راهنمای خرید

5 ویژگی تشک هتلی- ساخت و سفارش تشک هتلی مدل رویال اصلی

تشک طبی برای چه کسانی مناسب است؟

ویژگی‌های تشک هتلی و انتخاب آن

ویژگی تشک هتلی چیست؟ در صورتی که امکان تأسیس یک هتل را دارید، باید در رابطه با یک سری مسائل مرتبط با این شغل اطلاعات کافی داشته باشید تا بتوانید آرامش را به مهمانان خود ارائه دهید. آرامش و خواب، با هم مرتبط هستند که به واسطه ویژگی تشک هتلی استاندارد به وجود می‌آید.

شماره تماس تولیدی تشک رویال

زیرا تشک هتلی آماده تأثیر بسیاری بر خواب مهمانان هتل شما برجای می‌گذارد؛ بنابراین شما با آماده کردن تمام شرایط خواب آرام برای مهمانان هتل، می‌توانید از آن به عنوان یک شیوه تبلغیاتی استفاده کنید. در صورتی که علاقه‌مند به موضوع خصوصیات تشک هتلی تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

ویژگی‌های تشک هتلی و انتخاب آن

ردیف محصولات

تشک رویال مدل پرستیژ کلاسیک یک نفره

8,140,000 تومان11,470,000 تومان
تشک رویال مدل پرستیژ کلاسیک یک نفره قیمت تشک رویال مدل پرستیژ کلاسیک یک نفره باکیفیت چقدر است؟ این تشک

تشک رویال مدل پرستیژ یک نفره

7,365,000 تومان9,075,000 تومان
خرید انواع تشک از تشک رویال تشک رویال تشک طبی تشک فنری تشک منفصل( پاکتی) تشک متصل تشک یک نفره

تشک رویال مدل رز یک‌ نفره

2,020,000 تومان2,960,000 تومان
تشک رویال مدل رز یک‌ نفره و دو نفره چه ویژگی‌هایی دارد؟ تشک رویال مدل رز یک‌ نفره و دو

تشک طبی فنری رویال مدل کلاسیک دو نفره

3,990,000 تومان4,330,000 تومان
طراحی تشک طبی فنری رویال مدل کلاسیک دو نفره چگونه است؟ تشک طبی فنری رویال مدل کلاسیک دو نفره یکی

ویژگی تشک هتلی

بدون تردید شما با انتخاب تشک هتلی استاندارد برای هتل خود، نظر مثبت مهمانان را جلب می‌کنید. یکی از مسائلی که برای مهمانان یک هتل مهم است، امکان داشتن خواب آرام و خوش خواهد بود. بنابراین شما با فراهم کردن این مسئله در کنار ارائه سرویس خواب زیبا، آن‌ها را خوشحال کنید.

البته شما برای خرید تک تک وسائل اتاق‌های هتل از جمله سرویس خواب، باید با دقت بسیار و براساس اصولی عملی کنید. مهم‌ترین بخش سرویس خواب، تشک است که مطمئنا فروشندگان در زمان خرید این بخش جدانشدنی سرویس خواب، یک سری مشخصات را به عنوان ویژگی تشک هتلی بیان می‌دارند.

محصولات تشک رویال:

تشک رویال
تشک طبی
تشک فنری

شماره تماس تولیدی تشک رویال

 

اصلی‌ترین خصوصیات تشک هتلی که هنگام انتخاب باید به آن توجه کنید؛ عبارت هستند از:

  • توجه به قیمت کالای خواب استاندارد، یکی از مهم‌ترین ویژگی تشک هتلی محسوب می‌شود.
  • بدون شک یکی از مهم‌ترین ویژگی تشک هتلی، ضد حساسیت بودن متریال و پارچه آن خواهد بود. احتمالاً برخی از مهمانان شما به مواد موجود در تشک یا جنس پارچه این کالای خواب، واکنش‌های آلرژیک از خود نشان می‌دهند؛ بنابراین شما با توجه به این ویژگی تشک هتلی، خواب آرام را به آن‌ها هدیه می‌دهید.
  • تشک هتلی رویال با کیفیت، حمایت لازم از ستون فقرات مهمانان را انجام می‌دهد. مطمئناً مهمانان پس از بیدار شدن با وجود این ویژگی تشک هتلی، درد‌های آزار دهنده در کمر یا گردن را تجربه نخواهند کرد.
  • از اصلی‌ترین ویژگی تشک هتلی، ماندگاری بالا آن است؛ بنابراین در زمان خرید تشک، حتماً به شاخصه مهم توجه کرده و حتماً از وجود این ویژگی تشک هتلی، در جنس یا پارچه رویه آن مطمئن شوید.
  • مطمئناً فاکتور راحتی، به عنوان مهم‌ترین ویژگی تشک هتلی رویال با کیفیت محسوب می‌شود.
  • بدون تردید تشک‌های هتلی نیز مانند دیگر بخش‌های سرویس خواب، نیاز‌مند مراقبت و نگهداری هستند. بنابراین در زمان خرید تشک هتلی آماده، باید از هزینه نگهداری آن اطلاعات کافی داشته باشید. مطمئناً با اصلاع از این مسئله، فرآیند خرید تشک هتلی استاندارد برای شما بسیار راحت‌تر می‌شود.

انواع متنوع تشک هتلی

شرکت‌های مختلفی در زمینه تولید تشک‌های هتلی، فعال هستند. البته آن در زمان طراحی و تولید، به وجود ویژگی تشک هتلی در کالا خود توجه بسیار می‌کنند. در نتیجه طراحی برند‌های تولید‌کننده در زمینه تشک هتلی، این است که دست شما در زمان خرید، باز خواهد بود. در ادامه به بیان توضیحاتی مختصری در مورد انواع تشک‌های هتلی، پرداخته شده است.

انواع متنوع تشک هتلی

ویژگی تشک هتلی

تشک هتلی پد دار

ساختار تشک‌های پد دار هتلی، بسیار شبیه به تشک‌های فنری است. همچنین فاکتور راحتی در تشک‌های هتلی پد دار، دیده می‌شود؛ بنابراین شما با انتخاب این نوع از تشک‌ها، خواب آرامی را به مهمانان هتل خود هدیه می‌دهید.

شماره تماس تولیدی تشک رویال

تشک‌های هتلی فنری

تقریباً در تمام هتل‌ها، تشک‌های هتلی فنری متصل یا منفصل وجود دارند. مطمئناً این نوع از تشک‌ها، کارآمد هستند که صاحبان هتل، دست به چنین انتخابی زده‌اند؛ بنابراین شما نیز با توجه به بازخورد مثبت این تشک، می‌توانید آن‌ها را برای اتاق‌های هتل خود انتخاب کنید.

تشک‌های هتلی لاتکس

استفاده از تشک‌های هتلی لاتکس، در هتل‌های لاکچری کاربرد داشته و به دلیل وجود صمغ درخت کائوچو در این نوع از تشک‌ها، از خاصیت فنری بهره‌مند هستند.

در صورتی که قیمت کالای خواب، به عنوان یکی از اصلی‌ترین ویژگی تشک هتلی برای شما مهم است؛ باید از خرید آن صرفه نظر کنید. زیرا تشک‌های لاتکس، بسیار گران هستند.

تشک‌های هتلی لاتکس

ویژگی تشک هتلی

تشک هتلی مموری فوم

انتخاب تشک‌های هتلی مموری فوم، بیشتر از سوی هتل‌های پنج ستاره اتفاق می‌افتد. بدون تردید وجود یکی از مهم‌ترین ویژگی تشک هتلی یعنی پشتیبانی از ستون فقرات، تأثیر بسیار زیادی در انتخاب آن برای سرویس خواب اتاق‌های هتل دارد.

شماره تماس تولیدی تشک رویال

کلیدی‌ترین نکات در زمان انتخاب تشک هتلی

هنگام خرید تشک هتلی، توجه به نکاتی مهم است که در ادامه به این نکات اشاره شده است.

کلیدی‌ترین نکات در زمان انتخاب تشک هتلی

ویژگی تشک هتلی

کیفیت تشک

کیفیت و ماندگاری، از اصلی‌ترین ویژگی تشک هتلی به شمار می‌رود. به دلیل حضور افراد متعدد با وزن‌های مختلف در هتل و خوابیدن روی تشک‌ها، باید به دنبال کالای خوابی باشید که پس از چند سال استفاده، همچنان کارایی اولیه خود را داشته باشد. البته وجود مزیت کیفیت و عمر بالا در تشک هتلی، باعث صرفه‌جویی اقتصادی نیز می‌شود.

شماره تماس تولیدی تشک رویال

متریال رویه تشک

یکی از اصول مهم هتل‌داری، تمیزی و نظافت است. توجه به جنس رویه تشک‌های هتلی انتخابی در رابطه با این اصل از اصول هتل‌داری بسایر مهم خواهد بود. هنگام خرید تشک‌های هتلی، حتماً ضد آب بودن رویه آن‌ها را مد نظر قرار دهید.

قیمت تشک هتلی

بدون شک قیمت تشک هتلی براساس کیفیت مواد اولیه این محصولات، تعیین می‌شود. البته صاحبان برند‌های در زمان تعیین قیمت، عوامل متعددی را در نظر می‌گیرند.

در نظر همه خریداران از جمله شما، قیمت تشک بسیار مهم بوده و بدون شک شما دنبال، کالای خوابی هستید که در کنار بهره‌مندی از کیفیت، مقرون به صرفه به لحاظ اقتصادی باشد.

قیمت تشک هتلی

ویژگی تشک هتلی

سایز تشک‌های هتلی

ابعاد تشک‌های مناسب هتل، دقیقاً مانند تشک‌های خانگی بوده و همچنین شما امکان سفارش سایز مورد نظر تشک برای اتاق‌های خود را نیز، دارید. سایز تشک‌های یک نفره مناسب هتل ۹۰*۲۰۰، ۱۰۰*۲۰۰ و ۱۲۰*۲۰۰ سانتی‌متر است. سایز‌های استاندارد تشک‌های دو نفره هتلی ۱۴۰*۲۰۰، ۱۶۰*۲۰۰ و ۱۸۰*۲۰۰ سانتی‌متر خواهد بود.

شماره تماس تولیدی تشک رویال

نرم یا سفت بودن تشک

یکی از مهم‌ترین نکات در زمان انتخاب تشک برای هتل، توجه به میزان نرم یا سفتی آن خواهد بود. البته در رابطه با این نکته، توجه به نظر بیشتر مهمانان فرآیند انتخاب را آسان‌تر می‌کند. بدون شک سفتی یا نرمی بیش از اندازه تشک، برای مهمانان هتل شما آزار دهنده است.

بنابراین با انتخاب تشکی که میزان سفتی و نرمی آن در حد استاندارد باشد، برای مهمانان خود خواب خوش را فراهم کنید.

راهکار‌های جهت مراقبت از تشک‌های هتلی

با توجه به نوسانات قیمت ارز و افزایش روزانه کالا‌ها به ویژه تشک، باید در حفظ و نگهداری آن کوشا باشید. البته در زمان خرید تشک‌های هتلی، فروشندگان چند راهکار مؤثر به شما ارائه خواهند داد که در صورت استفاده از آن‌ها، مطمئناً این بخش جدانشدنی سرویس خواب از ماندگاری بالا بهره‌مند می‌شود.

از اصلی‌ترین این راهکار‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • یکی از مهم‌ترین راه‌های نگهداری از تشک، استفاده از تخت باکس هتلی است.
  • روش مؤثر دیگر برای افزایش عمر تشک‌های هتلی، استفاده از محافظ یا پد تشک خواهد بود. در صورت پوشاندن تشک با محافظ، می‌توانید ‌امیدوار باشید که مایعاتی مانند آب به دورن تشک نفوذ نمی‌کند.
  • در صورت تمایل می‌توانید در زیر تشک، یک کفی محکم و تخت با رویه یک دست مانند ورق‌ام دی اف که دارای ارتفاع ۸ الی ۱۶ میل باشد؛ استفاده کنید.
  • پشت و رو کردن تشک‌های هتل به شکل منظم و مرتب هر ۶ ماه یکبار، منجر به افزایش عمر آن می‌شود.

به این نکته توجه داشته باشید که این راهکار‌ها، جهت محافظت تشک‌های هتلی لازم هستند. در صورت انجام ندادن این روش‌ها، باید برای خرید زود به زود تشک اتاق‌های خواب هتل اقدام کنید. البته این مسئله یعنی خرید زور به زود تشک، بار مالی زیادی را به دنبال دارد.

گذر زمان بر کیفیت و همچنین راحتی تشک‌های هتل شما، تأثیر منفی می‌گذارد. در حالت عادی تشک‌ها باید پس از ۷ سال استفاده تعویض شوند. اما در بیشتر هتل‌های معتبر سراسر دنیا، فاصله تعویض تشک‌ها به هر ۵ سال یکبار تقلیل پیدا می‌کند.

البته برای اینکه راحتی مهمانان هتل شما تضمین شود، بهتر است که پس از ۳ تا ۵ سال استفاده از تشک‌های هتلی، آن را تعویض کنید. در صورت استفاده از تشک فنری در هتل خود، زمان تعویض را باید زود‌تر در نظر بگیرید.

راهکار‌های جهت مراقبت از تشک‌های هتلی

ویژگی تشک هتلی

خرید تشک‌های هتلی با قیمت مناسب

سایت تشک رویال، معتبر‌ترین فروشگاه اینترنتی برای خرید انواع تشک رویال است. بدون شک با مراجعه به این سایت معتبر، امکان خرید تشک فنری و بهترین تشک متصل برای تختخواب‌های هتل خود دارید. همچنین در صورت تمایل امکان خرید تشک طبی، بهترین تشک پاکتی و انواع تشک یک نفره نیز برای شما وجود دارد.

در صورتی که نیاز به خرید بهترین تشک دو نفره یا انواع تشک مسافرتی دارید، حتماً به سایت تشک رویال سری بزنید. ضمنا شما می‌توانید با خرید محافظ تشک برای تشک‌های هتلی خود از فروشگاه اینترنتی رویال، ماندگاری بالای آن‌ها را تضمین کنید.

تمام محصولات موجود در این فروشگاه اینترنتی، از بهترین کیفیت برخوردار بوده و همچنین شما با انتخاب از این فروشگاه، خواب آرام را به مهمانان خود هدیه می‌دهید.

محصولات تشک رویال:

تشک منفصل( پاکتی)
تشک متصل
تشک یک نفره
تشک دو نفره
خرید تشک‌های هتلی با قیمت مناسب

ویژگی تشک هتلی

سخن پایانی

خواب و استراحت در زمان مسافرت، برای بسیاری از افراد مهم بوده و آن‌ها با انتخاب هتل، می‌خواهند که به خواب راحت دست پیدا کنند؛ بنابراین هنگام انتخاب سرویس خواب به ویژه تشک، باید بسیار با دقت عمل کنید. احتمالاً به دلیل وجود تولیدات مختلف تشک، هنگام انتخاب کمی سردرگم می‌شوید.

در صورت وجود انواع ویژگی تشک هتلی مانند راحتی و دوام بالا در محصول انتخابی، خرید برای شما آسان می‌شود. مطمئناً شما با انتخاب تشک هتلی رویال ارزان و با کیفیت، امکان خواب خوش را به مهمانان هتل خود فراهم می‌کنید.

شماره تماس تولیدی تشک رویال

لیست قیمت:

مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل ماسا 90×200فنری20 cm1,074,700
تشک رویال مدل ماسا120×200فنری20 cm1,375,000
تشک رویال مدل ماسا160×200فنری20 cm1,870,000
تشک رویال مدل ماسا180×200فنری20 cm2,149,400
تشک رویال مدل ماسا80×180 نوجوانفنری20 cm1,034,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل آرامش90×200فنری21 cm1,375,000
تشک رویال مدل آرامش120×200فنری21 cm1,870,000
تشک رویال مدل آرامش160×200فنری21 cm2,530,000
تشک رویال مدل آرامش180×200فنری21 cm2,750,000
تشک رویال مدل آرامش80×180  نوجوانفنری21 cm1,320,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل آسایش-درجه 290×200فنری23 cm1,430,000
تشک رویال مدل آسایش-درجه 2120×200فنری23 cm1,892,000
تشک رویال مدل آسایش-درجه 2160×200فنری23 cm2,508,000
تشک رویال مدل آسایش-درجه 2180×200فنری23 cm2,860,000
تشک رویال مدل آسایش-درجه 280×180  نوجوانفنری23 cm1,364,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 190×200فنری24 cm1,622,500
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 1120×200فنری24 cm2,200,000
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 1160×200فنری24 cm2,915,000
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 1180×200فنری24 cm3,245,000
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 180×180  نوجوانفنری24 cm1,540,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل رز-درجه 290×200فنری27 cm1,760,000
تشک رویال مدل رز-درجه 2120×200فنری27 cm2,574,000
تشک رویال مدل رز-درجه 2160×200فنری27 cm3,190,000
تشک رویال مدل رز-درجه 2180×200فنری27 cm3,520,000
تشک رویال مدل رز-درجه 280×180  نوجوانفنری27 cm1,628,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 190×200طبی28 cm1,969,000
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 1120×200طبی28 cm2,794,000
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 1160×200طبی28 cm3,630,000
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 1180×200طبی28 cm3,938,000
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 180×180 نوجوانطبی28 cm1,870,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک90×200طبی29 cm2,147,200
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک120×200طبی29 cm2,997,500
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک160×200طبی29 cm3,987,500
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک180×200طبی29 cm4,290,000
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک80×180 نوجوانطبی29 cm2,029,500
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 190×200طبی27 cm2,750,000
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 1120×200طبی27 cm4,004,000
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 1160×200طبی27 cm5,262,400
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 1180×200طبی27 cm5,500,000
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 180×180 نوجوانطبی27 cm3,718,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل فلورا- درجه 190×200طبی28 cm3,505,700
تشک رویال مدل فلورا- درجه 1120×200طبی28 cm5,060,000
تشک رویال مدل فلورا- درجه 1160×200طبی28 cm6,600,000
تشک رویال مدل فلورا- درجه 1180×200طبی28 cm7,007,000
تشک رویال مدل فلورا- درجه 180×180 نوجوانطبی28 cm3,300,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 190×200طبی30 cm4,576,000
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 1120×200طبی30 cm6,930,000
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 1160×200طبی30 cm8,580,000
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 1180×200طبی30 cm9,152,000
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 180×180 نوجوانطبی30 cm4,290,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 190×200طبی34 cm5,812,400
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 1120×200طبی34 cm8,800,000
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 1160×200طبی34 cm10,923,000
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 1180×200طبی34 cm11,616,000
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 180×180 نوجوانطبی34 cm5,461,500
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ90×200فنری منفصل (پاکتی)31 cm5,698,000
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ120×200فنری منفصل (پاکتی)31 cm8,250,000
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ160×200فنری منفصل (پاکتی)31 cm10,582,000
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ180×200فنری منفصل (پاکتی)31 cm11,396,000
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ80×180 نوجوانفنری منفصل (پاکتی)31 cm5,291,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک90×200فنری منفصل (پاکتی)36 cm7,403,000
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک120×200فنری منفصل (پاکتی)36 cm10,043,000
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک160×200فنری منفصل (پاکتی)36 cm12,980,000
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک180×200فنری منفصل (پاکتی)36 cm14,806,000
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک80×180 نوجوانفنری منفصل (پاکتی)36 cm6,490,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 190×200طبی فوم16 cm1,364,000
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 1120×200طبی فوم16 cm1,848,000
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 1160×200طبی فوم16 cm2,607,000
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 1180×200طبی فوم16 cm2,728,000
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 180×180 نوجوانطبی فوم16 cm1,309,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 290×200طبی فوم18 cm1,760,000
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 2120×200طبی فوم18 cm2,310,000
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 2160×200طبی فوم18 cm3,300,000
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 2180×200طبی فوم18 cm3,520,000
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 280×180 نوجوانطبی فوم18 cm1,650,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت90×200طبی فوم20 cm2,376,000
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت120×200طبی فوم20 cm3,135,000
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت160×200طبی فوم20 cm4,202,000
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت180×200طبی فوم20 cm4,752,000
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت80×180 نوجوانطبی فوم20 cm2,101,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا90×200طبی فوم21 cm3,300,000
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا120×200طبی فوم21 cm4,642,000
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا160×200طبی فوم21 cm5,962,000
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا180×200طبی فوم21 cm6,600,000
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا80×180 نوجوانطبی فوم21 cm5,365,800
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک90×200طبی فوم30 cm4,642,000
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک120×200طبی فوم30 cm6,206,200
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک160×200طبی فوم30 cm8,327,000
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک180×200طبی فوم30 cm9,284,000
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک80×180 نوجوانطبی فوم30 cm4,152,500
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن90×200طبی ارتوپدیک22 cm6,358,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن120×200طبی ارتوپدیک22 cm8,580,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن160×200طبی ارتوپدیک22 cm11,330,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن180×200طبی ارتوپدیک22 cm12,540,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن80×180 نوجوانطبی ارتوپدیک22 cm5,687,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس90×200طبی ارتوپدیک26 cm7,370,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس120×200طبی ارتوپدیک26 cm9,900,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس160×200طبی ارتوپدیک26 cm12,760,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس180×200طبی ارتوپدیک26 cm14,740,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس80×180 نوجوانطبی ارتوپدیک26 cm6,380,000

سایر مقالات:

5 مدل تشک مخصوص دیسک گردن- بهترین تشک های رویال اصلی
شستن محافظ تشک – 3 روش آسان – خرید بهترین مخافظ های تشک رویال
5 نکته برای زمان خرید تشک جدید – سفتی/نرمی – فرورفتگی یا …؟

شماره تماس تولیدی تشک رویال

1 نظر در “5 ویژگی تشک هتلی- ساخت و سفارش تشک هتلی مدل رویال اصلی

  1. اسماعیلی گفت:

    اگه همه تشک های هتلی مموری فوم بودن خیلی خوب بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *