نکات آموزشی

بهبود کیفیت خواب با تشک طبی – 4 مزیت مهم تشک طبی + قیمت 1403

تشک رویال مدل ماسا نوجوان

قیمت اصلی 1,690,000 تومان بود.قیمت فعلی 1,350,000 تومان است.
خرید انواع تشک از تشک رویال تشک رویال تشک طبی تشک فنری تشک منفصل( پاکتی) تشک متصل تشک یک نفره

محافظ تشک ضد آب

مشخصات محافظ تشک ضد آب محافظ تشک ضد آب یک محصول کاربردی برای ایجاد یک محیط سالم برای خواب است

تشک رویال مدل اسلیپ نوجوان

قیمت اصلی 4,060,000 تومان بود.قیمت فعلی 3,250,000 تومان است.
خرید انواع تشک از تشک رویال تشک رویال تشک طبی تشک فنری تشک منفصل( پاکتی) تشک متصل تشک یک نفره

تشک رویال مدل مدیکال لایت یک نفره

3,050,000 تومان4,000,000 تومان
تشک رویال مدل مدیکال لایت یک نفره تشک مدیکال لایک از چه متریالی ساخته شده است؟ آشنایی با جنس تشک

آیا بهبود کیفیت خواب با تشک طبی امکان‌پذیر است؟ امروزه داشتن خواب راحت دغدغه بسیاری از افرادی است که درگیر فعالیت‌های روزمره طولانی مدت هستند؛ علاوه بر این، برخی از افراد نیز ممکن است به دلیل مشکلات جسمانی مربوط به ستون فقرات و یا کهولت سن در داشتن خواب راحت دچار مشکل شوند.

در این مقاله قرار است با بررسی مزایا و معایب، ساختار تشک طبی در نهایت به این مسئله پی ببریم که تشک طبی چگونه به بهبود خواب کمک می‌کند؟ و چه نکاتی را باید در هنگام خرید آن باید در نظر بگیریم؛ پس در ادامه مقاله بهبود کیفیت خواب با تشک طبی با ما همراه باشید.

ساختار تشک طبی

بهتر است قبل از مطالعه مسئله بهبود کیفیت خواب با تشک طبی و نیز ویژگی‌های آن، ساختار آن را مورد بررسی قرار داد؛ زیرا داشتن اطلاع درباره تشکی که روی آن می‌خوابیم، به ما کمک می‌کند که تشک مناسبی را برای خود انتخاب کنیم.

تشک طبی معمولاً به چهار نوع: تشک طبی مموری فوم، لاتکس، فنری و هیبریدی تقسیم می‌شود. در ادامه انواع تشک طبی را به ‌صورت کامل بررسی می‌کنیم.

تشک طبی مموری فوم

تشک مموری فوم از چندین لایه تشکیل شده است تا خواب آرامی را برای شما پدید آورد. این نوع تشک پرتراکم از چند ماده شیمیایی ساخته شده تا مقاومت و تراکم آن افزایش پیدا کند.

به‌ این ‌ترتیب، بهبود کیفیت خواب با تشک طبی مموری فوم تا حدی به حقیقت می‌پیوندد و این تشک، سفتی لازم را داشته تا از فشار بدن شما بکاهد و از ستون فقرات شما محافظت کند.

تشک طبی لاتکس

پزشکان و متخصصین ارتوپد زیادی استفاده از تشک لاتکس را توصیه می‌کنند؛ زیرا این تشک در خلاصی از کمر درد بسیار مفید عمل می‌کند و همچنین اجازه می‌دهد ستون فقرات در حالت صحیح خود قرار گیرد.

هر دو تشک مموری فوم و لاتکس در به وجود آوردن آرامش در هنگام خواب، عملکرد خوبی از خود نشان می‌دهند؛ اما درمورد میزان بهبود کیفیت خواب با تشک طبی، تشک لاتکس به دلیل دوام بالا، در مراقبت از بدن فرد هنگام خواب بهتر از مموری فوم عمل می‌کند.

تشک طبی فنری

این نوع تشک به دلیل دوام پایین و افزایش مداوم محبوبیت تشک لاتکس، کم‌کم از رده خارج شده است. این تشک ساختار ضعیفی داشته و به‌مرور دچار فرورفتگی می‌شود؛ از این ‌رو، پس از مدتی فرد را دچار کمردرد و آسیب‌دیدگی ستون فقرات می‌کند.

مشکل دیگر این تشک، صدای فنرهایش است که مدتی پس از استفاده، خواب را برای صاحب آن سخت می‌کند؛ در نتیجه تشک فنری، چندان اثری در بهبود کیفیت خواب با تشک طبی ندارد.

تشک طبی هیبریدی

این نوع تشک به نسبت بهتر از تشک فنی منفصل بوده و دیگر خبری از سر و صداهای تشک نخواهد بود؛ همچنین این نوع تشک مانع از حرکت زیاد فرد خوابیده می‌شود و بدین ترتیب گزینه مناسب‌تری نسبت به تشک‌های فنری است.

مزایای تشک طبی برای بهبود کیفیت خواب

پس از بررسی هر چهار نوع تشک طبی، حالا به بحث بعدی و مهم‌ترین موضوع، یعنی مزایای تشک طبی برای خواب می‌رسیم. ادامه مزایای این تشک و بهبود کیفیت خواب با تشک طبی را بررسی می‌کنیم.

هم‌ترازی ستون فقرات

تشک طبی این قابلیت را دارد که تمام بدن شما، به‌خصوص ستون فقرات را در سطح یکسانی قرار دهد. از این طریق، تأثیر بسیاری در بهبود کیفیت خواب با تشک طبی داشته و به از بین رفتن کمردردهای شما کمک می‌کند؛ همچنین درد به وجود آمده از حالت غلط نشستن و ایستادن را برطرف می‌کند.

کمک به نقاط فشار

تشک‌های طبی مانند: مموری فوم و لاتکس، فشار را از روی شانه‌ها، لگن و کمر برداشته و به ریلکس شدن ماهیچه‌ها کمک می‌کند. تشک طبی همچنین گردن خون در بدن را بهبود داده و مانع از به خواب‌رفتگی دست‌وپا و بی‌حسی اعضای بدن می‌شود.

کاهش تحرک در خواب

معمولاً بسیاری از افراد هستند که حین خوابیدن بی‌قرار هستند و مدام تکان می‌خورند یا حتی ممکن است شخص دیگری روی تخت خوابیده باشد و این‌گونه خواب برای هر دو نفر سخت شود.

خبر خوب این است که یکی از عوامل بهبود کیفیت خواب با تشک طبی، آن است که شخص دیگر روی تشک، این حرکات را احساس نکرده و مانع از خواب او نمی‌شود.

بدون حساسیت

اکثریت تشک‌های طبی با متریالی ساخته شده‌اند که امکان ایجاد حساسیت را تا جای ممکن کاهش می‌دهند و از جمع شدن گرد و غبار جلوگیری می‌کنند؛ بدین ترتیب، فضای تمیزتری برای خواب وجود خواهد داشت و شما دیگر دچار حساسیت نخواهید شد.

معایب تشک طبی

درحالی‌که همیشه توصیه می‌شود تشک طبی را برای خود و خانواده‌تان تهیه کنید، مواردی هم در کنار بهبود کیفیت خواب با تشک طبی وجود دارند که بهتر است به آن‌ها توجه فرمایید. مورد اول، قیمت این تشک‌ها است که طبیعتاً نسبت به تشک‌های معمولی گران‌تر است.

مورد بعدی با توجه به راهنمای بهبود کیفیت خواب با تشک طبی، این است که این تشک‌ها برای هر نوع حالت خوابیدنی مناسب نیستند و اگر شما تنها در حالات خاصی به خواب می‌روید یا عادت دارید روی تشک بسیار نرم بخوابید، باید این موارد را در نظر بگیرید.

تشک طبی مناسب چه اشخاصی است؟

آیا شما هم به‌واسطه شغلتان، مجبور هستید ساعات طولانی را در یک حالت نشسته و یا سر پا بایستید؟ باید بگوییم بهترین کمکی که می‌توانید به خود بکنید، آن است که تشک طبی مناسبی برای خود تهیه کنید.

تشک طبی با قابلیت‌های ویژه‌ای که دارد، می‌تواند درد حاصل از نشستن یا سر پا ایستادن به مدت طولانی را کاهش دهد. همچنین با بهبود کیفیت خواب با تشک طبی، می‌توانید خوابی آرام داشته باشید.

اگر ورزشکار هستید و معمولاً دچار بدن‌درد می‌شوید، هم تشک طبی گزینه مناسب شماست. تشک طبی با داشتن چندین لایه با میزان سفتی مناسب، از بدن شما حین خواب محافظت می‌کند؛ زیرا بدن شما به‌واسطه متریال خاص بکار رفته در تشک طبی، روی سطح یکسانی قرار می‌گیرد.

نکته دیگر این که برای خریدن تشک طبی، هیچ نیازی نیست شما شغل خاصی داشته و یا ورزشکار باشید. هرکسی که به سلامت و خواب خود اهمیت می‌دهد، می‌تواند تشک طبی خریداری کند و از فواید بی‌نظیر آن برخوردار شود.

نکات مهم حین خرید تشک طبی

پس از مطالعه مسئله بهبود کیفیت خواب با تشک طبی و برای خرید آن، نکاتی وجود دارد که باید حتماً به آن‌ها توجه کنید تا تشک مناسب خود را انتخاب کنید و از خرید تشک‌های طبی نامناسب یا تقلبی، پرهیز کنید. نکات خرید تشک طبی به شرح زیر هستند:

  • میزان سفتی تشک: قبل از خریداری، حتماً چک کنید تا تشک بیش از حد سفت و یا نرم نباشد.
  • قابلیت تنظیم دمای تشک: برخی تشک‌ها هنگام خواب بیش از حد سرد و یا گرم هستند.
  • سطح محافظت از کمر: دقت کنید که سطح تشک طبی کاملاً یکسان باشد و دچار فرورفتگی نشود؛ همچنین انعطاف‌پذیری لازم را هم داشته باشد.
  • متریال تشک طبی: جهت بهبود کیفیت خواب با تشک طبی، متریال‌هایی مانند لاتکس و مموری فوم را که در مقایسه با دیگر متریال‌ها بهتر عمل می‌کنند، در اولویت خود داشته باشید.
  • ضد حساسیت بودن تشک: تشک طبی اصل، ضد حساسیت است.
  • جلوگیری از تعریق بیش از حد: تشک‌های طبی تهویه مناسبی دارند و هوا به درون این تشک‌ها جریان می‌یابد و از تعریق بیش از حد شما جلوگیری می‌کند.

چه عواملی روی قیمت تشک طبی تأثیر می‌گذارند؟

از مهم‌ترین عوامل تأثیرگذار روی قیمت تشک طبی، جنس آن است. تشک طبی لاتکس به دلیل مزایای بسیاری که دارد، بین دیگر متریال‌ها قیمت بالاتری دارد و در بهبود کیفیت خواب با تشک طبی، حرف اول را می‌زند. پس از آن، مموری فوم بهترین و همچنین گران‌ترین تشک طبی به شمار می‌آید.

عامل مهم دیگر که بر قیمت تشک طبی مؤثر بوده، میزان دوام و بقای تشک است. هر چقدر تشک دوام بالاتری داشته باشد، قیمت آن هم بالاتر می‌رود و در عوض مدت بیشتری به کار شما می‌آید. نآن

دیگر موردی که درباره بهبود کیفیت خواب با تشک طبی نباید فراموش کنید، اندازه تشک و همچنین یک‌نفره و یا دونفره بودن آن است. طبیعتاً هرچقدر اندازه تشک بزرگ‌تر باشد، قیمت آن هم بیشتر می‌شود. هنگام خرید تشک طبی، حتماً به راهنمای سایز آن مراجعه کنید.

در بهبود کیفیت خواب با تشک طبی، میزان نرمی و سفتی و همچنین راحت بودن تشک هم در قیمت آن تأثیر دارد. هرکس تشک خود را به طریقی ترجیح می‌دهد که با دیگر افراد متفاوت است. برخی تشک نرم و راحت را دوست دارند و برخی تمایل دارند تشکشان کمی سفت باشد تا راحت به پشت بخوابند.

مورد مؤثر در قیمت تشک طبی، وسایل جانبی آن است که برخی فروشگاه‌ها به آن می‌افزایند. وسایل اضافی مانند: ساک، بالش و… قیمت تشک طبی را کمی بالاتر از تشک‌های بدون وسایل جانبی می‌برد.

تشک‌های طبی رویال، خوابی مفید و باکیفیت را به شما هدیه می‌‌دهند!

فروشگاه اینترنتی تشک رویال با داشتن سابقه درخشان خود در زمینه تولید انواع تشک، به‌خصوص تشک‌های طبی، انتخاب مناسبی برای افرادی است که تصمیم دارند تشک طبی برای خود و خانواده‌شان خریداری کنند و به بهبود کیفیت خواب با تشک طبی اهمیت می‌دهند.

اگر شما هم به دنبال یک فروشگاه اینترنتی معتبر که تمامی محصولات متنوع خود را به طور کامل تضمین کند هستید، بهترین گزینه برای شما فروشگاه تشک رویال است. با مراجعه به دسته‌بندی محصولات، می‌توانید انواع تشک رویال را به همراه قیمت آن‌ها مشاهده کرده و با اطمینان از کیفیت محصولات، آن‌ها را خریداری کنید.

سخن پایانی

امروزه داشتن خواب راحت دغدغه بسیاری از افرادی است که در طول روز درگیر فعالیت‌های زیادی هستند؛ علاوه بر این برخی از افراد به دلیل کهولت سن و یا بیماری‌های ستون فقرات، دیسک کمر و… نیازمند تشکی استاندارد هستند؛ بدین منظور بهتر است این مقاله را که در مورد بهبود کیفیت خواب با تشک طبی است را مطالعه کنید.

ما در این مقاله تمامی مزایا و معایب انواع تشک‌های طبی، نکات خرید و عوامل مؤثر بر قیمت این نوع تشک‌ها را بررسی کردیم تا کسانی که قصد خرید تشک، نسبت به تأثیرات تشک طبی بر بهبود کیفیت خواب آگاه باشند و یک تشک طبی اصل را خریداری کنند.

سؤالات متداول

۱. بهترین نوع تشک طبی که تعریق را کاهش دهد کدام است؟

بهترین نوع تشک جهت کاهش تعریق، لاتکس است.

۲. تشک لاتکس چقدر دوام دارد؟

۱۰ تا ۲۰ سال

۳. ضخامت مناسب تشک چقدر است؟

بین ۱۰ تا ۱۲ اینچ

سایر مقالات:
راهنمای خرید تشک زمینی (معرفی انواع و ویژگی‌ها + قیمت‌ 1403)
مزایا و معایب بالش مموری فوم + آشنایی با 6 مدل باکیفیت
ابعاد استاندارد روتختی چگونه محاسبه می‌شود؟ بررسی 4 نکته طلایی
لیست قیمت:    
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت
تشک رویال مدل ماسا 90×200فنری20 cm1,500,000
تشک رویال مدل ماسا120×200فنری20 cm1,850,000
تشک رویال مدل ماسا160×200فنری20 cm2,500,000
تشک رویال مدل ماسا180×200فنری20 cm2,900,000
تشک رویال مدل ماسا80×180 نوجوانفنری20 cm1,350,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل آرامش90×200فنری21 cm1,800,000
تشک رویال مدل آرامش120×200فنری21 cm2,400,000
تشک رویال مدل آرامش160×200فنری21 cm3,150,000
تشک رویال مدل آرامش180×200فنری21 cm3,500,000
تشک رویال مدل آرامش80×180  نوجوانفنری21 cm1,700,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل آسایش-درجه 290×200فنری22 cm1,900,000
تشک رویال مدل آسایش-درجه 2120×200فنری22 cm2,450,000
تشک رویال مدل آسایش-درجه 2160×200فنری22 cm3,300,000
تشک رویال مدل آسایش-درجه 2180×200فنری22 cm3,800,000
تشک رویال مدل آسایش-درجه 280×180  نوجوانفنری22 cm1,750,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 190×200فنری23 cm2,150,000
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 1120×200فنری23 cm2,850,000
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 1160×200فنری23 cm3,800,000
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 1180×200فنری23 cm4,300,000
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 180×180  نوجوانفنری23 cm2,000,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل رز-درجه 290×200فنری26 cm2,300,000
تشک رویال مدل رز-درجه 2120×200فنری26 cm3,300,000
تشک رویال مدل رز-درجه 2160×200فنری26 cm4,100,000
تشک رویال مدل رز-درجه 2180×200فنری26 cm4,600,000
تشک رویال مدل رز-درجه 280×180  نوجوانفنری26 cm2,150,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 190×200طبی29 cm2,600,000
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 1120×200طبی29 cm3,600,000
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 1160×200طبی29 cm4,600,000
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 1180×200طبی29 cm5,150,000
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 180×180 نوجوانطبی29 cm2,400,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک90×200طبی30 cm2,800,000
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک120×200طبی30 cm3,750,000
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک160×200طبی30 cm5,050,000
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک180×200طبی30 cm5,550,000
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک80×180 نوجوانطبی30 cm2,600,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 190×200طبی27 cm3,550,000
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 1120×200طبی27 cm5,050,000
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 1160×200طبی27 cm6,550,000
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 1180×200طبی27 cm7,100,000
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 180×180 نوجوانطبی27 cm3,250,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل فلورا- درجه 190×200طبی28 cm4,450,000
تشک رویال مدل فلورا- درجه 1120×200طبی28 cm6,300,000
تشک رویال مدل فلورا- درجه 1160×200طبی28 cm8,250,000
تشک رویال مدل فلورا- درجه 1180×200طبی28 cm8,900,000
تشک رویال مدل فلورا- درجه 180×180 نوجوانطبی28 cm4,100,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 190×200طبی29 cm5,750,000
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 1120×200طبی29 cm8,500,000
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 1160×200طبی29 cm10,700,000
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 1180×200طبی29 cm11,500,000
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 180×180 نوجوانطبی29 cm5,300,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 190×200طبی35 cm6,750,000
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 1120×200طبی35 cm9,900,000
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 1160×200طبی35 cm12,500,000
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 1180×200طبی35 cm13,500,000
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 180×180 نوجوانطبی35 cm6,200,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ90×200فنری منفصل (پاکتی)32 cm7,350,000
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ120×200فنری منفصل (پاکتی)32 cm10,150,000
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ160×200فنری منفصل (پاکتی)32 cm13,100,000
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ180×200فنری منفصل (پاکتی)32 cm14,050,000
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ80×180 نوجوانفنری منفصل (پاکتی)32 cm6,700,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک90×200فنری منفصل (پاکتی)36 cm9,050,000
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک120×200فنری منفصل (پاکتی)36 cm12,400,000
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک160×200فنری منفصل (پاکتی)36 cm16,000,000
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک180×200فنری منفصل (پاکتی)36 cm18,050,000
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک80×180 نوجوانفنری منفصل (پاکتی)36 cm8,000,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 190×200طبی فوم16 cm1,800,000
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 1120×200طبی فوم16 cm2,400,000
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 1160×200طبی فوم16 cm3,350,000
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 1180×200طبی فوم16 cm3,600,000
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 180×180 نوجوانطبی فوم16 cm1,650,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 290×200طبی فوم18 cm2,300,000
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 2120×200طبی فوم18 cm3,000,000
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 2160×200طبی فوم18 cm4,250,000
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 2180×200طبی فوم18 cm4,600,000
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 280×180 نوجوانطبی فوم18 cm2,100,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت90×200طبی فوم22 cm3,050,000
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت120×200طبی فوم22 cm4,000,000
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت160×200طبی فوم22 cm5,350,000
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت180×200طبی فوم22 cm6,050,000
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت80×180 نوجوانطبی فوم22 cm2,650,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا90×200طبی فوم22 cm4,150,000
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا120×200طبی فوم22 cm5,850,000
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا160×200طبی فوم22 cm7,450,000
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا180×200طبی فوم22 cm8,300,000
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا80×180 نوجوانطبی فوم22 cm3,700,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک90×200طبی فوم31 cm5,750,000
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک120×200طبی فوم31 cm7,750,000
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک160×200طبی فوم31 cm10,200,000
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک180×200طبی فوم31 cm11,300,000
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک80×180 نوجوانطبی فوم31 cm5,300,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن90×200طبی ارتوپدیک22 cm7,750,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن120×200طبی ارتوپدیک22 cm10,200,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن160×200طبی ارتوپدیک22 cm13,850,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن180×200طبی ارتوپدیک22 cm15,300,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن80×180 نوجوانطبی ارتوپدیک22 cm6,900,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس90×200طبی ارتوپدیک26 cm9,150,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس120×200طبی ارتوپدیک26 cm12,000,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس160×200طبی ارتوپدیک26 cm15,650,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس180×200طبی ارتوپدیک26 cm18,100,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس80×180 نوجوانطبی ارتوپدیک26 cm8,000,000
سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

حساب کاربری من