نکات آموزشی

0 تا 100 نکات نگهداری از تشک خواب- تمیزکردن، حمل ونقل و ….

نگهداری از تشک

نحوه نگهداری از تشک و چند نکته برای افزایش عمر تشک

بدون شک نگهداری از تشک به شیوه صحیح و درست، امکان استفاده از آن را برای سال‌های متمادی افراد فراهم خواهد کرد. البته با توجه به قیمت‌های بسیار زیاد انواع تشک، افراد چاره‌ای جز استفاده از راهنمای نگهداری از تشک ندارند.

عمر مفید یک تشک، بین 8 تا ۱۰ است که نحوه نگهداری از تشک تختخواب در کاهش یا افزایش ماندگاری آن تأثیر مستقیمی بر عهده دارد. طی این مقاله به بیان نکاتی در رابطه با نگهداری از تشک خواهیم پرداخت. در صورتی که علاقه‌مند به این موضوع جذاب هستید تا انتها مطلب همراه ما باشید.

نحوه نگهداری از تشک و چند نکته برای افزایش عمر تشک

 

 

شماره تماس خرید تشک رویال اصلی

تشک رویال مدل سوپر کلاسیک نوجوان

2,230,000 تومان
تشک رویال مدل سوپر کلاسیک نوجوان ارتفاع استاندارد و جنس تشک رویال مدل سوپر کلاسیک نوجوان باعث شده‌اند تا این

تشک رویال مدل پرستیژ دو نفره

11,640,000 تومان12,535,000 تومان
خرید انواع تشک از تشک رویال تشک رویال تشک طبی تشک فنری تشک منفصل( پاکتی) تشک متصل تشک یک نفره

تشک رویال مدل پددار لیدوما یک نفره

6,390,000 تومان9,680,000 تومان
خرید انواع تشک از تشک رویال تشک رویال تشک طبی تشک فنری تشک منفصل( پاکتی) تشک متصل تشک یک نفره

تشک رویال ارتوپدیک مدل ریباند گلدن نوجوان

6,255,000 تومان
خرید انواع تشک از تشک رویال تشک رویال تشک طبی تشک فنری تشک منفصل( پاکتی) تشک متصل تشک یک نفره

کلیدی‌ترین نکات در راهنمای نگهداری از تشک

امروز برند‌های تولید‌کننده در کنار تولید محصولات متنوع تشک جهت رفاه حال خریداران، به آن‌ها نکاتی برای افزایش طول عمر کالای خواب را یادآور خواهند شد. بدون شک در صورت رعایت این نکات، تشک انتخابی این عزیزان در کنار ایجاد خواب راحت از عمر بالایی نیز بهره‌مند خواهد شد.

اصلی‌ترین نکات در راهنمای افزایش عمر تشک، شامل لیست زیر خواهند بود.

شماره تماس خرید تشک رویال اصلی

استفاده از محافظ تشک یا ملحفه

بدون تردید استفاده از محافظ تشک به ویژه محافظ تشک ضد آب، سطح آن را از وجود هر نوع آلودگی و کثیفی دور خواهد داشت. البته برخی از تولید‌کنندگان در زمان ارائه تشک به خریدار، یک ملحفه یا محافظ تشک ضد آب به او ارائه خواهند داد.

یکی از مهم‌ترین روش‌ها جهت نگهداری از تشک، پوشش دهی مناسب سطح این بخش جدا نشدنی از تختخواب خواهد بود.

استفاده از محافظ تشک یا ملحفه

پریدن روی تخت

یکی از مهم‌ترین مسائل که منجر به شکستن یا خراب شدن تشک‌ها خواهد شد، پریدن روی آن است. البته انجام این کار برای کودکان، لذت بخش است؛ ولی بدون شک پس از چند بار انجام دادن، باید به فکر خرید کالای خواب جدید باشند.

زیرا این تشک، دیگر قابل استفاده نبوده و در صورت خوابیدن روی آن، باعث ایجاد درد‌های در کمر یا ستون فقرات خواهد شد. احتمالاً این پریدن‌ها، باعث گود شدن تشک تخت به ویژه در بخش‌های مرکزی شود.

شماره تماس خرید تشک رویال اصلی

زیر و رو کردن تشک

بسیاری از فروشندگان و تولید‌کنندگان در راهنمای افزایش عمر تشک یا نگهداری از آن بیان کرده‌اند که هر ۶ ماه یکبار، این کالای خواب باید زیر و رو شود. البته برخی برای این چرخاندن تشک روی تختخواب، یک برنامه در نظر گرفته‌اند.

به طور مثال عمل چرخاندن تشک‌های تازه، هر دو هفته یکبار تا چهار ماه باید انجام شود. مطمئناً با چرخاندن تشک‌های روی تختخواب، افراد متوجه نقص در آن شده و در نتیجه به دنبال رفع آن خواهند بود.

زیر و رو کردن تشک

تمیز کردن با جاروبرقی

در اصول نگهداری از تشک خوشخواب، بیان شده است که برای تمیز کردن آن از جاروبرقی استفاده کنند. البته شاید این نکته مهم برای برخی از افراد، عجیب به نظر برسد؛ اما در صورتی که این عزیزان هر ۳ ماه یکبار از جاروبرقی استفاده کنند، می‌توانند از ماندگاری بالا تشک مطمئن شوند.

نشستن روی گوشه تشک و خراب شدن آن

افراد این نکته را باید در ذهن داشته باشند که تشک، برای دراز کشیدن و استراحت کردن است نه نشستن. ساختار کلی همه تشک‌ها، نرم بوده و همچنین به گونه‌ای طراحی شده است که فرد، روی آن دراز بکشد؛ بنابراین در صورت نشستن روی لبه آن و لباس یا کفش پوشیدن، در طولانی مدت باعث خراب شدن تشک خواهد شد.

در اصول نگهداری از تشک خوشخواب، مطرح شده است که انجام این کار، ممنوع است. البته در این اصول بیان شده است که افراد برای رفاه حال خود هنگام پوشیدن کفش یا لباس، یک صندلی در کنار تخت قرار دهند تا از نشستن روی تشک تختخواب، دوری کنند.

شماره تماس خرید تشک رویال اصلی

تمیز کردن درست سطح تشک

در شیوه صحیح نگهداری از تشک مطرح شده است که برای تمیز کردن سطح آن، اصلاً از مواد شیمیایی استفاده نباید کرد. زیرا انجام این کار، باعث دفرمه شدن و ایجاد آسیب‌های جبران‌ناپذیر در تشک خواهند شد. به طور مثال در صورت ریختن آب روی تشک، ابتدا جوش شیرین در آن محل بریزند.

جوش شیرین رطوبت را جذب کرده و سپس با استفاده از جاروبرقی، آن محل را تمیز کنند. جهت افزایش عمر کالای خواب انتخابی، هرگز نباید تشک را خیس کرد. برای تمیز کردن تشک از لک، از ترکیب پودر صابون و آب سرد بهره ببرند. البته هنگام پاک کردن لک در محل مورد نظر، باید این کار به آرامی صورت بگیرد.

تمیز کردن درست سطح تشک

چک کردن تشک

تشک نیز مانند دیگر وسائل پس از گذشت مدت زمانی، دچار خرابی خواهد شد. البته در صورتی که افراد هر ۶ ماه یکبار، تمام بخش‌های آن را چک کنند؛ مطمئناً متوجه آسیب در آن شده و برای رفع آن‌ها اقدام خواهند کرد؛ بنابراین یکی از مهم‌ترین نکات در شیوه صحیح نگهداری از تشک، چک کردن‌های مرتب و منظم است.

شماره تماس خرید تشک رویال اصلی

رفع بوی بد

در صورتی که افراد در زمان خواب، بوی بدی از تشک استشمام کردند؛ کافی است مقداری جوش شیرین روی سطح تشک بریزنند. سپس بعد از دو ساعت، کل سطح تشک را با جاروبرقی جارو کنند. این فرایند در رفع بوی بد و نگهداری از تشک مؤثر خواهد بود.

رفع بوی بد

توجه به عمر مفید تشک

تشک‌های نیز مانند هر وسیله دیگر، عمر مفید داشته و پس از طی این مدت زمان، باید به فکر خرید کالای خواب تازه بود. عمر مفید تشک‌ها بین ۸ تا ۱۰ سال، بوده و در صورت استفاده از شیوه‌های صحیح نگهداری از تشک، افراد می‌توانند‌ امیدوار باشند که تا ۱۰ سال از آن بهره ببرند.

البته بیش از این زمان، امکان استفاده از تشک وجود دارد؛ ولی مطمئناً باید منتظر عواقبی مانند کمر درد باشند.

شماره تماس خرید تشک رویال اصلی

حمل با دقت تشک

تولید‌کننده در لبه‌های تشک، یک سری تسمه قرار داده است که تشک را در زمان جا به جایی، از آن جا نباید گرفت. مطمئناً انجام این کار، باعث دفرمه و خراب شدن تشک خواهد شد؛ بنابراین افراد هنگام جا به جایی برای نگهداری از تشک و افزایش عمر آن، از زیر بگیرند.

البته در صورتی که افراد قصد زیر و رو کردن تشک را دارند، می‌توانند از تسمه آن را بگیرند؛ زیرا این کار فشار زیادی به تشک و تسمه‌ها وارد نخواهد کرد.

حمل با دقت تشک

ملحفه خشک

در صورتی که فرد ملحفه تشک را شستند، باید صبر کند تا به خوبی خشک شود یا به استفاده از اتو، آن را خشک کند. زیرا پهن کردن ملحفه مرطوب روی سطح تشک، باعث ایجاد باکتری خواهد شد که در دراز مدت این امر، باعث نابودی تشک خواهد شد.

نور آفتاب

یکی از مهم‌ترین نکات جهت نگهداری از تشک و افزایش عمر آن، قرار دادن هر ۳ ماه یکبار در برابر نور خورشید است. البته در صورتی که افراد این مدت زمان را به هر ماه تقلیل دهند؛ مطمئناً می‌توانند طولانی‌تر از تشک استفاده کنند.

شماره تماس خرید تشک رویال اصلی

هوادهی

بدون شک در صورت استفاده از تکنیک، عمر تشک افزایش پیدا خواهد کرد. برای انجام فرایند هوادهی کافی است که تمام وسایل روی آن مانند کاور پلاستیکی تشک یا ملحفه‌ها را، جمع کنند. سپس برای چند روز اجازه دهند تا سطح تشک، از وجود ملحفه و دیگر وسائل دور باشد. البته بهتر است که از این تکنیک هنگامی که افراد مسافرت هستند، استفاده شود.

کفی تخت چوبی

یکی دیگر از راه‌های نگهداری از تشک، استفاده از کفی چوبی در روی تختخواب به ویژه از نوع فلزی است. مطمئناً اینکار از خراب شدن سطح زیرین تشک به ویژه هنگام زنگ زدن کفی فلزی تختخواب‌ها، جلوگیری خواهد کرد.

کفی تخت چوبی

وسایل سنگین وزن

مطمئناً در صورت قرار دادن وسائل سنگین روی سطح تشک، باعث خراب شدن آن خواهد شد؛ بنابراین با رعایت این نکته، کالای خواب را از دفرمه یا خراب شدن دور می‌توان نگه داشت.

منع ورود حیوان خانگی به تختخواب

در صورتی که افراد در خانه، دارای حیوانات خانگی مانند سگ هستند، از ورود آن‌ها به تختخواب باید جلوگیری کنند. زیرا حیوانات نیز مانند انسان‌ها، دارای سلول‌های مرده و پوست هستند که در طولانی مدت وجود آن‌ها، باعث نفوذ حشرات به تشک خواهد شد.

همچنین در صورت نبودن کاور پلاستیکی تشک و ادرار کردن حیوان، کالای خواب حتماً خراب خواهد شد.

شماره تماس خرید تشک رویال اصلی

مهم‌ترین ویژگی‌های تشک خواب عالی

هنگام خرید تشک‌ های خواب، باید به وجود چند ویژگی مهم در آن توجه کرد تا تجربه خواب راحت با آن کالای خواب، امکان‌پذیر شود. بدون تردید در صورت وجود این موارد در تشک، حتماً برای خرید آن اقدام کنند. اما از اصلی‌ترین ویژگی‌های تشک، می‌تواند به موارد زیر اشاره کرد:

  • بهره‌مندی از ارتفاع مناسب و قرار گرفتن بالا‌تر از سطح تختخواب
  • وجود مواد اولیه با کیفیت
  • انعطاف‌پذیری
  • حمایت از ستون فقرات و کمر یا در حالت کلی بدن

مهم‌ترین ویژگی‌های تشک خواب عالی

سایت تشک رویال و خرید کالای خواب با کیفیت

در صورتی که اهل خرید اینترنتی هستید، حتماً برای خرید انواع تشک رویال یا روتختی به سایت تشک رویال مراجعه کنید. تمام محصولات موجود در این فروشگاه اینترنتی مانند انواع تشک دو نفره، انواع تشک یک نفره، انواع تشک مسافرتی و انواع تشک فنری با کیفیت هستند.

بنابراین با خیال راحت، می‌توانید برای خرید اقدام کنید. البته در صورت تمایل می‌توانید برای خرید تشک طبی، خرید تشک پاکتی و خرید تشک متصل نیز از این مرکز بپردازید. با خرید هر یک از محصولات، امکان خواب خوش و آرام را برای خود یا خانواده خود فراهم کنید.

سایت تشک رویال و خرید کالای خواب با کیفیت

سخن پایانی

عمر مفید تشک‌ها بین ۸ تا ۱۰ سال بوده و مطمئناً افراد با استفاده از نکات نگهداری از تشک، می‌توانند عمر این محصولات را افزایش دهند. همچنین در صورت استفاده از این نکات، می‌توانند با خیال راحت روی آن‌ها استراحت کنند.

شاید مهم‌ترین نکته جهت نگهداری از کالای خواب، استفاده از محافظ تشک یا کاور پلاستیکی تشک است.در صورت استفاده از محافظ‌ها و خوردن نوشیدنی روی تشک، می‌توانند‌ امیدوار باشند که هنگام ریختن آب یا دیگر نوشیدنی‌ها، امکان نفوذ به سطح تشک وجود ندارد.

سخن پایانی

 

 

شماره تماس خرید تشک رویال اصلی

 

لیست قیمت:

مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل ماسا 90×200فنری20 cm1,074,700
تشک رویال مدل ماسا120×200فنری20 cm1,375,000
تشک رویال مدل ماسا160×200فنری20 cm1,870,000
تشک رویال مدل ماسا180×200فنری20 cm2,149,400
تشک رویال مدل ماسا80×180 نوجوانفنری20 cm1,034,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل آرامش90×200فنری21 cm1,375,000
تشک رویال مدل آرامش120×200فنری21 cm1,870,000
تشک رویال مدل آرامش160×200فنری21 cm2,530,000
تشک رویال مدل آرامش180×200فنری21 cm2,750,000
تشک رویال مدل آرامش80×180  نوجوانفنری21 cm1,320,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل آسایش-درجه 290×200فنری23 cm1,430,000
تشک رویال مدل آسایش-درجه 2120×200فنری23 cm1,892,000
تشک رویال مدل آسایش-درجه 2160×200فنری23 cm2,508,000
تشک رویال مدل آسایش-درجه 2180×200فنری23 cm2,860,000
تشک رویال مدل آسایش-درجه 280×180  نوجوانفنری23 cm1,364,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 190×200فنری24 cm1,622,500
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 1120×200فنری24 cm2,200,000
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 1160×200فنری24 cm2,915,000
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 1180×200فنری24 cm3,245,000
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 180×180  نوجوانفنری24 cm1,540,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل رز-درجه 290×200فنری27 cm1,760,000
تشک رویال مدل رز-درجه 2120×200فنری27 cm2,574,000
تشک رویال مدل رز-درجه 2160×200فنری27 cm3,190,000
تشک رویال مدل رز-درجه 2180×200فنری27 cm3,520,000
تشک رویال مدل رز-درجه 280×180  نوجوانفنری27 cm1,628,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 190×200طبی28 cm1,969,000
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 1120×200طبی28 cm2,794,000
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 1160×200طبی28 cm3,630,000
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 1180×200طبی28 cm3,938,000
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 180×180 نوجوانطبی28 cm1,870,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک90×200طبی29 cm2,147,200
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک120×200طبی29 cm2,997,500
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک160×200طبی29 cm3,987,500
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک180×200طبی29 cm4,290,000
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک80×180 نوجوانطبی29 cm2,029,500
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 190×200طبی27 cm2,750,000
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 1120×200طبی27 cm4,004,000
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 1160×200طبی27 cm5,262,400
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 1180×200طبی27 cm5,500,000
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 180×180 نوجوانطبی27 cm3,718,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل فلورا- درجه 190×200طبی28 cm3,505,700
تشک رویال مدل فلورا- درجه 1120×200طبی28 cm5,060,000
تشک رویال مدل فلورا- درجه 1160×200طبی28 cm6,600,000
تشک رویال مدل فلورا- درجه 1180×200طبی28 cm7,007,000
تشک رویال مدل فلورا- درجه 180×180 نوجوانطبی28 cm3,300,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 190×200طبی30 cm4,576,000
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 1120×200طبی30 cm6,930,000
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 1160×200طبی30 cm8,580,000
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 1180×200طبی30 cm9,152,000
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 180×180 نوجوانطبی30 cm4,290,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 190×200طبی34 cm5,812,400
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 1120×200طبی34 cm8,800,000
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 1160×200طبی34 cm10,923,000
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 1180×200طبی34 cm11,616,000
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 180×180 نوجوانطبی34 cm5,461,500
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ90×200فنری منفصل (پاکتی)31 cm5,698,000
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ120×200فنری منفصل (پاکتی)31 cm8,250,000
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ160×200فنری منفصل (پاکتی)31 cm10,582,000
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ180×200فنری منفصل (پاکتی)31 cm11,396,000
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ80×180 نوجوانفنری منفصل (پاکتی)31 cm5,291,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک90×200فنری منفصل (پاکتی)36 cm7,403,000
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک120×200فنری منفصل (پاکتی)36 cm10,043,000
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک160×200فنری منفصل (پاکتی)36 cm12,980,000
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک180×200فنری منفصل (پاکتی)36 cm14,806,000
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک80×180 نوجوانفنری منفصل (پاکتی)36 cm6,490,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 190×200طبی فوم16 cm1,364,000
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 1120×200طبی فوم16 cm1,848,000
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 1160×200طبی فوم16 cm2,607,000
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 1180×200طبی فوم16 cm2,728,000
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 180×180 نوجوانطبی فوم16 cm1,309,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 290×200طبی فوم18 cm1,760,000
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 2120×200طبی فوم18 cm2,310,000
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 2160×200طبی فوم18 cm3,300,000
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 2180×200طبی فوم18 cm3,520,000
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 280×180 نوجوانطبی فوم18 cm1,650,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت90×200طبی فوم20 cm2,376,000
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت120×200طبی فوم20 cm3,135,000
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت160×200طبی فوم20 cm4,202,000
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت180×200طبی فوم20 cm4,752,000
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت80×180 نوجوانطبی فوم20 cm2,101,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا90×200طبی فوم21 cm3,300,000
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا120×200طبی فوم21 cm4,642,000
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا160×200طبی فوم21 cm5,962,000
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا180×200طبی فوم21 cm6,600,000
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا80×180 نوجوانطبی فوم21 cm5,365,800
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک90×200طبی فوم30 cm4,642,000
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک120×200طبی فوم30 cm6,206,200
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک160×200طبی فوم30 cm8,327,000
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک180×200طبی فوم30 cm9,284,000
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک80×180 نوجوانطبی فوم30 cm4,152,500
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن90×200طبی ارتوپدیک22 cm6,358,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن120×200طبی ارتوپدیک22 cm8,580,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن160×200طبی ارتوپدیک22 cm11,330,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن180×200طبی ارتوپدیک22 cm12,540,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن80×180 نوجوانطبی ارتوپدیک22 cm5,687,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس90×200طبی ارتوپدیک26 cm7,370,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس120×200طبی ارتوپدیک26 cm9,900,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس160×200طبی ارتوپدیک26 cm12,760,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس180×200طبی ارتوپدیک26 cm14,740,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس80×180 نوجوانطبی ارتوپدیک26 cm6,380,000

 

سایر مقالات:

3 مورد از اثرات بی خوابی بر وزن- بی خوابی باعث چاقی یا لاغری میشود ؟
5 راهکار از بین بردن ساس تخت- نکات طلایی جلوگیری از ساس تخت
5 روش تشخیص تشک اصلی - بهترین تشک های اصلی رویال

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *