نکات آموزشی

5 راهکار از بین بردن ساس تخت- نکات طلایی جلوگیری از ساس تخت

از بین بردن ساس تخت

شماره تماس تولیدی تشک رویال

چند راه ساده برای از بین بردن ساس

در صورتی که افراد وجود ساس روی تختخواب و مشاهده قطرات خون روی ملحفه یا پتو، حتماً به دنبال راه حلی جهت از بین بردن ساس تخت بپردازند. زیرا وجود این حشره موذی، سبب برهم‌زدن خواب و در نهایت از بین بردن آرامش افراد خواهند شد.

این حشره موذی در فضا‌های کثیف و شلوغ، رشد خواهد کرد؛ بنابراین توجه به بهداشت خانه و تختخواب بسیار با اهمیت است. طی این مقاله به بیان اطلاعاتی در رابطه با از بین بردن ساس تخت و چند راهکار ساده پرداخته‌ایم. در صورت علاقه به چنین موضوعاتی تا انتها مطلب همراه ما باشید.

چند راه ساده برای از بین بردن ساس

از بین بردن ساس تخت

:

شماره تماس تولیدی تشک رویال

محصولات تشک رویال:

تشک رویال
تشک طبی
تشک فنری

 

بالشت مموری فوم مدل رویال

هسته اصلی مموری فوم (اسفنج حافظه دار) مناسب برای دیسک گردن پارچه گربافت ضد حساسیت ابعاد استاندارد 50*70 1سال ضمانت

تشک رویال مدل آسایش دو نفره

2,880,000 تومان3,285,000 تومان
خرید انواع تشک از تشک رویال تشک رویال تشک طبی تشک فنری تشک منفصل( پاکتی) تشک متصل تشک یک نفره

بالش چروک اسپریت

وزن 1.4kg الیاف میکرو ژله پارچه میکرو هتلی مغزی دوزی در رنگ های مختلف دارای زیپ مخفی

تشک رویال مدل رز نوجوان

1,870,000 تومان
    خرید انواع تشک از تشک رویال تشک رویال تشک طبی تشک فنری تشک منفصل( پاکتی) تشک متصل تشک

ساس چیست؟

یکی از موذی‌ترین حشرات موجود در سراسر دنیا ساس است. این حشره در محیط‌های شلوغ و کثیف رشد خواهد کرد. ساس به اندازه یک دانه سیب، با بدنی صاف بوده و البته مانند دیگر حشرات، امکان پرواز ندارد. این حشره در درز ‌اشیا چوبی مانند تختخواب، رشد کرده و از خون موجودات زنده مانند انسان، تغذیه خواهند کرد.

البته این حشرات موذی، خیلی راحت می‌توانند از یک نقطه به نقطه دیگر منتقل شوند؛ بنابراین مشاهده آن‌ها علاوه بر محیط‌های یا خانه کثیف، در منازل تمیز نیز پیدا خواهد شد؛ زیرا خیلی راحت با یک شیء، می‌تواند به آن محیط منتقل شود. البته زمان فعالیت آن‌ها در شب بوده و تا چند ماه، عمر خواهند کرد.

شماره تماس تولیدی تشک رویال

ساس‌ها به مدت دو ماه، می‌توانند بدون غذا زنده بمانند. روش تغذیه ساس به گونه‌ای است که ابتدا، پوست میزبان را سوراخ خواهد کرد. سپس بزاق خود را در آن تزریق کرده و بعد شروع به مکیدن خون خواهد کرد. البته در حالت کلی، ساس‌ها مستقیماً به انسان‌ها ضرر وارد نخواهند کرد.

آزار ساس‌ها معمولاً با خارش و حس گزیدگی، همراه خواهد بود؛ بنابراین باید به دنبال روش‌های از بین بردن ساس تخت و در کل محیط خانه بود.

ساس چیست؟

از بین بردن ساس تخت

نشانه‌های وجود ساس

پس از اطمینان از حضور این حشره موذی در خانه، باید به دنبال روش‌های از بین بردن ساس تخت و اتاق بود. اما برای اینکه فرد از وجود این حیوان موذی مطمئن شود، نیازمند مشاهده چند علامت روی پوست بدن خود و تختخواب است. سپس به دنبال روش از بین بردن ساس تخت باشد.

نشانه‌های وجود ساس روی تختخواب یا محیط خانه، شامل لیست زیر خواهند بود:

شماره تماس تولیدی تشک رویال

خارش و قرمزی پوست

در صورتی که افراد پس از بیدار شدن، متوجه خارش و قرمزی پوست دست یا پا‌های خود شدند؛ می‌توانند به وجود ساس در تختخواب خود شک کنند. برای اطمینان از وجود ساس، سریع برق اتاق را روشن کنند. در این زمان در صورت مشاهده حشره موذی با بدنی صاف و اندازه دانه سیب، از وجود آن مطمئن خواهند شد. اکنون با توجه به این علائم باید به دنبال راهی جهت از بین بردن ساس تخت باشند.

خارش و قرمزی پوست

از بین بردن ساس تخت

لکه‌های تیره روی سرویس خواب

در صورت مشاهده لکه‌های نسبتاً بزرگ قهوه‌ای روی روبالشی، ملحفه و به طور کلی سرویس خواب، به وجود ساس در اتاق خود باید شک کنند. این لکه‌ها بر اثر ادرار یا مدفوع کردن روی سرویس خواب، به وجود آمده و در طول زمان به خورد سرویس خواب، رفته است. چاره کار در استفاده از چند راهکار برای از بین بردن ساس تخت، خواهد بود.

مشاهده ضایعات پوستی روی سرویس خواب

این حشره موذی از خون انسان تغذیه کرده و به همین دلیل، ابتدا باید او را نیش بزند؛ بنابراین در صورت مشاهده ضایعات بیضی شکل و قهوه‌ای رنگ از پوست، به وجود ساس در خانه باید شک کرد. البته با استفاده از راهکار‌های طبیعی از بین بردن ساس تخت، می‌توان از شر آن‌ها برای همیشه راحت شد.

شماره تماس تولیدی تشک رویال

روش از بین بردن ساس در منزل

اگر افراد با توجه به علائم حضور ساس در منزل و تخت، به وجود آن شک کنند؛ سریعاً باید به دنبال راهکار‌های طبیعی از بین بردن ساس تخت یا روش‌های غیر طبیعی از بین بردن ساس تخت، باشند. زیرا در صورت وجود این حیوانات در تختخواب یا محیط خانه، باید با خواب راحت و آرام خداحافظی کرد.

روش از بین بردن ساس در منزل

از بین بردن ساس تخت

اما مهم‌ترین راه‌های از بین بردن ساس تخت، عبارت هستند از:

از بین بردن ساس تخت با جارو برقی

بدون شک در صورت جاروبرقی کشیدن دقیق و درست در سطح خانه و تشک، می‌توانند از شر وجود ساس‌ها راحت شوند. البته جهت اطمینان بیشتر از نابودی این حیوانات، تمام درز‌های تشک را به برس سفت بکشند تا در صورت چسبیدن تخم‌های این حشره موذی به درز‌ها، جدا شوند.

نابود کردن ساس با فلفل

یکی از راهکار‌های جدید از بین بردن ساس تخت ترکیب فلفل کاین، زنجبیل رنده شده و پونه کوهی است. این ترکیب را ابتدا، جوشانده و پس از عبور دادن از صافی، در بطری اسپری بریزند. اکنون با این اسپری مخصوص از بین بردن ساس، به جنگ با این حشرات موذی بروند.

اسپری مخصوص از بین بردن ساس را در تمام نقاط خانه، اسپری کنند تا این حشره موذی با استشمام بوی آن، نابود شود.

شماره تماس تولیدی تشک رویال

بخار داغ و نابودی ساس‌ها

یک روش از بین بردن ساس در منزل، استفاده از بخار داغ است. با این کار ساس‌ها بدون آسیب به محیط زیست، نابود خواهند شد. در این روش، ساس‌ها حاضر در درز‌ها نیز نابود شده و همچنین این بخار داغ در تمیز شدن آستر و لایه‌های درونی تشک از وجود هر نوع آلودگی، بسیار مؤثر خواهد بود.

بر طبق تحقیقات انجام شده در رابطه با ساس‌ها، این حیوانات موذی در دمای بیش‌تر از ۶۰ درجه سانتی گراد از بین خواهند رفت؛ بنابراین استفاده از بخارشوی، در از بین بردن ساس تخت بسیار مؤثر است.

بخار داغ و نابودی ساس‌ها

از بین بردن ساس تخت

استفاده از سشوار برای نابودی ساس

برای نابودی ساس‌ها، ابتدا سشوار را در داغ‌ترین حالت ممکن قرار دهند. سپس آن را روی درز و قسمت‌های مختلف تختخواب بگیرند تا این حشره موذی نابود شود. سپس در صورت باقی ماندن ساس‌ها روی تخت، آن‌ها را جاروبرقی از بین ببرند.

از بین بردن ساس با قرص برنج

بدون شک افراد در صورت استفاده از قرص برنج در محیط خانه و به ویژه تختخواب، از شر ساس‌ها راحت خواهند شد. البته امروزه راهکار از بین بردن ساس با قرص برنج، از سوی وزارت بهداشت ممنوع شده است. زیرا این قرص، برای همه اهالی خانه خطرآفرین است.

محصولات تشک رویال:

تشک منفصل( پاکتی)
تشک متصل
تشک یک نفره
تشک دو نفره

 

شماره تماس تولیدی تشک رویال

استفاده از روکش تخت یا روبالشی

یکی از ساده‌ترین روش‌ها برای از بین بردن این حشرات موذی، استفاده از روکش بالش و تخت است. این روکش به دلیل بافت محکم و قوی، از ورود یا خروج ساس‌ها یا دیگر حیوانات جلوگیری خواهند کرد. البته در صورت روکش کردن تخت یا بالش، حداقل یک سال باید به طور مداوم از آن استفاده شود تا از نابودی ساس‌ها، اطمینان حاصل شود.

انجماد کردن ساس

یکی از مؤثر‌ترین روش جهت از بین بردن ساس تخت، قرار دادن روبالشی یا ملحفه در فریز است. البته ساس می‌تواند بدون غذا و در دمای بسیار سرد، به زندگی خود ادامه دهد. برای از بین بردن این حشرات موذی، کافی است که اقلام کوچک را در دمای منفی ۱۷ سانتی گراد و برای دو ساعت قرار دهند؛ بدون شک آن‌ها نابود خواهند شد.

انجماد کردن ساس

از بین بردن ساس تخت

حشره‌کش روغن درخت چای

در صورت استفاده از حشره کش روغن درخت چای در بخش‌های از خانه یا تخت که امکان دسترسی به آن‌ها وجود ندارد، در نابود کردن ساس‌ها روش بسیار مؤثری است. این حشره را در درز مبل یا تخت و همچنین ترک دیوار، اسپری کنند تا نهایتاً منجر به از بین رفتن این حیوانات موذی شود.

از بین بردن ساس با وایتکس

از بین بردن ساس با وایتکس، یکی از مؤثر‌ترین روش‌های نابودی این حیوان موذی است. در این روش تمام وسایل سرویس خواب و دیوار‌ها را باید با وایتکس، تمیز کرد تا ساس‌ها کاملاً نابود شوند.

شماره تماس تولیدی تشک رویال

از بین بردن ساس با سرکه

برای نابودی ساس در محیط اتاق و خانه، ابتدا سرکه با آب را در یک ظرف ترکیب کرده و بعد آن را در تمام فضا خانه، اسپری کنند. بدون شک راه از بین بردن ساس با سرکه، در نابودی آن‌ها مؤثر است. البته برای اینکه تخم ریز ساس با این روش از بین بروند، باید این ترکیب بار‌ها و بار‌ها در کل خانه اسپری شود.

از بین بردن ساس با سرکه

از بین بردن ساس تخت

از بین بردن ساس با گوگرد

یکی از قدیمی‌ترین روش‌ها جهت نابودی ساس، استفاده از گوگرد است. در  راهکار از بین بردن ساس با گوگرد، محیط را از وجود مواد قابل اشتعالی مانند پرده خالی کنند. اکنون در یک ظرف فلزی، روی خاک گوگرد مواد آتش‌زا ریخته و آن را روشن کنند.

این ماده باید حدود ۲۴ ساعت در محیط، روشن باشد تا ساس‌ها از بین روند. البته برای اینکه فرد دچار آسیب‌های احتمالی نشود، محیط را ترک کرده و بعد از ۲۴ ساعت، وارد خانه شود. اکنون درب‌ها و پنجره‌ها را برای مدتی باز بگذارد تا دود ناشی از سوختن گوگرد، بیرون رود.

آب داغ برای نابود کردن ساس

یکی از ساده‌ترین روش‌ها برای از بین بردن ساس تخت در منزل شستن ملحفه، روبالشی و لباس‌ها در آب داغ با دمای بیش از ۶۰ درجه سانتی گراد است.

شماره تماس تولیدی تشک رویال

استفاده از آویشن جهت از بین بردن ساس

برای نابودی ساس‌ها، کافی است که برگ تازه آویشن را در زیر تخت قرار دهند. البته سوزاندن چوب آویشن در نابودی این حشرات موذی، بسیار مؤثر است.

زردچوبه و  نابودی ساس

یکی از روش‌های که باعث نابودی تدریجی ساس‌ها خواهد شد، زردچوبه است. در این روش، زردچوبه را در مناطقی که ساس دارند، بپاشند تا ساس‌ها به تدریج از بین بروند. زیرا در زردچوبه یک ماده شیمیایی به نام کورکومین وجود دارد که خاصیت ضد میکروبی داشته و در نابودی ساس نیز، مؤثر است.

دستگاه از بین بردن ساس

امروزه یکی از روش‌های هوشمند جهت نابودی این حیوانات موذی، استفاده از دستگاه از بین بردن ساس ۹۱۲ uaw است. این دستگاه به کمک با شدت صوت ۱۳۰ دسی بل، تمام حشرات موذی از قبیل ساس و موش را از محیط دور نگه خواهد داشت. البته وجود یک دستگاه برای یک واحد مسکونی، کافی خواهد بود.

دستگاه از بین بردن ساس

از بین بردن ساس تخت

نگهداری صحیح از تخت و تشک

ساس یک حشره کوچک و موزی است که از خون انسان یا حیوان تغذیه می‌کند. این حشرات می‌توانند در تختخواب، مبلمان، لباس‌ها و سایر جاهای پنهان زندگی کنند و باعث گزیدگی، خارش و عفونت پوستی شوند. برای از بین ‌بردن ساس تخت باید چند مرحله را انجام دهید:

اول‌ازهمه باید تختخواب، ملحفه، بالشت و لباس‌های خود را با دمای بالا بشویید و خشک کنید. این کار می‌تواند بهترین سم برای از بین بردن ساس و تخم‌های آنها باشد. بعد از شستن، ملحفه‌ها را در کیسه‌های پلاستیکی بگذارید و در جای امن نگه دارید.

همچنین از بین بردن ساس با وایتکس یکی از راه‌های مناسب برای پیشگیری از این حشره موزی است. دوم، باید تختخواب خود را بادقت بازرسی و هر گونه علامتی از ساس را پیدا کنید.

 این علامت‌ها می‌توانند شامل لکه‌های قهوه‌ای، خون یا مدفوع ساس باشند. یکی دیگر از راه‌های از بین ‌بردن ساس تختخواب باید آنها را با جاروبرقی یا با حشره‌کش مناسب آنها را بکشید. مراقب باشید که درزها، شکاف‌ها و چارچوب‌های تختخواب را نیز بررسی کنید.

 سوم، باید از روش‌های طبیعی برای از بین ‌بردن ساس تخت استفاده کنید. برخی از این روش‌ها عبارت‌اند از:

  • از بین بردن ساس با سرکه یکی دیگر از راه‌های مقابله با این حشره است. سرکه سفید را در یک بطری اسپری بریزید و روی مناطق آلوده اسپری کنید. سرکه می‌تواند ساس‌ها را سوزانده و از تخم‌گذاری آنها جلوگیری کند.
  • خاک دیاتومه یک ماده طبیعی است که از بقایای فسیل جلبک‌های کوچک تشکیل شده است. این ماده می‌تواند یکی از راه‌های از بین ‌بردن ساس تخت باشد. خاک دیاتومه را روی تختخواب، مبلمان، لباس‌ها و سایر جاهای محتمل آلودگی پاشیده و چند روز بگذارید. سپس با جاروبرقی خاک را بردارید.
  • برخی از روغن‌های گیاهی مانند روغن درخت چای و روغن اسطوخودوس دارای خواص ضدباکتری و ضدقارچ هستند و می‌توانند باعث از بین بردن ساس شوند. این روغن‌ها اسپری مخصوص از بین ‌بردن ساس تخت هستند؛ بنابراین آنها را با آب مخلوط کرده و روی مناطق آلوده اسپری کنید.

 چهارم، باید به راه‌های پیشگیری و از بین ‌بردن ساس تخت اطمینان کنید. برای این کار، باید به روش‌های زیر توجه کنید.

  • از تهویه مناسب در اتاق‌خواب و منزل استفاده کنید. ساس‌ها علاقه‌مند به دی‌اکسیدکربن هستند و اگر فضای اتاق کاملاً مطبوع باشد و حتی در آن گیاهان وجود داشته باشند، این حشرات کمتر می‌توانند ماندگار باشند.
  • اگر به مکان‌های عمومی مانند هتل‌ها، رستوران‌ها، تاکسی‌ها و ایستگاه‌های حمل‌ونقل می‌روید، باید لباس‌ها، چمدان‌ها و سایر وسایل خود را قبل و بعد از سفر بادقت بررسی کنید و در صورت لزوم بشویید. البته بهتر است بدانید که از بین بردن ساس با جوش‌شیرین راحت‌ترین راه برای مقابله با این حشره است.
  • اگر به محل آلوده به ساس می‌روید، باید کفش‌ها، لباس‌ها و سایر وسایل خود را قبل از ورود به منزل چک کرده و با دمای بالا بشویید و خشک کنید
  • از ورود ساس‌ها از خارج به منزل جلوگیری کنید. برای این کار، باید درب‌ها و پنجره‌های خود را محکم ببندید و از شبکه‌های حشره گیر استفاده کنید.

شماره تماس تولیدی تشک رویال

خرید تشک باکیفیت و ایده‌آل

بدون شک در صورت خرید تشک باکیفیت و مراقبت از آن، امکان رشد ساس یا دیگر حشرات در آن غیر ممکن خواهد بود. اگر به دنبال خرید یک تشک باکیفیت عالی هستید، حتماً به سایت تشک رویال اصل مراجعه کنید تا امکان انتخاب بین انواع تشک یک نفره و انواع تشک دو نفره را داشته باشید.

با خرید تشک رویال از فروشگاه اینترنتی این مجموعه خوشنام می‌توانید از بین انواع تشک طبی، انواع تشک فنری، انواع تشک متصل و انواع تشک پاکتی بهترین گزینه با توجه به قیمت و نیاز خود را انتخاب کنید. البته در صورت نیاز به خرید تشک مسافرتی، این مجموعه کالای خواب‌های مناسبی تحت این عنوان برای مشتریان خود ارائه داده است.

خرید تشک باکیفیت و ایده‌آل

از بین بردن ساس تخت

سخن پایانی

در صورت وجود ساس در تختخواب یا محیط خانه، باید قید خواب راحت و آرام را زد. زیرا این موجودات موذی با مکیدن خون افراد، سبب خارش پوستی شده و در نتیجه آرامش را از آن‌ها، سلب خواهند کرد. اکنون باید از راهکار‌های متنوع از بین بردن ساس تخت استفاده کرد.

مطمئناً با به‌کارگیری روش مؤثر برای نابودی ساس در تخت یا اتاق خواب، آرامش به خواب بر خواهد گشت. از جمله مؤثر‌ترین این روش‌ها، استفاده از سرکه است. با ترکیب سرکه و آب در یک ظرف و سپس اسپری نمودن آن در محیط خانه، تمام ساس‌ها نابود خواهند شد.

خرید تشک باکیفیت و ایده‌آل

از بین بردن ساس تخت

شماره تماس تولیدی تشک رویال

لیست قیمت:

مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل ماسا 90×200فنری20 cm1,074,700
تشک رویال مدل ماسا120×200فنری20 cm1,375,000
تشک رویال مدل ماسا160×200فنری20 cm1,870,000
تشک رویال مدل ماسا180×200فنری20 cm2,149,400
تشک رویال مدل ماسا80×180 نوجوانفنری20 cm1,034,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل آرامش90×200فنری21 cm1,375,000
تشک رویال مدل آرامش120×200فنری21 cm1,870,000
تشک رویال مدل آرامش160×200فنری21 cm2,530,000
تشک رویال مدل آرامش180×200فنری21 cm2,750,000
تشک رویال مدل آرامش80×180  نوجوانفنری21 cm1,320,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل آسایش-درجه 290×200فنری23 cm1,430,000
تشک رویال مدل آسایش-درجه 2120×200فنری23 cm1,892,000
تشک رویال مدل آسایش-درجه 2160×200فنری23 cm2,508,000
تشک رویال مدل آسایش-درجه 2180×200فنری23 cm2,860,000
تشک رویال مدل آسایش-درجه 280×180  نوجوانفنری23 cm1,364,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 190×200فنری24 cm1,622,500
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 1120×200فنری24 cm2,200,000
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 1160×200فنری24 cm2,915,000
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 1180×200فنری24 cm3,245,000
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 180×180  نوجوانفنری24 cm1,540,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل رز-درجه 290×200فنری27 cm1,760,000
تشک رویال مدل رز-درجه 2120×200فنری27 cm2,574,000
تشک رویال مدل رز-درجه 2160×200فنری27 cm3,190,000
تشک رویال مدل رز-درجه 2180×200فنری27 cm3,520,000
تشک رویال مدل رز-درجه 280×180  نوجوانفنری27 cm1,628,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 190×200طبی28 cm1,969,000
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 1120×200طبی28 cm2,794,000
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 1160×200طبی28 cm3,630,000
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 1180×200طبی28 cm3,938,000
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 180×180 نوجوانطبی28 cm1,870,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک90×200طبی29 cm2,147,200
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک120×200طبی29 cm2,997,500
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک160×200طبی29 cm3,987,500
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک180×200طبی29 cm4,290,000
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک80×180 نوجوانطبی29 cm2,029,500
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 190×200طبی27 cm2,750,000
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 1120×200طبی27 cm4,004,000
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 1160×200طبی27 cm5,262,400
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 1180×200طبی27 cm5,500,000
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 180×180 نوجوانطبی27 cm3,718,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل فلورا- درجه 190×200طبی28 cm3,505,700
تشک رویال مدل فلورا- درجه 1120×200طبی28 cm5,060,000
تشک رویال مدل فلورا- درجه 1160×200طبی28 cm6,600,000
تشک رویال مدل فلورا- درجه 1180×200طبی28 cm7,007,000
تشک رویال مدل فلورا- درجه 180×180 نوجوانطبی28 cm3,300,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 190×200طبی30 cm4,576,000
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 1120×200طبی30 cm6,930,000
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 1160×200طبی30 cm8,580,000
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 1180×200طبی30 cm9,152,000
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 180×180 نوجوانطبی30 cm4,290,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 190×200طبی34 cm5,812,400
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 1120×200طبی34 cm8,800,000
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 1160×200طبی34 cm10,923,000
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 1180×200طبی34 cm11,616,000
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 180×180 نوجوانطبی34 cm5,461,500
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ90×200فنری منفصل (پاکتی)31 cm5,698,000
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ120×200فنری منفصل (پاکتی)31 cm8,250,000
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ160×200فنری منفصل (پاکتی)31 cm10,582,000
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ180×200فنری منفصل (پاکتی)31 cm11,396,000
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ80×180 نوجوانفنری منفصل (پاکتی)31 cm5,291,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک90×200فنری منفصل (پاکتی)36 cm7,403,000
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک120×200فنری منفصل (پاکتی)36 cm10,043,000
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک160×200فنری منفصل (پاکتی)36 cm12,980,000
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک180×200فنری منفصل (پاکتی)36 cm14,806,000
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک80×180 نوجوانفنری منفصل (پاکتی)36 cm6,490,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 190×200طبی فوم16 cm1,364,000
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 1120×200طبی فوم16 cm1,848,000
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 1160×200طبی فوم16 cm2,607,000
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 1180×200طبی فوم16 cm2,728,000
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 180×180 نوجوانطبی فوم16 cm1,309,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 290×200طبی فوم18 cm1,760,000
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 2120×200طبی فوم18 cm2,310,000
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 2160×200طبی فوم18 cm3,300,000
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 2180×200طبی فوم18 cm3,520,000
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 280×180 نوجوانطبی فوم18 cm1,650,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت90×200طبی فوم20 cm2,376,000
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت120×200طبی فوم20 cm3,135,000
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت160×200طبی فوم20 cm4,202,000
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت180×200طبی فوم20 cm4,752,000
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت80×180 نوجوانطبی فوم20 cm2,101,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا90×200طبی فوم21 cm3,300,000
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا120×200طبی فوم21 cm4,642,000
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا160×200طبی فوم21 cm5,962,000
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا180×200طبی فوم21 cm6,600,000
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا80×180 نوجوانطبی فوم21 cm5,365,800
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک90×200طبی فوم30 cm4,642,000
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک120×200طبی فوم30 cm6,206,200
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک160×200طبی فوم30 cm8,327,000
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک180×200طبی فوم30 cm9,284,000
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک80×180 نوجوانطبی فوم30 cm4,152,500
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن90×200طبی ارتوپدیک22 cm6,358,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن120×200طبی ارتوپدیک22 cm8,580,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن160×200طبی ارتوپدیک22 cm11,330,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن180×200طبی ارتوپدیک22 cm12,540,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن80×180 نوجوانطبی ارتوپدیک22 cm5,687,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس90×200طبی ارتوپدیک26 cm7,370,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس120×200طبی ارتوپدیک26 cm9,900,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس160×200طبی ارتوپدیک26 cm12,760,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس180×200طبی ارتوپدیک26 cm14,740,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس80×180 نوجوانطبی ارتوپدیک26 cm6,380,000

سایر مقالات:

5 روش تشخیص تشک اصلی - بهترین تشک های اصلی رویال
خرید تشک خواب از تولیدی - بررسی و مقایسه 20 مدل تشک اصل
انتخاب رنگ مناسب روتختی - 5 مدل از بهترین رو تختی ها + عکس و قیمت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *