راهنمای خرید

تولیدی تشک رویال در کرمانشاه { 0 تا 100 تولید } + شماره تماس

تولیدی تشک رویال در کرمانشاه

تولیدی تشک رویال در کرمانشاه

افرادی که ساکن استان کرمانشاه هستند، می‌توانند به تولیدی تشک رویال در کرمانشاه مراجعه کنند تا بر طبق نیاز و سلیقه خود، کالای خواب مورد نظر را خریداری کنند. البته این نمایندگی تشک رویال اصل فعال در کرمانشاه، برای مشتریان خود امکان خرید اینترنتی و مجازی را فراهم کرده است.

این نمایندگی یکی از مهم‌ترین مراکز فروش تشک رویال بوده و تمام تلاش خود را به کار گرفته است تا افراد از کالای خواب انتخابی خود، راضی باشند. طی این مقاله به بیان مطالبی در رابطه با تولیدی تشک رویال در کرمانشاه و خط تولید تشک رویال خواهیم پرداخت. در صورت تمایل تا انتها مطلب، همراه ما باشید.

تولیدی تشک رویال در کرمانشاه

 

 

 

شماره تماس خرید تشک رویال اصلی

تشک رویال مدل مدیکال یک نفره

1,500,000 تومان2,540,000 تومان
خرید انواع تشک از تشک رویال تشک رویال تشک طبی تشک فنری تشک منفصل( پاکتی) تشک متصل تشک یک نفره

تشک رویال ارتوپدیک مدل ریباند گلدن یک نفره

6,990,000 تومان9,435,000 تومان
خرید انواع تشک از تشک رویال تشک رویال تشک طبی تشک فنری تشک منفصل( پاکتی) تشک متصل تشک یک نفره

تشک رویال مدل سوپر کلاسیک یک نفره

2,360,000 تومان3,295,000 تومان
تشک رویال مدل سوپر کلاسیک یک نفره آیا می‌دانستید که جنس تشک رویال مدل سوپر کلاسیک یک نفره طوری طراحی

تشک رویال طبی فنری مدل کلاسیک یک‌ نفره

2,165,000 تومان3,070,000 تومان
طراحی تشک رویال طبی فنری مدل کلاسیک یک‌ نفره چگونه است؟ تشک رویال طبی فنری مدل کلاسیک یک‌ نفره یکی

فرایند تولید تشک طبی  رویال

یکی از مهم‌ترین و برترین برند‌های تولید‌کننده تشک طبی، مجموعه تشک رویال است. این شرکت با تولید بهترین تشک‌های رویال طبی یا مسافرتی، امکان تجربه خواب راحت را برای افراد فراهم خواهد کرد. طراحان و متخصصان این مجموعه خوشنام، جهت خوشنود نگه‌داشتن خریداران از خود تمام تلاش خود را به کار خواهند گرفت.

شماره تماس خرید تشک رویال اصلی

این عزیزان با توجه به نیاز و سلیقه مخاطبان خود، برای تولید بهترین تشک‌های رویال اقدام خواهند کرد. یکی از مهم‌ترین تولیدات آن‌ها، تشک‌های طبی است که بسیاری از افراد به دنبال خرید آن هستند. طراحان تشک رویال در فرایند تولید تشک‌های طبی، بهترین مواد اولیه را استفاده خواهند کرد.

پس از تولید آن را نمایندگی‌های معتبر مانند فروشگاه تشک رویال در کرمانشاه، عرضه خواهند کرد تا خریدار با توجه به مناسب بودن قیمت تشک طبی در تولیدی، برای خرید مراجعه کند. اما اصلی‌ترین فرایند تولید تشک طبی در تولیدی تشک رویال در کرمانشاه، شامل موارد خواهند بود.

فرایند تولید تشک طبی  رویال

مرکز تشک یا هسته آن

تشک‌های طبی طراحی شده تولیدی تشک رویال در کرمانشاه، از یک هسته مرکزی تشکیل شده‌اند که دارای فنر‌ها جداگانه با روکش‌های از جنس الیاف مصنوعی هستند. البته این فنر‌ها به واسطه ابزارآلات ویژه‌ای در روکش تشک قرار گرفته و سپس در بخش‌های میانی، به هم متصل خواهند شد.

شماره تماس خرید تشک رویال اصلی

لایه‌های محافظ اسفنج

اکنون لایه اسپان باند روی فنر‌ها قرار خواهد گرفت تا از وجود هرگونه آسیب فنر به اسفنج، جلوگیری کند. البته این مرحله در تولیدی تشک رویال در کرمانشاه، باعث افزایش ماندگار اسفنج‌های کالای خواب خواهد شد.

لایه‌های محافظ اسفنج

اسفنج

طی فرایند طراحی کالای خواب در تولیدی تشک رویال در کرمانشاه، اسفنج با کیفیت بیش از ۲۰ کیلو گرم وزن روی سطح فنر قرار خواهد گرفت. البته در بیشتر موارد از اسفنج رول استفاده خواهند کرد، اما در برخی از تشک‌های از اسفنج‌های ریباند بهره خواهند برد.

بدون شک استفاده اسفنج ریباند، باعث سفت‌تر شدن سطح تشک خواهد شد. البته مدیران مجموعه تشک رویال در کرمانشاه از این نوع از اسفنج، معمولاً در تشک‌های مموری فوم یا فوم لاتکس بهره خواهند برد.

شماره تماس خرید تشک رویال اصلی

پارچه رویه

پارچه استفاده شده جهت دوخت در رویه کالای خواب تولیدی تشک رویال در کرمانشاه، معمولاً از جنس ژاکاراد یا گردبافت است. البته هنگام دوخت پارچه رویه تولیدی تشک در کرمانشاه، از دستگاه‌های ویژه لایه دوزی استفاده خواهد شد.

در صورت استفاده کردن از جنس پارچه گردبافت هنگام دوخت پارچه رویه تولیدی تشک رویال در کرمانشاه، خیال خریدار کاملاً راحت باشد؛ زیرا این مدل از پارچه، ضد حساسیت بوده و برای فرد استفاده‌کننده مشکلات آلرژیک، به وجود نخواهد آورد.

پارچه رویه

دوخت تشک

کالاهای خواب طراحی شد تولیدی تشک رویال در کرمانشاه، به طور دقیق و کامل دور دوزی خواهند شد. البته در زمان انجام این کار، متخصصان تولیدی تشک رویال در کرمانشاه از دستگاه‌های اتوماتیک و مخصوص استفاده خواهند کرد.

شماره تماس خرید تشک رویال اصلی

محصولات تولیدی تشک رویال در کرمانشاه

بدون شک انتخاب تشک مناسب و ایده‌آل، خواب راحت را با خود به ارمغان خواهد آورد؛ بنابراین افراد در زمان خرید تشک باید نکاتی مهم در رابطه آن، در نظر داشته باشند تا بهترین انتخاب ممکن را انجام دهند. مطمئناً خرید از تولیدی تشک رویال در کرمانشاه، می‌تواند بهترین انتخاب‌ها را به همراه داشته باشد.

زیرا محصولات طراحی شده در تولیدی تشک رویال در کرمانشاه، دارای تمام ویژگی‌های یک کالای خواب ‌ایده‌آل هستند. مهم‌ترین ویژگی‌های محصولات طراحی شده تولیدی تشک رویال در کرمانشاه، شامل لیست زیر خواهند بود.

محصولات تولیدی تشک رویال در کرمانشاه

راحت بودن

اولین و مهم‌ترین فاکتور در تشک‌های رویال طراحی شده در تولیدی کرمانشاه، راحتی است. فرد در زمان استراحت روی آن، احساس خوبی داشته و همچنین حمایت لازم از ستون فقرات او نیز، خواهد شد. البته افراد در صورت توجه به چگونگی قرار‌گیری‌ شانه، ستون فقرات و باسن روی تشک، می‌توانند نسبت به انتخاب خود اطمینان داشته باشند.

کیفیت فنر

یکی از مهم‌ترین بخش‌های تشک، فنر هستند. بدون تردید در صورت انتخاب تشکی با فنر‌ها مناسب و با ضخامت لازم، مطمئناً شخص خواب آرامی را تجربه خواهد کرد. بدون شک در تمام تشک‌های طراحی شده تولیدی کرمانشاه، از بهترین فنر‌های موجود در بازار استفاده شده است.

البته وجود فنر‌ها با کیفیت از هر لحاظ در تشک‌های دو نفره، بسیار بااهمیت‌تر خواهد بود؛ زیرا در زمان استراحت کردن و تکان خوردن یک شخص، فرد دیگر متوجه حرکت او نخواهد شد. همچنین در طی گذشت زمان این فنر‌ها، باعث ایجاد سروصدا نیز نخواهند شد.

دوام و ماندگاری

متریال استفاده شده در تشک‌های رویال تولید کرمانشاه، بسیار مرغوب و با کیفیت است. بنابراین خریداران از ماندگاری و عمر این کالاهای خواب، مطمئن باشند. البته خرید تشک‌های با کیفیت، مستلزم پرداخت مبلغ بیشتری همگام خرید خواهد بود.

دوام و ماندگاری

ارتفاع تشک

بر طبق راهنمای خرید تشک، هر اندازه ارتفاع آن بیشتر باشد؛ به همان اندازه عمر و ماندگاری تشک بیشتر خواهد بود. البته این ویژگی مهم در رابطه با تشک‌های رویال تولیدی کرمانشاه، به خوبی و با دقت بسیار رعایت شده است.

سایز تشک

یکی از مهم‌ترین نکاتی که هنگام خرید تشک به آن توجه شود، سایز و اندازه تشک است. در صورت توجه به آن هنگام خرید، مطمئناً تجربه خواب راحت کمترین هدیه خواهد بود که تشک با خود به ارمغان آورده است.

شماره تماس خرید تشک رویال اصلی

عوامل مؤثر بر تعیین قیمت تشک‌های رویال

روان‌شناسان بسیاری توصیه کرده‌اند که افراد بزرگسال در طول یک شبانه روز، ۷ تا ۸ ساعت را به خواب اختصاص دهند؛ بنابراین انتخاب تشک مناسب با شرایط و نیاز او، در این موقعیت بسیار حائز اهمیت است. اما یکی از مهم‌ترین عوامل در زمان انتخاب تشک، قیمت آن خواهد بود.

بنابراین افراد در زمان انتخاب تشک با کیفیت و مرغوب، باید به قیمت آن توجه کنند. تشک‌های رویال تولیدی کرمانشاه، قیمت‌های مناسب داشته و در نتیجه انتخاب برای خریدار، بسیار آسان خواهد کرد. البته متخصصان این مجموعه در تعیین قیمت تشک‌های تولید شده خود، به عوامل بسیار توجه خواهند کرد.

اصلی‌ترین عوامل که نقش مؤثر در تعیین قیمت تشک‌های رویال تولیدی کرمانشاه دارند، عبارت هستند از:

  • ارتفاع تشک
  • تشک طبی، فنری یا طبی – فنری
  • وجود مواد اولیه حساسیت زا
  • تشک‌های یک نفره یا دو نفره
  • استفاده از پارچه ضد آب و حریق
  • پد‌های محافظ
  • عرض تشک‌های تولید شده
  • اسفنج استفاده شده در آن

عوامل مؤثر بر تعیین قیمت تشک‌های رویال

نکات مهم در رابطه با تشک‌های رویال

در صورتی که قصد خرید تشک از تولیدی تشک رویال در کرمانشاه را دارید، به نکاتی که در ادامه آورده شده‌اند، توجه داشته باشید:

  • در زمان خرید تشک‌های دو نفره، از انتخاب دو عدد تشک یک نفره جدا خودداری شود. زیرا به‌مرورزمان و به دلیل اختلاف وزن، سطوح تشک‌ها نسبت به یکدیگر تغییر پیدا خواهند کرد.
  • افراد هنگام خرید عمده تشک یا یک عدد، حتماً به وجود ضمانت نامه یا گارانتی با آن توجه کنند.
  • خانم‌ها یا آقایان در صورت تمایل و امکان، حتماً پد‌های ضد آب را خریداری کنند.
  • افراد حتماً پس از ۶ ماه استفاده از تشک، آن را زیر و رو کنند.
  • در صورتی که شخص استفاده‌کننده از تشک، اضافه وزن دارد؛ باید به سراغ محصولاتی برود که تراکم فنر آن‌ها بیشتر و فریم‌های ضخیم‌تری دارد.
  • بالا و پایین پریدن روی تشک‌ها، باعث خراب شدن فنر آن خواهد شد. بنابراین برای اینکه مدت زمان استفاده از تشک، طولانی باشد؛ کودکان را از انجام این کار باید منع کنند.
  • افراد در زمان خرید تشک، خسیس بودن را باید کنار بگذارند. این محصول کاملاً با سلامتی جسم و روح آن‌ها، در ارتباط است.
  • هر سه ماه یکبار تشک‌ها را با استفاده از جاروبرقی و سشوار خوب تمیز باید کرد تا امکان تجربه خواب آرام، با آن فراهم شود.

شماره تماس خرید تشک رویال اصلی

تجربه خریدی عالی با سایت تشک رویال

در صورتی که اهل استان و شهر کرمانشاه هستید، حتماً به تولیدی تشک رویال در کرمانشاه جهت خرید محصولات خواب خود مراجعه کنید. در این مرکز امکان خرید بدون واسطه و مستقیم انواع تشک رویال مانند بهترین تشک دو نفره، بهترین تشک یک نفره، بهترین تشک مسافرتی و بهترین تشک طبی را خواهید داشت.

وجود افراد متخصص و مشاوران ماهر در این مجموعه به شما کمک خواهد کرد که در بین انواع تشک پاکتی، انواع تشک متصل و انواع تشک طبی مناسب‌ترین را با توجه به شرایط جسمی خود انتخاب کنید. البته با توجه به خرید تشک رویال اصل به قیمت کارخانه در این مجموعه معتبر، مطمئناً قیمت کمتری را پرداخت خواهید کرد.

در صورت تمایل می‌توانید با شماره تلفن تولید تشک رویال تماس گرفته و به شکل تلفنی، اطلاعات لازم در رابطه با محصول انتخابی خود را کسب کنید.

تجربه خریدی عالی با سایت تشک رویال

سخن پایانی

مطمئناً خرید کالای خواب از تولیدی تشک رویال در کرمانشاه به ویژه برای افراد ساکن در این استان و شهر، ‌ایده‌آل‌ترین انتخاب خواهد بود. زیرا تمام محصولات تولید شده در این تولیدی، دارای کیفیت و مرغوبیت بسیار است.

در صورت خرید عمده تشک رویال یا جزئی، کیفیت و اصالت این محصولات کمترین چیزی است که به خریدار عرضه خواهد شد. افراد پس از خرید و انتخاب این تشک‌ها، خواب آرام را تجربه خواهند کرد. زیرا مواد اولیه به کار رفته در این محصولات مانند اسفنج و فنر‌ها، بسیار با کیفیت هستند.

شماره تماس خرید تشک رویال اصلی

لیست قیمت:

مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل ماسا 90×200فنری20 cm1,074,700
تشک رویال مدل ماسا120×200فنری20 cm1,375,000
تشک رویال مدل ماسا160×200فنری20 cm1,870,000
تشک رویال مدل ماسا180×200فنری20 cm2,149,400
تشک رویال مدل ماسا80×180 نوجوانفنری20 cm1,034,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل آرامش90×200فنری21 cm1,375,000
تشک رویال مدل آرامش120×200فنری21 cm1,870,000
تشک رویال مدل آرامش160×200فنری21 cm2,530,000
تشک رویال مدل آرامش180×200فنری21 cm2,750,000
تشک رویال مدل آرامش80×180  نوجوانفنری21 cm1,320,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل آسایش-درجه 290×200فنری23 cm1,430,000
تشک رویال مدل آسایش-درجه 2120×200فنری23 cm1,892,000
تشک رویال مدل آسایش-درجه 2160×200فنری23 cm2,508,000
تشک رویال مدل آسایش-درجه 2180×200فنری23 cm2,860,000
تشک رویال مدل آسایش-درجه 280×180  نوجوانفنری23 cm1,364,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 190×200فنری24 cm1,622,500
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 1120×200فنری24 cm2,200,000
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 1160×200فنری24 cm2,915,000
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 1180×200فنری24 cm3,245,000
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 180×180  نوجوانفنری24 cm1,540,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل رز-درجه 290×200فنری27 cm1,760,000
تشک رویال مدل رز-درجه 2120×200فنری27 cm2,574,000
تشک رویال مدل رز-درجه 2160×200فنری27 cm3,190,000
تشک رویال مدل رز-درجه 2180×200فنری27 cm3,520,000
تشک رویال مدل رز-درجه 280×180  نوجوانفنری27 cm1,628,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 190×200طبی28 cm1,969,000
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 1120×200طبی28 cm2,794,000
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 1160×200طبی28 cm3,630,000
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 1180×200طبی28 cm3,938,000
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 180×180 نوجوانطبی28 cm1,870,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک90×200طبی29 cm2,147,200
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک120×200طبی29 cm2,997,500
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک160×200طبی29 cm3,987,500
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک180×200طبی29 cm4,290,000
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک80×180 نوجوانطبی29 cm2,029,500
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 190×200طبی27 cm2,750,000
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 1120×200طبی27 cm4,004,000
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 1160×200طبی27 cm5,262,400
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 1180×200طبی27 cm5,500,000
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 180×180 نوجوانطبی27 cm3,718,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل فلورا- درجه 190×200طبی28 cm3,505,700
تشک رویال مدل فلورا- درجه 1120×200طبی28 cm5,060,000
تشک رویال مدل فلورا- درجه 1160×200طبی28 cm6,600,000
تشک رویال مدل فلورا- درجه 1180×200طبی28 cm7,007,000
تشک رویال مدل فلورا- درجه 180×180 نوجوانطبی28 cm3,300,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 190×200طبی30 cm4,576,000
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 1120×200طبی30 cm6,930,000
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 1160×200طبی30 cm8,580,000
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 1180×200طبی30 cm9,152,000
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 180×180 نوجوانطبی30 cm4,290,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 190×200طبی34 cm5,812,400
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 1120×200طبی34 cm8,800,000
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 1160×200طبی34 cm10,923,000
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 1180×200طبی34 cm11,616,000
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 180×180 نوجوانطبی34 cm5,461,500
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ90×200فنری منفصل (پاکتی)31 cm5,698,000
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ120×200فنری منفصل (پاکتی)31 cm8,250,000
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ160×200فنری منفصل (پاکتی)31 cm10,582,000
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ180×200فنری منفصل (پاکتی)31 cm11,396,000
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ80×180 نوجوانفنری منفصل (پاکتی)31 cm5,291,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک90×200فنری منفصل (پاکتی)36 cm7,403,000
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک120×200فنری منفصل (پاکتی)36 cm10,043,000
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک160×200فنری منفصل (پاکتی)36 cm12,980,000
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک180×200فنری منفصل (پاکتی)36 cm14,806,000
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک80×180 نوجوانفنری منفصل (پاکتی)36 cm6,490,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 190×200طبی فوم16 cm1,364,000
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 1120×200طبی فوم16 cm1,848,000
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 1160×200طبی فوم16 cm2,607,000
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 1180×200طبی فوم16 cm2,728,000
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 180×180 نوجوانطبی فوم16 cm1,309,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 290×200طبی فوم18 cm1,760,000
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 2120×200طبی فوم18 cm2,310,000
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 2160×200طبی فوم18 cm3,300,000
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 2180×200طبی فوم18 cm3,520,000
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 280×180 نوجوانطبی فوم18 cm1,650,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت90×200طبی فوم20 cm2,376,000
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت120×200طبی فوم20 cm3,135,000
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت160×200طبی فوم20 cm4,202,000
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت180×200طبی فوم20 cm4,752,000
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت80×180 نوجوانطبی فوم20 cm2,101,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا90×200طبی فوم21 cm3,300,000
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا120×200طبی فوم21 cm4,642,000
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا160×200طبی فوم21 cm5,962,000
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا180×200طبی فوم21 cm6,600,000
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا80×180 نوجوانطبی فوم21 cm5,365,800
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک90×200طبی فوم30 cm4,642,000
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک120×200طبی فوم30 cm6,206,200
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک160×200طبی فوم30 cm8,327,000
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک180×200طبی فوم30 cm9,284,000
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک80×180 نوجوانطبی فوم30 cm4,152,500
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن90×200طبی ارتوپدیک22 cm6,358,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن120×200طبی ارتوپدیک22 cm8,580,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن160×200طبی ارتوپدیک22 cm11,330,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن180×200طبی ارتوپدیک22 cm12,540,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن80×180 نوجوانطبی ارتوپدیک22 cm5,687,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس90×200طبی ارتوپدیک26 cm7,370,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس120×200طبی ارتوپدیک26 cm9,900,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس160×200طبی ارتوپدیک26 cm12,760,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس180×200طبی ارتوپدیک26 cm14,740,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس80×180 نوجوانطبی ارتوپدیک26 cm6,380,000

 

 

سایر مقالات:

3 مورد از اثرات بی خوابی بر وزن- بی خوابی باعث چاقی یا لاغری میشود ؟
5 راهکار از بین بردن ساس تخت- نکات طلایی جلوگیری از ساس تخت
5 روش تشخیص تشک اصلی - بهترین تشک های اصلی رویال

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *