راهنمای خرید

معرفی بهترین مدل تشک ارتوپدیک – 5 ویژگی تشک ارتوپدیک رویال

تشک ارتوپدیک و مزایای آن- تشک طبی رویال

تشک ارتوپدیک و مزایای آن

بهترین مدل تشک ارتوپدیک کدام است و چه ویژگی‌هایی دارد؟ انواع زیادی از تشک‌ها در بازار موجود هستند که برای سنین مختلف و افراد با شرایط مختلف، طراحی و تولید می‌شوند. تشک‌های ارتوپدیک از جمله آن‌ها هستند.

تشک ارتوپدی برای کسانی که مشکلات کمر دارند و همچنین کسانی که می‌خواهند از بروز آن جلوگیری کنند، مفید است. آیا اغلب کمردرد شدید دارید؟ آیا تصادف یا عمل جراحی داشته‌اید و کمر یا لگن شما آسیب دیده است؟ اگر چنین است، پس به تشک ارتوپدی نیاز دارید و به احتمال زیاد پزشک معتمد شما قبلاً آن را توصیه کرده است.

در این مقاله همه چیز را در مورد تشک‌های ارتوپدیک به شما می‌گوییم. به خواندن ادامه دهید و با ما در مورد این موضوع بیاموزید.

تشک ارتوپدیک و مزایای آن

محصولات تشک رویال:

تشک رویال
تشک طبی
تشک فنری

شماره تماس تولیدی تشک رویال

ردیف محصولات

تشک ارتوپدیک مدل ریباند گلدن پلاس نوجوان

7,015,000 تومان
تشک ارتوپدیک مدل ریباند گلدن پلاس نوجوان چرا پزشکان عقیده دارند که جنس تشک ارتوپدیک مدل ریباند گلدن پلاس نوجوان برای

تشک رویال مدل سوپر کلاسیک نوجوان

2,230,000 تومان
تشک رویال مدل سوپر کلاسیک نوجوان ارتفاع استاندارد و جنس تشک رویال مدل سوپر کلاسیک نوجوان باعث شده‌اند تا این

تشک رویال مدل مدیکال یک نفره

1,500,000 تومان2,540,000 تومان
خرید انواع تشک از تشک رویال تشک رویال تشک طبی تشک فنری تشک منفصل( پاکتی) تشک متصل تشک یک نفره

تشک رویال مدل پددار لیدوما نوجوان

6,005,000 تومان
تشک رویال مدل پددار لیدوما نوجوان چه عواملی باعث شده‌اند تا قیمت تشک رویال مدل پددار لیدوما نوجوان نسبت به

تشک ارتوپدیک چیست؟

تشک‌های ارتوپدیک به دلیل انعطاف‌پذیری بالایی که دارند، برای سازگاری با شکل بدن هر انسانی استفاده می‌شوند. با این حال، قبل از توضیح اینکه تشک ارتوپدیک برای چیست، لازم است بدانید که تشکی با چنین ویژگی‌هایی چه کاربردهایی دارد.

تشک‌های ارتوپدیک محدوده‌های مختلفی دارند تا فشار بدن به طور بهینه بر نقاط مختلف تشک توزیع شود. این محصول، ساختاری مستحکم و در عین حال انعطاف‌پذیر دارد و سبب می‌شود تا فشار به طور یکسان بر همه نقاط تشک وارد شود.

تشک‌های ارتوپدیک را می‌توان تقریباً از هر ماده‌ای مانند: مموری فوم، لاتکس و فنرهای داخلی ساخت. این محصول به روشی کاربردی به منظور کاهش نقاط فشار، تراز کردن ستون فقرات و ایجاد استراحت مطلوب برای همه کسانی که از آن استفاده می‌کنند، ساخته می‌شوند.

شماره تماس تولیدی تشک رویال

به طور کلی تشک ارتوپدیک برای افرادی که از مشکلات مزمن کمر مانند فتق یا انحراف ستون فقرات رنج می‌برند مناسب بوده و توسط پزشکان برای این افراد تجویز می‌شود. تشک‌های ارتوپدیک به اصلاح موقعیت استخوان‌ها در هنگام خواب کمک کرده و گردش خون را تحریک می‌کنند. آن‌ها همچنین درد مفاصل را تسکین می‌دهند و از تغییر شکل آنها جلوگیری می‌کنند.

 لازم به ذکر است که بسیاری از افراد از تشک‌های ارتوپدیک برای جلوگیری از بروز این نوع بیماری‌ها استفاده می‌کنند. این تشک‌ها فقط برای کسانی که قبلاً دچار بیماری‌های کمری، مفاصل یا عضلانی هستند استفاده انحصاری ندارد؛ بنابراین اگر به فکر داشتن آن در خانه افتاده‌اید، استفاده از تشک ارتوپدیک رویال مانعی ندارد.

شماره تماس تولیدی تشک رویال

ویژگی تشک طبی و ارتوپدیک

تشک‌های طبی جزو بهترین مدل تشک ارتوپدیک هستند و همیشه گزینه‌ای معتبر برای جلوگیری از ابتلا به مشکلات عضلانی به شمار می‌روند؛ چراکه از مواد با کیفیت برای ساخت آن‌ها استفاده می‌شود. هر ویژگی تشک ارتوپدیک، مزایای متفاوت و همچنین سطوح مختلف پشتیبانی را ارائه می‌دهد.

شما باید مراقب باشید و بدانید که چگونه بهترین مدل تشک ارتوپدیک مورد نظر خود را انتخاب می‌کنید. همه تشک‌هایی که ادعا می‌کنند ارتوپدیک هستند، الزامات مورد نظر مشتریان را برآورده نمی‌کنند و مزایای تشک ارتوپدی واقعی را ارائه نخواهند داد.

در ادامه، لیستی از ویژگی‌های بهترین تشک ارتوپدی آمده است تا راهنمای شما در هنگام خرید باشد:

  • یکی از ویژگی‌های اصلی این است که بهترین مدل تشک ارتوپدیک پشتیبانی بهینه را هم از کل بدن و هم از نواحی خاص ارائه داده و درد عضلانی، مفاصل و کمر را تسکین دهد.
  • به گونه‌ای طراحی شده است تا از ستون فقرات محافظت کند ومطابق با شکل بدن باشد.
  • بهترین مدل تشک ارتوپدیک آن است که نیازهای شما را رفع کند و در جهت رفع نیاز شما طراحی شده باشد.
  • این محصول دارای تهویه مناسب است؛ به این معنی که الیاف آن از موادی ساخته شده‌اند که سبب تعریق بدن نمی‌شوند.
  • بهترین مدل تشک ارتوپدیک ضدحساسیت است.
  • باید از نظر علمی تایید و توصیه شوند.
  • مطمئن شوید که تشک ارتوپدی که خریدارای می‌کنید دارای گواهی کیفیت باشد.

علاوه بر این، تشک‌های ارتوپدیک دارای سفتی استاندارد هستند و فرورفتگی روی آن‌ها ایجاد نمی‌شود. این ویژگی سبب می‌شود جای بدن افراد روی تشک باقی نماند.

در نهایت، جالب است که بدانید این تشک‌ها طول عمر بالایی دارند؛ زیرا به دلیل کیفیت بالا و استفاده از مواد طبیعی و مرغوب در ساخت آن‌ها می‌توانند تا مدت زمان طولانی‌تری ویژگی‌های خود را حفظ کنند. با استفاده از بهترین مدل تشک ارتوپدیک رویال کیفیت خواب خود را بهبود ببخشید.

تشک رویال مدل ارتوپدیک با دارا بودن این ویژگی‌ها و طول عمر بالا درصد بالایی از رضایت مشتریان را کسب کرده است و در مقایسه با سایر مدل‌ها، بهترین مدل تشک ارتوپدیک معرفی شده است.

3 ویژگی تشک طبی و ارتوپدیک

تشک طبی فنری ارتوپدیک رویال

تشک طبی فنری ارتوپدیک رویال بهترین مدل تشک ارتوپدیک است و ویژگی‌هایی که دارد سبب تمایز این مدل از سایر مدل‌های تشک ارتوپدیک شده است. این محصول، دارای طراحی فنرهای ثابت و نزدیک به یکدیگر است که به صورت فنر یکپارچه کار می‌کنند؛ بنابراین بسیار مقاوم و بادوام است و پشتیبانی بهتری را ارائه می‌دهد.

بهترین مدل تشک ارتوپدیک رویال در بیشتر فروشگاه‌های معتبر موجود است. نوع تشک ارتوپدی هر چه باشد، همیشه باید دارای بالشتک و تراکم بیشتری نسبت به یک تشک معمولی باشد تا بتواند تمایز مورد انتظار مشتری را برآورده کند.

تشک طبی فنری ارتوپدیک رویال

تشک ارتوپدیک زست چیست و چه ویژگی‌هایی دارد؟

تشک ارتوپدیک زست یکی از انواع با کیفیت تشک است که از آخرین تکنولوژی تولید تشک در ساخت آن استفاده شده است. ویژگی‌های متمایز آن سبب شده است تا جزو بهترین مدل تشک ارتوپدیک باشد. تشک ارتوپدیک زست مشخصات زیر را دارا است:

  • دارای درصد بالایی از مموری فوم باکیفیت است.
  • دارای فنربندی مولتی میکروپکت اسپرینگ 7 ناحیه‌ایی می‌باشد.
  • در تولید آن از 1810 عدد فنر استفاده شده است.
  • پشتیبانی خوبی از ستون فقرات، سر، باسن و زانوها ارائه می‌دهد و از انواع با کیفیت تشک است.
  • استاندارد بودن آن و ویژگی‌های متمایزی که دارد، سبب شده تا خواب با کیفیتی را تجربه کنید.
  • تشک ارتوپدیک زست ضد حساسیت و باکتری است و به تنفس بهتر پوست کمک می‌کند.
  • این تشک دارای ضمانت تعویض و خدمات پس از فروش است.

شماره تماس تولیدی تشک رویال

 مزایای تشک ارتوپدیک رویال

تشک رویال که جزو بهترین مدل تشک ارتوپدیک موجود در بازار است، مزایای زیادی دارد. با انتخاب تشک ارتوپدی رویال می‌توانید از مشکلات کمر جلوگیری کنید. در واقع، پشت و کمر شما در هر موقعیتی که برای خوابیدن انتخاب شده باشد، در طول شب در وضعیت صحیح خود باقی می‌ماند. در نتیجه، حتی در طول روز راحت‌تر می‌توانید بایستید.

به طور کلی از دیگر مزایای بهترین مدل تشک ارتوپدیک رویال این است که

  • سبب بهبود وضعیت شما هنگام خواب می‌شود.
  • کیفیت خواب شما را بالا می‌برد.
  • با پشتیبانی صحیح از ستون فقرات باعث کاهش درد کمر می‌شود.
  • نسبت به قابلیت‌های ویژه خود قیمت مناسبی دارند.

مزایای تشک ارتوپدیک رویال

قیمت تشک ارتوپدیک رویال

تشک‌های ارتوپدی انواع مختلفی دارند و افراد زیادی در رنج سنی‌های متفاوت می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند. هر کدام از محصولات با توجه به ویژگی‌هایی که دارند و مواد اولیه به کار رفته در آن‌ها، قیمت مختلفی دارند. به طور کلی قیمت بهترین مدل تشک ارتوپدیک از 2 میلیون تومان شروع می‌شود و هرچه کیفیت و جزئیات کار بیشتر باشد، قیمت‌های بیشتری برای آن تعریف شده است.

جهت تهیه این محصولات می‌توانید با فروشگاه تشک رویال تماس بگیرید. همچنین امکان خرید بهترین مدل تشک ارتوپدی از سایت تشک رویال فراهم شده است تا مشتریان خریدی آسان و رضایت بخش را تجربه کنند.

شماره تماس تولیدی تشک رویال

تشک ارتوپدی رویال دو نفره

تشک ارتوپدی رویال دو نفره بهترین مدل تشک ارتوپدیک مناسب برای زوجین است. در ساخت و طراحی آن سعی شده است تا با به‌کارگیری مواد با کیفیت و ضد حساسیت محصولی مناسب تولید شود. قبل از خرید تشک ارتوپدیک دونفره به مواردی از جمله وزن بدن، آلرژیک بودن یا نبودن آن دقت کنید.

یکی از مزایای ویژه تشک رویال مدل ارتوپدیک دو نفره این است که وقتی یکی از زوجین در یک طرف تخت قرار گرفته است، طرف دیگر موج نمی‌خورد و حالت سفتی منحصر به فرد خود را از دست نمی‌دهد. هنگام خرید دقت کنید که بهترین مدل تشک ارتوپدیک را انتخاب کرده و به نیازها و توقعات همسر خود نیز در این مورد توجه کنید.

تشک ارتوپدیک یک نفره نیز با مشخصاتی مشابه تهیه می‌شود با این تفاوت که برای تخت خواب یک نفره مناسب است و سایز و ابعادی کوچک‌تر دارد تا با تخت‌های یک نفره همخوانی داشته باشد.

محصولات تشک رویال:

تشک منفصل( پاکتی)
تشک متصل
تشک یک نفره
تشک دو نفره

 

این تشک‌ها در ابعاد استاندارد 90 در 200 سانتی‌متر تولید می‌شوند و قابلیت شستشو با دست را دارند. تشک‌های تولید شده در تولیدی رویال، بهترین مدل تشک ارتوپدیک موجود در بازار هستند.

تشک ارتوپدی رویال دو نفره

بهترین تشک‌ها را از کجا بخریم؟

یک تشک استاندارد باید علاوه بر کیفیت مناسبی که دارد، با قیمتی قابل‌قبول عرضه شود. تشک رویال، محصولات خود را از مواد اولیه باکیفیت می‌سازد؛ بنابراین نیازی نیست تا در زمان خرید تشک طبی، خرید تشک فنری و انواع تشک مسافرتی نگران باشید.

در سایت تشک رویال می‌توانید انواع تشک‌های استاندارد را مطابق با نیاز و سلیقه خود پیدا کنید. برای مثال، در صورت علاقه به انواع تشک متصل و انواع تشک پاکتی، می‌توانید قیمت تشک یک نفره و قیمت تشک دو نفره را در سایت مشاهده کنید.

7 راهکار برای خرید بهترین تشک‌ طبی از تولیدی

سخن پایانی

تشک‌های رویال جزو بهترین مدل تشک ارتوپدیک موجود در بازار هستند. دارای مزیت‌های زیادی هستند که سبب می‌شوند انتخاب اول هر مشتری باشند. استفاده از این محصول فقط منحصر به کسانی که از درد کمر رنج می‌برند نیست و سایر افراد نیز جهت پیشگیری از بروز درد در ستون فقرات می‌توانند از تشک ارتوپدیک استفاده کنند.

این محصول قیمت مناسبی دارد و در دو مدل یک نفره و دو نفره با ابعادی استاندارد در بازار موجود است. خواندن این مطلب قبل از اقدام به خرید تشک ارتوپدیک خالی از لطف نخواهد بود و راهنمای خوبی برای خرید بهترین مدل تشک ارتوپدیک رویال خواهد بود.

سایر مقالات:

تاثیر بالش نرم بر گردن و 8 مورد از مزایا و معایب بالش نرم
معرفی 3 مدل تشک مناسب رابطه جنسی – تشک رویال اصلی 2نفره
12 عوارض زیاد خوابیدن {آلرژی، چاقی، سردرد، آلزایمر و افسردگی و..}

لیست قیمت:

مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل ماسا 90×200فنری20 cm1,074,700
تشک رویال مدل ماسا120×200فنری20 cm1,375,000
تشک رویال مدل ماسا160×200فنری20 cm1,870,000
تشک رویال مدل ماسا180×200فنری20 cm2,149,400
تشک رویال مدل ماسا80×180 نوجوانفنری20 cm1,034,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل آرامش90×200فنری21 cm1,375,000
تشک رویال مدل آرامش120×200فنری21 cm1,870,000
تشک رویال مدل آرامش160×200فنری21 cm2,530,000
تشک رویال مدل آرامش180×200فنری21 cm2,750,000
تشک رویال مدل آرامش80×180  نوجوانفنری21 cm1,320,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل آسایش-درجه 290×200فنری23 cm1,430,000
تشک رویال مدل آسایش-درجه 2120×200فنری23 cm1,892,000
تشک رویال مدل آسایش-درجه 2160×200فنری23 cm2,508,000
تشک رویال مدل آسایش-درجه 2180×200فنری23 cm2,860,000
تشک رویال مدل آسایش-درجه 280×180  نوجوانفنری23 cm1,364,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 190×200فنری24 cm1,622,500
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 1120×200فنری24 cm2,200,000
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 1160×200فنری24 cm2,915,000
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 1180×200فنری24 cm3,245,000
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 180×180  نوجوانفنری24 cm1,540,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل رز-درجه 290×200فنری27 cm1,760,000
تشک رویال مدل رز-درجه 2120×200فنری27 cm2,574,000
تشک رویال مدل رز-درجه 2160×200فنری27 cm3,190,000
تشک رویال مدل رز-درجه 2180×200فنری27 cm3,520,000
تشک رویال مدل رز-درجه 280×180  نوجوانفنری27 cm1,628,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 190×200طبی28 cm1,969,000
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 1120×200طبی28 cm2,794,000
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 1160×200طبی28 cm3,630,000
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 1180×200طبی28 cm3,938,000
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 180×180 نوجوانطبی28 cm1,870,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک90×200طبی29 cm2,147,200
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک120×200طبی29 cm2,997,500
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک160×200طبی29 cm3,987,500
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک180×200طبی29 cm4,290,000
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک80×180 نوجوانطبی29 cm2,029,500
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 190×200طبی27 cm2,750,000
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 1120×200طبی27 cm4,004,000
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 1160×200طبی27 cm5,262,400
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 1180×200طبی27 cm5,500,000
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 180×180 نوجوانطبی27 cm3,718,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل فلورا- درجه 190×200طبی28 cm3,505,700
تشک رویال مدل فلورا- درجه 1120×200طبی28 cm5,060,000
تشک رویال مدل فلورا- درجه 1160×200طبی28 cm6,600,000
تشک رویال مدل فلورا- درجه 1180×200طبی28 cm7,007,000
تشک رویال مدل فلورا- درجه 180×180 نوجوانطبی28 cm3,300,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 190×200طبی30 cm4,576,000
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 1120×200طبی30 cm6,930,000
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 1160×200طبی30 cm8,580,000
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 1180×200طبی30 cm9,152,000
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 180×180 نوجوانطبی30 cm4,290,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 190×200طبی34 cm5,812,400
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 1120×200طبی34 cm8,800,000
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 1160×200طبی34 cm10,923,000
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 1180×200طبی34 cm11,616,000
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 180×180 نوجوانطبی34 cm5,461,500
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ90×200فنری منفصل (پاکتی)31 cm5,698,000
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ120×200فنری منفصل (پاکتی)31 cm8,250,000
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ160×200فنری منفصل (پاکتی)31 cm10,582,000
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ180×200فنری منفصل (پاکتی)31 cm11,396,000
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ80×180 نوجوانفنری منفصل (پاکتی)31 cm5,291,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک90×200فنری منفصل (پاکتی)36 cm7,403,000
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک120×200فنری منفصل (پاکتی)36 cm10,043,000
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک160×200فنری منفصل (پاکتی)36 cm12,980,000
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک180×200فنری منفصل (پاکتی)36 cm14,806,000
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک80×180 نوجوانفنری منفصل (پاکتی)36 cm6,490,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 190×200طبی فوم16 cm1,364,000
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 1120×200طبی فوم16 cm1,848,000
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 1160×200طبی فوم16 cm2,607,000
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 1180×200طبی فوم16 cm2,728,000
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 180×180 نوجوانطبی فوم16 cm1,309,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 290×200طبی فوم18 cm1,760,000
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 2120×200طبی فوم18 cm2,310,000
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 2160×200طبی فوم18 cm3,300,000
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 2180×200طبی فوم18 cm3,520,000
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 280×180 نوجوانطبی فوم18 cm1,650,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت90×200طبی فوم20 cm2,376,000
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت120×200طبی فوم20 cm3,135,000
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت160×200طبی فوم20 cm4,202,000
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت180×200طبی فوم20 cm4,752,000
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت80×180 نوجوانطبی فوم20 cm2,101,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا90×200طبی فوم21 cm3,300,000
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا120×200طبی فوم21 cm4,642,000
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا160×200طبی فوم21 cm5,962,000
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا180×200طبی فوم21 cm6,600,000
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا80×180 نوجوانطبی فوم21 cm5,365,800
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک90×200طبی فوم30 cm4,642,000
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک120×200طبی فوم30 cm6,206,200
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک160×200طبی فوم30 cm8,327,000
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک180×200طبی فوم30 cm9,284,000
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک80×180 نوجوانطبی فوم30 cm4,152,500
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن90×200طبی ارتوپدیک22 cm6,358,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن120×200طبی ارتوپدیک22 cm8,580,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن160×200طبی ارتوپدیک22 cm11,330,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن180×200طبی ارتوپدیک22 cm12,540,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن80×180 نوجوانطبی ارتوپدیک22 cm5,687,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس90×200طبی ارتوپدیک26 cm7,370,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس120×200طبی ارتوپدیک26 cm9,900,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس160×200طبی ارتوپدیک26 cm12,760,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس180×200طبی ارتوپدیک26 cm14,740,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس80×180 نوجوانطبی ارتوپدیک26 cm6,380,000

شماره تماس تولیدی تشک رویال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *