نکات آموزشی

4ویژگی تشک مناسب مشکلات پوستی- قیمت تشک طبی از تولیدی 1402

تشک مناسب مشکلات پوستی

تشک رویال مدل پرستیژ نوجوان

قیمت اصلی 8,375,000 تومان بود.قیمت فعلی 6,700,000 تومان است.
خرید انواع تشک از تشک رویال تشک رویال تشک طبی تشک فنری تشک منفصل( پاکتی) تشک متصل تشک یک نفره

تشک رویال سوپر طبی فنری مدل فلورا دو نفره

8,250,000 تومان8,900,000 تومان
تشک رویال سوپر طبی فنری مدل فلورا دونفره  چه ویژگی‌هایی دارد؟ تشک رویال مدل فلورا از بهترین تشک‌های طبی فنری

تشک رویال مدل آسایش دو نفره

3,300,000 تومان3,800,000 تومان
خرید انواع تشک از تشک رویال تشک رویال تشک طبی تشک فنری تشک منفصل( پاکتی) تشک متصل تشک یک نفره

تشک رویال سوپر طبی فنری مدل فلورا نوجوان

قیمت اصلی 6,125,000 تومان بود.قیمت فعلی 4,100,000 تومان است.
تشک رویال سوپر طبی فنری مدل فلورا نوجوان بهترین تشک برای نوجوانان باید چه مشخصاتی داشته باشد؟ جنس تشک رویال

تشک مناسب مشکلات پوستی

از نظر متخصصان و پزشکان افرادی که مشکل پوستی و آلرژی دارند، باید تشک مناسب مشکلات پوستی را انتخاب کنند تا در طول شب و استراحت روی آن خواب خوشی را تجربه کنند. البته از نظر این افراد بهترین گزینه هنگام خرید و انتخاب تشک بیماران مشکلات پوستی، لاتکس است.

با توجه به مزیت این نوع محصولات خواب، مطمئناً شب آرامی را سپری کرده و نهایتاً علائم آلرژی مانند آبریزش بینی یا سردرد را در خود نمی‌بینند. طی این مقاله به جمع‌آوری مطالبی درباره تشک مناسب مشکلات پوستی پرداخته شده و در صورت علاقه به کسب اطلاعات درباره تشک‌های مناسب مشکلات پوستی تا انتها همراه ما باشید.

شماره تماس تولیدی تشک رویال

بهترین مدل تشک مناسب مشکلات پوستی

پزشکان معتقد هستند که نمی‌توان برای همه افرادی که از مشکلات پوستی مانند آلرژی یا مشکلات پوستی رنج می‌برند، نسخه واحدی جهت بهبود یا کاهش علائم پیچید. البته آن‌ها به همه این بیماران توصیه می‌کنند که با انتخاب تشک برای درمان بیماری مشکلات پوستی، بخشی از علائم آزاردهنده در خود را بکاهند.

محصولات تشک رویال:

تشک رویال
تشک طبی
تشک فنری

 

در نظر متخصصان تشک مخصوص افرادی که مشکلات پوستی دارند، محصولات لاتکس هستند. این تشک‌های در حالت عادی ضد میکروبی و ضد حساسیت هستند؛ بنابراین با انتخاب آن و استراحت کردن روی این مدل از تشک مناسب مشکلات پوستی، خواب آرامی را می‌توانید تجربه کنید.

تعداد کمی از مردم سراسر دنیا نسبت به ماده لاتکس، حساسیت دارند. اگر شما جزء این دسته از افراد هستید، اما حساسیت شما نسبت به این ماده کم است؛ می‌توانید از انواع تشک‌های ترکیبی لاتکس با مواد دیگر را انتخاب کنید.

اما اگر میزان حساسیت شما نسبت به این ماده بسیار است، بهتر است که از انتخاب آن خودداری کنید. مطمئناً با انتخاب این مدل تشک، نشانه‌های بیماری آلرژی یا مشکلات پوستی در شما بیشتر می‌شود.

بالشت مموری فوم مدل رویال

هسته اصلی مموری فوم (اسفنج حافظه دار) مناسب برای دیسک گردن پارچه گربافت ضد حساسیت ابعاد استاندارد 50*70 1سال ضمانت

تشک رویال طبی فنری مدل کلاسیک نوجوان

قیمت اصلی 3,000,000 تومان بود.قیمت فعلی 2,400,000 تومان است.
تشک رویال طبی فنری مدل کلاسیک نوجوان چگونه باید به اصل بودن جنس تشک رویال طبی فنری مدل کلاسیک نوجوان

تشک رویال مدل لوتوس دو نفره

10,700,000 تومان11,500,000 تومان
تشک رویال مدل لوتوس دو نفره چه ساختاری دارد؟ تشک مدل لوتوس برند رویال از تشک‌های طبی فنری باکیفیتی است

تشک رویال مدل اسلیپ یک‌ نفره

3,550,000 تومان5,050,000 تومان
ویژگی‌های ساختاری تشک رویال مدل اسلیپ یک‌ نفره درجه 1 در ساخت تشک رویال مدل اسلیپ یک‌ نفره و دو
بهترین مدل تشک مناسب مشکلات پوستی

تشک مناسب مشکلات پوستی

تشک مناسب مشکلات پوستی لاتکس و انواع آن

لاتکس در اصل ماده از صمغ درخت کائوچو با ویژگی الاستیستیه یا فنری طبیعی است. تولیدکنندگان محصولات خواب با استفاده از این ماده، تشک‌های را تولید می‌کنند که فرم و حالت بدن را به شکل طبیعی، به خود می‌گیرد.

تشک‌های مناسب مشکلات پوستی لاتکس، پس از فراوری این ماده تولید شده و تولید‌کننده به طور معمول بین ۱ الی ۴ لایه از آن را در تشک، استفاده می‌کند. البته پارچه رویه تشک مناسب مشکلات پوستی نیز، از مدل ضد حساسیت بوده و همچنین کیفیت بسیار بالایی برخوردار است.

تولیدکنندگان تشک مناسب و ایده‌آل مشکلات پوستی را در انواع مختلفی تولید کرده و به بازار جهت فروش عرضه می‌کنند. البته شما هنگام انتخاب این محصول، باید به نکات اشاره شده در راهنمای خرید تشک مشکلات پوستی توجه کنید.

یکی از اصلی‌ترین نکات اشاره شده در راهنمای خرید تشک ایده‌آل مشکلات پوستی، توجه به متریال به کار رفته در آن است. اما در ادامه به معرفی انواع تشک مناسب مشکلات پوستی لاتکس، پرداخته شده است.

شماره تماس تولیدی تشک رویال

تشک‌های لاتکس طبیعی

تشک‌های تولید شده با ماده سفید و نرم صمغ درخت کائوچو علاوه بر حفظ سلامتی شما هنگام خواب، برای محیط زیست نیز بسیار مناسب است. در صورت خرید تشک مناسب مشکلات پوستی لاتکس طبیعی، می‌توانید برای مدت زمان طولانی از آن استفاده کنید. زیرا ماندگاری این مدل تشک، بسیار زیاد است.

تشک‌های لاتکس مصنوعی

هنگام تولید این مدل تشک مناسب مشکلات پوستی از ماده پلاستیکی شبیه به لاستیک با اسم استایرن – بوتادین، استفاده می‌کنند. از ویژگی این مدل تشک، قیمت مناسب و ایمنی است. البته تشک‌های لاتکس مصنوعی به اندازه محصولات تولید شده با لاتکس طبیعی، دوام نداشته و خیلی زودتر خراب می‌شوند.

تشک‌های لاتکس ترکیبی

در این نوع از تشک ایده‌آل مشکلات پوستی لاتکس، ۳۰ درصد ماده طبیعی و ۷۰ درصد ماده مصنوعی وجود دارد. البته تشک‌های لاتکس ترکیبی نسب به تشک‌های لاتکس مصنوعی، از عمر و ماندگاری بیشتری برخوردار هستند.

مزایای تشک مشکلات پوستی

تشک مخصوص مشکلات پوستی لاتکس، مزیت‌های بسیاری را به شما و دیگر مصرف‌کنندگان هدیه می‌دهد. از اصلی‌ترین مزیت‌های تشک مناسب مشکلات پوستی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بدون تردید مهم‌ترین مزیت تشک ایده‌آل مشکلات پوستی، القا حس راحتی و حمایت از ستون فقرات شما است.
  • در تشک‌های لاتکس گردش هوا به خوبی جریان داشته و مطمئناً انتخاب آن برای مناطق گرم و مرطوب، بهترین گزینه است.
  • در صورتی که تشک ایده‌آل مشکلات پوستی لاتکس دو نفره را انتخاب کنید، اصلاً نگران تکان خوردن پارتنر یا همسر خود هنگام خواب نباشید. این نوع از محصولات خواب، حرکت را انتقال نداده و در نتیجه شما خواب آرامی را تجربه می‌کنید.
  • متخصصان و پزشکان ارتوپد استفاده از این مدل تشک را به همگان علی‌الخصوص افرادی که به پشت و پهلو می‌خوابند توصیه می‌کنند، زیرا تشک مناسب مشکلات پوستی لاتکس، یک تشک طبی طبیعی است.
  • تشک‌های لاتکس بادوام‌ترین محصول خواب، در سراسر دنیا هستند؛ بنابراین در صورت انتخاب آن به عنوان تشک مناسب مشکلات پوستی، برای مدت زمان طولانی می‌توانید از آن استفاده کنید.
مزایای تشک مشکلات پوستی

تشک مناسب مشکلات پوستی

معایب تشک مشکلات پوستی

تشک مناسب مشکلات پوستی لاتکس با وجود تمام مزیت‌ها، دارای معایبی است که در ادامه به برخی از آن‌ها اشاره شده است.

سفتی تشک

بسیاری از افراد ماند شما هنگام استفاده از تشک مناسب مشکلات پوستی لاتکس، از سفت بودن آن گلایه دارند. البته این نوع از تشک‌ها، اوایل سفت بوده و سپس بر اثر استفاده نرم‌تر می‌شوند.

محصولات تشک:

تشک منفصل( پاکتی)
تشک متصل
تشک یک نفره
تشک دو نفره

فشردگی

در اثر گذشت زمان و استفاده از یک بخش تشک لاتکس، به مرور فشرده می‌شود. البته این مشکل در تشک‌های لاتکس طبیعی کمتر دیده می‌شود. این معضل مشکلی را در رابطه با پشتیبانی از ستون فقرات یا بدن ایجاد نمی‌کند. اما به دلیل ایجاد محدودیت‌های حرکتی، خوابیدن روی آن برای شما کمی آزاردهنده می‌شود.

معایب تشک مشکلات پوستی

تشک مناسب مشکلات پوستی

قیمت تشک مشکلات پوستی

مطمئناً مهم‌ترین عیب این نوع از تشک‌های مناسب مشکلات پوستی، قیمت بسیار زیاد آن است؛ بنابراین اگر در فروشگاه به شما تشک مناسب مشکلات پوستی لاتکس را با قیمت پایین پیشنهاد دادند، از خرید صرفه نظر کنید. زیرا کالای اشاره شده آن‌ها به عنوان تشک ارزان برای بیماران مشکلات پوستی فیک است.

وزن زیاد

تشک مناسب مشکلات پوستی لاتکس، از وزن بسیار زیادی برخوردار است؛ بنابراین هنگام جابه‌جایی، وزن بسیار آن یک معضل برای شما و دیگر صاحبان آن به شمار می‌رود. در صورت نیاز به حرکت و حمل تشک‌های لاتکس، بهتر است که از دو نفر کمک بگیرید.

ویژگی تشک مناسب مشکلات پوستی

تولید‌کنندگان تشک‌های مناسب برای بیماران پوستی خود را به همراه ویژگی‌های مشخصی تولید و به بازار عرضه می‌کنند؛ بنابراین هنگام خرید این مدل تشک مناسب مشکلات پوستی، حتماً به وجود این ویژگی‌های در آن دقت کنید.

در صورت نبودن این ویژگی‌ها، از خرید خود صرفه نظر کرده و به فروشگاه دیگری جهت خرید، مراجعه کنید. از مهم‌ترین ویژگی تشک مشکلات پوستی، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • وجود فنر‌های بونل
  • اسفنج‌هایی فشرده و محکم
  • استفاده از لایه ترموباند اسفنجی
  • به‌کارگیری از رویه‌ای فاقد حساسیت پوستی مانند پنبه

بدون تردید اگر محصول انتخاب شما دارای این ویژگی‌ها باشد، شما خواب آرام و خوشی را تجربه می‌کنید.

ویژگی تشک مناسب مشکلات پوستی

تشک مناسب مشکلات پوستی

خرید تشک مشکلات مناسب پوستی رویال

تولیدی تشک رویال با تولید محصولات باکیفیت و مرغوب، توانسته گوی سبقت را از سایر رقبا در بازار ایران برباید. متخصصان و کارکنان حاضر در این مجموعه بزرگ خوشنام با محصولات خواب مرغوب خود، تجربه خواب شیرین و آرام را برای شما فراهم می‌کنند.

در صورتی که قصد خرید تشک رویال اصل مانند بهترین تشک دو نفره، بهترین تشک یک نفره یا بهترین تشک مسافرتی را دارید، می‌توانید به سایت این فروشگاه مراجعه کنید. مطمئناً شما با انتخاب محصول مورد نظر از فروشگاه اینترنتی رویال، کالای خواب با کیفیتی را خریداری می‌کنید.

البته امکان خرید این محصولات در کنار بهترین تشک طبی، بهترین تشک فنری، بهترین تشک متصل و بهترین تشک پاکتی را به صورت حضوری نیز دارید.

جهت خرید تشک رویال به صورت حضوری به نمایندگی‌های معتبر این مجموعه در شهر خود مراجعه کنید تا امکان یک خرید عالی تشک و دیگر محصولات مانند بالش را داشته باشد.

خرید تشک مشکلات مناسب پوستی رویال

تشک مناسب مشکلات پوستی

قیمت تشک مناسب مشکلات پوستی

در جدول زیر به قیمت برخی از تشک‌های مناسب مشکلات پوستی اشاره شده است. البته با توجه به نوسانات بازار، احتمال تغییر در قیمت وجود دارد؛ بنابراین قبل از خرید حتماً به سایت رویال مراجعه کنید تا از قیمت‌های جدید مطلع شوید.

لیست قیمت:

   
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل ماسا 90×200فنری20 cm1,235,905
تشک رویال مدل ماسا120×200فنری20 cm1,581,250
تشک رویال مدل ماسا160×200فنری20 cm2,150,500
تشک رویال مدل ماسا180×200فنری20 cm2,471,810
تشک رویال مدل ماسا80×180 نوجوانفنری20 cm1,189,100
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل آرامش90×200فنری21 cm1,581,250
تشک رویال مدل آرامش120×200فنری21 cm2,150,500
تشک رویال مدل آرامش160×200فنری21 cm2,909,500
تشک رویال مدل آرامش180×200فنری21 cm3,162,500
تشک رویال مدل آرامش80×180  نوجوانفنری21 cm1,518,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل آسایش-درجه 290×200فنری23 cm1,644,500
تشک رویال مدل آسایش-درجه 2120×200فنری23 cm2,175,800
تشک رویال مدل آسایش-درجه 2160×200فنری23 cm2,884,200
تشک رویال مدل آسایش-درجه 2180×200فنری23 cm3,289,000
تشک رویال مدل آسایش-درجه 280×180  نوجوانفنری23 cm1,568,600
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 190×200فنری24 cm1,865,875
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 1120×200فنری24 cm2,530,000
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 1160×200فنری24 cm3,352,250
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 1180×200فنری24 cm3,731,750
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 180×180  نوجوانفنری24 cm1,771,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل رز-درجه 290×200فنری27 cm2,024,000
تشک رویال مدل رز-درجه 2120×200فنری27 cm2,960,100
تشک رویال مدل رز-درجه 2160×200فنری27 cm3,668,500
تشک رویال مدل رز-درجه 2180×200فنری27 cm4,048,000
تشک رویال مدل رز-درجه 280×180  نوجوانفنری27 cm1,872,200
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 190×200طبی28 cm2,165,900
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 1120×200طبی28 cm3,073,400
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 1160×200طبی28 cm3,993,000
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 1180×200طبی28 cm4,331,800
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 180×180 نوجوانطبی28 cm2,057,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک90×200طبی29 cm2,361,920
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک120×200طبی29 cm3,297,250
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک160×200طبی29 cm4,386,250
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک180×200طبی29 cm4,719,000
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک80×180 نوجوانطبی29 cm2,232,450
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 190×200طبی27 cm3,025,000
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 1120×200طبی27 cm4,404,400
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 1160×200طبی27 cm5,788,640
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 1180×200طبی27 cm6,050,000
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 180×180 نوجوانطبی27 cm2,879,800
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل فلورا- درجه 190×200طبی28 cm3,856,270
تشک رویال مدل فلورا- درجه 1120×200طبی28 cm5,566,000
تشک رویال مدل فلورا- درجه 1160×200طبی28 cm7,260,000
تشک رویال مدل فلورا- درجه 1180×200طبی28 cm7,707,700
تشک رویال مدل فلورا- درجه 180×180 نوجوانطبی28 cm3,630,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 190×200طبی30 cm5,033,600
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 1120×200طبی30 cm7,623,000
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 1160×200طبی30 cm9,438,000
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 1180×200طبی30 cm10,067,200
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 180×180 نوجوانطبی30 cm4,719,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 190×200طبی34 cm6,393,640
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 1120×200طبی34 cm9,680,000
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 1160×200طبی34 cm12,015,300
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 1180×200طبی34 cm12,777,600
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 180×180 نوجوانطبی34 cm6,007,650
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ90×200فنری منفصل (پاکتی)31 cm7,367,800
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ120×200فنری منفصل (پاکتی)31 cm9,075,000
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ160×200فنری منفصل (پاکتی)31 cm11,640,200
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ180×200فنری منفصل (پاکتی)31 cm12,535,600
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ80×180 نوجوانفنری منفصل (پاکتی)31 cm5,820,100
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک90×200فنری منفصل (پاکتی)36 cm8,143,300
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک120×200فنری منفصل (پاکتی)36 cm11,473,000
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک160×200فنری منفصل (پاکتی)36 cm14,278,000
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک180×200فنری منفصل (پاکتی)36 cm16,286,600
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک80×180 نوجوانفنری منفصل (پاکتی)36 cm7,139,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 190×200طبی فوم16 cm1,500,400
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 1120×200طبی فوم16 cm2,032,800
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 1160×200طبی فوم16 cm2,867,700
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 1180×200طبی فوم16 cm3,000,800
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 180×180 نوجوانطبی فوم16 cm1,439,900
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 290×200طبی فوم18 cm1,936,000
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 2120×200طبی فوم18 cm2,541,000
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 2160×200طبی فوم18 cm3,630,000
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 2180×200طبی فوم18 cm3,872,000
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 280×180 نوجوانطبی فوم18 cm1,815,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت90×200طبی فوم20 cm2,613,600
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت120×200طبی فوم20 cm3,448,500
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت160×200طبی فوم20 cm4,622,200
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت180×200طبی فوم20 cm5,227,200
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت80×180 نوجوانطبی فوم20 cm2,311,100
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا90×200طبی فوم21 cm3,630,000
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا120×200طبی فوم21 cm5,106,200
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا160×200طبی فوم21 cm6,558,200
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا180×200طبی فوم21 cm7,260,000
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا80×180 نوجوانطبی فوم21 cm5,902,380
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک90×200طبی فوم30 cm5,106,200
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک120×200طبی فوم30 cm6,826,820
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک160×200طبی فوم30 cm9,159,700
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک180×200طبی فوم30 cm10,212,400
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک80×180 نوجوانطبی فوم30 cm4,567,750
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن90×200طبی ارتوپدیک22 cm6,993,800
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن120×200طبی ارتوپدیک22 cm9,438,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن160×200طبی ارتوپدیک22 cm12,463,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن180×200طبی ارتوپدیک22 cm13,794,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن80×180 نوجوانطبی ارتوپدیک22 cm6,255,700
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس90×200طبی ارتوپدیک26 cm8,107,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس120×200طبی ارتوپدیک26 cm10,890,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس160×200طبی ارتوپدیک26 cm14,036,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس180×200طبی ارتوپدیک26 cm16,214,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس80×180 نوجوانطبی ارتوپدیک26 cm7,018,000

سؤالات متداول

  1. انواع تشک مناسب مشکلات پوستی لاتکس چیست؟

تشک لاتکس طبیعی، تشک لاتکس مصنوعی، تشک لاتکس ترکیبی

  1. مهم‌ترین مزیت تشک‌های لاتکس چیست؟

مهم‌ترین مزین این مدل تشک علاوه بر جلوگیری از ایجاد حساسیت یا کاهش علائم آلرژیک، القا حس راحتی و پشتیبانی از ستون فقرات است.

  1. مهم‌ترین معایب تشک‌های لاتکس چیست؟

وزن بسیار، قیمت زیاد

سخن پایانی

در صورتی که دچار مشکلات پوستی هستید، باید هنگام انتخاب کالای خواب به سراغ تشک مناسب مشکلات پوستی بروید. در چنین شرایطی از نظر پزشکان ‌ایده‌آل‌ترین انتخاب و بهترین گزینه، تشک‌های لاتکس هستند. شاید قیمت بسیار زیاد آن شما را از خرید، منصرف کند.

اما با توجه به مزیت‌های بسیار زیاد آن مانند ایجاد حس راحتی، مراقبت از ستون فقرات و همچنین کاهش علائم آلرژیک حتماً آن را انتخاب کنید. این نوع از تشک‌های عمر و ماندگاری بالایی دارند، بنابراین شما با انتخاب این مدل تشک یک سرمایه‌گذاری طولانی مدت می‌کنید.

شماره تماس تولیدی تشک رویال

سایر مقالات:

7ویژگی تشک مناسب مشکلات تنفسی- قیمت تشک طبی از تولیدی 1402
4ویژگی تشک مناسب فصل زمستان– قیمت تشک سال1402+خرید از تولیدی
4ویژگی تشک مناسب فصل تابستان–قیمت تشک سال1402+خرید از تولیدی

شماره تماس تولیدی تشک رویال

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

حساب کاربری من