نکات آموزشی

روش های نظامی خوابیدن – تکنیک خوابیدن در 10 ثانیه

روش های نظامی خوابیدن

سریع خوابیدن با روش های نظامی خوابیدن در ۱۰ ثانیه

مطمئناً افراد با استفاده از روش های نظامی خوابیدن خیلی سریع به خواب خواهند رفت. بسیاری از افراد به دلیل تنش‌های روزانه یا استرس، دچار اختلال در خواب شبانه شده و در نتیجه بی‌خواب خواهند شد. بدون تردید در صورت نخوابیدن و آرام نگرفتن ذهن، بدن نیز امکان خواب راحت را نخواهد داشت.

البته امروزه با توجه به وجود تکنیک نظامی خوابیدن، بسیاری از آن روش‌ها استفاده کرده و خیلی زود به خواب خواهند رفت. طی این مقاله به بیان مطالبی در رابطه با روش های نظامی خوابیدن و راهکار ارتشی‌های برای خوابیدن در دو دقیقه، خواهیم پرداخت. در صورت علاقه‌مندی به چنین موضوعی، تا انتها این مطلب همراه ما باشید.

سریع خوابیدن با روش های نظامی خوابیدن در ۱۰ ثانیه

روش های نظامی خوابیدن

شماره تماس خرید تشک رویال اصلی

تشک رویال مدل نیلوفر نوجوان

1,770,000 تومان
خرید انواع تشک از تشک رویال تشک رویال تشک طبی تشک فنری تشک منفصل( پاکتی) تشک متصل تشک یک نفره

تشک رویال مدل مدیکال اولترا یک نفره

3,630,000 تومان5,105,000 تومان
تشک رویال مدل مدیکال اولترا یک نفره جنس تشک رویال مدل مدیکال اولترا یک نفره از چیست؟ قیمت آن چقدر

تشک رویال مدل پددار لیدوما نوجوان

6,005,000 تومان
تشک رویال مدل پددار لیدوما نوجوان چه عواملی باعث شده‌اند تا قیمت تشک رویال مدل پددار لیدوما نوجوان نسبت به

تشک رویال مدل آرامش یک‌ نفره

1,375,000 تومان1,870,000 تومان
تشک رویال مدل آرامش یک‌ نفره برای چه کاربردهایی دارد؟ تشک رویال مدل آرامش یک‌ نفره و دو نفره یکی

روش‌ها و تکنیک نظامی خوابیدن

بدون تردید در صورت استفاده از ترفند سریع خوابیدن سربازان، افراد خیلی زود خوابیده و در نتیجه تمام تنش‌های روزانه را پشت سر خواهند گذاشت؛ بنابراین استفاده روش های نظامی خوابیدن، می‌تواند در سریع به خواب رفتن مؤثر خواهد بود.

البته با توجه به ساعت خاموشی پادگان و همچنین بیدار باش، سربازان باید در ساعت مشخص به خواب روند تا امکان بیدار شدن در زمان معین برای انجام برنامه صبحگاهی را داشته باشند. البته روش های نظامی خوابیدن، دارای چند متد یا روش بوده و اصلی‌ترین این روش‌ها، شامل موارد زیر خواهند بود.

روش خوابیدن سریع اکرمن

شارومن اکرمن در کتابی به اسم «ریلکس کنید و پیروز شوید: عملکردی قهرمانانه»، از روش خوابیدن سریع سخن گفته است. در صورت استفاده افراد از این روش خوابیدن نظامی در ۱۲۰ ثانیه، فرد حتی با وجود سروصدا بسیار نیز بیدار نخواهد شد.

البته استفاده از این روش برای آن گروه از افرادی که به دلایلی مجبور هستند، نشسته بخوابند؛ مفید خواهد بود.

شماره تماس خرید تشک رویال اصلی

روش خوابیدن سریع

در این روش خوابیدن سریع سربازان باید، ابتدا تمام صورت را در حالت ریلکس قرار دهند. سپس‌ شانه‌ها را از تن ر‌ها کرده و سپس دست‌ها را در کنار جسم خود بیندازند. اکنون قفسه سینه و تمام عضلات پا را به حالت ریلکس در آورند. سپس با توجه به وجود آرام بودن کل بدن، ذهن را برای ۱۰ ثانیه خالی از هر چیزی کنند.

در صورتی که با خالی کردن ذهن برای ۱۰ ثانیه، نتوانستند به خواب بروند؛ جمله « هیچ فکری نخواهم کرد» را برای ۶۰ ثانیه تکرار کنند. بدون تردید پس از انجام این راهکار در بین روش های نظامی خوابیدن، خیلی زود بخواب خواهند رفت.

روش خوابیدن سریع

روش های نظامی خوابیدن

اسکریپ آرامش

فرد ابتدا ابرو‌ها را تا جای ممکن بالا برده و به مدت ۵ ثانیه، این عمل را انجام دهد تا عضلات قسمت پیشانی، سفت شود. سپس عضلات را آرام کرده و ۱۰ ثانیه صبر کند. اکنون لبخند بزرگ بزند تا عضلات گونه‌ها، منقبض شوند. این عمل را ۵ ثانیه طول داده و سپس ۱۰ ثانیه مکث کنند. اکنون به مدت ۵ ثانیه چشم‌ها را ببندد.

پس از ۱۰ ثانیه مکث، سر را به عقب بکشند تا سقف اتاق را خوب ببیند. پس از ۵ ثانیه انجام این کار، ۱۰ ثانیه صبر کند. اکنون در تختخواب دراز بکشند. بدون تردید با استفاده از این متد در بین روش های نظامی خوابیدن، فرد خیلی زود به خواب خواهد رفت.

اسکریپ آرامش

روش های نظامی خوابیدن

روش پیش رونده عضلات

منظور از شل کردن عضلات به صورت پیش رونده، ایجاد آرامش عمیق در عضله‌ها است. در این راهکار از بین روش های نظامی خوابیدن، به صورت پشت سر هم ماهیچه‌ها باید منقبض شوند. سپس ماهیچه‌های منقبض شده، ر‌ها شوند. با این کار آرامش در تمام بدن شخص، ایجاد خواهد شد.

البته افرادی که دارای بیمار‌های تنفسی مانند آسم هستند، نباید بدون مشورت با پزشک از این متد در بین روش های نظامی خوابیدن استفاده کنند؛ زیرا این کار باعث افزایش یافتن شدت بیماری تنفسی، در آن‌ها خواهد شد.

در صورتی که با استفاده از این روش های نظامی خوابیدن، هنوز فرد به خواب نرفته است؛ مطمئناً مشکلی وجود دارد که با این روش های نظامی خوابیدن، برطرف نخواهد شد؛ بنابراین بسیاری از پزشکان توصیه به استفاده از متد‌های دیگر در کنار روش های نظامی خوابیدن کرده‌اند.

از جمله روش‌های سریع خوابیدن، می‌توان به مواردی که در ادامه آورده شده‌اند، اشاره کرد.

شماره تماس خرید تشک رویال اصلی

تکرار جمله بیدار بمان

بر طبق تحقیقات محققان، در صورتی که افراد قصد متناقض کاری را کنند؛ خیلی زود‌تر به نتیجه خواهند رسید. این روش در هنگام خوابیدن نیز، جواب مثبت خواهد داد. البته در این روش، افراد باید مرتب به خود بگویند که بیدار بمان.

مطمئناً بدن و ذهن آن‌ها، نسبت به جمله واکنش نشان خواهد داد. در نتیجه افراد خیلی زود، خواب راحتی را تجربه خواهند کرد.

تکرار جمله بیدار بمان

روش های نظامی خوابیدن

تجسم محیط آرام

پژوهشگران بر اساس تحقیقات خود در سال ۲۰۰۲، به این نتیجه رسیده‌اند که در صورتی که افراد، یک محیط آرام را تجسم کنند؛ خیلی زود به خواب خواهند رفت. به طور مثال افراد می‌توانند خود را در کنار آبشار یا جنگل تصور کنند.

با انجام این تصویر‌سازی ذهنی، ذهن تمام افکار منفی که باعث ایجاد اختلال در خواب آن‌ها خواهد شد را فراموش خواهد کرد. در نتیجه با وجود نبودن افکار منفی و استرس‌های روزانه، شخص خواب آرامی خواهد داشت.

شماره تماس خرید تشک رویال اصلی

توصیه‌های جهت خوابیدن آرام و سریع

در صورتی که افراد با استفاده از روش های نظامی خوابیدن، نمی‌توانند خواب سریعی داشته باشند؛ باید در رابطه با محیط خواب و ایجاد تغییراتی در آن، تصمیم جدی بگیرند. شاید لازم باشد که سرویس خواب یا حتی اتاق خواب خود را، عوض کنند.

البته در بسیاری از موارد با ایجاد یک تغییر کوچک در اتاق خواب مانند بیرون بردن ساعت از آن محیط، خواب سریع و راحت به سراغ آن‌ها خواهد آمد. از دیگر توصیه‌های که ممکن است باعث ایجاد خواب راحت شود، شامل لیست زیر خواهند بود:

  • استفاده از عود و استشمام رایحه گیاهان آرام بخشی مانند بابونه یا اسطوخدوس، تأثیر‌گذار هستند. حتماً افراد یکبار از روش رایحه درمانی یا آروما‌تراپی استفاده کنند تا سریع به خواب بروند.
  • قبل از ورود به تختخواب و خوابیدن، گرفتن دوش آب گرم توصیه شده است.
  • بسیاری از پزشکان معتقد هستند که افراد بین ۳ تا ۴ ساعت قبل از رفتن به رختخواب، شام بخوردند تا امکان هضم غذا در این مدت زمان وجود داشته باشد. در صورتی که بلافاصله پس از صرف شام برای خواب آماده شوند؛ بدون تردید درد معده به سراغ آن‌ها خواهد آمد.
  • پوشیدن جوراب می‌تواند یک راهکار مناسب جهت خوابیدن سریع باشد.
  • حدود ۱۵ دقیقه قبل از ورود به تختخواب جهت خوابیدن، یوگا کار کنند. البته استفاده از روش یا مدیتیشن، در عرض یک یا دو شب جواب مثبت نداده و باید به طور مداوم از آن استفاده شود تا تأثیر‌گذار باشد.
  • تلفن همراه یا تبلت از دلایل اصلی بی‌خوابی هستند. با دور کردن آن‌ها از تختخواب و قرار دادن در بیرون از اتاق خواب، مطمئناً فرد خیلی زود خواهد خوابید.
  • در صورتی که فرد پس از ۲۰ دقیقه ورود به رختخواب، خواب را تجربه نکرد؛ سریع از تختخواب خارج شود.
  • پنجره‌های اتاق خواب را باز کنند یا شعله بخاری کم کنند تا دمای اتاق خواب به سمت خنکی برود. بسیاری از افراد با خنک شدن دمای اتاق خواب، خواب سریع و البته آرامی را تجربه خواهند کرد.
  • در صورتی که فرد به معنای واقعی احساس خستگی و خواب کرد، وارد تختخواب شود.

در صورتی که با انجام تمام روش‌های پیشنهادی یا روش های نظامی خوابیدن، باز افراد خواب سریع و راحتی ندارند؛ باید فضای اتاق خواب را تغییر دهند. از جمله تغییراتی که در این زمان، بسیار مؤثر است؛ استفاده از پرده‌های عایق صدا یا دستگاه نویز سفید است.

مطمئناً با نصب پرده‌های عایق صدا، از ورود سرو و صدا بیرون به اتاق خواب جلوگیری خواهد شد. همچنین استفاده از دستگاه‌های نویز سفید یا وایت نویز، برای گوش دادن موسیقی آرام بخش بسیار مناسب هستند؛ زیرا دکمه خاموش اتوماتیک داشته و سر یک زمان مشخص، خاموش خواهند شد.

البته بسیاری از پزشکان به افرادی که دچار اختلال خواب هستند، توصیه خواهند کرد که قبل استفاده از روش های نظامی خوابیدن، حتماً یک سری تغییرات در اتاق خواب خود ایجاد کنند. زیرا گاهی اوقات با یک تغییر کوچک، آرامش به فرد باز گشته و او می‌تواند خواب سریع یا آرامی را تجربه کند.

توصیه‌های جهت خوابیدن آرام و سریع

روش های نظامی خوابیدن

برای خرید تشک رویال به کجا مراجعه کنیم؟

یکی از بخش‌های سرویس خواب، تشک است که نقش بسیار زیادی بر ایجاد خواب آرام و البته سریع دارد؛ بنابراین با خرید انواع تشک فنری یا انواع تشک طبی از سایت تشک رویال، خواب راحت را به خود هدیه دهید.

همچنین شما در این سایت امکان خرید تشک پاکتی و بهترین تشک متصل را در کنار انواع تشک دو نفره دارید. بدون تردید با انتخاب انواع تشک مسافرتی یا انواع تشک یک نفره، از این سایت معتبر و خوشنام خیلی زود به خواب خواهید رفت.

زیرا تمام محصولات تولید شده این برند، دارای کیفیت عالی هستند. همچنین در صورت انتخاب کالای خواب از این فروشگاه اینترنتی، خرید لذت بخشی را تجربه خواهید کرد.

برای خرید تشک رویال به کجا مراجعه کنیم؟

روش های نظامی خوابیدن

شماره تماس خرید تشک رویال اصلی

سخن پایانی

بسیاری از افراد به دلایل متعدد، امکان خوابیدن سریع را ندارند؛ بنابراین به این عزیزان استفاده از روش های نظامی خوابیدن، پیشنهاد خواهد شد. مطمئناً فرایند سریع خوابیدن با روش‌های نظامی برای این گروه از افراد، مناسب خواهد بود.

البته متخصصان به این افراد قبل از استفاده از این راهکار‌ها، توصیه خواهند کرد که ابتدا یک سری تغییرات در فضای اتاق خواب ایجاد کنند. شاید با وجود این تغییرات مانند استفاده نکردن از ساعت یا تلفن همراه، خواب سریع و راحت به سراغ آن‌ها بیایید.

 

شماره تماس خرید تشک رویال اصلی

 

لیست قیمت:

مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل ماسا 90×200فنری20 cm1,074,700
تشک رویال مدل ماسا120×200فنری20 cm1,375,000
تشک رویال مدل ماسا160×200فنری20 cm1,870,000
تشک رویال مدل ماسا180×200فنری20 cm2,149,400
تشک رویال مدل ماسا80×180 نوجوانفنری20 cm1,034,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل آرامش90×200فنری21 cm1,375,000
تشک رویال مدل آرامش120×200فنری21 cm1,870,000
تشک رویال مدل آرامش160×200فنری21 cm2,530,000
تشک رویال مدل آرامش180×200فنری21 cm2,750,000
تشک رویال مدل آرامش80×180  نوجوانفنری21 cm1,320,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل آسایش-درجه 290×200فنری23 cm1,430,000
تشک رویال مدل آسایش-درجه 2120×200فنری23 cm1,892,000
تشک رویال مدل آسایش-درجه 2160×200فنری23 cm2,508,000
تشک رویال مدل آسایش-درجه 2180×200فنری23 cm2,860,000
تشک رویال مدل آسایش-درجه 280×180  نوجوانفنری23 cm1,364,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 190×200فنری24 cm1,622,500
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 1120×200فنری24 cm2,200,000
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 1160×200فنری24 cm2,915,000
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 1180×200فنری24 cm3,245,000
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 180×180  نوجوانفنری24 cm1,540,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل رز-درجه 290×200فنری27 cm1,760,000
تشک رویال مدل رز-درجه 2120×200فنری27 cm2,574,000
تشک رویال مدل رز-درجه 2160×200فنری27 cm3,190,000
تشک رویال مدل رز-درجه 2180×200فنری27 cm3,520,000
تشک رویال مدل رز-درجه 280×180  نوجوانفنری27 cm1,628,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 190×200طبی28 cm1,969,000
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 1120×200طبی28 cm2,794,000
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 1160×200طبی28 cm3,630,000
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 1180×200طبی28 cm3,938,000
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 180×180 نوجوانطبی28 cm1,870,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک90×200طبی29 cm2,147,200
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک120×200طبی29 cm2,997,500
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک160×200طبی29 cm3,987,500
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک180×200طبی29 cm4,290,000
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک80×180 نوجوانطبی29 cm2,029,500
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 190×200طبی27 cm2,750,000
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 1120×200طبی27 cm4,004,000
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 1160×200طبی27 cm5,262,400
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 1180×200طبی27 cm5,500,000
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 180×180 نوجوانطبی27 cm3,718,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل فلورا- درجه 190×200طبی28 cm3,505,700
تشک رویال مدل فلورا- درجه 1120×200طبی28 cm5,060,000
تشک رویال مدل فلورا- درجه 1160×200طبی28 cm6,600,000
تشک رویال مدل فلورا- درجه 1180×200طبی28 cm7,007,000
تشک رویال مدل فلورا- درجه 180×180 نوجوانطبی28 cm3,300,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 190×200طبی30 cm4,576,000
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 1120×200طبی30 cm6,930,000
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 1160×200طبی30 cm8,580,000
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 1180×200طبی30 cm9,152,000
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 180×180 نوجوانطبی30 cm4,290,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 190×200طبی34 cm5,812,400
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 1120×200طبی34 cm8,800,000
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 1160×200طبی34 cm10,923,000
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 1180×200طبی34 cm11,616,000
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 180×180 نوجوانطبی34 cm5,461,500
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ90×200فنری منفصل (پاکتی)31 cm5,698,000
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ120×200فنری منفصل (پاکتی)31 cm8,250,000
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ160×200فنری منفصل (پاکتی)31 cm10,582,000
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ180×200فنری منفصل (پاکتی)31 cm11,396,000
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ80×180 نوجوانفنری منفصل (پاکتی)31 cm5,291,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک90×200فنری منفصل (پاکتی)36 cm7,403,000
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک120×200فنری منفصل (پاکتی)36 cm10,043,000
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک160×200فنری منفصل (پاکتی)36 cm12,980,000
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک180×200فنری منفصل (پاکتی)36 cm14,806,000
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک80×180 نوجوانفنری منفصل (پاکتی)36 cm6,490,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 190×200طبی فوم16 cm1,364,000
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 1120×200طبی فوم16 cm1,848,000
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 1160×200طبی فوم16 cm2,607,000
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 1180×200طبی فوم16 cm2,728,000
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 180×180 نوجوانطبی فوم16 cm1,309,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 290×200طبی فوم18 cm1,760,000
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 2120×200طبی فوم18 cm2,310,000
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 2160×200طبی فوم18 cm3,300,000
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 2180×200طبی فوم18 cm3,520,000
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 280×180 نوجوانطبی فوم18 cm1,650,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت90×200طبی فوم20 cm2,376,000
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت120×200طبی فوم20 cm3,135,000
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت160×200طبی فوم20 cm4,202,000
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت180×200طبی فوم20 cm4,752,000
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت80×180 نوجوانطبی فوم20 cm2,101,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا90×200طبی فوم21 cm3,300,000
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا120×200طبی فوم21 cm4,642,000
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا160×200طبی فوم21 cm5,962,000
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا180×200طبی فوم21 cm6,600,000
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا80×180 نوجوانطبی فوم21 cm5,365,800
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک90×200طبی فوم30 cm4,642,000
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک120×200طبی فوم30 cm6,206,200
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک160×200طبی فوم30 cm8,327,000
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک180×200طبی فوم30 cm9,284,000
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک80×180 نوجوانطبی فوم30 cm4,152,500
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن90×200طبی ارتوپدیک22 cm6,358,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن120×200طبی ارتوپدیک22 cm8,580,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن160×200طبی ارتوپدیک22 cm11,330,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن180×200طبی ارتوپدیک22 cm12,540,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن80×180 نوجوانطبی ارتوپدیک22 cm5,687,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس90×200طبی ارتوپدیک26 cm7,370,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس120×200طبی ارتوپدیک26 cm9,900,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس160×200طبی ارتوپدیک26 cm12,760,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس180×200طبی ارتوپدیک26 cm14,740,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس80×180 نوجوانطبی ارتوپدیک26 cm6,380,000

 

 

سایر مقالات:

تاثیر خواب بر سیستم ایمنی بدن - 3 مدل تشک برای خواب راحت
نکات خرید تشک و 10 نکته که باید بدانید- بهترین تشک های طبی و..
کاربرد‌ های محافظ تشک {0تا100 ویژگی ها، مدل ها و جنس های محافظ تشک}

روش های نظامی خوابیدن

دیدگاهی در مورد “روش های نظامی خوابیدن – تکنیک خوابیدن در 10 ثانیه

  1. سوزان گفت:

    بسیار عالی و مفید بودواقعا بهم کمک کرد این مطلب

  2. لادن گفت:

    اسکریپ آرامش از همه بهتره حتما امتحان کنید

  3. لادن لهراسبی گفت:

    اسکریپ آرامش از همه بهتره حتما امتحان کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *