نکات آموزشی

دلیل صدای تشک – 5 دلیل صدای تشک و راه حل آن – تشک بدون سر وصدا

دلیل صدای تشک

شماره تماس خرید تشک رویال اصلی

دلیل سر و صدای برخی از تشک‌ها چیست؟

گاهی پیدا کردن دلیل صدای تشک و علت جیر جیر کردن تشک، بسیار سخت است. البته در برخی از موارد این صدا‌ها، به اندازه‌ای دیوانه‌کننده است که پیدا کردن منبع آن نیز غیر قابل کشف است. یکی از راه‌های پیدا کردن صدای تشک این است که آن را از روی تخت بردارید.

سپس تشک را روی زمین انداخته و روی آن دراز بکشید. در صورتی که تشک صدا نداد، بدون تردید منبع صدای که شب‌ها خواب آن‌ها را بر هم زده است؛ تختخواب خواهد بود. طی این مقاله به بیان اطلاعاتی در رابطه با دلیل صدای تشک پرداخته و در صورت علاقه‌مندی به این موضوع، تا انتها مقاله همراه ما باشید.

دلیل سر و صدای برخی از تشک‌ها چیست؟

شماره تماس خرید تشک رویال اصلی

 

ب

تشک رویال مدل آرامش یک‌ نفره

1,375,000 تومان1,870,000 تومان
تشک رویال مدل آرامش یک‌ نفره برای چه کاربردهایی دارد؟ تشک رویال مدل آرامش یک‌ نفره و دو نفره یکی

تشک رویال مدل نیلوفر یک‌ نفره

1,865,000 تومان2,530,000 تومان
تشک رویال مدل نیلوفر یک‌ نفره چه ویژگی‌هایی دارد؟ تشک مدل نیلوفر از انواع تشک‌های برند رویال است که از

تشک ارتوپدیک مدل ریباند گلدن پلاس یک نفره

8,105,000 تومان10,890,000 تومان
خرید انواع تشک از تشک رویال تشک رویال تشک طبی تشک فنری تشک منفصل( پاکتی) تشک متصل تشک یک نفره

تشک رویال مدل مدیکال دو نفره

2,865,000 تومان3,870,000 تومان
  خرید انواع تشک از تشک رویال تشک رویال تشک طبی تشک فنری تشک منفصل( پاکتی) تشک متصل تشک یک

دلیل صدای تشک

بسیاری از افراد برای آرامش روح و روان خود، به اتاق خواب پناه خواهند برد. این عزیزان جهت فراموش کردن دغدغه‌های روزانه و استرس‌های ناشی از مشکلات، ‌ایده‌آل‌ترین انتخاب را خواب دانسته‌اند. اما در صورت وجود صدای تشک یا تختخواب، آرامشی نصیب آن‌ها نخواهد شد.

حتی در برخی از موارد بر میزان عذاب روحی آن‌ها، افزوده شده و آن‌ها چاره‌ای جز پیدا کردن منبع یا دلیل صدای تشک ندارند. اصلی منابع یا دلیل صدای تشک، شامل موارد زیر خواهد بود:

دلیل صدای تشک

شماره تماس خرید تشک رویال اصلی

شکستگی فنر‌ها تشک

در زمان خرید تشک فنری یا هر نوع تشک دیگری، باید مطابق با اصول اشاره شده در راهنمای انتخاب آن توجه بسیار کرد. زیرا در غیر این صورت تشک انتخابی، بی‌کیفیت بوده یا در اثر استفاده نامناسب، فنر‌های آن دچار شکستگی خواهند شد.

اکنون با توجه به پیدا کردن دلیل صدای تشک، باید آن را برطرف کنند تا خواب راحتی داشته باشند. برخی از اوقات جدا کردن فنر‌ها شکسته، با سختی‌های همراه است؛ بنابراین چاره‌ای جز زنگ زدن به شرکت تولید‌کننده، نیست. آن‌ها در چنین موقعیتی، یا آن را تعمیر کرده یا به دلیل شکستگی بسیار فنر‌ها، تشک را تعویض خواهند کرد.

شکستگی فنر‌ها تشک

خشک بودن پیچ‌های تختخواب

یکی از مهم‌ترین دلایل شنیده شدن صدا‌ها آزار دهنده از جانب تخت یا تشک، خشک بودن پیچ‌های تختخواب به ویژه فلزی است. در این زمان افراد باید با استفاده از روغن، پیچ‌ها را روغن کاری کنند تا از شر صدای تشک و تخت راحت شوند.

البته اگر تختخواب انتخابی، از نوع چوبی است؛ باید از واکس استفاده کرد تا دلیل صدای تشک و تخت را آرام کرد.

شماره تماس خرید تشک رویال اصلی

عدم قرار‌گیری تشک در مرکز تختخواب

یکی از مهم‌ترین دلایل و علت جیر جیر کردن تشک، در وسط قرار نگرفتن آن در مرکز تختخواب است. درست قرار نگرفتن تشک در مرکز تختخواب، باعث ایجاد فشار بر فنر‌های موجود در آن شده و در نتیجه آن‌ها را به سمت نامناسبی خم خواهد کرد. این فرایند را باعث و علت صدای تشک است.

همین مسئله به ظاهر ساده، دلیل صدای تشک شده و باید برای بی‌صدا کردن تشک، آن را از تختخواب خارج کنند. سپس مجدد دقیقاً تشک را در تختخواب قرار دهند.

عدم قرار‌گیری تشک در مرکز تختخواب

سفت کردن چارچوب‌های تخت

در برخی از موارد دلیل صدای تشک، اصلاً  از جانب این بخش از سرویس خواب نیست. دلیل اصلی شل بودن پیچ‌های تختخواب خواست. البته پیدا کردن دلیل صدای تشک و تختخواب، برخی از اوقات کمی گیج‌کننده است؛ بنابراین اگر پیچ‌های چارچوب تخت، دلیل صدای تشک و تختخواب هستند؛ آن‌ها را با پیچ گوشتی سفت کنند.

شماره تماس خرید تشک رویال اصلی

عدم تعادل در پایه‌های تختخواب

یکی دلیل صدای تشک در زمان استراحت یا خواب، نامتعادل بودن پایه‌های تختخواب است. فرد تشک را دقیقاً در مرکز تختخواب قرار داده، اما به دلیل اینکه پایه‌های تخت، روی زمین نامسطح قرار گرفته‌اند؛ منجر به ایجاد صدا‌های ناهنجار در تشک خواهد شد.

اکنون برای آرام کردن صدای تشک، ابتدا پایه‌های تخت را درست تنظیم کنند. در صورت نیاز در زیر این پایه‌ها، تکه‌ای کاغذ یا چوب قرار دهند تا دلیل صدای تشک را، از بین ببرند. بدون شک با استفاده از این ابزار و سفت کردن پیچ‌ها یا اتصالات، در فرایند ساکت کردن صدای تشک و تختخواب موفق عمل خواهند کرد.

عدم تعادل در پایه‌های تختخواب

دلیل صدای تشک

آسیب‌های احتمالی به واسطه تشک پرسروصدا

بدون شک در صورت استفاده از محصول بی‌کیفیت و نامرغوبی که در طول شب، با صدا‌های آزار دهنده خود خواب راحت را از بین برده است؛ نهایتاً منجر به کمر درد خواهد شد. زیرا استفاده از پر سر و صدا دار‌ترین تشک برای مدت زمان طولانی، باعث ایجاد آثار منفی بر کیفیت خواب و زندگی افراد خواهد شد.

مطمئناً در صورت استفاده از تشک‌های بی‌کیفیت و پر سروصدا، باعث کاهش عملکرد و کارایی فرد در محل کار نیز خواهد شد. اکنون اگر این عزیزان به دنبال بالا بردن کیفیت زندگی و خواب شبانه خود هستند، بنا بر پیشنهاد کارشناسان این حوزه باید برای خرید یک تشک جدید اقدام کنند.

شاید این افراد بیان کنند که با توجه به قیمت‌های انواع تشک‌ها، امکان خرید محصول جدید را ندارند. کارشناسان به این گروه بیان خواهند داشت که کیفیت زندگی خود را، فدای پول نکنند. بدون شک با خرید یک محصول با کیفیت و با ضمانت نامه، دیگر خبری از صدای تشک در زمان خواب یا استراحت نیست.

آسیب‌های احتمالی به واسطه تشک پرسروصدا

دلیل صدای تشک

مشخصات تشک مناسب

از جمله شاخص‌های مهم هنگام بررسی و ارزیابی سلامت روح و جسم آدمی، توجه به داشتن خواب آرام و راحت است. زیرا تقریباً یک سوم از زندگی انسان، صرف خواب شده و در نتیجه راحتی یا حس رضایت‌مندی از آن لحظات، بسیار حائز اهمیت است.

بنابراین در زمان انتخاب تشک باید بر طبق راهنمای خرید آن پیش رفت تا محصول انتخابی، باعث ایجاد صدا‌های آزار دهنده نشود. یکی از نکات مهمی که در هنگام خرید تشک باید به آن دقت کرد، اندازه و سایز این محصول پر کاربرد است.

شماره تماس خرید تشک رویال اصلی

به طور معمول اندازه تشک، ۲۰۰ سانتی‌متر است. اما آن دسته از افرادی که قد بلندی دارند، باید به سراغ تشک‌های سفارشی بروند تا محصول کاملاً اندازه آن‌ها باشد. از دیگر موارد قابل توجه هنگام خرید تشک، توجه به فاکتور راحتی و نرم بودن آن است.

البته در رابطه با نرم یا راحت بودن تشک، پارامتر‌های مشخصی وجود ندارد. افراد کاملاً بر اساس نیاز و حس خود، راحتی‌ یا نرم بودن تشک را تعیین خواهند کرد. عامل مهم دیگر در انتخاب تشک، وزن آن است. مطمئناً در صورت توجه این عزیزان به این عوامل هنگام خرید، سروصداهای آزار دهنده از جانب تشک خواب آنان را برهم نخواهد زد.

بنابراین علت یا دلیل صدای تشک را با یک انتخاب دقیق و درست، از بین خواهد رفت. همچنین در صورت شنیدن صدا‌های آزار دهنده، بدون شک علت آن از جانب تختخواب است.

مشخصات تشک مناسب

دلیل صدای تشک

چه تشک‌هایی کم صداتر هستند؟

امروزه برند‌های تولید‌کننده تشک برای اینکه نظر مخاطبان خود را جلب کنند، این محصولات را در انواع مختلف تولید خواهند کرد. این گونه دست افراد در زمان خرید باز بوده و آن‌ها می‌توانند بر طبق نیاز، سلیقه و همچنین بودجه مورد نظر خود تشک مناسبی انتخاب کنند. انواع تشک کم سروصدا شامل موارد زیر خواهند بود.

شماره تماس خرید تشک رویال اصلی

تشک طبی

تشک طبی

دلیل صدای تشک

بهترین گزینه تشک جهت خواب و استراحت برای افرادی که مشکل کمر یا پا درد دارند، انواع تشک طبی است. این محصولات فرم سفتی داشته و به طور معمول از جنس یونولیت هستند. البته تشک‌های طبی تولید شده از اسفنج، کیفیت و کارایی بالاتری دارند.

تشک مموری فوم دار

مواد به کار رفته در تشک‌های مموری فوم دار، پلی اورتان و لاتکس است. این تشک‌ها نسبت به وزن و دما حساس بوده و همچنین به تناسب دما یا وزن، فرم تشک تغییر خواهد کرد. تشک‌های مموری فوم به علت تغییر سایز و اندازه، از فشار یا آسیب‌های که ممکن است بر کمر وارد شود، جلوگیری خواهد کرد.

تشک مموری فوم دار

دلیل صدای تشک

تشک فنری

تشک‌های فنری به دو شکل، منفصل و متصل تولید خواهند شد. افرادی در زمان خرید تشک متصل یا منفصل، با معایب یا مزایایی مواجه خواهند شد. بدون شک یکی از مهم‌ترین معایب آن، ایجاد صدا است. در صورت وجود سرو و صدا، ابتدا باید علت صدای تشک را پیدا کنند تا با ساکت کردن صدای تشک، خواب آرامی داشته باشند.

شماره تماس خرید تشک رویال اصلی

تشک طبی - فنری

بدون شک انتخاب تشک طبی – فنری، بهترین گزینه برای یک خواب آرام خواهد بود. زیرا تشک‌های طبی و فنری، هر کدام دارای معایبی هستند. اما تشک طبی – فنری، در واقع حاصل ترکیب مزیت‌های این دو مدل تشک است. مواد به کار رفته در این نوع تشک، اسفنج با چگالی زیاد و جهت رفع سفتی تشک، از فنر استفاده شده است.

بنا بر توصیه پزشکان، تشک‌ها نباید زیاد سفت باشند. بدون شک تشکی با میزان سفتی اندازه، از ستون فقرات پشتیبانی کرده و از ایجاد آسیب‌های به کمر جلوگیری خواهد کرد. با توجه به این نکات، انتخاب تشک‌های طبی –  فنری برای حفظ سلامت روح و جسم، بهترین انتخاب خواهد بود.

تشک طبی - فنری

دلیل صدای تشک

برای خرید تشک مناسب به کجا مراجعه کنیم؟

در صورتی که اهل خرید اینترنتی هستید، برای خرید تشک حتماً به سایت تشک رویال مراجعه کنید. تشک‌های موجود در این سایت با بهترین کیفیت و جنس، طراحی شده‌اند. مجموعه تشک رویال در انواع مختلفی مانند طبی، فنری و متصل برای عرضه به مشتریان تولید شده‌اند.

شما می‌توانید با مراجعه به این سایت از بین انواع تشک پاکتی، انواع تشک یک نفره و انواع تشک دو نفره بهترین را انتخاب کنید. بدون شک خرید از این سایت حس لذت‌بخش و  فوق‌العاده‌ای را نصیب شما خواهد کرد.

همچنین صدا‌های آزار دهنده در هنگام خواب نصیب شما نخواهد شد تا شما به دنبال دلیل صدای تشک باشید. البته در صورت مراجعه به این سایت و نیاز، می‌توانید برای خرید تشک مسافرتی نیز اقدام کنید.

برای خرید تشک مناسب به کجا مراجعه کنیم؟

دلیل صدای تشک

سخن پایانی

خواب و اتاق خواب مأمن امنی برای بسیاری از افراد است. آن‌ها در این نقطه از خانه، با خواب بخش بزرگی از استرس‌های خود را از بین خواهند برد. اما در برخی از اوقات به دلیل صدای تشک، آن‌ها نه تنها آرامشی را به دست نخواهند آورد؛ بلکه این صدا‌ها، باعث آشفته شدن این عزیزان خواهد شد.

آن‌ها چاره‌ای جز رفع صدای تشک یا تختخواب ندارند. برای این کار، ابتدا باید دلیل صدای تشک را پیدا کنند. سپس با توجه به آن دلیل، تلاش خود را برای آرام کردن صدای تشک به کار بگیرند. مطمئناً با رفع یا ساکت کردن پر سر و صدا دار‌ترین تشک، آرامش به خواب بر خواهد گشت.

سخن پایانی

دلیل صدای تشک

شماره تماس خرید تشک رویال اصلی

لیست قیمت:

مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل ماسا 90×200فنری20 cm1,074,700
تشک رویال مدل ماسا120×200فنری20 cm1,375,000
تشک رویال مدل ماسا160×200فنری20 cm1,870,000
تشک رویال مدل ماسا180×200فنری20 cm2,149,400
تشک رویال مدل ماسا80×180 نوجوانفنری20 cm1,034,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل آرامش90×200فنری21 cm1,375,000
تشک رویال مدل آرامش120×200فنری21 cm1,870,000
تشک رویال مدل آرامش160×200فنری21 cm2,530,000
تشک رویال مدل آرامش180×200فنری21 cm2,750,000
تشک رویال مدل آرامش80×180  نوجوانفنری21 cm1,320,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل آسایش-درجه 290×200فنری23 cm1,430,000
تشک رویال مدل آسایش-درجه 2120×200فنری23 cm1,892,000
تشک رویال مدل آسایش-درجه 2160×200فنری23 cm2,508,000
تشک رویال مدل آسایش-درجه 2180×200فنری23 cm2,860,000
تشک رویال مدل آسایش-درجه 280×180  نوجوانفنری23 cm1,364,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 190×200فنری24 cm1,622,500
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 1120×200فنری24 cm2,200,000
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 1160×200فنری24 cm2,915,000
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 1180×200فنری24 cm3,245,000
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 180×180  نوجوانفنری24 cm1,540,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل رز-درجه 290×200فنری27 cm1,760,000
تشک رویال مدل رز-درجه 2120×200فنری27 cm2,574,000
تشک رویال مدل رز-درجه 2160×200فنری27 cm3,190,000
تشک رویال مدل رز-درجه 2180×200فنری27 cm3,520,000
تشک رویال مدل رز-درجه 280×180  نوجوانفنری27 cm1,628,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 190×200طبی28 cm1,969,000
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 1120×200طبی28 cm2,794,000
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 1160×200طبی28 cm3,630,000
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 1180×200طبی28 cm3,938,000
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 180×180 نوجوانطبی28 cm1,870,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک90×200طبی29 cm2,147,200
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک120×200طبی29 cm2,997,500
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک160×200طبی29 cm3,987,500
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک180×200طبی29 cm4,290,000
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک80×180 نوجوانطبی29 cm2,029,500
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 190×200طبی27 cm2,750,000
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 1120×200طبی27 cm4,004,000
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 1160×200طبی27 cm5,262,400
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 1180×200طبی27 cm5,500,000
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 180×180 نوجوانطبی27 cm3,718,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل فلورا- درجه 190×200طبی28 cm3,505,700
تشک رویال مدل فلورا- درجه 1120×200طبی28 cm5,060,000
تشک رویال مدل فلورا- درجه 1160×200طبی28 cm6,600,000
تشک رویال مدل فلورا- درجه 1180×200طبی28 cm7,007,000
تشک رویال مدل فلورا- درجه 180×180 نوجوانطبی28 cm3,300,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 190×200طبی30 cm4,576,000
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 1120×200طبی30 cm6,930,000
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 1160×200طبی30 cm8,580,000
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 1180×200طبی30 cm9,152,000
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 180×180 نوجوانطبی30 cm4,290,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 190×200طبی34 cm5,812,400
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 1120×200طبی34 cm8,800,000
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 1160×200طبی34 cm10,923,000
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 1180×200طبی34 cm11,616,000
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 180×180 نوجوانطبی34 cm5,461,500
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ90×200فنری منفصل (پاکتی)31 cm5,698,000
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ120×200فنری منفصل (پاکتی)31 cm8,250,000
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ160×200فنری منفصل (پاکتی)31 cm10,582,000
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ180×200فنری منفصل (پاکتی)31 cm11,396,000
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ80×180 نوجوانفنری منفصل (پاکتی)31 cm5,291,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک90×200فنری منفصل (پاکتی)36 cm7,403,000
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک120×200فنری منفصل (پاکتی)36 cm10,043,000
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک160×200فنری منفصل (پاکتی)36 cm12,980,000
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک180×200فنری منفصل (پاکتی)36 cm14,806,000
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک80×180 نوجوانفنری منفصل (پاکتی)36 cm6,490,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 190×200طبی فوم16 cm1,364,000
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 1120×200طبی فوم16 cm1,848,000
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 1160×200طبی فوم16 cm2,607,000
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 1180×200طبی فوم16 cm2,728,000
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 180×180 نوجوانطبی فوم16 cm1,309,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 290×200طبی فوم18 cm1,760,000
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 2120×200طبی فوم18 cm2,310,000
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 2160×200طبی فوم18 cm3,300,000
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 2180×200طبی فوم18 cm3,520,000
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 280×180 نوجوانطبی فوم18 cm1,650,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت90×200طبی فوم20 cm2,376,000
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت120×200طبی فوم20 cm3,135,000
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت160×200طبی فوم20 cm4,202,000
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت180×200طبی فوم20 cm4,752,000
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت80×180 نوجوانطبی فوم20 cm2,101,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا90×200طبی فوم21 cm3,300,000
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا120×200طبی فوم21 cm4,642,000
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا160×200طبی فوم21 cm5,962,000
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا180×200طبی فوم21 cm6,600,000
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا80×180 نوجوانطبی فوم21 cm5,365,800
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک90×200طبی فوم30 cm4,642,000
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک120×200طبی فوم30 cm6,206,200
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک160×200طبی فوم30 cm8,327,000
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک180×200طبی فوم30 cm9,284,000
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک80×180 نوجوانطبی فوم30 cm4,152,500
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن90×200طبی ارتوپدیک22 cm6,358,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن120×200طبی ارتوپدیک22 cm8,580,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن160×200طبی ارتوپدیک22 cm11,330,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن180×200طبی ارتوپدیک22 cm12,540,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن80×180 نوجوانطبی ارتوپدیک22 cm5,687,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس90×200طبی ارتوپدیک26 cm7,370,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس120×200طبی ارتوپدیک26 cm9,900,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس160×200طبی ارتوپدیک26 cm12,760,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس180×200طبی ارتوپدیک26 cm14,740,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس80×180 نوجوانطبی ارتوپدیک26 cm6,380,000

 

سایر مقالات:

بررسی 5 دلیل صدای تخت و حل آن ها - صداگیری تخت خواب | تشک رویال
5 راهکار از بین بردن ساس تخت- نکات طلایی جلوگیری از ساس تخت
بررسی 5 ویژگی تشک مسافرتی - مقایسه و خرید انواع تشک مسافرتی

 

 

دیدگاهی در مورد “دلیل صدای تشک – 5 دلیل صدای تشک و راه حل آن – تشک بدون سر وصدا

  1. بهنام گفت:

    شما تعمیر تشک هم دارید؟

  2. سیدسجاد عباسی گفت:

    من ازتون خرید کردم واقعا هم از کیفیت هم از قیمت راضی هستم
    خدا قوت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *