نکات آموزشی

معرفی 6 برند که گران قیمت ترین تشک ها را تولید می‌کنند!

گران قیمت ترین تشک

تشک رویال سوپر طبی فنری مدل فلورا یک نفره

3,855,000 تومان5,565,000 تومان
برند: رویال نوع : طبی - فنری اندازه: یک نفره ابعاد: 90 در 200 سانتی متر ابعاد: 120در 200 سانتی متر  

تشک رویال مدل اسلیپ نوجوان

2,875,000 تومان
خرید انواع تشک از تشک رویال تشک رویال تشک طبی تشک فنری تشک منفصل( پاکتی) تشک متصل تشک یک نفره

تشک رویال طبی فنری مدل کلاسیک یک‌ نفره

2,165,000 تومان3,070,000 تومان
طراحی تشک رویال طبی فنری مدل کلاسیک یک‌ نفره چگونه است؟ تشک رویال طبی فنری مدل کلاسیک یک‌ نفره یکی

تشک ارتوپدیک مدل ریباند گلدن پلاس یک نفره

8,105,000 تومان10,890,000 تومان
خرید انواع تشک از تشک رویال تشک رویال تشک طبی تشک فنری تشک منفصل( پاکتی) تشک متصل تشک یک نفره

گران قیمت ترین تشک ها از برند‌های مطرح

شاید تاکنون برای شما هم این سؤال پیش آمده باشد که گران قیمت ترین تشک ها از چه برندهایی هستند، چه قیمت‌هایی دارند و از چه متریالی ساخته شده‌اند. استفاده از یک تشک خوب و راحت، نقش بسزایی در داشتن یک خواب مناسب ایفا می‌کند. عوامل زیادی وجود دارند که بر روی کیفیت خواب افراد تأثیر می‌گذارند.

شاید هیچ کالایی به اندازه تشک خواب، در ایجاد حس راحتی مورد نیاز برای خواب مؤثر نباشد. در این مقاله به بررسی برترین برندهای تشک دنیا، گران قیمت ترین تشک ها و متریال مورد استفاده در ساخت هر کدام خواهیم پرداخت.

شماره تماس تولیدی تشک رویال

برترین برندهای تولید تشک دنیا

برندهای زیادی در دنیا وجود دارند که تولید کننده انواع کالای خواب و تشک هستند و شما می‌توانید با توجه به نوع نیاز و البته میزان بودجه‌ای که دارید، کالای مورد نیاز خود را در میان آن‌ها انتخاب کنید؛

اما در این میان، برندهایی وجود دارند که محصولات خود را با قیمت‌های بسیار بالایی عرضه می‌کنند و البته محصولات بسیار خاصی را نیز به مشتریان خود ارائه می‌دهند. در ادامه به بررسی برخی از این برندهای لوکس و گران قیمت ترین تشک ها می‌پردازیم.

محصولات تشک رویال:

تشک رویال
تشک طبی
تشک فنری

تشک رویال طبی فنری مدل کلاسیک یک‌ نفره

2,165,000 تومان3,070,000 تومان
طراحی تشک رویال طبی فنری مدل کلاسیک یک‌ نفره چگونه است؟ تشک رویال طبی فنری مدل کلاسیک یک‌ نفره یکی

تشک رویال مدل اسلیپ نوجوان

2,875,000 تومان
خرید انواع تشک از تشک رویال تشک رویال تشک طبی تشک فنری تشک منفصل( پاکتی) تشک متصل تشک یک نفره

تشک رویال مدل مدیکال دو نفره

2,865,000 تومان3,870,000 تومان
  خرید انواع تشک از تشک رویال تشک رویال تشک طبی تشک فنری تشک منفصل( پاکتی) تشک متصل تشک یک

تشک رویال مدل سوپر کلاسیک یک نفره

2,360,000 تومان3,295,000 تومان
تشک رویال مدل سوپر کلاسیک یک نفره آیا می‌دانستید که جنس تشک رویال مدل سوپر کلاسیک یک نفره طوری طراحی

برند رویال پدیک (royal pedic)

مؤسس شرکت پدیک شخصی به نام کاپلن بود که شرکت خود را در سال 1946 در لندن تأسیس کرد. محصولات تولیدی این شرکت از همان ابتدا از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و به همین دلیل بسیار خاص و جزو گران قیمت ترین تشک ها بودند.

به‌طوری‌که کاپلن پس از یک دهه فعالیت در لندن، به امریکا رفت تا محصولات خواب لوکس و باکیفیت خود را به ثروتمندان امریکایی، رؤسای جمهور و بازیگران هالیوود بفروشد.

بعدها کارخانه رویال توسط خانواده کلمن خریداری شد و این کیفیت بالا با مالکان جدیدش نیز ادامه پیدا کرد. تشک‌های این برند از بهترین مواد دست‌ساز و منحصراً از پنبه تولید می‌شوند؛ بنابراین ضد آلرژی و بسیار راحت هستند. همچنین هر ساله تولیدات جدیدی مانند تشک پد دار و لاتکس، به محصولات آنها افزوده می‌شود.

تشک‌های رویال پدیک جزو گران قیمت ترین تشک ها در دنیا هستند. برای خرید تشک از برند رویال پدیک به مبلغی بین 3000 تا 9000 دلار نیاز خواهید داشت.

برند رویال پدیک (royal pedic)

گران قیمت ترین تشک

برند دوژیانا (Duxiana)

این برند بیشتر تلاش و ابتکار خود را بر روی ایجاد بهترین و استانداردترین حالت بدن به هنگام خواب متمرکز کرده است. زیرا در هنگام خواب اگر موقعیت بدنی درستی نداشته باشید بدین معناست که ساعت‌ها مهره‌های گردن و ستون فقرات خود را در موقعیتی آسیب زا تحت فشار قرار داده‌اید و این مسئله به‌مرورزمان باعث ایجاد آسیب‌های جدی می‌شود.

شماره تماس تولیدی تشک رویال

تشک‌های دوژیانا که جزو گران قیمت ترین تشک ها در دنیا هستند؛ به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که وزن بدن فرد را به طور مساوی میان قسمت‌های مختلف بدن پخش کرده و موجب بهبود گردش جریان خون بدن به هنگام خواب می‌شوند.

به‌علاوه به دلیل قرارگیری بدن در موقعیت استاندارد، از ایجاد هرگونه فشار بر روی ستون فقرات و مهره‌های گردن جلوگیری می‌شود. در نتیجه تجربه یک خواب بسیار راحت با تشک‌های دوژیانا، خستگی فرد پس از بیداری به طور کامل برطرف می‌شود.

از دیگر امکانات برخی از مدل‌های این برند، تنظیم درجه سفتی و نرمی تشک است که این امر با استفاده از هندلی که تعبیه شده است امکان پذیر است. با چرخاندن این هندل میزان کشش در فنرها تغییر می‌کند. تشک‌های این برند متشکل از یک فنر به هم پیوست هستند.

برای خرید گران قیمت ترین تشک ها از برند معروف دوژیانا، به چیزی در حدود 14000 دلار بودجه نیاز خواهید داشت.

برند هیپناس (hypnos)

در لیست گران قیمت ترین تشک ها، نام برند هیپناس همواره دیده می‌شود. هیپناس شرکتی انگلیسی و متعلق به خانواده کین است که از دیرباز تولید کننده تشک‌های لوکس دست‌ساز هستند. هیپناس همواره مدعی تولید راحت‌ترین کالای خواب دنیا بوده و محصولات آن همواره جزو خاص‌ترین و گران‌ترین تشک‌های جهان بوده است.

برند هیپناس بهترین برند تولید کالای خواب در تمام بریتانیاست و به همین دلیل مفتخر به دریافت مهر سلطنتی شده است. این برند با ترکیب روش‌های سنتی قدیمی با تکنولوژی روز دنیا، بهترین و راحت‌ترین کالاهای خواب دنیا را تولید می‌کند.

خرید یک تشک از این برند می‌تواند تا 15000 دلار ناقابل برای شما خرج بردارد! همین موضوع تشک‌های برند هیپناس را در لیست گران قیمت ترین تشک ها در دنیا قرار می‌دهد.

 برند وی اسپرینگ (vi spring)

برندی که از سال ۱۹۰۱ در تولید کالای خواب فعالیت دارد و مدعی است که بهترین برند تشک دنیا است. نام vi spring  برگرفته از VI  یعنی عدد 6 رومی است که نشان‌دهنده تعداد بهینه فنر در تخت یعنی 6 فنر موجود در تخت است.

تفاوتی که این کمپانی با برندهای دیگر دارد، آن است که تشک مخصوص شما را با توجه به خصوصیات شخص شما طراحی می‌کند و به همین دلیل مدعی است که نه تنها تجربه یک خواب عمیق و راحت را به شما هدیه می‌دهد؛ بلکه با تولید گران قیمت ترین تشک ها کل زندگی شما را متحول می‌کند!

‌تمام مواد اولیه مورد استفاده این برند کاملاً طبیعی هستند و فنرهای به کار برده شده در آنها عمر طولانی دارند. همچنین میزان کشش فنر در برخی موارد توسط خود فرد انتخاب می‌شود. برای داشتن چنین تشک جذابی باید 40000 دلار هزینه کنید.

 برند وی اسپرینگ (vi spring)

گران قیمت ترین تشک

شماره تماس تولیدی تشک رویال

برند کلافت (Kluft)

برند کلافت از بهترین برندهای تولید تشک لوکس و تولید کننده گران قیمت ترین تشک ها در دهه اخیر است. این کمپانی در تولید تشک‌های خود از بهترین متریال، بهترین دست‌سازه‌ها و آخرین تکنولوژی روز دنیا بهره می‌برد. برند امریکایی کلافت برای تهیه هر تشک سفارشی مشتری، به ده نفر نیرو و سه روز کاری زمان احتیاج دارد.

تشک‌های کلافت ده لایه دارند که هریک راحتی خاص خود را دارند. همچنین متریال مورد استفاده این برند شامل مواد طبیعی مانند ترمه، محایر، ابریشم و پشم نیوزیلندی است که به‌جز کیفیت بسیار بالا، یکی دیگر از دلایلی است که تشک‌های این برند را به یکی از گران قیمت ترین تشک ها در دنیا تبدیل می‌کند.

تشک‌های کلافت سفتی متوسطی داشته و بسیار راحت هستند. برای خرید تشکی از این برند به مبلغی در حدود 60000 دلار نیاز دارید.

برند هاستنز (Hastens)

هاستنز کمپانی سوئدی، بیش از 150 سال است که در زمینه تولید تشک فعالیت دارد. تشک‌های این برند  دست ساز است و در ساخت هریک بین 150 تا 160 ساعت زمان صرف می‌شود. مواد اولیه مورد استفاده برند هاستنز بسیار خاص هستند.

موادی نظیر موی فنری سر اسب، کاج آهسته رشد، کتان، پنبه و پشم، در تولید تشک‌های این برند به کار برده می‌شوند و به همین دلیل تعجبی ندارد که تولیدات این برند جزو گران قیمت ترین تشک ها در دنیا باشند.

فنرهای تشک با کمک نیروی دست در فریم تشک نصب شده و به دلیل اینکه از کتان در بین فنرها استفاده می‌شود؛ هیچ صدایی از این فنرها تولید نمی‌شود.

نکته دیگر زیبایی و ظاهر خاص تشک‌های این برند است که آن را سایر برندها متمایز می‌کند. قیمت متوسط تشک‌های این برند در حدود 140000 دلار است که آن را به یکی از گران قیمت ترین تشک ها در تمام دنیا تبدیل می‌کند.

گران‌ترین تشک جهان

در صدر لیست گران قیمت ترین تشک ها یک محصول خاص و عجیب قرار دارد. محصولی به نام تخت معلق که واقعاً هم بین زمین و آسمان معلق است! تخت معلق تنها یک تخت نیست؛ بلکه یک اثر هنری زیبا و شگفت انگیز هم محسوب می‌شود. خالق این اثر هنری معمار هلندی جانجاپ رویسنارس(Janjaap Ruijssenaars)   است.

هنگامی که بر روی این گل سرسبد گران قیمت ترین تشک ها می‌خوابید، حس می‌کنید که بر روی ابرها خوابیده‌اید و حس راحتی غیر قابل توصیفی را تجربه می‌کنید. یک سیستم مغناطیسی این تختخواب را در ارتفاع 40 سانتی‌متری سطح زمین معلق نگه داشته است.

تخت معلق، صدرنشین لیست گران قیمت ترین تشک ها، گران‌ترین و لوکس‌ترین تخت جهان به شمار می‌رود. قیمت بهترین تشک خواب دنیا، 1.6 میلیون دلار در نظر گرفته شده است.

محصولات تشک:

تشک منفصل( پاکتی)
تشک متصل
تشک یک نفره
تشک دو نفره

بهترین برند تشک خارجی در ایران

از میان برندهای خارجی که در ایران فعالیت دارند؛ می‌توان به برندهای برن (bern)، زست zest) )، ژینورا (ginura)، وگال (wegal) و از میان برندهای ایرانی می‌توان به برندهای  رویا(roya)   ، خوشخواب  (khoshkhab)، و رویال (royal) اشاره کرد.

اگر بخواهیم این برندها را با هم مقایسه کنیم باید گفت با اینکه جزو گران قیمت ترین تشک ها در کل دنیا به حساب نمی‌آیند؛ اما هریک از آن‌ها جزو برندهای بسیار خوب و معتبر تولید کالای خواب در دنیا هستند و هر کدام محبوبیت خاص خود را دارند. اینکه کدام برند انتخاب شما باشد، بستگی به نیاز، سلیقه و میزان بودجه شما دارد.

بهترین برند تشک خارجی در ایران

گران قیمت ترین تشک

تولیدی تشک رویال؛ تولیدکننده بهترین تشک ایرانی

هنگام خرید تشک با توجه به  برندهای متنوعی که در بازار موجود است ممکن است سردرگم شوید و از خود بپرسید میان این همه تنوع کدام نوع تشک بهتر است؟

شماره تماس تولیدی تشک رویال

از میان برندهای ایرانی تولیدکننده تشک، به‌جرئت می‌توان ادعا کرد تولیدی تشک رویال سردمدار کیفیت است که همین امر آن را به پرفروش‌ترین تشک ایرانی تبدیل کرده است. تولیدی تشک رویال با بیش از 20 سال تجربه در زمینه تولید تشک، محصولات خود را از مواد اولیه بسیار باکیفیتی تولید می‌کند.

استاندارد بالای دوخت و کیفیت درجه یک، تشک‌های رویال را با گران قیمت ترین تشک ها در بازار قابل رقابت می‌کند. مدل‌های متنوع تشک رویال پاسخگوی هر نیاز و هر سلیقه‌ای هستند و نسبت به برندهای خارجی مشابه از قیمت‌های مناسب‌تری برخوردار است.

سخن پایانی

در این مقاله با گران قیمت ترین تشک ها از برندهای مطرح آشنا شدید و همچنین برندهای تولید تشک فعال در ایران را شناختید. برندهای مشهور و پرطرفدار در دنیا معمولاً بر روی دو پارامتر کیفیت و خلاقیت در تولید محصول مانور می‌دهند و همین امر آنها را از دیگر تولیدکنندگان متمایز می‌کند.

سؤالات متداول

  1. کدام برندها گران قیمت ترین تشک ها را در دنیا تولید می‌کنند؟

برندهای دوژیانا، هیپناس، کلافت، هاستنز و… تولید کننده گران قیمت ترین تشک ها در دنیا هستند.

  1. برندهای تولید کننده گران قیمت ترین تشک ها، در تولید محصولاتشان از چه مواد اولیه‌ای استفاده می‌کنند؟

برندهای تولید کننده گران قیمت ترین تشک ها از مواد اولیه درجه یک مانند ترمه محایر، ابریشم، پشم و… استفاده می‌کنند.

3.گران قیمت ترین تشک ها در دنیا چه رنج قیمتی دارند؟

گران قیمت ترین تشک ها در دنیا بسته به برند، رنج قیمتی متفاوتی دارند؛ اما به طور کلی بین 3000 تا 140000

  1. تشک وگال بهتر است یا رویال؟

بستگی به نیاز شما دارد. حتی اگر گران قیمت ترین تشک ها را نیز بخرید و پاسخگوی نیاز شما نباشد، مناسب نخواهد بود.

سایر مقالات:

5 ویژگی تشک ورزشکارها و تاثیر آن بر سلامتی جسمانی
تشک مناسب فضای کوچک – 2نوع تشک مهمان تاشو و رول شونده
9ویژگی تشک مناسب خواب عمیق–خرید تشک طبی از تولیدی در سال1402

لیست قیمت:

   
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل ماسا 90×200فنری20 cm1,235,905
تشک رویال مدل ماسا120×200فنری20 cm1,581,250
تشک رویال مدل ماسا160×200فنری20 cm2,150,500
تشک رویال مدل ماسا180×200فنری20 cm2,471,810
تشک رویال مدل ماسا80×180 نوجوانفنری20 cm1,189,100
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل آرامش90×200فنری21 cm1,581,250
تشک رویال مدل آرامش120×200فنری21 cm2,150,500
تشک رویال مدل آرامش160×200فنری21 cm2,909,500
تشک رویال مدل آرامش180×200فنری21 cm3,162,500
تشک رویال مدل آرامش80×180  نوجوانفنری21 cm1,518,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل آسایش-درجه 290×200فنری23 cm1,644,500
تشک رویال مدل آسایش-درجه 2120×200فنری23 cm2,175,800
تشک رویال مدل آسایش-درجه 2160×200فنری23 cm2,884,200
تشک رویال مدل آسایش-درجه 2180×200فنری23 cm3,289,000
تشک رویال مدل آسایش-درجه 280×180  نوجوانفنری23 cm1,568,600
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 190×200فنری24 cm1,865,875
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 1120×200فنری24 cm2,530,000
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 1160×200فنری24 cm3,352,250
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 1180×200فنری24 cm3,731,750
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 180×180  نوجوانفنری24 cm1,771,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل رز-درجه 290×200فنری27 cm2,024,000
تشک رویال مدل رز-درجه 2120×200فنری27 cm2,960,100
تشک رویال مدل رز-درجه 2160×200فنری27 cm3,668,500
تشک رویال مدل رز-درجه 2180×200فنری27 cm4,048,000
تشک رویال مدل رز-درجه 280×180  نوجوانفنری27 cm1,872,200
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 190×200طبی28 cm2,165,900
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 1120×200طبی28 cm3,073,400
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 1160×200طبی28 cm3,993,000
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 1180×200طبی28 cm4,331,800
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 180×180 نوجوانطبی28 cm2,057,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک90×200طبی29 cm2,361,920
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک120×200طبی29 cm3,297,250
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک160×200طبی29 cm4,386,250
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک180×200طبی29 cm4,719,000
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک80×180 نوجوانطبی29 cm2,232,450
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 190×200طبی27 cm3,025,000
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 1120×200طبی27 cm4,404,400
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 1160×200طبی27 cm5,788,640
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 1180×200طبی27 cm6,050,000
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 180×180 نوجوانطبی27 cm2,879,800
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل فلورا- درجه 190×200طبی28 cm3,856,270
تشک رویال مدل فلورا- درجه 1120×200طبی28 cm5,566,000
تشک رویال مدل فلورا- درجه 1160×200طبی28 cm7,260,000
تشک رویال مدل فلورا- درجه 1180×200طبی28 cm7,707,700
تشک رویال مدل فلورا- درجه 180×180 نوجوانطبی28 cm3,630,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 190×200طبی30 cm5,033,600
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 1120×200طبی30 cm7,623,000
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 1160×200طبی30 cm9,438,000
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 1180×200طبی30 cm10,067,200
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 180×180 نوجوانطبی30 cm4,719,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 190×200طبی34 cm6,393,640
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 1120×200طبی34 cm9,680,000
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 1160×200طبی34 cm12,015,300
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 1180×200طبی34 cm12,777,600
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 180×180 نوجوانطبی34 cm6,007,650
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ90×200فنری منفصل (پاکتی)31 cm7,367,800
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ120×200فنری منفصل (پاکتی)31 cm9,075,000
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ160×200فنری منفصل (پاکتی)31 cm11,640,200
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ180×200فنری منفصل (پاکتی)31 cm12,535,600
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ80×180 نوجوانفنری منفصل (پاکتی)31 cm5,820,100
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک90×200فنری منفصل (پاکتی)36 cm8,143,300
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک120×200فنری منفصل (پاکتی)36 cm11,473,000
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک160×200فنری منفصل (پاکتی)36 cm14,278,000
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک180×200فنری منفصل (پاکتی)36 cm16,286,600
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک80×180 نوجوانفنری منفصل (پاکتی)36 cm7,139,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 190×200طبی فوم16 cm1,500,400
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 1120×200طبی فوم16 cm2,032,800
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 1160×200طبی فوم16 cm2,867,700
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 1180×200طبی فوم16 cm3,000,800
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 180×180 نوجوانطبی فوم16 cm1,439,900
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 290×200طبی فوم18 cm1,936,000
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 2120×200طبی فوم18 cm2,541,000
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 2160×200طبی فوم18 cm3,630,000
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 2180×200طبی فوم18 cm3,872,000
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 280×180 نوجوانطبی فوم18 cm1,815,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت90×200طبی فوم20 cm2,613,600
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت120×200طبی فوم20 cm3,448,500
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت160×200طبی فوم20 cm4,622,200
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت180×200طبی فوم20 cm5,227,200
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت80×180 نوجوانطبی فوم20 cm2,311,100
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا90×200طبی فوم21 cm3,630,000
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا120×200طبی فوم21 cm5,106,200
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا160×200طبی فوم21 cm6,558,200
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا180×200طبی فوم21 cm7,260,000
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا80×180 نوجوانطبی فوم21 cm5,902,380
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک90×200طبی فوم30 cm5,106,200
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک120×200طبی فوم30 cm6,826,820
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک160×200طبی فوم30 cm9,159,700
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک180×200طبی فوم30 cm10,212,400
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک80×180 نوجوانطبی فوم30 cm4,567,750
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن90×200طبی ارتوپدیک22 cm6,993,800
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن120×200طبی ارتوپدیک22 cm9,438,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن160×200طبی ارتوپدیک22 cm12,463,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن180×200طبی ارتوپدیک22 cm13,794,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن80×180 نوجوانطبی ارتوپدیک22 cm6,255,700
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس90×200طبی ارتوپدیک26 cm8,107,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس120×200طبی ارتوپدیک26 cm10,890,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس160×200طبی ارتوپدیک26 cm14,036,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس180×200طبی ارتوپدیک26 cm16,214,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس80×180 نوجوانطبی ارتوپدیک26 cm7,018,000

شماره تماس تولیدی تشک رویال

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

حساب کاربری من