

تشک رویال طبی فنری مدل کلاسیک یک‌ نفره


تشک رویال طبی فنری مدل کلاسیک یک‌ نفره


مقایسه

تشک رویال طبی فنری مدل کلاسیک یک‌ نفره

2,165,000 تومان3,070,000 تومان
طراحی تشک رویال طبی فنری مدل کلاسیک یک‌ نفره چگونه است؟ تشک رویال طبی فنری مدل کلاسیک یک‌ نفره یکی از انواع تشک‌های فنر بونل متصل است که با توجه به طراحی ویژه‌ای که دارد، کاملاً طبی است. ساختار فنرهای به کار رفته در تشک طبی فنری رویال مدل کلاسیک از نوع ساعت شنی و حلزون مانند است؛ به این صورت که تراکم فنرها در اطراف تشک بیشتر است. این طراحی به دلیل ارائه پشتیبانی مناسب از ستون فقرات استفاده می‌شود. در ساخت این تشک از مفتول تقویتی به شکل M استفاده می‌شود. این طراحی به انتشار مناسب فنرها در


افزودن به علاقه مندی ها

انتخاب گزینه‌ها
مشاهده سریع

تشک رویال تمام فوم پددار کلاسیک دو نفره


تشک رویال تمام فوم پددار کلاسیک دو نفره


مقایسه

خرید تشک رویال تمام فوم پددار کلاسیک دو نفره از تولیدی تشک رویال

9,155,000 تومان10,210,000 تومان
تشک رویال تمام فوم پددار کلاسیک دو نفره جنس تشک رویال تمام فوم پددار کلاسیک دو نفره به گونه‌ای انتخاب شده که حتی افرادی که آلرژی پوستی دارند نیز بتوانند با خیالی راحت از آن استفاده کنند. اگر شما هم یک تشک استاندارد دو نفره می‌خواهید که ضمانت معتبر و کیفیت تضمین شده داشته باشد، این مدل را به شما پیشنهاد می‌دهیم. معرفی تشک رویال تمام فوم پددار کلاسیک دو نفره  اگر شما و همسرتان به سفت بودن تشک اهمیت زیادی می‌دهید، تشک رویال مدل کلاسیک بهترین گزینه برای شما است؛ زیرا یکی از تشک‌های نسبتاً سفت موجود در بازار


افزودن به علاقه مندی ها

انتخاب گزینه‌ها
مشاهده سریع

تشک رویال مدل لوتوس نوجوان


تشک رویال مدل لوتوس نوجوان


مقایسه

تشک رویال مدل لوتوس نوجوان

4,715,000 تومان
تشک رویال مدل لوتوس نوجوان به‌صرفه‌ترین قیمت تشک رویال مدل لوتوس نوجوان چقدر است؟ بدون شک خواب برای کودکان و نوجوانان که در مرحله رشد هستند، بسیار اهمیت دارد. اگر کودکان و نوجوانان خواب مناسبی نداشته باشند، منجر به اختلالاتی شده و فرایند رشدشان افت می‌کند و اثرات سویی در آینده آن‌ها خواهد داشت. معرفی تشک رویال مدل لوتوس نوجوان تشک لوتوس از بهترین و پرفروش‌ترین کارها است. جنس تشک لوتوس نوجوان طبی فنری با نوع میکرو فنر ریزبافت است. تعداد فنرهای تشک یک‌نفره و نوجوان ۲۹۸ عدد است. قسمت‌های فوقانی و تحتانی به‌وسیله اسفنج و ریباند فشرده پوشش می‌یابد.


افزودن به علاقه مندی ها

انتخاب گزینه‌ها
مشاهده سریع

اهمیت انتخاب تشک استاندارد

نکات خرید تشک یکی از مهم‌ترین عواملی است که بر کیفیت خواب و سلامتی افراد تأثیر می‌گذارد. خواب کافی و باکیفیت می‌تواند به افزایش انرژی، بهبود حافظه، کاهش استرس، تقویت سیستم ایمنی و پیشگیری از بسیاری از بیماری‌ها کمک کند.

برای داشتن یک خواب خوب، لازم است که به نکات خرید تشک مناسب و استاندارد توجه کنید. اگر برای شما هم چنین سؤالی پیش‌آمده است که چگونه می‌توانیم یک تشک استاندارد را شناسایی و خریداری کنیم،باید به نکات ذکر شده در متن زیر توجه کنید.

همچنین باید بدانید که راحت‌ترین تشک باید به‌گونه‌ای باشد که بتواند وزن بدن را به طور مساوی توزیع و از ایجاد فشار ناهمگون بر روی نقاط مختلف بدن جلوگیری کند.

همچنین در راهنمای خرید تشک رویال ذکر شده است که تشک باید به‌اندازه کافی بزرگ باشد که بدن فرد را به‌راحتی جا دهد.تشک مناسب برای تختخواب باید به‌گونه‌ای باشد که بتواند از شکل و حالت بدن حمایت کند تا از ایجاد خمیدگی یا انحنای غیرطبیعی ستون فقرات جلوگیری شود.

 برای این منظور، تشک باید دارای سطحی نرم و انعطاف‌پذیر باشد که بتواند بر اساس شکل بدن تنظیم شود. بهترین تشک تختخواب باید به‌گونه‌ای باشد که بتواند نحوه خوابیدن فرد را حمایت کند و از ایجاد درد در نقاط مختلف بدن جلوگیری کند.

شماره تماس تولیدی تشک رویال

 بنابراین تشک باید دارای سختی و نرمی مناسب باشد که این عوامل به خوابیدن فرد به پشت، به شکم یا به طرفین بستگی دارد. در نکات خرید تشک باید توجه کنید که تشک باید بتواند دما و رطوبت محیط را تنظیم کند و از ایجاد گرما یا سرما در بدن جلوگیری کند.

به همین دلیل تشک باید موادی داشته باشد که هوا بتواند به‌خوبی در جریان باشد و از تعریق و خشکی پوست جلوگیری کند.در نکات خرید تشک باید توجه کنید که تشک به‌گونه‌ای باشد که بتواند از ایجاد عفونت، آلرژی، بوی بد یا جوش در پوست جلوگیری کند.

همچنین اگر سؤال‌هایی نظیر تشک طبی بهتر است یا طبی فنری؟ چگونه یک تشک استاندارد را انتخاب و خریداری کنیم؟ یا راهنمای خرید تشک زست چیست؟ می‌توانید از روش‌های زیر استفاده کنید که عبارت‌اند از:

مشاوره با کارشناسان و فروشندگان متخصص

 یکی از مهم‌ترین نکات خرید تشک استاندارد، مشاوره با کارشناسان، فروشندگان متخصص یا شرکت در نظرسنجی بهترین تشک است که می‌توانند ما را در مورد ویژگی‌ها، مزایا و معایب انواع تشک‌ها راهنمایی کنند و ما را با برندها، قیمت‌ها و گارانتی‌های مختلف آشنا کنند.

شماره تماس تولیدی تشک رویال

بررسی نظرات و تجربیات دیگر مشتریان

یکی دیگر از راه‌های مفید برای انتخاب یک تشک استاندارد، بررسی نظر کاربران در مورد تشک خوشخواب است کهاین نظرها می‌توانند اطلاعاتی در مورد کیفیت، راحتی، دوام و خدمات پس از فروش تشک‌های مختلف به ما بدهند و ما را از خرید محصولات نامناسب منصرف کنند.

آزمایش شخصی و تست تشک

یکی از مهم‌ترین راه‌ها برای انتخاب یک تشک استاندارد، آزمایش شخصی و تست تشک است که می‌تواند ما را در مورد سازگاری تشک با بدن، نحوه خوابیدن، شرایط محیطی و بهداشتی مطمئن کند.

 برای این منظور، می‌توانیم از فروشگاه‌ها، نمایشگاه‌ها، هتل‌ها یا مراکز تست تشک استفاده کنیم و حداقل ۱۵ دقیقه روی تشک موردنظر بخوابیم؛ بنابراین در نکات خرید تشک باید از این عوامل بهترین بهره را ببرید.

مهم‌ترین نکات خرید تشک

بدون تردید افراد در زمان انتخاب بهترین تشک، باید بر اساس راهنمای خرید تشک عمل کنند تا محصول انتخابی آن‌ها، کارایی عالی از خود نشان دهد. با توجه به راهنمای خرید تشک استاندارد یا نکات خرید تشک مناسب، مطمئناً کمترین هدیه به شخص تجربه خواب آرام و خوش خواهد بود.

مهم‌ترین موارد قابل توجه در نکات انتخاب تشک، شامل موارد توضیح داده شده در زیر خواهند بود.

شماره تماس تولیدی تشک رویال

سایز تشک

یکی از مهم‌ترین نکات خرید تشک، توجه به سایز و اندازه تشک در مقابل ابعاد اتاق‌خواب است.بر اساس آنچه که در راهنمای خرید تشک رویا آمده است، انتخاب تشک با ابعاد بزرگ اصلاً مناسب اتاق‌های کوچک نیست.قد شخص استفاده‌کننده از تشک نیز یکی از موارد مهم در راهنمای خرید تشک رویا محسوب می‌شود.

سایز تشک

نکات خرید تشک

سفت یا نرم بودن

یکی از نکات مهم هنگام خرید تشک، میزان نرمی یا سفت‌بودن تشک موردنظر فرد است که یک موضوع سلیقه‌ای به شمار می‌رود. در این موقعیت قیمت تشک مناسب اهمیت چندانی ندارد.

محصولات تشک رویال:

تشک منفصل( پاکتی)
تشک متصل
تشک یک نفره
تشک دو نفره

سفت یا نرم بودن تشک

زیرا خرید تشکی که نرمی یا سفتی آن مطابق نظر کاربر نباشد، حتی اگر قیمت زیادی هم داشته باشد، ضامن خواب راحت نخواهد بود.

شماره تماس تولیدی تشک رویال

توجه به معایب تشک فعلی

بدون شک افراد به دلایل مختلف، به دنبال خرید تشک جدید هستند. آن‌ها در تشک‌های قبلی خود، با مسائل یا مواردی برخورد داشته‌اند که آسایش خواب آن‌ها را، مختل کرده است؛ بنابراین این موارد را در کاغذی یادداشت کنند، سپس در زمان خرید با توجه به نکات خرید تشک و این موارد، محصول جدید را انتخاب کنند.

توجه به معایب تشک فعلی

نکات خرید تشک

حس راحتی

یکی از مهم‌ترین فاکتور‌های ارائه شده در راهنمای خرید تشک طبی، حس راحتی شخص استفاده کننده با آن است.هنگام خرید تشک، کاربر باید روی آن دراز بکشد و در صورت احساس راحتی برای خرید اقدام کند.

مطمئناً در صورت توجه به این نکته از نکات مهم در خرید تشک طبی، موفق خواهد بود.

توجه به نظر پارتنر

در زمان خرید تشک دو نفره، توجه به نظر پارتنر یا همسر بسیار با اهمیت خواهد بود.البته در راهنما و نکات خرید تشک دونفره، انتخاب تشک‌های قابل‌تنظیم یا دوبل می‌توانند بهترین و ایده‌آل‌ترین گزینه باشند.

البته در این زمان توجه به ابعاد اتاق، سایز تختخواب و همچنین قد همسر نیز مهم خواهد بود.

شماره تماس تولیدی تشک رویال

قیمت تشک

یکی از مهم‌ترین نکات خرید تشک، توجه به بودجه در نظر گرفته شده است. در زمان خرید تشک افراد بهتر است که قبل از رفتن به بازار و خرید تشک، ابتدا بودجه خود را مشخص کنند. سپس با توجه به بودجه خود، به دنبال قیمت تشک مناسب باشند.

بدون تردید افراد در این زمان و توجه به بودجه خود، می‌توانند بهترین تشک تخت خواب را انتخاب کنند. همچنین در صورتی که قیمت تشک انتخابی ایده‌آل، کمی بیشتر از سقف بودجه تعیین شده شخص است؛ حتماً برای خرید آن اقدام کنند. زیرا خرید این مدل تشک، در طولانی مدت سودآور خواهد است.

داشتن گارانتی (ضمانت نامه)

یکی از مهم‌ترین موارد قابل توجه در نکات خرید تشک، ارائه ضمانت نامه یا گارانتی است. بدون شک در صورت وجود گارانتی و عدم رضایت، امکان بازگشت آن به فروشگاه امکان‌پذیر خواهد بود. همچنین در صورت وجود مشکلی در تشک مانند شکستگی در فنر‌ها، امکان مرجوع کردن آن به فروشگاه وجود دارد.

به طور معمول تشک‌های تولید شده ایرانی یا خارجی، ۷ سال ضمانت نامه دارند؛ بنابراین وجود گارانتی یا ضمانت نامه را باید یکی از مهم‌ترین نکات خرید تشک، معرفی کرد.

شماره تماس تولیدی تشک رویال

ضد حساسیت و آنتی‌باکتریال بودن تشک

برخی افراد دستگاه تنفس یا پوست حساسی دارند و خیلی زود دچار آلرژی می‌شوند. یکی از نکات خرید تشک طبی، توجه به ضد حساسیت بودن آن است. این افراد باید از کالای خواب ضد حساسیت استفاده کنند تا سلامتی آنها به خطر نیفتد.

در تشک و کالای خواب هر فردی، باکتری‌ها، میکروب‌ها و حشرات ریزی وجود دارند و در صورت تمیزنکردن مداوم این لوازم، ممکن است باعث ایجاد بیماری شوند. تشک‌های طبی به‌گونه‌ای طراحی می‌شوند که متریال سازنده آنها خاصیت آنتی‌باکتریال داشته باشند.

کفی تخت و تناسب آن با تشک

تخت‌های مختلف، کفی‌های متفاوتی دارند. نحوه قرارگیری تشک در کفی تخت چوبی و کفی تخت فلزی ممکن متفاوت باشد؛ پس هنگام خرید تشک باید به کفی تخت توجه کرد و تشکی متناسب با آن خرید. انتخاب یک تشک متناسب با کفی، از مشکلات احتمالی هنگام خواب پیشگیری می‌کند.

دلیل محبوبیت برند معروف تشک زست چیست؟

برند زست یکی از مهم‌ترین برند‌های تولید‌کننده کشور آلمان بوده و البته این شرکت از سال ۱۳۹۴، در ایران مجوز‌های لازم برای فعالیت را دریافت کرده است.تشک‌های برند زست، کیفیت بسیار بالایی دارند و کاربر با خرید آنها خواب آرامی را تجربه خواهد کرد.

شرکت زست آلمانی هنگام تولید تشک‌های خود، از بهترین متریال موجود در سراسر دنیا و همچنین با طراحی‌های کاملاً مطابق با پژوهش‌های علمی استفاده کرده است؛بنابراین، محصولات این برند، استانداردهای لازم را خواهند داشت.

همچنین در زمان طراحی و تولید تشک‌های زست، شرکت از پیشرفته‌ترین تجهیزات و تکنولوژی‌ها بهره خواهد برد. بدون شک وجود همه این مسائل کنار هم، منجر به تولید بهترین تشک با مزیت‌های بسیار خواهد شد.همچنین ایرانی‌ها به دلیل ویژگی‌های برتر این تشک، استقبال خوبی از آن دارند.

افراد برای خرید بهترین تشک زست برند آلمانی، باید به راهنما و نکات خرید تشک توجه کنند.

از جمله نکات خرید تشک زست هنگام انتخاب محصولات متنوع آن، شامل موارد زیر هستند.

دلیل محبوبیت برند معروف تشک زست چیست؟

نکات خرید تشک

تشک ارتوپدیک زست

یکی از بهترین تشک‌های طبی حال حاضر در بازار‌های جهانی و ایران، تشک ارتوپدیک برند زست است.در این تشک، یک‌لایه مموری فوم وجود دارد که حمایت از گردن، کمر و ستون فقرات را برعهده دارد.

بنابراین، کسانی که از مشکلات ارتوپدی رنج می‌برند، حتماً به وجود لایه مموری فوم در خرید تشک طبی زست توجه کنند. البته این تشک‌ها انتخاب خوبی برای تشک‌های دونفره نیز هستند؛ زیرا با تکان‌خوردن یک نفر، دیگری متوجه نخواهد شد.

تشک اسلیپ زست

مطمئناً انتخاب تشک اسلیپ برند زست، می‌تواند بهترین گزینه برای دوستداران طبیعت و محیط زیست باشد. در صورت استفاده از این مدل تشک، هوا به راحتی در لایه‌های آن جریان پیدا کرده و در نتیجه شخص در طول مدت زمان خواب، احساس گرما نخواهد کرد.

شماره تماس تولیدی تشک رویال

عواقب عدم توجه به نکات خرید تشک

بدون شک افراد در صورت توجه نکردن به نکات خرید تشک در هنگام انتخاب این کالای خواب مهم، باید منتظر عواقب جبران‌ناپذیر باشند. البته توجه به نکات خرید تشک منحصراً در ارتباط با برند‌های ایرانی نبوده و در زمان انتخاب تشک‌های خارجی نیز، باید مورد توجه قرار بگیرد.

اصلی‌ترین مضراتی که عدم توجه به نکات خرید تشک، با خود به ارمغان خواهد آورد؛ شامل لیست زیر هستند:

  • کاهش سیستم دفاعی بدن
  • احتمال ابتلا به افسردگی و انواع تنش‌های روحی
  • اضافه وزن
  • ارائه عملکرد نا مناسب در محل کار
  • بی خوابی و امکان ایجاد تصادف در زمان رانندگی
  • عملکرد ضعیف حافظه
  • کمر درد
  • احتمال ابتلا به آلزایمر

عواقب عدم توجه به نکات خرید تشک

نکات خرید تشک

تشک‌های خاص برای افراد خاص

بسیاری از پژوهشگران، سال‌های متمادی در رابطه اینکه آیا برای گروه‌های خاص باید از تشک‌های خاص استفاده کرد؟ به تحقیق و پژوهش پرداخته‌اند. این عزیزان در پایان تحقیقات خود بیان کرده‌اند که نیازی به انتخاب یک تشک خاص برای افراد خاص وجود ندارد.

آن‌ها در تحقیقات خود به این نکته اشاره کرده‌اند که خانم‌های باردار یا سالمندان، با توجه به سلیقه و نیاز خود به خرید تشک خواهند پرداخت. انتخاب میزان نرمی و سفتی یا احساس راحتی با تشک، یک امر کاملاً سلیقه‌ای است.

بنابراین در صورتی که افراد با فروشندگانی مواجه شدند که برای فروش محصول خود، آن را مختص به گروه خاص از جامعه معرفی کرد؛ از انتخاب در آن فروشگاه باید پرهیز کنند. زیرا فروشنده قصد گول زدن خریدار را دارد.

افرادی که بیماری‌های خاص دارند، باید طبق نظر پزشک کالای خواب خود را انتخاب کنند.

تشک‌های خاص برای افراد خاص

نکات خرید تشک

خرید تشک رویال

در صورتی که به دنبال خرید بهترین مدل تشک رویال هستید، می‌توانید از سایت تشک رویال این کار را انجام دهید. البته امکان خرید حضوری بهترین مدل تشک رویال در نمایندگی‌های مجاز این برند نیز، برای رعایت حال خریداران وجود دارد.

شما هنگام خرید انواع تشک رویال می‌توانید از بین بهترین تشک پاکتی، بهترین تشک متصل، بهترین تشک طبی و بهترین تشک فنری ‌ایده‌آل‌ترین را با توجه به سلیقه و نیاز خود انتخاب کنید. همچنین در صورت علاقه از بین انواع تشک دو نفره، انواع تشک یک نفره و انواع تشک مسافرتی نیز، امکان انتخاب را دارید.

بدون تردید در صورت خرید تشک از این مجموعه خوشنام و معتبر، خواب آرام را تجربه خواهید کرد.

خرید تشک رویال

نکات خرید تشک

سخن پایانی

در صورت توجه به نکات خرید تشک، بهترین انتخاب کالای خواب صورت خواهد گرفت. مطمئناً در صورت عدم توجه به این نکات، ضرر‌های جبران ناپذیری مانند کمر درد یا اضافه وزن را با خود به همراه دارد. یکی از مهم‌ترین نکات در زمان انتخاب تشک، توجه به قیمت آن خواهد بود.

از دیگر نکاتی که در زمان خرید تشک باید به آن توجه نشان داد، میزان یا اندازه سفتی و نرمی آن است. البته توجه به این نکته، کاملاً بر طبق سلیقه شخص بوده و نمی‌توان یک معیار مشخص برای آن، تعیین کرد.

سایر مقالات:

کاربرد‌ های محافظ تشک {0تا100 ویژگی ها، مدل ها و جنس های محافظ تشک}
سفت کردن تشک نرم- 3 روش تعمیر و اصلاح تشک نرم به تشک سفت
5 دلیل تعویض تشک – روش مناسب تعویض تشک های خواب

شماره تماس تولیدی تشک رویال

لیست قیمت:    
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت
تشک رویال مدل ماسا 90×200فنری20 cm1,500,000
تشک رویال مدل ماسا120×200فنری20 cm1,850,000
تشک رویال مدل ماسا160×200فنری20 cm2,500,000
تشک رویال مدل ماسا180×200فنری20 cm2,900,000
تشک رویال مدل ماسا80×180 نوجوانفنری20 cm1,350,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل آرامش90×200فنری21 cm1,800,000
تشک رویال مدل آرامش120×200فنری21 cm2,400,000
تشک رویال مدل آرامش160×200فنری21 cm3,150,000
تشک رویال مدل آرامش180×200فنری21 cm3,500,000
تشک رویال مدل آرامش80×180  نوجوانفنری21 cm1,700,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل آسایش-درجه 290×200فنری22 cm1,900,000
تشک رویال مدل آسایش-درجه 2120×200فنری22 cm2,450,000
تشک رویال مدل آسایش-درجه 2160×200فنری22 cm3,300,000
تشک رویال مدل آسایش-درجه 2180×200فنری22 cm3,800,000
تشک رویال مدل آسایش-درجه 280×180  نوجوانفنری22 cm1,750,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 190×200فنری23 cm2,150,000
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 1120×200فنری23 cm2,850,000
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 1160×200فنری23 cm3,800,000
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 1180×200فنری23 cm4,300,000
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 180×180  نوجوانفنری23 cm2,000,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل رز-درجه 290×200فنری26 cm2,300,000
تشک رویال مدل رز-درجه 2120×200فنری26 cm3,300,000
تشک رویال مدل رز-درجه 2160×200فنری26 cm4,100,000
تشک رویال مدل رز-درجه 2180×200فنری26 cm4,600,000
تشک رویال مدل رز-درجه 280×180  نوجوانفنری26 cm2,150,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 190×200طبی29 cm2,600,000
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 1120×200طبی29 cm3,600,000
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 1160×200طبی29 cm4,600,000
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 1180×200طبی29 cm5,150,000
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 180×180 نوجوانطبی29 cm2,400,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک90×200طبی30 cm2,800,000
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک120×200طبی30 cm3,750,000
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک160×200طبی30 cm5,050,000
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک180×200طبی30 cm5,550,000
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک80×180 نوجوانطبی30 cm2,600,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 190×200طبی27 cm3,550,000
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 1120×200طبی27 cm5,050,000
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 1160×200طبی27 cm6,550,000
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 1180×200طبی27 cm7,100,000
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 180×180 نوجوانطبی27 cm3,250,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل فلورا- درجه 190×200طبی28 cm4,450,000
تشک رویال مدل فلورا- درجه 1120×200طبی28 cm6,300,000
تشک رویال مدل فلورا- درجه 1160×200طبی28 cm8,250,000
تشک رویال مدل فلورا- درجه 1180×200طبی28 cm8,900,000
تشک رویال مدل فلورا- درجه 180×180 نوجوانطبی28 cm4,100,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 190×200طبی29 cm5,750,000
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 1120×200طبی29 cm8,500,000
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 1160×200طبی29 cm10,700,000
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 1180×200طبی29 cm11,500,000
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 180×180 نوجوانطبی29 cm5,300,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 190×200طبی35 cm6,750,000
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 1120×200طبی35 cm9,900,000
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 1160×200طبی35 cm12,500,000
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 1180×200طبی35 cm13,500,000
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 180×180 نوجوانطبی35 cm6,200,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ90×200فنری منفصل (پاکتی)32 cm7,350,000
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ120×200فنری منفصل (پاکتی)32 cm10,150,000
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ160×200فنری منفصل (پاکتی)32 cm13,100,000
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ180×200فنری منفصل (پاکتی)32 cm14,050,000
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ80×180 نوجوانفنری منفصل (پاکتی)32 cm6,700,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک90×200فنری منفصل (پاکتی)36 cm9,050,000
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک120×200فنری منفصل (پاکتی)36 cm12,400,000
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک160×200فنری منفصل (پاکتی)36 cm16,000,000
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک180×200فنری منفصل (پاکتی)36 cm18,050,000
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک80×180 نوجوانفنری منفصل (پاکتی)36 cm8,000,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 190×200طبی فوم16 cm1,800,000
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 1120×200طبی فوم16 cm2,400,000
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 1160×200طبی فوم16 cm3,350,000
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 1180×200طبی فوم16 cm3,600,000
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 180×180 نوجوانطبی فوم16 cm1,650,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 290×200طبی فوم18 cm2,300,000
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 2120×200طبی فوم18 cm3,000,000
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 2160×200طبی فوم18 cm4,250,000
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 2180×200طبی فوم18 cm4,600,000
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 280×180 نوجوانطبی فوم18 cm2,100,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت90×200طبی فوم22 cm3,050,000
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت120×200طبی فوم22 cm4,000,000
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت160×200طبی فوم22 cm5,350,000
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت180×200طبی فوم22 cm6,050,000
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت80×180 نوجوانطبی فوم22 cm2,650,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا90×200طبی فوم22 cm4,150,000
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا120×200طبی فوم22 cm5,850,000
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا160×200طبی فوم22 cm7,450,000
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا180×200طبی فوم22 cm8,300,000
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا80×180 نوجوانطبی فوم22 cm3,700,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک90×200طبی فوم31 cm5,750,000
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک120×200طبی فوم31 cm7,750,000
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک160×200طبی فوم31 cm10,200,000
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک180×200طبی فوم31 cm11,300,000
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک80×180 نوجوانطبی فوم31 cm5,300,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن90×200طبی ارتوپدیک22 cm7,750,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن120×200طبی ارتوپدیک22 cm10,200,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن160×200طبی ارتوپدیک22 cm13,850,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن180×200طبی ارتوپدیک22 cm15,300,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن80×180 نوجوانطبی ارتوپدیک22 cm6,900,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس90×200طبی ارتوپدیک26 cm9,150,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس120×200طبی ارتوپدیک26 cm12,000,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس160×200طبی ارتوپدیک26 cm15,650,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس180×200طبی ارتوپدیک26 cm18,100,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس80×180 نوجوانطبی ارتوپدیک26 cm8,000,000
سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

حساب کاربری من