نکات آموزشی

7 تأثیر پارچه تشک بر سلامتی- بهترین نوع پارچه تشک+قیمت 1403

7 تأثیر پارچه تشک بر سلامتی- بهترین نوع پارچه تشک+قیمت 1402

تشک رویال مدل مدیکال لایت یک نفره

3,050,000 تومان4,000,000 تومان
تشک رویال مدل مدیکال لایت یک نفره تشک مدیکال لایک از چه متریالی ساخته شده است؟ آشنایی با جنس تشک

تشک رویال مدل مدیکال لایت نوجوان

قیمت اصلی 3,315,000 تومان بود.قیمت فعلی 2,650,000 تومان است.
تشک رویال مدل مدیکال لایت نوجوان اگر قصد خرید تشکی مناسب افرادی با وزن متوسط را دارید، ما خرید تشک

تشک رویال مدل پرستیژ دو نفره

13,100,000 تومان14,050,000 تومان
خرید انواع تشک از تشک رویال تشک رویال تشک طبی تشک فنری تشک منفصل( پاکتی) تشک متصل تشک یک نفره

تشک رویال ارتوپدیک مدل ریباند گلدن یک نفره

7,750,000 تومان10,200,000 تومان
خرید انواع تشک از تشک رویال تشک رویال تشک طبی تشک فنری تشک منفصل( پاکتی) تشک متصل تشک یک نفره

تأثیر پارچه تشک بر سلامتی جسم و روح

تأثیر پارچه تشک بر سلامتی چیست؟ برای اینکه با آرامش بخوابید، همچنین احساس نشاط صبحگاهی و انرژی بالایی داشته باشید، به یک بالش با اندازه مناسب، پتوی نرم، فضایی دنج و خنک و یک تشک راحت نیاز دارید؛ تشک شاید مهم‌ترین چیزی است که باید به آن توجه کنید.

 در انتخاب تشک مناسب، ارتفاع، جنس آن و حتی پارچه نیز بسیار مهم است. در این مطلب از تأثیر پارچه تشک بر سلامتی و نکات مهم آن صحبت می‌کنیم؛ پس با ما همراه باشید.

تأثیر پارچه تشک بر سلامتی جسم و روح

ویژگی‌های یک تشک مناسب

مهم‌ترین کیفیت یک تشک خوب، ویژگی‌های آناتومیک عالی آن و تأثیر پارچه تشک بر سلامتی است. یعنی با چه دقتی از خطوط بدن یک فرد در خواب حمایت می‌کند و سطح الاستیک و راحت آن چقدر پشت را تسکین می‌دهد.

 با این وجود نمی‌خواهیم از تأثیر تشک بر سلامتی غافل شویم. در ادامه بهترین مواد طبیعی برای تهیه پارچه تشک که تأثیر پارچه تشک بر سلامتی را نشان می‌دهند معرفی می‌کنیم.

شماره تماس تولیدی تشک رویال

محصولات تشک رویال:

تشک رویال
تشک طبی
تشک فنری


تشک رویال مدل پددار لیدوما دو نفره


تشک رویال مدل پددار لیدوما دو نفره


مقایسه

تشک رویال مدل پددار لیدوما دو نفره

12,015,000 تومان12,775,000 تومان
تشک رویال مدل پددار لیدوما دو نفره چه موقع باید نسبت به خرید تشک اقدام کرد؟ آیا می‌دانید قیمت تشک رویال مدل پددار لیدوما دو نفره چقدر است؟ بهترین تشک پددار لیدوما را از کجا باید خریداری کنیم؟ لازمه یک خواب راحت به همراه آرامش، برخورداری از سرویس مناسب است که در این میان تشک پددار لیدوما حرف اول را می‌زند. معرفی تشک رویال مدل پددار لیدوما دو نفره تشک باکیفیت رویال پددار لیدوما  یک تشک طبی فنری که برای افراد سنگین‌وزن گزینه ایدئالی محسوب می‌شود. لایه‌های ریباند و اسفنج بخش‌های بالا و پایین، تشک را به‌خوبی پوشش می‌دهند. تعداد فنرهای


افزودن به علاقه مندی ها

انتخاب گزینه‌ها
مشاهده سریع

تشک رویال سوپر طبی فنری مدل فلورا دونفره




مقایسه

تشک رویال سوپر طبی فنری مدل فلورا دو نفره

7,260,000 تومان7,705,000 تومان
تشک رویال سوپر طبی فنری مدل فلورا دونفره  چه ویژگی‌هایی دارد؟ تشک رویال مدل فلورا از بهترین تشک‌های طبی فنری برند رویال است که از فنرهای بونل متصل میکرو ریزبافت ساخته می‌شود. ویژگی بارز این نوع تشک‌ها در ساختار منحصر به ‌فرد آن‌ها خلاصه می‌شود. شکل فنرهای به کار رفته در تشک‌های فنر بونل به صورت ساعت شنی است؛ به این صورت که ساختار فنرها در اطراف تشک نسبت به وسط آن، پهن‌تر است. مفتول فولادی که در ساخت این تشک جهت تقویت آن استفاده شده است، شکلی M مانند دارد؛ این ویژگی در پخش شدن متناسب و استاندارد فنرها


افزودن به علاقه مندی ها

انتخاب گزینه‌ها
مشاهده سریع

تشک رویال تمام فوم پددار کلاسیک نوجوان


تشک رویال تمام فوم پددار کلاسیک نوجوان


مقایسه

خرید تشک رویال تمام فوم پددار کلاسیک نوجوان از تولیدی تشک رویال

4,560,000 تومان
تشک رویال تمام فوم پددار کلاسیک نوجوان آیا می‌دانید که جنس تشک رویال تمام فوم پددار کلاسیک نوجوان به قدری باکیفیت است که حتی افراد با پوست حساس و آلرژی‌های تنفسی هم می‌توانند از آن با خیال راحت استفاده کنند؟ تولیدکننده این تشک طبی فنری برای اطمینان بیشتر شما، این محصول را با گارانتی معتبر 4 ساله عرضه می‌کند. معرفی تشک رویال تمام فوم پددار کلاسیک نوجوان این مدل تشک نوجوان رویال با قیمت مناسبی که دارد، نظر طرفداران تشک‌های سفت را به خود جلب کرده است؛ زیرا این تشک نسبتاً سفت و پددار است و همین مزیت سبب می‌شود تا


افزودن به علاقه مندی ها

انتخاب گزینه‌ها
مشاهده سریع





مقایسه

بالش چروک اسپریت

وزن 1.4kg الیاف میکرو ژله پارچه میکرو هتلی مغزی دوزی در رنگ های مختلف دارای زیپ مخفی


افزودن به علاقه مندی ها

اطلاعات بیشتر
مشاهده سریع

بهترین مواد طبیعی برای تولید تشک

استفاده از مواد طبیعی برای تهیه پارچه تشک تضمینی برای یک خواب فوق‌العاده است. پزشکان تأثیر پارچه تشک بر سلامتی را بسیار مهم می‌دانند. به لطف خواص قابل‌توجه هر ماده، کیفیت و سازگاری با محیط زیست دست به دست هم می‌دهند و تشک‌ها بهترین شرایط را برای آرامش برآورده می‌کنند. این مواد شامل موارد زیر می‌شوند.

شماره تماس تولیدی تشک رویال

لاتکس طبیعی

لاتکس طبیعی از ذرات لاستیک پراکنده شده در آب از شیره درخت گرمسیری به دست می‌آید. محصولات حاوی حداقل 85% (بیشتر) لاتکس طبیعی هستند. این یک منبع 100% تجدیدپذیر است که از ما در برابر قارچ‌ها، باکتری‌ها و کنه‌ها محافظت می‌کند. خواص دیگر آن خاصیت ارتجاعی استثنایی، تهویه به دلیل ساختار سلول باز لاتکس، نرمی و استحکام بالا هستند.

الیاف مدال

فیبر مدال دو برابر پنبه نرم‌تر است و جایگزین ایده آلی برای افراد مبتلا به آلرژی است. به همین دلیل تأثیر پارچه تشک بر سلامتی جسم و رو همیشه باید در اولویت قرار بگیرد.  ترکیب پارچه مدال با الیاف مصنوعی به طور قابل توجهی خاصیت نرمی پارچه را بهبود می‌بخشد و راحتی را افزایش می‌دهد.

پنبه

پنبه قابلیت تنفس عالی دارد. یک تشک پنبه‌ای اجازه می‌دهد هوا آزادانه در اطراف بدن گردش کند. افراد نه‌تنها با ریه‌های خود، بلکه با پوست خود نیز تنفس می‌کنند و عرق از طریق منافذ، سموم را از بدن خارج می‌کند.

کشمیر

ترمه که از بزهای نرم ترمه به دست می‌آید، هشت برابر گرم‌تر از پشم گوسفند بوده؛ اما بسیار سبک‌تر است. به دلیل تأثیر پارچه تشک بر سلامتی می‌توانید از کشمیر استفاده کنید که نخ‌های ابریشمی نازک آن به طور قابل توجهی گرما را حفظ می‌کنند.

مواد سبک، راحت و فوق‌العاده نرم برای استفاده در شرایط دمایی مختلف مناسب هستند. از ویژگی‌های برجسته ترمه نرمی، قابلیت تنظیم درجه حرارت و رطوبت، قابلیت تنفس و مقاومت در برابر بوهای نامطبوع است.

ابریشم

ابریشم به دلیل نرمی، ظاهر مجلل و درخشندگی عالی خود مشهور است و به‌خوبی تأثیر پارچه تشک بر سلامتی را نشان می‌دهد. ویژگی‌های اصلی ابریشم عبارت‌اند از:

  • ضد حساسیت و مقاوم در برابر کنه‌های گردوغبار
  • قابلیت تنفسبا توجه به الیاف متخلخل
  • پایداری، استحکام و دوام
  • راحتی، نرمی و سبکی عالی
  • بهداشت بالا

روغن نرولیا یا روغن گل پرتقال

روغن نرولیا اسانسی است که از شکوفه‌های پرتقال به دست می‌آید و به دلیل خواص معطر و درمانی آن، سال‌هاست که در رایحه درمانی استفاده می‌شود؛ زیرا می‌تواند تعدادی از اختلالات روانی مانند افسردگی، اضطراب یا بی‌خوابی را درمان کند.

 روغن نرولی که به‌عنوان یک آرام بخش عمل می‌کند، به تعادل مجدد بدن و روح کمک می‌کند. تأثیر پارچه تشک بر سلامتی از طریق افزودن روغن‌های آرامش بخش به پارچه نیز می‌تواند مفید باشد.

کتانی

فیبر گیاهی 100% طبیعی به دلیل استحکام و دوام و همچنین ضد حساسیت بودن و توانایی جذب رطوبت مشهور است. این ماده الکتریسیته ساکن را جمع نمی‌کند و سروصدا و ارتعاش را کاملاً جذب می‌کند که برای خواب راحت در تابستان و دلپذیر در زمستان مهم است. در نهایت، کتانی سازگار با محیط زیست است.

بهترین پارچه برای تولید تشک

پزشکان و متخصصان تأثیر پارچه تشک بر سلامتی را اثبات کرده‌اند. به همین دلیل در این بخش به معرفی بهترین پارچه‌ها برای تولید تشک می‌پردازیم.

بهترین پارچه برای تولید تشک

پارچه ژاکارد

این نوع پارچه با کمک به کنترل دمای بدن از تعریق جلوگیری می‌کند. ماندگاری بالا و قابلیت شستشو از دیگر ویژگی‌های مثبت پارچه ژاکارد هستند.

پارچه کتان

تأثیر تشک مناسب بر خواب فرد بر همگان واضح و مبرهن است. مواد غیر سلولزی مانند پنبه از الیاف اصلی پارچه کتان هستند و سبب نرمی و لطافت پارچه می‌شوند. این نوع پارچه به پوسیدگی، رطوبت و حشرات مقاوم است.

پارچه نخی

پارچه‌های نخی به دلیل تهویه مناسب همواره برای موارد زیادی به کار برده شده و در تابستان تقاضا برای آن‌ها افزایش می‌یابد. آن‌ها از تعریق جلوگیری کرده، قابل شستشو هستند و ماندگاری بالا دارند. اگر می‌خواهید تشک طبی بخرید، با تهیه انواع نخی آن می‌توانید شاهد تأثیر خرید تشک طبی بر سلامتی خود باشید.

پارچه‌ های نخی به دلیل تهویه مناسب همواره پر کاربردند

پارچه پلی‌استر

برای تشک فرزندان خود پارچه پلی‌استر انتخاب کنید؛ زیرا این نوع پارچه نفوذ ناپذیر بوده، قابلیت شستشو دارد و به‌ندرت چروک می‌شود. قیمت مقرون به‌صرفه آن به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید آن را تعویض کنید.

تأثیر تشک طبی با کیفت بر سلامتی شما و فرزندان خود توسط پزشکان تأیید شده است. می‌توانید این تشک‌ها را برای اطمینان بیشتر با پارچه پلی‌استر بپوشانید.

محصولات تشک:

تشک منفصل( پاکتی)
تشک متصل
تشک یک نفره
تشک دو نفره

بهترین تشک‌ها و تأثیر آن‌ها بر سلامتی

تأثیر پارچه تشک بر سلامتی امری ثابت شده است. به همین جهت تولید کنندگان در تلاش هستند تا بتوانند تشک‌های خود را از موادی تولید کنند که حساسیت‌زا نباشند و در عین حال خوابی راحت را فراهم کنند. در این قسمت به معرفی چند نوع تشک می‌پردازیم تا تأثیر پارچه تشک بر سلامتی ثابت کنیم.

بهترین تشک‌ها و تأثیر آن‌ها بر سلامتی

تشک‌های فنری

محصولات بدون فنری که بر پایه چندین لایه پرکننده‌های مختلف (مثلاً نارگیل و لاتکس) ساخته شده‌اند، خاصیت ارتجاعی و فنری را ندارند؛ اما تشک‌های فنری متفاوت هستند. تشک‌هایی با فنرهای مستقل اصطکاک بین فنرها را از بین می‌برد. این تشک‌ها بی‌صدا هستند و هیچ لرزشی وجود ندارد که بتواند شما را بیدار کند.

سازه‌های پیچیده با تعداد زیادی فنر مستقل، استفاده از مواد مرغوب، بادوام‌ترین تشک‌های فولادی به شمار می‌روند. در حال حاضر، مدل‌هایی وجود دارد که خواص آنها بدن را برای آرامش تنظیم می‌کنند، به مبارزه با استرس کمک می‌کنند، منابع انرژی را دوباره پر می‌کنند و باعث استراحت باکیفیت می‌شوند.

تشک‌های ریلکس با رایحه پرتقال

در تأثیر پارچه تشک بر سلامتی به ذکر همین نکته بسنده می‌کنیم که به لطف رایحه درمانی، کیفیت خواب بهبود می‌یابد، احساس راحتی، خلق و خوی برای آرامش و استرس عصبی و روانی نیز کاهش می‌یابد. وجود چنین تشکی برای آرامش در اتاق خواب آن را به مرکز آرامش نه‌تنها برای بدن، بلکه برای روح نیز تبدیل می‌کند.

بازیابی تعادل انرژی؛ تشک‌هایی با کریستال‌های زیستی

تشک‌های ارتوپدی با کریستال‌ها به بازیابی سریع قدرت و منابع فرد خواب کمک می‌کنند و نیروی بیشتری را ایجاد می‌کنند. تشک‌های دارای کریستال‌های زیستی به عادی سازی کار عضله قلب و همچنین بهبود وضعیت پوست و افزایش انرژی کلی بدن کمک می‌کنند.

چنین تشک‌های آرامش بخشی مخصوصاً برای ورزشکاران و برای بهبودی سریع پس از خستگی زیاد مفید خواهد بود. برای کسانی که درگیر کار ذهنی فشرده هستند، آرامش باکیفیت بالا در طول یک استراحت شبانه به آن‌ها این امکان را می‌دهد تا به افزایش فعالیت مغز در طول روز برسند. تأثیر پارچه تشک بر سلامتی انکارنشدنی است.

تشک‌های ارتوپدی با کریستال‌ها به بازیابی سریع قدرت و منابع فرد خواب کمک می‌کنند

سطح برجسته فوم الاستیک؛ تشک ماساژور

تأثیر پارچه تشک بر سلامتی بسیار مهم است. این نوع تشک گردش خون و متابولیسم را تسریع کرده و حتی تهویه بهبود یافته را نیز فراهم می‌کند. به دلیل وجود فضای خالی بین شکل مخروطی مواد، هوا آزادانه به داخل محصول نفوذ می‌کند و اجازه انباشته شدن رطوبت آزاد شده از بدن به‌صورت عرق را نمی‌دهد.

 اثر ماساژ غیرفعال به شل شدن عضلات کمک می‌کند و از بی حسی اندام‌ها در هنگام خواب جلوگیری می‌کند که باعث بیداری و تغییرات مکرر در وضعیت بدن می‌شود.

خرید بهترین تشک‌ها از رویال

تشک رویال یکی از تولیدکنندگان باسابقه در بازار است که با توجه ‌به امر تأثیر تشک طبی بر سلامتی بدن انسان به تولید انواع مختلف تشک پرداخته است. این مجموعه با بهترین مواد و دستگاه‌های جدید تشک‌های استاندارد تولید می‌کند.

همچنین جنس پارچه تشک‌ها از الیاف طبیعی هستند که هیچ ‌گونه حساسیتی ایجاد نمی‌کنند. خوانندگان عزیز جهت بازدید از مدل‌های مختلف و اطلاع از قیمت‌ها می‌توانند با کارشناسان تشک رویال در تماس باشند.

خرید بهترین تشک‌ها از رویال

سؤالات متداول

  1. تشک چه تأثیری بر سلامتی دارد؟

تأثیر مستقیم سطح خواب بی‌کیفیت بر بروز فتق بین مهره‌ای، آرتروز، استئوکندروز و سیاتیک ثابت شده است. تشک مناسب با پارچه باکیفیت بر سلامت انسان مؤثر است.

  1. کدام تشک برای سلامتی بهتر است؟

توصیه می‌شود تشکی را با فنرهای مستقل انتخاب کنید؛ زیرا آن‌ها شکل خود را بهتر حفظ می‌کنند و اثر ارتوپدی بالایی دارند.

  1. چه پارچه‌ای برای تشک انتخاب کنیم؟
    تشک‌هایی که از جنس الیاف طبیعی مانند: پنبه، نخی و ژاکارد تولید می‌شوند، بهترین انتخاب هستند.

نقش تشک در سلامتی بدن انسان

سخن پایانی

امروزه تأثیر پارچه تشک بر سلامتی امری ثابت شده است. در این مقاله در مورد نقش تشک در سلامتی بدن انسان صحبت کرده‌ایم و کوشیده‌ایم به سؤالات مهم خوانندگان در این خصوص پاسخ بدهیم. امیدواریم مطلب حاضر برای شما مفید واقع شود.

شماره تماس تولیدی تشک رویال

سایر مقالات:

7ویژگی تشک مناسب مشکلات عصبی- قیمت تشک طبی از تولیدی 1402
4ویژگی تشک مناسب مشکلات قلبی–قیمت تشک طبی1402+خرید از تولیدی
5 ویژگی تشک مناسب مشکلات گوارشی– قیمت تشک طبی در سال1402

لیست قیمت:    
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت
تشک رویال مدل ماسا 90×200فنری20 cm1,500,000
تشک رویال مدل ماسا120×200فنری20 cm1,850,000
تشک رویال مدل ماسا160×200فنری20 cm2,500,000
تشک رویال مدل ماسا180×200فنری20 cm2,900,000
تشک رویال مدل ماسا80×180 نوجوانفنری20 cm1,350,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل آرامش90×200فنری21 cm1,800,000
تشک رویال مدل آرامش120×200فنری21 cm2,400,000
تشک رویال مدل آرامش160×200فنری21 cm3,150,000
تشک رویال مدل آرامش180×200فنری21 cm3,500,000
تشک رویال مدل آرامش80×180  نوجوانفنری21 cm1,700,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل آسایش-درجه 290×200فنری22 cm1,900,000
تشک رویال مدل آسایش-درجه 2120×200فنری22 cm2,450,000
تشک رویال مدل آسایش-درجه 2160×200فنری22 cm3,300,000
تشک رویال مدل آسایش-درجه 2180×200فنری22 cm3,800,000
تشک رویال مدل آسایش-درجه 280×180  نوجوانفنری22 cm1,750,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 190×200فنری23 cm2,150,000
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 1120×200فنری23 cm2,850,000
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 1160×200فنری23 cm3,800,000
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 1180×200فنری23 cm4,300,000
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 180×180  نوجوانفنری23 cm2,000,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل رز-درجه 290×200فنری26 cm2,300,000
تشک رویال مدل رز-درجه 2120×200فنری26 cm3,300,000
تشک رویال مدل رز-درجه 2160×200فنری26 cm4,100,000
تشک رویال مدل رز-درجه 2180×200فنری26 cm4,600,000
تشک رویال مدل رز-درجه 280×180  نوجوانفنری26 cm2,150,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 190×200طبی29 cm2,600,000
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 1120×200طبی29 cm3,600,000
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 1160×200طبی29 cm4,600,000
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 1180×200طبی29 cm5,150,000
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 180×180 نوجوانطبی29 cm2,400,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک90×200طبی30 cm2,800,000
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک120×200طبی30 cm3,750,000
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک160×200طبی30 cm5,050,000
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک180×200طبی30 cm5,550,000
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک80×180 نوجوانطبی30 cm2,600,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 190×200طبی27 cm3,550,000
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 1120×200طبی27 cm5,050,000
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 1160×200طبی27 cm6,550,000
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 1180×200طبی27 cm7,100,000
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 180×180 نوجوانطبی27 cm3,250,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل فلورا- درجه 190×200طبی28 cm4,450,000
تشک رویال مدل فلورا- درجه 1120×200طبی28 cm6,300,000
تشک رویال مدل فلورا- درجه 1160×200طبی28 cm8,250,000
تشک رویال مدل فلورا- درجه 1180×200طبی28 cm8,900,000
تشک رویال مدل فلورا- درجه 180×180 نوجوانطبی28 cm4,100,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 190×200طبی29 cm5,750,000
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 1120×200طبی29 cm8,500,000
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 1160×200طبی29 cm10,700,000
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 1180×200طبی29 cm11,500,000
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 180×180 نوجوانطبی29 cm5,300,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 190×200طبی35 cm6,750,000
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 1120×200طبی35 cm9,900,000
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 1160×200طبی35 cm12,500,000
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 1180×200طبی35 cm13,500,000
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 180×180 نوجوانطبی35 cm6,200,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ90×200فنری منفصل (پاکتی)32 cm7,350,000
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ120×200فنری منفصل (پاکتی)32 cm10,150,000
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ160×200فنری منفصل (پاکتی)32 cm13,100,000
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ180×200فنری منفصل (پاکتی)32 cm14,050,000
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ80×180 نوجوانفنری منفصل (پاکتی)32 cm6,700,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک90×200فنری منفصل (پاکتی)36 cm9,050,000
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک120×200فنری منفصل (پاکتی)36 cm12,400,000
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک160×200فنری منفصل (پاکتی)36 cm16,000,000
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک180×200فنری منفصل (پاکتی)36 cm18,050,000
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک80×180 نوجوانفنری منفصل (پاکتی)36 cm8,000,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 190×200طبی فوم16 cm1,800,000
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 1120×200طبی فوم16 cm2,400,000
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 1160×200طبی فوم16 cm3,350,000
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 1180×200طبی فوم16 cm3,600,000
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 180×180 نوجوانطبی فوم16 cm1,650,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 290×200طبی فوم18 cm2,300,000
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 2120×200طبی فوم18 cm3,000,000
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 2160×200طبی فوم18 cm4,250,000
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 2180×200طبی فوم18 cm4,600,000
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 280×180 نوجوانطبی فوم18 cm2,100,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت90×200طبی فوم22 cm3,050,000
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت120×200طبی فوم22 cm4,000,000
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت160×200طبی فوم22 cm5,350,000
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت180×200طبی فوم22 cm6,050,000
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت80×180 نوجوانطبی فوم22 cm2,650,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا90×200طبی فوم22 cm4,150,000
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا120×200طبی فوم22 cm5,850,000
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا160×200طبی فوم22 cm7,450,000
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا180×200طبی فوم22 cm8,300,000
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا80×180 نوجوانطبی فوم22 cm3,700,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک90×200طبی فوم31 cm5,750,000
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک120×200طبی فوم31 cm7,750,000
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک160×200طبی فوم31 cm10,200,000
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک180×200طبی فوم31 cm11,300,000
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک80×180 نوجوانطبی فوم31 cm5,300,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن90×200طبی ارتوپدیک22 cm7,750,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن120×200طبی ارتوپدیک22 cm10,200,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن160×200طبی ارتوپدیک22 cm13,850,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن180×200طبی ارتوپدیک22 cm15,300,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن80×180 نوجوانطبی ارتوپدیک22 cm6,900,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس90×200طبی ارتوپدیک26 cm9,150,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس120×200طبی ارتوپدیک26 cm12,000,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس160×200طبی ارتوپدیک26 cm15,650,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس180×200طبی ارتوپدیک26 cm18,100,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس80×180 نوجوانطبی ارتوپدیک26 cm8,000,000
سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

حساب کاربری من