نکات آموزشی

نکات مهم برای سالم ماندن تشک – 5 روش نگهداری از تشک

نکات سالم نگه داشتن تشک

شماره تماس خرید تشک

این یک امر طبیعی برای هر نوع تشکی است که در طول زمان کثیف شود. آگاهی از نکات مهم برای سالم ماندن تشک اهمیت بالایی دارد؛ لذا فروشندگان باید راهنمایی‌های لازم را جهت نحوه استفاده و نگهداری از تشک به مشتریان اعلام نمایند. ازآنجاکه مراقبت صحیح از تشک سبب افزایش عمر آن نیز خواهد شد در این مطلب نکات مهم برای سالم ماندن تشک ارائه شده است.

شماره تماس خرید تشک

 

تشک رویال مدل مدیکال اولترا دو نفره

6,555,000 تومان7,260,000 تومان
تشک رویال مدل مدیکال اولترا دو نفره آیا به دنبال تشکی دونفره با قیمت مناسب و در عین حال باکیفیت

تشک رویال مدل آسایش یک نفره

1,640,000 تومان2,175,000 تومان
خرید انواع تشک از تشک رویال تشک رویال تشک طبی تشک فنری تشک منفصل( پاکتی) تشک متصل تشک یک نفره

تشک رویال طبی فنری مدل کلاسیک یک‌ نفره

2,165,000 تومان3,070,000 تومان
طراحی تشک رویال طبی فنری مدل کلاسیک یک‌ نفره چگونه است؟ تشک رویال طبی فنری مدل کلاسیک یک‌ نفره یکی

تشک رویال مدل نیلوفر دو نفره

3,350,000 تومان3,730,000 تومان
تشک رویال مدل نیلوفر دو نفره چه ویژگی‌هایی دارد؟ تشک مدل نیلوفر از انواع تشک‌های برند رویال است که از

شماره تماس خرید تشک

چرا رعایت نکات مهم برای سالم ماندن تشک خواب ضروری است؟

ما انسان‌ها اکثراً ۷ تا ۸ ساعت از عمر خود را در خواب به سر می‌بریم و این خواب چندساعته خستگی یک روز کاری پرتنش و سخت را از تن و جان ما به درمی‌کند؛ اما رفع این خستگی به عواملی بستگی دارد. محل و جای خواب و تشک راحت، محیط و فضای آرام و آرامش خیال برخی از عوامل تأثیرگذار روی کیفیت خواب ما است. نگهداری از تشک نیز روی کیفیت خواب بسیار تأثیرگذار است.

در این میان محل خواب یا همان تشک هم از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. تشک باید متناسب با بدن ما باشد. در غیر این صورت ممکن است نه‌تنها خوابی آرام و راحت به ما هدیه ندهد، بلکه باعث بروز برخی از مشکلات می‌شود.

پس به تشکی که روی آن می‌خوابید به‌اندازه تختخواب و نور اتاق‌خواب و... اهمیت دهید و در حفظ آن نیز باید بکوشید. در ادامه به نگهداری از تشک و نکات تمیز ماندن تشک می‌پردازیم.

چرا رعایت نکات مهم برای سالم ماندن تشک خواب ضروری است؟

نکات مهم برای سالم ماندن تشک

رمز و راز نگهداری از تشک

با نگهداری صحیح و تمیزکردن تشک می‌توان سال‌ها شکل تشک را به‌خوبی حفظ کرد و از آن استفاده نمود. زمانی که برای خرید یک تشک مناسب هزینه می‌کنید، توقع دارید برای چندین سال خوابی راحت را برای شما فراهم کند. به‌طورکلی طراحی تشک‌ها به نحوی است که برای ۵- ۱۰ سال می‌تواند عمر مفید داشته باشد؛ اما طریقه استفاده و مراقبت از تشک می‌تواند این زمان را افزایش یا کاهش دهد.

آگاهی از عوامل محیطی تأثیرگذار بر عمر تشک، روش‌های مناسب برای نگهداری از تشک و همچنین اهمیت تمیز نگه‌داشتن تشک به شما کمک می‌کند که تشک خود را تمیز و سالم نگه‌دارید و برای مدتی طولانی‌تر خوابی راحت را روی آن تجربه کنید.

در ادامه به نکات مهم برای سالم ماندن تشک خواب پرداخته‌ایم که می‌توان از آن‌ها برای نگهداری از تشک بیمار هم استفاده کرد:

رمز و راز نگهداری از تشک

نکات مهم برای سالم ماندن تشک

محل قرارگیری تشک در تخت

یکی از نکات مهم برای سالم ماندن یا نگهداری از تشک این است که مطمئن شوید جای قرارگرفتن تشک مناسب است. ممکن است همیشه نیازی به خرید یک تختخواب یا باکس جدید در کنار خرید یک تشک جدید نباشد ولی می‌بایست مطمئن شوید که تشک به‌خوبی از تمامی جهات به‌صورت یکنواخت روی محفظه زیرین خود قرار می‌گیرد.

شماره تماس خرید تشک

این موضوع کمک می‌کند که از سایش غیریکنواخت تشک پیشگیری شود. حتماً به توصیه‌های نوشته‌شده روی برچسب تشک و شرایط ضمانت آن توجه کنید. جعبه‌های فنر عموماً به همراه تشک‌های فنری مورداستفاده قرار می‌گیرند درحالی‌که مموری فوم‌ها و سایر تشک‌ها نیاز دارند که روی سطحی سفت و یکنواخت قرار بگیرند.

محل قرارگیری تشک در تخت

تخت‌هایی که دارای چارچوب هستند باید به‌گونه‌ای طراحی‌شده باشند که بتوانند وزن کاربر و تشک را تحمل کنند. تخت‌های کوئین و کینگ باید دارای میله‌های نگهدارنده در وسط تخت باشند.

تخت‌های با بستر یکپارچه پهناور در زیر تشک، بسته به نوع تشک و وزن آن نیاز به پشتیبانی بیشتری در زیر تشک خواهند داشت؛ بنابراین بهتر است سالانه زیر تشک خود را چک کنید و مطمئن شوید که شکاف یا شکستگی یا فنری که تشک شمارا تخریب کند ایجاد نشده باشد.

محل قرارگیری تشک در تخت

استفاده از محافظ تشک

از ابتدای استفاده از تشک، از محافظ تشک استفاده کنید. استفاده از محافظ تشک، یکی از نکات مهم برای سالم ماندن تشک است. یک محافظ تشک ضدآب باکیفیت بالا، از تشک شما در مقابل نشت مایعات یا حوادث و همچنین جذب گردوغبار و خاک محافظت کرده و از نفوذ آلودگی به تشک شما پیشگیری می‌کند.

به‌این‌ترتیب از تخریب مواد به‌کاررفته داخل تشک شما جلوگیری کرده و مانع نفوذ چربی پوست و عرق افراد در حین خواب به تشک گردیده و از ایجاد آلرژی‌های ناشی از گردوغبار پیشگیری می‌کند. همچنین یک محافظ مناسب، می‌تواند از تشک شما در مقابل ضربه ناگهانی مراقبت کند و عمل نگهداری از تشک را به‌خوبی انجام دهد.

استفاده از محافظ تشک

نکات مهم برای سالم ماندن تشک

شستشوی منظم ملحفه‌ها

در هنگام خواب، چربی و عرق بدن و پوست‌های مرده بدن به ملحفه و تشک منتقل می‌شوند. غذا خوردن در تختخواب نیز منجر به ریختن خرده‌های مواد غذایی روی تشک می‌گردد. همچنین خوابیدن حیوان خانگی در تختخواب نیز می‌تواند هرگونه آلودگی را به تشک شما انتقال دهد.

تمامی این موارد می‌توانند به داخل لایه‌های تشک شما نفوذ کرده و منجر به ایجاد باکتری‌های مضر و بوی نامطبوع گردند. در این صورت است که رعایت نکات مهم برای سالم ماندن تشک شما حیاتی می‌شود.

شماره تماس خرید تشک

روکش و ملحفه‌های تشک باید برحسب نحوه استفاده شما از تشک هر هفته یا نهایتاً هر دوهفته یک‌بار شسته شوند. حتی باوجود استفاده از محافظ تشک هم شستشوی ملحفه‌ها و تمیز نگه‌داشتن روکش و ملحفه تشک امری ضروری و جزو جدایی‌ناپذیر نکات مهم برای سالم ماندن تشک است. محافظ تشک هم باید طبق توصیه‌های نوشته‌شده توسط تولیدکننده در برچسب محافظ و برای نگهداری از تشک حتماً آن را بشویید.

شستشوی منظم ملحفه‌ها

نکات مهم برای سالم ماندن تشک

جلوگیری از ورود حیوانات خانگی به روی تشک

یکی دیگر از نکات مهم برای سالم ماندن تشک و نگهداری از تشک این است که حیوانات خانگی را وارد تختخواب خود نکنید. بهتر است که برای خواب حیوانات خانگی، تختخواب‌های طراحی‌شده مخصوص به خود آن‌ها را استفاده کنید و از ورود آن‌ها به تختخواب خود جلوگیری کنید.

حتی حیوانات خانگی که خیلی خوب و تمیز نگه داشته می‌شوند هم روزانه برای پیاده‌روی به بیرون از خانه برده می‌شوند و آلودگی‌های متعددی را می‌توانند به تشک شما وارد کنند. علاوه بر آلودگی‌های بیرونی، حیوانات خانگی هم درست مثل انسان‌ها مو و سلول‌های مرده بدن خود را روی تشک به‌جا می‌گذارند.

شماره تماس خرید تشک

حتی به طور اتفاقی می‌توانند با یک حادثه دفع ادرار منجر به آلودگی کامل، ازدست‌رفتن کلی تشک شما با هر کیفیتی گردند و درنهایت پاک‌کردن آلودگی‌ها و نگهداری از تشک برای شما سخت خواهد شد.

جلوگیری از ورود حیوانات خانگی به روی تشک

نکات مهم برای سالم ماندن تشک

چرخاندن تشک

چرخاندن منظم تشک برای هر نوع تشکی صرف‌نظر از جنس و اندازه آن مفید است و در لیست نکات مهم برای سالم ماندن تشک و نگهداری از تشک قرار دارد. برخی از تولیدکنندگان ادعا می‌کنند که نیازی به چرخاندن تشک نیست اما باید دانست که چرخاندن تشک از ایجاد نرمی و فشار یکنواخت بر یک ناحیه خاص از تشک پیشگیری می‌کند.

بنابراین بهتر است هر ۶ ماه یک‌بار تشک خود را ۱۸۰ درجه (از سر به پا) بچرخانید. این عمل به‌خصوص در دو سال اول استفاده از تشک که شکستگی‌های آن شکل می‌گیرد، بسیار مهم است.

چرخاندن تشک

نکات مهم برای سالم ماندن تشک

دقت در هنگام جابه‌جا کردن تشک

هنگام جابه‌جایی مراقب نکات مهم برای سالم ماندن تشک باشید. در زمان جابه‌جایی تشک با قراردادن آن در یک پوشش پلاستیکی از آسیب رسیدن به سطح آن و همچنین از خم شدن و یا تا شدن آن خودداری کنید.

شرکت‌های حمل بار اغلب کیسه‌های مخصوصی برای حمل تشک دارند که از آسیب رسیدن و ایجاد خراش روی تشک به هنگام جابه‌جایی تا حدی جلوگیری می‌کند. در هنگام جابه‌جایی بهتر است که تشک را روی طرفین آن قرارداد تا کمترین آسیب به آن وارد شود. استفاده از دسته‌های تشک برای کشیدن آن در هنگام نقل‌وانتقال توصیه نمی‌شود.

دقت در هنگام جابه‌جا کردن تشک

نکات مهم برای سالم ماندن تشک

از ورود مهمان‌های ناخواسته به منزل خود پیشگیری کنید.

رهایی از دست ساس برای انسان‌ها بسیار مشکل است و وجود این موجودات در تشک از سریع‌ترین راه‌های تخریب و ازبین‌بردن نکات مهم برای سالم ماندن تشک است. زمانی که قصد خواب در جایی غیر از منزل خود داشتید، قبل از خواب حتماً تخت را بازرسی کنید و مطمئن شوید که نشانه‌ای از ساس در تخت دیده نمی‌شود. در آپارتمان‌ها یا مناطقی که وجود این حشرات معمول است از پوشش ضد ساس برای نگهداری از تشک استفاده کنید.

این پوشش با محافظ تشک متفاوت است و دارای زیپ غیرقابل‌نفوذ و پوششی است که کاملاً تخت را در تمامی قسمت‌ها پوشانده و مانع از نفوذ ساس به تشک و لانه گزیدن در آن می‌شود. درصورتی‌که این موجودات وارد تخت و تشک شما شدن باید در اولین فرصت اقدامات لازم برای ازبین‌بردن ساس را جهت نگهداری از تشک انجام دهید.

از ورود مهمان‌های ناخواسته به منزل خود پیشگیری کنید.

نکات مهم برای سالم ماندن تشک

 

شماره تماس خرید تشک

تابش نور آفتاب بر روی تشک

هرچند وقت یک‌بار تشک خود را در معرض نور آفتاب قرار دهید. این کار یکی از طبیعی‌ترین نکات مهم برای سالم ماندن تشک و نگهداری از تشک است. هر ماه یا هر دو ماه یک‌بار در یک روز خشک و آفتابی، پوشش تشک خود را برداشته و برای چند ساعت در معرض هوای آزاد و نور خورشید قرار دهید (اگر امکان وجود ساس در منطقه باشد تشک را از پوشش خارج نکنید و اجازه دهید پوشش تشک مانع از ورود ساس به آن شود.)

این عمل رطوبت اضافی ایجادشده توسط استفاده‌کننده از تشک و یا رطوبت هوا را از بین می‌برد و مانع از جذب و جمع‌شدن گردوغبار در تشک می‌شود. نگهداری از تشک هم به‌درستی صورت می‌گیرد.

تابش نور آفتاب بر روی تشک

نکات مهم برای سالم ماندن تشک

 

مجموعه تشک رویال باده‌ها سال تجربه و فعالیت درزمینهٔ تولید تشک‌های کودک، نوجوان و بزرگ‌سال رویال، همچنین تولید باکس‌های استاندارد تشک، محافظ تشک و بالش‌های معمولی و مموری دار گامی مهم در صنعت محصولات خواب برداشته است.

این مجموعه توانسته است هم در تولید و هم در قیمت نسبت به رقبا گام‌های بزرگی را بردارد. هدف و رسالت مجموعه رویال از ابتدا کسب رضایت مشتری است. این مجموعه جزو برترین تولیدکننده تشک در ایران است. مجموعه تشک رویال در ایران اولین شرکت تجاری محسوب می‌شود که قراردادهای تجاری و بازرگانی با کشورهای هم‌جوار ترکیه و عربی و آذربایجانی بسته است.

شماره تماس خرید تشک

 برگشت کالا جزو مزیت‌های این مجموعه تولیدی است. کلیه محصولات رویال به سراسر کشور ایران رایگان است. کافی است با شماره‌تلفن‌های درج‌شده در سایت اختصاصی تماس گرفته تا با کارشناس‌های فروش، مشاوره‌های لازم صورت گیرد و با ارائه توضیحات آن‌ها بهترین محصول را انتخاب نمایید.
شما نیز می‌توانید جهت خرید انواع محصولات برند رویال اصل از طریق درگاه اینترنتی سایت رویال اقدام فرمایید.

خرید تشک رویال اصل

نکات مهم برای سالم ماندن تشک

جمع‌بندی

برخی تصور می‌کنند هریکی دو سال یک‌بار باید تشک خوش‌خواب را عوض کرد و گروهی نیز با این تصور که این یک کالا با عمر طولانی است از آن تا زمان مرگ تشک کار می‌کشند و نکات مهم برای سالم ماندن تشک یا نگهداری از تشک را رعایت نمی‌کنند؛ اما این‌ها باورهایی اشتباه هستند.

حقیقت این است که طول عمر یک تشک بسته به جنس و نوع آن متغیر است. تشک‌های مخصوص کودک و سالمندان معمولاً به دلیل نوع کاربری خاصی که دارند در حدود ۲ تا ۵ سال کاربرد دارند که البته این میزان به نوع استفاده و جنس آن بستگی دارد.

 تشک‌های فنری معمولاً عمری حدود ۴ تا ۶ سال داشته و نمونه‌های تشک طبی هم عمر مفیدی حدود ۸ سال دارند؛ اما کارشناسان می‌گویند، تشک خوش‌خواب را در صورت استفاده درست و رعایت نگهداری از تشک با نکات مهم برای سالم ماندن تشک می‌توان تا ده سال نگهداری کرد. در این مقاله تلاش کردیم تا شما را با تمامی نکات لازم جهت نگهداری صحیح از تشک آشنا کنیم. امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد.

جمع‌بندی

نکات مهم برای سالم ماندن تشک

 

شماره تماس خرید تشک

سؤالات متداول

  • هرچند وقت یک‌بار باید تشک خود را تعویض کنیم؟

 در شرایط عادی، تشک‌ها باید هر ۶ تا ۸ سال یک‌بار تعویض شوند و در طی این زمان نکات مهم برای سالم ماندن تشک رعایت شود.

  • چگونه و در چه زمانی تشک خود را بچرخانم؟

تشک شما باید سال‌ها راحتی و پشتیبانی خوبی برای شما فراهم کند. برای اینکه تشک خود را در شرایط عالی نگه‌دارید، توصیه می‌کنیم حداقل هر سه ماه یک‌بار آن را بچرخانید. این به این معنی است که تشک خود را از سر تخت به سمت پا یا از بالابه‌پایین حرکت دهید.

  • چند وقت یک‌بار تشک را جاروبرقی بکشیم؟

یکی از نکات مهم برای سالم ماندن تشک این است که تشک خود را هر ۶ ماه یا بیشتر تمیز کنید. البته اگر چیزی روی تشک خود ریخته‌اید، باید بلافاصله قبل از ایجاد لکه آن را تمیز کنید. استفاده از محافظ تشک باکیفیت، نیاز به تمیزکردن مکرر تشک را کاهش می‌دهد.

 

خرید انواع تشک از تولیدی تشک رویال
تشک رویال
تشک طبی
تشک فنری
تشک منفصل( پاکتی)
تشک متصل
تشک یک نفره
تشک دو نفره

 

شماره تماس خرید تشک

لیست قیمت:

مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل ماسا 90×200فنری20 cm1,074,700
تشک رویال مدل ماسا120×200فنری20 cm1,375,000
تشک رویال مدل ماسا160×200فنری20 cm1,870,000
تشک رویال مدل ماسا180×200فنری20 cm2,149,400
تشک رویال مدل ماسا80×180 نوجوانفنری20 cm1,034,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل آرامش90×200فنری21 cm1,375,000
تشک رویال مدل آرامش120×200فنری21 cm1,870,000
تشک رویال مدل آرامش160×200فنری21 cm2,530,000
تشک رویال مدل آرامش180×200فنری21 cm2,750,000
تشک رویال مدل آرامش80×180  نوجوانفنری21 cm1,320,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل آسایش-درجه 290×200فنری23 cm1,430,000
تشک رویال مدل آسایش-درجه 2120×200فنری23 cm1,892,000
تشک رویال مدل آسایش-درجه 2160×200فنری23 cm2,508,000
تشک رویال مدل آسایش-درجه 2180×200فنری23 cm2,860,000
تشک رویال مدل آسایش-درجه 280×180  نوجوانفنری23 cm1,364,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 190×200فنری24 cm1,622,500
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 1120×200فنری24 cm2,200,000
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 1160×200فنری24 cm2,915,000
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 1180×200فنری24 cm3,245,000
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 180×180  نوجوانفنری24 cm1,540,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل رز-درجه 290×200فنری27 cm1,760,000
تشک رویال مدل رز-درجه 2120×200فنری27 cm2,574,000
تشک رویال مدل رز-درجه 2160×200فنری27 cm3,190,000
تشک رویال مدل رز-درجه 2180×200فنری27 cm3,520,000
تشک رویال مدل رز-درجه 280×180  نوجوانفنری27 cm1,628,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 190×200طبی28 cm1,969,000
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 1120×200طبی28 cm2,794,000
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 1160×200طبی28 cm3,630,000
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 1180×200طبی28 cm3,938,000
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 180×180 نوجوانطبی28 cm1,870,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک90×200طبی29 cm2,147,200
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک120×200طبی29 cm2,997,500
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک160×200طبی29 cm3,987,500
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک180×200طبی29 cm4,290,000
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک80×180 نوجوانطبی29 cm2,029,500
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 190×200طبی27 cm2,750,000
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 1120×200طبی27 cm4,004,000
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 1160×200طبی27 cm5,262,400
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 1180×200طبی27 cm5,500,000
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 180×180 نوجوانطبی27 cm3,718,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل فلورا- درجه 190×200طبی28 cm3,505,700
تشک رویال مدل فلورا- درجه 1120×200طبی28 cm5,060,000
تشک رویال مدل فلورا- درجه 1160×200طبی28 cm6,600,000
تشک رویال مدل فلورا- درجه 1180×200طبی28 cm7,007,000
تشک رویال مدل فلورا- درجه 180×180 نوجوانطبی28 cm3,300,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 190×200طبی30 cm4,576,000
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 1120×200طبی30 cm6,930,000
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 1160×200طبی30 cm8,580,000
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 1180×200طبی30 cm9,152,000
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 180×180 نوجوانطبی30 cm4,290,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 190×200طبی34 cm5,812,400
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 1120×200طبی34 cm8,800,000
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 1160×200طبی34 cm10,923,000
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 1180×200طبی34 cm11,616,000
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 180×180 نوجوانطبی34 cm5,461,500
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ90×200فنری منفصل (پاکتی)31 cm5,698,000
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ120×200فنری منفصل (پاکتی)31 cm8,250,000
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ160×200فنری منفصل (پاکتی)31 cm10,582,000
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ180×200فنری منفصل (پاکتی)31 cm11,396,000
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ80×180 نوجوانفنری منفصل (پاکتی)31 cm5,291,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک90×200فنری منفصل (پاکتی)36 cm7,403,000
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک120×200فنری منفصل (پاکتی)36 cm10,043,000
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک160×200فنری منفصل (پاکتی)36 cm12,980,000
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک180×200فنری منفصل (پاکتی)36 cm14,806,000
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک80×180 نوجوانفنری منفصل (پاکتی)36 cm6,490,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 190×200طبی فوم16 cm1,364,000
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 1120×200طبی فوم16 cm1,848,000
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 1160×200طبی فوم16 cm2,607,000
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 1180×200طبی فوم16 cm2,728,000
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 180×180 نوجوانطبی فوم16 cm1,309,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 290×200طبی فوم18 cm1,760,000
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 2120×200طبی فوم18 cm2,310,000
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 2160×200طبی فوم18 cm3,300,000
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 2180×200طبی فوم18 cm3,520,000
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 280×180 نوجوانطبی فوم18 cm1,650,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت90×200طبی فوم20 cm2,376,000
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت120×200طبی فوم20 cm3,135,000
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت160×200طبی فوم20 cm4,202,000
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت180×200طبی فوم20 cm4,752,000
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت80×180 نوجوانطبی فوم20 cm2,101,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا90×200طبی فوم21 cm3,300,000
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا120×200طبی فوم21 cm4,642,000
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا160×200طبی فوم21 cm5,962,000
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا180×200طبی فوم21 cm6,600,000
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا80×180 نوجوانطبی فوم21 cm5,365,800
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک90×200طبی فوم30 cm4,642,000
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک120×200طبی فوم30 cm6,206,200
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک160×200طبی فوم30 cm8,327,000
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک180×200طبی فوم30 cm9,284,000
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک80×180 نوجوانطبی فوم30 cm4,152,500
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن90×200طبی ارتوپدیک22 cm6,358,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن120×200طبی ارتوپدیک22 cm8,580,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن160×200طبی ارتوپدیک22 cm11,330,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن180×200طبی ارتوپدیک22 cm12,540,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن80×180 نوجوانطبی ارتوپدیک22 cm5,687,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس90×200طبی ارتوپدیک26 cm7,370,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس120×200طبی ارتوپدیک26 cm9,900,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس160×200طبی ارتوپدیک26 cm12,760,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس180×200طبی ارتوپدیک26 cm14,740,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس80×180 نوجوانطبی ارتوپدیک26 cm6,380,000

سایر مقالات:

تشک نرم یا تشک سفت؛ مقایسه نقاط ضعف و قوت 2 نوع مختلف
خرید تشک مناسب افراد سنگین وزن – بررسی 10 مزایا و معایب آن
نکات مهم خرید تشک دونفره – 10 نکته که باید قبل از خرید بدانید

دیدگاهی در مورد “نکات مهم برای سالم ماندن تشک – 5 روش نگهداری از تشک

  1. Rasol گفت:

    مطالبش مفید بود سعی میکنیم رعایت کنیم

  2. شریعتی گفت:

    مطالب خوبی بود، ما هرچند ماه یه بار تشکمون رو میچرخونیم، الان ۸ ساله استفاده میکنیم همون کیفیت رو داره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *