نکات آموزشی

4 نکته مهم برای پیدا کردن مناسب ترین حالت خواب برای بدن!

مناسب ترین حالت خواب برای بدن

تشک رویال سوپر طبی فنری مدل فلورا یک نفره

4,450,000 تومان6,300,000 تومان
برند: رویال نوع : طبی - فنری اندازه: یک نفره ابعاد: 90 در 200 سانتی متر ابعاد: 120در 200 سانتی متر  

تشک رویال مدل مدیکال لایت یک نفره

3,050,000 تومان4,000,000 تومان
تشک رویال مدل مدیکال لایت یک نفره تشک مدیکال لایک از چه متریالی ساخته شده است؟ آشنایی با جنس تشک

تشک طبی فنری رویال مدل کلاسیک دو نفره

4,600,000 تومان5,150,000 تومان
طراحی تشک طبی فنری رویال مدل کلاسیک دو نفره چگونه است؟ تشک طبی فنری رویال مدل کلاسیک دو نفره یکی

تشک رویال مدل ماسا یک نفره

1,500,000 تومان1,850,000 تومان
تشک رویال مدل ماسا یک نفره چه خصوصیات ساختاری دارد؟ تشک مدل ماسا با توجه به ساختاری که دارد، در

مناسب ترین حالت خواب برای بدن

آیا می‌دانید که مناسب ترین حالت خواب برای بدن چیست؟ خواب و شیوه آن بهترین و مهم‌ترین روش برای بازیابی نیروی فیزیکی و روانی شما است که در واقع نقش بسیار اساسی در حفظ سلامتی و روند بهبودی بدن دارد.

بنابراین با ما در مقاله زیر همراه باشید تا روش‌های بهتر خوابیدن برای داشتن بدنی سالم را در اختیار شما قرار دهیم.

محصولات تشک رویال:

تشک رویال
تشک طبی
تشک فنری

آشنایی با انواع روش‌های خوابیدن

شکل خوابیدن هر فرد می‌تواند با دیگران متفاوت باشد. این روش‌ها معمولاً به چندین شکل و الگو تقسیم می‌شوند و هر کدام مزایا و معایب خود را دارند که شامل موارد زیر می‌شوند.

شماره تماس تولیدی تشک رویال

روش خوابیدن به پشت

روش خوابیدن به پشت یکی از مناسب ترین حالت خواب برای بدن  افرادی است که از مشکلات ستون فقرات، پاها و کمردرد رنج می‌برند. البته بهتر است بدانید اگر هنگام خوابیدن دست‌ها را به صورت‌های متفاوت قرار دهیم ممکن است عضلات کشیده و ناخوشایندی را در بدن احساس کنیم.

بنابراین، مناسب ترین حالت خواب برای بدن در این شیوه استفاده از بالش است. با استفاده از بالش شما می‌توانید از آن برای قراردادن دست‌ها به بالای سر و در دو طرف بدن استفاده کنید. این روش به ما کمک می‌کند تا تعادل بین سر، گردن و کمر را حفظ کنید.

 بااین‌حال باید به یاد داشته باشید که اگر در روش خوابیدن به پشت اگر دست‌هایمان را به طور مداوم یا به عادت روزمره بر روی صورت قرار دهیم ممکن است با مشکلات چین‌وچروک زودرس پوست روبرو شویم.

همچنین لازم به ذکر است گفته شود که بهترین حالت خوابیدن برای قلب این است که به پشت یا به پهلو راست بخوابید؛ زیرا این دو شیوه خوابیدن مناسب‌ترین روش هستند و باعث سلامت قلب‌هایتان می‌شوند.


تشک رویال مدل ماسا دو نفره


تشک رویال مدل ماسا دو نفره


مقایسه

تشک رویال مدل ماسا دو نفره

2,150,000 تومان2,470,000 تومان
تشک رویال مدل ماسا دو نفره چه خصوصیات ساختاری دارد؟ تشک رویال مدل ماسا دو نفره با توجه به ساختاری که دارد، در دسته تشک‌های فنری متصل قرار می‌گیرد. فنرهای به کار رفته در ساخت این تشک در سراسر آن به صورت یکپارچه به هم وصل هستند و قطری برابر با 2.2 میلی متر دارند. سیستم مارپیچ حلقوی این تشک به عنوان یک فنر بزرگ عمل می‌کند؛ بنابراین عملکرد هر یک از فنرهای آن روی فنرهای دیگر تأثیر می‌گذارد. رویال برای رفع این مشکل از موکت ترموفلت با وزن 1150 گرم استفاده می‌کند. این کار باعث می‌شود تا سطح فنرها


افزودن به علاقه مندی ها

انتخاب گزینه‌ها
مشاهده سریع

تشک رویال سوپر طبی فنری مدل فلورا دونفره




مقایسه

تشک رویال سوپر طبی فنری مدل فلورا دو نفره

7,260,000 تومان7,705,000 تومان
تشک رویال سوپر طبی فنری مدل فلورا دونفره  چه ویژگی‌هایی دارد؟ تشک رویال مدل فلورا از بهترین تشک‌های طبی فنری برند رویال است که از فنرهای بونل متصل میکرو ریزبافت ساخته می‌شود. ویژگی بارز این نوع تشک‌ها در ساختار منحصر به ‌فرد آن‌ها خلاصه می‌شود. شکل فنرهای به کار رفته در تشک‌های فنر بونل به صورت ساعت شنی است؛ به این صورت که ساختار فنرها در اطراف تشک نسبت به وسط آن، پهن‌تر است. مفتول فولادی که در ساخت این تشک جهت تقویت آن استفاده شده است، شکلی M مانند دارد؛ این ویژگی در پخش شدن متناسب و استاندارد فنرها


افزودن به علاقه مندی ها

انتخاب گزینه‌ها
مشاهده سریع

تشک رویال مدل مدیکال لایت دو نفره


تشک رویال مدل مدیکال لایت دو نفره


مقایسه

تشک رویال مدل مدیکال اولترا دو نفره

6,555,000 تومان7,260,000 تومان
تشک رویال مدل مدیکال اولترا دو نفره آیا به دنبال تشکی دونفره با قیمت مناسب و در عین حال باکیفیت هستید؟ ما خرید تشک رویال مدل مدیکال اولترا دو نفره را به شما پیشنهاد می‌کنیم. اگر قصد خرید یک تشک استاندارد را دارید، شناخت بهتر مشخصات این تشک به شما کمک می‌کند. معرفی تشک رویال مدل مدیکال اولترا دونفره تشک مناسب و راحت نکته مهمی در داشتن خواب و استراحتی با آرامش است؛ همچنین در حفظ سلامتی و روحیه مثبت بعد از فعالیت‌های روزانه و خستگی‌ها تأثیر می‌گذارد. این نوع تشک طبی است که برای افرادی با وزن متوسط و


افزودن به علاقه مندی ها

انتخاب گزینه‌ها
مشاهده سریع

تشک رویال مدل نیلوفر نوجوان


تشک رویال مدل نیلوفر نوجوان


مقایسه

تشک رویال مدل نیلوفر نوجوان

1,770,000 تومان
خرید انواع تشک از تشک رویال تشک رویال تشک طبی تشک فنری تشک منفصل( پاکتی) تشک متصل تشک یک نفره تشک دو نفره   لیست قیمت: مدل تشک سایز نوع اسکلت ارتفاع تشک رویال مدل ماسا  90×200 فنری 20 cm 1,235,905 تشک رویال مدل ماسا 120×200 فنری 20 cm 1,581,250 تشک رویال مدل ماسا 160×200 فنری 20 cm 2,150,500 تشک رویال مدل ماسا 180×200 فنری 20 cm 2,471,810 تشک رویال مدل ماسا 80×180 نوجوان فنری 20 cm 1,189,100 مدل تشک سایز نوع اسکلت ارتفاع تشک رویال مدل آرامش 90×200 فنری 21 cm 1,581,250 تشک رویال مدل آرامش 120×200 فنری 21


افزودن به علاقه مندی ها

انتخاب گزینه‌ها
مشاهده سریع

روش خوابیدن به شکل ستاره دریایی

مناسب ترین حالت خواب برای بدن در بسیاری افراد به شکل ستاره دریایی است که این شیوه خوابیدن برای ستون فقرات مفید است و از پیری و چین‌وچروک صورت جلوگیری می‌کند؛ اما می‌تواند باعث افزایش خر و پف در برخی افراد شود.

بهتر است بدانید که بهترین حالت خوابیدن برای معده و بانوانی که با افتادگی سینه دست‌وپنجه نرم می‌کنند، خوابیدن به شکل ستاره دریایی است.

شماره تماس تولیدی تشک رویال

روش خوابیدن به شکم

آیا شما از آن دسته افرادی هستید که عادت دارند بر روی شکم خود بخوابید؟ در این صورت باید به شما تذکر دهیم که این روش خوابیدن در طولانی‌مدت می‌تواند منجر به مشکلات گردن شود.

 افرادی که به این صورت می‌خوابند از گردن دردهای مزمن رنج می‌برند؛ زیرا استخوان‌های گردن در این حالت در حال انحنا بودن، هستند و این شیوه منجر به آسیب‌دیدن این قسمت از بدن می‌شود.

بنابراین مناسب ترین حالت خواب برای بدن، خوابیدن به سمت راست یا چپ بدن با قراردادن یک بالش یا پتو بین زانوهای شماست. همچنین این شیوه‌ بهترین طرز خوابیدن در شب است و کمک می‌کند تا ستون فقرات شما در حالت طبیعی باقی بماند و از بروز مشکلاتی مانند گردن درد و کمردرد جلوگیری شود.

روش خوابیدن به شکم

مناسب ترین حالت خواب برای بدن

روش خوابیدن به پهلو

پزشکان توصیه می‌کنند که مناسب ترین حالت خواب برای بدن به پهلو خوابیدن است. همچنین بهتر است بدانید که بهترین حالت خوابیدن در اسلام نخوابیدن به سمت راست‌پهلو است که باعث بهبود عملکرد دستگاه گوارش و کاهش ریفلاکس معده (بازگشت اسید معده به مری) می‌شود.

 بنابراین مناسب ترین حالت خواب برای بدن محسوب می‌شود. البته نکته مهمی که باید به آن توجه کنید این است که  خوابیدن به سمت چپ پهلو توصیه نمی‌شود؛ زیرا باعث می‌شود فشار روی طحال و کبد افزایش یابد و درد در پهلوی سمت چپ و یا تشکیل سنگ کلیه را افزایش می‌دهد.

بر اساس تحقیقات بیشتر افرادی که به بیماری سنگ کلیه دارند، خوابیدن به سمت راست را ترجیح می‌دهند؛ بنابراین در پاسخ سؤال بهترین حالت خوابیدن به کدام پهلو است، باید گفته شود که مناسب ترین حالت خواب برای بدن خوابیدن به سمت راست‌پهلو است.

محصولات تشک:

تشک منفصل( پاکتی)
تشک متصل
تشک یک نفره
تشک دو نفره

شماره تماس تولیدی تشک رویال

بهترین روش خوابیدن

ما در هر ۲۴ ساعت از زندگی‌مان حدود یک‌سوم آن را در خواب سپری می‌کنیم؛ اما ممکن است به دلایلی مانند مشکلات روحی، ناراحتی و غم، نداشتن کالای خواب مناسب یا حتی نحوه خوابیدن نادرست با کمبود خواب مواجه شویم.

همچنین وقتی که شما خواب کافی نداشته باشید خطر ایجاد مشکلات روزانه برای شما افزایش می‌یابد. بر اساس توصیه‌های دانشمندان هر فرد برای استراحت مناسب نیاز به ۷ تا ۸ ساعت خواب شبانه دارد. این عدد میانگین جهانی است که برای همه افراد مناسب است.

البته در برخی افراد ممکن است این مقدار بین ۵ تا ۶ یا ۹ تا ۱۰ ساعت نیز متغیر باشد؛ بنابراین ایجاد محیط مناسب برای خواب با استفاده از کالاها و تجهیزات مناسب نیز می‌تواند به بهبود در کیفیت خواب کمک کند.

مناسب ترین حالت خواب برای بدن در دوران بارداری

برخی از افراد در زمان بارداری به‌صورت فراش دراز می‌خوابند و پاها را به طور مساوی روی تخت قرار می‌دهند. این شیوه مناسب ترین حالت خواب برای بدن در زمان بارداری است که به مادران کمک می‌کند تا از کمردرد و گردن درد که به دلیل فشار موضعی بر روی مهره‌ها ایجاد می‌شوند، جلوگیری کند.

 همچنین این روش همراه با داشتن کالا خواب مناسب بهترین وضعیت خوابیدن برای بدن در زمان بارداری است که کنترل تنفس را سالم‌تر می‌کند؛ بنابراین بهتر است که به‌جای خوابیدن به شکل‌های مختلف به‌صورت فراش دراز بخوابید تا در درازمدت از مشکلات بیماری‌های مربوط به خواب در امان باشید.

مناسب ترین حالت خواب برای بدن در دوران بارداری

مناسب ترین حالت خواب برای بدن

مناسب ترین حالت خواب برای بدن با استفاده از بالش

بهترین جهت خوابیدن از نظر علمی برای ستون فقرات، اعضای بدن، پوست صورت و دست‌ها این است که  از چندین بالش با سایز و شکل متفاوت استفاده کنید. استفاده از بالشت در شیوه‌های مختلف خوابیدن شامل موارد زیر می‌شود:

  • در صورتی ‌که شما به پشت خوابیدن عادت دارید مناسب ترین حالت خواب برای بدن در این شیوه قرار دادن بالشی صاف و کم‌حجم را زیر ناحیه گودی کمر است. این کار باعث می‌شود تا شما از آسیب رساندن به ستون فقرات و مفاصل خود جلوگیری کنید.
  • اگر عادت به خوابیدن به سمت پهلو دارید، مناسب ترین حالت خواب برای بدن در شیوه استفاده‌کردن از چند بالشت این است که بالشی را میان زانوهای خود قرار دهید؛ زیرا در این حالت شانه‌ها و گردن شما کمتر فشار و آسیب می‌بینند.
  • مناسب ترین حالت خواب برای بدن در حالت بارداری در این شیوه این‌گونه است که عرض بالش خود را کم کرده و ارتفاع آن را نیز مناسب‌تر کنید تا بدنتان همواره در حالت راحتی باشد.
  • چنانچه به حالت خوابیدن بر روی شکم عادت دارید، لطفاً بالش مناسبی را زیر شکم خود قرار دهید تا هم خواب آرامی را تجربه کنید و هم از سلامت بدن خود را تضمین کنید.

شماره تماس تولیدی تشک رویال

سلامتی و شادابی بدن با تشک‌های رویال

تولیدی تشک رویال یکی از معتبرترین فروشگاه‌های ایران است که با تولید محصولات خود توانسته تا جایگاه ویژه‌ای در بازار مصرفی کسب کند. همچنین شما می‌توانید با خرید کالاهای خواب خود از ما هم از قیمت مناسب و هم از جنس‌های باکیفیت برخوردار شوید.

بنابراین شما می‌توانید با خرید کالاهای مورد نیاز خود از ما هم سلامت جسمانی و هم سلامت روانی را به خود و خانواده‌تان هدیه بدهید.

سخن پایانی

مناسب ترین حالت خواب برای بدن شما وضعیتی است که شما را به آرامش و تعادل بیشتری می‌رساند. داشتن خواب کافی از مهم‌ترین عوامل حفظ سلامتی بدن است.

 همچنین الگوهای گوناگونی از خواب وجود دارند که برای بسیاری قابل‌تعمیم هستند و هر شیوه خوابیدن مزایا و معایب خود را دارند و شما با پیداکردن بهترین الگوی خواب  باتوجه‌به بدن خود می‌توانید مناسب ترین حالت خواب برای بدن را پیدا کنید.

سلامتی و شادابی بدن با تشک‌های رویال

سؤالات متداول

۱. خوابیدن به شکل ستاره دریایی چه مزایای دارد؟

 از دردهای معده و از افتادگی سینه جلوگیری می‌کند.

۲. مناسب ترین حالت خواب برای بدن در اسلام چیست؟

خوابیدن به پهلو

۳. چرا خوابیدن به سمت چپ پهلو توصیه نمی‌شود؟

زیرا باعث می‌شود تا فشار روی طحال و کبد افزایش یابد و درد در پهلوی سمت چپ و یا تشکیل سنگ کلیه را افزایش می‌دهد.

سایر مقالات:

4 نکته مهم برای نگهداری و پشت و رو کردن تشک
خواب و تأثیر آن بر خلاقیت-اختراعاتی که پس از یک خواب کوتاه ایجاد شده‌اند!
5 مرحله چرخه خواب- خواب طبیعی و مراحل و چرخه آن

شماره تماس تولیدی تشک رویال

لیست قیمت:    
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاعقیمت
تشک رویال مدل ماسا 90×200فنری20 cm1,500,000
تشک رویال مدل ماسا120×200فنری20 cm1,850,000
تشک رویال مدل ماسا160×200فنری20 cm2,500,000
تشک رویال مدل ماسا180×200فنری20 cm2,900,000
تشک رویال مدل ماسا80×180 نوجوانفنری20 cm1,350,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل آرامش90×200فنری21 cm1,800,000
تشک رویال مدل آرامش120×200فنری21 cm2,400,000
تشک رویال مدل آرامش160×200فنری21 cm3,150,000
تشک رویال مدل آرامش180×200فنری21 cm3,500,000
تشک رویال مدل آرامش80×180  نوجوانفنری21 cm1,700,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل آسایش-درجه 290×200فنری22 cm1,900,000
تشک رویال مدل آسایش-درجه 2120×200فنری22 cm2,450,000
تشک رویال مدل آسایش-درجه 2160×200فنری22 cm3,300,000
تشک رویال مدل آسایش-درجه 2180×200فنری22 cm3,800,000
تشک رویال مدل آسایش-درجه 280×180  نوجوانفنری22 cm1,750,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 190×200فنری23 cm2,150,000
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 1120×200فنری23 cm2,850,000
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 1160×200فنری23 cm3,800,000
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 1180×200فنری23 cm4,300,000
تشک رویال مدل نیلوفر-درجه 180×180  نوجوانفنری23 cm2,000,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل رز-درجه 290×200فنری26 cm2,300,000
تشک رویال مدل رز-درجه 2120×200فنری26 cm3,300,000
تشک رویال مدل رز-درجه 2160×200فنری26 cm4,100,000
تشک رویال مدل رز-درجه 2180×200فنری26 cm4,600,000
تشک رویال مدل رز-درجه 280×180  نوجوانفنری26 cm2,150,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 190×200طبی29 cm2,600,000
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 1120×200طبی29 cm3,600,000
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 1160×200طبی29 cm4,600,000
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 1180×200طبی29 cm5,150,000
تشک رویال مدل کلاسیک- درجه 180×180 نوجوانطبی29 cm2,400,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک90×200طبی30 cm2,800,000
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک120×200طبی30 cm3,750,000
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک160×200طبی30 cm5,050,000
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک180×200طبی30 cm5,550,000
تشک رویال مدل دوبل- سوپرکلاسیک80×180 نوجوانطبی30 cm2,600,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 190×200طبی27 cm3,550,000
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 1120×200طبی27 cm5,050,000
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 1160×200طبی27 cm6,550,000
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 1180×200طبی27 cm7,100,000
تشک رویال مدل اسلیپ- درجه 180×180 نوجوانطبی27 cm3,250,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل فلورا- درجه 190×200طبی28 cm4,450,000
تشک رویال مدل فلورا- درجه 1120×200طبی28 cm6,300,000
تشک رویال مدل فلورا- درجه 1160×200طبی28 cm8,250,000
تشک رویال مدل فلورا- درجه 1180×200طبی28 cm8,900,000
تشک رویال مدل فلورا- درجه 180×180 نوجوانطبی28 cm4,100,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 190×200طبی29 cm5,750,000
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 1120×200طبی29 cm8,500,000
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 1160×200طبی29 cm10,700,000
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 1180×200طبی29 cm11,500,000
تشک رویال مدل لوتوس- درجه 180×180 نوجوانطبی29 cm5,300,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 190×200طبی35 cm6,750,000
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 1120×200طبی35 cm9,900,000
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 1160×200طبی35 cm12,500,000
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 1180×200طبی35 cm13,500,000
تشک رویال مدل پددار لیدوما- درجه 180×180 نوجوانطبی35 cm6,200,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ90×200فنری منفصل (پاکتی)32 cm7,350,000
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ120×200فنری منفصل (پاکتی)32 cm10,150,000
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ160×200فنری منفصل (پاکتی)32 cm13,100,000
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ180×200فنری منفصل (پاکتی)32 cm14,050,000
تشک رویال مدل منفصل پرستیژ80×180 نوجوانفنری منفصل (پاکتی)32 cm6,700,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک90×200فنری منفصل (پاکتی)36 cm9,050,000
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک120×200فنری منفصل (پاکتی)36 cm12,400,000
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک160×200فنری منفصل (پاکتی)36 cm16,000,000
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک180×200فنری منفصل (پاکتی)36 cm18,050,000
تشک رویال مدل منفصل پد دار پرستیژ کلاسیک80×180 نوجوانفنری منفصل (پاکتی)36 cm8,000,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 190×200طبی فوم16 cm1,800,000
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 1120×200طبی فوم16 cm2,400,000
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 1160×200طبی فوم16 cm3,350,000
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 1180×200طبی فوم16 cm3,600,000
تشک رویال مدل تمام فوم 16cm مدیکال 180×180 نوجوانطبی فوم16 cm1,650,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 290×200طبی فوم18 cm2,300,000
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 2120×200طبی فوم18 cm3,000,000
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 2160×200طبی فوم18 cm4,250,000
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 2180×200طبی فوم18 cm4,600,000
تشک رویال مدل تمام فوم 18cm مدیکال 280×180 نوجوانطبی فوم18 cm2,100,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت90×200طبی فوم22 cm3,050,000
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت120×200طبی فوم22 cm4,000,000
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت160×200طبی فوم22 cm5,350,000
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت180×200طبی فوم22 cm6,050,000
تشک رویال مدل تمام فوم پفکی- مدیکال لایت80×180 نوجوانطبی فوم22 cm2,650,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا90×200طبی فوم22 cm4,150,000
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا120×200طبی فوم22 cm5,850,000
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا160×200طبی فوم22 cm7,450,000
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا180×200طبی فوم22 cm8,300,000
تشک رویال مدل تمام فوم ریباند- مدیکال اولترا80×180 نوجوانطبی فوم22 cm3,700,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک90×200طبی فوم31 cm5,750,000
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک120×200طبی فوم31 cm7,750,000
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک160×200طبی فوم31 cm10,200,000
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک180×200طبی فوم31 cm11,300,000
تشک رویال مدل تمام فوم پددار- کلاسیک80×180 نوجوانطبی فوم31 cm5,300,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن90×200طبی ارتوپدیک22 cm7,750,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن120×200طبی ارتوپدیک22 cm10,200,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن160×200طبی ارتوپدیک22 cm13,850,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن180×200طبی ارتوپدیک22 cm15,300,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن80×180 نوجوانطبی ارتوپدیک22 cm6,900,000
     
مدل تشکسایزنوع اسکلتارتفاع 
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس90×200طبی ارتوپدیک26 cm9,150,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس120×200طبی ارتوپدیک26 cm12,000,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس160×200طبی ارتوپدیک26 cm15,650,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس180×200طبی ارتوپدیک26 cm18,100,000
تشک رویال مدل ارتوپدیک ریباند- گلدن پلاس80×180 نوجوانطبی ارتوپدیک26 cm8,000,000
سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

حساب کاربری من