بیماری

10 ویژگی تشک طبی برای دیسک کمر – تشک مخصوص دیسک کمر

شماره تماس تولیدی تشک رویال

 

ده ویژگی تشک طبی برای دیسک کمر

دیسک کمر از دردهای مفصلی رایج در بین مردم به شمار می‌رود؛ بنابراین خرید تشک طبی برای دیسک کمر از حساسیت زیادی برخوردار است. در هنگام انتخاب و خرید باید ویژگی تشک طبی برای دیسک کمر کاملاً مطابق با استانداردها باشد.

اگر نوع تشک با نیازهای شما مطابقت نداشته باشد، نمی‌توانید خواب راحتی را تجربه کنید. پشتیبانی از ستون فقرات، یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های تشک طبی برای درمان دیسک کمر است. به این دلیل که به ستون فقرات اجازه می‌دهد تا در طول شب استراحت کند.

شماره تماس تولیدی تشک رویال

باتوجه‌به تنوع تشک‌های طبی موجود در بازار، انتخاب بهترین تشک مخصوص دیسک کمر می‌تواند بسیار چالش‌برانگیز باشد. در ادامه می‌خواهیم ده ویژگی تشک طبی برای دیسک کمر را به شما معرفی کنیم. پس راهنمای خرید تشک طبی ما را از دست ندهید.

ده ویژگی تشک طبی برای دیسک کمر

محصولات تشک رویال:

تشک رویال
تشک طبی
تشک فنری

 

شماره تماس تولیدی تشک رویال

ویدیو : ویژگی تشک طبی برای دیسک کمر

تشک رویال سوپر طبی فنری مدل فلورا دو نفره

7,260,000 تومان7,705,000 تومان
تشک رویال سوپر طبی فنری مدل فلورا دونفره  چه ویژگی‌هایی دارد؟ تشک رویال مدل فلورا از بهترین تشک‌های طبی فنری

تشک رویال سوپر طبی فنری مدل فلورا نوجوان

3,630,000 تومان
تشک رویال سوپر طبی فنری مدل فلورا نوجوان بهترین تشک برای نوجوانان باید چه مشخصاتی داشته باشد؟ جنس تشک رویال

تشک رویال طبی فنری مدل کلاسیک یک‌ نفره

2,165,000 تومان3,070,000 تومان
طراحی تشک رویال طبی فنری مدل کلاسیک یک‌ نفره چگونه است؟ تشک رویال طبی فنری مدل کلاسیک یک‌ نفره یکی

تشک رویال مدل اسلیپ دو نفره

5,785,000 تومان6,050,000 تومان
ویژگی‌های ساختاری تشک رویال مدل اسلیپ دو نفره درجه 1 در ساخت تشک رویال مدل اسلیپ دو نفره و یک

تشک طبی چیست؟

تشک‌های طبی که به آن سطوح درمانی نیز می‌گویند، در حال حاضر یکی از پرکاربردترین انواع مدل تشک موجود در بازار هستند. تشک‌های طبی به دلیل اینکه از مفاصل و اندام‌های حرکتی بدن پشتیبانی می‌کنند، به تشک ارتوپدی مشهور هستند و این موضوع، مهم‌ترین ویژگی تشک طبی برای دیسک کمر نیز محسوب می‌شود.

در ساختار تشک‌های طبی چندلایه اسفنج وجود دارد که این ساختار برای کسانی که از بیماری‌های عضلانی و اسکلتی رنج می‌برند و همچنین برای افراد سالمند مناسب است. در این تشک‌ها فوم، فنر و پارچه‌هایی که برای روکش تشک‌های طبی در نظر گرفته شده دارای استانداردهایی هستند که علاوه بر مراقبت از کمر و سایر مفاصل، ضد میکروب و ضدتعریق هستند.

یکی از مهم‌ترین ویژگی تشک طبی برای دیسک کمر، پشتیبانی از ستون فقرات است. تشک طبی باید وزن بدن را به طور مساوی توزیع کند و از فشار بیش از حد به کمر جلوگیری کند که این کار باعث کاهش فشار روی دیسک‌ها و کاهش درد کمر می‌شود.

 بنابراین اگر شما هم از بیماری‌هایی مانند دیسک کمر رنج می‌برید، راه‌حل آن این است که بهترین مارک تشک طبی برای دیسک کمر را تهیه کنید و از این تشک طبی برای کمردرد خود استفاده کنید. تشک سوپر طبی ارتوپدیک صادراتی، تشک لایکو ارتوپدیک، تشک سوپر طبی لایکو مدیکال نمونه‌هایی از بهترین تشک طبی برای دیسک کمر هستند.

 یکی از ویژگی تشک طبی برای دیسک کمر، دیسک گردن و افرادی که از درد آرتروز رنج می‌برند این است که ستون فقرات را در یک راستا نگه می‌دارد و باعث کاهش درد در ناحیه گردن و کمر می‌شود.

آیا شما قصد خرید تشک طبی برای دیسک کمر خود دارید؟ پس بهتر است درباره انواع تشک طبی تحقیق کنید تا انتخاب درستی داشته باشید. قیمت تشک طبی برای دیسک کمر به عوامل مختلفی مانند برند تشک، سایز، مواد اولیه استفاده شده و خدمات و ضمانت پس از فروش بستگی دارد.

تشک طبی دارای دو نوع تشک طبی سفت و نرم است که میزان سفت‌بودن تشک به دلیل وجود سیم‌پیچ‌های داخل فوم یا اسفنج است؛ بنابراین موادی که در تهیه این نوع تشک استفاده می‌شود، یکی از عواملی است که بر روی قیمت تشک طبی سفت تأثیرگذار خواهد بود.

اما تشک طبی نرم همان ساختار تشک طبی را دارد؛ ولی درجه سفتی آن کم است. ارتفاع مناسب تشک، میزان سفتی متعادل، مواد باکیفیت تشک، نمونه‌هایی از ویژگی تشک طبی برای دیسک کمر هستند.

تشک طبی برای چه کسانی کاربرد دارد؟

مهم‌ترین ویژگی تشک طبی برای دیسک کمر، این است که برای همه افراد در هر سنی از نوجوان گرفته تا بزرگسال و با هر وزنی که داشته باشند مناسب است. امروزه همه افراد از تشک‌های طبی برای داشتن خوابی راحت استفاده می‌کنند.

زیرا سلامت ستون فقرات امری ضروری است و با توجه به اینکه ما ساعات زیادی را بر روی تشک و در خواب می‌گذرانیم؛ استاندارد بودن تشک بسیار مهم است. تشک‌های طبی برای افرادی که کمر درد، پشت درد، پا درد، و همچنین افرادی که به تازگی جراحی کرده‌اند و سالمندان کاربرد دارند.

میزان سفتی تشک را در نظر بگیرید

اگر از کمردرد رنج می‌برید باید یک تشک مناسب انتخاب کنید. بسیاری از مردم بر این باورند که تشک سفت بهترین گزینه برای کمردرد است؛ اما این باور نمی‌تواند درست باشد. اگر میزان سفتی تشک مناسب باشد از بروز دردهای بیشتر جلوگیری می‌کند. پس در زمان خرید تشک طبی برای دیسک کمر به این ویژگی توجه کنید.

شماره تماس تولیدی تشک رویال

استاندارد بودن سفتی تشک، یک ویژگی تشک طبی برای دیسک کمر است. در واقع تشک سفت انحنای طبیعی ستون فقرات را حفظ نمی‌کند و می‌تواند مشکلات بیشتری را برای شما ایجاد کند. تعدادی از مشکلات استفاده از تشک خیلی سفت عبارت‌اند از:

  • افزایش فشار روی شانه‌ها و لگن
  • خارج کردن ستون فقرات از انحنای طبیعی آن
  • عدم مطابقت کامل با بدن

میزان سفتی تشک را در نظر بگیرید

به ارتفاع تشک طبی خود توجه کنید

هنگام خرید تشک طبی برای دیسک کمر به ارتفاع آن توجه کنید. هرچه ارتفاع تشک مخصوص دیسک کمر بیشتر باشد، میزان سفتی آن کمتر است. پس یک تشک استاندارد نباید ارتفاع کمی داشته باشد؛ زیرا تشک‌های با ارتفاع کم، بسیار فشرده و سفت هستند.

ارتفاع تشک بر میزان انعطاف‌پذیری آن نیز تأثیر زیادی دارد. کسانی که کمردرد دارند باید بتوانند روی تشک خود به‌راحتی جابه‌جا شوند. اما اگر از یک تشک سفت استفاده کنند، در هنگام جابه‌جایی و بلند شدن ازروی تخت دچار مشکل می‌شوند.

در این حالت، شما بیشتر احساس درد می‌کنید؛ بنابراین در زمان که خرید تشک، ارتفاع آن را به‌عنوان یک ویژگی تشک طبی برای دیسک کمر در نظر بگیرید. توجه داشته باشید که حل مشکل دیسک کمر با تشک باکیفیت اهمیت زیادی دارد.

به ارتفاع تشک طبی خود توجه کنید

میزان پشتیبانی تشک شما باید استاندارد باشد

این نکته برای حل مشکل دیسک کمر با تشک باکیفیت از اهمیت زیادی برخوردار است. تشک طبی مخصوص دیسک کمر باید ستون فقرات شما را به طور کامل پوشش بدهد. اگر ستون فقراتتان در یک راستا نباشد، کمر شما باید فشار بیشتری را تحمل کند.

همچنین باعث می‌شود تا درد بیشتری را در نواحی کمر، لگن و گردن خود احساس کنید. اما زمانی که از یک تشک طبی استاندارد استفاده می‌کنید، وضعیت کمر شما را در حالت طبیعی نگه می‌دارد. این ویژگی تشک طبی برای دیسک کمر را در هنگام انتخاب حتماً در نظر بگیرید.

میزان پشتیبانی تشک شما باید استاندارد باشد

تأثیر انواع تشک‌ها بر کمردرد را بشناسید

در انتخاب و خرید تشک طبی برای دیسک کمر، توجه به نوع و ساختار آن ضروری است. تشک‌های طبی در انواع مختلفی تولید می‌شوند و مدل‌های گوناگونی دارند. استفاده از تشک طبی برای درمان دیسک کمر می‌تواند در کاهش دردهای شما بسیار مؤثر باشد.

سؤالات متعددی درباره نوع مناسب تشک طبی مخصوص دیسک کمر مطرح می‌شوند. نمی‌توان به‌طورقطع گفت که کدام‌یک از انواع تشک‌ها، ویژگی تشک طبی برای دیسک کمر را دارند؛ زیرا برای خرید تشک طبی برای دیسک کمر باید ویژگی‌های فردی را هم در نظر گرفت.

بااین‌حال، متخصصان ارتوپد معمولاً سه نوع تشک را برای درمان دیسک کمر با تشک طبی توصیه می‌کنند. در خرید تشک طبی برای دیسک کمر باید خصوصیات هریک از این تشک‌ها را بشناسید. در ادامه می‌توانید با ویژگی‌های این نوع تشک‌ها به‌عنوان تشک طبی مخصوص دیسک کمر بیشتر آشنا شوید.

تأثیر انواع تشک‌ها بر کمردرد را بشناسید

  • تشک مموری فوم

تشک‌های مموری فوم از جدیدترین تشک‌های موجود در بازار هستند که برای حل مشکل دیسک کمر با تشک باکیفیت مورداستفاده قرار می‌گیرند. همان‌طور که اشاره شد، یک ویژگی تشک طبی برای دیسک کمر این است که پشتیبانی مناسبی را برای ستون فقرات شما فراهم کند.

تشک مموری فوم این ویژگی را تا حد زیادی دارد. استفاده از این تشک به‌عنوان تشک طبی برای درمان دیسک کمر می‌تواند بسیار مؤثر باشد؛ زیرا وقتی روی آن دراز می‌کشید، فرم بدن شما را به خود می‌گیرد.

نکته‌ای که باید در هنگام خرید تشک طبی برای دیسک کمر در نظر بگیرید، برند تشک مموری فوم است. سعی کنید از بهترین برند تشک طبی برای دیسک کمر خرید کنید؛ زیرا کیفیت تمامی برندها مشابه نیست.

تشک مموری فوم

  • تشک پنبه‌ای

تشک‌های پنبه‌ای از قدیم به‌عنوان تشک طبی برای کمردرد استفاده می‌شدند. می‌توان گفت که این تشک‌ها، ویژگی تشک طبی برای دیسک کمر را دارند؛ زیرا سفتی آن‌ها در حد متوسط است و هیچ‌گونه فشاری به ستون فقرات شما وارد نمی‌کنند.

اگر به قیمت تشک طبی برای دیسک کمر اهمیت می‌دهید، می‌توانید از تشک پنبه‌ای استفاده کنید؛ زیرا قیمت آن نسبت به سایر تشک‌های طبی کمتر است. پس یکی از گزینه‌های ارزان تشک طبی برای کمردرد به‌حساب می‌آید.

تشک پنبه‌ای

  • تشک هیبریدی

این تشک‌ها جزو مدرن‌ترین تشک‌ها هستند. تشک‌های هیبریدی از فنر و چندلایه ساخته می‌شوند و می‌توانند پشتیبان مناسبی برای ستون فقرات شما باشند. انعطاف‌پذیری تشک هیبریدی استاندارد است؛ بنابراین برای درمان دیسک کمر با تشک طبی گزینه مناسبی است.

تشک هیبریدی

ویژگی تشک طبی برای دیسک کمر

محدوده قیمت تشک را تعیین کنید

قیمت تشک طبی برای دیسک کمر یکی از عواملی است که بر خرید شما تأثیر می‌گذارد. معمولاً قیمت تشک‌های طبی نسبت به تشک‌های معمولی بیشتر است. شاید تصور کنید که اگر بخواهید از بهترین برند تشک طبی برای دیسک کمر خرید کنید، باید هزینه‌های گزافی را پرداخت کنید. اما همیشه هم این‌طور نیست.

قبل از خرید، قیمت تشک طبی برای دیسک کمر را بررسی کنید. برای این کار می‌توانید انواع تشک طبی برای کمردرد را شناسایی و قیمت آن‌ها را با هم مقایسه کنید. توجه به این نکته در حل مشکل دیسک کمر با تشک باکیفیت اهمیت زیادی دارد. همچنین به‌عنوان یک ویژگی تشک طبی برای دیسک کمر به شمار می‌رود.

محدوده قیمت تشک را تعیین کنید

ویژگی تشک طبی برای دیسک کمر

از بهترین برندها خرید کنید

برند تشک مخصوص دیسک کمر یکی از عوامل مؤثر در انتخاب تشک است. وقتی از بهترین برند تشک طبی برای دیسک کمر خرید می‌کنید، مطمئن هستید که کیفیت تشک به‌مرورزمان کم نمی‌شود. توجه به این نکته در درمان دیسک کمر با تشک طبی ضروری است.

از بهترین برندها خرید کنید

ویژگی تشک طبی برای دیسک کمر

شماره تماس تولیدی تشک رویال

اندازه تشک را از قبل مشخص کنید

کسانی که دیسک کمر دارند معمولاً با دردهای شدید و مشکل محدودیت حرکت مواجه می‌شوند؛ بنابراین اندازه تشک آن‌ها باید کمی بزرگ‌تر از حالت عادی باشد. این موضوع در انتخاب تشک طبی برای درمان دیسک کمر باید در نظر گرفته شود.

اندازه تشک را از قبل مشخص کنید

به خاصیت ضد حساسیت تشک توجه کنید

به خاصیت ضد حساسیت تشک باید به‌عنوان یک ویژگی تشک طبی برای دیسک کمر نگاه کرد. بسیاری از افرادی که کمردرد دارند، به خاصیت ضد حساسیت تشک طبی مخصوص دیسک کمر اهمیت زیادی می‌دهند.

تشک مخصوص دیسک کمر باید ضد حساسیت باشد تا منجر به بروز حساسیت‌های مختلف نشود. پس زمانی که برای خرید تشک طبی برای دیسک کمر به یک فروشگاه مراجعه می‌کنید، از فروشنده درباره این ویژگی سؤال کنید.

به خاصیت ضد حساسیت تشک توجه کنید

ویژگی تشک طبی برای دیسک کمر

دوام تشک را بسنجید

یک ویژگی تشک طبی برای دیسک کمر، میزان مقاومت آن است. تشک طبی نباید بعد از مدتی سفتی و انعطاف‌پذیری خود را از دست بدهد. برای درمان دیسک کمر با تشک طبی حتماً از یک فروشگاه معتبر خرید کنید تا از دوام آن مطمئن باشید.

برای تشخیص میزان دوام تشک طبی برای کمردرد، از کسانی که قبلاً از آن استفاده کرده‌اند، سؤال کنید. این کار باعث می‌شود تا با اطمینان بیشتری خرید تشک طبی برای دیسک کمر را انجام دهید. در راهنمای خرید تشک طبی برای دیسک کمر با این ویژگی آشنا می‌شوید.

دوام تشک را بسنجید

ویژگی تشک طبی برای دیسک کمر

تنظیم دمای تشک را در نظر بگیرید

قابلیت تنظیم دما، یک ویژگی تشک طبی برای دیسک کمر است. زیرا افراد مبتلا به دیسک کمر معمولاً زمان زیادی را در تختخواب خود سپری می‌کنند؛ بنابراین دمای تشک طبی مخصوص دیسک کمر باید متعادل باشد.

بهتر است از بهترین برند تشک طبی برای دیسک کمر استفاده کنید. در هنگام خرید تشک طبی برای دیسک کمر، این خصوصیت را در نظر بگیرید؛ زیرا این ویژگی در حل مشکل دیسک کمر با تشک باکیفیت اهمیت زیادی دارد.

تنظیم دمای تشک را در نظر بگیرید

ویژگی تشک طبی برای دیسک کمر

راهنمای خرید تشک طبی برای دیسک کمر

وقتی صحبت از تشک طبی برای درمان دیسک کمر می‌شود، گزینه‌های متعددی پیش روی شما قرار دارند. اما قطعاً همه آن‌ها ویژگی تشک طبی برای دیسک کمر را ندارند. تشک مخصوص دیسک کمر باید مطابق استانداردهای پزشکی تولید شود.

نگران نباشید تشخیص بهترین تشک طبی مخصوص دیسک کمر زیاد سخت نیست. شما می‌توانید خصوصیات تشک را بررسی کنید تا از کیفیت آن مطمئن شوید. در این قسمت با راهنمای خرید تشک طبی برای دیسک کمر می‌توانید راحت‌تر تصمیم بگیرید.

شماره تماس تولیدی تشک رویال

تشخیص درجه سفتی تشک مخصوص دیسک کمر

چگونه بدانیم سفتی تشک طبی مخصوص دیسک کمر باید چقدر باشد؟ در هنگام خرید تشک طبی برای دیسک کمر باید دست خود را درون تشک فشار دهید؛ اگر دستتان کاملاً در تشک فرورفت، تشک نرم و اگر به مقدار بسیار کمی شکل تشک تغییر کرد، خیلی سفت است.

میزان سفتی تشک طبی برای کمردرد باید متوسط باشد تا بتواند از انحراف ستون فقرات جلوگیری کند. به‌این‌ترتیب درمان دیسک کمر با تشک طبی میسر می‌شود. این نکته شاید مهم‌ترین بخش راهنمای خرید تشک طبی برای دیسک کمر باشد.

تشخیص درجه سفتی تشک مخصوص دیسک کمر

ویژگی تشک طبی برای دیسک کمر

روش تشخیص تشک مخصوص دیسک کمر بادوام

تشک طبی برای درمان دیسک کمر را تنها از برندها و فروشگاه‌های معتبر خریداری کنید. این کار سبب می‌شود تا از کیفیت و دوام تشک طبی مخصوص دیسک کمر خود مطمئن باشید. قبل از خرید باید بهترین برند تشک طبی برای دیسک کمر را بشناسید و آن را از نمایندگی‌های معتبر همان برند بخرید.

روش تشخیص تشک مخصوص دیسک کمر بادوام

ویژگی تشک طبی برای دیسک کمر

تشک‌های بسیار ارزان را فراموش کنید

قیمت تشک طبی برای دیسک کمر معمولاً از تشک‌های دیگر بیشتر است؛ زیرا در ساخت تشک مخصوص دیسک کمر از مواد بسیار باکیفیتی استفاده می‌شود. پس برای حل مشکل دیسک کمر با تشک باکیفیت، نگران قیمت آن نباشید. این یک موضوع چالش‌برانگیز در راهنمای خرید تشک طبی برای دیسک کمر به شمار می‌رود. قبل از خرید به ویژگی تشک طبی برای دیسک کمر توجه نمایید.

تشک‌های بسیار ارزان را فراموش کنید

ویژگی تشک طبی برای دیسک کمر

حتماً تشک را قبل از خرید امتحان کنید

در زمان خرید تشک طبی برای دیسک کمر می‌توانید از فروشنده بخواهید تا اجازه بدهد روی آن دراز بکشید. این کار باعث می‌شود تا بتوانید میزان راحتی تشک طبی مخصوص دیسک کمر را بهتر تشخیص بدهید؛ زیرا حل مشکل دیسک کمر با تشک باکیفیت امکان‌پذیر است. همچنین می‌توانید میزان پشتیبانی تشک مخصوص دیسک کمر از ستون فقرات را بررسی کنید.

حتماً تشک را قبل از خرید امتحان کنید

ویژگی تشک طبی برای دیسک کمر

با رویال دیگر نگران کمردرد خود نباشید!

اگر به دنبال درمان دیسک کمر با تشک طبی هستید، تشک‌های رویال اصل را بخرید. تخصص شرکت رویال، تولید انواع تشک‌های معمولی، طبی، مسافرتی، هوشمند و ... است. این شرکت برای تولید تشک طبی برای کمردرد از باکیفیت‌ترین مواد و جدیدترین تکنولوژی‌ها استفاده می‌کند.

به همین دلیل کیفیت محصولات آن در ایران حرف اول را می‌زند. برای تهیه تشک‌های رویال اصل به وب‌سایت رویال آن مراجعه کنید. در صورت تمایل می‌توانید این تشک‌ها را به‌صورت اینترنتی خریداری کنید.

با رویال دیگر نگران کمردرد خود نباشید!

ویژگی تشک طبی برای دیسک کمر

جمع‌بندی

خرید تشک طبی برای دیسک کمر یکی از خریدهایی است که به‌دقت زیادی نیاز دارد؛ زیرا حل مشکل دیسک کمر با تشک باکیفیت امکان‌پذیر می‌شود. انتخاب درست تشک به شما کمک می‌کند تا خواب راحتی را تجربه کنید و دردهای شما را تا حد زیادی تسکین می‌دهد. اما قبل از هر چیز باید ویژگی تشک طبی برای دیسک کمر را بشناسید.

مطالعه راهنمای خرید تشک طبی برای دیسک کمر در این زمینه بسیار مؤثر است. یکی از عوامل مهم در انتخاب شما، قیمت تشک طبی برای دیسک کمر است. قیمت تشک باید متناسب باکیفیت آن باشد. وقتی از بهترین برند تشک برای دیسک کمر خرید می‌کنید دیگر نباید نگران کیفیت آن باشید.

شماره تماس تولیدی تشک رویال

سؤالات متداول

  1. چرا قیمت تشک طبی برای دیسک کمر بالا است؟

چون در تولید تشک طبی برای درمان دیسک کمر از مرغوب‌ترین مواد استفاده می‌شود؛ بنابراین طبیعی است که قیمت تشک طبی برای دیسک کمر بیشتر از تشک‌های دیگر باشد.

  1. آیا استفاده از تشک طبی برای درمان دیسک کمر مؤثر است؟

بله؛ زیرا درمان دیسک کمر با تشک طبی در کنار درمان اصلی می‌تواند در کاهش دردها بسیار مؤثر باشد.

  1. چرا رویال، بهترین برند تشک طبی برای دیسک کمر است؟

به این دلیل که رویال برای ساخت تشک طبی برای کمردرد از جدیدترین تکنولوژی‌ها و بهترین مواد استفاده می‌کند؛ بنابراین کیفیت بالای محصولات آن برای درمان دیسک کمر با تشک طبی بالا است.

محصولات تشک رویال:

تشک منفصل( پاکتی)
تشک متصل
تشک یک نفره
تشک دو نفره

شماره تماس تولیدی تشک رویال

لیست قیمت:

مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل ماسا 90×200فنری20 cm1,074,700
تشک رویال مدل ماسا120×200فنری20 cm1,375,000
تشک رویال مدل ماسا160×200فنری20 cm1,870,000
تشک رویال مدل ماسا180×200فنری20 cm2,149,400
تشک رویال مدل ماسا80×180 نوجوانفنری20 cm1,034,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل آرامش90×200فنری21 cm1,375,000
تشک رویال مدل آرامش120×200فنری21 cm1,870,000
تشک رویال مدل آرامش160×200فنری21 cm2,530,000
تشک رویال مدل آرامش180×200فنری21 cm2,750,000
تشک رویال مدل آرامش80×180  نوجوانفنری21 cm1,320,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل آسایش-درجه 290×200فنری23 cm1,430,000
تشک رویال مدل آسایش-درجه 2120×200فنری23 cm1,892,000
تشک رویال مدل آسایش-درجه 2160×200فنری23 cm2,508,000
تشک رویال مدل آسایش-درجه 2180×200فنری23 cm2,860,000
تشک رویال مدل آسایش-درجه 280×180  نوجوانفنری23 cm1,364,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 190×200فنری24 cm1,622,500
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 1120×200فنری24 cm2,200,000
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 1160×200فنری24 cm2,915,000
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 1180×200فنری24 cm3,245,000
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 180×180  نوجوانفنری24 cm1,540,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل رز-درجه 290×200فنری27 cm1,760,000
تشک رویال مدل رز-درجه 2120×200فنری27 cm2,574,000
تشک رویال مدل رز-درجه 2160×200فنری27 cm3,190,000
تشک رویال مدل رز-درجه 2180×200فنری27 cm3,520,000
تشک رویال مدل رز-درجه 280×180  نوجوانفنری27 cm1,628,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 190×200طبی28 cm1,969,000
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 1120×200طبی28 cm2,794,000
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 1160×200طبی28 cm3,630,000
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 1180×200طبی28 cm3,938,000
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 180×180 نوجوانطبی28 cm1,870,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک90×200طبی29 cm2,147,200
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک120×200طبی29 cm2,997,500
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک160×200طبی29 cm3,987,500
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک180×200طبی29 cm4,290,000
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک80×180 نوجوانطبی29 cm2,029,500
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 190×200طبی27 cm2,750,000
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 1120×200طبی27 cm4,004,000
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 1160×200طبی27 cm5,262,400
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 1180×200طبی27 cm5,500,000
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 180×180 نوجوانطبی27 cm3,718,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل فلورا- درجه 190×200طبی28 cm3,505,700
تشک رویال مدل فلورا- درجه 1120×200طبی28 cm5,060,000
تشک رویال مدل فلورا- درجه 1160×200طبی28 cm6,600,000
تشک رویال مدل فلورا- درجه 1180×200طبی28 cm7,007,000
تشک رویال مدل فلورا- درجه 180×180 نوجوانطبی28 cm3,300,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 190×200طبی30 cm4,576,000
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 1120×200طبی30 cm6,930,000
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 1160×200طبی30 cm8,580,000
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 1180×200طبی30 cm9,152,000
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 180×180 نوجوانطبی30 cm4,290,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 190×200طبی34 cm5,812,400
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 1120×200طبی34 cm8,800,000
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 1160×200طبی34 cm10,923,000
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 1180×200طبی34 cm11,616,000
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 180×180 نوجوانطبی34 cm5,461,500
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ90×200فنری منفصل (پاکتی)31 cm5,698,000
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ120×200فنری منفصل (پاکتی)31 cm8,250,000
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ160×200فنری منفصل (پاکتی)31 cm10,582,000
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ180×200فنری منفصل (پاکتی)31 cm11,396,000
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ80×180 نوجوانفنری منفصل (پاکتی)31 cm5,291,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک90×200فنری منفصل (پاکتی)36 cm7,403,000
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک120×200فنری منفصل (پاکتی)36 cm10,043,000
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک160×200فنری منفصل (پاکتی)36 cm12,980,000
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک180×200فنری منفصل (پاکتی)36 cm14,806,000
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک80×180 نوجوانفنری منفصل (پاکتی)36 cm6,490,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 190×200طبی فوم16 cm1,364,000
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 1120×200طبی فوم16 cm1,848,000
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 1160×200طبی فوم16 cm2,607,000
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 1180×200طبی فوم16 cm2,728,000
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 180×180 نوجوانطبی فوم16 cm1,309,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 290×200طبی فوم18 cm1,760,000
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 2120×200طبی فوم18 cm2,310,000
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 2160×200طبی فوم18 cm3,300,000
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 2180×200طبی فوم18 cm3,520,000
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 280×180 نوجوانطبی فوم18 cm1,650,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت90×200طبی فوم20 cm2,376,000
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت120×200طبی فوم20 cm3,135,000
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت160×200طبی فوم20 cm4,202,000
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت180×200طبی فوم20 cm4,752,000
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت80×180 نوجوانطبی فوم20 cm2,101,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا90×200طبی فوم21 cm3,300,000
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا120×200طبی فوم21 cm4,642,000
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا160×200طبی فوم21 cm5,962,000
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا180×200طبی فوم21 cm6,600,000
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا80×180 نوجوانطبی فوم21 cm5,365,800
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک90×200طبی فوم30 cm4,642,000
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک120×200طبی فوم30 cm6,206,200
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک160×200طبی فوم30 cm8,327,000
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک180×200طبی فوم30 cm9,284,000
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک80×180 نوجوانطبی فوم30 cm4,152,500
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن90×200طبی ارتوپدیک22 cm6,358,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن120×200طبی ارتوپدیک22 cm8,580,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن160×200طبی ارتوپدیک22 cm11,330,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن180×200طبی ارتوپدیک22 cm12,540,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن80×180 نوجوانطبی ارتوپدیک22 cm5,687,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس90×200طبی ارتوپدیک26 cm7,370,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس120×200طبی ارتوپدیک26 cm9,900,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس160×200طبی ارتوپدیک26 cm12,760,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس180×200طبی ارتوپدیک26 cm14,740,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس80×180 نوجوانطبی ارتوپدیک26 cm6,380,000

سایر مقالات:

بررسی 10 ویژگی تشک نوجوان و تشک نوزاد- بهترین تشک های نوجوان + جدول سایز
10 تفاوت تشک طبی با تشک طبی فنری – نکات جالب که باید بدانید
5 تفاوت تشک رویال با تشک رویا و مقایسه آن‌ها+ تصاویر

1 نظر در “10 ویژگی تشک طبی برای دیسک کمر – تشک مخصوص دیسک کمر

  1. ترنم عبادی گفت:

    این تشک ها واقعا تأثیر دارن؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *