بیماری

تاثیر بالش نرم بر گردن و 8 مورد از مزایا و معایب بالش نرم

تاثیر بالش نرم بر گردن و 8 مورد از مزایا و معایب بالش نرم

تاثیر تشک بر بی خوابی زنان بیشتر است یا مردان؟

تاثیر تشک بر بی خوابی در افراد توسط دانشمندان و محققان این حوزه تأیید شده است. بی‌خوابی وضعیتی است که برای بسیاری از افراد در سنین مختلف آشناست. برای اینکه فقط در 5 دقیقه خوابتان ببرد و خوابی سالم داشته باشید، چه کاری باید انجام دهید؟

دانشمندان به این نتیجه رسیده‌اند که یک تشک خوب به فرد کمک می‌کند تا از شر بی‌خوابی خلاص شود و کیفیت خواب افراد را تا حد زیادی افزایش می‌دهد. به گفته محققان، یک تشک مناسب نه تنها می‌تواند فرد را از بی‌خوابی نجات دهد، بلکه از بروز درد در ستون فقرات و عضلات و همچنین از واکنش‌های آلرژیک نیز نجات می‌دهد.

در این مطلب به تاثیر تشک بر بی خوابی زنان و مردان می‌پردازیم؛ پس با ما همراه باشید.

تاثیر تشک بر بی خوابی زنان بیشتر است یا مردان؟

تاثیر تشک بر بی خوابی

محصولات تشک رویال:

تشک رویال
تشک طبی
تشک فنری

شماره تماس تولیدی تشک رویال

ردیف محصولات

تشک رویال مدل اسلیپ یک‌ نفره

3,025,000 تومان4,400,000 تومان
ویژگی‌های ساختاری تشک رویال مدل اسلیپ یک‌ نفره درجه 1 در ساخت تشک رویال مدل اسلیپ یک‌ نفره و دو

تشک رویال طبی فنری مدل کلاسیک نوجوان

2,050,000 تومان
تشک رویال طبی فنری مدل کلاسیک نوجوان چگونه باید به اصل بودن جنس تشک رویال طبی فنری مدل کلاسیک نوجوان

تشک رویال مدل سوپر کلاسیک دو نفره

4,385,000 تومان4,715,000 تومان
تشک رویال مدل سوپر کلاسیک دو نفره قیمت تشک رویال مدل سوپر کلاسیک دو نفره چقدر است؟ اگر به دنبال

تشک رویال مدل سوپر کلاسیک نوجوان

2,230,000 تومان
تشک رویال مدل سوپر کلاسیک نوجوان ارتفاع استاندارد و جنس تشک رویال مدل سوپر کلاسیک نوجوان باعث شده‌اند تا این

آیا بالش نرم باعث گردن درد و آسیب به آن می‌شود؟

شماره تماس تولیدی تشک رویال

تاثیر بالش نرم بر گردن موضوعی است که در این مقاله به بررسی آن می‌پردازیم. تاثیر بالش نرم بر گردن، به خصوص اگر خیلی نرم باشند، سروگردن شما را به خوبی نگه نمی‌دارد و قطعاً برای سلامتی مضر هستند. به خصوص اگر به پهلو می‌خوابید، از بالش سفت‌تری استفاده کنید.

خوابیدن روی بالش خیلی نرم می‌تواند روز بعد گردن شما را دردناک کند و حتی باعث سردرد شود. ما در این مقاله تاثیر بالش نرم بر گردن را به صورت کامل بررسی می‌کنیم، پس تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

آیا بالش نرم باعث گردن درد و آسیب به آن می‌شود؟ خرید بهترین تشک از تشک رویال

چه عواملی منجر به گردن درد می شوند؟

گردن یکی از اندام‌های انعطاف‌پذیر بدن است که وزن سر را تحمل می‌کند. به همین دلیل، می‌تواند مستعد آسیب و شرایطی باشد که باعث درد و محدودیت حرکت می‌شود. بررسی تاثیر بالش نرم بر گردن باعث می‌شود تا بتوانید عوامل مؤثر در بروز گردن درد را بهتر درک کنید.

کشیدگی عضلات

استفاده بیش از حد از عضلات گردن برای ساعت‌ها، مانند قوز کردن روی رایانه یا تلفن همراه، می‌تواند باعث کشیدگی عضلات گردن و درد گردن شود. حتی حرکات سبک مانند مطالعه در حالت دراز کشیدن یا فشردن دندان‌ها می‌تواند عضلات گردن را تحت فشار قرار دهد.

فرسایش مفاصل

مانند سایر انواع مفاصل بدن، مفاصل گردن با افزایش سن و با گذشت زمان در معرض فرسایش قرار می‌گیرند. علاوه بر این، بیماری‌هایی مانند آرتروز باعث از بین رفتن بالش (غضروف) بین استخوان‌ها (مهره­ها) و عامل گردن درد هستند.

بدن شما ممکن است به شکل‌گیری پیوست‌های استخوانی ادامه دهد که بر حرکت مفصل تأثیر می‌گذارد و باعث درد می‌شود.

عوامل منجر به گردن درد- خرید تشک طبی از سایت رویال

مانند سایر قسمت‌های بدن، استخوان‌های گردن نیز با افزایش سن تغییر می‌کنند. سطح استخوان‌ها صاف می‌شود. دیسک‌هایی که استخوان‌های ستون فقرات را می‌پوشانند، مایع خود را از دست می‌دهند. رباط‌هایی که استخوان‌ها را در کنار هم نگه می‌دارند، انعطاف پذیری کمتری دارند.

سطح استخوان‌ها ممکن است به دلیل آرتروز گردن یا تشکیل خارهای استخوانی صاف شود و در نتیجه حرکت رباط‌ها و دیسک‌های بین مهره‌ای با مشکل مواجه شود. کانال نخاعی باریک می‌شود و فشار بیشتری به نخاع و اعصابی که به سمت دست‌ها می‌رود، وارد می‌کند.

شماره تماس تولیدی تشک رویال

ضربه به گردن یا ستون فقرات نیز به اعصاب فشار وارد می‌کند. درد ناشی از این عوامل می‌تواند از ناراحتی خفیف تا درد شدید و ناتوان‌کننده متغیر باشد. این موضوع، اهمیت تاثیر بالش نرم بر گردن را بیشتر نشان می‌دهد.

تحت فشار قرار گرفتن اعصاب

فتق دیسک گردن یا ایجاد یک زائده استخوانی در ستون فقرات گردن می‌تواند به عصب فشار وارد کند و آن را از محل صحیح خود در ستون فقرات خارج کند.

4تحت-فشار-قرار-گرفتن-اعصاب- تشک اشل رویال

آسیب دیدگی

تصادفات رانندگی از عقب اغلب شامل حرکت سریع سر به سمت عقب و سپس به جلو است که منجر به ضربه شلاقی یا رگ به رگ شدن گردن می‌شود. این وضعیت می‌تواند باعث کشیدگی بافت‌های نرم گردن شود.

ضربه شلاقی زمانی اتفاق می‌افتد که گردن فرد به طور ناگهانی به سمت عقب و سپس با نیروی زیاد به جلو حرکت می‌کند. آسیب شلاقی به گردن معمولاً پس از برخورد شدید در تصادفات رانندگی رخ می‌دهد.

بالش سفت چه تأثیری بر گردن می گذارد؟

علاوه بر تاثیر بالش نرم بر گردن در ادامه به تأثیر بالش سفت روی گردن می­پردازیم. شاید در نگاه اول زیاد مهم به نظر نرسد، اما انتخاب بالشی که هر شب روی آن می­خوابیم، کار بسیار مهمی است. در زیر به تفصیل درباره تأثیر بالش سفت بر گردن صحبت خواهیم کرد.

5 اثر بالش سفت بر گردن- تولیدی تشک رویال در کرمانشاه

گردن درد

اگر برای مدت طولانی سر خود را پایین نگه دارید، مانند خوابیدن، این می‌تواند برای شما مشکل ایجاد کند. علاوه بر این، سفتی بالش بسته به سبک خواب شما مهم است. زیرا اگر بالش خیلی نرم یا خیلی سفت باشد می‌تواند باعث گردن درد شود.

برای مثال، اگر تمایل دارید به پهلو بخوابید، باید از یک بالش سفت‌تر استفاده کنید تا به گردن خود تکیه گاه لازم را بدهد و از خم شدن بیش از حد آن به یک طرف جلوگیری کنید.

پشت درد

تاثیر بالش نرم بر گردن در هنگام موقعیت سر، گردن و شانه‌ها هنگام خوابیدن روی بالش نیز روی پشت شما تأثیر می‌گذارد. همچنین از دیگر تاثیر بالش نرم بر گردن می­توان به تراز نبودن آن‌ها در هنگام خواب که می‌تواند گردن درد را تشدید کند، اشاره کرد.

به‌عنوان‌مثال، اگر عادت به خوابیدن روی شکم دارید، بهتر است از بالش صاف استفاده کنید، در غیر این صورت کمرتان درد می‌گیرد. برای کسانی که عادت دارند به پهلو بخوابند، بالش باید هم سطح گردن و ستون فقرات باشد. اگر شما از آن دسته افراد پشت خواب هستید، باید به دنبال بالشی باشید که از انحنای طبیعی گردن شما پشتیبانی کند.

اثر تشک طبی بر بهبود پشت درد

سردرد

تاثیر بالش نرم بر گردن و خوابیدن روی بالش نامناسب نیز می‌تواند باعث سردرد شود. اگر بالش به خوبی از سروگردن شما پشتیبانی نمی‌کند، گردن شما ممکن است در هنگام خواب در وضعیت راحتی قرار نگیرد. این مشکل به گردن فشار وارد کرده و در نتیجه سردرد ایجاد می‌کند.

بدخوابی

چه به دلیل آلرژی یا گردن درد باشد که شما را در شب بیدار نگه می‌دارد، تاثیر بالش نرم بر گردن می‌تواند دلیل بد خوابی شما باشد. به این ترتیب بدن شما زمان کافی برای بازسازی پیدا نمی‌کند.

کمبود خواب همه چیز به همراه دارد، از دیگر تاثیر بالش نرم بر گردن می­توان به تأثیر بر توانایی شناختی، افزایش خطر دیابت، چاقی و فشار خون بالا نیز اشاره کرد.

شماره تماس تولیدی تشک رویال

تأثیر ارتفاع بالش بر گردن

به منظور تسکین کافی گردن درد و خستگی در هنگام خواب، تأثیر بالش کوتاه بر گردن و همچنین ارتفاع آن مهم است. تأثیر بالش بلند بر گردن به استخوان‌ها، ماهیچه‌ها و سینوس‌ها فشار وارد می‌کند. یک مطالعه اخیراً ثابت کرده که وقتی افراد به پهلو می‌خوابند، بالش خیلی پایین می‌تواند باعث شود سر فرد به زیر مرکز ستون فقرات بیفتد و به رگ‌های گردن افراد فشار وارد کند.

محصولات تشک رویال:

تشک منفصل( پاکتی)
تشک متصل
تشک یک نفره
تشک دو نفره

 

این امر خطر ابتلا به گلوکوم را در این افراد افزایش می­دهد. تاثیر بالش نرم بر گردن و پیدا کردن بالش با اندازه مناسب برای جلوگیری از این خطرات بسیار مهم است. قانون اساسی درباره تاثیر بالش نرم بر گردن این است که وقتی سر خود را روی تخت می‌گذارید و به بالا نگاه می‌کنید، بالش باید حداقل 5 تا 7.5 سانتی متر از سطح تخت بیرون بزند.

همچنین تاثیر بالش نرم بر گردن باعث می‌شود تا گردن شما به جلو رود که بدترین حالت ممکن برای فتق دیسک است. به عبارت دیگر، بالش باید به اندازه‌ای بلند باشد که سرتان کمی بالاتر از بدنتان باشد تا ستون فقرات گردن در هنگام خواب انحنای طبیعی خود را حفظ کند.

تأثیر ارتفاع بالش بر گردن- تشک طبی رویال

درمان گردن درد با بالش طبی و استاندارد

انواع مختلفی از بالش‌های طبی وجود دارند که می‌توانند درد و تنش گردن را کاهش داده و وضعیت خواب شما را بهبود ببخشند. هدف اصلی از تولید بالش‌های طبی، حفظ موقعیت طبیعی سروگردن و حمایت از پشت گردن با حفظ تحمل است.

بسیاری از پزشکان برای بیمارانی که آسیب شلاقی، اسپوندیلوز گردن یا دیسک گردن دارند، بالش‌ های طبی تجویز می‌کنند. پزشکان از فواید بالش طبی نیز برای جلوگیری از گردن درد استفاده می‌کنند. داشتن یک بالش نرم که به گردن شما آسیبی نرساند، تاثیر بالش نرم بر گردن را برای یک خواب خوب شبانه به نمایش می­گذارد.

دلیل تاثیر بالش نرم بر گردن روشن است؛ گردن از یک سری ماهیچه، تاندون، رباط، غضروف و 7 مهره استخوانی تشکیل شده است که در واقع ستون فقرات گردن هستند. این مهره‌ها روی هم قرار می‌گیرند و بین آن‌ها دیسک‌های نرم پر شده از مواد ژله‌ای قرار می‌گیرد.

این مهره‌ها یکی از مهم‌ترین قسمت‌های بدن انسان یعنی از سیستم عصبی مرکزی محافظت کرده و از حرکت سروگردن حمایت می‌کنند. شاخه‌های عصبی از مغز از طریق ستون فقرات گردن حرکت می‌کنند تا به قسمت‌های مختلف بدن برسند.

هر بخشی از ستون فقرات (از بالای گردن تا پایین کمر) ممکن است آسیب ببیند، شاخه‌های عصبی که از ستون فقرات عبور می‌کنند فشرده می‌شود و باعث درد، بی‌حسی و سایر علائم می‌شود. با این حال، در این بین، ستون فقرات گردن بسیار مستعد آسیب است، به خصوص در هنگام خواب.

نگه داشتن گردن در وضعیت صحیح با دست و پشت بهترین راه برای جلوگیری از آسیب، خشکی و گردن درد در هنگام صبح و صاف نگه داشتن گردن در هنگام خواب است. همچنین بهترین تاثیر بالش نرم بر گردن جلوگیری از آسیب، خشکی و گردن درد در هنگام خواب و استراحت است.

5 روش درمان گردن درد با بالش طبی و استاندارد

آیا تنها دلیل گردن درد بالش نرم است؟

گاهی اوقات تاثیر بالش نرم بر گردن فقط مسئله اصلی گردن درد نیست و احتمال دارد مشکل از تشک باشد. اگر تشک خیلی سفت باشد، بدن شما خیلی بالا می‌ماند و گردن خم می‌شود. بهترین تشک برای خواب رو به پهلو، تشک نرم یا متوسط ​​سفت است که به نقاط فشار بدن اجازه می‌دهد در بستر فرو بروند و ستون فقرات صاف بمانند. درواقع تشک‌های فوم و هیبریدی انتخاب‌های خوبی هستند.

همچنین هنگام بیدار شدن از خواب، مثلاً هنگام کار با رایانه یا استفاده از تلفن همراه، از خم شدن بیش از حد گردن خودداری کنید. عضلات این ناحیه را با تمرینات گردن تقویت نمایید، بدن خود را هیدراته کنید و سروگردن خود را در وضعیت مناسب نگه دارید. همچنین می‌توانید از هدست استفاده کنید تا هنگام صحبت با تلفن همراه، گردن خود را بیش از حد خم نکنید.

شماره تماس تولیدی تشک رویال

با محصولات رویال از شر گردن درد خلاص شوید!

تشک رویال از برندهای معتبر و مشهوری است که محصولات خود را با بالاترین کیفیت تولید می‌کند. از محصولات این برند که در سایت تشک رویال قابل سفارش هستند، می‌توان به انواع تشک طبی، انواع تشک فنری و انواع تشک مسافرتی اشاره کرد.

در صورتی که به تشک‌های فنر علاقه دارید، رویال خرید تشک پاکتی و خرید تشک متصل را هم در سایت خود فراهم کرده است. شما می‌توانید بهترین تشک یک نفره و بهترین تشک دو نفره را با مناسب‌ترین قیمت سفارش داده و درب منزل تحویل بگیرید.

با محصولات رویال از شر گردن درد خلاص شوید!

سخن آخر

هر کدام از انسان‌ها فیزیک منحصر به فردی دارند. به همین دلیل است که هر کدام از افراد دلایل متفاوتی برای درد گردن و شانه دارند؛ بنابراین همه باید بالش طبی مناسب را انتخاب کنند. بالشی که سر، گردن و ستون فقرات را در هنگام خواب متعادل می‌کند و موقعیت می‌دهد. برای این منظور در این مقاله تاثیر بالش نرم بر گردن و همچنین راه‌های درمانی آن را بررسی کردیم.

سایر مقالات:

معرفی 3 مدل تشک مناسب رابطه جنسی – تشک رویال اصلی 2نفره
12 عوارض زیاد خوابیدن {آلرژی، چاقی، سردرد، آلزایمر و افسردگی و..}
5 تفاوت تشک منفصل و متصل – ویژگی ها و مشخصات هر مدل

لیست قیمت:

مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل ماسا 90×200فنری20 cm1,074,700
تشک رویال مدل ماسا120×200فنری20 cm1,375,000
تشک رویال مدل ماسا160×200فنری20 cm1,870,000
تشک رویال مدل ماسا180×200فنری20 cm2,149,400
تشک رویال مدل ماسا80×180 نوجوانفنری20 cm1,034,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل آرامش90×200فنری21 cm1,375,000
تشک رویال مدل آرامش120×200فنری21 cm1,870,000
تشک رویال مدل آرامش160×200فنری21 cm2,530,000
تشک رویال مدل آرامش180×200فنری21 cm2,750,000
تشک رویال مدل آرامش80×180  نوجوانفنری21 cm1,320,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل آسایش-درجه 290×200فنری23 cm1,430,000
تشک رویال مدل آسایش-درجه 2120×200فنری23 cm1,892,000
تشک رویال مدل آسایش-درجه 2160×200فنری23 cm2,508,000
تشک رویال مدل آسایش-درجه 2180×200فنری23 cm2,860,000
تشک رویال مدل آسایش-درجه 280×180  نوجوانفنری23 cm1,364,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 190×200فنری24 cm1,622,500
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 1120×200فنری24 cm2,200,000
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 1160×200فنری24 cm2,915,000
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 1180×200فنری24 cm3,245,000
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 180×180  نوجوانفنری24 cm1,540,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل رز-درجه 290×200فنری27 cm1,760,000
تشک رویال مدل رز-درجه 2120×200فنری27 cm2,574,000
تشک رویال مدل رز-درجه 2160×200فنری27 cm3,190,000
تشک رویال مدل رز-درجه 2180×200فنری27 cm3,520,000
تشک رویال مدل رز-درجه 280×180  نوجوانفنری27 cm1,628,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 190×200طبی28 cm1,969,000
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 1120×200طبی28 cm2,794,000
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 1160×200طبی28 cm3,630,000
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 1180×200طبی28 cm3,938,000
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 180×180 نوجوانطبی28 cm1,870,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک90×200طبی29 cm2,147,200
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک120×200طبی29 cm2,997,500
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک160×200طبی29 cm3,987,500
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک180×200طبی29 cm4,290,000
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک80×180 نوجوانطبی29 cm2,029,500
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 190×200طبی27 cm2,750,000
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 1120×200طبی27 cm4,004,000
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 1160×200طبی27 cm5,262,400
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 1180×200طبی27 cm5,500,000
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 180×180 نوجوانطبی27 cm3,718,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل فلورا- درجه 190×200طبی28 cm3,505,700
تشک رویال مدل فلورا- درجه 1120×200طبی28 cm5,060,000
تشک رویال مدل فلورا- درجه 1160×200طبی28 cm6,600,000
تشک رویال مدل فلورا- درجه 1180×200طبی28 cm7,007,000
تشک رویال مدل فلورا- درجه 180×180 نوجوانطبی28 cm3,300,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 190×200طبی30 cm4,576,000
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 1120×200طبی30 cm6,930,000
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 1160×200طبی30 cm8,580,000
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 1180×200طبی30 cm9,152,000
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 180×180 نوجوانطبی30 cm4,290,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 190×200طبی34 cm5,812,400
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 1120×200طبی34 cm8,800,000
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 1160×200طبی34 cm10,923,000
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 1180×200طبی34 cm11,616,000
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 180×180 نوجوانطبی34 cm5,461,500
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ90×200فنری منفصل (پاکتی)31 cm5,698,000
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ120×200فنری منفصل (پاکتی)31 cm8,250,000
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ160×200فنری منفصل (پاکتی)31 cm10,582,000
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ180×200فنری منفصل (پاکتی)31 cm11,396,000
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ80×180 نوجوانفنری منفصل (پاکتی)31 cm5,291,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک90×200فنری منفصل (پاکتی)36 cm7,403,000
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک120×200فنری منفصل (پاکتی)36 cm10,043,000
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک160×200فنری منفصل (پاکتی)36 cm12,980,000
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک180×200فنری منفصل (پاکتی)36 cm14,806,000
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک80×180 نوجوانفنری منفصل (پاکتی)36 cm6,490,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 190×200طبی فوم16 cm1,364,000
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 1120×200طبی فوم16 cm1,848,000
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 1160×200طبی فوم16 cm2,607,000
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 1180×200طبی فوم16 cm2,728,000
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 180×180 نوجوانطبی فوم16 cm1,309,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 290×200طبی فوم18 cm1,760,000
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 2120×200طبی فوم18 cm2,310,000
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 2160×200طبی فوم18 cm3,300,000
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 2180×200طبی فوم18 cm3,520,000
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 280×180 نوجوانطبی فوم18 cm1,650,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت90×200طبی فوم20 cm2,376,000
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت120×200طبی فوم20 cm3,135,000
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت160×200طبی فوم20 cm4,202,000
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت180×200طبی فوم20 cm4,752,000
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت80×180 نوجوانطبی فوم20 cm2,101,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا90×200طبی فوم21 cm3,300,000
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا120×200طبی فوم21 cm4,642,000
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا160×200طبی فوم21 cm5,962,000
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا180×200طبی فوم21 cm6,600,000
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا80×180 نوجوانطبی فوم21 cm5,365,800
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک90×200طبی فوم30 cm4,642,000
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک120×200طبی فوم30 cm6,206,200
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک160×200طبی فوم30 cm8,327,000
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک180×200طبی فوم30 cm9,284,000
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک80×180 نوجوانطبی فوم30 cm4,152,500
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن90×200طبی ارتوپدیک22 cm6,358,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن120×200طبی ارتوپدیک22 cm8,580,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن160×200طبی ارتوپدیک22 cm11,330,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن180×200طبی ارتوپدیک22 cm12,540,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن80×180 نوجوانطبی ارتوپدیک22 cm5,687,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس90×200طبی ارتوپدیک26 cm7,370,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس120×200طبی ارتوپدیک26 cm9,900,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس160×200طبی ارتوپدیک26 cm12,760,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس180×200طبی ارتوپدیک26 cm14,740,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس80×180 نوجوانطبی ارتوپدیک26 cm6,380,000

شماره تماس تولیدی تشک رویال

دیدگاهی در مورد “تاثیر بالش نرم بر گردن و 8 مورد از مزایا و معایب بالش نرم

  1. 🙏👍 گفت:

    عالی بود سایتتون

  2. سیران رسولی گفت:

    شما بالش و پتو هم میفروشین؟؟

  3. مبین گفت:

    مطالب اوکی بود🙏

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *