نکات آموزشی

راه‌اندازی فروشگاه کالای خواب در دبی با تجهیزات مدرن در 2024

راه‌اندازی فروشگاه کالای خواب در دبی با تجهیزات مدرن در 2024

تشک رویال مدل اسلیپ نوجوان

2,875,000 تومان
خرید انواع تشک از تشک رویال تشک رویال تشک طبی تشک فنری تشک منفصل( پاکتی) تشک متصل تشک یک نفره

تشک ارتوپدیک مدل ریباند گلدن پلاس یک نفره

8,105,000 تومان10,890,000 تومان
خرید انواع تشک از تشک رویال تشک رویال تشک طبی تشک فنری تشک منفصل( پاکتی) تشک متصل تشک یک نفره

تشک رویال مدل نیلوفر یک‌ نفره

1,865,000 تومان2,530,000 تومان
تشک رویال مدل نیلوفر یک‌ نفره چه ویژگی‌هایی دارد؟ تشک مدل نیلوفر از انواع تشک‌های برند رویال است که از

خرید تشک رویال تمام فوم پددار کلاسیک دو نفره از تولیدی تشک رویال

9,155,000 تومان10,210,000 تومان
تشک رویال تمام فوم پددار کلاسیک دو نفره جنس تشک رویال تمام فوم پددار کلاسیک دو نفره به گونه‌ای انتخاب

فهرست مطالب

راه‌اندازی فروشگاه مدرن تجهیزات و کالای خواب در دبی 2024

بازار پویای کالای خواب در دبی به یکی از ده‌ها فرصت صادرات و راه‌اندازی کسب و کار برای ایرانیان تبدیل شده است. هر سال بیش از 50 نمایشگاه بین‌المللی و محلی در دبی برگزار می‌شوند که کالای خواب هم سهمی از این بازار پویا دارد و معمولاً سالی یک بار این نمایشگاه تا چند روز برپاست.

جدیدترین نمایشگاه کالای خواب دبی در شهریور 1402 برگزار شد و قطعاً آخرین نمایشگاه تجهیزات خواب نخواهد بود. راه‌اندازی یک فروشگاه مدرن در زمینه تجهیزات و کالای خواب در دبی می‌تواند یک ایده جذاب و پرسود باشد و دریافت اقامت شما را تضمین کند.

اما قبل از هر چیز باید با شرایط مهاجرت به این شهر آشنایی داشته باشید و تمامی اطلاعات را در رابطه با راه‌اندازی یک فروشگاه در دبی بدانید؛ پس بی‌گدار به آب نزنید!

آیا مهاجران می‌توانند در دبی فروشگاه راه‌اندازی کند؟

چشم‌انداز اقتصادی و سیاست‌های دبی برای سرمایه‌گذاری خارجی مساعد است و با اصلاحات اخیر، سهولت انجام تجارت را برای افراد غیر مقیم افزایش می‌دهد. DED (وزارت توسعه اقتصادی) از ژانویه 2023 روند دریافت مجوزهای تجاری را ساده و امکان مالکیت کامل خارجی‌ها را فراهم کرده است.

برای کسانی که به دنبال تأسیس فروشگاه کالای خواب در دبی هستند، این شهر یک محیط مالیاتی کارآمد، موقعیت استراتژیک برای تجارت جهانی و امنیت لازم را ارائه می‌دهد. بخش خرده‌فروشی از جمعیت و موقعیت متنوع شهر به عنوان یک مقصد گردشگری برتر بهره می‌برد.

کارآفرینان می‌توانند یک کسب و کار سرزمین اصلی یا منطقه آزاد راه‌اندازی کنند که هر کدام مزایای مشخصی مانند سطوح مختلف مالکیت خارجی و مزایای عملیاتی را ارائه می‌دهند. مناطق آزاد به ویژه مشوق‌هایی مانند معافیت از عوارض واردات و صادرات را فراهم می‌کنند.

فرایند راه‌اندازی یک کسب و کار شامل اخذ ویزاهای لازم و انتخاب مجوز کسب و کار مناسب است که الزامات آن بر اساس فعالیت انتخابی صاحب کسب و کار متفاوت هستند. سرمایه‌گذاری مورد نیاز برای راه‌اندازی یک کسب و کار می‌تواند بسیار متفاوت باشد.

برای دریافت جواز کسب و شروع فعالیت، کارآفرینان باید با ارائه فرم درخواست تکمیل شده، کپی پاسپورت سهام‌داران، اساسنامه در صورت وجود و شرح فعالیت تجاری در DED یا مرجع منطقه آزاد مربوطه ثبت‌نام کنند.

با در دست داشتن مجوز کسب و کار جهت راه‌اندازی فروشگاه کالای خواب در دبی، اماکن اجاره‌ای و مجوزهای لازم، فروشگاه خرده‌فروشی می‌تواند شروع به استقبال از مشتریان کند.فروشگاه کالای خواب در دبی

 

آینده راه‌اندازی فروشگاه کالای خواب در دبی

طبق گزارش اتاق بازرگانی دبی، بررسی‌های اخیر حاکی از رشد سالانه بیش از 8 درصد صنعت خرده‌فروشی تا پایان سال 2023 است. اتاق بازرگانی دبی همچنین اعلام کرد که افزایش فروش ثبت شده توسط فروشگاه‌ها در در سال 2023 به دلیل افزایش تعداد خارجی‌هایی است که به این شهر سفر می‌کنند.

اگر به راه‌اندازی فروشگاه تجهیزات خواب در دبی علاقه‌مند هستید و به اطلاعاتی در مورد نحوه راه‌اندازی آن نیاز دارید، باید از یک مشاور متخصص کمک بگیرید تا بیشتری سودآوری را داشته باشید.

چرا راه‌اندازی فروشگاه تجهیزات خواب در دبی؟

با این حال، اگر هنوز به این فکر می‌کنید که چرا راه‌اندازی یک فروشگاه در دبی گزینه مناسبی برای فعالیت تجاری شما است، مزایای افتتاح فروشگاه کالای خواب در دبی را که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم، بررسی کنید.

دبی یک پایتخت تجاری است!

آیا می‌دانستید که دبی در حال حاضر رتبه هفدهم جهان را در بین برترین مراکز تجاری جهانی دارد؟ بودن یک مرکز تجاری به سرعت در حال رشد، مزایای خاص خود را دارد؛ بنابراین مهاجرت به دبی به ویژه برای کسب و کارهای جدیدی که به دنبال رشد هستند، بسیار سودآور است.

دبی به دلایل زیر در این زمینه یک رهبر مشهور جهانی است:

  • زیرساخت عالی اداری
  • سیاست‌های مالیاتی لیبرال برای کسب‌وکارهای جدید
  • گزینه‌های املاک تجاری با ROI بالا
  • تنوع به وابستگی غیرنفتی

دبی فرصت‌های تجاری عالی دارد

دبی سیاست‌های دولتی طرفدار کسب و کار و همچنین یک محیط نظارتی لیبرال را ارائه می‌دهد که این شهر را به یکی از مکان‌های درجه یک در جهان برای انجام تجارت تبدیل می‌کند. فرصت‌های تجاری دبی بسیار زیاد و متنوع هستند که این مرکز تجاری را در جبهه جهانی قرار داده است.

این منطقه همچنین خود را به عنوان یک نیروی اقتصادی بزرگ تثبیت کرده است و سرمایه‌گذاران بیشتری را برای راه‌اندازی مشاغل خود در اینجا جذب می‌کند.

فروشگاه کالای خواب در دبی

فروشگاه کالای خواب در دبی

 

دبی مزایای مالیاتی گسترده دارد

از آنجایی که دولت امارات متحده عربی می‌خواهد یک اکوسیستم مناسب برای کسب‌وکار در همه شهرهای خود ایجاد کند، سرمایه‌گذاران خارجی از مزایای مالیاتی گسترده‌ای برخوردار می‌شوند. به طور مثال، سرمایه‌گذاران خارجی از پرداخت مالیات بر عایدی شخصی و سرمایه معاف هستند.

دبی تنها دارای مالیات بر ارزش افزوده 5 درصدی است که بسیار کمتر از بسیاری از پایتخت‌های تجاری در جهان است. این سیاست‌های مالیاتی مناسب برای کسب‌وکارها، تجارت‌های جدید زیادی را جذب می‌کند و یکی از دلایل مهم برای راه‌اندازی فروشگاه کالای خواب در دبی محسوب می‌شود.

دبی سیستم حمل‌ونقل پیشرفته دارد

برای بسیاری از صاحبان مشاغل و مدیران شرکت که به دنبال راه‌اندازی کسب و کار در دبی هستند، حمل و نقل از اهمیت بالایی برخوردار است. آنها به طور خاص به دنبال دسترسی به فرودگاه هستند که در بهترین حالت در دبی ارائه می‌شود.

برای پروازهای تجاری مکرر، دبی اتصال هوایی عالی را ارائه می‌دهد. این بدان معناست که 1000 پرواز هفتگی به هر گوشه از جهان و فرودگاه های بین المللی به راحتی قابل دسترسی هستند.

راه‌اندازی کسب و کار در دبی آسان است

در واقع شما فقط باید کپی پاسپورت خود و نام مناسبی برای کسب‌وکارتان را در دبی ارائه دهید. از آنجا به بعد، مشاوران راه‌اندازی کسب و کار در مراحل ثبت‌نام، صدور مجوز، مراحل قانونی و هر گونه گواهینامه دیگری که برای راه‌اندازی فروشگاه در دبی نیاز دارید، به شما کمک می‌کنند.

از ثبت‌نام خود تا تبدیل شدن به مالک یک فروشگاه کالای خواب مدرن در دبی طبق مقررات، مشاوران همه چیز را پوشش می‌دهند؛ پس دریافت مشاوره از یک مؤسسه مهاجرتی را برای دریافت اقامت امارات نادیده نگیرید!

هزینه راه اندازی فروشگاه کالای خواب در دبی

هزینه راه اندازی فروشگاه کالای خواب در دبی

 

به بازارهای بین‌المللی در دبی دسترسی دارید

این یک مزیت اضافی برای کسب و کارهای جدیدی است که به دنبال توسعه تجارت خود و به دست آوردن مشتریان اولیه هستند. از آنجایی که دبی یک مرکز تجاری جهانی است، مالکان تجارت‌های بزرگ تقریباً از همه حوزه‌ها و صنایع در آنجا حضور دارند.

با صعود امارات متحده عربی به رتبه یازدهم در شاخص جهانی، تاجران بیشتری در حال ایجاد ریشه‌های خود در قلمرو دبی هستند. علاوه بر این، با وجود بنادر و نیروی انسانی فراوان، تجارت آسان‌تر در آنجا رشد می‌کند و فرصت مناسبی را برای علاقه‌مندان به راه‌اندازی فروشگاه کالای خواب در دبی ایجاد می‌کند.

مجوز راه‌اندازی فروشگاه کالای خواب در دبی

اگر می‌خواهید یک شرکت در دبی با هدف تأسیس فروشگاه افتتاح کنید، ابتدا باید یک شرکت ثبت کنید و برای یکی از مجوزهای تجاری موجود صادر شده توسط دپارتمان اقتصادی دبی اقدام کنید. این راه راحت‌تر می‌تواند شما را به یک فروشگاه مدرن برساند.

هنگام افتتاح فروشگاه در دبی، ابتدا باید یک مجوز تجاری دریافت کنید و پس از آن مجوزهای خاصی بسته به نوع محصولاتی که فروشگاه می‌فروشد، دریافت کنید.

مدارک لازم برای تأسیس فروشگاه کالای خواب در دبی

مدارک خاص و مورد نیاز برای افتتاح یک فروشگاه در دبی ممکن است بسته به نوع فعالیت تجاری و ساختار مالکیت متفاوت باشند. با این حال، به طور کلی، مدارک زیر معمولاً برای ثبت‌نام و افتتاح یک فروشگاه خرده‌فروشی در دبی مورد نیاز هستند:

  • کپی پاسپورت کلیه سهام‌داران و مدیران درگیر در تجارت
  • کپی ویزای اقامت دبی مالک یا سایر مدارک ویزای مربوطه
  • عکس سایز پاسپورت
  • سند مالکیت یا قرارداد اجاره

هزینه تأسیس فروشگاه تجهیزات خواب در دبی

آیا نمی‌دانید هزینه افتتاح یک فروشگاه کالای خواب در دبی چقدر است؟ شروع یک کسب و کار خرده‌فروشی بسته به فعالیت خاص شما تقریباً 22000 درهم هزینه دارد. این قیمت بسته به فعالیت‌های تجاری که انجام خواهند شد، می‌تواند متفاوت باشد.

همچنین لازم است تا هزینه‌های اضافی مانند: اجاره فروشگاه و پرداخت حقوق کارکنان را هم در محاسبه هزینه کلی راه‌اندازی فروشگاه خود در نظر داشته باشید.

مراحل افتتاح فروشگاه کالای خواب در دبی

برای افتتاح یک فروشگاه خرده‌فروشی در دبی باید مراحل مختلفی را دنبال کرد. این مراحل شامل تضمین مجوز کسب و کار، مراحل ثبت شرکت در دبی، اجاره یک مکان تجاری و تضمین مجوزهای ضروری دولتی هستند. در اینجا یک نمای کلی از روند افتتاح فروشگاه در دبی را برای شما آماده کرده‌ایم.

1. یک فعالیت تجاری را انتخاب کنید

قبل از شروع یک کسب و کار خرده‌فروشی، صنعتی که می‌خواهید وارد آن شوید و منطقه‌ای که می‌خواهید در آن فعالیت کنید را انتخاب کنید. اگر می‌خواهید مطمئن شوید که فعالیت تجاری شما در مکانی که انتخاب کرده‌اید مجاز است، با وزارت توسعه اقتصادی (DED) مشورت کنید.

2. ثبت شرکت خود را انجام دهید

برای راه‌اندازی یک فروشگاه خرده‌فروشی در دبی باید کسب و کار خود را در وزارت DED ثبت کنید. این مرحله شامل انتخاب نام شرکت، توافق بر سر ساختار قانونی و ارائه مدارک لازم است.

3. مجوز کسب و کار خود را بگیرید

بسته به نوع کسب و کاری که قصد دارید آن را اداره کنید، ممکن است به دریافت نوع خاصی از مجوز کسب و کار نیاز داشته باشید. برای شناسایی مجوز مناسب برای فروشگاه خرده‌فروشی خود، با کارشناسان مربوطه تماس بگیرید.

4. فضای تجاری مناسبی اجاره کنید

برای راه‌اندازی یک فروشگاه خرده‌فروشی در شهر پس از دریافت مجوز کسب و کار، باید فضای تجاری را اجاره کنید. اطمینان حاصل کنید که منطقه‌ای که انتخاب می‌کنید برای استفاده تجاری تعیین شده است و از هر گونه مجوز لازم از دولت محلی برای تأسیس فروشگاه کالای خواب در دبی مطمئن شوید.

5. تأییدیه‌های لازم را بگیرید

بسته به رشته تخصصی خود ممکن است از مقامات دولتی یا نظارتی مختلف به مجوزهای اضافی نیاز داشته باشید. وقتی کالا و تجهیزات خواب را ارائه می‌دهید، باید از اداره مربوطه تأییدیه دریافت کنید؛ وگرنه کسب و کارتان با چالش‌ها و مشکلات زیادی روبرو خواهد شد.

6. کارمندان را استخدام کنید

ممکن است پس از راه‌اندازی فروشگاه خرده‌فروشی خود برای کمک به مدیریت آن به استخدام کارمندان در بخش‌های مختلف نیاز داشته باشید. برای کارکنان خود نیز باید مجوزهای کاری و ویزاهای مورد نیاز را دریافت کنید.

راه‌اندازی فروشگاه  در دبی با افدل

 

7. شروع به کار کنید

هنگامی که تمام اقدامات لازم را انجام دادید و همه تأییدیه‌های مربوطه را دریافت کردید، می‌توانید به طور رسمی فروشگاه خود را در دبی تأسیس کنید. برای اطمینان از انجام تمام اقدامات لازم و رعایت همه مقررات، توصیه می‌شود با مشاوران راه‌اندازی کسب و کارها صحبت کنید.

نکات مهم راه‌اندازی فروشگاه کالای خواب در دبی

هنگام افتتاح یک فروشگاه در دبی، مهم است که در نظر بگیرید چه چیزی کسب و کار شما را از سایرین در بازار متمایز می‌کند. با چشم‌انداز رقابتی خرده‌فروشی شهر، داشتن ارزش پیشنهادی منحصربه‌فرد برای جذب مشتریان و متمایز شدن از رقبا ضروری است.

در اینجا چند نکته برای منحصربه‌فرد کردن فروشگاه خرده‌فروشی شما آورده شده‌اند تا کمکی برای افزایش سودآوری و متمایز شدن شما از رقبایتان باشد.

مخاطب هدف خود را شناسایی کنید

درک نیازها و ترجیحات مخاطب هدف شما برای ایجاد یک تجربه فروشگاه کالای خواب در دبی که منحصربه‌فرد و محبوب باشد، بسیار مهم است. این نکته به شما کمک می‌کند تا محصولات و خدمات خود را متناسب با نیازهای خاص مشتریانتان تنظیم کنید.

محصولات یا خدمات منحصربه‌فرد ارائه دهید

یکی از راه‌های متمایز کردن فروشگاه شما، ارائه محصولات یا خدمات منحصربه‌فرد است که به آسانی در جای دیگری در بازار در دسترس نباشند. این خدمات و محصولات می‌توانند هر چیزی باشند؛ از یک خط تولید تخصصی گرفته تا یک تجربه خرید سفارشی!

یک برند متمایز ایجاد کنید

برند چیزی است که شما را از رقبایتان در بازار متمایز می‌کند؛ بنابراین مهم است که یک هویت برند قوی و متمایز ایجاد کنید. این برند و هویت شامل همه چیز از طراحی لوگو و فروشگاه شما گرفته تا استراتژی‌های بازاریابی و تبلیغات شما می‌شود.

خدمات استثنایی به مشتریان ارائه دهید

خدمات عالی به مشتریان عنصر حیاتی یک کسب و کار خرده‌فروشی موفق در دبی یا هر کجای دنیا است. با ارائه یک تجربه خرید شخصی و دقیق می‌توانید مشتریان وفاداری ایجاد کنید که فروشگاه شما را به دیگران توصیه کنند و یک فروشگاه کالای خواب در دبی با محبوبیت بالا داشته باشید.

بر پایداری تأکید کنید

با افزایش نگرانی‌ها در مورد محیط زیست، بسیاری از مصرف‌کنندگان به دنبال محصولات سازگار با محیط زیست و پایدار هستند. با گنجاندن شیوه‌های پایدار در کسب‌وکارتان می‌توانید مشتریان آگاه از محیط‌زیست را جذب کنید و فروشگاه خود را از سایرین در بازار متمایز کنید.

بهترین منطقه برای افتتاح فروشگاه در دبی

اکنون وقت آن رسیده تا برای سرمایه گذاری در دبی، بهترین منطقه این شهر را انتخاب کنید؛ زیرا داشتن یک فروشگاه و برند مدرن در زمینه کالای خواب در دبی به یک محله مناسب نیاز دارد تا همه مشتریان هدف را جذب کند.

شهر دبی یکی از مقاصد عالی برای عملیات تجاری در مقیاس متوسط و بزرگ است. باز کردن یک فروشگاه در دبی مستلزم دریافت مجوز از سرمایه‌گذاران تجاری است؛ اما توجه به مکانی که فروشگاه خود را تأسیس می‌کنید نیز از اهمیت بسیار زیادی در موفقیت شما برخوردار است.

از بهترین مناطق دبی برای راه‌اندازی فروشگاه مدرن کالای خواب می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • شیخ زاید
  • دیره
  • بیزینس بی
  • القوز
  • بَر دبی
  • القصیص

راه‌اندازی فروشگاه خود در دبی را به افدل بسپارید!

راه‌اندازی فروشگاه  در دبی با افدل

 

اگر شما هم نمی‌خواهید از رقابت روزافزون کسب و کارها در دبی جا بمانید و فکر راه‌اندازی فروشگاه کالای خواب در دبی را در سر دارید، پس معطل چه هستید؟ با کارشناسان مؤسسه مهاجرتی افدل تماس بگیرید و سؤالات خود را از آن‌ها بپرسید.

مشاوران باتجربه افدل با تکیه بر تخصص و دانشی که در امور مهاجرتی دارند، بهترین راهنما برای کمک به شما محسوب می‌شوند. آن‌ها جدیدترین شرایط و اخبار مهاجرت به امارات را در اختیار شما قرار می‌دهند و راه درست را بر اساس هدف و شرایطتان به شما پیشنهاد می‌کنند.

در صورتی که پزشک هستید یا یکی از اعضای کادر درمان محسوب می‌شوید، لازم است تا گواهی‌های مختلفی را در دست داشته باشید تا ویزا و مجوز اقامت شما صادر شوند و بتوانید به عنوان کادر درمان در دبی کار کنید. این گواهی‌ها عبارت‌اند از: گود استندینگ، دیتا فلو و قبولی در .

همچنین اگر تاجر هستید یا به هر دلیلی زیادی سفر می‌کنید و از دریافت ویزا برای هر کشور خسته شده‌اید، چاره شما پاسپورت دومینیکا است. با این پاسپورت مجوز ورود به بیشتر از 140 کشور جهان را به دست خواهید آورد و هر موقع که تصمیم به سفر گرفتید، تنها کافی است تا چمدان های خود را بسته و سوار هواپیما شوید!

پس همین الان با مشاوران افدل گروپ تماس بگیرید و رویاها و ایده‌های خود را با دریافت مشاوره تخصصی به واقعیت تبدیل کنید. فقط باید به ایده خود ایمان داشته باشید و بقیه مسیر را به افدل بسپارید.

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

حساب کاربری من