نکات آموزشی

معرفی 4 مدل تشک طبی برای سالمندان باکیفیت + قیمت1403

تشک طبی برای سالمندان

تشک‌ رویال مدل رز دو نفره

4,100,000 تومان4,600,000 تومان
تشک‌ رویال مدل رز دو نفره و یک نفره چه ویژگی‌هایی دارد؟ تشک‌ رویال مدل رز دو نفره و یک

تشک رویال مدل پرستیژ نوجوان

قیمت اصلی 8,375,000 تومان بود.قیمت فعلی 6,700,000 تومان است.
خرید انواع تشک از تشک رویال تشک رویال تشک طبی تشک فنری تشک منفصل( پاکتی) تشک متصل تشک یک نفره

تشک ارتوپدیک مدل ریباند گلدن پلاس یک نفره

9,150,000 تومان12,000,000 تومان
خرید انواع تشک از تشک رویال تشک رویال تشک طبی تشک فنری تشک منفصل( پاکتی) تشک متصل تشک یک نفره

 صفر تا صد خرید تشک طبی برای سالمندان

آیا می‌دانید داشتن تشک طبی برای سالمندان بسیار ضروری است؟ همه‌ ما برای داشتن خوابی راحت و آرام به یک تشک مناسب نیاز داریم. این نگرانی در مورد سالمندان بیشتر اهمیت دارد و در کاهش دردهای آن‌ها می‌تواند مؤثر باشد.

سالمندان به دلیل افزایش سن با تحلیل‌رفتن عضلات، پوکی‌استخوان‌ و بسیاری بیماری‌های دیگر مواجه هستند که باعث کم‌خوابی و بی‌خوابی آن‌ها می‌شود. با تشک طبی برای سالمندان می‌توان درد آن‌ها را کاهش داد تا خوابی آرام و مناسب داشته باشند. با ما همراه شوید تا درباره این نوع تشک طبی کاربردی بیشتر بدانید.

شماره تماس تولیدی تشک رویال

محصولات تشک رویال:

تشک رویال
تشک طبی
تشک فنری

تشک طبی چیست؟

رختخواب و تشک در خواب ما بسیار تأثیرگذار هستند و با تأثیر روی خواب، در زندگی روزانه ما نیز تأثیر می‌گذارند. تشک طبی برای سالمندان که تشک ارتوپدی نیز نام دارد با داشتن ساختار و ویژگی‌های خاص خود مطابق با آناتومی بدن انسان تولید می‌شود و از کرختی و درد عضلات بعد از یک خواب شبانه پیشگیری می‌کند.

این تشک‌ها با داشتن بهترین متریال‌ها در خود و ساختار مناسب، علاوه بر محافظت از عضلات و مفاصل، ضدمیکروب، ضدتعریق و ضد حساسیت نیز هستند. تشک‌های طبی در انواع مختلفی تولید می‌شوند که هرکدام ویژگی‌های خود را دارند. بهترین تشک مناسب برای افراد مسن و سالمندان، تشک‌های طبی هستند.

انواع تشک طبی برای سالمندان

تشک‌های طبی انواع مختلفی دارند که هرکدام برای هدفی تولید می‌شوند و در آنها از جنس و متریال مختلفی استفاده می‌شود. تشک طبی برای سالمندان به‌طورکلی در 5 دسته مختلف تولید می‌شود.

  • تشک فنری
  • تشک لاتکس
  • تشک مموری فوم
  • تشک طبی فوم
  • تشک هیبریدی
  • تشک ضدآب
انواع تشک طبی برای سالمندان

انواع تشک طبی برای سالمندان

1. تشک فنری

این تشک‌ها از مدت‌های طولانی استفاده می‌شوند و همه ما آن‌ها را می‌شناسیم. تشک‌های فنری در دو نوع متصل و منفصل تولید می‌شوند که هرکدام ویژگی خود را دارند و از هم متفاوت هستند.

تشک فنری متصل

فنری متصل نوع قدیمی و کم‌هزینه‌تر تشک‌های فنری است در این تشک‌ها از فنرهای کربنی استفاده می‌شود که در سرتاسر تشک به همدیگر گره‌خورده‌اند و به هم متصل هستند.

این نوع تشک طبی برای سالمندان بسیار نرم هستند و به دلیل داشتن فنرهای متصل‌به‌هم با تکان‌خوردن فرد، تمام تشک تکان می‌خورد. این ویژگی در تشک‌های دونفره مناسب نیست و با تکان‌خوردن یک نفر، فرد دوم اذیت می‌شود. این تشک‌ها طبی نیستند.

سایر مقالات:

8 مدل تشک طبی ارتفاع بلند 
تشک طبی پزشکی + لیست قیمت 1403

تشک فنری منفصل

فنری منفصل نوع جدیدتر تشک‌های فنری است و یک نوع تشک طبی برای سالمندان محسوب می‌شود. این تشک قیمت بیشتری دارد و از فنرهای جداگانه ساخته می‌شود. این فنرهای جدا از هم باعث می‌شوند که فشار روی یک نقطه از آن به نقاط دیگر منتقل نشود و هر قسمت تخت عملکرد خود را داشته باشد.

تشک فنری منفصل یک تشک مناسب برای سالمندان و تمامی افراد است؛ زیرا با آناتومی بدن هر فرد به طور خودکار هماهنگ می‌شود و از دردهای عضلانی و حتی زخم بستر جلوگیری می‌کند. داشتن جریان هوای خوب بین لایه‌های تشک، تشک را ضدتعریق و ضدباکتری می‌کند.

تشک فنری منفصل

تشک فنری منفصل

2. تشک لاتکس

این نوع تشک طبی برای سالمندان از مواد طبیعی ساخته می‌شود و یک تشک کاملاً طبی است و جنس آن از صمغ استخراج شده از درخت کائوچو است. این تشک مانند اسفنج، متخلخل است و با داشتن سوراخ‌های زیاد به تهویه هوا کمک می‌کند و همچنین خاصیت ضدتعریق و ضد حساسیت نیز دارد.

 این تشک با فرم بدن هر فرد شکل می‌گیرد و یک خواب راحت برای شما به ارمغان می‌آورد. برای افرادی که بعد از خواب دچار درد بدن و گرفتگی عضلات می‌شوند، تشک لاتکس انتخاب خوبی است.

3. تشک مموری فوم

یکی دیگر از انواع تشک طبی برای سالمندان، تشک مموری فوم یا فوم هوشمند است. این تشک از جنس فوم ویسکو الاستیک یا پلی‌یورتان است. تشک مموری فوم برای افرادی که از دردهای عضلانی رنج می‌برند گزینه خیلی خوبی است و با شکل بدن حالت می‌گیرد.

طول عمر این تشک به محیط نگهداری آن بستگی دارد و هرچه رطوبت محیط کمتر باشد، دوام آن بیشتر است. تشک فوم هوشمند نسبت به حرارت و دمای بدن واکنش نشان می‌دهد و شکل بدن را به خود می‌گیرد. البته این ویژگی گاهی خوب نیست و باعث گرمای بیش از حد بدن می‌شود.

انواع مختلفی از تشک‌های فوم وجود دارند که در ضخامت‌های متفاوتی تولید می‌شوند. این فوم به طور یکسان در سطح تشک به کار می‌رود و یک لطافت عالی را ایجاد می‌کند. فوم ژل و فوم لاتکس از انواع تشک طبی فوم هستند.

این تشک‌ها با داشتن ساختاری ویژه با شکل بدن فرم می‌گیرند و فشار در یک نقطه را به نقاط دیگر تشک منتقل نمی‌کنند. برای افراد با درد کمر بسیار مناسب هستند و یک تشک طبی برای سالمندان محسوب می‌شوند.

شماره تماس تولیدی تشک رویال

4. تشک هیبریدی

این نوع تشک طبی برای سالمندان ترکیبی از دو یا چند نوع تشک طبی است. سیستم داخلی این تشک‌ها را معمولاً ترکیبی از مموری فوم و فنر می‌سازند که سبب می‌شود، ویژگی‌های دو تشک را با هم داشته باشد. وجود فنر در تشک باعث شده است که تشک هیبریدی شکل سنتی تخت‌های قدیمی را داشته باشد.

تشک هیبریدی یک تشک مناسب خواب سالمندان است و برای کسانی که از اختلالات ستون فقرات رنج می‌برند، انتخاب خوبی است. یکی از نکات مهم در خرید این تشک، ضخامت لایه‌ها و نرمی آن است که در هنگام خرید باید به آن‌ها توجه کنید.

محصولات تشک رویال:

تشک منفصل( پاکتی)
تشک متصل
تشک یک نفره
تشک دو نفره

خرید تشک ضد آب برای سالمندان

این تشک یکی از انواع تشک فنری است که بیشتر برای بیماران استفاده می‌شود. تشک ضدآب سالمند یک رویه ضدآب  و ضدتعریق دارد و برای سالمندانی که در منزل نگهداری می‌شوند یک انتخاب مناسب است. این تشک‌ها فنر متصل دارند و یک خاصیت ارتجاعی نسبی برای فرد ایجاد می‌کنند.

پارچه این تشک‌ها از جنس آنتی باکتری، ضدتعریق و ضد حساسیت است و با داشتن ویژگی گود نیفتادن در استفاده طولانی‌مدت، برای بیماران و سالمندان دارای زخم بستر بسیار کاربردی است.

خرید تشک ضد آب برای سالمندان

خرید تشک ضد آب برای سالمندان

راهنمای خرید تشک سالمندان

افراد مسن و سالمندان به دلیل دردهای مختلف نواحی بدن و افزایش سن، دچار کم‌خوابی هستند و یک تشک نامناسب این کم‌خوابی را تشدید می‌کند. جای خواب و تشک جهت بهبود کیفیت خواب در این افراد بسیار قابل توجه و تأثیرگذار است.

افراد مسن باید در خرید خود دقت کنند و طبق ویژگی‌ها و استانداردهای مناسب، یک تشک عالی انتخاب کنند. تشک طبی برای سالمندان سبب بهبود کیفیت و حتی کمیت خواب آنها می‌شود.

در انتخاب تشک خود به ویژگی‌های زیر دقت کنید:

  • راحتی تشک
  • سفتی و نرمی تشک
  • پیشگیری از زخم بستر
  • تهویه هوا و درجه حرارت تشک
  • ارتفاع و ضخامت تشک
  • آسان بودن حرکت روی تشک

قیمت تشک طبی برای سالمندان

قیمت تشک طبی برای سالمندان به عوامل مختلفی بستگی دارد. این قیمت‌ها در تولیدی‌های مختلف با هم فرق دارند. از عوامل مؤثر بر قیمت تشک سالمندان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نوع مموری فوم
  • نوع فنر
  • جنس الیاف و پارچه
  • میزان سفتی و نرمی
  • گارانتی و ضمانت
قیمت تشک طبی برای سالمندان

قیمت تشک طبی برای سالمندان

سایر مقالات:

بررسی ویژگی‌ها و قیمت تشک طبی تاشو 
خرید تشک در فروشگاه های آنلاین 

در صورت بروز کمردرد در دوران سالمندی بهترین تشک کدام است؟

افرادی که با مشکلات دیسک کمر دست‌وپنجه نرم می‌کنند، اغلب با دردهایی سروکار دارند که هم دائمی و هم شدید هستند. این درد می‌تواند برای کسانی که دیسک کمری متوسط یا حاد دارند و یا آن‌هایی که نشانه‌هایی از درد کمر، درد ناحیه لگن و مشکلات مربوط به ستون فقرات را تجربه می‌کنند، مشکل‌ساز باشد.

 برای همه این افراد، بهینه‌سازی محل استراحت اهمیت بالایی دارد. یکی از اصلی‌ترین و مهم‌ترین اقدامات برای مقابله با این دردها، اطمینان از داشتن یک خواب راحت و سالم به مدت ۸ ساعت بر روی یک تشک طبی است.

به‌عبارت‌دیگر، اولین گام پس از تشخیص درد و مراجعه به پزشک، تهیه دو وسیله مهم خواب طبی، یعنی یک تشک طبی و یک بالش طبی است.

به‌ویژه در ایران، جایی که بسیاری از والدین ما و شاید خود ما نیز کارهای فیزیکی سنگینی انجام داده‌ایم و به‌تدریج به ستون فقرات و کمرمان آسیب زده‌ایم، داشتن یک تشک طبی مناسب بسیار حائز اهمیت است. بااین‌حال، بازار تشک طبی برای سالمندان ممکن است باعث سردرگمی شود.

 با وجود صدها مدل تشک که به نام تشک‌های طبی به بازار عرضه شده‌اند، انتخاب بهترین مدل برای مقابله با دیسک کمر و کمردرد می‌تواند دشوار باشد.

به همین دلیل ما تصمیم گرفته‌ایم که با استفاده از تجربه‌مان در توزیع محصولات خواب و با مشورت با پزشکان متخصص، بهترین و مناسب‌ترین تشک طبی را برای مشکلات کمر و گردن شما پیدا کنیم.

تشک‌های ارتوپدی یا طبی، بهترین گزینه برای کسانی هستند که با درد کمر مواجه هستند. تشک‌های ارتوپدی یا طبی، محصولاتی هستند که برای حمایت از ساختار استخوانی و مفصلی بدن طراحی شده‌اند.

 با داشتن خاصیت انعطاف‌پذیری بالا این تشک طبی برای سالمندان برای کسانی که با دردهای مزمن کمر یا محدودیت‌های جسمی مواجه هستند، ایده‌آل هستند.

این تشک‌ها معمولاً بدون فنر بوده و از موادی مانند فوم (چه لاتکس و چه مموری فوم)، اسفنج یا پلی‌استایرن ساخته می‌شوند. تشک‌های طبی به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که در زمان استراحت، بدن را در وضعیتی طبیعی و بدون فشار نگه دارند.

این تشک‌ها با قابلیت انطباق‌پذیری در برابر نقاط فشاری بدن و هم‌شکل شدن با انحناهای آن به حفظ تعادل خط ستون فقرات کمک کرده و از واردآمدن فشار اضافی به آن جلوگیری می‌کنند که این امر در نهایت به کاهش دردهای بدنی منجر می‌شود.

در صورت بروز گودی کمر در دوران سالمندی بهترین تشک کدام است؟

شاید شما هم تجربه فرورفتگی یا گودی کمر را داشته باشید که ممکن است از بدو تولد وجود داشته باشد یا به دلیل استفاده طولانی‌مدت از یک تشک نامناسب که بیش از حد سخت یا نرم است یا حتی خوابیدن بر روی زمین ایجاد شده باشد.

 درهرصورت چه دارای گودی کمر باشید یا بخواهید از آن جلوگیری کنید، انتخاب تشک طبی برای سالمندان می‌تواند بسیار مؤثر باشد. تشکی که پشتیبانی خوبی ارائه دهد و فشار بدن را به طور مساوی توزیع کند، می‌تواند به حفظ صافی و تراز ستون فقرات کمک کند.

 چنین تشکی به‌عنوان بهترین انتخاب در میان اقلام خواب شناخته می‌شود تا سلامتی و آسایش خواب را تضمین نماید. هنگام انتخاب تشک برای کمردرد و گودی کمر، مهم است که تشکی با انعطاف‌پذیری مناسب انتخاب شود که نه بیش از حد نرم باشد و نه بیش از حد سفت تا بتواند ناحیه گودی کمر را به‌خوبی پوشش دهد و به کاهش درد کمک کند.

 توجه داشته باشید که تشک طبی برای سالمندان نباید خیلی نرم باشد؛ زیرا تشک‌های بیش از حد نرم می‌توانند خود به‌عنوان عاملی برای ایجاد گودی کمر عمل کنند. استفاده از تشک‌های طبی مناسب بهترین راه‌حل برای مقابله با این مشکل است.

تشک طبی برای سالمندان را از کجا بخرم؟

برای خرید تشک سالمندان باید تمامی معیارهای یک تشک خوب را در نظر بگیرید و به آن توجه کنید. تولیدی تشک رویال یکی از بهترین تولیدکننده‌های انواع تشک از جمله انواع تشک طبی است. این تولیدی از باکیفیت‌ترین و مرغوب‌ترین متریال‌ها برای تولید تشک‌های خود استفاده می‌کند.

هدف رویال، راحتی و کیفیت خواب شما عزیزان است. برای مشاوره و کسب اطلاع از ویژگی‌ها و قیمت‌های انواع تشک‌ها می‌توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

کلام آخر

هر تشکی مناسب سالمندان و افراد مسن نیست! این افراد باید تشک طبی برای سالمندان خریداری کنند. انواع مختلفی از تشک‌های طبی مانند تشک فنری منفصل و تشک لاتکس تولید می‌شوند و آن‌ها می‌توانند مطابق سلیقه خود یک تشک مناسب انتخاب کنند.

یک تشک طبی باید به‌گونه‌ای باشد که راحتی و آسایش خواب را برای فرد به ارمغان بیاورد. از جمله این ویژگی‌ها می‌توان به ارتفاع مناسب و سفتی استاندارد تشک اشاره کرد.

شماره تماس تولیدی تشک رویال

سؤالات متداول

  1. بهترین تشک برای افراد سالمند چیست؟

تشک طبی

  1. انواع تشک طبی برای سالمندان کدام‌اند؟

تشک فنری منفصل، تشک مموری فوم، تشک لاتکس و تشک طبی فوم

  1. در خرید تشک طبی چه ویژگی‌هایی را در نظر بگیریم؟

راحتی تشک، سفتی و نرمی تشک، ارتفاع و ضخامت تشک، تهویه هوای مناسب

شماره تماس تولیدی تشک رویال

لیست قیمت:    
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت
تشک رویال مدل ماسا 90×200فنری20 cm1,500,000
تشک رویال مدل ماسا120×200فنری20 cm1,850,000
تشک رویال مدل ماسا160×200فنری20 cm2,500,000
تشک رویال مدل ماسا180×200فنری20 cm2,900,000
تشک رویال مدل ماسا80×180 نوجوانفنری20 cm1,350,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل آرامش90×200فنری21 cm1,800,000
تشک رویال مدل آرامش120×200فنری21 cm2,400,000
تشک رویال مدل آرامش160×200فنری21 cm3,150,000
تشک رویال مدل آرامش180×200فنری21 cm3,500,000
تشک رویال مدل آرامش80×180  نوجوانفنری21 cm1,700,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل آسایش-درجه 290×200فنری22 cm1,900,000
تشک رویال مدل آسایش-درجه 2120×200فنری22 cm2,450,000
تشک رویال مدل آسایش-درجه 2160×200فنری22 cm3,300,000
تشک رویال مدل آسایش-درجه 2180×200فنری22 cm3,800,000
تشک رویال مدل آسایش-درجه 280×180  نوجوانفنری22 cm1,750,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 190×200فنری23 cm2,150,000
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 1120×200فنری23 cm2,850,000
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 1160×200فنری23 cm3,800,000
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 1180×200فنری23 cm4,300,000
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 180×180  نوجوانفنری23 cm2,000,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل رز-درجه 290×200فنری26 cm2,300,000
تشک رویال مدل رز-درجه 2120×200فنری26 cm3,300,000
تشک رویال مدل رز-درجه 2160×200فنری26 cm4,100,000
تشک رویال مدل رز-درجه 2180×200فنری26 cm4,600,000
تشک رویال مدل رز-درجه 280×180  نوجوانفنری26 cm2,150,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 190×200طبی29 cm2,600,000
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 1120×200طبی29 cm3,600,000
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 1160×200طبی29 cm4,600,000
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 1180×200طبی29 cm5,150,000
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 180×180 نوجوانطبی29 cm2,400,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک90×200طبی30 cm2,800,000
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک120×200طبی30 cm3,750,000
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک160×200طبی30 cm5,050,000
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک180×200طبی30 cm5,550,000
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک80×180 نوجوانطبی30 cm2,600,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 190×200طبی27 cm3,550,000
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 1120×200طبی27 cm5,050,000
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 1160×200طبی27 cm6,550,000
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 1180×200طبی27 cm7,100,000
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 180×180 نوجوانطبی27 cm3,250,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل فلورا- درجه 190×200طبی28 cm4,450,000
تشک رویال مدل فلورا- درجه 1120×200طبی28 cm6,300,000
تشک رویال مدل فلورا- درجه 1160×200طبی28 cm8,250,000
تشک رویال مدل فلورا- درجه 1180×200طبی28 cm8,900,000
تشک رویال مدل فلورا- درجه 180×180 نوجوانطبی28 cm4,100,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 190×200طبی29 cm5,750,000
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 1120×200طبی29 cm8,500,000
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 1160×200طبی29 cm10,700,000
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 1180×200طبی29 cm11,500,000
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 180×180 نوجوانطبی29 cm5,300,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 190×200طبی35 cm6,750,000
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 1120×200طبی35 cm9,900,000
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 1160×200طبی35 cm12,500,000
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 1180×200طبی35 cm13,500,000
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 180×180 نوجوانطبی35 cm6,200,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ90×200فنری منفصل (پاکتی)32 cm7,350,000
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ120×200فنری منفصل (پاکتی)32 cm10,150,000
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ160×200فنری منفصل (پاکتی)32 cm13,100,000
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ180×200فنری منفصل (پاکتی)32 cm14,050,000
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ80×180 نوجوانفنری منفصل (پاکتی)32 cm6,700,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک90×200فنری منفصل (پاکتی)36 cm9,050,000
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک120×200فنری منفصل (پاکتی)36 cm12,400,000
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک160×200فنری منفصل (پاکتی)36 cm16,000,000
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک180×200فنری منفصل (پاکتی)36 cm18,050,000
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک80×180 نوجوانفنری منفصل (پاکتی)36 cm8,000,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 190×200طبی فوم16 cm1,800,000
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 1120×200طبی فوم16 cm2,400,000
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 1160×200طبی فوم16 cm3,350,000
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 1180×200طبی فوم16 cm3,600,000
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 180×180 نوجوانطبی فوم16 cm1,650,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 290×200طبی فوم18 cm2,300,000
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 2120×200طبی فوم18 cm3,000,000
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 2160×200طبی فوم18 cm4,250,000
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 2180×200طبی فوم18 cm4,600,000
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 280×180 نوجوانطبی فوم18 cm2,100,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت90×200طبی فوم22 cm3,050,000
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت120×200طبی فوم22 cm4,000,000
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت160×200طبی فوم22 cm5,350,000
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت180×200طبی فوم22 cm6,050,000
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت80×180 نوجوانطبی فوم22 cm2,650,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا90×200طبی فوم22 cm4,150,000
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا120×200طبی فوم22 cm5,850,000
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا160×200طبی فوم22 cm7,450,000
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا180×200طبی فوم22 cm8,300,000
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا80×180 نوجوانطبی فوم22 cm3,700,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک90×200طبی فوم31 cm5,750,000
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک120×200طبی فوم31 cm7,750,000
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک160×200طبی فوم31 cm10,200,000
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک180×200طبی فوم31 cm11,300,000
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک80×180 نوجوانطبی فوم31 cm5,300,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن90×200طبی ارتوپدیک22 cm7,750,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن120×200طبی ارتوپدیک22 cm10,200,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن160×200طبی ارتوپدیک22 cm13,850,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن180×200طبی ارتوپدیک22 cm15,300,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن80×180 نوجوانطبی ارتوپدیک22 cm6,900,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس90×200طبی ارتوپدیک26 cm9,150,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس120×200طبی ارتوپدیک26 cm12,000,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس160×200طبی ارتوپدیک26 cm15,650,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس180×200طبی ارتوپدیک26 cm18,100,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس80×180 نوجوانطبی ارتوپدیک26 cm8,000,000
سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

حساب کاربری من