راهنمای خرید

5 دلیل تعویض تشک – روش مناسب تعویض تشک های خواب

چرا باید تشک خود را تعویض کنید؟

یکی از مهم‌ترین مسائل در رابطه با سرویس خواب، توجه به دلیل تعویض تشک و انجام به موقع این فرایند است. در طولانی مدت، تشک‌ها به دلایل مختلف دچار فرسودگی و استهلاک خواهند شد. در صورت استفاده از تشک در چنین مواقعی، بدون شک شخص با مشکلاتی مانند کمر درد مواجه خواهد شد.

بنابراین انتخاب تشک‌های جدید بر طبق راهنمای تعویض تشک، می‌توانند منجر به خرید ‌ایده‌آل‌ترین کالای خواب شود. طی این مقاله به بیان مطالبی درباره دلیل تعویض تشک و علائم این تعویض، خواهیم پرداخت. در صورت علاقه‌مندی به این موضوع جذاب و البته مهم تا انتها مطلب همراه ما باشید.

چرا باید تشک خود را تعویض کنید؟

دلیل تعویض تشک

 

 

شماره تماس خرید تشک رویال اصلی

تشک رویال تمام فوم پددار کلاسیک یک نفره

5,105,000 تومان6,825,000 تومان
تشک رویال تمام فوم پددار کلاسیک یک نفره قیمت تشک رویال تمام فوم پددار کلاسیک یک نفره چقدر است؟ اولین

تشک رویال سوپر طبی فنری مدل فلورا نوجوان

3,630,000 تومان
تشک رویال سوپر طبی فنری مدل فلورا نوجوان بهترین تشک برای نوجوانان باید چه مشخصاتی داشته باشد؟ جنس تشک رویال

تشک ارتوپدیک مدل ریباند گلدن پلاس نوجوان

7,015,000 تومان
تشک ارتوپدیک مدل ریباند گلدن پلاس نوجوان چرا پزشکان عقیده دارند که جنس تشک ارتوپدیک مدل ریباند گلدن پلاس نوجوان برای

تشک رویال مدل مدیکال دو نفره

2,865,000 تومان3,870,000 تومان
  خرید انواع تشک از تشک رویال تشک رویال تشک طبی تشک فنری تشک منفصل( پاکتی) تشک متصل تشک یک

اصلی‌ترین دلیل تعویض تشک چیست؟

بدون شک با توجه به دلیل تعویض تشک، این بخش مهم از سرویس خواب باید پس از ۶ تا 8 سال استفاده عوض شود. زیرا وجود تشک‌های جدید بر کیفیت خواب و زندگی، تأثیر مثبت برجای خواهد گذاشت. مطمئناً انتخاب تشک‌های با کیفیت بر طبق راهنمای خرید آن، ماندگاری بالا این محصول کاربردی را با خود به همراه دارد.

شماره تماس خرید تشک رویال اصلی

بنابراین پس از چند سال استفاده مداوم از آن، باید برای تعویض انواع تشک فرسوده اقدام کرد تا خواب راحت با سرویس خواب، امکان‌پذیر باشد؛ اما اصلی‌ترین علت‌ها و دلیل تعویض تشک، شامل لیست زیر خواهد بود:

اصلی‌ترین دلیل تعویض تشک چیست؟

دلیل تعویض تشک

رعایت بهداشت

انسان در زمان خواب شبانه، تقریباً نصف آب بدن خود را از دست خواهد داد. در نتیجه این فرایند، ریختن حدود یک کیلو پوست مرده به صورت سالانه روی تشک خواهد بود؛ بنابراین تشک و در حالت کلی سرویس خواب، می‌تواند بهترین مکان برای ایجاد انواع باکتری‌ها یا قارچ‌ها باشد.

نتیجه وجود این قارچ‌ها، رشد انواع حشرات موذی مانند کنه یا ایجاد حساسیت‌های پوستی است؛ بنابراین توجه به بهداشت، می‌تواند یک دلیل تعویض تشک و شاید مهم‌ترین علت آن باشد.

شماره تماس خرید تشک رویال اصلی

خراب شدن فنر

بیرون زدگی یا خرابی فنر‌های در تشک‌های فنری، امری طبیعی است که در طول گذر زمان، رخ خواهد داد؛ اما در صورتی که زمان استفاده از تشک، زیر ۵ سال بوده و فنر‌های آن بیرون بزنند. این مسئله می‌تواند مهم‌ترین دلیل تعویض تشک محسوب شود.

همچنین در صورت استفاده از تشک فنری با وجود خراب شدن یا بیرون زدگی فنر‌های آن بر کیفیت خواب اثر منفی گذاشته و حتی امکان ایجاد درد‌های در کمر نیز خواهد شد.

افزایش کیفیت خواب

یکی از مهم‌ترین علل تعویض تشک خواب، بهبود کیفیت استراحت یا خوب شبانه خواهد بود. بدون شک پس از چند سال استفاده از تشک، این محصول توانایی خود را جهت تأمین آسایش و راحتی از دست خواهد داد؛ بنابراین با توجه به این مسئله و افزایش کیفیت خواب، می‌تواند دلیل اهمیت تعویض تشک تخت را توجیه کند.

در صورتی که فرد در طول شب، خواب راحتی را تجربه نکند؛ مطمئناً تمام روز احساس خستگی کرده و کیفیت عملکرد او در محل کار نیز کاهش پیدا خواهد کرد.

افزایش کیفیت خواب

دلیل تعویض تشک

از بین رفتن ضخامت تشک

یکی از مهم‌ترین دلیل تعویض تشک، از بین رفتن ضخامت آن خواهد بود. حتی اگر این تغییر ضخامت به اندازه یک درجه هم باشد، باید سریعاً برای تعویض تشک اقدام کرد؛ زیرا در صورت عدم توجه افراد به زمان تعویض تشک خواب با این شرایط، حتماً هنگام بیدار شدن با گردن درد یا کمر درد مواجه خواهند شد.

رنگ تشک

تغییر رنگ تشک‌ها، کاملاً طبیعی بوده و این فرایند در تشک‌های مموری فوم به دلیل وجود مواد شیمیایی مانند پلی اورتان، بیش از سایر محصولات به وجود خواهد آمد. البته در این بین تعریق بدن، عدم پوشاندن ملحفه یا محافظ تشک و همچنین تابش نور خورشید در این تغییر رنگ مؤثر هستند.

در بسیاری از موارد افراد این مسئله را  دلیل تعویض تشک ندانسته و این کالای خواب را با یک ملحفه جدید پوشش خواهند داد؛ اما در برخی از موارد افراد، چاره‌ای جز تعوض تشک ندارند. زیرا این تغییر رنگ با ملحفه قابل پوشاندن نیست.

شماره تماس خرید تشک رویال اصلی

احساس سفتی در تشک

یکی از اصلی‌ترین علت‌ها و دلیل تعویض تشک، درک حس سفتی با آن است. در این زمان تشک، از ستون فقرات و بدن به خوبی پشتیبانی نخواهد کرد. نتیجه این عدم پشتیبانی درست، کمر درد یا بدن درد خواهد بود؛ بنابراین در صورتی که افراد آن حس راحتی اولیه را با تشک نداشته باشند، باید هر چه سریع‌تر برای تعویض آن اقدام کنند.

احساس سفتی در تشک

دلیل تعویض تشک

خستگی مدام

در صورتی که حس خستگی به شکل مداوم با افراد است، حتماً در قدم اول نگاهی به تشک خواب خود بندازند. در صورت از بین رفتن کیفیت تشک و عدم پشتیبانی لازم از بدن، حس خستگی یا بدن درد در افراد شکل خواهد گرفت.

بنابراین با وجود این علت مهم از اصلی‌ترین دلیل تعویض تشک، خیلی زود برای خرید یک کالای خواب جدید بپردازند تا احساس خستگی در آن‌ها، از بین برود.

شماره تماس خرید تشک رویال اصلی

شکم دادن تشک

یکی از مهم‌ترین علت‌ها و دلیل تعویض تشک، ایجاد بیرون زدگی یا شکم دادن این کالا در بخش‌های کناری خواهد بود. این دلیل در بین علل تعویض تشک خواب، تأثیر منفی بر کیفیت خواب ندارد؛ اما باعث ایجاد ظاهر نامناسب خواهد شد.

شکم دادن تشک

دلیل تعویض تشک

کاهش کیفیت خواب همسر

یکی از مهم‌ترین نکات در زمان خرید تشک، کیفیت متریال به کار رفته در آن است. مطمئناً در صورت انتخاب تشک دو نفره با کیفیت با تکان خوردن شخص، همسر او متوجه این حرکت نخواهد شد؛ بنابراین در صورتی که تشک کهنه یا قدیمی شود، انتقال ارتعاشات این حرکات خیلی راحت منتقل شده و این مسئله، می‌تواند دلیل تعویض تشک تلقی شود.

مطمئناً یکی از مهم‌ترین دلایل بی‌خوابی یا کم خوابی، ایجاد سر و صدا در تشک بوده و با خرید تشک جدید، این مسئله از بین خواهد رفت.

وجود لکه روی تشک

بدون تردید وجود لک ادار یا خون و هر ماده دیگر، باعث خراب شدن ظاهر تشک خواهند شد تا جایی که امکان پوشاندن آن با ملحفه، وجود ندارد؛ بنابراین تنها راه، خرید تشک جدید است؛ زیرا این لک‌ها از مهم‌ترین دلیل اهمیت تعویض تشک تخت به حساب خواهند آمد.

شماره تماس خرید تشک رویال اصلی

حشرات موذی

بدون تردید وجود حشرات موذی مانند ساس و کنه، امکان تجربه خواب راحت را از افراد استفاده‌کننده از تشک سلب خواهد. در صورت حضور این حشرات با وجود انجام تمام راهکار‌ها جهت از بین بردن آن‌ها، چاره‌ای جز تعویض تشک نیست.

بنابراین پس از خرید محصول جدید به علت این دلیل تعویض تشک، حتماً مراقبت‌های لازم از کالای خواب تازه صورت بگیرد تا مجدداً این مشکل به وجود نیایید.

حشرات موذی

دلیل تعویض تشک

نکات کلیدی در راهنمای تعویض تشک

مطمئناً انتخاب یک تشک جدید، می‌تواند برای افراد با ترس و دلهره همراه باشد؛ اما در صورتی که افراد در زمان خرید چند نکته مهم را در نظر بگیرند، بدون شک انتخاب آن‌ایده‌آل خواهد بود؛ اما اصلی‌ترین نکات در زمان تعویض انواع تشک فرسوده و خرید کالای خواب جدید، شامل لیست زیر است.

نکات کلیدی در راهنمای تعویض تشک

دلیل تعویض تشک

توجه با سایز تشک

بدون تردید سایز و ابعاد درست تشک روی کیفیت خواب افراد تأثیر‌گذار خواهد بود. این مسئله در رابطه با انتخاب تشک‌های دو نفره، از اهمیت بیشتری برخوردار است.

فاکتور راحتی

از جمله مهم نکات در زمان خرید یک تشک جدید، توجه به احساس راحتی با آن است. البته در مورد این فاکتور مهم، هیچ معیار مشخصی نمی‌توان در نظر گرفت؛ زیرا کاملاً بسته به سلیقه و نیاز شخص استفاده‌کننده معنا پیدا خواهد کرد.

کیفیت

انتخاب تشکی که از هر لحاظ، دارای کیفیت باشد؛ مطمئناً خواب خوشی را نیز با خود به همراه دارد؛ پس در زمان خرید به این فاکتور توجه داشته باشید.

شماره تماس خرید تشک رویال اصلی

زمان مناسب تعویض تشک خواب

به طور معمول تشک‌های خواب، پس از ۷ تا ۸ سال استفاده مداوم فرسوده و ناکارآمد خواهند شد. بنابراین افراد با در نظر گرفتن نشانه‌های زمان تعویض تشک، باید برای خرید یک کالای خواب جدید اقدام کنند. مطمئناً استفاده از تشک کهنه، کیفیت خواب و زندگی را کاهش داده و منجر به ایجاد مشکلاتی مانند کمر درد، خواهد شد.

بنابراین در صورت وجود کوچک‌ترین نشانه از خرابی و قابل تعمیر نبودن آن، خیلی زود برای خرید یک تشک جدید باید پردخت. زیرا هیچ چیز به اندازه سلامتی جسم و روح، مهم نیست. البته برخی از افراد به دلیل حس تعلق خاطر، حاضر به تعویض تشک نیستند.

زیرا این افراد معتقد هستند که با تشک جدید، نمی‌توانند خواب راحتی را تجربه کنند. این نظر و عقیده، کاملاً اشتباه است؛ زیرا با وجود پیشرفت‌های بسیار در تولید تشک، مطمئناً انتخاب‌های بهتری در زمان خرید پیش روی آن‌ها قرار خواهد گرفت. بنابراین این عزیزان می‌توانند از بین محصولات متنوع موجود در بازار، ‌ایده‌آل‌ترین تشک را انتخاب کنند.

زمان مناسب تعویض تشک خواب

دلیل تعویض تشک

برای خرید تشک جدید و نو به کجا مراجعه کنیم؟

سایت تشک رویال جهت خرید انواع تشک رویال، می‌تواند بهترین فروشگاه اینترنتی برای انتخاب مهم‌ترین بخش سرویس خواب باشد. بدون تردید با انتخاب انواع تشک فنری، انواع تشک متصل، انواع تشک پاکتی و انواع تشک طبی در بین محصولات متنوع این برند، خرید لذت بخشی را تجربه خواهید کرد.

همچنین در صورت نیاز، می‌توانید از بین انواع تشک دو نفره و انواع تشک یک نفره بهترین را با توجه به سلیقه و نیاز خود انتخاب کنید. برند رویال در زمان تولید تمام محصولات خود مانند انواع تشک مسافرتی، از بهترین متریال موجود در بازار و پیشرفته‌ترین فناوری‌ها استفاده کرده است.

بنابراین شما با خیال راحت، می‌توانید از بین محصولات این برند معتبر کالای خواب خود را انتخاب کنید.

برای خرید تشک جدید و نو به کجا مراجعه کنیم؟

دلیل تعویض تشک

سخن پایانی

افراد پس از چند سال استفاده از جدا نشدنی‌ترین بخش سرویس خواب، به دنبال پیدا کردن نشانه‌های زمان تعویض تشک باشند. البته گاهی اوقات این نشانه‌ها یا دلیل تعویض تشک مانند وجود لک ادرار یا خون، قابل مشاهده هستند که حتی با استفاده از ملحفه نیز، نمی‌توان آن را پوشش داد.

بنابراین چاره‌ای کار در این زمان، خرید یک تشک جدید است. مطمئناً افراد با خرید تشک تازه، خواب آرام‌تر و بهتری را تجربه خواهند کرد.

شماره تماس خرید تشک رویال اصلی

لیست قیمت:

مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل ماسا 90×200فنری20 cm1,074,700
تشک رویال مدل ماسا120×200فنری20 cm1,375,000
تشک رویال مدل ماسا160×200فنری20 cm1,870,000
تشک رویال مدل ماسا180×200فنری20 cm2,149,400
تشک رویال مدل ماسا80×180 نوجوانفنری20 cm1,034,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل آرامش90×200فنری21 cm1,375,000
تشک رویال مدل آرامش120×200فنری21 cm1,870,000
تشک رویال مدل آرامش160×200فنری21 cm2,530,000
تشک رویال مدل آرامش180×200فنری21 cm2,750,000
تشک رویال مدل آرامش80×180  نوجوانفنری21 cm1,320,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل آسایش-درجه 290×200فنری23 cm1,430,000
تشک رویال مدل آسایش-درجه 2120×200فنری23 cm1,892,000
تشک رویال مدل آسایش-درجه 2160×200فنری23 cm2,508,000
تشک رویال مدل آسایش-درجه 2180×200فنری23 cm2,860,000
تشک رویال مدل آسایش-درجه 280×180  نوجوانفنری23 cm1,364,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 190×200فنری24 cm1,622,500
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 1120×200فنری24 cm2,200,000
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 1160×200فنری24 cm2,915,000
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 1180×200فنری24 cm3,245,000
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 180×180  نوجوانفنری24 cm1,540,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل رز-درجه 290×200فنری27 cm1,760,000
تشک رویال مدل رز-درجه 2120×200فنری27 cm2,574,000
تشک رویال مدل رز-درجه 2160×200فنری27 cm3,190,000
تشک رویال مدل رز-درجه 2180×200فنری27 cm3,520,000
تشک رویال مدل رز-درجه 280×180  نوجوانفنری27 cm1,628,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 190×200طبی28 cm1,969,000
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 1120×200طبی28 cm2,794,000
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 1160×200طبی28 cm3,630,000
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 1180×200طبی28 cm3,938,000
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 180×180 نوجوانطبی28 cm1,870,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک90×200طبی29 cm2,147,200
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک120×200طبی29 cm2,997,500
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک160×200طبی29 cm3,987,500
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک180×200طبی29 cm4,290,000
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک80×180 نوجوانطبی29 cm2,029,500
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 190×200طبی27 cm2,750,000
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 1120×200طبی27 cm4,004,000
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 1160×200طبی27 cm5,262,400
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 1180×200طبی27 cm5,500,000
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 180×180 نوجوانطبی27 cm3,718,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل فلورا- درجه 190×200طبی28 cm3,505,700
تشک رویال مدل فلورا- درجه 1120×200طبی28 cm5,060,000
تشک رویال مدل فلورا- درجه 1160×200طبی28 cm6,600,000
تشک رویال مدل فلورا- درجه 1180×200طبی28 cm7,007,000
تشک رویال مدل فلورا- درجه 180×180 نوجوانطبی28 cm3,300,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 190×200طبی30 cm4,576,000
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 1120×200طبی30 cm6,930,000
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 1160×200طبی30 cm8,580,000
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 1180×200طبی30 cm9,152,000
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 180×180 نوجوانطبی30 cm4,290,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 190×200طبی34 cm5,812,400
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 1120×200طبی34 cm8,800,000
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 1160×200طبی34 cm10,923,000
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 1180×200طبی34 cm11,616,000
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 180×180 نوجوانطبی34 cm5,461,500
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ90×200فنری منفصل (پاکتی)31 cm5,698,000
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ120×200فنری منفصل (پاکتی)31 cm8,250,000
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ160×200فنری منفصل (پاکتی)31 cm10,582,000
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ180×200فنری منفصل (پاکتی)31 cm11,396,000
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ80×180 نوجوانفنری منفصل (پاکتی)31 cm5,291,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک90×200فنری منفصل (پاکتی)36 cm7,403,000
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک120×200فنری منفصل (پاکتی)36 cm10,043,000
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک160×200فنری منفصل (پاکتی)36 cm12,980,000
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک180×200فنری منفصل (پاکتی)36 cm14,806,000
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک80×180 نوجوانفنری منفصل (پاکتی)36 cm6,490,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 190×200طبی فوم16 cm1,364,000
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 1120×200طبی فوم16 cm1,848,000
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 1160×200طبی فوم16 cm2,607,000
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 1180×200طبی فوم16 cm2,728,000
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 180×180 نوجوانطبی فوم16 cm1,309,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 290×200طبی فوم18 cm1,760,000
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 2120×200طبی فوم18 cm2,310,000
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 2160×200طبی فوم18 cm3,300,000
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 2180×200طبی فوم18 cm3,520,000
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 280×180 نوجوانطبی فوم18 cm1,650,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت90×200طبی فوم20 cm2,376,000
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت120×200طبی فوم20 cm3,135,000
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت160×200طبی فوم20 cm4,202,000
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت180×200طبی فوم20 cm4,752,000
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت80×180 نوجوانطبی فوم20 cm2,101,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا90×200طبی فوم21 cm3,300,000
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا120×200طبی فوم21 cm4,642,000
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا160×200طبی فوم21 cm5,962,000
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا180×200طبی فوم21 cm6,600,000
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا80×180 نوجوانطبی فوم21 cm5,365,800
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک90×200طبی فوم30 cm4,642,000
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک120×200طبی فوم30 cm6,206,200
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک160×200طبی فوم30 cm8,327,000
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک180×200طبی فوم30 cm9,284,000
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک80×180 نوجوانطبی فوم30 cm4,152,500
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن90×200طبی ارتوپدیک22 cm6,358,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن120×200طبی ارتوپدیک22 cm8,580,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن160×200طبی ارتوپدیک22 cm11,330,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن180×200طبی ارتوپدیک22 cm12,540,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن80×180 نوجوانطبی ارتوپدیک22 cm5,687,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس90×200طبی ارتوپدیک26 cm7,370,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس120×200طبی ارتوپدیک26 cm9,900,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس160×200طبی ارتوپدیک26 cm12,760,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس180×200طبی ارتوپدیک26 cm14,740,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس80×180 نوجوانطبی ارتوپدیک26 cm6,380,000

 

سایر مقالات:

روانشناسی خواب خانم ها و آقایان { 0 تا 100 نکات جذاب در مورد خواب }
ویژگی تشک بیمارستانی - 3 مدل تشک بیمارستانی درجه یک | تشک رویال
تولیدی تشک رویال در کرمانشاه { 0 تا 100 تولید } + شماره تماس

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *