راهنمای خرید

قیمت تشک طبی سفت – بررسی و مقایسه 10 مدل تشک سفت

قیمت تشک طبی سفت

شماره تماس خرید تشک

 

قیمت تشک طبی سفت، یکی از عوامل مؤثر در خرید این نوع تشک طبی

در فرایند انتخاب و خرید یک تشک به علت حساسیت زیادی که باید وجود داشته باشد، عوامل مختلفی تأثیرگذار خواهند بود. اولویت‌بندی هرکدام از این موارد برای هر شخصی متفاوت است. در این میان هزینه یکی از عواملی است که خواه‌ناخواه در خرید یک تشک به آن توجه زیادی می‌شود. اگر برای تهیه تشک جدید خود تصمیم دارید نوع طبی سفت را به ‌دلیل سازگاری با شرایطی که دارید، خریداری کنید؛ می‌توانید با بررسی و مقایسه قیمت تشک طبی سفت، خرید به‌صرفه‌ای را تجربه کنید.

قیمت تشک طبی سفت، یکی از عوامل مؤثر در خرید این نوع تشک طبی

این در حالی است که برای خرید تشک موردنظر نباید تنها به قیمت تشک طبی سفت توجه کنید. جنس مواد به‌کاررفته در تشک، برندی که از آن خرید می‌کنید، خدمات گارانتی و مشاوره‌ای، راحتی و … همگی مجموعه‌ای از عواملی است که به شما کمک می‌کند تا بهترین تشک طبی سفت سازگار با خود را داشته باشید.

اگر تشک فعلی خود را بدون توجه به عواملی که ذکر شد، خریداری کرده‌اید و حال مشکلاتی را به وجود آورده است، باید به فکر تعویض آن باشید. در این مقاله ویژگی‌ها و قیمت تشک طبی سفت، برای آن دسته از افرادی که قصد خرید این نوع تشک را دارند، بررسی شده است. اگر شما نیز یکی از این افراد هستید، پیشنهاد می‌شود تا انتها همراه این مقاله باشید.

قیمت تشک طبی سفت، یکی از عوامل مؤثر در خرید این نوع تشک طبی

قیمت تشک طبی سفت

 

ویدیو : قیمت تشک طبی سفت

تشک رویال مدل مدیکال اولترا یک نفره

3,630,000 تومان5,105,000 تومان
تشک رویال مدل مدیکال اولترا یک نفره جنس تشک رویال مدل مدیکال اولترا یک نفره از چیست؟ قیمت آن چقدر

تشک رویال مدل اسلیپ یک‌ نفره

3,025,000 تومان4,400,000 تومان
ویژگی‌های ساختاری تشک رویال مدل اسلیپ یک‌ نفره درجه 1 در ساخت تشک رویال مدل اسلیپ یک‌ نفره و دو

تشک رویال مدل سوپر کلاسیک دو نفره

4,385,000 تومان4,715,000 تومان
تشک رویال مدل سوپر کلاسیک دو نفره قیمت تشک رویال مدل سوپر کلاسیک دو نفره چقدر است؟ اگر به دنبال

تشک رویال مدل پرستیژ دو نفره

11,640,000 تومان12,535,000 تومان
خرید انواع تشک از تشک رویال تشک رویال تشک طبی تشک فنری تشک منفصل( پاکتی) تشک متصل تشک یک نفره

به چه دلایلی تشک طبی سفت انتخاب می‌شود؟

اگر تصمیم خرید تشک طبی سفت را بر اساس توصیه پزشک انجام می‌دهید که جای بحثی نیست. اما اگر بنا بر شنیده‌های اطرافیان و یا جستجوی جزئی که در این باره انجام داده‌اید، تصمیم دارید این نوع تشک را خریداری کنید، بهتر است ابتدا به دلایل انتخاب تشک طبی سفت پرداخته شود. با آگاهی کامل از خصوصیات و ارزیابی آن‌ها، هزینه صرف شده بابت قیمت تشک طبی سفت ارزش خواهد داشت و مجبور به تعویض دوباره و یا بروز مشکلات جسمانی نخواهید بود.

شماره تماس خرید تشک

تجربه مشکلات مخصوصاً ناراحتی‌های جسمانی زیاد در اواخر دهه 30 یا 40 زندگی یک امر مسلم است. هرچند امروزه باتوجه‌به رعایت‌نکردن و بی‌اهمیت کردن شیوه درست مراقبت از مسائل جسمانی به‌ویژه در نواحی ستون فقرات، کمر و مهره‌های گردن، تجربه دردهای استخوانی و مشکلات عضلانی در سنین پایین‌تر نیز رخ می‌دهد. اگرچه همه افراد تحت‌تأثیر قرار نمی‌گیرند؛ اما با بالارفتن سن بیش‌تر افراد به دردهای عضلانی، کمردرد، علائم آرتریت و مشکلات شانه مبتلا می‌شوند.

به چه دلایلی تشک طبی سفت انتخاب می‌شود؟

در این مواقع اولین کاری که می‌کنید مراجعه به پزشک است. هنگام ملاقات با پزشک به شما علاوه بر پیشنهادهایی در حیطه تغذیه و ورزش، توصیه می‌شود روی یک تشک مناسب بخوابید. بر اساس تجربه و بررسی‌هایی که انجام شده، بهترین گزینه خوابیدن روی یک تشک طبی است که با سطوح سفت ساخته شده است تا به تسکین دردهای استخوانی و عضلانی کمک کند.

شماره تماس خرید تشک

 تشک‌های طبی به‌احتمال زیاد به بیمارانی که جراحی، شکستگی مفاصل، آرتریت یا آسیب‌های ستون فقرات در اثر تصادف داشته‌اند، کمک می‌کند. طبق مطالعه اخیری که صورت ‌گرفته است، بیش از 90 درصد از افراد گفته‌اند که خوابیدن روی تشک‌های استاندارد که در بیش‌تر مواقع منظور تشک طبی سفت و یا نرم است، باعث می‌شود احساس راحتی بیشتری داشته باشند.

به چه دلایلی تشک طبی سفت انتخاب می‌شود؟

قیمت تشک طبی سفت

پیشنهاد : خرید تشک های یک نفره طبی

پیشنهاد : خرید تشک های دو نفره طبی

جدا از بحث درد جسمانی و توصیه‌های پزشکی، برخی از افراد باتوجه‌به سلیقه شخصی خود این نوع تشک را انتخاب می‌کنند. در هنگام خرید بعضی از فروشگاه‌ها با دارابودن امکان تست تشک حتی برای چندین روز نیز این فرصت را برای مشتریان فراهم می‌کنند که آن‌ها با اطمینان تشخیص دهند که تشک طبی سفت مطابق ترجیحات شخصی آن‌ها است یا خیر. درنتیجه از بابت قیمت تشک طبی سفت تا هنگام تأیید خرید خود نگرانی ندارند.

هستند افرادی که هیچ مشکل و درد جسمانی ندارند، اما خوابیدن بر روی تشک‌های نرم مانند تشک‌های فنری و انواع دیگر برای آنان به دلایل ماهیت این تشک‌ها آزاردهنده است. یکی از بارزترین این علل آن است که تشک‌های نرم با میزان فرورفتگی زیادی که دارند، باعث می‌شوند فرد در هنگام خواب تنش‌های زیادی را تجربه کند.

شماره تماس خرید تشک

این خود می‌تواند آرامش یک خواب باکیفیت را از بین ببرد و به‌مرورزمان باعث بروز مشکلات جسمانی و به طبع خستگی ذهنی و روحی در آنان شود. درنتیجه فرد ترجیح می‌دهد تشک‌های سفت‌تری را انتخاب کند تا آرامش در خواب را تجربه کند. البته که هر تشک سفتی مناسب نخواهد بود. باتوجه‌به اینکه ساختار و طراحی تشک‌های طبی نسبت به سایر تشک‌های دیگر استانداردهای بدنی را بیش‌تر رعایت کرده است، انتخاب این نوع تشک و پرداخت هزینه بابت قیمت تشک طبی سفت می‌تواند در اولویت تصمیمات این افراد قرار گیرد.

به چه دلایلی تشک طبی سفت انتخاب می‌شود؟

بررسی کامل مشخصات و قیمت تشک طبی سفت

اغلب اوقات به‌اشتباه تشک طبی را تحت عنوان تشک پزشکی می‌نامند. هرچند این نام‌گذاری صحیح نیست؛ اما به دلیل آنکه بیش‌تر افرادی که درد جسمانی دارند از این نوع تشک‌ها استفاده می‌کنند، آن را به این عنوان می‌شناسند. شما باید 8 ساعت از شبانه‌روز را بر روی تشک در صورت مشکلات جسمانی که دارید، در آسوده‌ترین حالت قرار بگیرید. حال تصور کنید که این مدت‌زمان را بر روی تشک‌های نامناسب بگذرانید. حتماً خودتان تجربه داشته‌اید که تا چه اندازه بر میزان انرژی روز بعد تأثیرگذار خواهد بود.

بررسی کامل مشخصات و قیمت تشک طبی سفت

تشک طبی یک تشک اقتصادی و نسبتاً سفتی است. اگر از نظر میزان سفتی با خوابیدن بر روی زمین مقایسه شود، تفاوت اساسی خوابیدن روی این تشک با زمین درنظرگرفتن مهم‌ترین اصول استاندارد با استفاده از فوم لایه دوزی طبی 3 سانتی‌متری دو طرف تشک است. این امر باعث می‌شود هیچ فشار و دردی بر روی سر، شانه‌ها و عضلات اطراف ستون فقرات فرد در هنگام خواب، احساس نشود.

به‌طورکلی در طراحی انواع تشک طبی، اسفنج مورداستفاده یا بهتر آن است که آن را فوم گویند، از نوع ویژه‌ای از فناوری استفاده شده است که حالت بدنی که روی آن قرار می‌گیرد را حفظ می‌کند. انحنای طبیعی بدن هر فردی در هنگام خواب نیز باید به همان شکلی که است، قرار گیرد.

بررسی کامل مشخصات و قیمت تشک طبی سفت

بسیاری از تشک‌های نرم فنری یا بسیار سفت، به دلیل ماهیتی که دارند نمی‌توانند گودی‌های بدن را حفظ کنند. به دلیل فرورفتگی در تشک یا قرارگیری به‌اجبار بدن در حالت صاف و مستقیم، نه‌تنها خواب راحتی تجربه نخواهد شد؛ بلکه در طول زمان آسیب‌های جسمانی نیز به آن‌ها وارد می‌شود. درنتیجه تشک‌های طبی با ساختار استاندارد و دانش به‌روزی که در آن‌ها استفاده شده است، از این مورد به‌خوبی پشتیبانی می‌کند.

اگر انتخاب شما تشک طبی سفت است، باید بدانید که در این تشک‌ها از اسفنج با چگالی بالا به همراه فنربندی متراکم و فشرده استفاده می‌شود. این خود دلیلی است برای طول عمر بالای این نوع تشک نسبت به سایر انواع دیگر. اگر از دیدگاه مالی نیز به این قضیه نگاه شود، به دلیل ماندگاری زیاد تشک طبی سفت، پرداخت هر میزان هزینه باتوجه‌به قیمت تشک طبی سفت برای مشتری مقرون‌به‌صرفه خواهد بود.

شماره تماس خرید تشک

به‌عنوان یک نکته باید بیان کرد که میزان سفتی که در تشک طبی سفت در نظر گرفته می‌شود، به‌صورت یک طیف از کم‌ترین و متوسط تا بیش‌ترین درجه سفتی را شامل می‌شود. به‌عنوان‌مثال اکثر شرکت‌های تشک از مقیاس 1 تا 10 برای ارزیابی میزان سفت بودن تشک‌های طبی خود استفاده می‌کنند. هرچه این عدد بالاتر رود، میزان سفت بودن تشک طبی نیز افزایش می‌یابد. همچنین این مقیاس‌بندی نیز بر روی قیمت تشک طبی سفت تأثیرگذار خواهد بود

بررسی کامل مشخصات و قیمت تشک طبی سفت

چه کسانی باید تشک طبی سفت را انتخاب کنند؟

همان‌طور که بیان شد جدایی از بحث سلیقه، هر نوع تشکی برای گروهی از افراد با شرایط خاصی مناسب است. عادات خواب، وزن، شکل ستون فقرات، وجود آسیب‌های جسمانی و ... بر روی متناسب بودن تشک برای فرد تأثیر می‌گذارد. تشک طبی همان گونه که می‌دانید برای افرادی که کمردرد دارند و یا در پشت و مهره‌های گردن دچار آرتروز هستند بسیار مناسب است.

با بالارفتن درجه سفتی و رسیدن به جایی که بتوان آن را تشک طبی سفت نامید، داشتن آن برای افرادی با شرایط زیر مناسب است:

چه کسانی باید تشک طبی سفت را انتخاب کنند؟

  • افرادی که عمدتاً روی شکم می‌خوابند، به تشکی نیاز دارند که از تمام بدنشان پشتیبانی کند. یک تشک طبی سفت باید حمایت لازم را در پشت فراهم کند تا ستون فقرات در تراز خنثی مناسبی باقی بماند.
  • همچنین افرادی که عادت دارند به پشت و یا به حالت جنینی بخواند با انتخاب این تشک خواب راحتی را در شب خواهند داشت.
  • وزن بالا یکی از معیارهایی است که منجر به انتخاب تشک طبی سفت می‌شود؛ زیرا تشک‌های سفت‌تر معمولاً حمایت بیشتری می‌کنند و می‌توانند وزن‌های سنگین‌تر بدن را تحمل کنند.

شماره تماس خرید تشک

  • افرادی که دوست دارند روی سطح تشک خود بخوابند و حالت ارتجاعی موجود در تشک‌ها را نمی‌پسندند.
  • افرادی که مشکلات حرکتی دارند. اشخاصی که به دلیل آسیب‌دیدگی یا مشکلات سلامتی در جابه‌جایی مشکل دارد. تشک طبی سفت تغییر موقعیت و داخل و خارج‌شدن از تخت را بدون احساس گیرکردن بسیار آسان‌تر می‌کند.
  • دسته آخر نیز افرادی هستند که مشکل دیسک کمر دارند یا دچار گودی کمر هستند، بسیار مناسب است.

چه کسانی باید تشک طبی سفت را انتخاب کنند؟

انواع تشک طبی

تکنولوژی جدید در کنار حساسیت مسائل پزشکی موجود، تشک‌هایی را تحت عنوان تشک طبی طراحی و روانه بازار کرد. ساختار این نوع تشک‌ها سفت هستند. اما نه آن‌قدر سفت که نتواند انحنای طبیعی بدن را حفظ نماید. در غیر آن صورت دیگر به نام طبی شناخته نمی‌شود. تشک طبی را باتوجه‌به درجه نرمی یا سفتی که درذات‌خود دارند به دو مورد تقسیم‌بندی کرد. در ادامه تفاوت تشک طبی سفت با تشک طبی نرم برای در بهتر بررسی شده است.

انواع تشک طبی

تشک طبی سفت

میزان سفتی تشک عمدتاً با ساختار و مواد به‌کاررفته در آن تعیین می‌شود. همچنین سیم‌پیچ‌های موجود در لایه فوم یا اسفنج نیز بر استحکام و پشتیبانی تشک تأثیر می‌گذارند. باتوجه‌به مواد تشکیل‌دهنده این تشک‌ها ازجمله: لاتکس، مموری فوم و نوع معمولی اسفنج فشرده شده، نوع، جنس و تعداد فنرها، انواع تشک طبی سفت در بازار عرضه شده است. همچنین موادی که در طراحی و تهیه این نوع تشک استفاده می‌شود، می‌تواند یکی از عواملی باشد که بر روی قیمت تشک طبی سفت تأثیرگذار خواهد بود.

تشک طبی سفت

تشک طبی نرم

این دسته نیز همان‌طور که از نام آن پیداست؛ همان مزیت‌ها و ساختار تشک طبی را دارد؛ اما درجه سفتی آن در حد پایینی است. به‌طوری‌که می‌توان مقیاس 1 یا 2 را در طیف مربوطه به میزان سفتی در تشک طبی نسبت داد. نرمی متعادلی با درازکشیدن بر روی این نوع تشک احساس می‌شود. در ادامه تفاوت تشک طبی سفت با تشک طبی نرم بیش‌تر توضیح داده می‌شود.

تشک طبی نرم

پیشنهاد : خرید تشک فنری متصل

پیشنهاد : خرید تشک فنری منفصل پاکتی

شماره تماس خرید تشک

مزایای تشک طبی سفت به نسبت تشک طبی نرم چیست؟

تشک‌های طبی سفت فواید زیادی دارند و در میان آن‌هایی که بیان شد، پشتیبانی از همه مهم‌تر است. یکی از مزایای تشک طبی سفت به نسبت تشک طبی نرم آن است که تشک‌های سفت بیش‌تر از تشک‌های نرم نقش حمایتی را برای اعضای بدن ایفا می‌کنند و بدن را بالا و هموار نگه می‌دارند. به این معنی که بیش از حد در تشک فرو نمی‌رود.

شماره تماس خرید تشک

بااین‌وجود درحالی‌که تشک‌های سفت پشتیبانی بسیار خوبی را ارائه می‌دهند؛ اما در مورد کاهش فشار، بهترین نوع نیستند. افرادی که به پهلو می‌خوابند ممکن است وقتی روی یک تشک سفت دراز می‌کشند فشار جدی روی شانه‌ها و باسن خود احساس کنند. به‌مرورزمان این فشار می‌تواند یکی از علل عمده آسیب‌هایی باشد که با انتخاب تشک طبی سفت ایجاد می‌شود.

مزایای تشک طبی سفت به نسبت تشک طبی نرم چیست؟

دیگر تفاوت تشک طبی سفت با تشک طبی نرم این است که با ماندن بدن بر روی سطح تشک قسمت بیشتری از بدن در معرض هوایی است که در اتاق‌خواب در حال حرکت است. این امر باعث می‌شود تشک‌های طبی سفت خنک‌تر از تشک‌های طبی نرم باشند. در این صورت با جابه‌جایی جریان هوا، مشکلات پوستی برای فرد با خوابیدن بر روی تشک طبی سفت ایجاد نمی‌شود.

با درازکشیدن روی یک تشک طبی سفت، جابه‌جایی در هنگام خواب بر روی تشک مشکل نخواهد بود و دیگر فرد با حرکت در خواب که در این زمینه کاملاً بی‌اختیار عمل می‌کند، از خواب بیدار نمی‌شود. این یعنی داشتن یک خواب خوب و باکیفیت. موادی که در تهیه تشک طبی سفت نیز استفاده می‌شود، علاوه بر ایجاد تفاوت در قیمت تشک طبی سفت، منجر به کاهش این میزان لرزش‌ها خواهد شد.

مزایای تشک طبی سفت به نسبت تشک طبی نرم چیست؟

در زمینه سلامت نیز تفاوت تشک طبی سفت با تشک طبی نرم بدین صورت است که در هنگام خواب بر روی این نوع تشک، وزن بدن بر روی استخوان‌ها قرار می‌گیرد. این بدان معناست که فشار کمتری بر عضلات و شریان‌ها و رگ‌های (سیاهرگ‌ها و سرخرگ‌ها) بدن وارد می‌شود. درنتیجه عضلات کمتر کشیده می‌شوند و گردش خون بهبود می‌یابد.

با بیان مزایای تشک طبی سفت نسبت به تشک طبی نرم نباید تصور کرد که این بهترین تشک انتخابی است. درهرحال تشک طبی سفت معایبی برای برخی افراد ایجاد می‌کند. به‌عنوان‌مثال، تشک طبی نرم برای افرادی که وزن کم‌تری دارند به نسبت استفاده از تشک طبی سفت بهتر است. با واردشدن فشار کم و متناسب بر روی تشک طبی نرم، نه‌تنها حالت بدن حفظ می‌شود؛ بلکه حالت ارتجاعی و فرورفتگی که وجود آن برای برخی از افراد مهم است، ایجاد خواهد شد.

مزایای تشک طبی سفت به نسبت تشک طبی نرم چیست؟

عامل مهمی که باید حتماً درباره تفاوت تشک طبی سفت با تشک طبی نرم ذکر شود، موضوع طول عمر و به دنبال آن هزینه است. به‌طورکلی تشک‌ها به‌مرورزمان سفتی خود را ازدست‌داده و نرم‌تر می‌شوند. درنتیجه تشکی که از ابتدا نرم باشد، در گذر زمان زودتر کیفیت خود را از دست خواهد داد.

همچنین باوجود انواع تشک طبی سفت، بازه قیمت تشک طبی سفت نیز متغیر خواهد بود. بدین ترتیب با پرداخت هزینه مطابق با قیمت تشک طبی سفت می‌توانید از این خاطر اطمینان داشته باشید که ماندگاری بالایی دارد و نیاز به تعویض آن در مدت‌زمان طولانی‌تری اتفاق خواهد افتاد.

شماره تماس خرید تشک

پس از بیان مزایای تشک طبی سفت نسبت به تشک طبی نرم باید این را به‌عنوان یک یادآوری ذکر کرد که انتخاب انواع تشک طبی سفت با میزان درجه سفتی که دارند و یا در مقابل برای تشک طبی نرم، به شرایط و علایق فرد و ارزیابی مزایا و معایب گفته شده، بستگی دارد. درنتیجه نمی‌توان یکی از آن‌ها را به‌عنوان بهترین معرفی کرد. اما قیمت تشک طبی سفت بستگی به عوامل بسیاری دارد که باید با دقت انتخاب نمود.

مزایای تشک طبی سفت به نسبت تشک طبی نرم چیست؟

پیشنهاد : خرید تشک مسافرتی

سخن پایانی

خرید تشک مناسب باتوجه‌به شرایطی که دارید باوجود تنوع در تشک‌های موجود می‌تواند کار دشواری باشد. برای خرید هرگونه تشکی پس از انتخاب نوع مناسب آن باید به بررسی قیمت بپردازید. تشک طبی به دلیل ساختار استاندارد و به‌اصطلاح سازگار با علم پزشکی جایگاه ویژه‌ای میان تشک‌های دیگر دارد.

در این میان تشک طبی سفت یکی از انواع تشک‌های طبی است که مناسب افرادی با دردهای استخوانی و عضلانی است. بیش‌تر افراد به دلیل آسایش و راحتی که این نوع تشک‌ها فراهم می‌آورد حاضر به پرداخت هر هزینه‌ای با هرقیمت تشک طبی سفتموجود در بازار هستند. این در حالی است که قیمت تشک طبی سفت باتوجه‌به موادی که در ساختار آن به‌کاررفته است و تحت عنوان انواع تشک طبی سفت در بازار ارائه می‌شود، متغیر است.

شماره تماس خرید تشک

تشک رویال اصل با دارابودن طیف بسیار گسترده‌ای از انواع تشک؛ ازجمله: تشک فنری، سوپر طبی فنری، تشک مموری فوم، لاتکس، ارتوپدیک و ... سعی دارد که نیاز هر فرد را باتوجه‌به شرایط و ترجیحات شخصی وی برآورده کند. به همین دلیل مشتری با هر میزان هزینه‌ای که در نظر دارد، می‌تواند تشکی مناسب برای خود انتخاب و تهیه نماید. این در حالی است که با امکان مقایسه قیمت‌های انواع تشک‌ها و همچنین با ارائه خدمات مشاوره و پشتیبانی، تجربه خوبی را در خرید تشک فراهم می‌آورد.

سخن پایانی

قیمت تشک طبی سفت

  خرید بهترین تشک ها در سایت رویال اصل

سؤالات متداول

  • کدام تشک طبی مناسب است؟ تشک طبی سفت یا نرم؟ قیمت تشک طبی سفت ؟

به‌طورکلی تشک طبی باتوجه‌به فناوری و ساختاری که دارد برای عموم افراد با مشکلات جسمانی و جلوگیری از بروز آن‌ها در طول زمان مناسب است. درنتیجه میزان سفتی یا نرمی تشک طبی به شخص و ترجیحات خواب او بستگی دارد.

  • آیا تشک طبی سفت برای کمردرد مناسب است؟

این افراد باید از یک تشک با میزان سفتی متوسط خریداری کنند تا اطمینان حاصل کنند که به‌اندازه کافی در تشک فرو می‌روند تا ستون فقرات در تراز خنثی مناسب باقی بماند. همچنین سفتی تشک به میزانی باشد که پشتیبان خوبی برای کمر باشد.

  • آیا تشک طبی سفت به‌مرورزمان نرم می‌شود؟

تشک‌های سفت باگذشت زمان نرم‌تر می‌شوند؛ زیرا مواد شروع به ضعیف شدن و افتادگی می‌کند. این امر در تشک‌هایی با فوم کم‌چگالی سریع‌تر اتفاق می‌افتد. تشک‌هایی با مواد بادوام مانند لاتکس و کلاف‌های درجه بالا به این سرعت نرم نمی‌شوند. اما در نهایت رخ‌دادن این اتفاق اجتناب‌ناپذیر است.

سؤالات متداول

قیمت تشک طبی سفت

خرید انواع تشک از تولیدی تشک رویال
تشک رویال
تشک طبی
تشک فنری
تشک منفصل( پاکتی)
تشک متصل
تشک یک نفره
تشک دو نفره

 

شماره تماس خرید تشک

لیست قیمت:

مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل ماسا 90×200فنری20 cm1,074,700
تشک رویال مدل ماسا120×200فنری20 cm1,375,000
تشک رویال مدل ماسا160×200فنری20 cm1,870,000
تشک رویال مدل ماسا180×200فنری20 cm2,149,400
تشک رویال مدل ماسا80×180 نوجوانفنری20 cm1,034,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل آرامش90×200فنری21 cm1,375,000
تشک رویال مدل آرامش120×200فنری21 cm1,870,000
تشک رویال مدل آرامش160×200فنری21 cm2,530,000
تشک رویال مدل آرامش180×200فنری21 cm2,750,000
تشک رویال مدل آرامش80×180  نوجوانفنری21 cm1,320,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل آسایش-درجه 290×200فنری23 cm1,430,000
تشک رویال مدل آسایش-درجه 2120×200فنری23 cm1,892,000
تشک رویال مدل آسایش-درجه 2160×200فنری23 cm2,508,000
تشک رویال مدل آسایش-درجه 2180×200فنری23 cm2,860,000
تشک رویال مدل آسایش-درجه 280×180  نوجوانفنری23 cm1,364,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 190×200فنری24 cm1,622,500
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 1120×200فنری24 cm2,200,000
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 1160×200فنری24 cm2,915,000
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 1180×200فنری24 cm3,245,000
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 180×180  نوجوانفنری24 cm1,540,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل رز-درجه 290×200فنری27 cm1,760,000
تشک رویال مدل رز-درجه 2120×200فنری27 cm2,574,000
تشک رویال مدل رز-درجه 2160×200فنری27 cm3,190,000
تشک رویال مدل رز-درجه 2180×200فنری27 cm3,520,000
تشک رویال مدل رز-درجه 280×180  نوجوانفنری27 cm1,628,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 190×200طبی28 cm1,969,000
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 1120×200طبی28 cm2,794,000
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 1160×200طبی28 cm3,630,000
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 1180×200طبی28 cm3,938,000
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 180×180 نوجوانطبی28 cm1,870,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک90×200طبی29 cm2,147,200
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک120×200طبی29 cm2,997,500
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک160×200طبی29 cm3,987,500
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک180×200طبی29 cm4,290,000
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک80×180 نوجوانطبی29 cm2,029,500
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 190×200طبی27 cm2,750,000
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 1120×200طبی27 cm4,004,000
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 1160×200طبی27 cm5,262,400
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 1180×200طبی27 cm5,500,000
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 180×180 نوجوانطبی27 cm3,718,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل فلورا- درجه 190×200طبی28 cm3,505,700
تشک رویال مدل فلورا- درجه 1120×200طبی28 cm5,060,000
تشک رویال مدل فلورا- درجه 1160×200طبی28 cm6,600,000
تشک رویال مدل فلورا- درجه 1180×200طبی28 cm7,007,000
تشک رویال مدل فلورا- درجه 180×180 نوجوانطبی28 cm3,300,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 190×200طبی30 cm4,576,000
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 1120×200طبی30 cm6,930,000
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 1160×200طبی30 cm8,580,000
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 1180×200طبی30 cm9,152,000
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 180×180 نوجوانطبی30 cm4,290,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 190×200طبی34 cm5,812,400
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 1120×200طبی34 cm8,800,000
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 1160×200طبی34 cm10,923,000
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 1180×200طبی34 cm11,616,000
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 180×180 نوجوانطبی34 cm5,461,500
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ90×200فنری منفصل (پاکتی)31 cm5,698,000
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ120×200فنری منفصل (پاکتی)31 cm8,250,000
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ160×200فنری منفصل (پاکتی)31 cm10,582,000
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ180×200فنری منفصل (پاکتی)31 cm11,396,000
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ80×180 نوجوانفنری منفصل (پاکتی)31 cm5,291,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک90×200فنری منفصل (پاکتی)36 cm7,403,000
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک120×200فنری منفصل (پاکتی)36 cm10,043,000
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک160×200فنری منفصل (پاکتی)36 cm12,980,000
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک180×200فنری منفصل (پاکتی)36 cm14,806,000
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک80×180 نوجوانفنری منفصل (پاکتی)36 cm6,490,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 190×200طبی فوم16 cm1,364,000
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 1120×200طبی فوم16 cm1,848,000
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 1160×200طبی فوم16 cm2,607,000
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 1180×200طبی فوم16 cm2,728,000
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 180×180 نوجوانطبی فوم16 cm1,309,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 290×200طبی فوم18 cm1,760,000
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 2120×200طبی فوم18 cm2,310,000
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 2160×200طبی فوم18 cm3,300,000
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 2180×200طبی فوم18 cm3,520,000
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 280×180 نوجوانطبی فوم18 cm1,650,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت90×200طبی فوم20 cm2,376,000
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت120×200طبی فوم20 cm3,135,000
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت160×200طبی فوم20 cm4,202,000
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت180×200طبی فوم20 cm4,752,000
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت80×180 نوجوانطبی فوم20 cm2,101,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا90×200طبی فوم21 cm3,300,000
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا120×200طبی فوم21 cm4,642,000
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا160×200طبی فوم21 cm5,962,000
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا180×200طبی فوم21 cm6,600,000
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا80×180 نوجوانطبی فوم21 cm5,365,800
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک90×200طبی فوم30 cm4,642,000
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک120×200طبی فوم30 cm6,206,200
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک160×200طبی فوم30 cm8,327,000
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک180×200طبی فوم30 cm9,284,000
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک80×180 نوجوانطبی فوم30 cm4,152,500
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن90×200طبی ارتوپدیک22 cm6,358,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن120×200طبی ارتوپدیک22 cm8,580,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن160×200طبی ارتوپدیک22 cm11,330,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن180×200طبی ارتوپدیک22 cm12,540,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن80×180 نوجوانطبی ارتوپدیک22 cm5,687,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت(تومان)
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس90×200طبی ارتوپدیک26 cm7,370,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس120×200طبی ارتوپدیک26 cm9,900,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس160×200طبی ارتوپدیک26 cm12,760,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس180×200طبی ارتوپدیک26 cm14,740,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس80×180 نوجوانطبی ارتوپدیک26 cm6,380,000

سایر مقالات:

تشک مناسب برای سیاتیک – بررسی مزایا و معایب + قیمت 1401
تشک مناسب برای گودی کمر و کمر درد – 5 مدل تشک طبی
بهترین برندهای تشک طبی ایرانی – خرید بهترین تشک طبی در سایت تشک رویال در سال 1401

شماره تماس خرید تشک

دیدگاهی در مورد “قیمت تشک طبی سفت – بررسی و مقایسه 10 مدل تشک سفت

  1. دنیا گفت:

    تشک های طبی بهترن یا طبی فنری؟؟؟

  2. سیران گفت:

    چقدر خوبه همه ی قیمت ها رو‌گذاشتین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *