نکات آموزشی

راحتی را با 3 مدل از تشک های ضد حساسیت رویال تجربه کنید!

تشک های ضد حساسیت

تشک رویال مدل ماسا دو نفره

2,500,000 تومان2,900,000 تومان
تشک رویال مدل ماسا دو نفره چه خصوصیات ساختاری دارد؟ تشک رویال مدل ماسا دو نفره با توجه به ساختاری

تشک رویال مدل نیلوفر دو نفره

3,800,000 تومان4,300,000 تومان
تشک رویال مدل نیلوفر دو نفره چه ویژگی‌هایی دارد؟ تشک مدل نیلوفر از انواع تشک‌های برند رویال است که از

تشک رویال مدل لوتوس یک‌ نفره

5,750,000 تومان8,500,000 تومان
تشک رویال مدل لوتوس یک‌ نفره چه ساختاری دارد؟ تشک مدل لوتوس برند رویال از تشک‌های طبی فنری باکیفیتی است

تشک رویال مدل آسایش دو نفره

3,300,000 تومان3,800,000 تومان
خرید انواع تشک از تشک رویال تشک رویال تشک طبی تشک فنری تشک منفصل( پاکتی) تشک متصل تشک یک نفره

شماره تماس تولیدی تشک رویال

معرفی تشک های ضد حساسیت و ویژگی‌های آن‌ها

تشک های ضد حساسیت یکی از مهم‌ترین عواملی هستند که می‌توانند به بهبود کیفیت خواب افراد دارای حساسیت های مختلف کمک کنند. این تشک‌ها معمولاً از موادی ساخته می‌شوند که باعث کاهش حساسیت‌های پوستی و تنفسی می‌شوند.

یک تشک ضد حساسیت باید دارای استانداردهای خاصی برای کنترل حساسیت باشد. در مقاله زیر با ما همراه باشید تا اطلاعات مفیدی در مورد این تشک‌ها در اختیارتان قرار دهیم.

معرفی تشک های ضد حساسیت و ویژگی‌های آن‌ها

تشک های ضد حساسیت

فواید خرید تشک های ضد حساسیت

افراد زیادی در سراسر جهان با آلرژی و انواع حساسیت‌ها دست‌وپنجه نرم می‌کنند. گاهی این حساسیت‌ها به‌ قدری سیستم ایمنی بدن فرد را ضعیف می‌کند که صدمات جبران‌ناپذیری همچون خطر مرگ را برای فرد در پی خواهد داشت.

اگر از افراد خانواده و یا دوستان کسانی را می‌شناسید که به کالای خواب آلرژی خاصی دارند، حتماً به آن‌ها توصیه کنید که از تشک‌ها و بالش‌های ضد آلرژی استفاده کنند؛ زیرا علاوه بر تجربه خوابی آرام از فواید دیگر آن نیز بهره‌مند می‌شوند که مهم‌ترین مزایای استفاده از این تشک‌های مخصوص و ضدآلرژی به‌ قرار ذیل هستند.

کاهش میزان حساسیت

اگر برای مدتی از تشک‌های ضد آلرژی استفاده کنید، نتایج آن را در کاهش میزان حساسیت و افزایش ایمنی بدنتان خواهید دید. کاهش دردهای مفصلی، قطع ‌شدن عطسه‌های پی‌درپی و دیگر علائمی که ممکن است مربوط به حساسیت شما باشند، به ‌مرور و با استفاده از این تشک‌های مخصوص حساسیت از بین می‌روند.

بهبود کیفیت خواب

اینکه هر روزتان را با خستگی، عطسه و کسلی شروع کنید، قطعاً مسئله ناخوشایندی است که با خرید تشک‌های ضد آلرژی می‌توانید از این دور تکرار خارج شوید. خوابی آرام در شب، سرآغاز روزی شاداب و پرانرژی را برای شما رقم می‌زند.

عدم تحریک کنه، قارچ و میکروب‌ها

تشک های ضد حساسیت بستر مناسبی برای بروز و ظهور کنه، قارچ‌ها و میکروب‌ها نیستند؛ زیرا از مواد شیمیایی تولید نشده‌اند. کاهش تحرک مواد آلرژی‌زا مانند کنه و قارچ به افزایش تنفس‌پذیری تشک کمک بسیاری می‌کند.

برای کاهش تحریک‌پذیری مواد آلرژی‌زا و واکنش بدنتان به این مواد از خواص محافظتی تشک ضد حساسیت استفاده کنید.

ویژگی‌های تشک های ضد حساسیت

هنگامی که تصمیم به خرید تشک می‌گیرید، بهتر است انتخاب خود را روی تشک های ضد حساسیت قرار دهید. تشک های ضد حساسیت جلوی رشد باکتری‌ها و ایجاد آلرژی را می‌گیرند و خواب راحت و سلامتی را در طول شب تضمین می‌کنند.

هنگامی که در حال خوابیدن هستیم، پوست مرده‌ای ممکن است روی تشک بریزد که این پوست مرده بهترین غذای کنه‌های موجود در گردوغبار است. تخت خواب‌ها شامل انواع انگل‌ها، کپک‌ها و قارچ‌های مختلفی آلترناریا، آسپرژیلوس، کلادوسپوریوم و سایر موجودات هستند که می‌توانند باعث ایجاد آلرژی شوند.

بنابراین میکروارگانیسم‌های موجود در تشک های ضد حساسیت از ایجاد حساسیت‌های مختلف پوستی و تنفسی در افراد حساس جلوگیری می‌کنند؛ به همین دلیل برای تجربه یک خواب خوب و آرام به تشکی باخاصیت ضد آلرژی نیاز دارید.

 تشک‌های ضد آلرژی به شما کمک می‌کنند تا از اثرات منفی حساسیت‌ها در طول شب در امان باشید و خوابی بهتر و آرامش‌بخش را تجربه کنید.

شماره تماس تولیدی تشک رویال

محصولات تشک رویال:

تشک رویال
تشک طبی
تشک فنری

علت حساسیت‌زایی برخی از تشک‌ها

مواد استفاده شده در ساخت تشک ضد حساسیت می‌تواند باعث ایجاد حساسیت در برخی افراد شود. اگرچه شدت و تعداد آلرژی‌های ناشی از این مواد نسبت به آلرژی‌های ناشی از کپک و کنه‌های خاکی کمتر است.

همچنین برخی افراد به تشک‌های شیمیایی مقاوم در برابر آتش و تشک‌های ساخته شده از فوم نیز حساسیت دارند. البته یکی از رایج‌ترین عوامل بروز حساسیت در منزل، غبار خانگی است. بستر خواب و تشک، مکان‌های محبوب برای تجمع کنه‌های غباری هستند.

اغلب یک تشک معمولی حدود ده میلیون کنه را در خود جای دارده است؛ زیرا بدن انسان بیشتر از ۴۵۰ گرم پوست مرده را روزانه از خود ریزانده و بخش زیادی از آن به تختخواب ریخته می‌شود. همچنین هر فرد در طول شب حدود نصف لیوان عرق ترشح می‌کند؛ بنابراین همه اینها محیط مناسبی را برای رشد کنه‌ها فراهم می‌کنند.

تشک مناسب برای آلرژی و حساسیت باید فضای رشد این عوامل آلرژی‌زا را محدود کند. بااین‌حال، شستشوی منظم و هوادهی تشک می‌توانند به کاهش مقدار کنه‌ها کمک کنند؛ اما به مدت طولانی نظافت و هوادهی توانایی کنترل افزایش عوامل آلرژی‌زا را ندارند.

ماده لاتکس به طور طبیعی در برابر عوامل میکروبی و حساسیت‌زا مقاوم است و می‌تواند گزینه‌ای ایده‌آل برای افراد مبتلا به حساسیت باشد؛ اما برخی افراد، به این ماده حساسیت دارند و واکنش‌های آلرژیک آنها معمولاً در صورت تماس با لاتکس ظاهر می‌شود.

علت حساسیت‌زایی برخی از تشک‌ها

تشک های ضد حساسیت

 بااین‌حال، افراد می‌توانند از پوشش و پد مخصوص تشک ضد آلرژی در هنگام خواب استفاده تا از تماس مستقیم آنها با لاتکس جلوگیری کنند. راهکارهای پیشگیری از آلرژی در تشک های ضد حساسیت عبارت‌اند از:

  • استفاده از تشک‌های ضد آلرژیک و محافظ‌های ویژه
  • شستشوی هفتگی ملحفه‌های استفاده‌شده با آب به دمای ۶۰ درجه سانتی‌گراد
  • استفاده از تشک‌های بهاری با هسته فوم یا لاتکس
  • منظم پاک‌سازی فضای اتاق‌خواب
  • نگهداری دمای اتاق‌خواب در حداقل مقدار

مواد به کار رفته در تشک های ضد حساسیت

 برای داشتن تشک های ضد حساسیت، موادی نظیر پارچه و فوم کاملاً طبیعی باید استفاده شوند. این تشک‌ها از شکل‌گیری محیط گرم و مرطوب برای رشد قارچ و کپک جلوگیری کرده و از استفاده از مواد شیمیایی محرک آلرژی نیز خودداری می‌کنند.

الیاف طبیعی مانند پنبه، بامبو، تنسل، کشمیر و ژاکارد الیاف ضد آلرژی با تنفس بالا هستند و می‌توانند به کاهش تماس بدن با مواد حساسیت‌زا کمک کنند. همچنین فوم لاتکس طبیعی هم دارای خاصیت ضد آلرژی است؛ بنابراین تشک مناسب برای آلرژی تشکی است که از پارچه طبیعی و فوم لاتکس تهیه شده باشد.

چه زمانی باید تشک های ضد حساسیت را تعویض کنیم؟

همان‌طور که می‌دانید، تشک‌ها به دلیل ساختار و مواد استفاده‌شده در آن‌ها قابلیت رشد باکتری و میکروب‌ها را در خود دارند. اگرچه تشک‌های بدون فنر و تمام فوم کمترین فضای ممکن برای رشد این موجودات مزاحم را فراهم می‌کنند؛ اما تشک‌های لاتکس به دلیل ساختار عالی‌شان حساسیت و آلرژی کمتری دارند.

 به همین دلیل توصیه می‌شود که تشک را بعد از ۸ سال تعویض کنید. شما می‌توانید با استفاده از در تشک های ضد حساسیت با قابلیت جذب آلودگی‌های هوایی، مدت‌زمان استفاده از تشک را چندین برابر کنید و از نبودن هرگونه میکروب و باکتری در تشک مطمئن باشید.

چه زمانی باید تشک های ضد حساسیت را تعویض کنیم؟

تشک های ضد حساسیت

انواع تشک های ضد حساسیت

تشک های ضد حساسیت بهترین حمایت‌کننده برای خواب افراد حساس هستند. این افراد ممکن است به مواد شیمیایی یا الیاف مصنوعی حساسیت داشته باشند؛ بنابراین تشک‌هایی که از مواد طبیعی و آلی ساخته شده‌اند، معمولاً مناسب‌تر هستند.

تشک ضدحساسیت لاتکس

 تشک های ضد حساسیت لاتکس باعث می‌شوند افراد بتوانند خوابی راحت را تجربه کنند. در واقع، یک‌سوم افراد بالغ از دردهای مزمن رنج می‌برند و خواب روی تشک‌های نامناسب می‌توانند باعث تشدید کمردرد و دردهای مزمن شوند؛ اما تشک‌های لاتکس به‌خوبی از بدن محافظت و کمردرد را کاهش می‌دهند.

 اگر حساسیت دارید، انتخاب تشک های ضد حساسیت لاتکس و بدون فنر می‌توانند به مهار رشد هیره‌های گردوغبار کمک کنند و بهترین انتخاب برای شما باشند. مواد طبیعی لاتکس از عصاره درخت کائوچو به دست می‌آیند و خاصیت ضد حساسیت و ضدباکتری دارند.

محصولات تشک:

تشک منفصل( پاکتی)
تشک متصل
تشک یک نفره
تشک دو نفره

تشک ضدحساسیت مموری فوم

تشک های ضد حساسیت مموری فوم از یک نوع فوم ویسکوالاستیک ساخته می‌شوند که بر اساس ساختار بدن شکل می‌گیرند. تشک و بهترین بالش ضد حساسیت مموری فوم در فصل تابستان معمولاً کم‌تر و در زمستان بیشتر به حالت اولیه‌شان بازمی‌گردند.

 این ویژگی تشک‌های مموری فوم با تشک‌های لاتکس متفاوت است؛ زیرا تشک‌های لاتکس در صورت عدم فشار به حالت اولیه خود بازمی‌گردند.

تشک ضدحساسیت مموری فوم

تشک های ضد حساسیت

تشک فنری ضدحساسیت با الیاف هالو

الیاف هالو به دلیل نرمی و خاصیت فنری که دارند، باعث نگهداری قوس بدن در حالت خوبی و جلوگیری از کمردرد می‌شوند؛ به دلیل ساختار شیمیایی این الیاف ضد حساسیت بوده و خاک و باکتری را در خود جمع نمی‌کند.

  البته از الیاف هالو به دلیل داشتن الیاف طبیعی در تشک ضد حساسیت نوزاد نیز استفاده می‌شود.
مزایای استفاده از الیاف هالو عبارت‌اند از:

  • ضد بو و تعریق
  • شست‌وشوی آسان
  • ضدقارچ و کپک
  • سبک و کم‌حجم
  • نرم و لطیف
  • عایق رطوبت
  • ضد حساسیت و آلرژی
  • مقرون‌به‌صرفه
  • طول عمر بالا

شماره تماس تولیدی تشک رویال

راحتی و آسایش با تشک‌های ضدحساسیت رویال

تولیدی تشک رویال با هدف تجلی احترام به مشتریان، فروش محصولات با قیمت‌های بی‌نظیر، امکان ارسال رایگان و پرداخت درب منزل را برای خریداران فراهم کرده است.

این اقدامات باعث می‌شود تا خانواده‌ها بتوانند به‌سرعت تشک‌های ضد آلرژی با کیفیت بالا را برای استراحت و بهبود اعضای خانواده خود تهیه کرده و از شرایط ایده‌آلی برای ایجاد آرامش آن‌ها بهره‌مند شوند.

اگر به دنبال یافتن بهترین تشک های ضد حساسیت برای تجربه خواب آرام و شاهد تأثیر آن بر افزایش تمرکز هستید، از بخش فروشگاه سایت دیدن کنید.

راحتی و آسایش با تشک‌های ضدحساسیت رویال

تشک های ضد حساسیت

سخن پایانی

تشک های ضد حساسیت یک گزینه عالی برای افرادی هستند که به مواد شیمیایی، الیور یا گرده گیاهان حساسیت دارند. استفاده از این تشک‌ها می‌توانند کمک شایانی به بهبود کیفیت خواب و کاهش علائم حساسیتی مانند عطسه، سرفه و آبریزش بینی کنند.

 تشک های ضد حساسیت معمولاً از موادی ساخته می‌شوند که به حشرات و گرده‌های گیاهی اجازه نمی‌دهند تا درون تشک نفوذ کنند. در نتیجه، انتخاب تشک مناسب مهم‌ترین گام در کنترل حساسیت در خواب است.

سؤالات متداول

۱. از الیاف هالو در تولید چه تشک‌هایی استفاده می‌شود؟

تشک ضد حساسیت نوزادان

۲. بهترین تشک ضد حساسیت کدام است؟

تشک لاتکس

۳. چه زمانی باید تشک‌های خود را تعویض کنیم؟

۸ سال بعد از خرید

سایر مقالات:

7 مزیت استفاده از تشک مخصوص تحریک نقاط فشاری + نحوه استفاده
معرفی 7 مدل تشک استاندارد و مقایسه انواع تشک‌های موجود در بازار
تنظیم ارتفاع تشک- 4 ویژگی‌ مؤثر در تنظیم ارتفاع تشک

شماره تماس تولیدی تشک رویال

لیست قیمت:    
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت
تشک رویال مدل ماسا 90×200فنری20 cm1,500,000
تشک رویال مدل ماسا120×200فنری20 cm1,850,000
تشک رویال مدل ماسا160×200فنری20 cm2,500,000
تشک رویال مدل ماسا180×200فنری20 cm2,900,000
تشک رویال مدل ماسا80×180 نوجوانفنری20 cm1,350,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل آرامش90×200فنری21 cm1,800,000
تشک رویال مدل آرامش120×200فنری21 cm2,400,000
تشک رویال مدل آرامش160×200فنری21 cm3,150,000
تشک رویال مدل آرامش180×200فنری21 cm3,500,000
تشک رویال مدل آرامش80×180  نوجوانفنری21 cm1,700,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل آسایش-درجه 290×200فنری22 cm1,900,000
تشک رویال مدل آسایش-درجه 2120×200فنری22 cm2,450,000
تشک رویال مدل آسایش-درجه 2160×200فنری22 cm3,300,000
تشک رویال مدل آسایش-درجه 2180×200فنری22 cm3,800,000
تشک رویال مدل آسایش-درجه 280×180  نوجوانفنری22 cm1,750,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 190×200فنری23 cm2,150,000
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 1120×200فنری23 cm2,850,000
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 1160×200فنری23 cm3,800,000
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 1180×200فنری23 cm4,300,000
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 180×180  نوجوانفنری23 cm2,000,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل رز-درجه 290×200فنری26 cm2,300,000
تشک رویال مدل رز-درجه 2120×200فنری26 cm3,300,000
تشک رویال مدل رز-درجه 2160×200فنری26 cm4,100,000
تشک رویال مدل رز-درجه 2180×200فنری26 cm4,600,000
تشک رویال مدل رز-درجه 280×180  نوجوانفنری26 cm2,150,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 190×200طبی29 cm2,600,000
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 1120×200طبی29 cm3,600,000
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 1160×200طبی29 cm4,600,000
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 1180×200طبی29 cm5,150,000
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 180×180 نوجوانطبی29 cm2,400,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک90×200طبی30 cm2,800,000
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک120×200طبی30 cm3,750,000
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک160×200طبی30 cm5,050,000
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک180×200طبی30 cm5,550,000
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک80×180 نوجوانطبی30 cm2,600,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 190×200طبی27 cm3,550,000
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 1120×200طبی27 cm5,050,000
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 1160×200طبی27 cm6,550,000
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 1180×200طبی27 cm7,100,000
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 180×180 نوجوانطبی27 cm3,250,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل فلورا- درجه 190×200طبی28 cm4,450,000
تشک رویال مدل فلورا- درجه 1120×200طبی28 cm6,300,000
تشک رویال مدل فلورا- درجه 1160×200طبی28 cm8,250,000
تشک رویال مدل فلورا- درجه 1180×200طبی28 cm8,900,000
تشک رویال مدل فلورا- درجه 180×180 نوجوانطبی28 cm4,100,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 190×200طبی29 cm5,750,000
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 1120×200طبی29 cm8,500,000
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 1160×200طبی29 cm10,700,000
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 1180×200طبی29 cm11,500,000
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 180×180 نوجوانطبی29 cm5,300,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 190×200طبی35 cm6,750,000
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 1120×200طبی35 cm9,900,000
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 1160×200طبی35 cm12,500,000
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 1180×200طبی35 cm13,500,000
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 180×180 نوجوانطبی35 cm6,200,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ90×200فنری منفصل (پاکتی)32 cm7,350,000
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ120×200فنری منفصل (پاکتی)32 cm10,150,000
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ160×200فنری منفصل (پاکتی)32 cm13,100,000
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ180×200فنری منفصل (پاکتی)32 cm14,050,000
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ80×180 نوجوانفنری منفصل (پاکتی)32 cm6,700,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک90×200فنری منفصل (پاکتی)36 cm9,050,000
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک120×200فنری منفصل (پاکتی)36 cm12,400,000
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک160×200فنری منفصل (پاکتی)36 cm16,000,000
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک180×200فنری منفصل (پاکتی)36 cm18,050,000
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک80×180 نوجوانفنری منفصل (پاکتی)36 cm8,000,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 190×200طبی فوم16 cm1,800,000
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 1120×200طبی فوم16 cm2,400,000
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 1160×200طبی فوم16 cm3,350,000
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 1180×200طبی فوم16 cm3,600,000
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 180×180 نوجوانطبی فوم16 cm1,650,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 290×200طبی فوم18 cm2,300,000
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 2120×200طبی فوم18 cm3,000,000
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 2160×200طبی فوم18 cm4,250,000
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 2180×200طبی فوم18 cm4,600,000
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 280×180 نوجوانطبی فوم18 cm2,100,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت90×200طبی فوم22 cm3,050,000
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت120×200طبی فوم22 cm4,000,000
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت160×200طبی فوم22 cm5,350,000
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت180×200طبی فوم22 cm6,050,000
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت80×180 نوجوانطبی فوم22 cm2,650,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا90×200طبی فوم22 cm4,150,000
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا120×200طبی فوم22 cm5,850,000
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا160×200طبی فوم22 cm7,450,000
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا180×200طبی فوم22 cm8,300,000
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا80×180 نوجوانطبی فوم22 cm3,700,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک90×200طبی فوم31 cm5,750,000
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک120×200طبی فوم31 cm7,750,000
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک160×200طبی فوم31 cm10,200,000
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک180×200طبی فوم31 cm11,300,000
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک80×180 نوجوانطبی فوم31 cm5,300,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن90×200طبی ارتوپدیک22 cm7,750,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن120×200طبی ارتوپدیک22 cm10,200,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن160×200طبی ارتوپدیک22 cm13,850,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن180×200طبی ارتوپدیک22 cm15,300,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن80×180 نوجوانطبی ارتوپدیک22 cm6,900,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس90×200طبی ارتوپدیک26 cm9,150,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس120×200طبی ارتوپدیک26 cm12,000,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس160×200طبی ارتوپدیک26 cm15,650,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس180×200طبی ارتوپدیک26 cm18,100,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس80×180 نوجوانطبی ارتوپدیک26 cm8,000,000
سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

حساب کاربری من